La patru zile dupa ce a fost numit in functie, Constantin Grajdan, seful Inspectoratului de Stat in Constructii, a semnat o adresa prin care institutia se retrage ca parte civila din dosarul de coruptie al lui Adrian Nastase

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 23 mai 2012, 18:37 Dosare Anticoruptie


Seful Inspectoratului de Stat in Constructii,  Constantin Adrian Balaban Grajdan, a semnat pe 22 mai (la patru zile dupa numire in functie) o adresa prin care inspectoraul a renuntat la calitatea de parte civila in dosarul de coruptie Adrian Nastase-Trofeul Calitatii. Prin aceasta adresa, ISC practic renunta la recuperera sumei de 64.813.844.913 lei vechi prejudiciu constatat de procurorii DNA in rechizitoriu. Constantin Grajdan isi motiveaza decizia pe baza unui raport de expertiza contabila care a stabilit ca in dosarul Trofeul Calitatii nu s-a constatat nici un prejudiciu. Acest raport a fost administrat in instanta inca din 2011. Inspectoratul de Stat in Constructii s-a constituit parte civila inca din anul 2008, iar judecatorii care au judecat dosarul pe fond au constatat ca ISC s-a constituit ca parte civila si in faza de judecare a procesului.

Procurorii DNA au ridicat miercuri 23 mai documente de la Inspectoratul de Stat in Constructii.Cercetarile DNA la ISC vin dupa ce seful institutiei a semnat o adresa prin care inspectoratul renunta la calitatea de parte civila in dosarul de coruptie Adrian Natase - Trofeul Calitatii. Reamintim ca in acest dosar fostul premier Adrian Nastase a fost condamnat pe fond la doi ani de inchisoare cu executare.

Inspectoratul de Stat in Constructii a depus miercuri, 23 mai, o adresa semnata de Constantin Adrian Balaban Grajdan (seful ISC) prin care instiinteaza instanta ca nu se constituie ca parte civila in dosarul de coruptie Trofeul Calitatii. ISC spune ca nu s-a constituit in parte civila deoarece raportul de expertiza contabila nu ar fi constatat vreun prejudiciu pe care institutia sa fie nevoita sa-l recupereze.

Raportul de expertiza la care face referire seful ISC in adresa inaintata instantei care judeca dosarul de coruptie al lui Adrian Nastase a fost realizata inca din 2011. In adresa ISC, care este datata pe 22.05.2012, se fac urmatoarele mentiuni:

document2012-05-22-222657



ISC a fost parte civila in dosar inca din 2008

In motivarea instantei de fond prin care Adrian Nastase a fost condamnat la 2 ani de inchisoare cu executare la capitolul “latura civila a cauzei” judecatorii au retinut ca in cadrul cercetarii penale Inspectoratul de Stat in Constructii s-a constituit in parte civila prin adresa nr. 8795 din 26.09.2008. Instanta a mai spus in motivare ca ISC nu a mentionat o suma pentru care se constituie in parte civila.

In motivarea instantei de fond se retine ca Inspectoratul de Stat in Constructii a manifestat voinţa de a exercita acţiunea civilă în procesul penal. Suma retinuta de instanta pentru ISC ca si prejudiciu a fost de  64.813.844.913 lei vechi (aproximativ 1,5 milioane euro). Iata ce se mentioneaza in motivarea intantei de fond:

  • VI. În ce priveşte latura civilă a cauzei, Curtea constată că în cursul urmăririi penale, prin adresa nr.8795 din 26.09.2008 Inspectoratul de Stat în Construcţii a comunicat că se constituie parte civilă, fără a menţiona întinderea exactă a pretenţiilor, făcând însă trimitere la concluziile raportului de constatare întocmit de către specialiştii D.N.A.
  • În faza de judecată, Inspectoratul de Stat în Construcţii a fost reprezentat prin consilier până la momentul citirii actului de sesizare, însă nu a făcut alte precizări cu privire la cuantumul pretenţiilor civile; ulterior, partea civilă nu a mai fost reprezentată la niciun termen de judecată.
  • În aceste condiţii, reţinând manifestarea de voinţă a I.S.C. de a exercita acţiunea civilă în procesul penal, Curtea urmează a constata că valoarea prejudiciului însuşită de partea civilă este cea stabilită în concluziile Raportului de constatare din 4.09.2008 întocmit de specialiştii D.N.A., respectiv 64.813.844.913 ROL, din care 61.549.713.021 ROL prejudiciu rezultat din organizarea evenimentului la nivel local şi 3.264.131.892 ROL prejudiciu rezultat din organizarea fazei finale (fil.143 vol.76 dup) (sursa: extras din motivarea sentintei de fond in dosarul Trofeul Calitatii)
Vezi mai jos extrasul din motivarea instantei in care se face referire la ISC 

Motivarea instantei partea civila2



Citeste aici si rechizitoriul integral

Intr-o declaratie pentru Romania Libera, Balaban-Grajdan recunoaste ca, in urma cu cativa ani, el personal a dus documentele la DNA, care au stat la baza inculparii lui Nastase. " Atunci eu am fost unealta pentru ca eu am dus documentele la DNA care l-au incriminat pe domnul Nastase. Acum, am trimis din propria initiativa adresa la Inalta Curte pentru ca trebuia sa-mi repar cumva greseala de atunci. Nu m-a pus nimeni, am facut-o din propria initiativa" ne-a declarat Balaban
  • Constantin Adrian Balaban Grajdan a mai detinut functia de sef al ISC in perioda martie – octombrie 2009 cand PSD se afla la guvernare alturi de PDL. Constantin Adrian Balaban Grajdan a fost numit in functie in martie 2009 de catre premierul Emil Boc care l-a demis apoi in octombrie 2009.
  • Cotidianul local Buna Ziua Iasi nota in 2010 ca Constantin Adrian Balaban Grajdan este un apropiat al lui Marian Vanghelie. Vezi aici detalii







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























7399 vizualizari

  • +53 (53 voturi)    
    !!! (Miercuri, 23 mai 2012, 18:44)

    Cris [anonim]

    Bravo baietiiiiiii!

    Ei, o punem de o Universitate sa dam jos guvernul Ponta?
    • +16 (16 voturi)    
      Oricand (Miercuri, 23 mai 2012, 19:36)

      octavian4 [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Numai sa ne hotaram dracu odata. Tot aud asta in ultimele zile, dar a ramas doar la comentariu pe HN...hai sa facem o pagina pe fb, ceva si sa trecem la treaba. Astia deja intrec orice limita. Cand vine vorba de economie:.."aveti rabdare, cate vreti sa facem in 2 saptamani?"....cand vine vorba sa-si faca legi au schimbat mai multe decat PDL intr-un an..da-o-n ma-sa de treaba!
    • +19 (19 voturi)    
      pielea gaina (Miercuri, 23 mai 2012, 19:48)

      pielea gaina [anonim] i-a raspuns lui Cris

      Nu ar fi rau!!! Chiar incepe sa fie groasa! mi s-a facut piele gaina la ce se intam[pla in tara asta!
    • +14 (14 voturi)    
      sunt de acord (Miercuri, 23 mai 2012, 20:14)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      cu tine,nu mai putem sta cu nepasare,sa-i lasam sa-si bata joc,pe fata,sa incerce sa musamalizeze furaciunile cu acte,cu martori,va dati seama ce-au furat fara acte si fara martori,pentru procesele deschise pe numele infractorilor A Nastase,Felix Voiculescu,SO Vantu,Catalin Voicu,si toti baronii locali ai mafiei PSD-iste,acum cu revenirea la guvernare ivor incerca sa stearga cu buretele munca a sute poate chiar mii de oameni,pentru aflarea adevarului,pentru trimiterea inculpatilor la puscarie,cred ca,a sosit timpul sa luam atitudine,vad ca o parte a presei inca nu a capitulat,daca amanam prea mult o sa instaureze legea pumnului in gura,vom vedea pe strazi oameni imbracati la costum echipati cu statii de emisie si nelipsitele camere ascunse,astept si alte opinii,pareri si chiar planuri pentru abolirea comunismului!!!
      • +8 (10 voturi)    
        n-ai ce sa faci (Miercuri, 23 mai 2012, 20:21)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

        e tara plina de pomanagii care (ii) voteaza pentru 20 de lei in plus in pensie si o sacosa de produse, si asta nu schimbi tu (si putinii ca tine) nici acum si nici peste 20 de ani! iar pumnul in gura functioneaza deja - nu vezi ce pateste Basescu?
        • +8 (10 voturi)    
          Bai postac al lui Hrebenciuc, taci! (Miercuri, 23 mai 2012, 20:53)

          AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          O sa iesim in strada, stai linistit si de data asta va fi o adevarata Revolutie, fara sindicalisti, membrii de partid si pensionari imbecilizati, ci noi care muncim si nu vrem sa-i sustinem pe acesti comunisti care ne vor in situatia Greciei. Cursul a crescut din nou, fara sa se intample nimic in Grecia!!!
          Deja pe retele se pune la cale iesirea in strada!!! O sa vedeti!
          • -2 (4 voturi)    
            esti cam scurt la minte (Miercuri, 23 mai 2012, 21:44)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            daca asta e tot ce ai inteles, te las in durerea ta
          • -4 (4 voturi)    
            daca vrei si esti asa razboinic... (Miercuri, 23 mai 2012, 21:56)

            cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            hai sa ne intalnim doar noi doi ca poate te calmezi mai repede..
            sunt de acord cu orice arme vrei tu, sincer eu as prefera sa ne batem cat mai medieval posibil, dar daca vrei tu putem inclusiv cu pistoale cu laser. la tranta, cu pumnii.. ce vrei tu, dar mai calmeaza'te cu tot scandalul asta pe care vrei sa il provoci.
            sau daca vrei impartim tara in doua si gata. in doua, dar in functie de ce o sa iasa la niste alegeri.. pe lista alegeri..
    • +1 (5 voturi)    
      ti-e dor de mineri? (Miercuri, 23 mai 2012, 20:18)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      sau cum crezi tu ca functioneaza democratia comunistilor?
      • +3 (5 voturi)    
        Sa vina minerii si sa ne razbunam pe ei! (Miercuri, 23 mai 2012, 20:57)

        AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Si tu esti postac care vrei sa ne infricosezi, de parca suntem fraieri!
        Pleaca, Hrebenciuc tocmai ti-a trimis o pizza pe Kiseleff!
    • 0 (0 voturi)    
      parerea mea (Miercuri, 23 mai 2012, 23:15)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Cris

      Nu, pentru ca o sa avem ocazia la vot, pentru ca nu suntem scandalagii.

      O minoritate care se agita in strada nu schimba nimic, daca e sa fie majoritate o sa castie la vot.

      In rest sunt de acord cu orice mod de a ne exprima dezacordul cu ce se intampla atata timp cat are efect si e civilizat.
      Un protest continuu se dilueaza si ajunge sa fie ignorat.

      De exemplu s-a renuntat la doua persone pentru min educatiei dar la a treia, fie ea si inlocuitor ponta n-a mai renuntat in ciuda reactiei negative din mass media.
  • +40 (40 voturi)    
    Incredibil... (Miercuri, 23 mai 2012, 18:45)

    Iorest [utilizator]

    Incredibil...ăştia chiar vor să pună monopol pe ţară! Nu mai iese nimeni în stradă dacă Năstase va scăpa basma curată în iunie şi se va reîntoarce cu glorie în politica de vârf?
  • +25 (25 voturi)    
    Excelent! (Miercuri, 23 mai 2012, 18:56)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Peste ceva timp, cand vreun sustinator uslas va indrazni sa spuna "de ce?", maritul conducator si maritul adormit, vor proceda la fel.
    Vor numi pe cineva care ii va reduce la tacere.
    Sa vezi cum vor aplauda uslasii de acum, ceea ce au aprobat. Parca vad acelasi film; prostii conduc, intelectualii la canal!
    Coreea de Nord scrie pe noi!
  • +25 (25 voturi)    
    USL Si fata sa reala!(:-)))))))) (Miercuri, 23 mai 2012, 19:00)

    vever [anonim]

    ...si uite asa,si tot asa usl-isti si-au pus stampila de duca din primele zile de putere...ADIO uslamistilor,doar n-o sa credeti ca mai puteti fi alesi,ca rad si curcile de voi.(:-))))))))
    • +18 (18 voturi)    
      Bun (Miercuri, 23 mai 2012, 19:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui vever

      Dar noi stiam fata reala a USL-ului.
      Prima prioritate: scaparea lui A.N. de temnita, urmand ca apoi, albit fiind de justitia asta nu oarba ci proasta sau captiva de-a dreptul, sa iasa cu "autoritate morala" sa faca campanie electorala. Deja a initiat un proiect de 100 eur/an pt carti (sper ca nu de joc).

      Bun zic, noi stiam ce urmaresc acesti gropari ai României, probabil vor ramane nedovediti dpdv juridic pt ca azi-maine se prescrie (alta gogorita), insa moral nu vor fi "albi" niciodata.

      Bun zic inca o data, dar PDL ce face in opozitie? De ce nu ii auzim vociferand? Obraznicul Ponta si Antenescu au facut scandal monstru cat au fost in opozitie. PDL, societatea civila, noi, ce facem? Exista viata dupa munca?
      • 0 (4 voturi)    
        adevarul (Miercuri, 23 mai 2012, 19:52)

        adevarul [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        USL facea scandal monstru in opozitie ca a dat impresia ca sunt sprijiniti de popor. PDL nu au fost scandalagii niciodata si daca nu au sustinere populara ce pot sa faca?
        • +4 (4 voturi)    
          Nu dau eu sfaturi (Miercuri, 23 mai 2012, 20:22)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui adevarul

          Nu sunt eu expert, dar ma gandesc ca in politica numai prin lupta politica poti izbandi.

          Cine baga in seama un partid care nu are voce? Uite, Boc/PDL a initiat sau a fost parte a scanteii care a dus la demisia/demiterea lui Mang. Si nici nu au fortat prea mult, cel putin asa a fost impresia mea.

          Pe de alta parte, daca PDL sau orice alt partid vrea votul meu, vreau sa stiu ca ei sunt portavocea mea. Iar trebuie sa votez anti in loc sa votez pro?
    • +5 (5 voturi)    
      frica (Miercuri, 23 mai 2012, 19:49)

      frica [anonim] i-a raspuns lui vever

      Numai sa mai avem si dreptul de a vota liber pana atunci! Parca vad ca se pune botnita si la presa!
  • +24 (24 voturi)    
    au trecut uslistii la butoane (Miercuri, 23 mai 2012, 19:00)

    anghel [anonim]

    de asta l-au dat jos pe MRU sa-l salveze pe cel mai corupt dintre romani. si crede boritul de tzigan ca vom uita toate povestile cu matusi care ofera bani din pensia CAP. si unde-i petrolul tarii balaoachesule l-ai dat pe nasturi la austrieci iar lui bechtel le=a dat 2.5 miliarde gratuit din banii tarii. puneti mina pa furci si sa-l pedepsim pe tziganul hot
  • +26 (28 voturi)    
    Infractorul nr.1 (Miercuri, 23 mai 2012, 19:02)

    micke45 [utilizator]

    Ponta a demonstrat prin fapte cine este infractorul cel mai periculos al Ro. El si gasca lui de gropari ai bunastarii poporului roman. Rusine si indignare fara margini. Trezeste-te sarac popor roman !!!!
  • +12 (14 voturi)    
    Hai ca m-ati facut curios (Miercuri, 23 mai 2012, 19:03)

    sile [anonim]

    Pai a existat prejudiciul sau nu?
    • +2 (2 voturi)    
      Cine ai vrea sa-ti raspunda? (Miercuri, 23 mai 2012, 19:29)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui sile

      Prima instanta (de la ICCJ nu orice judecatorie provinciala) a considerat ca exista.
      Daca vei cauta cu siguranta vei gasi si pe unii care sa spuna ca nu a existat. De exemplul intreaba pe unul din USL...
    • +3 (3 voturi)    
      stai sa vezi (Miercuri, 23 mai 2012, 19:52)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui sile

      dupa parerea mea ISC zice asa:
      1-contractele pentru Trofeul Calitatii sunt nule, nu au fost semnate de cine trebuia.
      2-chiar daca erau semnate de cine trebuie ISC nu putea sa incaseze veniturile.

      Acum sa stam stramb si sa judecam drept: ISC a organizat/girat/obligat firmele sa cotizeze la eveniment? Incontestabil. Putea ISC sa incaseze banii? ISC zice ca nu. Pentru cine au fost colectati banii? Procurorii zic ca pentru campania electorala a lui AN. Mie mi se pare ca ce face azi ISC este sa confirme ca AN este vinovat. Cat despre prejudiciu, e clar ca cineva a incasat banii si acel cineva nu a fost ISC.
  • +20 (22 voturi)    
    Asta-i ultima... (Miercuri, 23 mai 2012, 19:04)

    Ursu [anonim]

    Nu stiu daca Nastase e vinovat sau nu insa retragerea ISC este clar o miscare politica in favoarea lui.
    Eu plec, cum au plecat atatia altii. Pana la urma vor ramane doar cei ce nu pot pleca sa se fure cu cei carora asa le place!
    • +2 (2 voturi)    
      hai... (Miercuri, 23 mai 2012, 19:27)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Ursu

      eu sunt deja la otopeni.
      ma rog... am plecat de vreo 3 ani, da mi-a fost scarba si in vacanta...
  • +19 (19 voturi)    
    Ce nume pe asta!?!? (Miercuri, 23 mai 2012, 19:04)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Grajdan!
    Ha, ha, ha!
    Predestinat constructiilor... care se darama!
  • +20 (20 voturi)    
    Mafia.. (Miercuri, 23 mai 2012, 19:05)

    b2t [utilizator]

    ..se intinde. Caracatita isi lungeste tentaculele. Pe fata. De ce pe fata? Pentru ca nu risca nimic, sunt intre ai lor.
  • +20 (20 voturi)    
    Hahaha (Miercuri, 23 mai 2012, 19:06)

    Ovidiu [anonim]

    Super tare bai tati...Super tare. Cum era zicerea aia..."Revolutia bunului simt"?
  • +20 (20 voturi)    
    jenant (Miercuri, 23 mai 2012, 19:10)

    thebblack [utilizator]

    m-ar apuca greata daca nu ma apuca scarba...
  • +20 (20 voturi)    
    Mafiotii sa fie arestati imediat! (Miercuri, 23 mai 2012, 19:10)

    Trojan.H [utilizator]

    In frunte cu Ponta.
    • +16 (16 voturi)    
      militianu' (Miercuri, 23 mai 2012, 19:24)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      De catre cine?
      • +5 (5 voturi)    
        Asta-i (Miercuri, 23 mai 2012, 19:56)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui V44

        intrebarea ,d-le!
        Pana la urma,il vor aresta pe Basescu ,sa vada si el cine sunt jupanii in tara asta.
        Bravos intelectuali,bravos ziaristi ,bravos natiune!
      • -2 (2 voturi)    
        De catre autoritatile statului (Miercuri, 23 mai 2012, 20:25)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui V44

        al carui sef este Traian Basescu.
    • +6 (6 voturi)    
      cine sa ii aresteze? (Miercuri, 23 mai 2012, 19:54)

      cine sa ii aresteze? [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      cine sa ii mai aresteze, cand toti sunt la mana lor???
  • +20 (20 voturi)    
    bravo USL! (Miercuri, 23 mai 2012, 19:13)

    vercingetorix [utilizator]

    Sunteti cei mai tari! :)))

    Propun ca individul ala de la Institut sa plateasca din buzunarul propriu prejudiciul ala de 64.813.844.913 lei!
    • +15 (15 voturi)    
      curtea de conturi (Miercuri, 23 mai 2012, 19:26)

      cont [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      Pai Curtea de Conturi ce face?
      • +1 (1 vot)    
        A cui este Curtea de Conturi (Miercuri, 23 mai 2012, 20:08)

        nasu [anonim] i-a raspuns lui cont

        Credeti ca sunt credibili. Mai cercetati...
      • 0 (0 voturi)    
        doarme... (Miercuri, 23 mai 2012, 21:10)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui cont

        asa cum a facut-o in ultimii 22 de ani
  • +20 (20 voturi)    
    Poate e o greseala (Miercuri, 23 mai 2012, 19:18)

    C_Antonescu [anonim]

    Rog Hotnews sa reverifice stirea. Este imposibil ca "cel mai cinstit guvern din istoria Romaniei" sa fi numit o astfel de persoana care la doar 4 zile de la numire sa faca o fapta de o nesimtire maxima.

    E imposibil, nu ?
  • +20 (22 voturi)    
    Va trebui sa alegem (Miercuri, 23 mai 2012, 19:21)

    Trident [utilizator]

    Cred ca lucrurile sunt clare pentru oricine. Poporul asta va trebui sa caste bine ochii de data asta. Daca Romania intra pe mana nemernicilor astia acesta natiune este intr-un pericol mortal. Fac un apel la mass-media, fac un apel la toti cei cre posteaza pe aici, fac un apel la toti cei care citesc aceste postari.
    Fratilor nu mai este de gluma. Lasti bancurile si treceti la fapte. Stati de vorba cu cat mai multi oamenii si spuneti-le sa nu voteze in nici un caz USL.
    Daca astia vin la putere s-a terminat. Se va emigra in masa. Vor ramane in tara pensionari si bugetarii (parte din ei). Si o vor face cat mai este timp. Am curaj sa pun pariu ca in maxim 2-3 ani iesim din UE in caz ca acesti comunisti notorii vin la putere.
    Fac un apel la societatea civila sa se trezeasca pana nu va fi prea tarziu.
    Oameni buni situatia este extrem de grava, mult mai grav a decat pare, iar celor de pe aici care inca mai sustin acesta ciuma rosie numita USL le transimt ca vor regreta amrnic asta.
    Nu am facut parte din nici un partid dar cu siguranta nu mai am de gand sa stau pe margine. Voi actiona pentru binele meu si al tarii mele. Asa sa-mi ajute Dumnezeu.
  • +17 (17 voturi)    
    amanarea si eventual achitarea lui Nastase (Miercuri, 23 mai 2012, 19:25)

    grivei [utilizator]

    Pe astia ii vrea poporul la vot ? Vai de poporul roman. Oare sunt orbi cei ce-i sustin pe acesti mafioti, USL ?
    • +1 (1 vot)    
      nu-s orbi (Miercuri, 23 mai 2012, 20:59)

      mockito [utilizator] i-a raspuns lui grivei

      sunt ne-educati, naivi, usor de manipulat si accepta f usor orice nedreptate. daca au suportat in tacere dictatura lui Ceausescu, fi convins ca USL-ul va profita de naivitatea lor la maxim.
  • +1 (1 vot)    
    va place? (Miercuri, 23 mai 2012, 19:33)

    IoanaDC [utilizator]

    Ma adresez sustinatorilor USL cu mai mult de 8 clase, care pot sa inteleaga implicatiile acestui act. In special, ma adresez liberalilor, tarati intr-o alianta cu PSD de catre Crin Antonescu, nevoiti sa inghita in sec privind cum partidul lor de dreapta este copartas la reinstaurarea socialismului, la achitarea lui Adrian Nastase, totul in schimbul promisiunii unui vis frumos, cum ca Antonescu va fi viitorul presedinte.

    Am doar acteva intrebari pentru acestia- va place ce se intampla? sunteti de acord cu aceasta evolutie pe scena politica? Credeti ca Bratienii ar consimti la toate aceste masuri luate sau acceptate de Crin Antonescu pentru a-si vedea visul cu ochii (vis care oricum nu se va indeplini, ca PSD-isti nu sunt prosti)?

    Treziti-va pana nu e prea tarziu. Altfel, dupa alegeri PSD va mananca cu fulgi cu tot, si USL va deveni PSD.
  • +1 (1 vot)    
    infractorii astia vor sa-l demita pe presedinte? (Miercuri, 23 mai 2012, 19:34)

    leopold [anonim]

    In ce tara traim?In tara in care Ponta a ajuns mira la tv,in tara in care un securist nenorocit are la mana marionete membre ale guvernului si parlamentului,in tara in care justitia este aservita mafiofilor,in tara in care institutiile abilitate sa apere si sa respecte legea sunt aservite unui politic meschin.Ceea ce s-a intamplat tine de penal.Daca exista o justitie trebuie sa fie anchetat primul Ponta.Sa dea socoteala pentru actul semnat,pentru instabilitatea politica ,pentru neincrederea investitorilor straini in Romania.
    Josnici,gobrieni,meschini,avizi de putere si bani,exponenti ai fostului partid comunist,misei .Iata noua putere.Iata revolutia bunului simt.
  • +1 (1 vot)    
    retragerea I.S.C din procesul cu Nastase (Miercuri, 23 mai 2012, 19:35)

    grivei [utilizator]

    Trebuie sa afle cat mai multi romani despre aceasta smecherie a lui Ponta. Pai ne-asteptam la altceva din partea lor ? Da, deaceea l-au dat jos pe MRU, ca sa faca schimbari peste tot, mai ales unde trebuie aparati mafiotii lor . Aceasta e o problema f. grava. Mai pot avea atata sustinere USL, daca se afla de aceasta uneltire ? Sper sa se trezeasca poporu;l pana in toamna, daca acum sunt multi ametiti de schimbare.
  • +1 (1 vot)    
    Va votam (Miercuri, 23 mai 2012, 19:41)

    ion [anonim]

    Deja ati inceput sa va intoarceti in 1990.Credeam ca v-ati schimbat dar sunteti toti aia:Hrebenciuc,Marga,Nastase,etc
    Chiar nu aveti oameni tineri si capabili sa conduca un minister?Halal Ponta si Antonescu.Vai mama noastra din ce in ce mai rau o sa fie pentru omul de rand.Sunteti un zero barat toti din politica!!!!!!!!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    normal (Miercuri, 23 mai 2012, 19:46)

    mockito [utilizator]

    nu inteleg de ce lumea e suprinsa. era de asteptat...de fapt ma astept la mai multe din partea USL... si ma astept sa castige si alegerile... indiferent cum. daca UE se destrama, ma astept la o mica dictatura si sa nu va mirati daca in viitor vor apare legi care sa restrictioneze plecarea din tara. orice e posibil in afara de o revolutie spontana. Romanii nu vor iesi in strada decat daca vor fi platiti sa iasa sau adunati cu forta. Sa fim realisti, majoritatea romanilor sunt f comozi, naivi si ne-educati.
    • 0 (0 voturi)    
      Aiurea, petarde! (Miercuri, 23 mai 2012, 22:55)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui mockito

      Se va iesi in strada, si fii sigur ca PDL o va face exact cum a facut-o USL-ul dar nu cu sindicalisti, pensionari si galerii de fotbal platitie! Asteapta si nadajduieste!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Stiam eu... (Miercuri, 23 mai 2012, 19:55)

    gigi marga [anonim]

    ...ca nu'i vinovat saracul 7 case :)
    Si ghici: nu eram singurul, mai era si un grajdar!
  • -3 (3 voturi)    
    Bravo Funeriu! (Miercuri, 23 mai 2012, 20:06)

    gustav [anonim]

    Hai sa mai citim pana intelegem. Deci ISC NU are inregistrat prejudiciu si pentru aceasta NU se constituie parte civila. Unde scrie ca ISC a renuntat sa se constituie parte civila, cucuvelelor? Greu si cu cititul, pedeleilor, inapoi la clasa pregatitoare! Pentru voi a infiintat-o Funeriu.
    • +1 (1 vot)    
      Mintiti, mintiti, ceva tot va ramane! (Miercuri, 23 mai 2012, 20:30)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui gustav

      "În ce priveşte latura civilă a cauzei, Curtea constată că în cursul urmăririi penale, prin adresa nr.8795 din 26.09.2008 Inspectoratul de Stat în Construcţii a comunicat că se constituie parte civilă, fără a menţiona întinderea exactă a pretenţiilor, făcând însă trimitere la concluziile raportului de constatare întocmit de către specialiştii D.N.A."

      Hai, fuguta la ora de citire, uslas analfabet functional ce esti!
      • 0 (0 voturi)    
        Cu drag, de la "uslasul analfabet functional" (Miercuri, 23 mai 2012, 21:26)

        gustav [anonim] i-a raspuns lui predel

        Da, bineinteles, ISC a inteles in 2008 sa se constituie parte civila fara a mentiona vreun prejudiciu pe baza concluziilor specialistilor DNA. Este o practica frecvent intalnita montata de regula de catre procurori. Si care concluzii au fost infirmate de expertiza legala.
        Deci, predel, fara sa doresc sa te jignesc, lasa partea juridica, e cam dificila pentru tine, mai bine l-ai injura neaos pe spilcuitul infractor ca asa se obisnuieste pe-aici.
        In rest, respect, scrii frumos si corect!
  • +3 (3 voturi)    
    întrebare de 1000 de puncte (Miercuri, 23 mai 2012, 20:07)

    ro [anonim]

    Se mai îndoieşte cineva de ce au vrut ăştia puterea?
  • +3 (3 voturi)    
    Adio JUSTITIE (Miercuri, 23 mai 2012, 20:10)

    Armand [anonim]

    WOW nu iti vine sa crezi, urmeaza episodul 2: CORUPTIA REVINE, cu metode a la `Rodica Stanoiu`... bine ati revenit in epoca de PIATRA...si a pumnului in gura
  • +3 (7 voturi)    
    Degeaba zbierati (Miercuri, 23 mai 2012, 20:15)

    Alin [anonim]

    Domnilor "comentatori" la aceasta stire.
    Vreau si eu sa va zic ca degeaba "zbieram" noi aici. E too late.
    Astia deja au luat puterea, nu-i mai dau drumu and there's nothing we can do about it...
    Pun pariu ca la "Antene" nu se va zice absolut nimic de chestia asta... si prostimea cu siguranta ii va vota pe USL-isti....ca doar pe cine sa voteze?! pe PDL-isti ?!!!

    Eu cred ca asta e exact stirea sau informatia cu care, daca totusi vrem sa facem ceva, sa demaram o anti-campanie "politica" impotriva lor.
    There's only one problem: daca suntem impotriva lor, atunci tinem cu PDL-ul...si tot ca dracu' pica.
    • +1 (1 vot)    
      LUI ALIN (Miercuri, 23 mai 2012, 22:31)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Alin, poate ne explici de ce "tot ca dracu pica" ca nu inteleg ?Eu nu am nici o problema !Daca apare ceva mai bun pana in noiembrie ,iar nu am nici o problema .Deocamdata eu nu vad decat USL si PDL .Dvs vedeti si altceva azi ?
      • 0 (0 voturi)    
        Alin e postac USL! (Miercuri, 23 mai 2012, 22:57)

        AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

        Trimis de Hrebenciuc sa ne spuna de 10 ori pe zi ca tot USL castiga. Mai e unul mai sus, care spune exact acelasi lucru care e de fapt tot Alin!
        • 0 (0 voturi)    
          Funny (Joi, 24 mai 2012, 13:33)

          Alin [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

          Ce sa zic ?! Funny...Am ras cand am vazut ce a zis Marian de mine :)
          Am re-citit si eu ce am scris si m-am gandit cum drac sa fac sa demonstrez ca nu am nici o treba cu politica, nici cu PDL, USL nici cu oricare altii.... dar nu am cum sa fac asta...ca orice scrii e interpretabil....
          Asta e...fiecare crede si face ce vrea...
  • +2 (2 voturi)    
    socat (Miercuri, 23 mai 2012, 21:23)

    socant! [anonim]

    Ne am intors la per 2000-2004...este incredibil.....presa a murit??la antene viata e roz???nu intelege nimeni gravitatea situatiei??
  • +4 (4 voturi)    
    ATATTTTTTT!!!!! (Miercuri, 23 mai 2012, 21:39)

    al [anonim]

    gata , ati vazut ce usor se rezova lucrurile. Tara de hoti si cel m mult ma enerveaza ca lumea o sa se inghesuie sa-i voteze si apoi se intreaba de ce le merge prost. Mergeti la vot ca nu se mai poate . Votati orice in afara de USL si PPDD , dar numai mergeti!
  • +1 (1 vot)    
    Nu va ingrijorati asa tare (Miercuri, 23 mai 2012, 21:59)

    adi [anonim]

    Eu vad si nota pozitiva in stirea asta. Ponta e mai rau decat un biban. Musca momeala din plin. Credeti ca Adrian Nastase odata achitat si cu reputatiunea reparata - ca sa zic asa - va mai sta cuminte pe margine? Ohooo. Is va coaliza toti baronii si hrebenciucii in jurul lui, va lua presidentia partidului si va candida la presidentie. Veti vedea. Bye Bye Crin si Ponta. Hrebenciuc si Cozmanca ne asteapta. Cu Nastase in frunte. Iar Ponta e suficient de fraier cat sa asiste la asta si sa nu faca nimic. Cam la fel de fraier ca si MRU care cand parlamentarii PDL i-au cerut bani el le-a trantit usa in nas. Baietii astia tineri ar trebui sa mai invete din ce e facuta politica. Din compromis, manipulare dar mai ales competitie. Aici mananci sau esti mancat. Iar Ponta saracu o sa fie mancat si el ca Nastase considera ca nu si-a spus ultimul cuvant in politica. Saracul Base, daca iese Nastase presedinte ar face bine sa emigreze. Si repede. Ca atunci chiar pune toata justitia pe urmele lui.
  • +2 (2 voturi)    
    ALO ! grajdaru ? (Miercuri, 23 mai 2012, 22:17)

    fosta zoezoe [utilizator]

    DNA nu ar trebui sa se autosesiseze ca un reprezentant al unei institurii de stat renunta la nuste bani -nu ai lui - ci ai statului ???????Nu am vazut un prost mai mare .Priviti la declaratia lui !O nulitate absoluta cu sex incert ! Un tucalar care zice ca face o reparatie morala ! Pai trebuia sa se autodenunte , sa plateasca cumva personal ! CUM A PUTUT FI NUMIT ACEST PERSONJ IN ACEASTA FUNCTIE !!!!!!????DE CE NU A FOST NUMITA MAICAMEA ?Pai nastase o avea dreptate ca nu a luat el banii (in cazul asta!) ci partidul si partidul tre sa-l scoata !!
  • +1 (1 vot)    
    sarsaila (Miercuri, 23 mai 2012, 22:34)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ponta sa faca o comisie care sa analizeze cat de prost e acest grajdau ! Rezultatele sa fie transmise pe lumea cealalta prin email pe adresa lui sarsaila !
  • 0 (0 voturi)    
    si cu retragerea cum ramane ?! (Joi, 24 mai 2012, 13:01)

    Adrian [anonim]

    si cu retragerea cum ramane ?!
    Pui Cretinu, renunta la plangere
    Apoi il dai afara
    Maurul si-a facut datoria
    Maurul poate sa moara ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Scoala pentru fraieri (Joi, 24 mai 2012, 13:56)

    mariage [utilizator]

    Ponta chiar crede ca prosteste pe cineva?


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by