Dosarul lui Dan Voiculescu va fi judecat de Tribunalul Bucuresti

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 6 februarie 2013, 8:55 Dosare Anticoruptie


Dan Voiculescu
Foto: Agerpres
Inalta Curte de Casatie si Justitie a decis ca nu mai are competenta de a judeca dosarul privatizarii Institutului pentru Cercetari Alimentare (ICA), dupa ce Dan Voiculescu a demisionat din functia de senator, trimitand cauza spre judecare la Tribunalul Bucuresti, informeaza Agerpres.

Solicitarea a fost facuta marti de avocatii lui Dan Voiculescu, care au depus in instanta un exemplar din Monitorul Oficial cu demisia din Senat a liderului conservator.

Reprezentantul Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) a declarat in sala de judecata ca atitudinea lui Dan Voiculescu de a demisiona din functia de senator reprezinta ''un abuz de drept si folosirea cu rea-credinta a influentei'', iar acesta incearca de fapt sa tergiverseze procesul privatizarii ICA.

Procurorul a amintit faptul ca liderul conservator a mai demisionat o data din functia de senator, in iunie 2012, tocmai pentru a tergiversa judecarea dosarului.

Avocatul lui Dan Voiculescu le-a dat judecatorilor, printre alte inscrisuri, o scrisoare care ar proveni de la clientul sau, fara a face referiri in legatura cu continutul acesteia, potrivit Mediafax.

Procesul privind privatizarea ICA, in care este inculpat Dan Voiculescu, a fost reluat in 31 ianuarie, dupa ce Inalta Curte de Casatie si Justitie a admis, in 16 ianuarie, cererea procurorilor anticoruptie de urgentare a judecarii cazului si a schimbat termenul stabilit initial in 25 aprilie.

La termenul din 31 ianuarie, judecatorii Ionut Matei, Luminita Zglimbea si Cristina Rotaru au aratat ca trebuie asigurata, potrivit legii, continuitatea completului de judecata. Astfel, instanta a aratat ca dosarul de coruptie al lui Dan Voiculescu privind privatizarea ICA trebuie sa fie judecat de primul complet ce a fost stabilit in acest dosar, inainte de declinarea la Tribunalul Bucuresti, si a anuntat ca dezbaterile vor continua in 5 februarie, la completul format din judecatorii Corina Jijiie, Lavinia Lefterache si Mariana Ghena.

Dosarul privind privatizarea ICA s-a intors la inceputul lunii ianuarie 2013 la instanta suprema, dupa ce Tribunalul Bucuresti si-a declinat competenta de solutionare in favoarea ICCJ, ca urmare a faptului ca Dan Voiculescu a castigat un mandat de senator.

In 28 ianuarie, Dan Voiculescu a demisionat din functia de senator, la mai putin de o saptamana dupa ce depusese juramantul. El si-a motivat gestul prin faptul ca in ultima perioada au existat "speculatii" cu privire la faptul ca imunitatea parlamentara pe care o presupune statutul de senator ar impiedica "actul de justitie" in cazul dosarului sau.

Demisia sa determina din nou mutarea procesului sau de la instanta suprema, competenta sa judece parlamentari, la Tribunalul Bucuresti. Voiculescu a recurs la un gest similar la finalul legislaturii trecute.

La inceputul lunii decembrie 2008, presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a fost trimis in judecata, alaturi de alte 12 persoane, in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare, instanta competenta a judeca fiind atunci Tribunalul Bucuresti. In 3 martie 2009, Tribunalul Bucuresti si-a declinat competenta de a judeca acest caz, intrucat Voiculescu obtinuse un mandat de senator in urma alegerilor parlamentare din noiembrie 2008.

In 29 iunie 2012, dupa aproape trei ani de dezbateri in acest caz, instanta suprema a trimis dosarul lui Dan Voiculescu la Tribunalul Bucuresti, intrucat acesta demisionase din functia de senator, calitate pe care a recastigat-o in urma alegerilor Legislative din decembrie 2012.

In 20 decembrie 2012, Tribunalul Bucuresti a luat in discutie dosarul lui Dan Voiculescu, constatand ca in Monitorul Oficial a fost publicata Hotararea privind validarea mandatelor senatorilor alesi in 9 decembrie. Astfel, instanta a luat act de faptul ca Dan Voiculescu a fost ales senator, iar in acest context si-a declinat competenta de judecare a dosarului privind privatizarea ICA in favoarea Inaltei Curti de Casatie si Justitie.

Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie sustin ca privatizarea frauduloasa a ICA ar fi fost facuta in folosul lui Dan Voiculescu, fiind realizata prin subevaluarea bunurilor institutului cu peste 7,7 milioane de euro.

Dan Voiculescu, actionar majoritar al SC Grupul Industrial Voiculescu si Compania (Grivco) SA Bucuresti, membru al Adunarii Generale a Actionarilor (AGA) si al Consiliului de Administratie (CA) al Institutului de Chimie Alimentara, membru al AGA si director general al SC Bioprod SA Bucuresti, este acuzat de "folosire, de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, a influentei si autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri, sau alte foloase necuvenite si spalare de bani, ambele in forma continuata".

Potrivit procurorilor, prejudiciul produs in urma acestei privatizari se ridica la peste 60 de milioane de euro.

Alaturi de Voiculescu, procurorii DNA i-au trimis in judecata pe Corneliu Popa, Catalin Sandu Jean, Gheorghe Mencinicopschi, Sorin Pantis, Vlad Nicolae Savulescu, Marian Gheorghe Domnisoru, Gheorghe Sin, Constantin Baciu, Alexandru Petre, Marinescu Grigore, Vica Ene si Flavius Adrian Pop. Toti acestia sunt acuzati de complicitate la stabilirea, cu intentie, a unei valori diminuate fata de cea reala a bunurilor apartinand agentilor economici la care statul este actionar, comisa in actiunea de privatizare in scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, in forma continuata. Gheorghe Mencinicopschi a fost membru al PC, director general si membru al AGA si, ulterior, al CA al ICA SA Bucuresti. El este acuzat si de abuz in serviciu contra intereselor publice, precum si de fals in inscrisuri sub semnatura privata.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























8680 vizualizari

  • +61 (65 voturi)    
    acuma na...vor fi din nou alegeri in sectorul 4 (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:00)

    toubib [utilizator]

    Pun 10 lei pe masa ca va candida din nou pe locul pe care l-a lasat vacant si ca il va recastiga.
    Mare om de stat domnul Voiculescu, un mare caracter, demn reprezentant al maretului popor care l-a votat.
    • +23 (39 voturi)    
      nu e poporu de vina (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui toubib

      are si el cozi de topor care se baga intre votanti si le spala creierul..antenele il promoveaza gratis..practic contracandidatul lui ar trebui sa aiba cel putin calibrul lui base
      • -46 (54 voturi)    
        De-ar fi unu ca base castiga Felix cu 98% (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:57)

        VelmaKelly [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Zau, voi chiar nu realizati ca pre-iubitul vostru nu mai iubit de nimeni ? :) Hai ca puteti mai mult d'atat.
        • +35 (41 voturi)    
          istoria isi va spune cuvantul (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:06)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

          un finantator si nomenclaturist specialist in lovituri de stat nu are asa referinte bune ca Base...nu poti fi kior sa nu vezi asta decat..daca esti unul din cozile de topor de la Latrina 3
          • -5 (5 voturi)    
            voiculescu (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:10)

            consting [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ai vb ca sa nu taci. stii cum se spune "doctor ramaneai daca nu vorbeai".
          • +1 (1 vot)    
            voiculescu (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:13)

            consting [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ma scuzi. ai perfecta dreptate.
        • +15 (17 voturi)    
          esti dashtept (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:58)

          mircearh [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

          si ce legatura are asta cu subiectul ?
        • +29 (29 voturi)    
          nu intelegi reactia.. (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:33)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

          ..oamenilor la acest articol, pentruca nu intelegi de ce reactioneaza oamenii acestia.
          In principiu, pe pagina asta oamenii isi manifesta parerile, fara sa tina cont de Basescu, Udrea, Boc si alti lideri din "sleahta tiranului", cum va povesteste voua Varanul si "spalatorii" lui, seara, la "lumina" A3..
          Sa incerc sa iti explic de ce ai tu aceasta perceptie, ca toti cei care comenteaza impotriva Varanului, il iubesc pe Basescu?
          Are rost sa iti explic ca Varanul e idolul tau si ca nu accepti nicio parere impotriva Varanului?
          Varanul e securist(dovedit) inrait si avid de putere si se zbate cat poate el de tare sa scape din stransoarea Legii... prin ridicarea proprie deasupra oricarei Legi a statului Roman.
          Cat despre preferintele mele politice(ca unul care posteaza aici) Ponta e smecheras,Antonescu e un copac, Basescu are imaginea distrusa..iar politicienii pe care ii doresc in Parlament sunt morti si ingropati de preaiubitii tai securisti comunisti!!!
          • +3 (3 voturi)    
            subscriu... (Miercuri, 6 februarie 2013, 15:48)

            IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            poate ar mai fi ceva de adaugat/modificat... nu cre ca este bine pentru noi, pentru tine/noi sa "idolatrizam" personalitatiile trecutului in acest fel. Din nefericire pt noi Carol I, Ferdinand, Bratieni, Maniu, Titulescu, Coposu sau altii din aceeasi perioada nu vor mai putea sa ne influente direct viitorul, tot ce putem noi face este sa invatam de la ei, dar mai presus de totate putem aduce in primele esaloane ale puterii oameni care sa ne reaminteasca de ei... Este treaba noastra sa ii cautam, daca ne vom lamenta si/sau multumi cu ce avem atunci, parearea mea este ca nu nu avem nici un drept de a comenta... Momentan asta este tara in care traim astia sunt "liderii" nostrii, daca nu ii schimbam cu totul (eventual permanent) nu ar trebui sa avem "pretentii"...
        • +13 (13 voturi)    
          Mr Cizmar (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:44)

          aaragn [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

          Este engleza vangheliota din "Mr Guvernator Fartness" intentionata sau nu? Corect ar fi fost Mr Governor...
          • +8 (8 voturi)    
            apartenenta la un sitsem al valorilor (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:02)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui aaragn

            mondial acceptate este BLOCATA de apartenenta la un sistem Moscovit de propagare al valorilor Moscovite..e simplu
        • +15 (15 voturi)    
          Dar tu (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:22)

          CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

          Nu realizezi ca mai sunt oameni care judeca si isi dau seama de ceea ce s-a realizat in perioada de presedintie a lui Basescu? Reforme si altele...
          Crezi ca toti sunt manjiti sau spalati pe creier ca tine?
          Hai ca poti mai mult decat atat!
      • +13 (15 voturi)    
        poate aveti dreptate, dar... (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:04)

        toubib [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Parerea mea e ca in 2012 Voiculescu a avut un contracandidat foarte valabil in sectorul 4. Treaba e totusi cine reprezinta pe cine...
        • +16 (16 voturi)    
          exact (Miercuri, 6 februarie 2013, 13:15)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui toubib

          e problema de reprezentativitate.
          Daca 70% din votanti aleg un turnator securist , hot si corupt pe deasupra inseamna ca se recunosc in acest individ si ii reprezinta.
          Si mai inseamnc ca, oricate decizii corecte ar lua justitia, nu se mai poate face mare lucru, raul e prea mare si prea intins.
      • +9 (9 voturi)    
        Nu ai dreptate! (Miercuri, 6 februarie 2013, 16:26)

        buji [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Tocmai,poporul este de vina!M-am saturat de formula"electoratul are filingul lui".Trebuie,o data pentru totdeauna,sa recunoastem ca avem un electorat credul, incult, manevrat, sarac,dispus sa se vinda pt nimic daca ne gindim ca se vinde pt 1 kg zahar cind i-l va costa in viitorii 4 ani de zeci de ori pretul acestuia.Doar persoanele particulare doresc sa l-e deschida ochii prostilor pt ca guvernantii,toti la fel,nu au interesul sa l-e explice prostia care o fac.Da,electoratul romanersc este IGNORANT(traducere-prost) !De aceea indivizi de teapa lui Voiculescu i-si bat joc de poporul in intregime si electoratul ce l-a votat,in special.Vai cit suntem de prosti si pe atit de"destepti"sunt cei care profita de prostia noastra!
    • +16 (18 voturi)    
      de acord (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:40)

      mario2013 [utilizator] i-a raspuns lui toubib

      Ar trebui, acum ca tot vor sa schimbe constitutia, ca cei care au deminsionat in repetate randuri din senat sau camera deputatilor sa nu mai aiba voie sa candideze.
    • +1 (1 vot)    
      De data aceasta nu va mai castiga! (Miercuri, 6 februarie 2013, 16:57)

      Supravietiutorul [utilizator] i-a raspuns lui toubib

      Urciorul nu merge de multe ori la apa. De data aceasta, daca va candida din nou, electoratul initial nu-l mai voteaza dintr-un sigur motiv: pentru ca si-a dat demisia din functia de parlamentar, in care fusese ales.
      In plus, nu au mai fost alte ale subiecte dominante in mass-media, care sa poata umbri stirea ca instanta urmeaza sa dea verdictul intr-un dosar de coruptie si spalare de bani, la care romanii au devenit extrem de sensibili si iritati.
      Oricum, este normal acestia sa se intrebe cine a distrus tara, dupa 23 de ani si sa caute vinovati.
      • 0 (0 voturi)    
        crezi? (Miercuri, 6 februarie 2013, 22:31)

        toubib [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

        pai uite, ca nu ar fi pentru prima data
        si-a mai dat o data demisia si a fost reales.
        dupa cum am spus, pun 10 lei pe masa
    • 0 (0 voturi)    
      De cite ori crezi ca se va putea repeta (Miercuri, 6 februarie 2013, 21:51)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui toubib

      in actuala legislatura treaba asta cu: alegeri, depunere juramint, demisie, pina cind justitia noastra foarte independenta sa se sesizeze in vreun fel?
  • +34 (36 voturi)    
    ===================== (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:01)

    Zede [utilizator]

    Am si eu o intrebare, ca omu' neinstruit formal in ale dreptului:

    Daca legea romana si legiuitorii se dovedesc incapabili sa il judece pe acest colaborator dovedit al Securitatii, nu putem si noi uza de un tertip legal si sa il trimitem in judecata la o instanta europeana?
    • +28 (30 voturi)    
      nu merita (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zede

      va fi pe banca acuzatilor cel tarziu in vara, copy paste se va dezice de el..kkrau a facut miscare la offside ieri paca si a multumit varanului de prestigioasa sa contributie la lovitura de stat din vara (Slava Domnului nereusita !) si..copy paste deja baga la tiparnita dosarele..eu cred si cu banii d ela crescent..EVZ deja incepe Entifada impotriva lui Felix..e bine sa stam si s ane uitam, cu siguranta vom sarbatori incarcerrare lui felix anu asta !!!!
      • 0 (18 voturi)    
        Din contra, e un joc atent regizat (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:02)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        pentru a ne demonstra realitatea, si anume ca nu suntem egali in fata justitiei.

        Pentru aceiasi fapta penala oamenii au dreptul sa primeasca sentinte diferite din partea justitiei deoarece motivatiile sunt diferite, avocatii sunt diferiti, pledoariile sunt diferite, etcetera.
        • +19 (21 voturi)    
          corect (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:09)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          insa pentru felix chiar si O ZI de "facultate" este suficient..uita te la bombo..e gata..kaput..iese de la facultate si ce face ? scrie memorii ? si stii ce se alege de memoriile alea ? tzigancile vor face in ghencea si in stefan cel mare cornete de seminte..ca e hartia de buna calitate...
          • +11 (15 voturi)    
            Stai tu linistit (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:04)

            mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            romanul accepta orice. Isi pune Nasty fularul curat, si e ca nou, viitorul de aur al Ro. (Asta daca-l mai lasa pontacu).
        • +14 (14 voturi)    
          nu e vorba de egalitate in fata Legii... (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:57)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          ..e vorba ca Justitia(deci nu Legea, ci cei care aplica prevederile legii) trebuie sa actioneze cu o atentie deosebita in cazul demnitarilor statului si a reprezentantilor poporului.
          Legea e data de Parlamet si aplicata de Justitie, doua puteri intr-un stat. Parlamentarul are doar anumite drepturi in plus in timpul unei anchete a Justitiei, din cauza functiei sale. Omul asta a pagubit Statul Roman(adica si pe tine si pe mine si pe altii) prin actiunile sale; apoi a castigat un mandat de Senator cu care s-a ferit de instanta civila; unul ca el a dat o lege care muta procesele in care sunt implicati senatorii la ICCJ; altii ca el au votat legea si presedintele tarii(tot un parlamentar) a promovat-o. Si atunci care e discutia aici?
          Daca un militar greseste, e judecat intr-o instanta civila, sau intr-una militara? Si Legea difera in cele doua instante?
          Argumentul Varanului nu tine.. nici argumentele sustinatorilor lui.
          E o mare diferenta intre Lege si Instante, iar scopul instantelor diferite, nu mi-l pot explica foarte bine in acest moment..
          Banuiesc ca are legatura cu faptul ca exista legi care se aplica doar parlamentarilor, legi care se aplica doar militarilor si legi general valabile aplicabile tuturor...
          Si atunci de ce se loveste in Justitie cand tot Parlamentul e cel care greseste? Si de ce se loveste in Lege, cand Parlamentul e cel care o da?
          Varanul induce intentionat majoritatea oamenilor in eroare si asta este un motiv pentru care nu il suport ca om si il vreau cat mai curand langa Nastase..
      • -6 (6 voturi)    
        ... (Miercuri, 6 februarie 2013, 13:55)

        GabrielMihai [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        usl`ul este la putere, usl face ceva pentru Romania, asta te roade? nu mai pot fura oamenii piratului ... nu`ti convine, nu? nu mai ai de unde sa tragi si tu ...
        • +5 (5 voturi)    
          atat ti a spus Hrebe sa postezi ? (Miercuri, 6 februarie 2013, 14:02)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui GabrielMihai

          inseamna ca e in pana de idei..sau preocupat sa il infunde pe felix si kkrau/in acelasi hardau/sau la bulau..pofta buna la masa servita de Latrina 3 !!!
      • +3 (3 voturi)    
        ! (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:10)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Daca justitia noastra doarme, astept sa-si faca simtita prezenta, LEGEA COMPENSATIEI divine, de a carei existenta m-am convins de nenumarate ori. Ganditi-va la Patriciu, eu n-as vrea sa fiu in locul lui( sa mananci cu gramul, un cartof fiert si cateva linguri cu branza de vaci si toate clipele vietii umbrite de moarte). La ce-i foloseste averea? O sa plateasca si Varanul, stati linistiti,il paste accidentul vascular.( Pe dreapta, sa nu poata vorbi si cere iertare)
      • +1 (1 vot)    
        Ți-am dat un plus (Joi, 7 februarie 2013, 9:48)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        în speranța nebună că previziunea ta se va împlini cu adevărat, pentru că, indivizi ca varanul&Co, vorba poetului ”.....prea și-au bătut joc de țară, și ....prea făcură neamul ăsta, de rușine și ocară”. Aș vrea ca nici nepoții, nepoților, nepoților mei să nu mai aibă deaface cu asemenea lepre care ne-au otrăvit nouă (definitiv?) viața.
        • 0 (0 voturi)    
          multumesc (Joi, 7 februarie 2013, 16:13)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Optimista

          simt un gest solidar in comentariul tau, ideea este ca divinitatea sa il elimine fizic (nu noi) noi s ail ajutam sa i se inchida toate portile si s ail boicotam peste tot, uite o petitie deschisa ceva vreme (regret ca nu de mine) dar care ar trebui dusa la indeplinire, asanarea politica in paralel cu asanerea media...deh...aschia nu sare departe de varan....http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049/semnaturi/pg3, oricine vede/citeste si agreaza ca varanul trebuie pedepsit sa popularizeze acest link pana antenele vor fi una cu pamantul !
  • +21 (23 voturi)    
    Scrisoarea (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:11)

    nano2k [utilizator]

    Umbla cu biletele varanul?
    Ce lucruri sunt in scrisoarea aceea? Sumele? Dosarele? Santajele pe care se pregateste sa le faca? Amenintarile?
  • +15 (19 voturi)    
    NU si iarasi NU! (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:15)

    banateanul. [utilizator]

    Acest dosar nu-se va finaliza in veci! Acest ...........nu nu sunt cuvinte cu care sa-l descrii ,Are destui Banii sa cumpere pe judecatori, sa cumpere persoane fara valoare, care sunt in stare sa-si vanda rudele chir si Parintii ! Nu ,nu, acest dosar nu va fii finalizat in viata lu Voiculescu...................
  • +27 (29 voturi)    
    Nu face nimeni (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:20)

    Mao2 [utilizator]

    manifestatie in fata antenelor fata de driblarea justitiei? sa vedem si noi o transmisiune live la antene impotriva lui voiculescu...
    • +20 (22 voturi)    
      nu asa (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

      mai degraba trebuie scos felix din toate afacerile cu statul roman, antenele trebuie rase de pe cablu..si atunci veti vedea ca se duce el singur la gherla...
    • +20 (22 voturi)    
      Nu o sa se vada nimic din cauza cetii (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:39)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

      Care ceata ? E cea ce apare in fiecare zi la A3 astfel ca realitatea (din tara nu postul de santaj a lui Ghita) e mai greu de vazut si atunci trebuie inventata de mintea "smintita" a unor gazi/ciutaci/badii si alte elemente de fauna.
  • -25 (27 voturi)    
    Felix 1 - Marinaru 0 (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:36)

    VelmaKelly [utilizator]

    :)
    • +11 (13 voturi)    
      nu stiu de meciu asta (Miercuri, 6 februarie 2013, 9:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

      felix l a "aranjat" ?
    • +21 (23 voturi)    
      Felix 1 - Romania 0 (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:22)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui VelmaKelly

      Ai gresit meciul, din pacate...
      • +11 (13 voturi)    
        de asta, meciul asta (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        stiam de la filmul Kapitalizm..reteta noastra...si e grav ca nimeni din cei 4 mil de uslamishti INCA nu constientiteaza..e bine cred ca numarul uslamishtilor fata de 1990 e in scadere libere, ma consoleaza si asa sa stii !!
        • +5 (5 voturi)    
          USL..are un mare nucleu PNL in electoratul lui.. (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:03)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ..care prefera sa voteze PNL in orice alianta, doar ca sa vada un presedinte PNL la putere..(ca la guvernare nu mai au chef sa apara..am refer la postul de Prim Ministru)..., sau doar ca sa nu mai fie Basescu presedinte(parghie de manipulare USL).
          Doar ca PSD(ca ei vor castiga in cele din urma din toata povestea USL) are oameni mai abili si mai experimentati in politica si nu vor lasa asa usor sa le scape "premiul cel mare" din mana ..(adica si presedinte si premier de la PSD).
  • +13 (15 voturi)    
    ! (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:38)

    cotora [utilizator]

    pacat de fanii si talibanii usl care au incredere in acest individ, cancerul politicii romanesti, cum spunea hunor
    • -7 (7 voturi)    
      Orice om care ma pretuieste, (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:37)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      indiferent ca-i cinstit sau hot, are respectul meu. Asa si cum orice om care ma dispretuieste pierde respectul meu.
      • +6 (6 voturi)    
        ? (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:47)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        deci respecti si omul care fura de la tine din casa ?
        • -4 (4 voturi)    
          Da, e demn de respectul meu (Miercuri, 6 februarie 2013, 13:04)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          daca reuseste sa fure de la mine din casa fara sa-l prind, inseamna ca-i mai destept decat mine.
        • +1 (1 vot)    
          dupa... (Miercuri, 6 februarie 2013, 13:17)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          logica lui anteno-otvista, se pare ca da, ca hotul cu siguranta il pretuieste: "multam nene, ca am avut ce fura de la matale!!!"
          • -4 (4 voturi)    
            Daca hotul imi pretuieste munca (Miercuri, 6 februarie 2013, 13:37)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

            cu siguranta va pune in valoare rezultatele muncii mele si nu le va irosi.
            • +4 (4 voturi)    
              ? (Miercuri, 6 februarie 2013, 14:12)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

              decat sa muncesti degeaba, mai bine stai degeaba, dar care este valoare muncii tale ?, fii mai explicit
              • -3 (5 voturi)    
                Munca mea n-are nicio valoare! (Miercuri, 6 februarie 2013, 14:37)

                Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                Rezultatele muncii mele capata valoare cand sunt apreciate de oameni.
  • +14 (16 voturi)    
    POANTele tot poante raman... (Miercuri, 6 februarie 2013, 10:46)

    ion666 [utilizator]

    Va candida si va castiga probabil acum cu 85% ca sa ne arate de fapt ce inseamna sa fi USL-ist pe valul democratiei.Apoi oamenii vor fi incantati ca iar "l-a facut" pe Basescu.De fapt ne "face" pe noi toti...si 85% din populatie o sa fie incantata de lucrul asta.In ce tara ne nimic traim.
    • +4 (4 voturi)    
      85% din cei care merg la vot.. (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:04)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui ion666

      ..nu din populatie.
  • +13 (13 voturi)    
    citesc si nu-mi vine sa cred (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:26)

    apoliticus [utilizator]

    acest individ odios isi bate joc de justitie, implicit de tara! Absolut incredibil cum e posibil asa ceva intr-o tara europeana. Cati ani sunt necesari sa se curete tara de indivizi fara scrupule precum Voiculescu
  • +3 (3 voturi)    
    si pe biletel scria... (Miercuri, 6 februarie 2013, 11:47)

    damenvals [utilizator]

    am si eu marota mea!
  • +7 (7 voturi)    
    Clear and present danger (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:05)

    Trojan.H [utilizator]

    Ditamai tara nu are solutii sa anihileze inamicul public? Hmm, ciudat...
  • +7 (7 voturi)    
    va mai candida securistul? (Miercuri, 6 februarie 2013, 12:27)

    un dac [utilizator]

    eu nu cred. cred ca asta este o fumigena ca sa abata discutia spre justitia iccj vs justitia tribunalul bucuresti. care probabil ca intre timp sunt deja la mana lor. dar noi vom continua sa ne intrebam daca va candida, cand nu o va face vom rasufla usurati si vom accepta ca era totusi nevinovat daca tribunalul bucuresti ne zice asta.

    manipulare ieftina si simpla, dar prinde.
    cat despre scrisorica si dosar, gadea il implora sa ne arate dosarelul care dovedeste ca e nevinovat, dar varanul nu si nu, nu vrea sa influenteze justitia. vreo 30 de persoane de competenta internationala in drept atesta faptul ca e nevinovat, dar nu vrea sa ne arate si noua. cand va fi facut scapat de niste glugi de coceni de la bucuresti va zice: "vedeti domnule? nu erau specialistii aia in drept tampiti". dar dosarul tot nu o sa ni-l arate.
    iar judecatorii au arata clar cu cine sunt dupa halucinanta poveste cu daniletz si ghica.
    CUM SA PUI IN BALANTA LOGICA SI CUTUMA CU O PREVEDERE LEGALA, tu judecator fiind? sa schimbe dracului mai intai legea, sa fie presedinte la CSM doar un judecator si sa ne lase in pace, dar pana atunci sa respecte ce tot ei au stabilit.
    mi-e sila.
    • +3 (3 voturi)    
      Deja nu mai am repulsie (Miercuri, 6 februarie 2013, 15:49)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      fata de toate ilegalitatile din Romania nu mi-e sila. Am strans atata amaraciune si nu fac decat sa contabilizez toate nedreptatile . Vina este a noastra, a tuturor. I-am lasat sa ne conduca pe totii sarlatanii , pe toti comunistii - Ion Iliescu cu ai lui Revolutionari , Petre Roman, Adrian Nastase, lideri de sindicat corupti (LL) si altii . I-am platiti din impozitele noastre ca sa ne faca viata mai amara. Asa cum l-am dat jos pe Ceausescu de ce nu i-am da jos si pe cei ce nu merita sa fie platiti din banii nostri ?
      Politicieni care au esuat intr-o meserie cinstita. Alta meserie nu au .
      Ce performante au avut ei in viata ca sa faca legi, sa rescrie Constitutia tarii- adica sa hotarasca destinul copiilor nostri ?.
      Nu mai platim nici un impozit, ca si asa nu avem de unde si sa vedem ce vor zice cand nu vor primi bani de salariu, de hotel, de birou in provincie .HI HI Ha ha
      Vedeti cum i-au pacalit pe cei de la OLTCHIM SA ??Putin le pasa ca noi vom importa pana si sapun de rufe, clor, chimicale din Polonia. Din Polonia importam PILOS - produse lactate , unt, mere , rosii, etc.
      Polonezii nu accepta hoti la conducerea tarii ,
      Noi de ce sa platim impozite si taxe ca sa ne fure viitorul copiilor??
  • +4 (4 voturi)    
    dehhh (Miercuri, 6 februarie 2013, 15:13)

    samariteanul [utilizator]

    Odata ce ICCj,a declinat dosarul catre o instanta subordonata lor,asta inseamna ca cei trei de la ICCJ ar trebui sa-si dea demisia pentru ca nu sunt capabili !!!Este o dovada de prostie uriasa a magistratilor din ICCJ asta pentru faptul ca declina un asemenea dosar "greu" unor magistrati mai putini calificati!!!!Este jenant!!!!!Poate ca varanul a facut niste plati ca altfel nu inteleg cum sa dat amanarea de 5 zile,dupa care s-a promis ca in cateva zile se ia decizia si apoi,in aceasi zi,a cincea,seara,se ia decizia cum ca dosarul varanului se duce la Tribunalul Bucuresti.Totul este o mizerie si in afara de vreo 10% dintre magistrati care nu sunt patati,restul sunt niste gunoaie incapabile sa faca o judecata dreapta.
  • +2 (2 voturi)    
    Ar mai fi ceva...... (Miercuri, 6 februarie 2013, 16:57)

    doinar [utilizator]

    Oare,cati dintre cei care au probleme de rezolvat la o instanta,de exemplu,o retrocedare,se pot juca, pentruca asta face Felix,nu? cu instantele?Cati dintre noi,oamenii de rand (fereasca Dumnezeu,sa nu ajungem iar sa fim"de coada"...)sunt mai presus de lege,de instante,de orice?Si ar mai fi o intrebare:cat de gros a fost plicul?
  • +3 (3 voturi)    
    Ar putea fi facut un complet de judecata special? (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:00)

    abel [utilizator]

    Numai pentru marii corupti, pentru cei care zic ca pot cumpara pe oricine ... Un complet alcatuit din judecatori de o moralitate impecabila, incoruptibili ,eventual fara familie si copii , ca sa nu poata fi amenintati si care sa primeasca o protectie speciala .
    • 0 (0 voturi)    
      plus (Vineri, 8 februarie 2013, 12:13)

      Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui abel

      acesti judecatori sa judece mascati , fara a se declina vreodata identitatea
      Sunt convins ca se vor c...ca pe ei de frica, noi avand incredere in corecta judecare.Daca nu, NUD
  • +1 (1 vot)    
    OK. (Miercuri, 6 februarie 2013, 17:59)

    letsoc [utilizator]

    Am vazut o gagica misto. Am aflat ca o cheama JUSTITIA . Eleganta tipa ! Cu stima,NC.
  • +3 (3 voturi)    
    voiculescu (Miercuri, 6 februarie 2013, 18:07)

    consting [utilizator]

    dosarul lui voiculescu demonstrezAa inca o data ca parlamentarii au superimunitate. el e un individ certat cu legea dar care o poate fenta pana la prescriptie. un om de rand ar fi fost de mult bagat la basca. pt ce indivizii politicieni cu bube ale legii in cap sunt mai presus de lege ? din cauza acestora romania bate pe loc la nivelul anilor 90, legata de privilegiile pe care si le acorda parlamentarii.
  • 0 (0 voturi)    
    citez din crin (Joi, 7 februarie 2013, 9:02)

    liviusmaximus [utilizator]

    citez din crin :"In politica (romaneasca n.r.) poti si este chiar indicat sa fii o canalie ! ". No comment...


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by