Cum au decis judecatorii Curtii de Apel Bucuresti eliberarea lui SOV si Liviu Luca in dosarul fraudarii Petrom Service

VIDEO Vintu a amenintat ca va lua Justitia in mainile sale, a facut teoria agentilor acoperiti din instante si a fost pus in libertate UPDATE SOV a fost eliberat din arest

de Attila Biro     HotNews.ro
Luni, 14 noiembrie 2011, 20:14 Dosare Anticoruptie


Curtea de Apel Bucuresti a judecat, luni 14 noiembrie, recursul formulat de avocatii lui Sorin Ovidiu Vintu, Liviu Luca si ai celorlalti 14 invinuiti din dosarul Petrom Service pentru care Tribunalul Bucuresti a decis, marti 7 noiembrie, arestarea preventiva pentru 29 de zile. In fata magistratilor, Vintu a declarat ca daca va pleca in arest “voi lua justitia in mainile mele”. Vintu a declarat ca nu a luat nici un ban de la Petrom Service si a vorbit de presupusi agenti acoperiti din instantele de judecata. Dupa patru ore de deliberari judecatorii Curtii de Apel au decis eliberarea lotului Vintu.
  • Vintu: Eu sunt cel vanat, doar ca de data aceasta miza a crescut putin. Miza este zacamantul de zece miliarde de euro de la Budureasa.
  • Liviu Luca: Daca acuzatiile procurorilor ar fi adevarate, atunci ar trebui sa mi se faca o expertiza psihiatrica
  • Avocat: Sorin Ovidiu Vintu este o persoana bine integrata in societate, are o sursa de venit stabila
  • Vezi o relatare din sala de judecata



Ora 11:15
Incepe sedinta de judecata. In boxa acuzatilor sunt prezenti Liviu Luca, Sorin Ovidiu Vintu si ceilalti invinuiti din dosar. Completul de judecata al Curti de Apel Bucuresti este format din judecatorii Carmen Gaina (presedinte), Paniologu Daniela si Bajan Vasile. Avocatii depun in fata instantei mai multe documente in apararea clientilor. Pentru SOV, avocatul Maian Nazat sustine ca depune documente medicale.

Isi incepe pleadoria avocatul lui Liviu Luca; sustine ca acesta este nevinovat, ca nu a falimentat compania Petrom Service, ca detine un pachet mic de actiuni la acesta companie. Avocatul critica si motivarea Tribunalului Bucuresti, mentionand ca judecatorul a copiat in motivare argumentele procurorilor care au solicitat arestarea preventiva.

Din raportul atasat dosarului rezulta ca Petrom Service a intrat in insolventa din cauza numarului mare de litigii privind drepturile banesti. Raportul lichidatorului RVA Insolvency arata clar ca Liviu Luca si conducerea companiei nu poate fi acuzata de intrarea in insolventa a Petrom Service”, spune aparatorul lui Liviu Luca. Avocatul sustine ca nu exista o argumentatie clara a procurorilor sau a judecatorului de la Tribunalul Bucuresti care sa arate in mod clar ca Liviu Luca este un pericol public pentru societate.

Ora 12:05 Avocata Alice Draghici, cea care il apara pe fostul director al Petrom Service, Mihai Sorin, sustine ca dosarul trebuia instrumentat de DIICOT si nu de catre sectia de urmarire penala a Parchetului General.

Avocata critica si ea faptul ca judecatorul a copiat argumentele procurorilor in motivarea arestarii preventive a clientului sau. In continuare isi sustin pledoariile avocatii celorlalti invinuiti din dosarul Petrom Service: Octavian Turcan, Gheorghe Supeala, Sorin Mihai, Mihai Viorel Ramboaca, Razvan Florin Ramboaca, Zizi Anagnostopol, Daniela Brasoveanu si Ioan Bohalteanu.

Ora 13:10 Avocatul Marian Nazat sustine cauza lui Sorin Ovidiu Vintu. In fata instantei, avocatul spune ca el este „chirurgul malformatiilor judiciare”. In debutul pledoariei, avocatul Nazat critica decizia Tribunalului Bucuresti, in special respingerea cererii de recuzare formulata la adresa judecatorului Mitu Stegaru.

Avocatul Nazat sustine ca judecatorul Mitu Stegaru a dovedit prin motivare ca nu este impartial. Avocatul cere instantei sa decida revocarea judecatorului Mitu Stegaru, iar arestarea preventiva decisa la Tribunalul Bucuresti sa fie judecata de un nou complet al aceleiasi instante.

Sorin Ovidiu Vintu este o persoana bine integrata in societate, are o sursa de venit stabila. In plus, se doreste izolarea sa, desi de doi ani de zile impotriva sa exista in alte doua dosare masuri preventive ce nu permit sustragerea de la urmarirea penala”, spune avocatul Marian Nazat.

Avocatul spune ca in dosar sunt documente primite din Cipru care nu au fost traduse in limba romana, ca procurorii au facut simple speculatii fata de valoarea prejudiciului invocat si ca nu exista expertize contabile. „Din 2009 si pana in prezent ordinea publica nu a fost pusa in pericol de clientul meu. Nu am sesizat din partea societatii civile vreo temere fata de Sorin Ovidiu Vintu daca el ar fi pus in libertate”, mai adauga avocatul Nazat.

Citeste si

Ora 13:35 Procurorul de caz sustine argumentele pentru care Parchetul General solicita respingerea recursului si mentinerea in stare de arest preventiv a lui SOV, Luca si a celorlalti opt invinuiti.

Hotararea Tribunalului Bucuresti este motivata si respecta rigorile legii. Dupa cum a aratat in fata instantei de fond exista probe si indicii temeinice ca inculpatii au savarsit infractiunile de care sunt acuzati. Cu privire la infractiunile financiare mentionam ca ele sunt probate cu informatiile transmise de comisiile rogatorii, ca probe mai exista si mailuri si declaratii de martori.
    
Din probele prezentate rezulta ca Liviu Luca, Sorin Ovidiu Vintu si Turcan Octavian au avut controlul Petrom Service. Avand in vedere declaratia martorei Marcoci rezulta ca Sorin Ovidiu Vintu se implica direct in conducerea Petrom Service si era si consilierul economic al lui Liviu Luca",
spune procurorul de sedinta.

In continuare prezinta circuitul financiar care a dus la fraudarea companiei si implicarea lui Sorin Ovidiu Vintu. Procurorul sustine ca parchetul detine indicii temeinice ca cei implicati in dosar se pregateau sa comita noi infratiuni financiare in interiorul procedurii de insolventa a PSV Company (fosta Petrom Service).

In continuare, instanta ii invita pe cei 10 invinuiti sa ia ultimul cuvant. Primul este Liviu Luca:
Daca ar fi adevarate acuzatiile procurorilor atunci primul lucru care trebuie facut este un control psihiatric pentru mine, pentru ca daca as fi controlat Petrom Service atunci nu as fi avut nici un motiv sa trimit banii lui Vintu sau Turcan si puteam sa astept la final de an dividendele. Eu nu detin pachetul de actiuni mentionat de procurori.

Petrom Service a fost tinta unui atac, au fost 18.000 de procese ale salariatilor. Compania are in realitate o datorie catre bugetul de stat de 45 milioane lei. Compania a reusit cu ajutorul colegilor mei din boxa sa scape de cele mai mari probleme. PSV are asseturi importante care daca sunt valorificate poate sa isi plateasca fara probleme toate datoriile. Am cerut avocatilor sa nu mentioneze, dar ca membru al CES eu detin o imunitate conferita prin tratatul de la Lisabona
”.

In continuare, Octavian Turcan, Gheorghe Supeala, Sorin Mihai, Mihai Viorel Ramboaca, Razvan Florin Ramboaca, Zizi Anagnostopol, Daniela Brasoveanu si Ioan Bohalteanu isi spun ultimul cuvant in fata instantei.

 Ora 14:30 Se apropie finalul sedintei de judecata. Sorin Ovidiu Vintu este si el invitat de instanta sa isi sustina cauza:

Eu sunt motivul acestei adunari. Nu am avut o foaie de hartie ca sa imi notez ceva cursiv asa ca am sa spun pe sarite. Primul punct: PSV a fost falimentata de salariati. Salariatii au speculat o scapare din contractul de munca si ajutati de niste avocati inteligenti au deschis aceste actiuni in instanta care au dus la falimentarea companiei.

Pentru a se putea apara, Petromservice a cautat calea legala, dar a fost prea tarziu, pentru ca drepturile salariale acordate erau mai mari decat capitalul societatii. Nu Luca, Vintu sau cei din boxa au falimentat PSV, ci salariatii. Toate afirmatiile procurorilor sunt false. Liviu Luca nu detine Elba Holding.

Daca sustinerile Parchetului ar fi adevarate, directorul OMV austriac ar trebui sa fie arestat, deoarece a cumparat actiuni de la companie la alt pret decat cel al bursei.

 Aceasta este regula. Pretul actiunilor difera daca se cumpara in numar mic de la bursa sau daca se achizitioneaza procente mari prin alte metode. Nu se pot cumpara actiuni de la bursa de catre cineva decat prin niste intermediari iar acea persoana trebuie sa fie agreata de un consiliu national al valorilor mobiliare.

Nu am primit nici cinci bani de la Petromservice, iar faptul ca eu sunt consilierul economic al lui Liviu Luca nu este descoperirea vreunui functionar de la Parchet, ci reprezinta, mai degraba, un mod de a glumi dintre mine si el, gluma facuta de altfel publica si intr-una dintre declaratiile mele date presei.

Eu sunt cel vanat, doar ca de data aceasta miza a crescut putin. Miza este zacamantul de zece miliarde de euro de la Budureasa.

Ofiterii acoperiti de la Parchet vorbesc cu omologii lor de la Tribunal si sunt de acord - mandatul de arestare este sub masa.

La Curtea de Apel, din cate stiu eu, ofiterii sunt din doi in doi, asa ca s-ar putea sa plec acasa sau s-ar putea sa plec in arest. Daca voi pleca in arest, voi lua justitia in mainile mele


Ora 14:45 Isi spune pledoaria si ultimul invinuit, completul se retrage pentru a delibera.

Vintu iese din sala de judecata se intoarce spre jurnalisti si spune ceva despre “gasca de derbedei care va coordoneaza”. Fiind in scaunul cu rotile, este impins repede pe holurile Curtii de Apel Bucuresti.

Ora 19:00 Dupa mai bine de patru ore de deliberari judecatorii au decis ca Sorin Ovidiu Vintu, Liviu Luca si ceilalti invinuiti sa fie pusi in libertate.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























9457 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    suntem prea prosti (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:02)

    Adrian [anonim]

    secunda 23 raspunde tuturor intrebarilor pe care le avem despre Justitie.

    cand nu stii nici sa te exprimi corect in limba romana, nu poti avea prea multe pretentii.
    • +2 (12 voturi)    
      Ridicol sau planificat? (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:10)

      Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Il aresteaza, ii dau drumul, il aresteaza, ii dau drumul. Un circ. Ori cei din justitie sunt efectiv imbecili, ori careva de la putere il scutura pe Vantu periodic pentru ca vrea ceva de la el si Vantu nu cedeaza.
      • -2 (4 voturi)    
        Hi, hi, hi, v-am spus eu ? Iar am avut dreptate! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:19)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

        Nu mai repet, prietenii stiu de ce....nici nu conteaza.
        Circul asta este regizat si spectacolele se tin cand este nevoie de abaterea atentiei...
        Pe la spate se dau legi care desfiinteaza democratia de tot (atata cat mai era....).
        Toti aici urla ca nu avem justitie...dar voi stiti ce este aceea justitie?
        Stiti doar ca vreti sa-l vedeti pe X sau pe Y in puscarie pe veci, daca nu se poate chiar executat in piata publica...instincte primare exacerbate de niste ziaristi "motivati".
        Linsajul este cred procedeul cel mai agreat pe aici....ce dosare, ce dovezi, ce probe?
        Nu ne place! In streang!
        Vantu? Da, sunt convins ca Vantu este unul din baietii "destepti" care a jonglat cu ce-i permiteau legile si situatia din Romania.
        A zis singur : "intariti-va statul!", ce vreti mai mult de atat?
        Ma tem ca nu avem ce-i face, oricat l-am huidui, pare "blindat" juridic. Si ca el sunt multi....mult mai multi decat credeti....
        Acum sa-i vad pe procurori ce pot, nu judecatorii sunt cheia problemei, asta nu pricepeti (sau va faceti ca nu pricepeti) voi....acuzatiile trebuiesc probate....putem?
        Astept....
        • 0 (4 voturi)    
          Prea multe puncte (Marţi, 15 noiembrie 2011, 12:11)

          IonVasile [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Si nu ai cum sa ai dreptate, din moment ce nu poti sa scrii un comentariu coorent si pertinent.
  • +27 (29 voturi)    
    egroeg (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:03)

    egroeg [anonim]

    in trei actiuni judecatorul Stegaru a hotarat arestul preventiv pe 29 zile si tot de trei ori instanta superioara l-a eliberat.Sa fi dat dovada Stegaru de exces de zel si ar trebui destituit sau instantele superioare respective au considerat ca SOV si ceilalti sunt un model de onestitate si nu se face sa li se pateze reputatia imaculata?Le este frica cumva ca la alegerile viitoare ajung oamenii lui SOV la carmuire si ce mai conteaza un tun SOV de alte sute de milioane?.Oricum,ce se intampla este o RUSINE...dar cui ii mai pasa ca doar sunt inamovibili.
  • +15 (17 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:12)

    Moldovan [anonim]

    bravo Romania! Tineti-o tot asa! Circ adevarat...
    • +12 (14 voturi)    
      Nu e circ (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:30)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Moldovan

      E tragedie ...
    • +11 (11 voturi)    
      cine mai intelege (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:32)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Moldovan

      ce se intampla in justitia din romania ? acest asa jis SOV, or este vinovat or nu, dar ar fii cazul sa se sfarseasca acest CIRC ! Oare procurorii stiu cate dosare are deja acest individ ? sau le intocmesc fara numar- fara numar (strigare la nunta rromilor )dar in fond nu au nici o valoare .
  • +30 (32 voturi)    
    Rusine! (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:13)

    drsuz [anonim]

    Ce rusine de judecatori are tara asta. Trebuie intreprins cev ca asa nu se mai poate. Noi, cetatenii de rand am ajuns la capatul rabdarii.
    • +15 (17 voturi)    
      Uluitor! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 0:44)

      eul [anonim] i-a raspuns lui drsuz

      Intr-adevar cand vezi asa ceva iti vine sa mergi sa ii iei personal de guler pe judecatori. e strigator la cer!
    • +5 (5 voturi)    
      nu e rusine .. (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:22)

      poporean [anonim] i-a raspuns lui drsuz

      e frica domnule , nu rusine .
      eu am inteles ca vantu le-a zis-o clar : desconspir pe cei acoperiti , aveti grija ! si au avut .
  • +18 (20 voturi)    
    Nici daca-l loveste trenul nu-l vede (Luni, 14 noiembrie 2011, 21:36)

    denvarel [anonim]

    "Nu am sesizat din partea societatii civile vreo temere fata de Sorin Ovidiu Vintu daca el ar fi pus in libertate”, mai adauga avocatul Nazat
    Am mai pus aceasta intrebare cu alta ocazie: O astfel de depozitie, din partea unui avocat, nu aduce deservicii cauzei pe care acesta o apara, prin transformarea intregii sale pledoarii intr-o gluma proasta?
    Cum poti sa sustii ca nu ai vazut nici o temere a societatii civile fata de punerea lui Vantu in libertate? Exprimata in fata mea, o astfel de opinie ti-ar putea aduce chiar si un scuipat intre ochi.
    Exprimata in fata unui judecator este recomandata? Are efect?
    Ca avocat poti spune orice? Orice, orice? Chiar daca este clar ca minti? La ce dreaq se mai obosesc sa-l asculte? Daca discursul lui contine astfel de argumentate, se descalifica in integralitatea lui.
    In Romania Justitia a renuntat la logica? Ca la bun simt se pare ca a renuntat de mult...
    • +1 (3 voturi)    
      dar merita pe deplin! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 12:30)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Poate fi si mai rau de scuipat!
      <<Exprimata in fata mea, o astfel de opinie ti-ar putea aduce chiar si un scuipat intre ochi. >>

      sigur ca da, insa merita pe deplin, la onorariile pe care le incaseaza!

      Si precum se poate vedea, A AVUT EFECT, vaintu' a fost eliberat, deci pledoaria avocatului a fost perfecta, si-a indplinit 100% scopul.
  • +19 (23 voturi)    
    O mizerie marca USL!!! (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:20)

    AnticoruptieinRomania [utilizator]

    E simplu! Dan Lupascu, fost presedinte al CSM si actualmente presedinte al Curtii de Apel, dusman declarat al lui Traian Basescu, este cel care l-a eliberat si pe Catalin Voicu, cel care a stat in puscarie un an si jumatate si vroia sa mafionalizeze intregul sistem de justitie. Lupascu a fost numit acum cateva luni de USL prin votul de la Senat, ca presedinte al Curtii de Apel.
    E un troc simplu: USL ii da posibilitatea sa faca bani din spagi fara sa fie tras la raspundere iar USL sa aiba cecuri in alb la dosarele multiple de coruptie pe care le au membrii PSD.
    Asta e ce vrea USL pentru tara. Un devalizator de miliarde de euro nu e pericol public, e un om cinstit care are 81 de proprietati, unele cu o suta de camere!!!
    Mi-e scarba de USL, magistrati si de cei care ii sustin!!!
    Deci, raman cum am vorbit, dati-mi voturi pentru ca spun adevarul!!!
  • +16 (18 voturi)    
    justitiabilii (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:23)

    jena [anonim]

    Vantu, ca vantu, da si cand om lua noi justitia in mainile noastre, atunci sa te tii de maciuci pe inamovibilii astia...
  • +14 (16 voturi)    
    Judecatori corupti si lasi (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:48)

    dan [anonim]

    Ce poate sa insemne eliberarea asta in afara esecului justitiei in Romania?
  • +14 (16 voturi)    
    i-a speriat bagabontelul (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:50)

    marius [anonim]

    cu alte cuvinte....daca nu ma eliberati umplu dealurile Moldovei cu judecatori si procurori!
  • +16 (18 voturi)    
    osul de peste (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:59)

    vikkktor [anonim]

    Vantul, este greu de inghitit pentru ca este pastratorul multor taine...impreuna cu serviciile a organizat si pastorit cea mai mare excrocherie din ultimii 20 ani, caritas in varianta reloaded, sub obladuirea guvernantilor...acum vor sa se lepede de el, dar, el a pastrat niste notite, care ard rau daca le arunca pe piata...osul de peste e greu de inghitit...
  • +15 (17 voturi)    
    Huoo (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:02)

    Indignat [anonim]

    Un mare huooooo ! Ar trebui construit un stalp al infamiei...
    Apai tov. judecator, o lume intreaga incearca sa te convinga de gravitatea faptelor, incearca sa stranga probe supercredibile si matale ca orice brav tovaras, nu si nu.
    Nu pot sa cred. Vlas are mare dreptate.
    • -2 (2 voturi)    
      Justitia de piata (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:59)

      Barbu [anonim] i-a raspuns lui Indignat

      Nu ai dreptate ! Pe vremea cand judecatorii erau "TOVARASI" Vantu a facut puscarie pentru ca fura prajituri de la firma unde era contabil. De cand judecatorii sunt "DOMNI" pot fi cumparati ca la piata .
  • +13 (15 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:07)

    Florin [anonim]

    Cum putem avea o gloata de idioti in justitie?

    Ce trebuie sa mai faca distinsul nostru sov pentru a se face vreodata dreptate.

    Chiar trebuie sa ne luam noi, romanii, justitia in mainile noastre?
    • +15 (17 voturi)    
      Idioti in justitie...? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 2:28)

      noName [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Nici vorba sa fie idioti! Nesimtiti, plini de tupeu daaa! Ei isi vad de propriile interese. Ii doare-n cot de dreptate, argumentatie sau logica. Indiferent ce decid si cum isi argumenteaza hotararile leafa e la fel de mare si nu e nici un pericol ca nu exista sanctiuni sau cel putin nu se aplica. Asa ca, cine mai da ceva in plus (niste bani, o vacanta exotica, o viluta, un gipan sau macar o functie superioara) primeste decizia dorita indiferent de conjunctura cazului in speta.
      Procurorii, fie ei si de la DNA, n-au de unde sa sara cu nimic din bonusurile enumerate mai sus, ca e criza si oricum in bugetul institutiei nu s-au prevazut bani pentru "uns" judecatorii.
      Un inculpat acuzat ca a furat zeci/sute de milioane de euro, in schimb, poate sa ofere judecatorului oricare din cadourile mai sus enumerate (chiar si pe toate la un loc) fara sa simta macar ca a dat ceva. Drept multumire judecatorul va decide in conformitate cu dorinta binefacatorului sau fara a mai tine cont de probe (care pot sa dispara sau macar sa se deterioreze in timp) si de eventualele argumente logice ale procurorilor.
      Judecatorul va fi impartial si va lua in considerare argumentatia procurorilor, dand curs prevederilor legale, numai atunci cand inculpatul chiar nu-si permite nici el (la fel ca procurorii) sa ofere nici un bonus mai acatarii, adica atunci cand inculpatul e un Neica Nimeni, muritor de foame, prins de exemplu la furat de gaini/mere in curtea vecinului. In astfel de cazuri procurorii au deseori castig de cauza si gainarii sunt condamnati la ani grei de puscarie, chiar si in lipsa unor probe certe, pentru a se demonstra ca justitia totusi functioneaza.
  • +14 (16 voturi)    
    justitie (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:09)

    Dumitriu [anonim]

    halal justitie. Ori procurorii de caz sunt incompetenti si trebuie dati afara ori judecatorilor le este frica de dezvaluirile pe care SOV le poate face. Alta explicatie nu am.
    Concluzie : JUSTITIA ESTE CORUPTA>
  • +3 (5 voturi)    
    vitue in romania (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:16)

    fane [anonim]

    unde nu e lege e tocmeala.acasa nu veti reveni niciodata ar trebui readus legea 18 a lui ceausescu sa fie curatat tara dar cu unu ca el.dar cum e situatia si vine smecherul si lenesul veti ramine pe loc.vin mai flaminzi.
  • +18 (20 voturi)    
    NU avem JUSTITIE (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:17)

    rocitizen [utilizator]

    si de-aia suntem unde suntem. De-aici ni se trage. De la Justitia asta infecta. Probabil ca Vantu a platit ceva judecatori cu banii de la FNI si Petrom Service si acuma aia tremura ca ar putea zice Vantu ceva de ei...ii are la mana cu ceva...sau li-i frica de amenintari. Pai un om care face astfel de amenintari, ca daca va fi arestat, ia el justitia in mainile lui, nu e pericol public? Unde e CSM'ul? Doarme? De ce nu se sesizeaza atunci cand sunt amenintati judecatorii? Ce faceti Horatiu Dumbrava si Cristi Danilet? Dormiti in papuci? Bine ca CSM'ul e foarte vocal cand sunt criticati de Basescu dar cand Vantu ameninta justitia tace malc...nimeni nu se sesizeaza, nimeni nu zice nimic...sa va fie rusine! Inca un episod care arata cat de jalnica si putreda e Justitia din Romania.
  • +9 (11 voturi)    
    orice om normal (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:41)

    visio [anonim]

    isi ia masuri de precautie; sov stia ca va veni o vreme cand va avea nevoie de justitie asa ca s-a asigurat din timp ca nu va avea surprize; dasca ii scutaram bine pe acesti "judecatori" vom vedea ce conturi in strainatate au, ce bunuri imobile, etc; apropo de judecataorea birsan, va dsati seama ce rusine pe sotul ei sa renuntet la poztul dela CEDO numai pt ca are o femeie proasta langa el? cum si-a batut ea joc de munca si reputatia lui?cam asta este justitia in Romania; sa nu ne amagim ca pe afara este altfel, insa aici ii jupoaie pe saraci si pe cei bogati ii uita; se mai intampla si la greci si la rusi si la nemti, dar cand nivelul de trai erste altul poate ca nu te mai interteseaza cum face sov bani sau judecatorul cat ia mita....
  • -8 (10 voturi)    
    Rugaminte (Luni, 14 noiembrie 2011, 23:54)

    Traian [anonim]

    Domnule Basascu, d-le. Boc va rog sa luati toate masurile ca oameni ca Vintu si alti ca el sa nu fie arestati niciodata. De ce? Simplu. Multimea de oameni din politie, SRI, doi si un sfert, trei si un sfert etc, si bine inteles din justiitie si timpul cat acestia lucreaza la adunarea probelor si intocmirea dosarelor. Daca socotim toate acestea in bani se aduna vreo 200.000 euro. Si saracu Vintu si ai lui au luat doar 180.000 euro. Daca mai socotim ca dupa ce va fi declarat complect nevinovat de bravi nostri judecatori va da statul in judecata penru nedreptatile la care a fost supus ca fost detinut politic, va mai castiga vreo 500.000euro.
    Deci pentru niste amarati de 180.000 de euro pe care nu avem sa-i vedem niciodata, cheltuim vreo 700.000 euro. Mai bine de bani astia cumparati mere la toti scolari din Romania vreo 2 - 3 ani.
  • +13 (15 voturi)    
    Frica pazeste pepenii. (Marţi, 15 noiembrie 2011, 0:00)

    Mihai G [anonim]

    Daca judecatorii au ajuns sa le tremure izmenele pe ei la amenintarile lui Vantu, inseamna ca nu mai este nimic de facut in tara asta. Halal justitie. Hotii isi dau sentinte singuri.
  • +14 (16 voturi)    
    Jalnic si penibil! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 0:15)

    Paul Bucurescu [anonim]

    Rusine eterna justitiei de mucava. o adunatura de corupti incompetenti, pe care oricine ii cumpara cu un pumnd de maruntis si la ordin.Oricati bani le-ar da ca simbrie, tot corupti raman. CU TOTII. Si mai au si PENSII SPECIALE pentru josnicia lor.Ar trebui LAPIDATI.
    Niciodata in intreaga sa istorie, de cand este un stat independent, Romania nu a avut o justitie atat de corupta, incompetenta si care merita tot dispretul si oprobiul pentru prostitutia pe care o practica in spatele paravanului legilor. Si ceea ce este si mai tragic este faptul ca cele mai inalte institutii ale statului raman neputincioase in fata acestui flagel devastator al societatii, care nu poate fi corijat, fiind scapat de sub orice control si in afara oricarei morale. De cate ori voi mai trece prin fata vreunui tribunal imi voi intoarce fata cu scarba si sila.Atata merita doar.
  • +8 (10 voturi)    
    Nu mai cred in justitia din Romania (Marţi, 15 noiembrie 2011, 2:29)

    ovigeo [utilizator]

    din pacate nici pe cale democratica nu se poate reabilita justitia. Ce ramine de facut proteste populare de amploare(personal ma indoiesc) renasterea unei miscari extremiste gen Garda de fier care sa impuna o justitie eficienta.
    Daca aparatul justitiei se dovedeste a fi compromis, de ce politicul nu este capabil sa gaseasca solutii mergind pina la a importa procurori si judecatori cu experenta din strainatate care sint capabili sa rezolve cazurile de coruptie?
    • -1 (3 voturi)    
      blasfemie (Marţi, 15 noiembrie 2011, 12:44)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui ovigeo

      cum sa cheme politicul judecatori de afara? vrei sa isi taie craca de sub picioare? politicul actual merge perfect cu actuala justitie: formeaza un fel de spirala ADN
  • +9 (11 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 15 noiembrie 2011, 6:22)

    polonyca [anonim]

    • -2 (4 voturi)    
      A (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:43)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      mai ramas ca si Basescu sa ne anunte ca l-a invins sistemul ,si ne linistim cu totii...
  • -3 (5 voturi)    
    prima impresie comteaza la sentiment (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:41)

    Doru [anonim]

    De ce ne indoim asa siguri de judecatori, iar pe procurori ii credem neconditionat. Asa am crezut si manipularea terorista si interventia minerilor; daca le puneam la indoiala, nu obtinea Iliescu 98% voturi in unele judete mai sarace. Procurorii isi fac imagine de luptatori ai "luminii" numai prin faptul ca TV prezinta ca pe poezie raportele lor ticluite in folosul Puterii. Poporul roman este prea sentimental, iar un singur om ca Brucan, a instalat la guvernare o clica care domina de 20 ani Romania.
  • 0 (4 voturi)    
    Trimite o intrebare gratis psihologului (Marţi, 15 noiembrie 2011, 8:44)

    Alui [anonim]

    Cred ca ai nevoie de psiholog dupa ce citesti asa ceva.
  • -3 (5 voturi)    
    Analizati rational nu emotional (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:41)

    Neagu [anonim]

    Judecatorii cantaresc documentele; procurorii isi fac imagine la TV, TV care citesc acuzatiile ca poeziile, aceste TV parca ar fi toate ale Puterii.
    Poporul asa de usor a crezut si diversiunile teroriste si puciurile mineresti; daca nu le credea, Iliescu nu obtinea 97-98% voturi in multe judete. Un SINGUR om ca Brucan (ne-roman) a instalat un regim populist care dainuie de 20 ani si care a facut tarii o datorie de 60 mld. Euro. Societatea civila este INCA foarte superficiala si emotionala.
  • +5 (5 voturi)    
    justitia (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:53)

    dorel [anonim]

    intr-o tara, societatea este normala, cand va functiona justitia onest
  • -4 (6 voturi)    
    Procurori zero barat (Marţi, 15 noiembrie 2011, 9:55)

    Max [anonim]

    O gramada de cretinei comenteaza.


    Toti atunca cu rahat pe judecatorii instantelor superioare, dar nimeni nu pune la indoiala competenta procurorilor.

    PS: AICI NU SE JUDECA PE FOND CAUZA (PSV) ci doar rationamentul masurii preventive, cu privare de libertate in cazul de fata.

    Arestarea preventiva e o masura exceptionala, dar la noi e un sport national, "zdranganele la televizor".
    • +4 (6 voturi)    
      mda (Marţi, 15 noiembrie 2011, 10:59)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Max

      si tu crezi ca Vantu nu intra sub incidenta unei masuri exceptionale precum arestarea preventiva?
    • +4 (6 voturi)    
      Parafrazandu-l pe Caragiale... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:12)

      George [anonim] i-a raspuns lui Max

      "Amice, esti idiot?" Pai deja o instanta, pe baza acelorasi probe prezentate de procurori, a decis ca Vantu sa stea 29 de zile in arest!!! Prin urmare, despre ce latri dumneata acolo? Cat priveste rahatul aruncat pe judecatori... Si-l arunca singuri peste ei "amice". Prin tot ceea ce fac. Chiar esti total strain de ceea ce se petrece in mediul judecatoresc? Aia taie si spanzura, indiferent de ce dovezi prezinta acuzarea. De raportul CE pe justitie ai auzit? L-ai citit vreodata? Bineinteles ca nu. Crezi cumva ca daca nu aveam de-a face cu tovarasul Vantu, care are o notorietate de mafiot fara scrupule, iar in locul lui era vreun ilustru necunoscut caruia i s-ar fi adus aceleasi acuzatii, acesta ar mai fi fost eliberat din arest? Numai avand in vedere cate dosare are pe rol, acest individ, in orice tara civilizata, era tinut la racoare. Nici nu mai vorbesc de ce condamnari grele ar fi luat. Nu te supara tovarase Max, dar, ca sa te parafrazez si pe tine, desi nu-mi face nici o placere, esti un zero barat! Din toate punctele de vedere.
    • +4 (6 voturi)    
      Ha! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:17)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Max

      Hai nu zau? Atunci cum explici faptul ca alti judecatori, pentru exact aceleasi probe prezentate de procurori, au hotarat ca Vantu sa stea 29 de zile la parnaie? Aia erau incompetenti iar astia, de la instantele "superioare" (ce superioare ba?), sunt competenti, nu? Te umpli de penibil prin ceea ce sugerezi mai tovarase Max. Un oarecare, pentru fapte cu mult mai putin grave, este judecat in stare de arest. Deh, functioneaza dubla masura in situatia in care inculpatul are bani si notorietate. Mai ales notorietate de mafiot.
      • -3 (5 voturi)    
        mai imprastiati baieti.... (Marţi, 15 noiembrie 2011, 12:53)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

        Una din doua:
        1. ori George este IC Bretanu si posteaza dublu de ametzit ce e...
        2. ori cei doi fac parte din aceeasi "celula" postatoare si folosind materialul primit de la seful de cuib, posteaza aproape identic.
        Ce-mi place mie , aici, pe site-ul asta portocaliu!!!
        Este mai fain ca la Disneyland !
        • +3 (5 voturi)    
          Vrajeli ieftine... vrajitorule uslas (Marţi, 15 noiembrie 2011, 16:57)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Imprastiatul pe site-urile astea "portocalii" esti chiar tu postacule. Stapanii vostri de la USL v-au imprastiat peste tot ca sa latrati in favoarea mafiotului care va hraneste cu laturi, SOV. In incheiere, nu pot sa nu remarc mai postacule uslas, ca ai si vocatie de securist. Tu lucrezi sub descoperire pentru Vantu. Acoperirea nu-ti mai foloseste la nimic.
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:17)

      George [anonim] i-a raspuns lui Max

      Nazat, tu esti ba?
  • -1 (3 voturi)    
    O lectie de istorie (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:33)

    George [anonim]

    Ceva, ceva, tot am invatat din perioada aglomerarii din decembrie 1989. Anume ca, acum, in cazul unei eventuale revolte, oamenii sa-i linseze pe toti nenorocitii astia care-si bat joc de ei. Pe Vantu, pe Patriciu, pe Iliescu, pe Nastase, pe Mazare, pe Voicu, pe toti mafiotii din politica, afaceri si justitie care au nenorocit tara asta. Limita rabdarii a fost deja depasita. Daca unul ca Vantu, un infractor periculos sfideaza o tara intreaga prin tot ceea ce face, noi ce-ar trebui sa facem? Sa stam si sa privim ca fraierii cum astia devalizeaza tara ca sa-si faca castele si averi in banci si sa traiasca in huzur?
    • -1 (3 voturi)    
      Multumesc, imi argumentezi postarea de mai sus (Marţi, 15 noiembrie 2011, 13:03)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui George

      Scriam de linsaj, ca fiind procedura preferata aici.
      Tu il propui concret. Q.E.D..Multumesc de ajutor.
      Dar....lista victimelor tale contine doar politicieni din opozitie !
      Atitudinea ta din ultima fraza este ultrastangista, tu fiind fan PDL care, nu-i asa, este de dreapta cu liberalul Basescu in frunte.
      De bogatanii, baronii PDL nici o vorba?
      Toti sunt mari afaceristi, ale caror businesuri au inflorit, coincidenta, de cand sunt la guvernare.
      De afacerile cu resursele minere ale tarii ...tot nimic?
      Aur, cupru.....
      De casele lui Base.....aha, tot nu.
      Astia sunt "saraci si cinstiti" nu-i asa?
      Scuze, am citat din Iliescu....
      • +2 (4 voturi)    
        Mi-e mila de indivizii de teapa ta (Marţi, 15 noiembrie 2011, 18:11)

        George [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Nu faci nici doi bani ruginiti. Cat despre stanga, ia vezi mai bine de stapanul tau Crin. Ca el iesea la brat cu Ponta, iubitul lui, in fruntea maselor. La injurat presedintele si guvernul. Cat despre ultima mea fraza, se vede ca esti bulversat total in ceea ce priveste ideologiile. Hotia nu are doctrina tovarase postac. A nu tolera hotia nu inseamna a fi de stanga. Te afli intr-o grava confuzie. Asociezi furatul cu lucruri care n-au nici o legatura cu doctrinele politice.

        P.S. Linsajul devine, in cazuri extreme, necesar. Linsajul in decembrie 1989 era necesar. Ce s-a intamplat in ultimii 21 de ani dovedesc ca era mai bine ca tara asta sa scape de nemernici. Iata, multi dintre cei care au scapat atunci (Adrian Paunescu, Corneliu Vadim Tudor, ca sa dau doar doua exemple de latrai comunisti) au otravit ani la rand tara asta. Ca si oportunistii de tot felul dar si "afaceristii" verosi gen Patriciu, Voiculescu si Vantu. Indivizi care n-au nici o legatura cu afacerile si cu banul castigat cinstit. Care au furat sistemic, cu fostele structuri in spate. Structuri care au inlesnit praduirea Romaniei. Las-o balta, esti confuzat pana in maduva oaselor tale de postac uslas. Repet, mi-e mila de indivizi de teapa ta. "Argumentul" tau sta doar in puterea pe care ti-o da statutul de "utilizator" si in minusurile pe care le dai celor care nu se incadreaza tiparelor tale mentale inguste. De postac uslas. Vezi ca te asteapta Crinuta pe blogul lui. Acolo e unanimitate in gandire. E chiar cultivata si ridicata la rang de virtute chiar de fuhrerul PNL. Exact ca pe vremea regimului comunist.
  • +3 (5 voturi)    
    si Justitia si clasa politica sunt compromise (Marţi, 15 noiembrie 2011, 11:41)

    rocitizen [utilizator]

    Justitia e compromisa, intreaga clasa politica e compromisa, aproape toti sunt hoti, corupti si imorali. Cand apare unu impotriva sistemului e indepartat. Nu mai exista speranta ca lucrurile sa se schimbe de la sine, pe cale democratica, pentru ca n-ai cu cine. Cu cine sa faci Justitie? cu cine sa faci politica? cand toti sunt la fel?
  • +3 (5 voturi)    
    Multumesc din inima, domnule SOV! (Marţi, 15 noiembrie 2011, 12:26)

    Cristian Ioan [anonim]

    Va multumesc pentru idee /exemplu!

    Atunci cand voi fi eu arestat (nu conteaza pentru ce: jaf la banca, ucis nevasta din gelozie, asasinat unchiul de 91 de ani care se incapatina sa traiasca in vreme ce ue m-am saturat sa mai tot astept mosternirea, omorit pe trecerea de pietoni cati pietoni este posibil sa lichidezi cu un Megane), va fi de ajuns sa amenint ca "o sa iau Justitia in mainile mele" pentru a fi imediat eliberat!

    multumesc!
    • +2 (2 voturi)    
      exact (Marţi, 15 noiembrie 2011, 20:25)

      angelldemonn [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

      asta am retinut si eu din tot articolul asta!


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by