Seful Consiliului Judetean Sibiu, Ioan Cindrea, condamnat la un an cu suspendare pentru conflict de interese
In acest dosar, Cindrea a fost trimis in judecata, in iunie, de Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (PICCJ), pentru conflict de interese.
In rechizitoriu s-a aratat ca in perioada octombrie 2009 - februarie 2011 Ion Cindrea, in calitate de deputat, a propus angajarea sotiei sale in cadrul biroului sau parlamentar si a avizat contractul individual de munca incheiat cu aceasta, contract in baza caruia s-a realizat in mod direct un folos material pentru aceasta in cuantum total de 35.061 lei, suma platita din bugetul Camerei Deputatilor.
Ioan Cindrea a avut trei mandate consecutive de parlamentar, intre 2000 si 2012.
In prezent, Ioan Cindrea este presedinte al Consiliului Judetean Sibiu, fiind ales la scrutinul din 2012.
Totodata, Cindrea conduce organizatia judeteana a PSD Sibiu din 1996.
Amalia Cindrea, sotia presedintelui CJ Sibiu Ioan Cindrea, a fost numita la sefia Protectiei Consumatorilor Sibiu. Ion Cindrea e acuzat de ANI de conflict de interese pentru ca a angajat-o acum trei ani pe sotia sa la cabinetul sau de parlamentar
Un uriaș adormit ar putea ucide viața din oceane / Mark Zuckerberg și-a făcut de râs metaversul / Noi filme „Lord of The Rings” la orizont
Când vremea o ia razna pentru o lună - O „plimbare” virtuală printre extremele de frig și căldură în cele 12 luni ale anului
„Nu mai vorbiți veverițelor, că vă iau și vă prind de coadă și apoi mă excit”. Girl Up, rețeaua adolescentelor care luptă împotriva abuzurilor sexuale din școli
Zelenski spune că situația de pe front devine din cea în ce mai grea. Hanna Maliar: Rușii și-au desfășurat toate forțele pentru a încercui Bahmut
Răsturnare de situație în cazul morții Dariei Dughina. Un grup clandestin anti-Putin a ucis-o pe fiica lui Aleksandr Dughin, susține un fost deputat rus
Proiect finantat de Uniunea Europeana | |
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei. Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor. Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania. |
- 16 ani 2 luni
- 15 ani 10 luni
- 15 ani 6 luni
- 11 ani 10 luni
- 11 ani 7 luni
- 4492 zile
- 4295 zile
- 3961 zile
- 3875 zile
- 3875 zile
- 7813 zile
- 4486 zile
- 6052 zile
- 6627 zile
- 4039 zile
- 3891 zile
- 6478 zile
- 5831 zile
- 6436 zile
- 3933 zile
- 4498 zile
- 6171 zile
- 7005 zile
- 5575 zile
- 5502 zile
- 6557 zile
- 6530 zile
- 3587 zile
- 4738 zile
- 6531 zile
- 3990 zile
- 3806 zile
- 4800 zile
- 5604 zile
- 5618 zile
- 6438 zile
- 5599 zile
- 3883 zile
- 3850 zile
- 4723 zile
- 6241 zile
- 4763 zile
- 6024 zile
- 4316 zile
- 6370 zile
- 4877 zile
- 3813 zile
- 4036 zile
- 5148 zile
- 3826 zile
- 4072 zile
- 6888 zile
- 5796 zile
- 5085 zile
In fapt, cei mai multi politicieni fura banii statului, direct sau prin afaceri judicios ("legitim"!) ticluite (simularea licitatiilor, etc.).
Ei fura si prin infiintarea, constitutional!, a unei infinitati de institutii care toaca banii statului, necontribuind cu nimic la mai buna functionare, la dezvoltarea acestuia.
Un exemplu al acestui fel de furt este existenta, in paralel, a prefectului, ca reprezentant, in teritoriu, al guvernului (conduce o felie din tara) - numit de guvern ), si, totodata, a presedintelui 'consiliului judetean' (urmasul 'consiliului popular din comunism), cu o armata imensa de consilieri (alesi de poporul praduit!!) si de functionari. apropiati lor.
Ipocritii interpreteaza, intr-un cor perfect armonizat, fara dirijor, aria 'depolitizarea tuturor institutiilor statului' (acestea sa fie alcatuite numai din profesionisti, intr-un numar minim, strict, strict necesar), dar ipocritii se infrupta, in acelas timp, din aceasta conducere duala a judetului.
Inevitabil, apar frecusuri distructive intre cele doua organisme de conducere.
Consiliul, in frunte cu tovarasul presedinte - toti alesi politic (numiti de partide!), este o armata de politruci, echivalenta a armatei de asesori populari care supravegheau politic, in comunism, desfasurarea proceselor in tribunale, "asigurau aplicarea liniei juste a partidului, aparau interesele clasei muncitoare".
Daca politicienii au inteles mesajul dat de tineri (ca mentalitate, nu numai ca varsta!), de romanii din diaspora, la alegerile din 16 Noembrie, si inteleg sa se conformeze acestei decizii autentic populare, trebue sa desfiinteze acest paralelism al conducerii judetelor, sa mentina numai institutia prefectului, cu intregul aparat administrativ necesar, curatat de lenesi, de cei numiti prin PCR (proptele, cumetrii, relatii).
In fapt, cei mai multi politicieni fura banii statului, direct sau prin afaceri judicios ("legitim"!) ticluite (simularea licitatiilor, etc.).
Ei fura si prin infiintarea, constitutional!, a unei infinitati de institutii care toaca banii statului, necontribuind cu nimic la mai buna functionare, la dezvoltarea acestuia.
Un exemplu al acestui fel de furt este existenta, in paralel, a prefectului, ca reprezentant, in teritoriu, al guvernului (conduce o felie din tara) - numit de guvern ), si, totodata, a presedintelui 'consiliului judetean' (urmasul 'consiliului popular din comunism), cu o armata imensa de consilieri (alesi de poporul praduit!!) si de functionari. apropiati lor.
Ipocritii interpreteaza, intr-un cor perfect armonizat, fara dirijor, aria 'depolitizarea tuturor institutiilor statului' (acestea sa fie alcatuite numai din profesionisti, intr-un numar minim, strict, strict necesar), dar ipocritii se infrupta, in acelas timp, din aceasta conducere duala a judetului.
Inevitabil, apar frecusuri distructive intre cele doua organisme de conducere.
Consiliul, in frunte cu tovarasul presedinte - toti alesi politic (numiti de partide!), este o armata de politruci, echivalenta a armatei de asesori populari care supravegheau politic, in comunism, desfasurarea proceselor in tribunale, "asigurau aplicarea liniei juste a partidului, aparau interesele clasei muncitoare".
Daca politicienii au inteles mesajul dat de tineri (ca mentalitate, nu numai ca varsta!), de romanii din diaspora, la alegerile din 16 Noembrie, si inteleg sa se conformeze acestei decizii autentic populare, trebue sa desfiinteze acest paralelism al conducerii judetelor, sa mentina numai institutia prefectului, cu intregul aparat administrativ necesar, curatat de