Motivare Inalta Curte: Functionari din Ministerul Dezvoltarii plangeau la sedintele lungi in noapte convocate de Elena Udrea pentru organizarea Galei Bute

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 februarie 2015, 19:22 Dosare Anticoruptie


Functionarii din Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului erau obligati de Elena Udrea sa participe la sedinte lungi in noapte pentru a gasi modalitati de incheiere a contractelor pentru Gala Bute, iar unii dintre ei chiar au plans la aceste intalniri, potrivit Agerpres.

Detalii se regasesc in motivarea deciziei Inaltei Curti de Casatie si Justitie din 25 februarie, prin care Elena Udrea a fost arestata preventiv pentru 30 de zile in dosarul "Gala Bute".

In timpul dezbaterilor din instanta, procurorul de caz a declarat ca Elena Udrea a facut presiuni asupra subordonatilor sa incheie contractul pentru ''Gala Bute'', desi acestia i-au spus ca exista prevederi legale care impiedica semnarea acestui contract.

"Reprezentantul Ministerului Public considera ca, in urma declaratiilor persoanelor audiate in cauza, este cert ca inculpata (Elena Udrea - n.r.), desi nu a semnat, a intocmit documente proprii cu privire la adoptarea actelor normative care au creat contextul savarsirii infractiunii. De asemenea, arata ca a determinat ceilalti functionari sa incheie contractul intr-o asemenea modalitate, fiind declaratiile martorului Marasoiu si ale martorului Lungu Stefan care vorbesc despre sedintele lungi pana in noapte, in care inculpata le impunea functionarilor sa identifice si sa incheie contracte, desi acestia ii aduceau la cunostinta prevederile care impiedica acest lucru. Arata ca unele persoane plangeau la aceste sedinte, fiind declaratia martorului Marasoiu in acest sens, care si-a dat demisia din cauza presiunilor care s-au facut asupra sa", se arata in motivare.

Procurorul a mai precizat ca sistemul era centralizat, toate deciziile erau luate de catre Elena Udrea, chiar daca ea isi delegase dreptul de semnatura, figurand doar pe foarte putine acte. Toate contractele incheiate in minister duceau la plata unui comision, iar beneficiarul era Elena Udrea sau persoanele din jurul sau care au intermediat mita ori finantarea cheltuielilor PDL-ului in timpul campaniei electorale, mentioneaza sursa citata.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























14303 vizualizari

  • +22 (52 voturi)    
    lacrimi (Vineri, 27 februarie 2015, 19:27)

    nimrod [utilizator]

    Hai, dom'le... :) Asta duce in ridicol toata tevatura! :)
    • +31 (43 voturi)    
      Ce moartea căprioarei motivează ICCJ ? (Vineri, 27 februarie 2015, 21:23)

      Harald [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Dacă asemenea motivare apărea într-o scenetă cu Vacanța Mare, ar mai fi mers. Dar dacă ICCJ pretinde că Udrea trebuie arestată preventiv ACUM fiindcă funcționarii din minister plângeau ATUNCI, România va avea din nou o problemă la CEDO.

      Mai ales că în aceeași motivare, onorata instanță recunoaște că a luat la cunoștință despre faptul că Udrea nu a semnat nimic. Nastasia semna, Nastasia primea șpăgile, dar instanța ”știe” că ele erau de fapt pentru Udrea. Și când vorbea Antena 3 despre telepatia din justiția românească, îi înjuram. Mea culpa! :)
      • +9 (15 voturi)    
        Marasoiu? Bagati in ele!!! (Vineri, 27 februarie 2015, 22:28)

        Malbert [anonim] i-a raspuns lui Harald

        Asa a declarat Marasoiu? Banuiesc ca nu avand in vedere declaratia sa de la inceputul lunii iunie 2011 ( 9 iun-gandul ) : " Regret sincer că trebuie să închid atât de repede o colaborare specială cu oamenii din MDRT şi mulţumesc sincer doamnei ministru şi colaboratorilor săi apropiaţi pentru disponibilitatea şi comunicarea deosebită de care am beneficiat. Fără îndoiala voi rămâne apropiat instituţiei şi preocupărilor ei, fiind oricînd la dispoziţie cu minima mea expertiză, însă din perspectiva medicală şi strict umană am ales să-mi văd băiatul crescând şi să îmbătrânesc frumos alături de soţie", a adăugat Mărăşoiu.

        "O afecţiune cardiacă nu este o glumă, iar inima nu iartă dacă o ignori. Voi continua să iubesc cu dăruire turismul şi să ard pentru problemele sale, dar la foc mic", a încheiat fostul oficial din MDRT. Acum, dragi jurnalisti, nu cunosc sursa voastra de informatii aiuritoare, dar declaratia despre care vorbiti in text este FALSA, inceracti sa otraviti sufletele oamenilor...ELENA UDREA a fost foarte iubita in ministerul sau, a colaborat excelent cu toata lumea, dar a fost tradata de niste nenorociti care talhareau folosindu-i numele...mai cautati, baieti, mai cautati,dar adevarul si nu mai bagati in ele!!!
        • +1 (1 vot)    
          Scrisoarea de demisie (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:05)

          Valentin Chelsau [anonim] i-a raspuns lui Malbert

          Draga domnule anonim,
          Se vede treaba ca nu prea sunteti familiar cu ce trebue sa contina o scrisoare de demisie. O simpla cautare google v-ar fi scutit de ridicol. O privire mai atenta ar fi avut acelasi rezultat. Daca fragmentul ..."am ales să-mi văd băiatul crescând şi să îmbătrânesc frumos alături de soţie" d-vs nu va spune nimic atungi scuzati deranjul.
      • +4 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 10:17)

        [anonim] i-a raspuns lui Harald

        • -1 (1 vot)    
          Plangeau si incasau (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:03)

          CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui

          Plangeau si incasau. Si unul nu s-a dus la dna. Si le era si foarte greu la ce case si masini aveau toti. Si acum s-au trezit ca ei erau victimele.

          Bai astia anti-"pro-udrea", cu ce ii obliga udrea sa incalce legea? Cu pistolul la tampla sau cu procent din ce lua ea? Or fi toti astia niste ingerasi neprihaniti si udrea singura hoata.
      • 0 (0 voturi)    
        Motivarea ICCJ este corecta (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:02)

        Hiama [anonim] i-a raspuns lui Harald

        Cred ca trebuie sa va abtineti de la comentarii, Sunteti prieten/prietena cu Udrea ? Fara sa semneze actele ministerului si delegând semnarea actelor, Udrea a crezut (si s-ar pute sa scape) ca nu va fi prinsa , ca de ea nu a semnat nimic si ca vinovatii sunt cei care au semnat. Eu cred ca un ministru de aceea este numit ministru pentru a-si asuma toate actele care pleaca de la minister (actele principale, nu cererea de concediu a portarului). De aceea ministri care au delegat samnatura cred ca trebuie achetati pentru subminarea economiei nationale deoarece ei nu si-au asumat conducerea ministerului determinând ca subalternii sa-si asume raspunderea in conditiile in care ministru a semnat juramantul depus la investitura. De aceea cred ca toti ministrii care isi deleaga semnatura sa fie anchetati fara alte justificari pentru incalcarea juramantului la investitura (se poate delega semnatura când ministru este bolnav grav sau când este plecat in concediu. In rest ministrul trebuie sa-si asume samnatura de la investitura prin semnarea tuturor actelor principale
    • +20 (26 voturi)    
      Ce circ! (Vineri, 27 februarie 2015, 22:17)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Si mama lui Ponta a plans, il arestati si pe el???...:)
    • -2 (2 voturi)    
      la CEDO, daca acuzatiile sunt aiurea! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 6:33)

      lili [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Oameni buni, dna Udrea poate merge la CEDO sa-si dovedeasca nevinovatia!
      Daca aceste acuzatii sunt aiurea, cum spuneti aici, de ce nu merge EU la CEDO, la Strasbourg, gaseste adresa pe net!!??!
      De ce nu o trimiteti nici unul la CEDO, daca este nevinovata?!
      NU am auzit-o niciodata amenintand Justitia din Romania cu CEDO, niciodata desi a terminat DREPTUL!(la fabrica de diplome Dimitrie Cantemir, e-adevarat!!), in schimb scrie pe Facebook ca e nevinovata ca sa ne impresioneze, sau de ce?!
      Dna Udrea, mergeti la CEDO sa va demonstrati nevinovatia!?
      • +1 (1 vot)    
        CEDO (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 12:19)

        ilidia [anonim] i-a raspuns lui lili

        La CEDO poti face plangere numai dupa pronuntarea instantelor romane, nu in timpul instrumentarii cazului.
        • 0 (0 voturi)    
          asa este! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:22)

          lili [anonim] i-a raspuns lui ilidia

          Dar se va duce dupa?! ca n-a zis o vorbulita, NU A AMENINTAT deloc cu CEDO!
          Eu nu cred.. cred mai degraba ca la puscarie o sa scrie carti despre campaniile prezidentiale si despre TB!
          Best sellers-uri!
          Ca sa mai scurteze puscaria grea!
  • +5 (37 voturi)    
    Cu lacrimi de crocodil,mari cit articolul de azi (Vineri, 27 februarie 2015, 19:29)

    andreesanu [utilizator]

    Stire de doi lei tranvai
  • +37 (67 voturi)    
    Am ras cu lacrimi la acest denunt :)))) (Vineri, 27 februarie 2015, 19:31)

    Cristi [anonim]

    :))) Marasoiu si Lungu spagarii care traiau in lux, se plang acum ca stateau in sedinte lungi noaptea, ca Udrea practic ii punea la munca si le cerea rezultate. Am ras in hohote cand am citit asa ceva!
    Mai frate, mai ramane sa ne spuna toti acesti turnatori mincinosi si spagari ca Udrea le face program la wc!
    Cum naiba sa retii pe cineva pentru asemenea marturii, te face sa razi prosteste! Oare astia pe bune sunt barbati? Adica ei isi faceua nunti in castele si insule in Italia si Grecia si tot ei acuza ca Udrea e vinovata?
    Nu vedeti ca totul este o inscenare mizerabila? Cum or fi putut crede procurorii asemena bazaconii?
  • -19 (47 voturi)    
    motivare BETON!! (Vineri, 27 februarie 2015, 19:35)

    lili [anonim]

    E. Udrea NU va mai vedea cerul liber curand!
    Zeci de ani de puscarie o asteapta pe penala asta cu atatea megadosare la DNA!
    Mai mult, Cocosul ei recunoaste pe banda rulanta acuzatiile procurorilor DNA si o trage si pe ea dupa el!!
    Succes Codruta, nu ne dezamagi, baga-i la celulele nerenovate din puscariile patriei pe toti hotii din politica romaneasca si pe acolitii lor!
    • +2 (12 voturi)    
      o invidiezi pe elena..???ajungi si tu acolo.!! (Vineri, 27 februarie 2015, 22:53)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui lili

      ...................................................
      • +10 (14 voturi)    
        Trebuie condamnata pentru ca doar i-a pus la munca (Vineri, 27 februarie 2015, 23:40)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        pe cei ce ardeau gazu prin minister
        Unde ar ajunge tara daca cei din ministere ar trebui sa mai si munceasca?
        • -2 (2 voturi)    
          Motivarea Deciziei ICCJ in cazul E Udrea! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 6:26)

          lili [anonim] i-a raspuns lui ty

          "Motivarea ICCJ in cazul E Udrea - Dosarul Gala Bute: Banii primiți ca mită, folosiți la achitarea cheltuielilor PDL, în special la Org București
          Apropiații E Udrea, inculpați în dosarul Gala Bute, au declarat că o parte din banii primiți ca mită pentru atribuirea contractelor finanțate de MDRT au ajuns fie nemijlocit la E Udrea, fie în patrimoniul altor persoane, dar la cererea și în interesul acesteia, fiind folosiți pentru a achita cheltuieli ale PDL, și în special ale Org București a cărei președintă era.
          Informația apare în motivarea deciziei prin care E Udrea a fost arestată preventiv în dosarul Gala Bute.
          În document se menționează că din probele de la dosar rezultă că un întreg sistem de corupție coordonat și controlat de către E Udrea, prin intermediul căruia societățile care aveau contracte achitau un comision de 10% cvasistabil și cvasigeneralizat, aproape automat, văzându-se din încasările celor trei societăți că toate plățile din minister duceau la plata acestui comision.
          În motivare se arată că toți acești apropiați ai E Udrea au arătat că sumele de bani îi erau destinate, cu excepția lui Tudor Breazu.
          "Declarațiile celor mai sus menționați se coroborează cu înscrisurile care au urmărit traseul pentru o parte din bani din care rezultă că banii au ajuns, fie nemijlocit la inculpată, fie în patrimoniul altor persoane, dar la cererea și în interesul inculpatei Udrea E, fiind folosiți pentru a achita cheltuieli ale PDL, și în special ale Org București a cărei președintă era aceasta, fie în patrimoniul lui R Obreja pentru a acoperi creditul bancar acordat de la BRD tot la insistența și cu contribuția inculpatei", se spune în motivare.
          De asemenea, se subliniază că toate deciziile erau luate de EU, chiar dacă își delegase dreptul de semnătură, figurând doar pe foarte puține acte, neexistând criterii general aplicabile pentru toate situațiile."
          http://www.agerpres.ro/justitie/2015/02/27/motivare-udrea-banii-primiti-ca-mita-folositi-la-achitarea-cheltuielilor-
      • +1 (1 vot)    
        ce sa invidiez?! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 17:47)

        lili [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        O femeie cu catuse, o penala plina de dosare de coruptie, arestata in celula aia mizerabila, fara libertate?!
        NO WAY !
        Cand a fost intrebata ce principii are, dna Udrea a raspuns ca "NU" are nici un principiu!
        Si nici o VALOARE in viata !
        Ea avea insa un singur principiu, recunoscut de altfel in acelasi interviu: BANII!
        Fara principii ca MUNCA(n-a muncit nimic la viata ei, nici ea si nici Cocosul ei, toata averea e din FURAT bani publici!!), CINSTEA(nici urma de asa ceva la EU, e ipocrita si lipsita total de scrupule!)!), ADEVARUL(MINTE, la fel ca protectorul ei, TB!), LIBERTATEA(NU s-a gandit deloc la asta cand fura milioanele de euro cot la cot cu acolitii ei!!), acum EU sta la arestul din celula nerenovata, inchisa, privata de LIBERTATE si asteptand decizia finala care in mod sigur o va duce cativa ani la Targsor!
        Ce sa invidiez, o penala aflata in arest?!
        NO WAY!!!
  • +21 (27 voturi)    
    Lacrimi (Vineri, 27 februarie 2015, 19:36)

    rutger [utilizator]

    de crocodil ! Probabil din ala de apa sarata, ca la spaga erau veroce, cu sefa sau fara !!
  • +28 (42 voturi)    
    Plangere la DNA? (Vineri, 27 februarie 2015, 19:41)

    avint [utilizator]

    Oare de ce nu au depus plangere la DNA, atunci cand se tineau sedintele, eventual niste inregistrari. Daca ar fi fost presiunile despre care se vorbeste, sigur se gasea cineva care sa inregistreze o sedinta.
    Instanta trimite un om in arest preventiv doar in baza marturiilor a doua persoane, dintre care unul urmarit penal in aceeasi cauza? Trist.
    • +16 (20 voturi)    
      Plangere la DNA, sau "au plans" la DNA ?! (Vineri, 27 februarie 2015, 20:20)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui avint

      Dar cand au luat spaga au plans, sau asta nu se pune ?
      Penibili si plangaciosii, si procurorii si judecatorii ICCJ care au pus botul la asemenea mizerii.
      Auzi ! Au plans ca munceau peste program ! De, erau la stat, la "statul degeaba".
      Serios intreb: Au plans cand au luat spaga, ca asta este esenta denuntului lor, ca au luat spaga si I-au dus-o in dinti lui Udrea.
      Daca au plans sa fie iertati. Daca n-au plans, sa fie ICCJ fara mila, ca daca nu erau prinsi, erau bine mersi, "boier Bibescu". Asta va fi dreptate !
    • -4 (10 voturi)    
      Diva si piticii din minister (Vineri, 27 februarie 2015, 21:09)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui avint

      Nu este un argument logic legat de activitatile duduii sau a divei in cauza, interesant este faptul ca fostul sot recunoaste matrapazlacuri, in timp ce fosta sotie propulsata cras cu prastia politica, declara apasat si mediatic ca habar nu avea de combinatiile sotului. Ori sotul a declarat sponzorizari de partid fara chitantier. Iar presa ne vorbeste despre genti de bani itinerate pana sa ajunga si prin birourile ministerului divei, la momentul acela, intangibila. Media manipuleaza, de acord, dar nu faci foc fara sa iasa si fum.

      Asadar traim in alambicul efervescent mediatic din Romania... Sa nu ne imaginam da capo - totusi- ca chestiunile in cauza s-au facut principial precum in tarile nordice... :D
    • +1 (5 voturi)    
      Unde erau acoperitii? (Vineri, 27 februarie 2015, 22:36)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui avint

      Oare unde erau acoperitii? Rolul lor oficial ar fi sa contribuie la descoperirea unor astfel de hotii si sa furnizeze evidente.

      Sau poate acoperitii or sa apara la proces sa decalare ca Elena era preacinstita :)
  • +25 (39 voturi)    
    :))))))))))) (Vineri, 27 februarie 2015, 19:41)

    Remington_Steele [utilizator]

    Motivarea este complet....incompleta!

    Cate lacrimi de crocodili pe cap de functionar au fost?


    Pe cat de mare a crescut increderea in DNA pe atat de ridicola este motivarea asta. Si vorbim de o motivare la nivel de ICCJ.
  • +9 (11 voturi)    
    Cred ca.... (Vineri, 27 februarie 2015, 19:49)

    Coco Mirificu [anonim]

    Asa se intampla si la Romtelecom,dupa cum se vede din contractele facute cu Ghita_2K TELECOM!!!!
  • +25 (43 voturi)    
    Romani lenesi!!! (Vineri, 27 februarie 2015, 19:53)

    Cristi [anonim]

    Elena Udrea si guvernul Romaniei au dorit organizarea galei Bute la Bucuresti, ea a recunscut asta. Era clar ca un astfel de eveniment nu putea fi organizat asa de usor; ca e nevoie de multe ore de munca si de multe sedinte pentru a gasi metodele optime de organizare. Ce sa spun, i-a tinut la sedinte lungi si saracii de ei (majoritatea spagari) nu puteau muncii? Asta e mentalitatea romaneasca: multa munca dauneaza grav sanatatii...
    • +14 (20 voturi)    
      lacrimi si plansete (Vineri, 27 februarie 2015, 20:40)

      scarecrow [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Hahaha, cred ca Warren Buffet sau Donald Trump ar fi condamnati la inchisoare pe viata de judecatorii de la Inalta Curte. Niste ticalosi care au facut o gramada de oameni sa planga si sa ii preseze pentru rezultate la munca.
      Indiferent daca Udrea e vinovata sau nu motivatiile si denunturile sunt hilare, iar credibilitatea denuntatorilor e 0. Daca unul din ei declara ca Kovesi i-a presat sa depuna marturie si i-a facut sa si planga oare Inalta Curte o va aresta si pe ea?
      Desi au fost pana acum 6 sau 7 cereri de arestare a Lenutei pe diverse motive, nu a fost facuta publica de catre procurori nici macar 1 dovada referitoare la faptele incriminate in afara marturiei celorlalti arestati.
      Ce se pierde din vedere e ca in urma unui denunt infractorul "beneficiaza" de reducerea pedepsei la jumatate. Aceasta "portita" ii face pe toti cei vinovati impotriva carora s-au gasit deja documente care le probeaza vinovatia sa "denunte" pe oricine doar ca sa beneficieze de pedeapsa injumatatita. Nu conteaza daca denuntul e real sau nu, ei au scapat cu pedeapsa injumatatita. Impreuna cu 2 3 carti scrise in inchisoare si cateva ore de munca prestata orice pedeapsa se va termina in max 1 an, iar bonus banii furati ascunsi in conturi secrete le raman cadou.
      • +3 (5 voturi)    
        incredibil - lumea nu stie ce inseamna dovezi (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 3:31)

        Iuli [anonim] i-a raspuns lui scarecrow

        Fratilor, vad ca peste tot dau de aceeasi opinie mai mult sau mai putin documentata. Mai mult nedocumentata, respectiv ca nu exista dovezi, exista doar denunturi.

        Pai fratilor... exista in sistemul juridic si in orice probatoriu asa numita... proba cu martori. Adica orice declaratie, denunt, etc, este o proba. Adica o... wait for it... dovada.

        Comentam cu totii si facem pe desteptii, dar habar n-avem ce spunem... vorba 'ceea.. cu totii suntem buni la politica si fotbal. Mai nou si la statul de drept si sistemul juridic.. .
        • 0 (0 voturi)    
          probe (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 12:28)

          ilidia [anonim] i-a raspuns lui Iuli

          Se pare ca nici tu nu pre stii. Daca s-ar aplica intocmai ce spui, ne-am intoarce in anii '50, cand era suficient ca doi "prieteni" sa declare ca ai fost legionar si ajungeai in puscarie.
  • +25 (37 voturi)    
    Ha? (Vineri, 27 februarie 2015, 19:55)

    ggna [utilizator]

    E prima data cand aud ca in Romania la stat se munceste pe rupte, pana cad in genunchi si in lacrimi!!!! Ceva mai ridicol, mai rar...Asta-i motivarea Curtii??? Arestam criminala care i-a pus la jug!
  • -2 (18 voturi)    
    Opinie (Vineri, 27 februarie 2015, 20:04)

    MIHAI POPA [anonim]

    Cum ar fi fost daca acum d-na Udrea s-ar fi aparat spunand ceva de genul: In mandatul meu s-au realizat 1 000 de km de retea de canalizare si inca 1.000 de km de retea de alimentare cu apa ??? Am mai facut si 100 de km de diguri pentru protectia impotriva inundatiilor.... si aceste realizari sa existe cu adevarat. Probabil ca ar fi iesit oamenii in strada pentru a o sustine chiar daca ar fi stiut ca si-a indesat ceva bani si in propriul buzunar. Ea vine si se apara spunand ca a promovat imaginea Romaniei prin organizarea acelei gale. Eu cred ca ar fi promovat-o mai bine daca ar fi facut ceva din cele mentionate mai sus. Voi ce ziceti ???
  • +16 (32 voturi)    
    motivare (Vineri, 27 februarie 2015, 20:08)

    doru001 [utilizator]

    Imi pare rau, dar ca motivare a arestului preventiv pare aberanta.
  • +11 (19 voturi)    
    Plangere (Vineri, 27 februarie 2015, 20:22)

    LoveRomania [utilizator]

    Pot sa fac si eu o plangere la DNA pentru seful meu care ne pune sa muncim pana realizam targhetul? Sau macar pot sa il ameninta ca il reclam la DNA ca ma pune sa muncesc si nu ma lasa sa plec acasa pana nu imi termin treaba.

    Singura mea dilema este de ce pe mine sefu nu ma trimite in vacanta in Tenerife drept pedeapsa
    • -4 (12 voturi)    
      Da' sefu' tau te pune sa gasesti "solutii (Vineri, 27 februarie 2015, 21:11)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      legale", ca sa se faca ceva ce este ilegal?
      • +3 (3 voturi)    
        s-a activat echipa spalare cadavre (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 6:39)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        misto minusurile ;)
        • +1 (1 vot)    
          Speranta basistilor ca, daca lupta (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 13:55)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          pana la capat sa se salveze, nu se stie de unde le vine vreun fir de pai de care sa se prinda, e de-a dreptul de inteles: a testat-o mentorul lor, Basescu, toata viata lui - cand sa i se infunde, o mica sau mai mare rasturnare de situatie facea posibil sa iasa din nou la suprafata, spalat si uscat, pus pe nenorociri si mai mari. Cred ca e cazul sa se rupa lantul asta de salvari "miraculoase" , pentru ca sanse sa se caiasca au avut nenumarate pana acum.
  • +14 (22 voturi)    
    Plangeau? Serios??? (Vineri, 27 februarie 2015, 20:23)

    a-politic [utilizator]

    Nu i-am tinut niciodata partea blondei da' e absolut comica asta cu plansul noaptea tarziu. Adica sa intelegem si noi, oamenii simpli: cine ajungea functionar la minister era atat de vertical incat numai daca auzea de incalcarea legii, de spaga, de "fa treaba sa mearga!", izbucnea in plans. Banuiam eu ca la buget ajung numai patrioti de-al de procurorul Panait (Dumnezeu sa-l odihneasca) dar nu aveam dovada. Noroc cu denunturile astea, mai aflam si noi adevarul gol-golut. Acum e clar, functionarii doar au plans de tristete ca tre' sa faca ilegalitati. Din 1990 pana in 2015. Cine stie cate zeci de milioane s-au dus in toti anii astia numai pe servetele...

    Acum serios, sa umple puscariile cu politicieni, dar nici chiar cu istorioare de astea telenovelistice.
  • -7 (17 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 februarie 2015, 20:30)

    [anonim]

  • +10 (14 voturi)    
    Asta nu este motivarea instanței (Vineri, 27 februarie 2015, 20:43)

    Dorian [anonim]

    Titlul este înșelător. Asta nu e motivarea Inaltei Curți, ci este motivarea solicitării Parchetului pentru luarea măsurii preventive. Rezultă acest lucru din conținutul articolului, dar titlul induce în eroare cititorii neavizați, astfel cum reiese din comentarii. În interesul unei informări corecte ar trebui să citați corect motivele instanței și să citați separat motivările procurorului și ale avocaților. De asemenea, pentru echilibru, când redați motivarea procurorilor e necesar să redați și apărarea părții adverse și modalitatea în care s-a răspuns acestor argumente în motivarea propriu-zisă. Totuși, nu e așa de greu să citești o motivare în mod corect făcând distincția dintre poziția părților și realele argumente reținute de instanță. Ar fi un indiciu interesant asupra ceea ce instanța consideră întemeiat din acuzații, mai interesant decât o redare a argumentelor acuzării.
    • +6 (14 voturi)    
      Altta e ideea! (Vineri, 27 februarie 2015, 22:26)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Dorian

      Ca pe seama acestor aberatiil facute de procuror instanta a luat aceasta hotarare, de a o aresta. E bascalie curata. Daca asta e lupta anticoruptie a lui Iohannis si Coldea, eu spun pas.
      • 0 (2 voturi)    
        Fiecare înțelege ce poate sau ce vrea (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:34)

        DorianG [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        Din punctul meu de vedere ”ideea” unui articol este informarea corectă. Numai astfel concluziile cititorilor pot fi corecte. Faptul că dumneavoastră reușiți să calificați niște afirmații făcute de procurori ca ”aberații” sau ”bășcălie”, face să arate care este capacitatea de înțelegere a unor informații bazate pe o redare incompletă a evenimentelor. Nu toate argumentele procurorilor sau avocaților sunt reținute de instanță. Unele sunt admise, altele sunt respinse. De unde cunoașteți dumneavoastră care sunt argumentele admise și care sunt cele respinse din relatarea făcută de acest articol? Nu le cunoașteți, dar vă grăbiți să vă dați cu părerea. În același timp, din afirmațiile procurorului se deduc mai multe elemente ale infracțiunii, pe care dumneavoastră le ignorați. Procurorul spune acolo că inculpata știa că fapta pe care o comite este ilegală. A fost avertizată de funcționari și a continuat să persevereze în comiterea sa. Mai mult, a îndemnat și alte persoane să o ajute, utilizând presiunea funcției pe care o are. De aici intenția comiterii faptei. Mai reiese de acolo că sunt mulți martori pentru care demonstrează această atitudine a inculpatei, nu doar denunțurile coinculpaților, astfel cum pretinde apărarea. Faptul că unii oameni plângeau din cauza presiunilor făcute sau muncii epuizante, nu trebuie să fie subiect de batjocură pentru unii sau alții. Nu toată lumea are caractere puternice precum unii comentatori. Oricum, chestiunea cu plânsul e numai un element de culoare, nedecisiv în argumentele procurorului.
        • -1 (1 vot)    
          presiuni (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 12:34)

          ilidia [anonim] i-a raspuns lui DorianG

          Haida-de ! De demisie ai auzit? Nimeni nu te poate obliga sa faci ilegalitati. In loc sa accepti sa le faci plangand e simplu, iti dai demisia! Stiu ce spun pe pielea mea, chiar daca a fost cam demult.
    • +5 (9 voturi)    
      Nu sunt de acord; daca au adus o asa "motivare, (Vineri, 27 februarie 2015, 22:34)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Dorian

      inseamna ca stiau ca"tine" la instanta ICCJ, ca nu o foloseau prima data.
      Deci ICCJ primeste si priveste cu bunavointa asemenea "dovezi".
      Deci ICCJ se:
      - deosebeste de institutia Inchizitiei prin trei fapte:1. Sfanta Inchizitie este catolica; 2. Inchizitorii erau spanioli; 3. Inchizitorii torturau, iar ICCJ tin abuziv in arest "preventiv".
      - asemeana prin faptul ca acuzatii "marturisesc" tot ce vor acuzatorii (era sa zic inchizitorii). Vedeti marturia lui Cocos, dupa ce I-au bagat fiul in celula cu niste puscariasi violenti (intrebati ce I-au facut acestia). Apoi Cocos a "marturisit tot, NUMAI sa-i mute fiul in alta celula.
      Incep sa-mi schimb impresia despre DNA.
  • +10 (22 voturi)    
    cu asa motivare (Vineri, 27 februarie 2015, 20:48)

    eGerula [utilizator]

    as pune-o pe Udrea sefa in parlament si senat. Poate asa ii vedem pe alesii nostri la munca. As fi curios ce salarii au plangaciosii astia, sa vad si eu cat costa lacrimile lor.
    • 0 (8 voturi)    
      Chiar nu intelegeti.... (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 4:55)

      Joe Limonada [anonim] i-a raspuns lui eGerula

      ca Udrea nu tinea in sedinte subordonatii ore intregi din dorinta de a-i face sa munceasca!!!!!
      Era o metoda de sicanare si tortura pentru a determina functionarii sa semneze acte/hotarari ILEGALE.
      Normal ca pana acum nu au zis nimic:daca ciripeau ceva atunci erau dati afara iar justitia OBEDIENTA nu facea dreptate oamenilor trimisi acasa pe nedrept.Din pacate, in institutiile publice dar si in firmele private ,au ramas o multime de clone ale Elenei Udrea care se poarta,gandesc si actioneaza la fel ca ea,cu consecinte DEZASTROASE pentru Romania.
  • -1 (11 voturi)    
    Postaci pro udrea (Vineri, 27 februarie 2015, 23:22)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    De cand au luat-o pe spagara nuti, e plin pe hotnews de postaci platiti de ea care vor sa-i spele imaginea...Atatia priceputi in treburile justitiei n-am vazut nici la voiculescu...toti cunosc procedura, isi dau cu parerea pe probe, mai mare rasul...Aaaa, si brusc justitia nu mai e independenta, corecta, mai nou DNA-ul comite abuzuri, ce sa mai, cand e vorba de nuti justitia nu functioneaza. Bine ca justitia e facuta de organele judiciare si nu de niste pitpalaci...La cat a furat madam si gruparea mafiota din jurul ei, ar merita inchisoare pe viata...mai ales ca au furat cand tara era in criza si salariile bugetarilor, pensiile, taiate cu 25%...La zdup cu ei si averea confiscata! Hai DNA!!!
    • +1 (5 voturi)    
      Este "Echipa de comunicare" a EU! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 7:31)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      Care munceste din greu sa-i spele imaginea de corupta de milioane de euro!
      Munciti degeaba baieti, Cocosul dnei Udrea recunoaste pe banda rulanta spagile de milioane de euro pe care le impartea cu EU si ceilalti apropiati si membri de PDL!!
      NU mai vede EU cerul senin al patriei curand, o sa zaca mullt si bine prin celulele nerenovate din Romania!
      Cred ca va face si plangeri la CEDO pentru conditiile de detentie, dar NU va face plangere la CEDO ca sa dovedeasca ca este NEVINOVATA!!
      Succes Codruta, sa nu ne dezamagesti!
  • +7 (9 voturi)    
    Ca sa fie echidistanti ,SRI si DNA ,... (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 2:08)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Trebuie să-l condamne pe Ponta si pe Dragnea ,pt. impiedicarea votului din diaspora ,...sau pt. banii de la Petromidia -Kaz Munai , furtul a 400 mil. usd! Arestarea cumnatului lui Ponta miroase a diversiune ,marca SRI ! Ponta a dat in 2014 ,dupa ce a pierdut ,milioane de euro ,in Dubai ,serviciilor pt. a-si cumpăra libertatea si "imunitatea" la DNA !
  • +1 (7 voturi)    
    Justitia sa-l inhate pe tiran! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 5:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    DNA si ICCJ au validat stirile ce pareau unora neverosimile, fiind fabricate in laboratoarele Antena3, despre supliciile diabolice (torturi, cazne, chinuri fizice) la care Elena Udrea ii supunea pe functionarii din Min.Dezvoltarii, pe tot parcursul noptilor, pana la epuizare, cu scopul marsav de a-i determina sa faca rost de bani pentru ea si pentru campnia electorala a lui Traian Basescu, din 2009, organizate de PDL. (Boc, Blaga si restul bandei de mafioti).
    In acest fel, institutiile statului care au cea mai mare credibilitate si competenta in justitie au ridicat brusc gradul de credibilitate al postului TV Antena3.
    Imediat dupa aparitia acestei validari, vrednicii, inepuizabilii, stralucitii realizatori ai acestui post, in frunte cu excelentii ziaristi Gadea, Badea si Ursu au izbucnit, ca la o comanda, in strigate de bucurie : "am invins, am invins, fratilor, i-am dat o lovitura de moarte tiranului Basescu Traian, cel care a distrus tara si i-a siluit pe procurori si pe judecatorii slabi de inger sa il comnamne, prin abuzuri ordinare, pe Domnia Sa Domnul Dan Voiculescu".
    Justitia dezlantuita de victoria din 16 Noembrie trebue sa merga rapid pana la capat, sa nu mai umble pe cai ocolite, sa treaca direct la anchetarea tiranului, pe baza milioanelor (7.4) de acuzatii pe care le va depune poporul oprimat de tiran.
    Tiranul trebue sa fie tinut, si el, in conditii cat mai mizere, in beciurile politiei, pana va recunoaste ca el a fost la radacina tuturor hotiilor din tara. Trebue trimisi la racoare, cateva luni, si toti fostii lui consilieri ai tiranului, ca sa 'dea din casa', sa marturiseasca, si ei, ca au intrumentat planurile hotiei la scara nationala, concepute si dirijate din birourile morbide, prafuite de la Cotroceni.
  • +8 (12 voturi)    
    Dovezi (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 5:41)

    Jeu [utilizator]

    Da ceva dovezi când au de gând procurorii DNA sa ne arate si nouă, ca de vorbe (denunțuri) suntem sătui. Asa, ne vorbim 3 insi, facem niste denunțuri, si putem băga pe oricine la pușcărie. Situația cu Udrea este ca si cum medicii de la un spital iau șpagă, așa cum știe toată lumea ca o fac, sunt prinși, după care este arestat directorul spitalului. Suntem cumva in Rusia lui Putin si noi nu știm? Nu cumva cu arestarea lui Udrea se dorește sa se acopere scandalul iscat de cazul familiei lui Ponta, caz despre care vad ca nu se mai vorbește mai deloc, avem parte de Udrea si in culcare si in sculare.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu, in romania. (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 12:42)

      ilidia [anonim] i-a raspuns lui Jeu

      Nu, nu in Rusia, in Romania anilor '50, cand securitatea bumbacea doi-trei cunscuti ai cuiva pana declarau ca altcineva a fost legionar si, gata, ajungeai in puscarie.
  • +2 (2 voturi)    
    parere (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:04)

    Evelin [anonim]

    da, in tot sistemul bugetar daca nu semnezi la comanda esti inlaturat si in cel mai rau caz ocolit. Promovat desi ai dreptul nici nu se pune problema esti o persoana care spunindu-ti punctul de vedere legal si competent esti periculooasa pt tot sistemul
    Dar cu mare greu iti mentii piinea la un loc de munca daca esti si manifesti competenta . Va scriu din imima si ca o fosta persoana care am lucrat in bugetar nu am primit niciodata ce meritam dar am reusit sa ies la pensie si nu am fruntea jos .
  • -5 (5 voturi)    
    asa (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:55)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    daca Elena Udrea i-a facut sa munceasca pana la epuizare, a fost um ministru bun.

    Daca ei nu au fost in stare sa gaseasca o cale legala pentru Gala Bute, sa fie arestati in bloc .
    • +2 (2 voturi)    
      Nu "au fost in stare" sa gaseasca (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:03)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      o cale legala, pentru ca nu se putea gasi. D-aia actele nu sunt in regula si d-aia au argumente procurorii sa ancheteze gala Bute, ca ies la iveala matrapazlacurile facute ca sa ocoleasca legea.
      • 0 (0 voturi)    
        cu alte cuvinte (Duminică, 1 martie 2015, 8:39)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        sunt incompetenti!
        Chiar nu intelegeti ca un ministru nu poate face nimic singur?
  • 0 (4 voturi)    
    eu (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:57)

    marmarin [utilizator]

    Sper ca este doar o eroare de reporter. Nu pot sa cred ca procurorii si judecatorii sunt asa de tampiti.
  • -3 (3 voturi)    
    asta (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 8:57)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    O fi "debasificarea" ?
    Cand vor face "depontizarea"?
    Dar "deuselizarea"?
    • +1 (3 voturi)    
      Pe rand. (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:05)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Acum se lucreaza la debasificare, ca au trecut 10 ani ( chiar mai multi, ca Basescu n-a aparut din spuma marii acum 10 ani) , de cand Basescu si grupul lui infractional organizat impute tot pe unde a trecut.
  • -1 (3 voturi)    
    Profesionalism vs "circ" (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 9:43)

    anar1975 [utilizator]

    ... si cum romanului ii place circul (alaturi de bere, mici si fotbal), "the show must go on"!
  • +5 (5 voturi)    
    Va luati dupa toate prostiile.. (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 10:30)

    Alo? [utilizator]

    Gasiti aici motivarea integrala:

    https://www.scribd.com/doc/257159387/Motivare-Udrea#download

    Si am sa selectez un pasaj cu dedicatie speciala pentru postacii lu' Udrea care o ard cu doar denunturi si alte bla-bla-uri tampe. Uite ce zice instanta:

    "Contrar susţinerilor apărării, se constată că probele propuse de procuror nu constau doar în denunţuri. Propunerea de luare a măsurii arestării preventive este susţinută de acte contabile care confirmă, în două dintre acuzaţiile de luare de mită, traseul banilor, respectiv faptul că inculpata a profitat de banii primiţi de la denunţători. De asemenea au fost depuse probe, constând în declaraţiile unor martori, cu privire la insistenţa inculpatei în încheierea actelor care stau la baza acuzaţiei de abuz în serviciu cât şi constatări ale nelegalităţii procedurii urmate şi a producerii unui prejudiciu."
    • -2 (4 voturi)    
      arest preventiv (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 13:27)

      dan2 [anonim] i-a raspuns lui Alo?

      Si totusi, ce justifica arestul preventiv? Pare mai degraba o antepronuntare cu stabilirea unei pedepse inainte de proces.
      • 0 (0 voturi)    
        Citeste motivarea instantei si CPP. (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 14:50)

        Alo? [utilizator] i-a raspuns lui dan2

        Toate faptele care se pedepsesc cu mai mult de 5 ani pot fi sanctionate cu arest preventiv.

        Si tot in codul penal se face referire distincta la infractiunile de spalare de bani si/sau coruptie(printre altele) ca pasibile de sanctionarea cu arest preventiv.

        Asta justifica arestul, legea.
  • +1 (3 voturi)    
    Functionari care plangeau ! (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 10:39)

    Nae [anonim]

    In loc sa "planga " nu mai bine isi dadeau DEMISIA ? Probabil aveau un loc "caldut" platit bine , acum sunt pe post de "sobolani" care parasesc vaporul cand ia apa !
  • +1 (3 voturi)    
    Repet : Ponta si-a cumparat imunitatea de la SRI (Sâmbătă, 28 februarie 2015, 11:29)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    ...;(


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by