Adrian Nastase, despre pedeapsa cu inchisoarea: A fost o decizie murdara *Au fost zvonuri in legatura cu faptul ca judecatorul Ionut Matei a avut intalniri cu reprezentanti ai DNA

de Corina Ionel     HotNews.ro
Luni, 30 ianuarie 2012, 17:17 Dosare Anticoruptie


"Este vorba de o decizie politica, este vorba de o decizie murdara", a declarat Adrian Nastase cu privire la sentinta data in dosarul "Trofeul Calitatii". Fostul premier a adaugat ca au existat "zvonuri in legatura cu faptul ca judecatorul Ionut Matei [presedintele completului] a avut intalniri cu reprezentanti ai DNA", iar decizia luata de Curte este o dovada a faptului ca "in cadrul completului a fost o batalie foarte dura castigata, din pacate, de cei care, din partea DNA au dorit o anumita formula".

Cele mai importante declaratii ale lui Adrian Nastase:

- am fost acuzat ca am gandit Trofeul Calitatii ca un vector pentru finantarea campaniei electorale, este o minciuna;

- achitarea mea a creat o foarte mare problema pentru DNA, in conditiile in care se termina mandatul lui Daniel Morar. O achitare a mea in acest al doilea dosar ar fi fost devastatoare si atunci presiunile au fost evidente si in mod special prin judecatoarea Ioana Bogdan care, pana la dosarul acesta in care a intrat pentru prima data la Inalta Curte, a fost consilier a lui Daniel Morar la DNA si sigur ca ea a fost cea care a inclinat balanta;

- este vorba de o decizie politica, este vorba de o decizie murdara, este o decizie care, in mod evident, trebuia data acum;

- astazi de dimineata au fost negocieri in continuare si de aceea s-a dat verdictul atat de tarziu astazi;

- am invatat o lectie pe care orice politician trebuie sa o stie, nicio fapta buna nu ramane nepedepsita. Am fost 4 ani prim-ministru, timp de 8 ani dupa aceea a trebuit sa platesc pentru ce am facut ca prim-ministru si probabil ca platesc si pentru eforturile de a duce Romania in NATO in 2003- 2004 pentru ca Traian Basescu sa mearga astazi sa se intalneasca la sediul NATO cu secretarul general al organizatiei;

- probabil ca era nevoie in acest moment inclusiv pentru raportul MCV de o chestiune de credibilizare a DNA-ului. Eu consider aceasta decizie o incercare de credibilizare a DNA-ului;

- in masura in care se pronunta achitarea mea in acest al doilea dosar, practic, concluzia, pentru unii, ar fi trebuit sa fie desfiintarea sau in orice caz demiterea intregii conduceri;

- in ceea ce priveste decizia de astazi, o consider profund pagubitoare pentru credibilitatea justitiei;

- sigur ca foarte multi vor spune ca este vorba de un dosar politic, ca a fost judecat politic. Faptul ca nu a existat unanimitate din partea judecatorilor este un argument foarte puternic;

- sunt convins ca la recurs lucrurile vor fi corectate;

- este o decizie care nu ne duce inainte ci inapoi din punctul de vedere al actiunii politiei politice care iata ca a dezvoltat ramificatii inclusiv in zona justitiei;

- au fost unele, sa spunem, zvonuri in legatura cu faptul ca judecatorul Ionut Matei a avut intalniri cu reprezentanti ai DNA. Nu am probe pentru acest lucru dar felul in care au evoluat aceste chestiuni in aceste zile, intarzierile, amanarile care au avut loc, felul in care s-a pronuntat intalnirea astazi dovedesc ca in cadrul completului a fost o batalie foarte dura castigata, din pacate, de cei care, din partea DNA au dorit o anumita formula;

- voi face recurs, in mod evident pentru chestiunile de procedura, inclusiv faptul ca, in anumite saptamani, am avut cate 5 termene intr-o singura saptamana, faptul ca nu am avut posibilitatea sa realizam dreptul la aparare intr-un mod convenabil, [...] faptul ca unii dintre martori nu au fost audiati;

- sunt foarte multe elemente care, fara indoiala, vor arata si in plan intern, daca este suficient, daca nu la CEDO, faptul ca aceste elemente inseamna, in mare masura, o afectare grava a dreptului la aparare si arata o decizie care are, in mod categoric, un fundament politic;

- este foarte clar ca eu platesc pentru faptul ca am avut curaj, in toti acesti ani, sa il infrunt pe Traian Basescu si pe oamenii luni, pe Daniel Morar si pe oamenii lui. M-am luptat adeseori singur, acum sunt foarte multi care sunt impotriva acestui sistem de politie politica.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























7968 vizualizari

  • +57 (57 voturi)    
    Hmm... (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:26)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Cat timp justitia a dat verdictul nevinovat, a fost credibila. Acum, ca a dar verdictul vinovat, e necredibila. Dle Nastase, nu e vorba de aceeasi justitie? De ce v-ar fi iertat la primul dosar ca sa va condamne la al doilea?
    Toata lumea stie ca sunteti vinovat, asta e de netagaduit. Trebuia doar sa fiti declarat vinovat si de justitie, iar la asta nu se astepta multa lume. Dar iata ca s-a intamplat...
    Era sa cad de pe scaun cand am citit verdictul :)))
    • +7 (7 voturi)    
      :))))))))) (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:00)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Nastase saracu', ce sa mai zica viitorul puscarias... :)))
    • +1 (1 vot)    
      apropo de verdict (Marţi, 31 ianuarie 2012, 0:13)

      istorika [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      eu l-am salvat in arhiva personala (multumim Hotnews!)
      Nu de alat, dar macar atat......sa vada si copii mei ca unii chiar au incercat sa faca ceva..
      Daca si verdictul final va fi acelasi, il postez pe internet! Apoi ma imbat Merita! (nu ma intereseaza nr de vizualizari, ci altceva)
    • +1 (1 vot)    
      la toti hotii "mari" deciziile sunt politice (Marţi, 31 ianuarie 2012, 9:23)

      la toti hotii "mari" deciziile sunt politice [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      la toti hotii "mari" deciziile sunt politice, iar la restul amaratilor sunt adevarate, prima data cand nu l-au condamnat a fost bine, acum nu mai e, e bine cand ii condamna pe cei din PDL, vezi apostu Cluj, solomon Craiova, dar cand ii ia pe astia din USL nu mai e justitie, niste aroganti care si-au batut joc de ROMANIA de 21 de ani si iar vor sa ne dea galeti sa-i votam, dar ROMANIA S-A DESTEPTAT, nu mai prind ei revenirea la putere
  • -7 (35 voturi)    
    Ironie fina (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:26)

    anonim [anonim]

    Presedintele poate sa-i dea o ultima palma politica acestui fost premier: un decret de gratiere.
    • +11 (11 voturi)    
      De acord. Sa-i dea gratierea... (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:28)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      da' dupa 23 de luni...
      Sau mai devreme daca face dovada ca a fost abuzat in fel si chip pe perioada cat a stat in inchisoare.
      Sau ca prietenii de celula nu mai pridideau cu numaratul oualelor.
    • +9 (9 voturi)    
      Nimic! (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:29)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Astuia daca ii dai un deget, ii numeri... ouale!
      Cu executare, aditza!
    • +9 (9 voturi)    
      hmmm (Luni, 30 ianuarie 2012, 20:02)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      mai bine sa ii dea inca 5 ani daca face apel ...
  • +5 (19 voturi)    
    Condamnari si cursul euro (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:30)

    mda [anonim]

    Cursul euro a scazut azi, e probabil legat de aceasta condamnare?
    Daca sentinta era spanzuratoarea, revenea la 3.4 RON/EUR ?
    Domnule Basescu, supunem la referendum ?
  • +31 (31 voturi)    
    foarte interesant (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:32)

    georgeb [utilizator]

    Fostul premier a adaugat ca achitarea sa in primul dosar "a creat o foarte mare problema pentru DNA, in conditiile in care se termina mandatul lui Daniel Morar".

    Excelent maestre, dar explica-mi te rog cum poate un dosar instrumentat de parchetul de pe langa ICCJ sa puna probleme DNA? Ok, inteleg sa dam vina pe Laura Kovesi...
  • +31 (31 voturi)    
    Si eu sper la fel! (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:32)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Sa se cumuleze cu cele in care ai scapat!
    Vreo5 ani la bulau nu iti sade rau!
    Sa vezi cum iti dau aia la numarat ouale!!!!
  • +35 (35 voturi)    
    Asa.Fa-ti curaj. (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:33)

    mircea [anonim]

    Dar poate ne spui si niste adevaruri,ca de minciunile tale ne-am plictisit.De exemplu ,cum ai reusit sa-l infunzi pe Mugur Ciuvica in dosarul"armaghedon"de nici pana azi nu misca in front?Hai ca stii si poti sa spui.
  • +32 (32 voturi)    
    Tupeu (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:34)

    dan [anonim]

    Are tupeu stimabilul, nu gluma. Marinerul este vinovatul ca si-a bagat mainile in borcanul cu miere! Poate organizeaza si un miting de sustinere a infractorilor si penalilor din tara asta. Nu de alta dar au experienta. Acum ne este din ce in ce mai clar de unde inversunarea si mobilizarea asta de forte pentru suspendarea marinarului. Le-au cam ciripit pasarelele la urechi ca e vorba de zgomot de catuse si zabrele. Probabil urmeaza si altii.
    Oare ce or sa zica romanii cand vad ca unii chiar or sa faca puscarie pentru marsaviile lor?!
    • +19 (19 voturi)    
      Pai mitingul a fost pe 19.. (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:30)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui dan

      .. cand trebuia data sentinta. Da ce te faci ca incapabilii aia n-au fost in stare sa darame regimul.. Judecatorii au amanat cat au putut, dar n-au mai avut ce face...
  • +33 (33 voturi)    
    fireste (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:35)

    geronimo [anonim]

    ''- sunt convins ca la recurs lucrurile vor fi corectate;''

    ...fireste, dupa sentinta definitiva, veti primi o zeghe Armani si un bax cu *NIVEA for men*.
    • +13 (13 voturi)    
      La recurs pot fi corectate. (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:16)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui geronimo

      In loc de doi ani sa primeasca cinci cu executare.Ceilalti au primit cate 6 si 7 ani si poate fi consideata o descriminare.
      • +3 (3 voturi)    
        nu l-as inchide, l-as expulza (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:39)

        kansas [anonim] i-a raspuns lui mircea

        ...daca-r fi in puterea mea, i-as confisca tot ce are aici in tara, i-as ridica cetatenia romana si l-as expulza, cu interdictie pe viata pentru Romania. Are destule conturi afara, sunt sigur si nu-mi pasa, dar nu l-as mai lasa sa respire acelasi aer cu romanii. Din cauza lui si a celor ca el, milioane de romani sau autoexpulzat, si stiu ca multora nu le e bine, oricat succes financiar ar avea pe unde sunt.
  • +24 (24 voturi)    
    ... (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:36)

    Red.Scarlet [utilizator]

    Dupa cum zicea si Arnold:

    "Hasta la vista, baby!"
  • +24 (26 voturi)    
    dar Hrebenciuc&Co? (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:38)

    nimic [utilizator]

    Pe cand urmeaza beneficiarii privatizarilor frauduloase?
    • -4 (12 voturi)    
      cand vine Ponta la putere (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:29)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui nimic

      =)) =)) =))
  • +35 (35 voturi)    
    Expiratule (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:39)

    EU [anonim]

    Sunt ferm convins ca daca nu erati voi politicieni FSN, cu Iliescu in frunte, si cu tine in dos romania era in UE din 1998, si in NATO din 2000.Pentru a intra in NATO, a trebuit sa platim o autostrada pe care nu o avem, si o gramada de fier vechi plutitor ca flota.
  • +27 (27 voturi)    
    pe ouale tale? (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:39)

    silviu80 [utilizator]

    cine sa te mai creada, dupa atita timp si atitia martori audiati, sa spui ca esti nevinovat? decizie murdara, ha, oare cum au spus cei condamnati de predecesorii tai intru idealuri politice, ca sunt nevinovati, nu-i asa, si in loc de recurs au primit un glonte in ceafa! bucura-te daca tot ai fost judecat corect ca nu venim sa-ti NUMARAM OUALE!
  • +34 (34 voturi)    
    Asa e , (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:40)

    micu l [anonim]

    e o decizie murdara ! Trebuiau 15 ani cu executare si comfiscarea INTEGII averi !
    Bafta
    • +25 (25 voturi)    
      Comment sters de user (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:19)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui micu l

  • +33 (33 voturi)    
    si noi ... (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:40)

    cosming [anonim]

    suntem convinsi ca va fi corectata decizia... 2 ani sunt cam putin.. vreo 20 de ani ar fi mult mai nimerit
    • +11 (11 voturi)    
      Asa e la noi (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:23)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui cosming

      Ne bucuram ca i-a dat 2 ani in loc sa-i dea 20. Asa am facut si la Ceausescu,,,ne-am oprit la unul.
    • +10 (10 voturi)    
      De acord. (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:43)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui cosming

      Initial m-am gandit ca exagerezi cu cei 20 de ani, da' pe urma mi-am ziz:
      Daca i'ar da lui bombonel 20 de ani, poate ca si cilalti s'ar gandii mai mult inainte sa bage mana pina la cot!!
      OK, de acord. 20 de ani ar fi mai bine.
  • +33 (33 voturi)    
    singura decizie curata (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:40)

    nostradamus [anonim]

    este cea data de madam costiniu si completele de judecata care elibereaza pe banda rulanta devalizatorii Romaniei post-decembriste: Vantu, Voicukulscu, Patriciu.....Te apuca greata. Isterizarea invitatilor din studiourile antena3 si irealitatea este elocventa fata de pretul pe care-l pun fruntasii usl pe lege si implicit de ceea ce ne asteapta daca acestia vor ajunge intr-o zi la guvernare.Toate eliberarile si deciziile antiromanesti au fost intotdeauna binevenite pentru usl si justitia functiona foarte bine cand, chipurile, ii dadea peste nas presedintelui.....daca insa deciziile magistratilor sunt altfel decat doresc domniile lor, justitia este muradar, corupta, aservita presedintelui....si tot felul de astefl de elucubratii jenante. Alo, antena 3, si judecatorii de la iccj au fost aserviti puterii dovedind activitatea de politie politica a lui felix?
  • +22 (22 voturi)    
    Sunt convins (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:40)

    FLORIO [utilizator]

    Ca o sa-ti placa la parnaie ca ceva apucaturi de doamna ai Dl Nastase!!!! Poate ai noroc si vine si Becalii&Co si mai faci si tu o tabla printre partidele de amor.
  • +20 (20 voturi)    
    cred ca e nevinovat!!!! (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:41)

    Naomi [anonim]

    a fost citat gresit inca de la inceput pe numele de Bombonel!!!! Ce nu intelegeti. Unde sunt drepturile minortatilor asexuale din Romania.
  • +12 (14 voturi)    
    Si ce ar trebui sa spuna, ca decizia e corecta??? (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:41)

    suntem naivi [anonim]

    Toti cei trimisi in judecata pentru fapte de coruptie spun ca e un "dosar politic", ca sunt nevinovati si ca actuala putere are justitia la degetul mic...
    Stati linistiti, nu va executa nicio zi.
  • +23 (23 voturi)    
    pagubitoare ??? (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:41)

    gigel [anonim]

    "profund pagubitoare pentru credibilitatea justitiei"

    Aroganta ... este un cuvant infinit de sec pentru respectivul. Cu alte cuvinte am ramas fara cuvinte.

    Eu unul ma bucur ca nu mai trebuie sa ma gandesc la emigrat in Congo ;)
  • +26 (26 voturi)    
    Bun simt (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:42)

    fny.ro [anonim]

    Extraordinar, omul asta n-are pic de bun simt...
  • +14 (14 voturi)    
    Daca trofeul il va da justitie, el va ramane cu (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:42)

    John [anonim]

    calitatea sentintei!

    Probabil ca la urmatoare judecata iar vor iesi romanii in strada:))
  • +25 (25 voturi)    
    mai lasa-ne (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:43)

    dguina [utilizator]

    " Placa " favorita a politicienilor corupti din toata lumea !
  • +20 (20 voturi)    
    Asta speram si noi... (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:44)

    Budd [anonim]

    ... ca lucrurile sa fie corectate si decizia sa ramana in picioare.
  • +14 (14 voturi)    
    Karma (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:44)

    Maricica [anonim]

    L-au ajuns "blestemele" MISA-nilor
  • +14 (14 voturi)    
    curat murdar (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:47)

    am [anonim]

    Lasa ca te scot ai tai spalat la recurs. Nu se asteapta nimeni sa te vada in zeghe asa de curat cum esti.
  • +23 (23 voturi)    
    Hotul vorbeste! (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:49)

    Delu [utilizator]

    Domnule Adrian Nstase PCR, ce ar fi daca v-ati executa dumneavoastra, sentinta in liniste, asa cum au executat-o si inaintasii nostrii in temnitele comuniste!
  • +27 (27 voturi)    
    Da, este o decizie foarte murdara (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:50)

    Solomon [anonim]

    Numai 2 ani pentru citi bani a sifonat...
    Daca lua macar 10 cu executare mai iesea la socoteala.
  • +30 (30 voturi)    
    curat murdar ...dar umflati-l! (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:50)

    aciduzzu [anonim]

    intreaga cariera a lu' bombo este un sir nesfarsit de murdarii
  • +26 (26 voturi)    
    infractor (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:54)

    snowflake [utilizator]

    A vazut cineva un politician infractor care sa se declare vinovat?
    PS: In semn de solidaritate cu infractorul USL a declarat greva parlamentara. Adica: daca ne condamnati colegi noi fcem greva.
    • +6 (6 voturi)    
      am fost un dobitoc (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:43)

      Sam [anonim] i-a raspuns lui snowflake

      Sigur. Pe Tudor Postelnicu zis "am fost un dobitoc" Dar l-a luat gura pe dinainte si pe ala, daca mai astepta putin invata din democratia originala.
  • +24 (24 voturi)    
    cum asa? (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:55)

    lilian [anonim]

    *Sunt convins ca la recurs lucrurile vor fi corectate*, suna a ceva de genul:imi voi aranja un complet din magistratii fidelii usl. Cat tupeu, cata siguranta ca magistratii vor fi in continuare manevrati de sfori de culise, supusi amenintarilor si santajului. CEDO nu are nimic de spus?
    • +14 (14 voturi)    
      Anticipatele sa traiasca !!! (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:21)

      luminita [anonim] i-a raspuns lui lilian

      ...pai este firesc sa fie "convins" ca se vor corecta lucrurile, de ce crezi ca s-au isterizat pe alegeri anticipate ?? odata ajunsi la putere pun biciul pe judecatori, nu va mai misca nimeni in front, il suspenda pe Basescu si Crinela il va zbura pe Morar de la DNA ca pe o masea stricata.
  • +10 (10 voturi)    
    si eu (Luni, 30 ianuarie 2012, 17:56)

    coor [utilizator]

    sunt convins ca lucrurile vor fi "corectate " ! daca primea executare poate era suspendare la recurs , invers cred ca e mai greu !
  • -12 (14 voturi)    
    sper... (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:04)

    gigi raliu [anonim]

    Sper o rezolvare la fel de corecta si in dosarul ,,Flota".
    Sau s-a inchis?! Nu de alta, da' si-a dat Base teapa de nu mai poate pleca precum Haysam. N-are cu ce, ba !
    • +5 (7 voturi)    
      Cu cine se plimba Hisam in avion??? (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:56)

      bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui gigi raliu

      Nu cumva cu Nastase si Iliescu? Si cine l-a facut scapat? Cine l-a facut scapat ieri pe Nicolaiciuc?
      Dinozaurii securisti din justitia inradacinata de Iliescu. De aceea nu s-a facut dreptate pana acum!
      De ce nu se fac proteste pentru inlaturarea din functie a celor care au lucrat in justitie si pe vremea comunistilor???
    • +8 (8 voturi)    
      Vai de mine, (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:01)

      Matrix-4 [anonim] i-a raspuns lui gigi raliu

      Gigele, chiar aşa de tare ai pică pe Văcăroiu?
  • +22 (22 voturi)    
    stie el ce stie (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:04)

    gabe2006 [anonim]

    Probabil ca recursul va fi programat sau amanat din diverse motive pana dupa alegeri. Si uite asa verdictul de la recurs va fi unul "corect".

    10-15 ani la racoare cu tovarasul Iliescu ar fi verdictul corect.
  • -10 (16 voturi)    
    In sfarsit !!! (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:10)

    radu [anonim]

    In sfarsit Nastase e condamnat la inchisoare, sper sa fie la fel si cu Basescu dupa alegeri.
    • -7 (13 voturi)    
      Nu inteleg modul de vot (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:47)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui radu

      Care este motivul pentru care un astfel de mesaj este punctat negativ, cand se vorteste de 2 infractori. Nu este normal sa il punctezi pozitiv?

      spor baieti
    • +7 (9 voturi)    
      Si (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:45)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui radu

      Basescu,de ce?
      Chestiunea cu flota de era adevarata,il baga Nastase atunci,cand Basescu a primit NUP.Si-a primit NUP pentru ca vanzarea fusese avizata de Vacaroiu.Sic!
      • -2 (2 voturi)    
        Uite flota! Nu e flota! (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:50)

        sealife [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Si pentru ca e avizata de Vacaroiu il face pe Base nevinovat?
        Adica el a stiut cum sa fure?
        Si la asta se pricepe!
        Sa plateasca toti,azi sper sa fie doar inceputul si sa urmeze multi.Sa se calce pe coada intre ei si sa iasa adevarul la suprafata.
        La puscarie cu toti hotii!!!Justitia sa fie tare
  • +13 (13 voturi)    
    verdict "si mai vinovat" (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:10)

    Sam [anonim]

    A scapat usor cu doi ani.
    Apropo, astfel de declaratii si acuze la adresa unui complet de judecata nu se sanctioneaza de obicei imediat, fie cu amenda fie cu inchisoare de 30 zile pentru sfidarea curtii, fara drept de apel si cu executare imediata?
  • +14 (14 voturi)    
    asa este ! (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:15)

    dh [anonim]

    intradevar este o decizie murdara;trebuia 5 ani si confiscarea intregii averi.
  • +17 (17 voturi)    
    de stiut cu e justitia (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:15)

    oldman [anonim]

    -cand primesti verdict "nevinovat", justitia este corecta
    -cand primesti verdict "vinovat", justitia raspunde la comenzi politice.
  • +10 (10 voturi)    
    Ma doare (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:20)

    Vizitiul [utilizator]

    La oua, nu mi le numarati domnule Nastase? Ca nu mai stiu cate am, trebuie sa am multe ca dor rau de tot :)
  • +13 (13 voturi)    
    Ai scapat usor (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:27)

    Tepes [anonim]

    La camataria pe care Nastase a pus-o la punct pe toate contractele din bani publici (20% din valoare) a scapat usor. Poate il intreba procurorii pe Claudiu Florica (cel cu calculatoarele) cati bani a varsat in conturile familiei Nastase prin oficiul de la Viena?
  • +14 (14 voturi)    
    eeeh (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:28)

    ‐utilizator- [utilizator]

    o buna pilda pentru cei care au functii in stat.

    daca dl Nastase (o persoana aroganta candva si cu influenta si avere considerabile) a primit pedeapsa cu executare,io zic ca e un bun inceput ( si o buna doctrina) pentru cazuri viitoare.

    in toate exista un inceput.

    felicit judecatorii care au avut curaj sa dea sentinta asta.
  • +12 (12 voturi)    
    pfff.... (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:31)

    soso [anonim]

    hai Aditza, ca o sa scapi, e normal. un singur lucru mi-as dori doar.....macar 6 luni de puscarie, condamnare definitiva, nu doar arest preventiv!! atat iti doresc...6 luni! tie, lui nea nelu, votcaritzoiu, mazariche, micky-mouse spagalache, afon-turistu...tuturor care ne-ati ingropat! si evident, confiscarea a fiecarui banut pe care-l ai, tie si rudelor de toate gradele, interzicerea multor drepturi, si doar posibilitatea de a fi angajat doar la vreun cules de capsuni in Spania, Italia, acolo unde ai trimis romanii acum 10 ani!
    • +3 (3 voturi)    
      Ti-as fi dat mai multe plusuri, da' nu se paote. (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:50)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui soso

      D'aia iti raspund ca sa-ti spun ca sunt de acord cu tine: nu-i iutati pe cei care se ascund, ca vacaroiu de exemplu....
  • +17 (17 voturi)    
    sa se faca curat (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:39)

    andrey23 [utilizator]

    un proces cu 900 de martori audiati si bombonel vorbeste despre zvonuri :)))
  • +10 (10 voturi)    
    Felicitari justitiei (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:44)

    nelu [anonim]

    Doi ani e putin, dar cel putin pot spune finaly :) Felicitari justitie. Un inceput bun. Prima codamnare de mare coruptie. Felicitari. Sper sa nu fie doar asa de ochii lumii si sa se opresca doar la atat. Sper ca de acum incolo juistitia sa isi faca treaba si sa apere democratia tarii asa cum ii ieste datoria justitiei.
  • +10 (10 voturi)    
    procedura (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:48)

    vlad [anonim]

    Tot ceea ce i-a mai ramas (si de fapt ceea ce a facut de cand e inculpat) e sa faca recurs pe procedura, nu pe fondul cazului in sine. Amanarile sine die in cele trei dosare s-au facut numai pe procedura. Ma intreb de ce nu a recuzat judecatorii (ma rog, doi din ei). Antonescu e satisfacut: i-a cerut, indirect, un mare pas inapo in in politica. Oricum Nastase nu-l prea inghitea.
  • +11 (11 voturi)    
    Dialog (Luni, 30 ianuarie 2012, 18:49)

    Vizitiul [utilizator]

    Justitia: Domnule nastase, va mancam cu oua cu tot!
    Nastase: E o decizie murdara!

    Are dreptate :)
  • +4 (4 voturi)    
    In alte tari .... (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:22)

    unu' de departe [anonim]

    O asemenea fraza "decizie murdara, etc, etc" se pedepseste serios. Nu prea inteleg de ce in .ro asa ceva (adica o pedeapsa pentru asmenea afirmatii) nu se aplica. Cine stie, poate vor veni vremuri si pentru asa ceva ...
    Cu stima,

    M.D.
  • -7 (9 voturi)    
    Nu va lasati prostiti! (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:30)

    Eufrosin [anonim]

    Nu va temeti, Se va scoate cumva caci corb la corb nu-si scoate ochii...

    Ciuma portocalie doar se preface ca vrea dreptate dand o palma peste manuta holerei rosii. Sa nu ne lasam indusi in eroare de circul asta ieftin.

    Adevatrul e ca dace vrem sa salvam Romania, INTREAGA clasa politica actuala, trebuie sa zboare, preferabil la patinaj cu forta pe Dambovita.

    Care sunt motivele si cum sa o facem ca islandezii:

    http://eufrosin.wordpress.com/2012/01/19/motive-pentru-o-schimbare-radicala/
  • +5 (5 voturi)    
    "Alba ca Zapada" (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:43)

    Dan Costea [anonim]

    Adrian "Alba ca Zapada" Nastase a fost violat nemeritat de judecatori. Rusine, dom' judecator, ca bagi la zdup un om atat de pur, atat de gingas si atat de sensibil. "Bunicuta saraca dar cinstita" plus "Alba ca Zapada bogata dar cinstita" sunt chezasia progresului tarii.
  • +7 (7 voturi)    
    Acum ADEVARUL se vede (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:45)

    lucianmotzul [anonim]

    de aia vrem alegeri anticipate ,de aia vrem jos presedinte ,jos guvern<jos parlament sa fie haos sa scape hotiiiiiiiii, acum iese adevarul la iveala ,doamne ajuta sa se faca dreptate iar voi frati romani sa tineti cu poporul nu cu tagma jefuitorilor si a criminalilor rusine i realitatea si antena 3 ,sa va fie rusine acestor comentatori si ziaristi care pt un pumn de arginti manipulati poporul ,inca o data rusine ,sa scapam o data de acesteste lipitori si acestimincinosi auzi si pe acest crinut ca vrea bani inprumut ,nu mai ai rusine mai nemernicule >
  • +5 (5 voturi)    
    Numai atat ? (Luni, 30 ianuarie 2012, 19:46)

    fillip [anonim]

    Doar 2 ani ?
  • +3 (3 voturi)    
    .... (Luni, 30 ianuarie 2012, 20:09)

    V [anonim]

    prea frumos, ca sa fie adevarat...
  • +5 (5 voturi)    
    tipic Nastase... (Luni, 30 ianuarie 2012, 20:18)

    egroeg [anonim]

    cica au fost zvonuri ca s-a intalnit I.Matei cu DNA... si,vezi Doamne,asta-i motivul condamnarii.
    La afirmatia asta penibila am sa-ti dau o replica mult mai aproape de filosofia ta:
    cica ar fi fost zvonuri ca matusa Tamara n-a mai ajuns la completul de judecata sa puna o vorba buna...
  • +5 (5 voturi)    
    hhh (Luni, 30 ianuarie 2012, 20:35)

    jojo [anonim]

    Puterea incearca sa gaseasca solutii pentru nemultumirea oamenilor. In schimb miseilor din opozitie le este teama
    ca nu vor mai apuca alegerile la termen, cel putin cei care mai au putin pana la pronuntarea deciziilor
    judecatoresti. Nastase a luat 2 ani. Cine urmeaza????
  • +5 (5 voturi)    
    zvonuri... și zvonuri (Luni, 30 ianuarie 2012, 20:41)

    corvus_coraX [utilizator]

    da, s-a zvonit că va fi ger în romanika și uite că este. s-a mai zvonit că ponta și iliescu își freacă palmele de fericire după auzul deciziei (uite că nea nelu nici na scuipat vreo vorbuliță despre justișia asta murdară...). mă crezi au ba?! eu cred că e adevărat....

    oricum nu ar trebui să regreți prea multe și așa se zvonește că 2012 e sfârșitul lumii... și se zvonește că cei care îl prind în bulău la duș vor fi mai happy decât ăia din parlament. așteptăm cucur iozitate blogul *jurnal de pe țambal sau cum am pus-o de oaie în loc de ouă*
  • +2 (2 voturi)    
    da da da da (Luni, 30 ianuarie 2012, 21:24)

    marchizzu [anonim]

    toti sunt de vina, proceduri, termene, basescu, justitia, dar asta nu inseamna ca nu a furat tara asta atatia ani, si s-a folosit de influenta sa pentru a reduce la tacere presa , justitia si altele, ce DNA?? Nu cred ca exista asa ceva....2 ani e cam putin daca ma intrebati pe mine...
  • +1 (1 vot)    
    chiar e murdara (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:08)

    eu [anonim]

    numa 2 ani? are dreptate, e o decizie murdara.
  • +2 (2 voturi)    
    sss (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:12)

    alin [anonim]

    Cum pot liberalii să acuze doar PDL că a sărăcit România când s-a ajuns la taierea salariilor şi ajutoarele sociale datorită cheltuielilor uriaşe şi inutile pe care le-au făcut când erau ei la putere?!
  • -2 (2 voturi)    
    Coincidenta (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:30)

    Parol [anonim]

    Cu 2 saptamani inainte de verdict, imediat dupa Boboteaza , poporul roman s-a hotarat ca nu-l mai vrea pe Base si ca salariile micsorate de un an sunt mici.
    Cum ramane cu revolutia acuma ca a pierdut Bombo? Avem salarii mari de acuma?
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Luni, 30 ianuarie 2012, 22:56)

    ana [anonim]

    de ce nu le convide celor din opozitie ca adrian nastase a fost condamnat la doi ani de inchisoare cu executare.cumva unii dintre ei sunt implicati in acelasi dosar, si inca nu au fost chemati?le este teama ca vor avea aceeasi soarta.domnilor ponta si antonescu, poate s-or gandi cei de la DNA, sa reanalizeze dosarul.
  • +1 (1 vot)    
    Inchisoare pe viata (Luni, 30 ianuarie 2012, 23:04)

    Un roman [anonim]

    Inchisoare pe viata ar trebui pentru adita
  • +2 (2 voturi)    
    Saracutul... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 5:24)

    Gigel [anonim]

    ...toti nenii astia rai sunt impotriva lui, si arunca cu noroi in el, cand el de fapt e o floare delicata si gingasa, care nu vrea decat o vorba calda si o mangaiere, un gest ca sa uite de lumea urata care il inconjoara si hartuiesti...

    Aaa scuze eu vorbeam de motanul de la parter, pe gainarul de Bombonel de-abia astept sa il vad tarcat - in zeghe, impreuna cu colegii de partid(e)! Adicatelea toata "clasa politica" de la noi....
  • 0 (0 voturi)    
    fumigene aruncate (Marţi, 31 ianuarie 2012, 9:10)

    lilica [anonim]

    in stilul psd &sulhanesc , arunca fumigene

    nea adriene, am imbatranit si noi , am saracit si noi, am fost si naivi
    dar prosti nu


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by