UPDATE Consilier superior al ANAF si avocat din Baroul Bucuresti, arestati pentru 29 de zile sub acuzatia de trafic de influenta, dupa ce au pretins sute de mii de euro mita

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 2 martie 2011, 14:19 Dosare Anticoruptie


 documente
Nicolae Adrian Gavrila, consultant financiar si consilier superior in cadrul ANAF (Directia Generala Coordonare Inspectie Fiscala) si Marius Catalin Stancescu, avocat in Baroul Bucuresti, au fost retinuti pentru 24 de ore si urmeaza sa fie prezentati Curtii de Apel Bucuresti cu propunerea de arestare preventiva pentru 29 de zile, pentru infractiuni de trafic de influenta in forma continuata, potrivit unui comunicat al Directiei Nationale Anticoruptie.

UPDATE: Curtea de Apel Bucuresti a emis un mandat de arestare preventiva pentru 29 de zile pe numele celor doi, anunta Mediafax.

Citeste in documentul atasat declaratia de avere a lui Nicolae Adrian Gavrila.

Nicolae-Adrian Gavrila este acuzat ca, in perioada 2007-2008, in calitate de consilier in cadrul ANAF, ar fi primit de la un denuntator suma de 120.000 de euro pentru a interveni pe langa factori de decizie din cadrul ANAF asupra carora avea influenta, pentru a nu se recurge la blocarea conturilor firmei la care denuntatorul era actionar, din cauza neplatii TVA la termen, catre stat.


In plus, in cursul anului 2008, Gavrila Nicolae-Adrian ar fi pretins de la acelasi denuntator suma de 400.000 euro pentru a interveni pe langa o persoana cu functie de conducere la Administratia Nationala a Vamilor, pe langa care lasase sa creada ca are influenta, astfel incat sa fie efectuat transferul unei cantitati de 960 de tone de tutun din Romania in Italia, fara plata accizelor aferente.

In cursul lunii noiembrie 2010, inculpatul Gavrila Nicolae-Adrian ar fi pretins suma de 200.000 euro pentru a interveni pe langa aceeasi persoana cu functie de conducere la Administratia Nationala a Vamilor, in vederea ridicarii sechestrului de pe tutunul aflat in porturile Constanta si Giurgiu.

Celalalt inculpat, avocatul Marius Catalin Stancescu, ar fi primit, de la acelasi denuntator, in august 2009, suma de 50.000 de euro, prin intermediul prin intermediul S.C. Amerisco Enterprises Ltd, societate de tip off shore, pentru a interveni pe langa comisari din cadrul Garzii Financiare - Comisariatul General, pe langa care a lasat sa se creada ca are influenta, pentru a nu se constata, cu prilejul unei verificari la firma la care denuntatorul era actionar, fapte de evaziune fiscala si de contrabanda.

In cursul lunii noiembrie 2010, inculpatul ar fi pretins denuntatorului suma de 30.000 de euro din care a primit suma de 21.000 euro pentru a interveni pe langa comisari din cadrul Garzii Financiare - Comisariatul General, pe langa care a lasat sa se creada ca are influenta, pentru a nu fi constatate, cu prilejul verificarilor aflate in curs, fapte de evaziune fiscala si de contrabanda la firma la care acesta era actionar denuntatorul.

In cursul lunii noiembrie 2010, Stancescu a acceptat promisiunea denuntatorului ca prin intermediul sau sa se remita suma de 1.000.000. euro unei persoane din conducerea ANAF, pretinzand pentru sine, in contul interventiei, un procentaj de 10%. In schimb, denuntatorul urma sa infiinteze o fabrica de tigarete care sa functioneze clandestin, ferita de controalele ANAF.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























8094 vizualizari

  • +20 (20 voturi)    
    SPAGA DIN VAMI (Miercuri, 2 martie 2011, 14:25)

    MARY [anonim]

    dar pe gelu stefan diaconu , fost demnitar la anaf cine il pedepseste pentru cit a furat ?
    • +33 (39 voturi)    
      Ceva functioneaza in Romania: DNA (Miercuri, 2 martie 2011, 15:19)

      Romania Curata [anonim] i-a raspuns lui MARY

      Doar astazi, punerea sub acuzatie a primarului PDL Poteras, inspectori ANAF saltati, arata ca nu mai conteaza daca esti din partidul de guvernamant sau un parazit bugetar bine infipt in functie.

      Felicitari procurorilor si ofiterilor sub acoperire, decizia CSAT si ordinul lui Basescu de a starpi fenomenul de coruptie la nivel inalt vad ca se executa incredibil !

      Denuntati-i pe spagari si patronii care angajeaza la negru, ei fura din banii vostri, toti traim prost pt ca am tolerat o minoritate de infractori la nivel de clasa politica si functionari din administratie.
      • -13 (15 voturi)    
        In cazul asta l-au saltat si pe denuntator (Miercuri, 2 martie 2011, 15:47)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Romania Curata

        E un semn sa ne mai potolim cu denunturile astea.
        • +1 (11 voturi)    
          dna nu a facut nimic (Miercuri, 2 martie 2011, 16:17)

          c [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          Omul s-a autodenuntat. DNA nu a mai avut ce face decat sa investigheze. Nu a fost ceva pus la cale de DNA. Gavrila a intervenit dar nu a facut el fapta cea mai grava. DNA ar trebui sa afle la cine a intervenit, pentru ca acea persoana(e) la care a intervenit a comis cea mai mare ilegalitate in cazul asta.
          • 0 (2 voturi)    
            exact hotul cel mare ramane nepedepsit (Miercuri, 2 martie 2011, 19:52)

            ela [anonim] i-a raspuns lui c

            fratilor evazionistul a adus pagube serioase statului
            toata acciza colectata in 2010 din tutun a fost putin peste 1 miliard de euro -echivalent la ~ 800 TIR-uri pline cu tigari, acciza pe un singur tir fiind ~ 1.5 milioane de euro .... deci daca numai spaga data benevol se ridica la ehivalentul taxei pe un tir - la cate tir-uri estimati ca se ridica evaziunea?va spun eu zeci sau poate chiar sute
            daca mai stiti ca sanatatea a primit doar 3.9% din buget .. iar acciza colectata din tigari a reprezentat 3% din buget .... cam pe cati oameni credeti ca ar fi ajutat o aplicare corecta a legii?
            pe vremea raposatului asemenea manarii erau considerate atentat la siguranta nationala - si AVEA dreptate
      • +9 (11 voturi)    
        bravo dna/bravo basel (Miercuri, 2 martie 2011, 17:40)

        FITR [anonim] i-a raspuns lui Romania Curata

        acum sper sa se mearga mai departe

        da, din urma,urma tare, nu vedem persoane?
        nu sunt dosare ?
        cine a inceput coruptia ?

        ba, tata, da nesatui
        mie lehamite
        cata LACOMIE
      • -2 (6 voturi)    
        CEVA FUNCTIONEAZA IN ROM. - MITA!!! (Miercuri, 2 martie 2011, 18:42)

        db [anonim] i-a raspuns lui Romania Curata

        si functioneaza din ce in ce mai bine! Am mai vazut eu dosare, arestari, bla, bla, cand o sa vad condamnari cu executare, atunci o sa zic ca, da, functioneaza DNA!
        • +7 (7 voturi)    
          Condamnarile (Miercuri, 2 martie 2011, 19:05)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui db

          sunt date de judecatori,nu de DNA,db-ule.
          Iar pe judecatori ii "doare " la basca de Basel si de noi.
  • +36 (40 voturi)    
    iar A3? (Miercuri, 2 martie 2011, 14:28)

    pragmatic [anonim]

    urlete ca s-au dat bani lui Blejnar!!! ce era Blejnar in 2007? dar in 2008??? cine era sef la ANAF? si de cine era numit? nu de Vosganian??
    • +15 (17 voturi)    
      NU se poate.... (Miercuri, 2 martie 2011, 17:37)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui pragmatic

      parca cei din pnl mureau de gat cu sloganul Romania bunului simt.Oare unde le-a fost acest bun simt cand erau la guvernare/Poate raspunde bunul simt din Vosganian la intrebarea....unde sunt cele 3 miliarde de euro din Fondul Proprietatea/
    • -1 (1 vot)    
      poate a luat sau el e miel si n lup (Miercuri, 2 martie 2011, 18:11)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui pragmatic

      nu cred ca toti se ling pe degete de miere si lupu cel mare e miel cinstit, nu pot sa cred ce poate exista asa ceva, dar a vrea sa fie adevarat
  • +30 (32 voturi)    
    In ritmu` asta... (Miercuri, 2 martie 2011, 15:02)

    Ronin [utilizator]

    ....in scurt timp o sa ramana internele si finantele fara angajati.....se inchide cercu`.....creste nivelu` de scolarizare de prin puscarii....tindem si noi spre media europeana dupa ce ani la rand "locatarii" inchisorilor aveau drept studii maxim gradinita..... si aia la Spiru....la FF....
  • -7 (11 voturi)    
    Nu e credibil (Miercuri, 2 martie 2011, 15:06)

    Naiv [anonim]

    Sumele sunt de-a dreptul aberante!
    Nu poate fii si consultant financiar si consilier MF in acelasi timp. Gogoasa e prea umflata.
    In ultima vreme spaga se spala prin cabinete de avocatura si consultanta, pe factura.
  • -23 (29 voturi)    
    1 milion de Euro???!! (Miercuri, 2 martie 2011, 15:32)

    costica [anonim]

    cred ca banii astia muuuuulti de tot ajungeau la Ponta si Antonescu!! Ei sunt capiii coruptiei si evaziunii de la ANAF si din vamile romanesti!! Rusine Ponta si Antonescu, traiasca Dl Boc ca ne mai ameti azi cu un Program de dezvoltare multilaterala a Romaniei, mai ceva ca ale lui Ceausescu!!! Hai cu lupta anticoruptie, ca astia fura tot pana mai sunt la guvernare in 2012 !! Dupa, aia cei vor veni nu vor mai avea ce fura, astia fura tot pana atunci!!!
    • +20 (22 voturi)    
      _ (Miercuri, 2 martie 2011, 15:50)

      v [anonim] i-a raspuns lui costica

      Dovezi, probe, ceva?
      Sau la tine, costica draga, dreptatea se masoara in decibeli?
      • -5 (17 voturi)    
        ce probe mai vrei?! (Miercuri, 2 martie 2011, 16:35)

        costica [anonim] i-a raspuns lui v

        scrie clar ca "In cursul lunii noiembrie 2010, Stancescu a acceptat promisiunea denuntatorului ca prin intermediul sau sa se remita suma de 1.000.000. euro unei persoane din CONDUCEREA ANAF, pretinzand pentru sine, in contul interventiei, un procentaj de 10%." Cine este la conducerea ANAF, dupa mintea ta?! Ponta si Antonescu, asa-i ??!!!!!!!!!
        • -3 (5 voturi)    
          este logic ce zici (Miercuri, 2 martie 2011, 18:24)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui costica

          este logic ce spui si nu inteleg de ce primesti minusuri.
          .
      • +13 (13 voturi)    
        De ce sa deturnam mereu valoarea lucrurilor pozit (Miercuri, 2 martie 2011, 16:37)

        dora si profa [anonim] i-a raspuns lui v

        Am vrut sa-l intreb si eu pe stimabilul Costica.Arunca si el in disperare acuzatii asupra celor care n-au fost inca incriminati,dar tace chitic la cei care se afla in vizorul anchetatorilor.

        Revelatii din astea sa tot fie.Iar ironia ,nici macar subtica ca.vezi Doamne vinovatii sunt cei doi crai uslasi.Parca tocmai ei se scoala si se culca cu numele a doi oameni,vinovati de tot ce misca in tara asta.
  • +19 (19 voturi)    
    Nu-i (Miercuri, 2 martie 2011, 15:50)

    mos ion roata [utilizator]

    nici un bai ca l-au ridicat...avem suficienti candidati la mititica,nici nu i se cunoaste lipsa.Asteptam cu interes pestii mai mari sau macar de aceiasi marime.
  • -2 (10 voturi)    
    Spaga de 1,4 mil euro data de CSA acum un an? (Miercuri, 2 martie 2011, 16:13)

    Toncescu [anonim]

    Acum un an, Angela Toncescu presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, pt a-si putea pastra in continuare postul de conducere a contribuit cu 1,4 mil. euro catre Comisia de Buget - Finante din Camera Deputatilor.DNA a primit notele informative de la SRI, insa nu a venit inca "unda verde" de la Cotroceni.
    • +16 (18 voturi)    
      mi-e rau.. (Miercuri, 2 martie 2011, 16:25)

      eegalmcpatrat [utilizator] i-a raspuns lui Toncescu

      1,4 mil euro, in conditiile in care atatia romani traiesc la limita subzistentei? si mie imi baga PFA-ul in executare silita ca am fost plecata si nu am platit la timp 500 ron - i-am platit la cateva zile dupa termen. de penalizari nu mai vorbesc. of... mama ei de resemnare mioritica. forza base!
      • -9 (17 voturi)    
        atat produce Romania ! (Miercuri, 2 martie 2011, 16:31)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui eegalmcpatrat

        asa suna lozinca PDLista de mari SUCCESURI a Dlui Boc cu care anul trecut ne-a ametit! Sa-l mai aud acum cu aceasta lozinca, cand vedem ca evziunea si spaga din vamile romanesti si contributia la pusculita portocalie intrece orice imaginatie!! Votati PDL, votati Boc in 2012 !
        • +14 (18 voturi)    
          of of (Miercuri, 2 martie 2011, 16:57)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

          acum vedem cat, cum si pana unde merge coruptia si vedem si cum justitia intelege a-si face treaba. pe vremea psd-pnl nu vedeam nimic din toate astea. crezi ca sub Nastase & Tariceanu nu erau corupti ca azi? coruptii de azi au invatat sa fie corupti incepând cu 2008?
        • +13 (15 voturi)    
          iar te-au instruit (Miercuri, 2 martie 2011, 16:59)

          bula [anonim] i-a raspuns lui mihaela

          la partid? spaga in2007 cui s-a dat? dar in 2008? dar (pana in mai) 2009? totBlejnar? Cate arestari a facut Nini Sapunaru? dar Rusanu? dar Dinu "Vama"? dar Tanasescu "Vama" ? dar Daniel numaistiucum sef ANAF de la pNL?
          • +7 (7 voturi)    
            Completare (Miercuri, 2 martie 2011, 17:27)

            Naiv [anonim] i-a raspuns lui bula

            Te referi la actualul deputat, vicepresedinte la Comisia Finante-Buget-Banci si fost presedinte ANAF?
            Este finul nasului care a cerut CNA amendarea "nasului" Moraru pentru pronuntarea numelui sau in emisiune.
        • -2 (8 voturi)    
          aveti dreptate (Miercuri, 2 martie 2011, 18:34)

          lili [anonim] i-a raspuns lui mihaela

          sper sa nu-l mai auzim pe Dl Boc de-acum, ca deja au inceput revendicarile profesorilor si medicilor nemultumiti de salarii,(a-propos, ce-or zice mediici si profesorii amarati platiti in batjocura de guvernantii astia cand vad cati bani se duc pe apa sambetei prin evaziunea si spaga si coruptia din vamile romanesti?!) spunandu-ne ca ATAT produce Romania! Nu cred ca va mai avea tupeul sa pronunte asa ceva, mai ales ca asta dovedeste clar ca ori nu au habar si e ffff grav, asta e INCOMPETENTA, ori tot ceea ce se intampla este cu ACORDUL lor ptr ca au nevoie de bani ptr alegeri. Inclin sa cred fara rezerve ca asa este. Altfel pana acum ar fi facut ceva, ar fi avut vreo reactie. Faptul ca tac si nu zboara nimeni de la ANAF arata ca este protectie de sus de la Cotroceni, adica eu cred ca ceea ce a pornit deja in vami la presiunea Schengen a luat o turnura scapata de sub control ptr ca duce la nume sus-puse din PDL si de la Cotroceni. Vai de Romania asta cu caracatita portocalie la guvernare.
          • +4 (6 voturi)    
            "Caracatita (Miercuri, 2 martie 2011, 19:16)

            Jar [anonim] i-a raspuns lui lili

            portocalie" e de doi ani la guvernare,un an cu PSD si urmatorul ,cred ca stii si tu cu cine...
            E pentru prima data ,in ultimi 20 de ani,cand se intampla ceva major in domeniul coruptiei din tara asta.
            Nu inteleg, ce-ti pute?
            • -2 (6 voturi)    
              pute urat rau!! (Miercuri, 2 martie 2011, 19:54)

              lili [anonim] i-a raspuns lui Jar

              si putoarea asta le-a ajuns la nas in direct prin ecranele TV milioanelor de romani. Daca pana acum romanii stiau (oare in 6 ani de mandat Dl Basescu, daca tot spuneti ca e dintotdeauna coruptia asta si asa este numai ca de la dl Iliescu nu ne-am asteptat dar de la Basescu DA, am asteptat sa faca ceva, de ce nu a facut nimic?!) , acum AU VAZUT cu ochii lor ceea ce se intampla in vamile romanesti (asta in timp ce lor li se spune ATAT PRODUCE ROMANIA!!)si cum politicul e implicat total(nu ai evaziune si coruptie si spaga fara politic!!!) acum pedeapsa ptr asta o va primi PDLul aflat la guvernare. Stiti cum spune omul: astia fura la fel ca PSD la fel ca PNL pe care ii ataca toata ziua. Care mai e diferenta dintre PSD si PDL azi?! Nici una, a spus-o si Dl Basescu catre PDL. Pentru asta PDL va plati , iar Dl Basescu singurul politician care intelege ce se intampla cu electoratul e deja ingrijorat. Prea tarziu, Dl basescu a avut toata increderea romanilor cand in 2004 o tara inteaga a vazut in Dl Basescu sansa de a schimba Romania, de a o reforma in profunzime. A ratat-o in mod evident si mai mult intr-un mod pe care romanii nu-l vor uita, practic nu a ramas categorie sociala pe care Dl Basescu sa nu o atace, sa nu o jigneasca(pensionari, profesori, medici, functionari publici, politisti, mame si bebelusi....) Asa ceva nu se potriveste unui Presedinte de stat.
              • +1 (1 vot)    
                poti sa intelegi? (Joi, 3 martie 2011, 7:44)

                nedumerit [anonim] i-a raspuns lui lili

                contrabanda cu tigari exista NUMAI pt. ca nu se platesc accize si taxe! cand incep sa se CEARA contrabanda inceteaza pt.ca la egalitate de pret nu se mai fumeaza tigari contrafacute!!! deci acele taxe si accize NU VOR EXISTA vreodata! idem si la flori: cand apare o taxa de 100 000 euro la un TIR de flori cine mai importa???? La voi la partid e capabil careva sa inteleaga asta?
        • +2 (6 voturi)    
          Se vindeca greu boala ta. (Miercuri, 2 martie 2011, 19:43)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui mihaela

          Si daca mai continui asa ,boala va deveni cronica.Multa carte nu ai ,dar incerci sa-ti spui parearea.Cine ti le scrie?Cere si niste lamuriri suplimentare,pentru a pute fi coerente.Sau esti"Mihaela,dragostea mea"!
  • +14 (14 voturi)    
    Consilier superior al ANAF (Miercuri, 2 martie 2011, 16:16)

    Iulian [anonim]

    Ma rog la Dumnezeu de ani de zile sa fie arestati cit mai multi din ANAF, Min de finante si Vama si sa stea cit mai mult in arest si puscarie ca sa simta si ei banii care ni i-au luat si felul in care ne-au tratat in utlimii 20 de ani.
    • +4 (4 voturi)    
      E BINE (Miercuri, 2 martie 2011, 16:31)

      mark35 [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

      Dar de ce nu te rogi sa fie si condamnati vreunul? Ca asta cu arestatul de 29 de zile se practica de 20 de ani , dupa care fiecare iese si gata , nu se mai stie nimic , totul e la fel ca inainte
    • +10 (10 voturi)    
      fii mai pragmatic (Miercuri, 2 martie 2011, 16:35)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

      daca ai suferit in mod direct de pe urma ANAF, a finantelor si a vamilor iar acum vrei sa se faca dreptate, atunci cu mult mai util ar fi un denunt la DNA decat 100 de zile de post si rugaciune.
      • 0 (0 voturi)    
        oare sa fi tu primul pragmatic d p site? (Joi, 3 martie 2011, 2:29)

        1 [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        aici sunt doar oameni care povestesc discutii, ai aflat in premiera ceva de la ei? NEVER
  • +7 (7 voturi)    
    Ar trebui sapat mai mult (Miercuri, 2 martie 2011, 16:51)

    Mihai [anonim]

    pentru a se vedea cine mai sunt implicati, asta nu e decat varful aisbergului. Oare aproape toate ilegalitatile nu se fac cu sprijinul politistilor, avocatilor, judecatorilor fiindca nu isi fac treaba? Daca nu se aresteaza si dintre ei e greu sa se rupa lantul coruptiei din Romania. Avem si noi acum un nivel la care se da spaga adevarata, sa nu fie arestati numai gainarii care pentru cateva sute de euro sunt trimisi in arest preventiv.
    Asteptam si sentintele definitive, nu doar arestari. La racoare cu toti hotii care duc tara de rapa.
  • +7 (9 voturi)    
    da, din urma ? (Miercuri, 2 martie 2011, 16:58)

    titdu [anonim]

    da, din urma nu se poate

    pana in 2006-2007

    vrem si din urma...................

    opulenta afisata de pnl si psd , nu se vede, nu se aude ?
  • +2 (4 voturi)    
    da, din urma ? (Miercuri, 2 martie 2011, 16:58)

    titdu [anonim]

    da, din urma nu se poate

    pana in 2006-2007

    vrem si din urma...................

    opulenta afisata de pnl si psd , nu se vede, nu se aude ?
  • +9 (11 voturi)    
    precizare (Miercuri, 2 martie 2011, 17:15)

    adriana costisor [anonim]

    Oare ce partid la desemnat pe acest consilier. Sint foarte curioasa daca Realitatea si ANTENA 3 vor vorbi despre acest subiect,sau daca nu este de la PDL nu se pune.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu are relevanta (Miercuri, 2 martie 2011, 17:36)

      aura [anonim] i-a raspuns lui adriana costisor

      La ce partid si-a gasit sustinerea acest consilier. De 20 de ani coruptia sistemica se autointretine indiferent de guvernare. Astfel de persoane vor gasi protectie politica indiferent ce partid va fi la putere.
      Eu vreau ca statul sa opreasca masinaria asta de facut coruptie, astfel incit peste 5 ani un astfel de caz sa fie exceptie, nu regula.
  • +7 (7 voturi)    
    Spaga "superioara" (Miercuri, 2 martie 2011, 17:18)

    aura [anonim]

    E incredibil ce valori astronomice are mita institutionalizata.

    Oare citi astfel de functionari "superiori" are administratia romaneasca? E bine ca incep sa fie prinsi , dar statul trebuie sa gaseasca si mecanisme de prevenire, astfel incit coruptia sa nu aiba asa amploare.
    Sefii ar trebui sa raspunda cu functia pentru subalternii corupti.
  • +5 (5 voturi)    
    cum ajungi infunctii inalte (Miercuri, 2 martie 2011, 20:04)

    elena [anonim]

    cu cat esti mai priceput la hotie cu atat ajungi in functie mai inalta in Romania.Si cum a ajuns in acel post ma poate lamuri cineva?ca nu cred eu ca a inceput la ANAF cu smecheriile.Le avea bine invatate si cel care l-a recomandat pentru ANAf n-a facut-o pe gratis.


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by