Sorin Rosca Stanescu, condamnat la doi ani si patru luni de inchisoare cu executare in dosarul Rompetrol / Alexandru Bucsa si Petrica Grama, in solidar cu Rompetrol, obligati sa plateasca 58 mil dolari Ministerului Finantelor

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 octombrie 2014, 14:48 Dosare Anticoruptie


Sorin Rosca Stanescu, cand USL era in opozitie
Foto: Agerpres
Senatorul liberal Sorin Rosca Stanescu a fost condamnat marti la doi ani si patru luni de inchisoare cu executare in dosarul Rompetrol, anunta televiziunile de stiri. Sentinta este definitiva.

Sorin Rosca Stanescu era acuzat de utilizare a informatiei privilegiate si de aderare sau sprijinire sub orice forma a unui grup infractional organizat, iar Sorin Pantis, de manipulare a pietei prin tranzactii sau ordine de tranzactionare si de aderare sau sprijinire sub orice forma a unui grup infractional organizat.

Fostul ministru al Comunicatiilor Sorin Pantis a fost condamnat definitiv de Curtea de Apel Bucuresti la 2 ani si 8 luni inchisoare cu executare in dosarul Rompetrol, potrivit agentiei Agerpres.

Alexandru Bucsa si Petrica Grama, in solidar cu Rompetrol, obligati sa plateasca 58 mil dolari Ministerului Finantelor

Prin decizia instantei, Alexandru Bucsa si Petrica Grama, in solidar cu Rompetrol, au fost obligati sa plateasca aproximativ 58 de milioane de dolari Ministerului Finantelor.

De asemenea, inculpatii trebuie sa plateasca, in solidar, 20.000 de lei cheltuieli judiciare catre stat (Mediafax).

Ce sentinte s-au mai dat in acest dosar
  • Alexandru Bucsa - sase ani de inchisoare, cu executare
  • Petrica Grama - 2 ani si 4 luni de inchisoare, cu executare
  • Iulian Florin Aldea - 5 ani de inchisoare, cu executare
  • Claudiu Simulescu - 4 ani de inchisoare, cu executare
  • Gabriela Anghelache - 3 de inchisoare cu suspendare
  • Elan Albu a fost achitata
De notat ca, in acest dosar, care a inceput in urma cu 8 ani, doua infractiuni de care sunt acuzati Sorin Rosca Stanescu si Sorin Pantis s-au prescris.

In cazul lui Dinu Patriciu, instanta a constatat incetarea procesului penal, ca urmare a decesului acestuia. Judecatorii Curtii de Apel Bucuresti au lasat nesolutionata partea civila legata de Patriciu, potrivit agentiei Mediafax.
--------------------------------

La ultimul termen al procesului, din 9 septembrie, un procuror DIICOT a solicitat judecatorilor incetarea procesului penal impotriva lui Dinu Patriciu, ca urmare a decesului acestuia.

De asemenea, reprezentantul DIICOT a anuntat ca doua infractiuni de care sunt acuzati Sorin Rosca Stanescu si Sorin Pantis s-au prescris.

Dosarul Rompetrol se afla in faza de apel, dupa ce, in anul 2012, Tribunalul Bucuresti i-a achitat pe Dinu Patriciu, Alexandru Bucsa, Petrica Grama, Iulian Florin Aldea, Elena Cerasela Rus, Claudiu Simulescu, Sorin Rosca Stanescu, Sorin Pantis, Victor Eros, Paul Miclaus, Elena Albu si Gabriela Anghelache.

La 8 septembrie 2006, Dinu Patriciu a fost trimis in judecata de procurorii DIICOT pentru savarsirea a sapte infractiuni: delapidare, spalare de bani, asociere la savarsirea de infractiuni, manipularea pietei prin tranzactii sau ordine de tranzactionare, dezvaluire de informatii privilegiate, spalare de bani si initiere sau constituire a unui grup infractional organizat.

Procurorii sustin ca, in calitatea sa de administrator la SC Rompetrol SA, Dinu Patriciu si-a insusit, in mod repetat, in perioada septembrie 1999 - noiembrie 2001, suma de 85 de milioane USD izvorata din Acordul EPSA si cuvenita bugetului de stat si pe care a traficat-o in interesul Rompetrol International Ltd si The Rompetrol Group BVB Olanda.

In rechizitoriul Parchetului, se arata ca Dinu Patriciu a transferat in mod succesiv fondurile SC Rompetrol SA, in suma de 85 de milioane USD, pe care le administra in baza Acordului EPSA, prin incheierea de contracte de cesiune de creante, imprumut si novatie intre firmele din cadrului grupului Rompetrol, cu intentia de a ascunde si disimula originea ilicita a acestora.

Potrivit anchetatorilor, Dinu Patriciu s-a asociat cu Philip George Stephenson, Alexandru Bucsa, Petrica Grama si John Hamilton Works in vederea savarsirii infractiunilor de delapidare si spalare de bani.

Dinu Patriciu, in calitate de reprezentant al grupului Rompetrol, a organizat si coordonat operatiunile de tranzactionare a actiunilor emise de SC Rompetrol Rafinare SA (cu simbol RRC), prin intermediul unor conturi apartinand unor persoane fizice sau juridice controlate de grupul de firme Rompetrol, in scopul influentarii si mentinerii unui nivel artificial al pretului de deschidere si tranzactionare.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























64396 vizualizari

  • +75 (81 voturi)    
    Felicitări și la mai mare (Marţi, 7 octombrie 2014, 14:53)

    corvus coraX [utilizator]

    Niciodată nu-i prea târziu... Păturiciu a murit puțin prea devreme....
    • +81 (87 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:00)

      [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

      • -58 (88 voturi)    
        Ai dreptate. (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:19)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui

        Nu putem decat sa speram ca Basescu ia pe masura !
        • +50 (66 voturi)    
          .... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:38)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ce replica de postac ai...
          • +32 (38 voturi)    
            Nu te pune la mintea lui! (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:03)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Nu are!
            Are un singur vis erotic; Basescu!
            Vai de el!
            De asa zisul... newlook!
            • +8 (8 voturi)    
              2 ani si 4 luni (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:01)

              federal [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              e mai bine decat daca il lasa liber, insa unde sunt banii?
              De ce nu ii confisca banii si sa ramina lefter iar cine face ca el asa sa pateasca?
            • +5 (5 voturi)    
              Rosca Stanescu iese pe 15.07.2015 de la puscarie (Marţi, 7 octombrie 2014, 23:38)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Sorin Rosca Stanescu are virsta necesara efectuarii unei treimi din pedeapsa de 2 ani si 4 luni primita azi 7 Oct. 2014. Deci va iesi din puscarie, cu aproximatie, pe 15 Iulie 2015 daca incepe executarea pedepsei saptamina asta si nu scrie diverse lucruri in detentie care i-ar mai scurta termenul.
        • +23 (43 voturi)    
          daca se dovedeste ... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:52)

          dnicu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          nu cred ca are nimeni nimic impotriva sa ajunga si Base la puscarie ... frate-su nu mai are mult ...

          insa tre as punctam inca o data ... cum naiba "acuzat de utilizare a informatiei privilegiate si de aderare sau sprijinire sub orice forma a unui grup infractional organizat" --> 2 ani si jumatate

          Daca faci parte din "grup infractional organizat" iei 2 3 ani ... daca furi o gaina singur iei 5 :)
          • +27 (29 voturi)    
            simplu (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:21)

            Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

            Smecherii din Parlament au facut legi si s-au gandit si la situatii de genu asta
          • +36 (42 voturi)    
            pentru "electoratul" antenelor (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:37)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

            Poate ca acum o sa inteleaga putzin si cei spalati pe creier de cei ca SRS si altii care toaca la antene .... de ce il urasc asa de mult pe Basescu si doresc sa scape cu orice pret de el! Un alt presedinte nu ar fi rezistat la o asemenea presiune! Inca o data "uau!" Base!
            • -9 (29 voturi)    
              pai justitia nu este independenta? (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:15)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui fit

              De ce zici ,,uaau Base"? Ca daca justitia e independenta, e meritul ei, nu al lui Base.
              • +8 (18 voturi)    
                Păi da, (Marţi, 7 octombrie 2014, 18:11)

                Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                dar totuşi Băsescu a fost acela care a ţinut spatele pentru a lua pe cocoaşă toate bombele lansate la adresa justişiei!
                • -2 (2 voturi)    
                  Vai saracul de el (Miercuri, 8 octombrie 2014, 7:22)

                  xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Matrix-4

                  vedeti cat e de cocosat dupa cat a tinut spatele justitiei,mai are putin si ajunge cu nasul in pamant!!!
              • +11 (11 voturi)    
                Este ! (Marţi, 7 octombrie 2014, 22:25)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                Dar cina a luptat tenace , ani de zile ,ca sa o faca independenta ?
          • +4 (4 voturi)    
            Grupul asta a lui SRS a avut ghinion (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:04)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

            Impotriva lor procurorii au avut mai multe capete de acuzare. Ceva de genul delapidare, manipularea pietei de capital, etc. Cum procesul a fost lalait vreo cativa ani o parte din acuzatii sau prescris. Ce a mai ramas a fost aia cu grupu. Buna si aia.
          • +2 (2 voturi)    
            nu se mai da nici la furt asa de mult, (Miercuri, 8 octombrie 2014, 9:51)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

            In conformitate cu noul Cod Penal, iei mai putin pt furt, ba chiar poti sa nu faci puscarie deloc. Stiu un caz cu un hot de buzunare, prins in RATB cu mana in buzunar, acum vreo cateva luni; am chemat politia, l-au dus la sectie cu martori, martorii au recunoscut ca l-au prins cu mana in buzunar, judecatorul i-a dat drumul pe motiv ca fapta este minora.
            A plecat tiganul razand, si a zis agentului: ,,de azi fur fara frica, domnule agent".
        • +27 (31 voturi)    
          noi nu tinem cont de culoarea politica (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:53)

          geocrin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Cei care au furat trebuie sa plateasca indiferent de partidul din care fac parte.
          Fie ca-i vorba de presedinte, fie de prim ministru.
          Hoti sunt in toate partidele, iar unii postaci naivi cauta sa fie cu un partid ori cu altul.
          Romanii trebuie sa fie de partea adevarului.
          Doar asa vom scapa de acesti hoti, cu vorbe mari de NEVINOVAT.
          Toti vor sa se faca dreptate, dar cind este vorba despre ei, justitia-i manipulata.

          Trezitiva romani, si NU mai ingititi orice va pun politicienii in gura.
          SORIN cu SORIC pe obraz !
          • +4 (4 voturi)    
            Pai, (Miercuri, 8 octombrie 2014, 0:25)

            RoFa [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

            ca sa li se clarifice romanilor care este adevarul ar trebui ca intai sa se clarifice "punerea in scena" a evenimentelor de la asa-zisa revolutie din 1989!!!
        • +6 (14 voturi)    
          fara basescu (Marţi, 7 octombrie 2014, 19:38)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          nu am fi vazut noi atatea de asta deci sa speram ca nu ia deloc.
          mai bine ai zice si tu ca si noi multam Base
        • -4 (4 voturi)    
          :)) (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:45)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          bine zis!
      • +15 (17 voturi)    
        dottore (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:09)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui

        a donat si el la romepetrol, ultimul in linie.
        si e bine mersi, chiar se lauda cu isprava sa.
        spera la imunitate pe vreo zece ani.
        pana atunci, ori moare sultanu, ori piere magarul.
        cu alte cuvinte, poate evadam din ue. :))
    • +68 (70 voturi)    
      Si prejudiciul???!! (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:00)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Foarte, foarte bine!!!! Dar trebuie recuperat si prejudiciul!!!
      • +30 (36 voturi)    
        intrebare intrebatoare (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:23)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Si banii de la privatizarea BCR unde sunt????
        • -15 (21 voturi)    
          e offtopic si amesteci lucrurile (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:13)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui fit

          rompetrol e una din marile tepe nationale, bcr e singurul caz de privatizare in R. unde n-as avea chiar nimic de reprosat;

          eu as fi circumspect si cu un bilet de tramvai cumparat/vandut in guvernarea Tariceanu dar cu privatizarea bcr n-ai dreptate;
          • +16 (20 voturi)    
            N-as prea crede! (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:31)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Intr-adevar este alt subiect, dar nu e chiar asa cu BCR, ca nu e nimic de reprosat. Toti banii s-au dus in electorale, in pensii si salarii bugetare, deloc in investitii! Deci au disparut!!!!
          • +7 (7 voturi)    
            Tariceanu a risipit 3.75 miliarde euro (BCR) (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:10)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            asa cum face azi ponta, pe pomeni electorale. Toti am pierdut, toti vom pierde. Sau mai bine zis: noi vom plati factura risipei prostesti.
        • +17 (19 voturi)    
          s-au cheltuit de guvernul Tariceanu (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:18)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui fit

          pe tot felul de lucruri, (cresteri de salarii, prime, amenajari de sedii de primarii, prefecturi, achizitii masini) dar in mijloace de productie nu s-a bagat 1 euro.
          E pacat, daca banii se investeau in bunuri de capital fix, produceam si noi mai mult, si exportam mai mult.
          • +3 (3 voturi)    
            adaugare (Marţi, 7 octombrie 2014, 20:33)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            ... si se asigurau si pensiile celor de acuma, dar si cele ale celor care vin din urma, mai ales cele ale decreteilor!!! Pentru cei care nu stiu cine sunt, decreteii sunt nascuti in anii 67-68 in urma unui decret al lui Ceausescu in care era interzis sa se faca avorturi. Acestia sunt foarte multi si norocul pensionarilor de acum ca decreteii le mai platesc cat de cat pensiile, dar decretreilor cine le mai plateste pensia????!!! daca NU SE INVESTESTE IN NIMIC si nu se fac noi locuri de munca!!!!!!!!!
          • -3 (5 voturi)    
            adica? (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:47)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            sa fi cumparat guvernul scule pt firmele private?
            • +2 (2 voturi)    
              se puteau facilita imprumuturi (Miercuri, 8 octombrie 2014, 10:03)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              cu garantia statului. Acesti bani puteau fi folositi ca si garantie pt echipamente de productie, dar imprumutul il dadea Erste.
              Din pacate s-au folosit toti pt consum.
      • +17 (19 voturi)    
        ..show me the money (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:56)

        GigiMuski [utilizator] i-a raspuns lui fit

        ...cum se recupereaza banii ? e sechestru pus pe ceva...sau s-au evaporat aproape 100 de milioande USD...si vb celui de mai sus .doar 2 ani jumate pt 100 de milioane de USD ?!?!? cum dracului vine asta? adica unu ia pt o gaina 5 ani si astia iau la jumate ?!?!?!cu care oca s-a masura justitia de data asta ? si pun pariu ca daca nu dadea coltu' Dinu, si acuma se tot amana procesul..
      • +21 (23 voturi)    
        Averea lui Patriciu ramane neatinsa? (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:28)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Si averea lui Patriciu?? Ramane neatinsa??
        • +2 (2 voturi)    
          daca s-a dispus incetarea urmaririi penale (Miercuri, 8 octombrie 2014, 10:00)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui fit

          pe motiv ca acuzatul a decedat, atunci nu se da nici o sentinta, si averea ramane neatinsa. Era bine daca Patriciu mai traia 1 an....
    • +17 (23 voturi)    
      Nu este o problema.... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:16)

      gica43 [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ...caci iadul este vesnic !!!
    • +25 (27 voturi)    
      Pai poate s-au gandit ca e cazul sa incheie... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:19)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Cu seful "al mare" mort... acum mai raman pedepsele minore.... la cateva sute de milione de euro frauda parca parca doi ani si patru luni se zdup (din care cu siguranta os a faca mai putini) sunt suportabili.

      Dar de ceva timp se practica tipul asta de spalare a pacatele elitelor pradatoare de dupa 1989...
      • +6 (12 voturi)    
        L-ai văzut pe Patriciu mort? (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:02)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

        Cu chiu cu vai i-au adus numai cenuşa, dac-o fi a lui, în ţară.
    • +24 (30 voturi)    
      Este prea tarziu... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:38)

      Serban. B [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Cu cat lasi mai mult ceva putred in libertate cu atata viciaza mai mult pe altii. Cata propaganda face Securistul Rosca Stanescu de 8 ani de zile? cati oameni a manipulat? Ca sa nu faca el puscarie, vinovat stiindu-se, a spus ca justitia e basista. Da, pacat ca a primit asa putin...
      • +11 (13 voturi)    
        hahaha (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:14)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

        totusi, orice drum se infunda undeva.
        chiar daca toate duc la roma. :))

        parca mai ieri il sfida pe seful ani, pe malul lacului, la o masa: "io joc in alta divizie".
        un' se duce acum, e o singura divizie, a puscariasilor...
        se va conversa cu varanul, la plimbarea zilnica.

        sper sa nu fie ultima vizita.
        e inca tanar, mai are timp.
    • -5 (19 voturi)    
      pe cat pariem (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:53)

      alllx [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ca paturiciu nu e decedat? schimbare nume, figura, glont in vreo insula, la soare...fara extradare
      • 0 (6 voturi)    
        ai citit recent beigbeder? (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:15)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui alllx

        :))
      • -2 (8 voturi)    
        e cu elvis si bin laden, (Marţi, 7 octombrie 2014, 18:25)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui alllx

        joaca popice pe insula craciunului, in arhipelagul rongo rongo..
        asta can' nu se prajeste la soare...
    • -2 (2 voturi)    
      speranta (Miercuri, 8 octombrie 2014, 2:38)

      GinaBordei [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Eu cred ca se poate face ceva. Si anume, prin infiintarea unei organizatii dupa principii de meritocratie avansata. (de exemplu: drept de vot ponderat in functie de un numar de puncte acumulate (cu facultate, cu test de IQ, test psihologic, etc... optionale fireste) principii care sa fie ca o constitutie a organizatiei.
      Odata batut in cuie acest principiu fundamental (care sa nu poata fi eliminat, ci poate imbunatatit cu criterii de diferentiere). Asfel, si-ar castiga libertatea de a avea flexibilitate maxima: si-ar putea permite luxul votul electronic pentru cele mai mici si nesemnificative decizii, la care pot participa toti membrii partidului, fiindca odata ponderat dupa merite, votul nu va putea naste monstri decat extrem de greu. Asta e ca si cum ar da nastere unei lumi noi, condusa de un organism viu, complex si inteligent.
      Genul asta de abordari au facut sa explodeze jocuri online ca WOW, Facebook, eBay, Google, etc...
      Scopul organizatiei ar putea fi chiar sa ajunga in parlament, si de acolo sa se faca auziti, dar pornind de la principii avansate (inovatoare de ce nu?) ale meritocratiei, scrise in aceasta "constitutie".
      Pana acum au existat cateva directii, cum ar fi liberali, democrati, socialisti - incadrate in limitele unei doctrine mai mult sau mai putin rigide, si notorietatea unor persoane (putine la numar).
      In acest stadiu al Romaniei principiile ar atrage mult mai usor acum cand au devenit o marfa scumpa, pe cei care nu se regasesc in nici unul din partidele din Romania - tot mai multi, spre 40-50% din populatie.
      Aplicarea in practica in zilele noastre se poate face relativ usor, la inceput prin munca benevola a unor programatori din Romania -de genul proiectelor open-source de pe "sourceforge".
  • +26 (30 voturi)    
    Cum naiba (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:05)

    mopsu [utilizator]

    au condamnat un ofiter de securitate ?Ca-n bancul ala "ce sa fac daca toti judecatorii erau securisti"! Au inceput sa se atace intre ei ca si calmarii Humboldt.
    • +9 (11 voturi)    
      SRS a fost simplu turnator (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:18)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      poate o mai fi avansat intre timp :)
  • +44 (50 voturi)    
    Bun asa! (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:18)

    omezu [utilizator]

    Refacerea USL-ului la Rahova e doar la un Ponta distanta.
  • -18 (30 voturi)    
    O merita ! (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:25)

    newlook [utilizator]

    O merita !
    Prea si-a miscat bucile dintr-o luntre in alta, prea multe fete.

    Pe de alta parte, strict tehnic vorbind:

    "Sorin Rosca Stanescu era acuzat de utilizare a informatiei privilegiate si de aderare sau sprijinire sub orice forma a unui grup infractional organizat"

    Pai, cu asa ceva, o condamni si pe Maica Tereza.

    Justitia kuku.
    • +18 (24 voturi)    
      Stai tu linistit, nu te lua dupa expresii din ziar (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:43)

      Kaladin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Dosarul bubuie de fapte marsave ale securistului asta imputit.
    • +8 (14 voturi)    
      Marlane! (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:06)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      se cunoaste ca nu ai nimic sfant!
      Intre tine si pricolicii tai rosii si, Maica Tereza este o diferenta de o eternitate.
      Ce sa stie colhoznicul, mujicul, milogul, prostul satului... toti de culoare rosu?
      Vai de mama voastra; mari pacate a avut!
      De/aia naste mereu idioti!
  • +12 (14 voturi)    
    lupta intraspecie... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:33)

    periscop [utilizator]

    ... se ascute văzând cu ochii... închiși...
  • +19 (21 voturi)    
    pai stim (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:35)

    ggna [utilizator]

    Puscaria lucrului bine facut!
  • +17 (19 voturi)    
    Pleonasm frate. (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:40)

    Serban. B [utilizator]

    Sorin Rosca Stanescu. Doar am scris numele si faptul ca e un securist se subintelege.
  • +16 (18 voturi)    
    pe 8 septembrie s-au prescris ... (Marţi, 7 octombrie 2014, 15:58)

    TeodorGligor [utilizator]

    daca dadeau sentinta o luna mai devreme lua 20 de ani, cat merita..asa insa
  • +8 (10 voturi)    
    Habar (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:00)

    ws [utilizator]

    Habar n-am când e ziua borfașului, sincer să fiu nici nu mă interesează.

    Dar asta nu mă împiedică să-i urez un "La Mulți Ani!" din toată inima.

    ws
  • +15 (19 voturi)    
    hai cu totii la Antena (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:06)

    barba-neagra [utilizator]

    De dragul lui SRS v-as sugera sa mergem intr-un mars al tacerii, cu sarme prinse in par imitand antenele, pana la sediul iubit al Antenelor. E cam tot ceea ce am putea face pentru marele jurnalist si politician care a luptat multi ani cu regimul Basescu, cu jandarmii atacati de ghiolbanii ultra ai lui Jiji, cu orice ii puneau in fata Gadea si Dumitrescu. Un moment de piosenie pentru turnatorul renascut care se va alatura turnatorului sef la Rahova. Amin.
  • +22 (24 voturi)    
    Bun! (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:15)

    mionut [utilizator]

    Bravo DNA! La mai mare!

    Pe cand si ipochimenul ala de Bogdan Chirieac?
  • +16 (18 voturi)    
    Regio (Marţi, 7 octombrie 2014, 16:29)

    Dana Bob [utilizator]

    Mai avem mult de vizitat DNA-ul!
    Calatoria continua!
    • +4 (6 voturi)    
      si... (Marţi, 7 octombrie 2014, 17:30)

      republicanu [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      ...ziaristi !
  • +9 (9 voturi)    
    poate ca (Marţi, 7 octombrie 2014, 20:11)

    Absurdistanul [utilizator]

    dl. Rosca Stanescu, merita aceasta condamnare.
    dpdv moral merita cu varf si indesat.
    Este unul dintre cei care a santajat pentru publicitate in ziarele pe care le-a admninistrat.
    Numai pentru acest fapt trebuia condamnat de prima data, ca nu mai ajungea el sa aiba actiuni Rompetrol, toata viata lui.
    (sic)
  • -2 (6 voturi)    
    atac la PNL (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:27)

    mihaitzateo [utilizator]

    Asta e un atac a lui Basescu la PNL.
    Eu nu inteleg de ce s-a facut vinovat Sorin Rosca Stanescu.
    E clar Basescu si cu Ponta lucreaza impreuna,mai nou.
    Dar daca ne gandim oleaca,FSN s-a spart in PSD si PD.
    La PD s-au mai alaturat altii si s-a transformat in PDL.
    Bolsevicii si cei cu idei bolsevici din PDL au plecat apoi si au format PMP.
    Doar si Basescu a fost membru de marca al FSN si ministru al transporturilor in guvernul FSN al lui Roman.
  • -2 (4 voturi)    
    La bulau impreuna ! (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:35)

    makensen [utilizator]

    De acord, la bulau ! Dar hai sa vedem cine au fost prieteni 5 ani de zile, cine au baut impreuna si cine au pus impreuna tara la cale ! Sigur nu noi ! Sigur au fost Traian Basescu si Sorin Rosca Stanescu ! Pai, atunci ce trbuie facut cu 'pretenul" ? Nu care cumva mai exista zidul de la Targoviste ?
  • +2 (2 voturi)    
    amu-i acu (Marţi, 7 octombrie 2014, 21:50)

    srpc [utilizator]

    ce-o sa faca finul lui SRS, istericul Rares Bogdan?
  • +3 (3 voturi)    
    deci se poate (Marţi, 7 octombrie 2014, 22:08)

    baimarean [utilizator]

    chiar daca mai rar....ma multumesc si cu atat.
    Si pastrez sperante pentru alde (tripleta3G)
    Ghita
    Gadea,
    Grecu (oh, ce n-as da s-o vad in zeghe!),
    Chireac
    si ca sa nu iau minusuri doar dintr-o directie :)) adaug:
    ORICINE e prins si dovedit legal.
  • +5 (5 voturi)    
    Mult, foarte mult... (Marţi, 7 octombrie 2014, 22:20)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Foarte mult a durat, inacceptabil...Unde este termenul rezonabil??? E inadmisibil asa ceva intr-un stat de drept...Ma uit pe evidenta hotnews si vad dosare trimise in judecata de 11, 8 ani, etc...Care mai este rolul preventiv si coercitiv al pedepsei daca vine dupa 10 ani? Iar pentru unii faptele sau si prescris... Oare prejudiciul imens mai poate fi recuperat?
  • +2 (2 voturi)    
    De inalt rafinament (Miercuri, 8 octombrie 2014, 9:14)

    a-politic [utilizator]

    Am impresia ca in Romania am ajuns sa spalam bani prin intermediul puscariei. Furi pana nu mai ai sub ce saltea sa pui banii, te duci 2 ani la chirie platita de stat si apoi te intorci la vilele, masinile si afacerile pe care le-ai lasat pe numele rudelor. Daca spargi o banca risti sa iesi impuscat, mai bine te formezi intai ca politician - e mai sigur.
  • +1 (1 vot)    
    la mai mare srs-ului (Miercuri, 8 octombrie 2014, 10:39)

    nalbaroiu [utilizator]

    La mai mare si la mai multi...ii asteptam pe toti aia care au votat USL in speranta ca aceste lucruri nu se vor intampla....ei chiar sperau ca vor evita puscaria cu ajutorul voturilor unor idioti....
  • +3 (3 voturi)    
    Oameni promovati de Crin Antonescu (Miercuri, 8 octombrie 2014, 11:10)

    dimu [utilizator]

    Crin Antonescu a promovat oameni ca: Sorin Rosca Stanescu, Relu Fenechiu , Chiuriu , Gigi Becali,Chitoiu , Silaghi ,Dan Radu Rusanu.Sa-ti fie rusine Crin Antonescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Probleme, Viorel? (Miercuri, 8 octombrie 2014, 12:35)

    mono61 [utilizator]

    Cum adică să plătească Rompetrol? Ce, miile de salariaţi sunt kazahi sau patagonezi? Nu, sunt români! Ei trebuie să-şi ia salariile şi să vă voteze. Da ce, kazahii o să ia rafinăria de la Midia în spate şi o să fugă în Asia? O să plătească ei, au de unde, V. V. Ponta i-al iertat de datoria lui Patriciu. Zău aşa!
  • +3 (3 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 8 octombrie 2014, 16:59)

    LiviuDrula [utilizator]

    Bravo justitie ca dupa 9 ani am vazut inca un securist in inchisoare. Oare mai poate latra pe la A 3 si din inchisoare.. Va fi coleg cu Voiculescu si in curand cu Tariceanu Ponta Mazare Dragnea si alti baroni USL.


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by