VIDEO Primarul Sorin Apostu a fost retinut pentru 24 de ore. DNA: Apostu a primit mita in valoare de 94.000 de euro prin cabinetul sotiei sale, invinuita in acelasi dosar

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 9 noiembrie 2011, 11:20 Dosare Anticoruptie


Sorin Apostu si sotia sa, Monica (2009)
Foto: AGERPRES
Primarul din Cluj-Napoca, Sorin Apostu, a fost retinut, miercuri seara, pentru 24 de ore, sub acuzatia de luare de mita, urmand ca joi sa fie dus la Curtea de Apel cu propunerea de arestare preventiva. Potrivit procurorilor DNA, primarul din Cluj-Napoca a primit mita in valoare de 94.000 de euro, in 2009-2011, pentru a incheia contracte de salubrizare si asigurare a parcului auto al regiilor subordonate Consiliului local Cluj, sumele de bani fiind incasate prin cabinetul de avocatura al sotiei sale, invinuita in acelasi dosar.

Mai multe perchezitii au avut loc, miercuri, la locuinta primarului din Cluj-Napoca, Sorin Apostu, dupa ce actiuni similare au fost facute miercuri dimineata la sediul Primariei Cluj-Napoca.
  • Context: Sorin Apostu este seful PDL Cluj-Napoca si vice-presedinte al PDL Cluj. El este vazut ca un apropiat al premierului Emil Boc, cel care a si girat campania electorala a lui Apostu. In presa din Cluj circula mai multe scenarii in legatura cu motivul descinderii DNA, fiind privilegiata varianta investigarii unui contract major din bani publici. Ancheta DNA vine la mai putin de o saptamina dupa ce procurorii l-au retinut pe un alt personaj important din PDL Cluj, vice-presedintele Consiliului Judetean Radu Bica, pentru suspiciunea de a fi trucat o licitatie.
UPDATE 1,58 Omul de afaceri Calin Stoia, reprezentant al Total Trading Company, actionar al societatii de salubritate Brantner-Veres, care are contract cu Primaria Cluj-Napoca pentru salubrizarea unui sector din oras, a fost retinut pentru dare de mita in dosarul in care a fost retinut si primarul Sorin Apostu, potrivit Mediafax.

Potrivit unor surse judiciare, omul de afaceri Calin Stoia a fost retinut pentru 24 de ore, in noaptea de miercuri spre joi, pentru dare de mita si a fost dus in arestul Politiei Judetene Cluj, urmand ca joi sa fie prezentat Curtii de Apel Cluj cu propunerea de arestare preventiva.

La ora transmiterii acestei stiri, la sediul DNA Cluj mai este audiat Mustafa Bekar, asociat, alaturi de alti patru cetateni turci, la Kiat Group Construct, consortiu care a inceput sa castige contracte cu Primaria Cluj-Napoca inca din 2004.

UPDATE 1,50 Potrivit Ora de Cluj, in dosar mai exista cel putin trei invinuiti: cetateanul turc Mustafa Bekar-  actionar al companiei Kiat Group, care a castigat, in asociere cu firma Diferit SRL, contractul de 140 de milioane de euro pentru intretinerea strazilor din Cluj-Napoca; Calin Stoia - administratorul firmei Brantner-Veres, care acopera jumatate din salubritatea orasului si Simion Muresan-  unul dintre cei doi frati care controleaza compania Electrogrup, a caror avere e estimata de Forbes la 50 de milioane de euro.

UPDATE 00.20 Potrivit unui comunicat al DNA, primarul din Cluj-Napoca este acuzat de luare de mita in forma continuata.

"In cursul anilor 2009-2011, in schimbul incheierii unor contracte - de asigurare a parcului auto al regiilor subordonate Consiliului local Cluj, respectiv de salubrizare a orasului - inculpatul Apostu Sorin, in calitatea sa de primar, a pretins si primit sume de bani totalizand echivalentul in lei a 94.000 de euro. Pentru a se disimula provenienta si scopul banilor obtinuti din actele de coruptie, intre firmele care au primit contractele de la primarie si cabinetul de avocatura al sotiei primarului au fost incheiate contracte de consultanta juridica fictive, astfel incat sumele de bani au fost incasate prin cabinetul de avocatura al lui Apostu Monica Undina, invinuita in acelasi dosar", se arata in comunicatul DNA.

Procurorii anticoruptie au dispus retinerea acestuia pentru 24 de ore, iar la data de 10 noiembrie 2011, Sorin Apostu va fi prezentat la Curtea de Apel Cluj cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

DNA precizeaza ca s-a inceput urmarirea penala si fata de alte persoane.

UPDATE 22:30 La iesirea de la sediul DNA Cluj, avocatul sotilor Apostu, Gheorghita Mateut a declarat ca maine (joi-n.r.), primarul clujean va fi propus pentru arestare preventiva. Sotia primarului clujean a fost si ea pusa sub invinuire. Avocatul Mateut a confirmat ca ar fi vorba de acuzatii de luare de mita.

"Monica Apostu este invinuita in dosar. Maine, primarul va fi dus la Curtea de Apel cu propunere de arestare preventiva. Mai multe persoane au fost audiate si sunt cercetate penal", a spus Mateut.

El a spus ca nu a vazut documentele din dosar, dar ca anchetatorii vizeaza fapte care s-au petrecut in perioada 2009-2011."Nu exista un flagrant, dar cel mai probabil exista denuntator si nu pot sa spun cat de puternice sunt probele procurorilor pana cand nu voi vedea intregul dosar", a declarat Mateut, citat de Mediafx.

UPDATE 20.05: Monica Apostu, sotia primarului clujean, a parasit sediul DNA intr-un taxi, relateaza Ora de Cluj

UPDATE (19.40) Ce contracte sint puse in discutie:


Potrivit
site-ului Primariei Cluj, Contractul de concesionare a serviciului public de salubrizare menajera a fost cistigat de doua firme, fiind semnat in 2010: Rosal SRL si Brantner Servicii Ecologice SA. Semnarea contractului a fost intirziata de contestatiile depuse de firmele perdante la licitatia organizata in 2009.

UPDATE (19.00) TVR Info sustine ca procurorii il suspecteaza pe Sorin Apostu ca ar fi primit mita 100.000 pentru atribuirea unui contract pentru servicii de salubritate si a altui contract pentru asigurarea parcului auto al Regiei locale de transport in comun. Suma ar fi fost incasata de sotia primarului, Monica Apostu, prin intermediul cabinetului sau de avocatura, sub pretextul unor servicii de consultanta oferite firmelor

UPDATE (16.30): Si Sorin Apostu a ajuns la DNA

Momentul in care Sorin Apostu a iesit din sediul Primariei, flancat de Politia locala si procurori (Imagini OradeCluj.ro):



UPDATE (15.30): Monica Apostu este audiata la sediul DNA, potrivit CityNews.ro.

UPDATE (15.00)
: Oradecluj.ro informeaza ca a inceput perchezitia la cabinetul de avocatura al Monicai Apostu, sotia primarului. Cabinetul fusese sigilat in cursul diminetii.

UPDATE 14.15:
Un reporter al OradeCluj.ro a surprins momentul in care, dupa ce Sorin Apostu plecase de acasa spre Primarie, procurorii au iesit din casa acestuia cu citiva saci plini cu documente.
Vezi aici fotografia

UPDATE (13.45) Sorin Apostu a ajuns la sediul Primariei Cluj

UPDATE (13.35):
Ora de Cluj scrie ca primarul Sorin Apostu a iesit singur din casa si a declarat ca este supus unei cercetari a DNA. Apoi s-a urcat in masina personala, alaturi de un procuror, si a plecat. Destinatia nu este cunoscuta inca, dar e posibil ca Apostu sa mearga la sediul DNA
 
 
- 43 de ani, primar al Clujului din 2009
- Absolvent al USAMV Bucuresti si Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA
- Profesor universitar la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj
- Director adjunct al Directiei Sanitar - Veterinare Cluj in perioada 1998-2001
- Din 2004 pina in 2008 a fost Director General in Primaria Cluj-Napoca
- Intre 2008 si 2009 a fost viceprimar al Clujului
- Este presedintele organizatiei PDL Cluj-Napoca￯
 
 
Cine este Sorin Apostu
UPDATE (13.17): Potrivit unor surse judiciare citate de StirideClu.ro si TVR Info, verificarile procurorilor vizeaza licitatia privind atribuirea contractului de salubritate.

UPDATE (13.00): ''Pana in acest moment nu exista nicio persoana retinuta", a declarat Livia Saplacan, purtator de cuvant al DNA.

UPDATE (12.35)
: Casa primarului de Cluj, Sorin Apostu, e perchezitionata de procurori, transmit CityNews.ro si Ora de Cluj

UPDATE (11.34): Procurorii DNA au descins miercuri dimineata la Primaria Cluj. Oficialii institutiei, citati de CityNews.ro, au anuntat ca procurorii au cerut Primariei "o serie de documente". Referindu-se la volumul mare de documente cerut de procurori, purtatorul de cuvint al Primariei a spus ca e vorba despre "o cerere mai speciala si mai atipica".

"In aceasta dimineata am primit o cerere de la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (DNA - n.red.) prin care se solicita o serie de documente oficiale din cadrul Primariei. Directiile din Primarie care gestioneaza aceste doumente, fie ca sunt contracte sau alte acte, sunt in aceste momente pregatite sa furnizeze toate documentele solicitate. Se vor trimite in cel mai scurt timp catre solicitant", a declarat pentru CityNews.ro Oana Buzatu, purtator de cuvint al Primariei Cluj.

Primarul Clujui este Sorin Apostu (PDL).

Interventia procurorilor la Primarie vine la citeva zile dupa ce un personaj important pe plan local, vicepresedintele Consiliului Judetean Radu Bica (tot PDL), a fost retinut de procurori pentru implicarea in trucarea unor licitatii.

Vom reveni cu amanunte






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























23128 vizualizari

  • +62 (90 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 11:28)

    zet [anonim]

    • +19 (55 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:51)

      zet [anonim] i-a raspuns lui zet

      • +2 (30 voturi)    
        Nu-l cunosc pe Apostu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:02)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui zet

        dar daca dumneata zici asa, asa trebuie sa fie :))
        • +39 (57 voturi)    
          Nimeni nu mai este imun, indiferent de partid (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:38)

          Republica lui Basescu, o Romanie curata [anonim] i-a raspuns lui Luk

          Indiferent de reprosurile la adresa lui Basescu, va ramane in istorie macar pt faptul ca regimul sau de presedinte-jucator a trimis in fata tribunalelor mai multi infractori decat toate guvernarile anterioare la un loc.

          Nu mai conteaza ca esti primar al partidului de guvernamant in Clujul premierului Boc, ca esti sef de clan tiganesc si cumatru cu fratele presedintelui, ca esti deputat(a) la Putere, ca esti secretar de stat, ministru, senator, politist de frontiera, vames, notar, avocat, presedinte de CJ sau presedinte de club de fotbal.

          In Romania de azi, sa ai functie publica si sa furi inseamna sa-ti pui singur catuse, e doar o chestiune de timp pana sa vina DNA-ul, se gaseste intotdeauna cineva mai destept decat tine sa-si dea seama ce schema infractionala ai in cap..

          Hai Romania, sunt mandru de DNA si ANI, institutii cum rar vezi prin lume, inclusiv in Europa.
          • +29 (35 voturi)    
            =)) (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:35)

            anti-propaganda [anonim] i-a raspuns lui Republica lui Basescu, o Romanie curata

            de 7 ani, Nastase putrezeste in puscarie pentru ca a furat. aceeasi soarta crunta o impartasesc si Patriciu, Vantu, Hrebenciuc, Luca...............................................

            asa e, domnule?

            ca ne-ar placea sa fie asa - e una. ca niciun mare infractor politician nu a fost condamnat definitiv in Romania pana acum e adevarul adevarat. si e tare nasol.

            bravo DNA-ului, dar pana la normalitate mai e drum lung de tot.
            • -3 (27 voturi)    
              Alt PDL-ist corupt (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:38)

              Adrian29 [anonim] i-a raspuns lui anti-propaganda

              Inca o dovada ca PDL e la fel de murdar ca si celelalte partide.
            • +7 (13 voturi)    
              ai dreptate (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 23:14)

              adyQ [utilizator] i-a raspuns lui anti-propaganda

              dar sper ca te duce capul sa stii ca nu presedintele statului condamna oameni la puscarie, in cazul de care zici ar fi bine sa te uiti foarte urat spre judecatorii aia corupti, aproape toti care ii lasa liberi pe smenarii aia de care pomenesti tu :)
              • +4 (4 voturi)    
                politica romaneasca are nevoie de judecatori (Joi, 10 noiembrie 2011, 7:46)

                anti-propaganda [anonim] i-a raspuns lui adyQ

                corupti.

                sper ca va este evident.

                la fel cum presedintele a avut nevoie de toti mari corupti din partidul dumisale - Berceanu, Videanu.

                la fel cum el insusi a facut lobby pentru afacerea de miliarde a lui Frank Timis - rmgc...

                e simplu sa spui: judecatorii sunt corupti. o stim cu totii. dar judecatorii, si intreg sistemul, sunt legati intre ei prin niste sfori trase de sus. iar sistemul atotputernic in Romania nu este cel al magistratilor, ci acela al coruptiei. chiar daca primul face, in mare, parte dintr-al doilea. coruptia in Romania incepe in politica, si continua in functionarime, magistratura, afaceri, companii. atat domeniul public cat si cel privat se scalda pana la gat in coruptie.

                dar ceea ce salveaza sunt LEGILE. iar legile nu le voteaza magistratii, nu?

                sa stam si sa urmarim ce capete vor pica intr-adevar. desi sper si eu ca lucrurile incep sa se miste, tare mi-e teama ca e unul dintre multele exercitii de imagine. primarul clujean si-o merita cu varf si indesat, dar in acelasi timp, daca pica doar el si altii mai mari raman fixati pe locurile lor inalte... haosul va continua nestingherit.
                nu-s decat vreo doua saptamani de cand guvernul il numea pe un foarte mare corupt, pe langa care Apostu e doar un invatacel - Liviu Luca, reprezentant al Romaniei intr-un comitet al UE - Comitetul Economic si Social European.
            • 0 (4 voturi)    
              Persoanele . . . . (Joi, 10 noiembrie 2011, 8:39)

              gheorghe [anonim] i-a raspuns lui anti-propaganda

              . . . . la care te referi sunt protejate de alta autoritate in stat nicidecum de administratia Basescu. Si acea autoritate este reprezentata inca de persoane numite in functie chiar de cei la care te referi. Toate incercarile D-lui Basescu de a sensibiliza si a o constientiza de importanta ei in stat au esuat. Toate indemnurile s-au lovit ca de un zid de beton armat iar criticile toate au fost interpretate drept imixtiune in sistem si motiv de suspendare din functia prezidentiala pentru vajnicii reprezentanti ai opozitiei Ponta si Antonescu. Ma refer desigur la justitia romana. Sincer nu vad o reforma in sistemul judiciar roman in urmatorii ani atat timp cat nu exista o autoritate externa care sa o faca!
          • +16 (26 voturi)    
            DNA si ANI lucreaza, judecatorii elibereaza (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:46)

            Basescu contra mafiei CSM-judecatori [anonim] i-a raspuns lui Republica lui Basescu, o Romanie curata

            Emotii penale pentru noul ministru al Sanatatii si fiul sau, ambii membri ai UDMR.

            ANI vrea sa stie cine l-a pus manager pe Csongor, cu tata ministru !

            Conducerea ANI a cerut autorităţilor orădene informaţii privind concursul câştigat de Ritli Ladislau Csongor, fiul ministrului Sănătăţii, pentru ocuparea postului de manager al Spitalului Clinic Judeţean din Oradea.

            Managerul interimar al Spitalului Clinic Judeţean din Oradea, Gavril Grebenişan, a declarat miercuri că ANI a cerut informaţii cu privire la componenţa comisiei de concurs în vederea ocupării postului de manager, numele persoanelor care au luat parte la desemnarea acestei comisii, precum şi la calendarul concursului.

            "Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic Judeţean din Oradea s-a întrunit în şedinţă extraordinară în data de 7 noiembrie pentru a lua la cunoştinţă şi a analiza solicitarea ANI, transmisă către spital în data de 2 noiembrie, şi ulterior comunicată şi Primăriei Oradea", a spus Grebenişan.
          • +10 (14 voturi)    
            A TRIMIS , A TRIMIS (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:08)

            mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Republica lui Basescu, o Romanie curata

            De ani de zile se tot trimit in fata tribunalelor cum spui tu , dar arata-mi si o condamnare notabila nu din aia pt mita de un caltabos sau 100 de euro. Asta cu descinderile spectaculoase si arestari de 29 de zile au ajuns deja ceva obisnuit in spectacolul cotidian.
            • +9 (13 voturi)    
              DNA da de lucru judecatorilor (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:21)

              Judecatorii, veriga slaba a justitiei romane [anonim] i-a raspuns lui mark35

              Fostul presedinte al Agentiei Nationale de Ocupare a Fortei de Munca (ANOFM), Silviu Bian, a fost trimis in judecata, miercuri, de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) pentru luare de mita.

              Concret, Bian, care se afla in arest preventiv din data de 16 octombrie dupa o decizie a Tribunalului Bucuresti, este acuzat de procurorii DNA ca ar fi primit 22.000 de euro si peste 1 milion de lei mita de la subordonati ca sa vireze finantarea necesara unor proiecte, potrivit unui comunicat al DNA.

              Alaturi de Silviu Bian, revocat de la sefia ANOFM pe 17 octombrie, in acest caz au mai fost trimise in judecata inca doua persoane: directorul Organismului Intermediar pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane din cadrul ANOFM (OIPOSDRU), Alexandra Maria Tichindelean, si directorul executiv al Centrului National de Formare Profesionala a Personalului Propriu Rasnov, Cristache Ristea.

              Conform comunicatului DNA, Alexandra Maria Tichindelean este acuzata de luare de mita, iar Cristache Ristea de complicitate la infractiunea de luare de mita in forma continuata.
      • -6 (16 voturi)    
        NUUU ! (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:12)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Doar lipsa de simt civic - orele 13:10 2.893 de vizualizari, cam 20 de voturi. Rusine frati romani si surioare romancute (expresie antebelica).
      • 0 (10 voturi)    
        bravo (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:28)

        zelda [utilizator] i-a raspuns lui zet

        numai pentru simplu fapt ca m-ai facut sa rad la cel de-al doilea comentariu, ai un plus de la mine. Nu-s din Cluj si nu-l stiu pe inculpat, dar te cred pe cuvant, esti o persoana inteligenta. Ca multe altele de pe acest site.
    • +19 (25 voturi)    
      true... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:01)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui zet

      true... salt mare inainte cand a venit PDL la putere. da tot ce sta, se-mpute din pacate....
    • +19 (37 voturi)    
      Subscriu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:18)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Daca era PSD sau ajunge USL la guvernarea se lasa linistea de care le este dor mafiotilor din toate partidele. Felicitarii DNA si PARTIDELOR de guvernamant pt. depolitizarea acestor institutii.
    • +17 (21 voturi)    
      o merita ! si camarila lui.... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:27)

      george haiduc [anonim] i-a raspuns lui zet

      ai dreptate zet. ma intrebam cd i se infunda si domnului aprostu. clujenii stiu ce cameleon e domnul respectiv, ce afaceri invarte, cum se duc unii chiar si in elvetia sa puna bani in cont, cu ce fel de oameni s-a inconjurat, ce fel de om e vicele moisin, ce fel de om e un buda... sa folosesim niste cuvinte mai putin colorate e nedemn pentru noi, iar ei ar sari ca arsi de nedreptatea facuta, dar adevarul e ca e nevoie de cuvinte colorate pt a descrie aceste fiinte bipede. iar eu cred ca nu se deranja DNA doar pentru un firicel de fum... NU ma bucur pentru raul nimanui, dar trebuie platit pentru rele, rautati, greseli si neomenie.
      • +1 (5 voturi)    
        hotii la !!!!!!!! (Joi, 10 noiembrie 2011, 6:12)

        teapa [anonim] i-a raspuns lui george haiduc

        Toti de la guvern sant inbirligati pana in maduva tari ...fura frate fara frica formele sa fie facute ...
        Numai o napasta mai poate matura tara asta de aceste hotii !!!!!
    • +25 (33 voturi)    
      DNA veniti si la Constanta (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:53)

      Lacrima lui Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui zet

      Mazare si Constantinescu va asteapta .Constanta este polul Coruptiei din Romania.
    • +17 (23 voturi)    
      DA! (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:13)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui zet

      100% de acord! I s-a infundat in sfarsit si astuia! Credea ca orimaria si Clujul sunt mosteniri lasate de stramosii lui, facea ce vroia. Multe zile la racoare!!!
    • -1 (23 voturi)    
      Ce iluzii (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:53)

      Melania [anonim] i-a raspuns lui zet

      Chiar sunteti asa naivi sa credeti in „depolitizare”????!!!! Nu pot sa cred... Chiar nu va dati seama ca se spala rufe in public, ca nu se da din nou circ ca sa uitam ca nu avem paine??
      • -7 (11 voturi)    
        INTERNET (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 17:25)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Melania

        Ma bucur ca macar ai internet, painea nu este buna la sanatate. Sper ca s-a inteles.
    • +16 (20 voturi)    
      Mai adauga-l si pe TISE (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:28)

      elisa muresan [anonim] i-a raspuns lui zet

      Ma tot intrebam si eu cum D-zeu unii au noroc cu caru si altii ioc .
      In 3 ani madam Tise ajunge notar ( chiar sint curioasa cum a reusit), are ditamai vila in centrul Clujului , contractele mari ale statului ( gen noul stadion) la ea se legalizeaza .In 2008 aveau un amarit de apartament cu 2 camere si un porche Chayeene mai scump ca si apartamentul, acum 2 vile +++++++ fara numar ?????????/?????
    • +3 (19 voturi)    
      unu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:53)

      unu [anonim] i-a raspuns lui zet

      partial ai dreptate numai ca pdleul e o caracatita peste intreaga tara asa ca dnaul mai are de lucru pana sa ma convinga si pe mine.
    • +3 (9 voturi)    
      lupta interna PDL (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:12)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui zet

      aceeasi bucurie ca macar ii mai ia la intrebari si arata penibil pentru ca oricum nu ii vor face nimic, iar clujenii il vor vota si data viitoare; dar arestarea lui si a lui Bica nu arata nici un fel de politizare ci lupta dintre clanurile de mafioti PDL
      • +2 (6 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:27)

        zet [anonim] i-a raspuns lui adriana

  • +27 (37 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 11:31)

    un [anonim]

    Porecla primarului e " fifty-fifty" ... si nu cred ca e vorba de flori...
    • +10 (12 voturi)    
      altfel stiu eu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:04)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui un

      Eu stiu ca porecla primarului e "Primarul 10%" ...
      • +13 (13 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:19)

        zet [anonim] i-a raspuns lui Maria

  • +21 (31 voturi)    
    Apostu si farmaciile ilegale (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:04)

    Farmacista [anonim]

    In Cluj s-au deschis in ultimul an peste 10 farmacii ilegale, bazate pe adeverinte mincinoase eliberate de primarie. Pana acum nimeni nu s-a sinchisit de aceste abuzuri. Printre cei care au deschis farmacii ilegale se numara si Marius Bojita (fost rector UMF) cu 3 (!) autorizatii obtinute fraudulos, lantul de farmacii "Catena" cu 7 farmacii, si alte nume sonore din mafia clujeana a medicamentelor. Oare de ce nu i-a cautat nimeni "la hartii" pe acesti oameni care prin pilele si relatiile lor distrug celelalte farmacii din oras ? Presa locala a tras un semnal de alarma, dar fara rezultat: http://www.gazetadecluj.ro/citeste/4909-bojita-il-consulta-pe-apostu
    • +5 (11 voturi)    
      DNA vede, DNA aude ? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:10)

      pharma [anonim] i-a raspuns lui Farmacista

      Vede DNA cate farmacii s-au deschis in ultimii doi ani cu incalcarea - cred eu - a legii, primariile dand certificate de mari centre comerciale pentru orice maghernita, iar inspectia ministerului sanatatii venita pentru autorizare inchizand ochii si acoperindu-se cu certificatul primariei ? Luati autorizatiile de infiintare farmacii din 2009 incoace in orasele resedinta de judet si o sa va cruciti.
    • +1 (7 voturi)    
      DNA vede, DNA aude ? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:10)

      pharma [anonim] i-a raspuns lui Farmacista

      Vede DNA cate farmacii s-au deschis in ultimii doi ani cu incalcarea - cred eu - a legii, primariile dand certificate de mari centre comerciale pentru orice maghernita, iar inspectia ministerului sanatatii venita pentru autorizare inchizand ochii si acoperindu-se cu certificatul primariei ? Luati autorizatiile de infiintare farmacii din 2009 incoace in orasele resedinta de judet si o sa va cruciti.
    • +6 (12 voturi)    
      FARMACIIIA INIMIII, CATENAAA ! (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:14)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Farmacista

      Am ajuns sa o urasc exact din cauza reclamei. Pe Stela si Arsinel mai de mult (dar Catena le-a pus capac).
      • +1 (1 vot)    
        Mita si farmaciile ilegale (Joi, 10 noiembrie 2011, 11:13)

        Sorana [anonim] i-a raspuns lui pointless man

        Se vorbeste ca tariful pentru eliberarea unei adeverinte de centru comercial a fost de 5000 de euro. In Cluj s-au infiintat asa 7 farmacii Catena, 2 farmacii Tesa, farmacia Europa Conflorea, Viva, Aldedra, New Vision, Parafarm Anita si altele. Ma mir de ce DNA nu investigheaza aceasta pista, mai ales ca orice functionar poate vedea de la o posta ca respectivele farmacii nu functioneaza in centre comerciale cu suprafata mai mare de 1000mp, asa cum prevedea legea farmaciei si alte acte normative.
  • +22 (32 voturi)    
    Curiozitate (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:32)

    dami365 [utilizator]

    Sunt curios sa stiu cine ar vota cu minus niste comentarii foarte pertinente despre faptul ca insfarsit justitia incepe sa se miste si sa-si faca datoria indiferent de rangul sau pozitia sociala al celor implicati.Sunt turdean si ma bucur sincer ca treburile incep sa se miste!
  • +3 (23 voturi)    
    S-au dezlantuit postacii USL (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:32)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    Reprezentantii Primariei Cluj-Napoca au confirmat oficial solicitarea de acte, declarand ca nu este vorba despre o perchezitie. "Au venit dimineata procurorii, dar nu a fost vorba despre nicio perchezitie, fiind numai o solicitare de documente. Nu au primit inca niciun act si pe parcursul zilei vom reveni cu clarificari in privinta solicitarilor facute de procurori", a declarat viceprimarul Laszlo Attila. Detalii pe Stiri de Cluj.
    Este interesant cum pe acelasi portal de stiri sunt 2 materiale pe acelasi subiect, total diferite. Si mai interesant este cum se incearca umflarea unei informatii prin legarea de "cazul" Bica.
  • -2 (18 voturi)    
    se face loc sa se-ntoarca boc (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:41)

    A. Prostu [anonim]

    eu sunt clujean si dac la origine, dar n-am nimic cu moldovenii
  • +14 (28 voturi)    
    Marinarul... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:46)

    Costin [anonim]

    E manevra lui Basescu si aici... Ce daca e de la PDL, e progoana politica... Nu-i asa, domnule Ponta ?
    • -4 (20 voturi)    
      Tainu' (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:35)

      Costache2009 [utilizator] i-a raspuns lui Costin

      Apostu nu a dat tainu' cuvenit sefilor lui de la centrul partidului de guvernamant. Pai, se poate asa scapare, mai, baieti, cand centru' ala va da atatia bani de cheltuiala?! In plus, se pare ca Boc vrea inapoi la primarie, ca-i mai manos locu' si fara blonde dominatoare... :D
  • +7 (17 voturi)    
    HAHAAAAa (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:58)

    Clujeanu [anonim]

    La zdup cu el ..ca stim cu totii cat de cinstit ii !!!!
  • +11 (27 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:07)

    George [anonim]

    Hai mai uslasilor, nu mai ziceti nimic? Ca atunci cand ii umfla aia de la DNA pe pesedei si penelei urlati isteric ca e comanda politica. Va dereanjeaza tare mult ca procuratura si DNA-ul si, intr-o masura cu mult mai mica, judecatorii isi fac treaba. Vreti sa ajunga la putere useleaua voastra ca sa puna botnita celor care ii umfla pe mafioti? Asta vreti? Ca ei, politicienii din USL defapt asta isi doresc. Au si declarat-o explicit in numeroase ocazii.
    Antonescule, Ponta, nu mai ziceti ba nimic? Placa aia cu comanda politica pe care o tot bagati cand DNA-ul si procuratura va umfla mafiotii din partid.
    • +6 (22 voturi)    
      DNA a primit OK de la Basescu.... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:24)

      costica [anonim] i-a raspuns lui George

      Nu ca pana acum nu stia DNA ce matrapazlacuri fac astia.... toti fac asa, numai ca abia ACUM au primit cei de la DNA un OK ferm ca sa intre in ei.
      Dar, oricum, in loc sa te ingrijoreze caracatita asta existenta la toate partidele, tu esti mandru nevoie mare ca a intrat in PDL si le poti da in cap celor de la USL.
      E la fel de GRAV, e GRAV ca TOTI politicienii de la toate guvernarile, adica de la toate partidele FURA, fura TOTI si-i doare undeva de banul public, de Romania asta.
      Las-o balta, vezi bine ca si PDL, ultima noastra speranta in 2004(eu am votat cu ei in 2008 cu fostul PD) sunt la fel, fura toti si nu mai vad nici o speranta pentru Romania.
      Nu este nici o mandrie sa te bati in piept ca acum ii aresteaza p-astia de la PDL ca le-a dat Basescu OK la DNA(spre deosebire de vremea PSDului, e grav ca te compari cu PSD!!!), gandeste-te bine cati sunt inca neprinsi si continua sa fure.
      Uita-te ca la majoritatea celor arestati cei de la DNA afirma ca este vorba de astfel de activitati ILEGALE in FORMA CONTINUATA, adica fac asta de muuuulta vreme.
      Ce mi-e PSD, ce mi-e PDL, ce mi-e PNL, ce mi-e UNPR, ce mi-e UDMR, TOTI o apa si-un pamant.
      • +10 (22 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:02)

        zet [anonim] i-a raspuns lui costica

        • 0 (2 voturi)    
          excelent comentariu! (Joi, 10 noiembrie 2011, 8:04)

          Dnn [utilizator] i-a raspuns lui zet

          subscriu.
      • +7 (15 voturi)    
        Toata stima pentru PDL. (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:55)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

        Cel putin ,pe cei de la PDL nu-i vezi gramada pe la procuratura sau tribunale pentru a-si sustine hotii,spre deosebire de PSD.Astfel la alegeri ,putem spune ca la PDL nu mai sunt corupti,acestia fiind arestati,spre deosebire de USL care-si tot amana dosarele,poate se vor prescrie.Nastase si dosarele lui au ajuns penibili de cat se tot amana.Dar si Voicu,si Mitrea si Mazare,Si Oprisan si etc.
  • -14 (26 voturi)    
    Ardelean cinstit Apostu vostru (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:24)

    Mtitica de la Bucale [anonim]

    Sa crapati de ciuda ca pe Oprescu nostru nu l-au agatat, desi ii cauta nod in papura. Apostu avea doua calitati din nascare: era pdl-ist si ardelean, ce sa mai discutam, era edilu' perfect.
    Haaaaaaaa, ha, ha. Sa vezi fete perplexe cand vine randul lui Boc, 50 de ani nu o sa mai aveti pretentii ca vreti sa conduceti Rrromanica.
    Va pupa tati, imi sfaraie micii pe gratar...
    • +17 (21 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 13:59)

      zet [anonim] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      • +5 (15 voturi)    
        Aprob pozitiv (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:20)

        Mitica de la Bucale [anonim] i-a raspuns lui zet

        Papat micii, baut bericioaica, o dam in polemici.
        Ce vreau sa zic, ai dreptate 100%, fara nici un fel de ironie. Am vrut doar sa inflamez radicalii portocalii, ceea ce tu nu pari a fi. Suna patetic dar este singura distractie care mi-a mai ramas.
        • +2 (4 voturi)    
          bravo ba! (Joi, 10 noiembrie 2011, 0:57)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Mitica de la Bucale

          pe bune, imi plac comentariile tale, cu doza de ironie cu tot. Ca bun ardelean stiu ca tre sa mai fiu si luat la misto uneori, ca altfel mi se urca la cap. Oameni buni/rai exista peste tot.
          PS: Si mie imi place sa inflamez portocaliii, mi-e ca e un sport cam ...a paguba. In curand s-ar putea sa ne fie mila de ei. de aia sinceri si onesti, bine-nteles, nu de astia ca Apostu.
      • -3 (11 voturi)    
        primar fin (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:24)

        uitucu [anonim] i-a raspuns lui zet

        a uitat lumea din cluj ca primarul este finul premierului? cine pt cine face afaceri?
      • -3 (11 voturi)    
        am mai avut unul cinstit... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:48)

        costica [anonim] i-a raspuns lui zet

        sarac si cinstit.....Dl Iliescu... si a dus Romania in rahat... la fel si cinstitul de Boc.... si asta la anul 2011... daca la anul 1990 era mai usor sa-i prostesti pe romanicu cinstea lui Iliescu, la anul 2011 cu cinstea lui Boc nu mai merge... Incompetenta este peste cinstea lui Boc, si face RAU Romaniei, care nu rezista fara FMI si BM si CE, azi eram in faliment fara ei cu Boc cinstitul.....
        Lasa-ne cu Boc cinstitul si incompetentul de care ne-am saturat.....
      • 0 (4 voturi)    
        oprescu? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:14)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui zet

        cinstit? ma lasi? betivii au insa un noroc al lor, special ...
      • +2 (4 voturi)    
        TE REFERI DOAR (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:42)

        mark35 [utilizator] i-a raspuns lui zet

        la costul gazonului nu si al intregului stadion care a costat peste 250 milioane de euro.Cu banii astia se puteau face cam 8 stadioane la vreo 30 milioane bucata , vezi ex autohton de la Cluj si cel extern din Anglia. Iar acum prioritatea nr 1 este finantarea de la bugetul doamnei Udrea unor imense pirtii de ski care iar vor costa sume exorbitante pt o tara saraca si in criza cum tot auzim pe toate canalele tv. Asa ca mai sant destui bani de manipulat care ajung la cine trebuie si schema cu gazonul e doar una minora
        • 0 (0 voturi)    
          se putea si mai rau (Joi, 10 noiembrie 2011, 10:21)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui mark35

          la polonezi, stadionul identic cu arena national a costat spre dublu'.

          totusi, ma indoiesc ca la stadioane e ca la piata: stadionul national = 2 X stadionul din cluj la capcitate => pretul e si el de 2 ori mai mare.

          cea mai mare magarie mi se pare insa ca au bagat atatia bani in el si n-are pista de atletism. stadionul national (fost Lia Manoliu, atentie) e doar stadion de fotbal. Jalnic.
    • +6 (12 voturi)    
      nu e chiar ardelean (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:11)

      FlaviusChis1315313296129 [utilizator] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      Apostu e din Focșani. Avem și noi (ardelenii) uscăturile noastre și politicieni corupți, dar parcă tot nu ca ceilalți.
    • +3 (7 voturi)    
      mda (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:58)

      DanHorea1307693823041 [utilizator] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      daca Focsanii (de unde a venit Apostu) e in Ardeal, atunci si primarele e ardelean, desigur :)))
    • -3 (3 voturi)    
      Siiguurr Oprescuu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 22:11)

      gurasparta [anonim] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      Director la Municipal, in '91 eram in acest spital, era in renovare, acum e in acelasi stadiu. 20 zeci de ani de furt. Personal am firma care mai aer de incasat 700 mii lei. Am fost acum 3 ani sa vorbesc cu el. Mi-a zis asa 40% sunt banii mei daca trag sfori sa ti se plateasca. Acum 1 an sa facut renovarea Teatrului Giulesti. Cost contract 4mil lei. Cost efectiv 800 mii lei. Restul ia luat omul lui cel care vine personal la el acasa si vorbesc de ce mai fura. Nu se vorbeste pe telefon pentru ca se duc la puscarie. Oprescuu... muahhhaahhhaaa
    • +2 (8 voturi)    
      Apostu e "sarma"... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 22:58)

      Flavius, Campeni, jud Alba [anonim] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      Bre Nea Mitica (la noi nu exista cuvantele "nea" si "bre" ce provin din turca), Apostu ii ceea ce noi numaim "sarma", adica ii venitura (in Cluj) de peste munti.... stii de ce au oltenii gatul lung? sa vada posturile libere in Ardeal.... nu zic ca la noi ardelenii nu sunt uscaturi (dar sunt mai putini hoti decat la voi la Bucureshtistan)... dar de data asta ai luat plasa ca Apostu-i moldovean 100%... asa ca sa va intre bine in cap sa nu mai veniti sa furati in Ardeal...
    • -3 (3 voturi)    
      E moldovean NU ardelean!!! (Joi, 10 noiembrie 2011, 8:41)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Mtitica de la Bucale

      E moldovan, NU ardelean, ajuns la Cluj pt o viata mai decenta...o si are dupa cum se pare...toti excrocii de moldoveni au ajuns la putere, hotii dracului!!!!
  • +2 (18 voturi)    
    nu e cazul sa va impacientati (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:03)

    relax [anonim]

    N-are nici o treaba nici PDL-ul nici Basescu, este doar o rafuiala in interiorul partidului, Apostu vs Tise, weapon of choice: DNA ...
  • +4 (10 voturi)    
    comentariu la gratar (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:11)

    gby [anonim]

    vezi tata de mici. Apostu e moldovean de-al tau
  • -5 (21 voturi)    
    Spaga si ardelenii (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:33)

    Zaharia Dan [anonim]

    De foarte multi ani auzim prostia asta de axioma ca ardelenii sunt capabili, seriosi si cinstiti iar ceilalti nu prea. In plus pretentiile lor la functii inalte in stat sunt de o obraznicie care sfideaza bunul simt! Nu numai ca se stia la Cluj despre ilegalitatile ce se petrec acolo, dar de la un timp se aude in toata tara ca de fapt Boc este in spatele lor, le umfla bugetele si ii favorizeaza iresponsabil cu decizii care de fapt dezavantajeaza alte zone ale tarii. Sa va fie rusine, nesimtitilor. Nu stiu ce a facut primarul de la Cluj si nici nu ma intereseaza. Se ocupa justitia. Pe mine ma intereseaza de ce Judetul Cluj cu toate ca are un nivel de dezvoltare ridicat, primeste de la bugetul centralizat un buget mai mare decat propria contributie la bugetul de stat, in timp ce judete defavorizate cum sunt Vaslui, Botosani, Olt, Harghita etc. primesc bugete mici. Este incredibil ce face aceasta piticanie de Boc, cum isi bate el joc de toti si de toate. Chiar nu intelege nimic din politica europeana de dezvoltare a zonelor defavorizate? Bravo Base, lasa justitia sa-si faca treaba si sa faca curatenie, indiferent ca sunt oamenii lui Boc. Aici nu e vorba de PDL, este gasca de la Cluj, "ardeleni de calitate", niste nesimtiti obraznici cu pretentii de superioritate care sfideaza si jignesc toata Romania. Comenteaza ca Miticii asa si pe dincolo... Dar Miticii astia aduc la PIB mai mult decat aduc ei, PIB din care primesc ei bugete umflate ca sa aiba de unde sa fure. Cred ca un uitat in oglinda mai atent nu le-ar strica.
    • +7 (17 voturi)    
      serios??? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:47)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui Zaharia Dan

      "Pe mine ma intereseaza de ce Judetul Cluj cu toate ca are un nivel de dezvoltare ridicat, primeste de la bugetul centralizat un buget mai mare decat propria contributie la bugetul de stat, in timp ce judete defavorizate cum sunt Vaslui, Botosani, Olt, Harghita etc. primesc bugete mici."

      http://www.gandul.info/financiar/exclusiv-gandul-harta-banilor-din-romania-pe-judete-vezi-aici-cat-primeste-inapoi-judetul-tau-din-impozitele-platite-statului-8549493

      citeste te rog acolo si vezi cati bani produce clujul si cati bani primeste inapoi de la bugetul de stat.

      cat despre cat aduc miticii la PIB ... doar pentru ca voi in Bucuresti colectati taxele tuturor firmelor mari din tara asta ( oriunde si-ar desfasura activitatea ), nu va face mai grozavi cu nimic. Ar trebui lasate toate firmele sa plateasca taxele in contul judetului unde-si desfasoara activitatea, si o sa vedem atunci ce PIB grozav are Bucurestiul ...
      • +1 (13 voturi)    
        serios, tu? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:48)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui tudor

        Bucurestiul ia inapoi 25% din ce se colecteaza aici. Asa ca da deja da la judete de se indoaie. Iar textul asta ca de fapt colecteaza taxele de la toate marile companii de unde l-ai preluat? Colecteaza taxele de la companiile care au sediul in Bucuresti. Sa si-l faca in tara, pe unde isi desfasora activitatea, nu-i impiedica nimeni.
        • +5 (9 voturi)    
          check this out (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 17:04)

          Tudor88 [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

          http://www.hotnews.ro/stiri-presa_regionala_arhiva-1721839-revedere-cluj.htm

          si retine te rog urmatorul paragraf: "
          Un plus de centralizare a venit si din faptul ca, din acest an, Ministerul Finantelor Publice (MFP) le-a ordonat sa isi verse taxele catre stat la Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili (DGAMC) Bucuresti."

          articolul e de prin 2006 :)
        • 0 (2 voturi)    
          liste completa a companiilor de sub DGAMC (Joi, 10 noiembrie 2011, 11:02)

          Tudor88 [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

          http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/listesubunitati/dgamc2011mamemfMF.pdf

          asta este lista companiilor care platesc impozitele la bucuresti si nu in judetele de unde provin ..... lista este pe anul 2011 deci este cat se poate de actuala. Arunc o privire asupra listei si pe urma incearca un exercitiu de imaginatie: daca toate firmele de pe lista aceea nu ar mai plati taxele la Bucuresti, cati bani ar intre efectiv in Bucuresti? Eu nu zic ca nu ar fi tot pr pimul loc la contributia la PIB ... dar diferentele nu ar mai fi asa mari :)
        • -1 (3 voturi)    
          ca si incheiere (Joi, 10 noiembrie 2011, 11:30)

          Tudor88 [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

          stii ce ma enerveaza cel mai tare la bucuresteni? Ca sunteti nesimtiti .... de la soferii de taxi la vanzatoarele de la magazin, de la oamenii de pe strada la comentatorii din mediul virtual .... eu nu va consider prosti ... si in Cluj sau in Timisoara sau in Sibiu exista oameni prosti, la fel ca in Bucuresti. Dar Oamenii nu sunt niciodata atat de nesimtiti ca voi. De fiecare data va umflati in pene cu "Daca nu va convine Bucurestiul, de ce nu plecati de aici?" sau cu "Cati bani face Bucurestiul". Ar trebui sa invatati si voi modestia .... se fac multi bani in Bucuresti pentru ca asa sunt legile. E si normal ca in capitala unei tari sa existe mai multe companii si mai multi bani. E normal ca in capitala sa se faca jocurile politice, economice, culturale etc. De-aia e capitala ... doar ca exemplul care vine de la Bucuresti catre restul tarii e uneori de o nesimtire mare. Si atunci e normal ca eu care m-am nascut in Cluj, traiesc in Cluj si probabil voi fi inmormantat aici, sa am o parere proasta despre voi. Ca in Cluj, Timisoara, Sibiu, Brasov, oamenii sunt mai educati, nu o sa poti nega niciodata. Ca la noi bunul simt inca inseamna ceva e un fapt bine cunoscut. Ca noi alegem ca etalon Clujul sau Sibiul sau Timisoara e normal. Eu nu voi alege niciodata ca etalon nesimtirea sau vulgaritatea. Ca fiecare oras are uscaciunile sale, perfect deacord. Oriunde te duci in lumea asta gasesti oameni corupti, nesimtiti, vulgari si prosti. Ceea ce conteaza e sentimentul general pe care ti-l lasa un oras sau oamenii din acel oras. Si in Ardeal sau in Banat sau in Maramures, oamenii sunt per total mai simtiti decat cei din Bucuresti, Oltenia, Sud.
    • +5 (11 voturi)    
      alohaaaa (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:00)

      DanHorea1307693823041 [utilizator] i-a raspuns lui Zaharia Dan

      Clujul primeste 1/3 din ceea ce trimite la Bucale! de unde scoti tampeniile alea de cifre?
    • +6 (12 voturi)    
      lol (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:52)

      calin [anonim] i-a raspuns lui Zaharia Dan

      Cred ca absolut in fiecare regiune din lumea asta exista oameni si oameni (unii mai cinstiti altii mai putini cinstiti) dar in orice caz in Romania in zona de sud oamenii sunt mai putini civilizati decat cei din Ardeal. Oricum nu e vina voastra ci e pur si simplu vina turcilor si a Imperiului Otoman care v-a influentat spre deosebire de Transilvania care a fost sub dominatia Imperiului Austro-Ungar si de acolo o influenta mai vestica.

      A si referitor la PIB in primul rand trebuie calculat PIB per capita iar apoi asa cum zicea si "Tudor" companiile straine trebuie sa plateasca taxele in Bucuresti nu in judetul unde isi desfasoara activitatea. Si decontul de TVA si toate porcariile pentru firmele straine se face la Bucuresti asa ca nu mai tot vorbi fara tine.
      • +8 (10 voturi)    
        civilizatia tiganeasca (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:31)

        ha ha [anonim] i-a raspuns lui calin

        cam asta gasesti si in Ardeal, si in Muntenia...

        manele, marlanie, "afaceristi"... nu-i nici o diferenta.
        nu credeti? - dati o raita prin zonele mai putin prezentabile ale Ardealului (majoritare, evident) si va veti umple de greata. situatia nu e roza nici aici, ca niciunde altundeva in Romania. amaratii care si-au pastrat demnitatea si moralitatea sunt atacati de mafia omniprezenta.

        povestea cu influenta vestica o puteti vinde in sud, unde lumea, scarbita de coruptie, va va crede. un ardelean sincer, insa, recunoaste ca singurele diferente se datoreaza "vadului" - Bucurestiul sau Clujul, sau orasele de granita sunt mai pline de hahalere pentru ca prezinta mai multe oportunitati de ciupeala, jaf, intrigi, dat in cap. si jegurile din toata tara au dat navala in aceste centre de, cum ii ziceti? - "civilizatie" =))
  • 0 (14 voturi)    
    foc de paie (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:37)

    PopAlexandru1320841835951 [utilizator]

    De la cercetat pana la arestat e o cale foarte lunga .

    De la arestat pana la o condamnare definitiva e o cale si mai lunga.

    Toti laudati regimul PDL care a depolitizat institutiile statului dar uitati ca nu avem nici o condamnare importanta in Romania. Cateva zile in arest nu inseamna ca s-a facut dreptate.
    • 0 (4 voturi)    
      si totusi (Joi, 10 noiembrie 2011, 9:15)

      moni [anonim] i-a raspuns lui PopAlexandru1320841835951

      Nu e treaba DNA-ului sa-i condamne, ci a judecatorilor (corupti pana in maduva oaselor).
      Cand s-a luat Basescu acum cateva zile de judecatori ati sarit toti cu gura ca e dictator, ca nu e treaba lui, ponta si antonescu vor chiar sa-l suspende pentru asta.
      E departe si Basescu de a fi perfect, totusi mie mi se pare o diferenta de la cer la pamant intre el si restul politicienilor.
      Hai salut si mai ganditi si cu capul vostru, nu mai tot inghititi nemestecate gogosile vandute pe la antene sau realitatea.
  • +1 (7 voturi)    
    ce spune wikipedia despre Apostu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 14:43)

    bixonul [anonim]

    Sorin Apostu (born February 8, 1968 in Focșani, Romania) is a Romanian politician.

    Apostu is the current mayor of Cluj-Napoca as of 2009.
  • +3 (9 voturi)    
    Ardelenii „e” pârâcioși (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:31)

    Omics [utilizator]

    Anghel de la Baia-Mare este argeșan. Când l-au băgat la pușcărie mi s-a părut destul de nevinovat. Focșeneanul Apostu are un renume de mitic șpăgar. Acuma este și adevărat că ardelenii sunt mai pârâcioși De aia merge justiția mai bine în Ardeal. Eficiența procurorilor depinde de cetățeni.
    • +8 (10 voturi)    
      i-auzi :D (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 15:59)

      alike [utilizator] i-a raspuns lui Omics

      pai mutati-va aici sa vedeti ce "bine" merge justitia.

      Clujul este unul dintre cele mai scumpe orase din tara, dar salariile sunt derizorii - veniturile "grase" provin, evident, dintr-o infloritoare economie neagra. sau din mafia imobiliara...
      pana si universitatea clujeana renumita - UBB - este condusa in stil mafiot de eternul domn Andrei Marga.

      daca mergi nitelus mai la munte, dai de mafia atotputernica a padurilor - iar d-l Nastase si-a infipt tentaculele in Ardeal in o groaza de domenii - are fabrici, are pensiuni, are exploatare de lemn etc.

      la o aruncatura de bat sunt judetele de granita, pline ochi de mafia vamesilor. cred ca nici o pietricica din Oradea, sa zicem, nu ar trece cu bine testul anti-coruptiei.

      justitia merge bine in Ardeal? bine, da, din punctul de vedere al justitiabililor.
      • -2 (8 voturi)    
        interesant (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:50)

        t [anonim] i-a raspuns lui alike

        carevasazica cineva pune bete in roate justitiei din Ardeal. sa vedem asadar exemplele dvs:
        - Andrei Marga - nascut la Bucuresti si parasutat la Cluj
        - Adrian Nastase - nascut la Bucuresti, dar cu ghearele bine înfipte si in Ardeal
        - pe fosta sefa a Vamii Halmeu, care a fost de curînd prinsa cu mîtza-n sac, o cheama Nicoleta Dobrescu; nume mai ardelenesc nici ca se poate...

        în fine, Clujul este unul dintre cele mai scumpe orase din tara, dar este in acelasi timp si unul dintre orasele românesti cu cel mai ridicat nivel de trai (alaturi de Bucuresti si de Timisoara) si cu cele mai mari salarii. de altfel, e lucru cunoscut ca la Cluj salariile sînt mari: asta e si motivul pentru care lumea se stabileste la Cluj, nu paraseste Cluj. in acest sens, datele ultimului recensamînt sînt relevante, Clujul si Bucurestii fiind singurele orase din tara care nu au avut scaderi drastice de populatie.
        • +7 (7 voturi)    
          cele mai mari salarii??? (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 20:03)

          alike [utilizator] i-a raspuns lui t

          Marga e ardelean 100% - din parinti ardeleni.

          salariile in Cluj sunt de toata jena, iar locurile de munca - ioc.

          nu mai vorbim de dezastrul din zonele rurale.

          sunt, de bine, de rau, clujean.
          • -4 (6 voturi)    
            lol (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 22:52)

            calin [anonim] i-a raspuns lui alike

            " iar locurile de munca - ioc" eventual pentru cei care nu vor sa munceasca sau care nu vor sa munceasca in alt domeniu decat "calificarea lor" . In Cluj-Napoca de ani buni numarul locurilor de munca vacante este foarte mare. Asa cum am zis, pentru cei care nu vor sa munceasca nu sunt locuri de munca. Se sfatuiesc sa mergi pana in Zalau(Salaj) sa vezi cum sta treaba pe acolo cu locurile de munca...
          • +2 (8 voturi)    
            greu cu masura... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 23:15)

            t [anonim] i-a raspuns lui alike

            e foarte usor si foarte trendy in acest ùoment sa spui despre orice localitate din lumea asta ce spui tu aici despre Cluj. problema e ca astfel de sentinte pacatuiesc prin lipsa masurii.

            daca tu zici ca in Cluj salariile sînt de toata jena, atunci ce sa mai spunem de salariile din Iasi sau din Craiova (ca sa nu zic de salariile din Bîrlad, din Mizil sau din Cugir)? iar daca in Cluj nu iti gasesti un loc de munca, inseamna fie ca nu stii munci, fie ca nu vrei sa muncesti.

            in privinta zonelor rurale, dezastru este peste tot in Europa de est, insa trebuie sa avem ochi pentru a vedea ca, desi locuitorii nostri din rural traiesc mai rau decît ruralii din Ungaria, totusi românii din rural au un nivel de viata mult mai bun decât cei din Ucraina.

            trebuie sa avem ochi pentru a face deosebiri. pe o raza de mai putin de 20km in jurul Clujului sînt multe localitati rurale înfloritoare economic (Fenesu Sasesc, Apahida, Jucu, Sîncraiu etc) iar la sud de Turda, avem Sînmihaiu, Trascau etc. cîte zone din tara, exceptie facînd de Ilfov si de Timis, mai au atîtea sate care sa se dezvolte economic precum acestea pe care le-am pomenit? în cîte zone din România ai mai vazut sate atît de aranjate si de îngrijite ca cele, de exemplu, dintre Cluj si Gherla?
            • 0 (0 voturi)    
              mai scoateti nasul prin tara si veti gasi (Joi, 10 noiembrie 2011, 19:16)

              normal ca sunt si alte zone prospere [anonim] i-a raspuns lui t

              inseamna ca n-ati iesit in viata dvs din judetul Cj.

              in primul rand ca lucrez... dar daca lucrez nu inseamna ca nu pot privi si in jurul meu si ca nu pot arata compasiune fata de cei care isi cauta disperati de lucru.

              in al doilea rand, cunosc salariile din zona, si sunt MICI. la fel ca peste tot.

              satele dintre Cluj si Gherla? - ma plimb pe-acolo saptamanal si nu au nimic mai grozav decat mii de alte sate din Romania. ati dat vreodata o raita prin ALTE judete decat Clujul? probabil ca nu.

              am intalnit si eu clujeni care nu scosesera in viata lor nasul din Ardeal, dar care explicau savant cum sta treaba cu Bucurestiul sau cu "miticii".

              exista in Cluj zone mai prospere - si asta se datoreaza oamenilor - mai degraba zona din jurul Gherlei si a Dejului, dar si acolo industria este MOARTA.
              dar exista si zone de o saracie lucie si de o mizerie materiala, dar si morala incredibila. incercati vestul judetului :D

              in rest, zone prospere gasiti in toate regiunile tarii - mergeti, de pilda in zona subcarpatica a Munteniei - Prahova, Arges. mergeti in Caras-Severin. In Bacau - zona Moinesti, Slanic Moldova. sunt zone in care la tara nu se moare de foame, desi industria a fost, ca peste tot, lichidata. oamenii au gospodarii zdravene, fac agricultura, au livezi, animale etc.

              daca nu ati iesit niciodata din Cluj, va recomand sa faceti lucrul asta - chiar merita :)
  • +8 (12 voturi)    
    Interesant... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 17:02)

    BenHur [anonim]

    Am impresia ca in ultimele luni, DNA-ul lucreaza intr-o viteza continua... cred ca in curand vor face noi angajari pentru a face fata cantitatii enorme de lucru :)
    • +6 (10 voturi)    
      in ultimi ani, poate... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:25)

      pete1 [utilizator] i-a raspuns lui BenHur

      ..doar ca rezultatele nu se obtin de azi pe maine
  • +12 (14 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 17:03)

    zet [anonim]

    • +10 (12 voturi)    
      Nu-l cunosc pe Apostu'.. (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 17:27)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui zet

      ... dar sunt convins ca nu exista primar in tara asta care sa nu fi pus boticu' la cascaval, intr-un fel sau altul.

      Acum cat de acoperiti sunt sau nu, se va vedea.
      • +7 (7 voturi)    
        numele de "scena" al primarului Apostu (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 19:28)

        pete1 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        ...este Fifty-fyfty ...oare de ce?
        • +5 (7 voturi)    
          pentru ca a injumatatit Parcul Central >:) (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 20:01)

          alike [utilizator] i-a raspuns lui pete1

          si copacii apartinatori. pentru ca a inlocuit fostul parc cu varianta 2 in 1 - promenada-autostrada :D

          sau pentru ca anul trecut a zguduit intreaga urbe cu un scandal monstruos al mutarii unor tigani dintr-o cladire la groapa de gunoi a Clujului - rezolvand, cica, problema tiganilor, dar numarul tiganilor care invart tot felul de afaceri dubioase in buricul targului s-a dublat.
  • +7 (7 voturi)    
    APOSTU FIFTY FIFTY (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 20:12)

    POP [anonim]

    Bravo , in sfarsit cade si excrocul fifty fifty care la o declaratie de a sa intr un cerc mai.......NU AM SA MA RETRAG FARA 10 MILIONE DE EURO DIN POLITICA, deschid sampania o am demult tinut pentru acest eveniment
    SA TRAIASCA JUSTITIA !!!!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    portret de primar (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 20:19)

    Slevin [anonim]

    Tin minte ca acum cateva luni, Hotnews, publica un articol cu un sondaj in care Apostu era reales din prima in functia lui la primarie.
    Vreau sa va spun niste REALITATI, si nu sondaje si manipulari.
    Omul asta, Apostu, de vreo 3 ani, la orice aparitie publica e fluierat si huiduit de oameni.
    La Cluj, a fost pe CFR (majoritate votaniti UDMR si PDL) si a fost huiduit copios. Tin minte in P-ta Unirii la prezentarea echipe "U", huiduit la fel.
    Porecla lui e fifty-fifty, datorita lacomiei cu care ia spaga. Suma de 100 000 euro e o gluma la cata spaga lua asta, de cand era Boc primar si el era director in primarie. Sper sa nu fie doar o actiune de imagine, sa-l scoata din politica, si sa fie o ancheta serioasa cu consecinte juridice corecte.
    • +7 (7 voturi)    
      subscriu... (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 21:16)

      p [anonim] i-a raspuns lui Slevin

      ... la ideea ca suma de 100.000 de eur e o gluma buna.

      Cine isi permite un avocat care nu ia mai putin de 50.000 eur din start are mult mai multe de perdut...
  • 0 (10 voturi)    
    Apropiat a lui Boc (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 23:17)

    alex [anonim]

    Ar trebui ca premierul Boc sa-si dea demisia daca el a garantat in campania electorala a lui Apostu, adica Apostu fura linistit stia ca are prim ministrul de partea lui, nu sunt deloc PSD-ist dar demisia se impune, ne trebuie oameni capabili sa trecem peste criza care se casca in fata noastra si cu Boc s-a incremenit totul
    Boc demisia daca ai obraz!
    • +2 (4 voturi)    
      usor cu rationamentu` logic... (Joi, 10 noiembrie 2011, 1:42)

      capatu` satului [anonim] i-a raspuns lui alex

      ce treaba are Boc cu Apostu` si cu criza;
      incurci mere cu pere si iese ghiveci;
      nimeni nu stie cand se va termina criza si care sunt cele mai bune masuri - lasa tembeliii de la irealitate, rtv, otv si antene;

      daca o sa pui mana pe carte o sa aflii ca faimosii bancheri ai BCE nu au o politica coerenta si predictibila pe termen scurt, nesiguranta ce se repercuteaza negativ asupra oricaror investitii majore - fara cheltuieli majore in domeniul public ale statelor nu poate exista relansare economica; Germania si`a revenit dupa criza din 29-33 pt. ca s`a apucat de autostrazi si alte investitii majore in infrastructura ce au creat locuri de munca si implicit incasari crescute la bujetu` de stat;

      criza de acum nu se compara cu cea din 29-33, fiind mult mai grava - criza din `29 a insemnat scaderea medie a valorii de tranzacionare a actiunilor cu 10 %, in criza actuala se vorbeste la acest moment de o reducere a valorii de piata a actiunilor cu 40-50 % si nu exista nici o premisa care sa justifice ipoteza ca criza se apropie de sfarsit in orizontu

      nu`l apar pe boc, anumite erori si abuzuri legislative sunt foarte grave in conditiile in care profesia sa tine de dreptu` constitutional, dar de aici pana la caracterizarea facuta de tine e cale lunga.
    • +7 (7 voturi)    
      bravo alex (Joi, 10 noiembrie 2011, 1:55)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui alex

      Te felicit pentru spiritul civic si abordarea logica!

      Dar de ce sa ne oprim la Boc?
      Ar trebui sa-si dea demisia toti membrii PDL pentru ca l-au acceptat in randurile lor pe Apostu - sau mai bine desfiintam partidul.
      De asemenea ar trebui sa-si dea demisia toti clujenii care l-au votat pe Apostu - sau mai bine sa fie toti arestati pentru favorizarea infractorului.
      Tot la arest e locul angajatilor din Primaria Cluj, pentru ca nu l-au raportat la DNA din timp.
      Primaria ar trebui desfiintata pentru ca e accesoriu la crima, si in general orasul ar trebui sa dispara pentru ca e evident o pata pe obrazul imaculat al Romaniei.
      DNA-ul e si el vinovat, pentru ca nu l-au anchetat mai devreme (de preferinta inainte de comiterea actului de coruptie) asa ca si DNA-ul are trebui anchetat de DNA.
      Dupa aia ardem holdele si otravim fantanile.

      Dar pe Apostu si pe cei care i-au dat spaga eu propun sa-i menajam, ca sa coopereze ca si martori, altfel tot planul de mai sus se duce naibii.
    • +5 (7 voturi)    
      te pomeni (Joi, 10 noiembrie 2011, 5:55)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui alex

      te pomeni ca boc stia si ii tinea spatele lui apostu ?, esti naiv, pentru ce demisie ?, pentru ca este si a fost cel mai cinstit prim ministru pana acuma, in regimurile lui iliescu, nastase, constantinescu, stiai de asa ceva, de corupti ?, bombonel spunea in 2003, in fata cancelariilor occidentale, ca la noi nu exista coruptie, si chiar el umbla cu asa ceva
      • -2 (2 voturi)    
        cinstitul Boc (Joi, 10 noiembrie 2011, 10:02)

        din primarie [anonim] i-a raspuns lui dorel

        Doreeeeleeeee, Apostu era omul de legatura al lui Boc. Boc facea afaceri cu Bekar ala, parasutat de la Bucuresti pe mina amicului Negoita (las' ca ii vine rindul si lui Negoita, via Bekar); afacerile se faceau prin intermediul lui Apostu. Toti functionarii din primarie primeau ordin de la Apostu sa "ajute" respectivii oameni de afaceri, pentru ca "asa a zis Sefu". Sefu' era Boc. Daca Apostu cade, inseamna ca i-a venit rindul "preacinstitului" Boc, Doamne-ajuta, sa vedeti si voi cine e Boc asta pe care il vedeti voi asa imaculat.
  • +2 (4 voturi)    
    da (Joi, 10 noiembrie 2011, 5:35)

    dorel [anonim]

    ma bucur foarte mult ca se face curatenie, in regimurile iliescu, nastase, constantinescu, nu se auzea de asa ceva
  • +2 (8 voturi)    
    Aloo... Victorash ? (Joi, 10 noiembrie 2011, 5:42)

    Costin [anonim]

    Tot Basescu e de vina, alooo, d-nule Ponta ?
    Asteptam reactii...
    In mentalitatea voastra golanista de hoti notorii, nu puteti sa concepeti ca noua generatie de procurori isi face treaba...
  • 0 (6 voturi)    
    Valuri, valuri (Joi, 10 noiembrie 2011, 7:04)

    justice [anonim]

    Maree de genul asta am mai vazut. Mai vad aici pe hotnews si o lista lunga cu "grei" care au dosare blocate de ani de zile. Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget. E ceva arhicunoscut, coruptia e generalizata, evaziunea fiscala la fel, economia subterana duduie, interlopii prospera si peste toti vegheaza ochiul vigilent al politicienilor.
    Imi pare rau dar pana nu vad condamnari de rasunet eu nu pot fi convinsa. Spun asta deoarece in alte parti 99% ar fi condamnati in regim de urgenta. Bineinteles ca nu se poate ajunge in halul asta in alte parti.
    VREAU CONDAMNARI SI NU DE DRAGUL SCHENGENULUI.
    • 0 (4 voturi)    
      Si cine e de vina? (Joi, 10 noiembrie 2011, 8:33)

      corina [anonim] i-a raspuns lui justice

      Pentru ca dosarele grele de coruptie zac la Inalta Curte de Justitie?
      Iar domnii judecatori asteapta sa se prescrie fapta?
      Daca si justitia ar functiona cat de cat poate ai vedea si nume grele arestate.
  • +3 (3 voturi)    
    Tergiversare pana la calendele grecesti (Joi, 10 noiembrie 2011, 7:51)

    Pagubit [anonim]

    Nu pot decat sa confirm atitudinea sfidatoare a primariei Cluj-Napoca. Am depus inca din mai documentatia pentru o autorizatie de constructie, care a fost tergiversata pentru varii motive, dupa spusele arhitectului absolut nemotivate. Asa ca lucrarile programate pentru august n-au inceput nici acum la mijlocul lui noiembrie. Tot timpul mi s-au cerut CF-uri noi pe motivul ca expirau dupa 30 de zile. Rusine sa ii fie acestui primar caruia clujenii i-au acordat increderea !
  • -2 (4 voturi)    
    Panica intre portocalii... (Joi, 10 noiembrie 2011, 9:18)

    catalin_mattei [utilizator]

    Intra supararea intre portocalii caci se arata mizeria din sanul PDL.. ce ma mira?.. ca sunt luati demnitari PDL dar nu si USL.. asta nu inseamna ca usl-istii sunt curati ci doar ca exista o lupta surda in partidul de guvernamant si ca, acolo sus, se pregateste schimbarea de putere... ce ma uimeste si mai mult este cum marele inchizitor al coruptiei asa cum se considera, Monica Macovei, accepta sa stea la masa cu Michi Spaga.... ce arata asta?.. mizeria oranjadei este la fel de puturoasa ca cea de la PSD si PNL doar ca oamenii sunt mai slabi pregatiti in ale faptelor penale.. diferenta dintre aia si astia?.. daca aia furau cu cap si cu legea de partea lor ( ordonante cu dedicatie ce isi faceau efectul doar pe perioade f scurte cat sa se faca mizeria), cei de acum sunt niste ageamii in tot ce fac
    • +3 (5 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 10 noiembrie 2011, 9:56)

      zet [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      • -1 (1 vot)    
        ok... (Joi, 10 noiembrie 2011, 11:03)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui zet

        eu vreau sa vad in aceasta campanie si USL-isti in dificultate.. lipsa acestora ma face sa cred ca este ceva putred in aceste actiuni.. in ceea ce priveste procurorii cred ca numirile acestora nu mai trebuie facute la propunerea factorului politic ( asa se face si acum din pacate).. mi se pare foarte ciudat ca aceste arestari se fac oarecum cu "dedicatie"... am citit mult ( si nu doar in presa ostila Puterii) de nereguli in feusele din moldova ale domnilor Flutur si Pinalti si totusi nu functioneaza acolo justitia... pe mine nu ma multumeste acasta "perestroika" in justitie.. eu unul imi doresc o tara in care legea actioneaza fara nici un imbold politic.... ca este putin mai bine ca in regimul PSD este adevarat dar nu mai am rabdarea de a astepta nu stiu cati ani pana ca Romania sa aiba o Justitie ca in Germania de exemplu... de aceea si am o parere foarte proasta despre M Macovei care accepta tacut orice intelegere cu partidul lui Oprea, partid in care si-au facut loc toti patatii din PSD si PNL... hai sa nu mai privim Jutitia partinic ci sa dorim sa fie ceea ce trebuie sa fie.. o justitie care sa aiba curajul sa-l ia de guler si pe omul simplu dar si pe presedinte daca trebuie... din pacate observ ca pe acest domeniu inca ne situam pe pozitii pro sau anti putere
  • 0 (0 voturi)    
    Alt caz in atentia DNA (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:35)

    dragan [anonim]

    http://www.vestul.ro/stiri/4883/cum-poti-sa-ajungi-%E2%80%9Eregele-asfaltului%E2%80%9D-in-banat.htm


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by