VIDEO Gigi Becali a fost condamnat la 3 ani de inchisoare cu executare pentru dare de mita in dosarul "Valiza". Victor Piturca, condamnat la un an cu suspendare. 1,7 milioane de euro, confiscati. Decizia este definitiva

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 4 iunie 2013, 18:09 Dosare Anticoruptie


Gigi Becali
Foto: AGERPRES
Gigi Becali a fost condamnat marti la trei ani de inchisoare pentru dare de mita si fals in inscrisuri in dosarul "Valiza", in care au fost judecat pentru fapte de coruptie alaturi de alte persoane precum Victor Piturca si Teia Sponte, la 1.629 de zile de la trimiterea in judecata. Becali a primit doua pedepse de cate trei ani pentru dare de mita si una de un an pentru fals in inscrisuri sub semnatura privata, urmand sa execute pedeapsa cea mai grea, si anume trei ani.

Gigi Becali se afla in prezent in inchisoare, inspasind o pedeapsa de 3 ani primita in dosarul schimburilor de terenuri cu MApN. In acest sens, Becali va ramane cu pedeapsa maxima dintre cele doua condamnari, adica va ispasi in continuare 3 ani de inchisoare.
  • Victor Piturca a primit o condamnare de un an de inchisoare cu suspendare pentru savarsirea infractiunii de favorizare a infractorului.
  • De asemenea, Teia Sponte, vicepresedinte al Consiliului de Administratie al FC Steaua Bucuresti SA, a primit doi ani de inchisoare cu suspendare, iar Radu Gheorghe Marino si Alina Florentina Ciul au fost condamnati la un an si sase luni de inchisoare cu suspendare pentru favorizarea infractorului, potrivit Agerpres.
  • Cei 1,7 milioane de euro din celebra valiza cu care Becali a transportat mita la Cluj pentru a-i premia pe judecatorii echipei U Cluj vor fi confiscati, ei aflandu-se in prezent sub sechestru.
  • Decizia este definitiva si a fost luata in unanimitate de catre toti judecatorii din Completul de 5 al Curtii Supreme.


Statul ii confisca lui Becali 1,7 milioane de euro plus dobanda calculata din 2008

Cei 1,7 milioane de euro confiscati lui Gigi Becali prin decizia definitiva din dosarul "Valiza" vor ajunge la bugetul de stat, in contul Ministerului Finantelor destinat sumelor sub sechestru, impreuna cu dobanda calculata din 2008, au precizat pentru Mediafax surse judiciare.

Potrivit surselor citate, Ministerul Finantelor va trimite catre BCR - Sucursala Unirii, o solicitare, insotita de minuta deciziei de marti a instantei supreme, prin care va cere sa i se vireze suma de 1,7 milioane de euro plus dobanda calculata de la momentul sechestrarii (mai 2008), aflata in contul pe numele lui Gigi Becali si Teia Sponte.

Astfel, finantatorului Stelei ii va fi confiscata o suma mai mare decat cea de la momentul sechestrului dispus de procurorii anticoruptie.

Cei 1,7 milioane de euro gasiti la Teia Sponte au fost sechestrati de DNA printr-o ordonanta din 8 mai 2008.


Avocatul lui Becali: Vom urma procedurile la CEDO

Bogdan Vlad, unul dintre avocatii lui Gigi Becali, a declarat marti, dupa condamnarea finantatorului Steaua la trei ani de inchisoare in dosarul "Valiza", ca se va adresa Curtii Europene a Drepturilor Omului in cazul clientului sau.

"Vom urma procedurile la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. Avem o gramada de motive, avem motive de ordin juridic, de ordin tehnic, nu are niciun sens sa le explic la televizor", a afirmat avocatul la RTV, citat de Mediafax.

Intrebat despre un alt dosar in care este cercetat Gigi Becali - "Avicola" - avocatul a declarat: "E un dosar format, stiti in ce conditii s-a format, exclusiv cu scopul de a-l impiedica sa paraseasca tara in noaptea respectiva (n.r. - in noaptea de 19 spre 20 mai)".




In ultimul termen al dosarului "Valiza", procurorii DNA au cerut condamnarea lui George Becali la patru ani de inchisoare cu executare pentru dare de mita si fals in inscrisuri sub semnatura privata.

"Inculpatul George Becali nu a inteles spiritul fotbalului. Oamenii vin la fotbal pentru performanta si glorie. George Becali este un personaj, care confunda legea cu morala. El nu s-a sfiit sa atace institutiile publice si pe functionari. El a facut amenintari la adresa procurorilor si judecatorilor", a declarat, in sala de judecata, reprezentantul DNA.

In ultimul sau cuvant, Becali le-a marturisit judecatorilor ca au reusit sa-l sperie, ca s-a facut "baiat cuminte" si ca Romania are de pierdut odata cu incarcerarea sa, scria Mediafax.

---

In dosarul "Valiza", Gigi Becali a fost acuzat de dare de mita pentru ca, in mai 2008, ar fi incercat sa-i stimuleze cu 1,7 milioane de euro pe jucatorii de la Universitatea Cluj pentru ca acestia sa castige meciul cu CFR Cluj de care depindea deciderea campioanei Romaniei la fotbal. Becali mai este invinuit si ca, in 2006, le-ar fi oferit jucatorilor Gloriei Bistrita cate 5.000 de euro in cazul unui egal, respectiv cate 10.000 de euro in cazul unei victorii intr-un meci pe care urmau sa-l dispute cu Rapid.

In acest caz, Gigi Becali fusese achitat de catre un complet de trei judecatori al instantei supreme pe 17 aprilie 2012.

Decizia de achitare fusese luata cu doua voturi pentru si unul impotriva, achitarea lui Gigi Becali, Teia Sponte, Alina Florentina Ciul, Victor Piturca si Radu Gheorghe Marino in dosarul "Valiza", apreciind ca lipseste unul dintre elementele constitutive ale infractiunii de coruptie.

Finantatorul Stelei se afla la inchisoare din 20 mai, dupa ce a fost condamnat definitiv de instanta suprema la trei ani de inchisoare cu executare in dosarul schimbului de terenuri cu MApN.

Vezi toate detaliile dosarului in sectiunea "HotNews.ro - dosare anticoruptie":








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























27424 vizualizari

  • +7 (15 voturi)    
    1 + 2 + 3 = 6? (Marţi, 4 iunie 2013, 18:16)

    AG [utilizator]

    Se cumuleaza cu ceilalti 3 ani? Am inteles bine?
    • +34 (42 voturi)    
      nope :( (Marţi, 4 iunie 2013, 19:24)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui AG

      Se executa cea mai mare, adica 3 ani :(

      NESUFERIT personaj! Sperasem ca n-am sa il mai vad la TV in timpul asta - dar vad ca FIX dimpotriva! Altfel, chiar asa-zisii "jurnalisti" se plang de "becalizare"! Bleahhh...
      • -4 (4 voturi)    
        problema e si a Romaniei (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:15)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Sincer, nu te astepti sa gasesti functionari publici, adica un fel de bugetari, in divizia A. Daca nu erau functionari publici cei de la U Cluj atunci Becali nu primea pedeapsa pentru cazul "Valiza", nu era coruptie.

        Cazul e tragic si pentru noi, pentru ca asa aflam unde se duc banii de la buget. Adica banii nostri se duc in probleme minore in loc sa se rezolve cu ei prioritatile Romaniei, mai ales pe timp de criza. In mod sigur, orasul Cluj avea probleme mai importante , cum ar fi implementarea de proiecte cu fonduri europene, izolarea blocurilor, sistemul de transport public, eficienta sistemului de incalzire pe timp de iarna, eficientizarea sistemului de iluminat public, sistemul de canalizare....Cand colo romanul prost cheltuie banii cu echipa de fotbal... si dupa aia se zbate in mizerie.
        • +3 (3 voturi)    
          Comment sters de user (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:51)

          Lok [anonim] i-a raspuns lui jescu

          • 0 (0 voturi)    
            la ce-ti trebuie ? (Miercuri, 5 iunie 2013, 17:34)

            jescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            La ce-ti trebuie bugetari in fotbal ? Preferi sau ai blocul izolat si apa calda de la termocentrala la pretul la care ai avea de la centrala proprie ? Sau preferi sa intretii cu aceeasi bani o echipa de divizia A ? Salariile bugetarilor din divizia A sunt platite din taxele pe care le platesti tu.

            Nu cred ca ar fi afectat cazul Valiza pe jucatorii la pariuri. Becali a anuntat cu o saptamana inainte pe toate televiziunile ca da X milioane de euro daca reusesc sa bata.
            • 0 (0 voturi)    
              Comment sters de user (Miercuri, 5 iunie 2013, 17:56)

              Lok [anonim] i-a raspuns lui jescu

    • +32 (34 voturi)    
      nope (Marţi, 4 iunie 2013, 19:29)

      ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui AG

      In Romania executi pedeapsa cea mai lunga. Anii de inchisoare nu se cumuleaza ( asa cum se intampla in state unde pt 3 crime faci 100 si ceva de ani de inchisoare )
      • +6 (6 voturi)    
        Nu e chiar asa! (Marţi, 4 iunie 2013, 20:06)

        AndreiSe [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        Codul Penal spune asa:

        Art. 34
        Pedeapsa principală în caz de concurs de infracţiuni săvârşite de persoana fizică
        În caz de concurs de infracţiuni, se stabileşte pedeapsa pentru fiecare infracţiune în parte, iar dintre acestea se aplică pedeapsa, după cum urmează:
        a) când s-a stabilit o pedeapsă cu detenţiune pe viaţă şi una sau mai multe pedepse cu închisoare ori cu amendă, se aplică pedeapsa detenţiunii pe viaţă;
        b) când s-au stabilit numai pedepse cu închisoare, se aplică pedeapsa cea mai grea, care poate fi sporită până la maximul ei special, iar când acest maxim nu este îndestulător, se poate adăuga un spor de până la 5 ani;
        c) când s-au stabilit numai amenzi, se aplică pedeapsa cea mai mare, care poate fi sporită până la maximul ei special, iar dacă acest maxim nu este îndestulător, se poate adăuga un spor de până la jumătate din acel maxim;
        d) când s-a stabilit o pedeapsă cu închisoare şi o pedeapsă cu amendă, se aplică pedeapsa închisorii, la care se poate adăuga amenda, în totul sau în parte;
        e) când s-au stabilit mai multe pedepse cu închisoare şi mai multe pedepse cu amendă, se aplică pedeapsa închisorii, potrivit dispoziţiei de la lit. b), la care se poate adăuga amenda, potrivit dispoziţiei de la lit. c).
        Prin aplicarea dispoziţiilor din alineatul precedent nu se poate depăşi totalul pedepselor stabilite de instanţă pentru infracţiunile concurente.

        Conform aliniatului b) pedeapsa poate fi majorata!
        • -2 (2 voturi)    
          Problema e (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:41)

          Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSe

          ca nu-i concurs de infractiuni, ci e vorba de infractiuni separate.
      • +12 (14 voturi)    
        ???? (Marţi, 4 iunie 2013, 21:28)

        0m [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        asta e o aberatie!!! vrei sa spui ca pot sa omor 1000 de oameni si sa fiu condamnat pentru moartea unuia singur???
        • +2 (2 voturi)    
          DA (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:21)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui 0m

          Ca omori 2 sau 1000 de persoane tot inchisoare pe viata primesti.

          Ce vrei ? 2 sau 1000 de condamnari pe viata ? Tot o singura viata ai sa stai in puscarie.
          • +2 (2 voturi)    
            reply (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:11)

            0m [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

            nu stiam ca exista pedeapsa cu inchisoarea pe viata; credeam ca e ca in Norvegia (alta justitie aberanta), unde omori 70 de oameni si iei 20 de ani
      • +20 (20 voturi)    
        E absurd. (Marţi, 4 iunie 2013, 22:04)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        Adică eu pot să fur de 100 d eori, să iau câte 3 ani pe fiecare faptă, şi tot 3 ani fac cu totul? Nu e de mirare că fură toată lumea la greu.
      • +12 (16 voturi)    
        de aia se fura in ro pe rupte!! (Marţi, 4 iunie 2013, 22:10)

        cco [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        legi prea blande. becali a fraudat statul roman cu zeci de milioane de euro si a fost condamnat pentru complicitate la abuz in serviciu... ati vazut cata puscarie a luat madoff: 150 de ani. mafioti de genul asta NU merita nici un fel de compasiune.
        • +2 (2 voturi)    
          . (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:09)

          rugantino [utilizator] i-a raspuns lui cco

          Becali nu atat a fraudat statul roman, cat l-a becalizat
      • +1 (1 vot)    
        interesant (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:51)

        Trebonius [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        daca omori 10 oameni esti pedepsit doar pt omorul cel mai grav? Am inteles bine?
      • +2 (2 voturi)    
        Sistemul Francez (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:40)

        2vest [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

        Acestea sunt "binefacerile" sistemului francez adoptat (si) in justitie.
        Sistemul anglo-saxon ar fi prevazut in acest caz o cumulare a pedepselor.

        So... vive la Fr.
    • +12 (12 voturi)    
      Fiecare condamnare cu lectia ei! (Marţi, 4 iunie 2013, 19:54)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui AG

      In condamnarea anterioara decizia a fost la limita 3 la 2, prilej de aprige contestatii. Lectia a fost invatata si acum decizia e in unanimitate.
    • +10 (10 voturi)    
      Întrebare pt judecatori (Marţi, 4 iunie 2013, 21:46)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui AG

      Dacă un criminal este judecat în 3-4 dosare pt omor osa pprimească pedeapsa cea mai mica? Dacă așa se întâmplă atunci este grav.
    • +4 (4 voturi)    
      Matematica justitiei din Romania (Miercuri, 5 iunie 2013, 7:36)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui AG

      Numai cand imprumutam bani de la banca este valabila adunarea 1+2+3=6. In justitia din Romania, 1+2+3=3, ca sa nu-i descurajam complet, Doamne fereste, pe potentialii infractori.
      Daca esti condamnat cu 3 ani de puscarie, poti sa mai fii condamnat, ulterior, de zece ori, pentru alte infractiuni, fiindca acul condamnarii se blocheaza la 3.
      Numai in nedreapta America 1+2+3=6, si in justitie.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu va mai mirati (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:39)

        Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

        Atat in Romania cat si aiurea si-n toate timpurile juristii habar n-au/avut de matematica. Ei au/avut doar burta. Din pacate pentru celelalte profesii si pentru societate in general ei si-au creat cel mai performant lobby ocupand functii de decizie in cele mai civilizate state.
        In cazul Becali instanta a considerat in mod eronat concurs de infractiuni.
    • +1 (1 vot)    
      nu... (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AG

      cea mai mare pedeapsa dintre toate (lege de kkt ca asa e pt toti). parca e mai greu sa fii eliberat conditionat dar oricum mare lucru nu se intampla
  • +1 (37 voturi)    
    retrogradarea (Marţi, 4 iunie 2013, 18:16)

    Captain Obvious [utilizator]

    echipei steaua ar trebui sa vina de la sine...
  • +45 (47 voturi)    
    faina contopirea asta (Marţi, 4 iunie 2013, 18:22)

    codo [utilizator]

    Poti sa ai shpe dosare cu pana la trei ani inchisoare, executi doar o data.
    • +28 (34 voturi)    
      this is justice . DEX-ul devine hirtie igienica (Marţi, 4 iunie 2013, 19:00)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui codo

      eu nu ma mai mir la ce sistem juridic anapoda avem .
      • -11 (15 voturi)    
        mirare humanum est. (Marţi, 4 iunie 2013, 21:24)

        Veritas [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        Studiare, exceptio.

        L-ai studiat, sistemul asta, il cunosti asa bine de ti se pare anapoda.
        Sau isi da cu parerea inca un habarnist ?

        faptul ca in SUA poti avea 200 de ani de puscarie pentru o persoana ti se pare mai logic ? Cum impiedici un asemenea detinut sa devina o fiara umana, stiind ca are doua secole de puscarie de facut ?
        Cum iti explici ca in norvegia pedeapse maxima de inchisoare este de ....19 ani, mi se pare ?
        • +10 (10 voturi)    
          cred ca glumesti (Marţi, 4 iunie 2013, 23:41)

          rainman2 [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

          daca iti imaginezi ca acest personaj nu este deja o fiara umana... foarte naiv comentariul tau!!!
        • +3 (3 voturi)    
          Mda... (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:30)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

          Ti se pare... vezi ca Breivik in Norvegia a luat inchisoare pe viata, acum poate la tine 19 ani o fi pe viata.
        • +5 (5 voturi)    
          Apoi tinere mai ai .... (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:07)

          linarel [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

          Intimplator am avut de a face cu acest sistem si nu mai calc prin vre-o sala de tribunal . daca noi ca si tara sintem in halul acesta e pentru faptul ca avem acest sistem total neperformant . Ai mai jos citeva observatii de bun simt
          > o piatra de temelie in romania este limba romana care se bazeaza pe DEX- componenta tuturor cuvintelor folosite in limba romana , DEX in care se si explica sensul cuvintelor => in justitie nu se foloseste addliteram DEX-ul ci cea ce vor cei ce au facut legile . In justitie se mai folosesc o gramada determeni contrari DEX-ului
          > legea romana se spune ca se aplica in litera si spiritul ei - care spirit a murit la 1900 toamna
          > tu crezi ca in SUA sau Norvegia un judecator doar suspectat pt fapte de coruptie mai poate profesa in domeniul juridic - iti spun eu ca e eliminat definitiv
          > in SUA crezi ca procesele dureaza 5 sau 10 ani ? iti spun eu ca nu
          > tentativa de lovitura de stat se pedepseste cu inchisoare in orice alt stat , la noi devii prim ministru si presedinte interimar
          > nicaieri in lume un urmarit penal nu face si nu voteaza legi aplicabile oamenilor onesti si cinstiti .doar in RO se poate
          > daca un judecator greseste cu intentie nu poti sa-l tragi la raspundere materiala sub nici o forma pt ca e inamovibil , si cine plateste ? toti, prin taxe la bugetul statului
          > nicaieri in lume un judecator nu poate fixa cresterea salariului unui alt coleg de breasla

          etc
        • +2 (2 voturi)    
          las-o balta... (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:10)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

          inteleg sa se procedeze asa intr-un dosar, in care ai savarsit o fapta penala, dar poti fi incadrat la mai multe articole, de exemplu uz de fals, furt, etc., atunci primesti pentru fiecare incadrare o pedeapsa si o executi pe cea mai mare...
          dar in cazul in care sunt dosare diferite, fapte diferite, cum sa anulezi pedeapsa?
          cum zicea cineva mai sus, poti fura intr-o suta de dosare, primesti cate 3 ani la fiecare si executi 3 ani...
          adevarat ca legile din romania sunt facute si sustinute de niste infractori pentru a proteja infractorii...
    • +1 (1 vot)    
      Nu e chiar contopire! (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:37)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui codo

      Pentru ca daca ai doua condamnari de 3 ani de zile care vin la 3 ani distanta una fata de alta faci 6 ani de puscarie. In cazul lui Becali 3 ani se numara de la ultima condamnare, cea de ieri.
  • +28 (32 voturi)    
    sondaj (Marţi, 4 iunie 2013, 18:24)

    trient [utilizator]

    Probabil acum se lucreaza la comunicatul de presa al IRES cum ca si restul de PESTE 50% din romani sunt de parere ca GB ar trebui gratiat de Basescu :)

    In alta ordine de idei, sunt tare curios in ce fel s-au petrecut 4+ ore de deliberari, cand variantele erau destul de simple. Or fi tras la sorti, 17 din 33 ca la snooker, cati ani sa-i dea..
    • 0 (0 voturi)    
      he he (Marţi, 4 iunie 2013, 20:28)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui trient

      l-au dat deja!!!
    • +12 (12 voturi)    
      nici nu e nevoie de sondaje (Marţi, 4 iunie 2013, 20:38)

      math [utilizator] i-a raspuns lui trient

      87% din romani cred ca Becali e un om cu suflet bun care ajuta saracii si biserica. Ar trebui eliberat pe loc, la fel cum Basescu ar trebui inchis imediat pentru conducere sub influenta alcoolului, Voiculescu numit presedinte fara alegeri, iar fetele lui printese mostenitoare (totul se va face pe numele lor, ele vor semna si la NATO si la CE si la KGB). Se cheltuie bani aiurea cu sondajele, sunt lucruri evidente.
    • +2 (2 voturi)    
      pai cum altcumva (Marţi, 4 iunie 2013, 20:49)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui trient

      au dat la ruleta :)
      • +6 (6 voturi)    
        ntz (Miercuri, 5 iunie 2013, 0:18)

        trient [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        nu ruleta, barbut.. se stie de ce.
  • +32 (40 voturi)    
    adica (Marţi, 4 iunie 2013, 18:25)

    Snitzelvienez [utilizator]

    cum vine asta? ispaseste 3 ani cand de fapt sunt 6 ani?..ce fel de justitie este asta?
    • -5 (5 voturi)    
      O justitie corecta (Marţi, 4 iunie 2013, 21:30)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      umana si europeana, nu de far-west american.

      Uite aici:

      Pluralitatea de infractiuni


      Pluralitatea de infractiuni presupune doua forme:

      - concursul de infractiuni

      - recidiva

      Recidiva- situatie in care dupa condamnare o persoana savarseste din nou o infractiune.

      Recidiva este de mai multe feluri:

      - recidiva in cazul persoanei fizice

      - recidiva in cazul persoanei juridice

      - recidiva mare

      - recidiva mica

      - recidiva postcondamnatorie- situatie in care dupa condamnare in timpul executarii pedepsei sau in stare de evadare cel condamnat savarseste o noua infractiune

      - recidiva postexecutorie- situatie in care dupa executarea unei pedepse, dupa gratierea totala sau a restului de pedeapsa sau dupa intervenirea prescriptiei executarii pedepsei, cel condamnat savarseste o noua infractiune.

      - recidiva nationala- situatie in care toate infractiunile trebuie savarsite pe teritoriul Romaniei

      - recidiva internationala- C. pen. roman prevede numai recidiva mare internationala.

      - recidiva cu efect sanctionator unic

      - recidiva cu efect sanctionator diferit

      Concursul de infractiuni- desemneaza acea situatie in care o persoana savarseste doua sau mai multe infractiuni mai inainte de a fi condamnat pentru vreuna din ele.

      Concursul de infractiuni se subdivide in:

      - concurs real

      - concurs ideal de infractiuni

      Este real acel concurs de infractiuni format din doua sau mai multe actiuni sau inactiuni savarsite de catre o persoana si producerea a doua sau mai multe rezultate distincte.
    • -3 (3 voturi)    
      O justitie corecta 2 (Marţi, 4 iunie 2013, 21:31)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Pentru a ne afal in situatia existentei unui concurs de infractiuni trebuiesc indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

      a) sa se fi savarsit mai multe infractiuni, neavand relevanta daca unele dintre ele au ramas la stadiul de tentativa iar altele sunt infractiuni fapt consumat sau infractiuni fapt epuizat.

      b) infractiunile sa fi fost savarsite de catre aceeasi persoana. Nu are relevanta daca aceasta a savarsit fapta in calitate de autor, coautor, instigator sau complice.

      c) cel putin doua dintre faptele savarsite sa poata fi deduse judecatii. Legiuitorul a introdus aceasta conditie deoarece in practica pot interveni anumite situatii cand in fapt sunt intrunite elementele constitutive ale unei infractiuni insa in drept apar diferite institutii juridice, cum ar fi aparitia unor cauze care inaltura caracterul penal al faptei sau a unor cauze care inlatura caracterul penal al faptei sau a unor cauze care inlatura raspunderea penala sau consecintele condamnarii etc.

      d) sa nu fi intervenit inca o condamnare pentru una dintre aceste infractiuni.

      Daca sunt indeplinite cele patru conditii prevazute mai sus ne aflam in prezenta concursului de infractiuni si se pune problema sanctionarii unui astfel de concurs.

      Sunt cunoscute trei sisteme de sanctionare a concursului de infractiuni:

      a) sistemul absorbtiei- potrivit caruia indiferent de numarul de infractiuni pe care le-a savarsit, celui condamnat i se va aplica pedeapsa cea mai grea, pedeapsa ce va absorbi in continutul sau pedepsele pentru infractiunile mai usoare.

      b) sistemul cumulului aritmetic care presupune adunarea tuturor pedepselor aplicate de catre instantele de judecata pentru fiecare infractiune in parte. Acest sistem e preluat din legislatia americana insa prezinta dezavantajul ca uneori se poate ca suma tuturor pedepselor sa fie mai mare decat durata de viata a unei persoane.
    • -3 (3 voturi)    
      O justitie corecta 3_Va rog puneti in bold 1 fraza (Marţi, 4 iunie 2013, 21:32)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Atat sistemul absorbtiei cat si cel al cumulului aritmetic au fost foarte criticate astfel incat legiuitorul roman a adoptat cel de-al treilea sistem si anume al cumulului juridic potrivit caruia in cazul unui concurs de infractiuni se aplica pedeapsa cea mai mare, pedeapsa care poate fi sporita pana la maximul ei special iar daca acest maxim e considerat ca neindestulator se poate acorda un spor de pana la 5 ani peste acest maxim.

      Totusi, legea prevede si o limitare in sensul ca pedeapsa aplicata nu trebuie sa depaseasca nici maximul general prevazut de codul penal, nici suma pedepselor aplicate pentru fiecare infractiune in parte.

      Avand in vedere sistemul cumulului juridic, in cazul concursului de infractiuni, pedeapsa se aplica astfel:

      a) daca au fost stabilite mai multe pedepse cu inchisoarea se va aplica cea mai grea care poate fi sporita pana la maximul ei special iar daca acest maxim este neindestulator se poate adauga un spor de pana la 5 ani.

      b) daca sunt aplicate mai multe pedepse cu amenda, pedeapsa finala va fi amenda cea mai grea care poate fi sporita pana la maximul ei special iar daca instanta il considera neindestulator ii poate aplica si un spor de pana la ½ din acest maxim.

      c) daca e o pedeapsa cu detentiunea pe viata si o pedeapsa cu inchisoarea se va aplica pedeapsa detentiunii pe viata

      d) daca e o pedeapsa cu inchisoarea si o pedeapsa cu amenda se va aplica pedeapsa cu inchisoarea la care se poate adauga in tot sau in parte amenda.

      e) daca sunt mai multe pedepse cu inchisoarea si mai multe pedepse cu amenda, se va aplica pedeapsa cu inchisoarea cea mai grea care poate fi sporita potrivit regulilor de mai sus, la care se poate adauga in tot sau in parte amenda.
      • +5 (5 voturi)    
        toate legile (Marţi, 4 iunie 2013, 23:29)

        serbancc [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        sunt inventate de noi , la fel si morala , faci multa gargara pentru a dovedi ca ai dreptate . Daca legea cerea sa fie decapitat , atunci trebuia sa ne supunem , nu ? sper ca ai dat copy-paste la tot ce ai postat si nu ai pierdut timpul aiurea...
      • +10 (10 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 iunie 2013, 23:54)

        [anonim] i-a raspuns lui Veritas

    • +2 (2 voturi)    
      :) (Marţi, 4 iunie 2013, 22:21)

      Evanzo [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      nu e justitie :). NU INCA !
  • +33 (39 voturi)    
    BeeeeeeeCali (Marţi, 4 iunie 2013, 18:26)

    DanielNițu [utilizator]

    Ce se mai vaită Antenele și RTV-iștii, că dacă a fost majoritate sau unanimitate de voturi! contează doar că maimuța asta numită și ciobanul BeeeeCali, a fost condamnat. Acum își mai bagă p..... în DNA? Mai sfidează instituțiile Statului Român? Mai consideră că este sfânt? Sunt tare curios. Îmi pare rău de bieții fotbaliști de la Steaua și de fanii lor, printre care este și fiul meu. Ei nu au nicio vină. Dar Becali s-o fi gândit la ei? NU! El s-a gândit doar la el și numai la el. Așa cum a făcut-o dintotdeauna.
    • +24 (32 voturi)    
      Si se vaita tare... (Marţi, 4 iunie 2013, 19:13)

      Ptr52 [utilizator] i-a raspuns lui DanielNițu

      Pana si Radu Tudor (pe care-l vedeam mai obiectiv printre comentatorii de la antene)a inceput sa o ia pe aratura. CUM POATE ACEST OM SA CONFUNDA MITA CU ACTUL CARITABIL? La mita ceri si obtii ceva, la act caritabil nu ceri nimic in schimb.
      Spunea mai devreme ca, conform deciziei judecatorilor ar trebui ca si cei care au beneficiat de banii lui Becali (veri, rude, vecini, oameni sarmani, preoti si lacasuri de cult, pana si oamenii din Vrancea unde s-au construit case) sa fie si ei considerati ca BENEFICIARI AI MITEI. Sa fie sindromul ANTENE?
      • +10 (10 voturi)    
        corect (Marţi, 4 iunie 2013, 20:46)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Ptr52

        ....si mie mi se parea obiectiv la un moment dat. Prin 2001 !!! De atunci este exact dupa chipul si asemanarea varanului Gadea-Badea-Ciutacu-Chireac-Dragotescu-Striblea....... Nu va lasati pacaliti. Uneori si Iliescu, si Vadim, si Stalin si Hitler spuneau lucruri rezonabile. Am rude apropiate (intelectuali !!) cu telecomanda blocata pe Antena3, stiu ce efecte principale si secundare provoaca latrinele mai ales peste 60-65 de ani.
        • +10 (10 voturi)    
          brain wash.. (Miercuri, 5 iunie 2013, 0:46)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui math

          Asa se cheama ce fac antenele. Si e contagios, mai ales pentru cei care n-au mai deschis o carte de ani buni, ei se ofera cu drag spalatorilor de creiere. Doresc sa vad o "mea culpa" din partea celor care l-au propus pe "Jiji" in comisia juridica din parlament. Se vedea de la o posta ce potential intelectual are Jiji, cine si cu ce scop l-a cocotat acolo? Sa pui un potential penal intr-o asemenea pozitie e impertinenta curata...sfidarea electoratului.
      • +8 (8 voturi)    
        Obiectiv? (Miercuri, 5 iunie 2013, 0:25)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui Ptr52

        Aminteste-ti ca EL a aruncat mizeria cu bacalaureatul lui Funeriu, urmata de josnice justificari. Asta spune totul despre caracterul lui.
      • +3 (3 voturi)    
        Daca primeai o sacosa de bani.. (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:54)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ptr52

        .. poate o faceai si tu (sau nu - ca nu te cunosc). Cat despre gusterii din menajeria varanului cam toti au fie contracte banoase fie sute de mii de euro datorii la Varan (inclusiv propriile fete, conform declaratiei de avere!)
    • +35 (35 voturi)    
      Steaua (Marţi, 4 iunie 2013, 19:14)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui DanielNițu

      Si eu sunt un fan al Stelei, dar nu pot sa nu ma bucur sa vad ca justitia incepe sa devina ceea ce ar fi trebuit sa fie de multi ani. Si mie imi pare f rau de jucatori si stafful tehnic, mai ales dupa un sezon foarte bun, dar asta inseamna mandria prosteasca a unui "conducator" care s-a crezut mai presus de toti si toate si care s-a crezut imun.
      Pe mine ce ma socheaza mai mult este atitudinea unei parti importante a populatiei care doresc eliberarea lui ca-i "om bun". Daca era asa bun nu facea toate porcariile astea... Dar n-ai cu cine, n-ai cu cine...
      • +10 (10 voturi)    
        pai cica steaua nu e "a lui" :D (Marţi, 4 iunie 2013, 19:26)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui petrol_head

        El cica "nu are nimic", nu are "avere". toate-s pe numele altora :P
    • +1 (1 vot)    
      Becali și instituțiile (Marţi, 4 iunie 2013, 21:18)

      acropolis [utilizator] i-a raspuns lui DanielNițu

      Cred că Becali o merită. Dar și ”Instituțiile Statului”! Pentru că că ele merită atenție, dar OAMENII care le reprezintă NU! Justiția română este plină de șpăgari ordinar care fac scăpați infractori odioși, cu certitudine nu pe gratis. Sunt și cinstiți, fără îndoială, dar nu mă interesează ei, pentru că TAC și patronează astfel mizeria! Becali înseamnă paf în ochi, ca să nu vedem că Justiția română nu a descoperit hoțiile de miliarde și NU A RECUPERAT BANII!
  • +23 (27 voturi)    
    hahahahaha (Marţi, 4 iunie 2013, 18:37)

    dan63 [utilizator]

    În SUA ar fi ispăşit 6 ani, pentru că americanii nu ştiu să adune decât 3+3=6! La noi aritmetica trebuie să fie aşa: 3+3=3
    • +27 (27 voturi)    
      ba, socotesc si mai bine (Marţi, 4 iunie 2013, 19:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dan63

      ei nu umbla cu suspendari, aduna tot.
      • +2 (2 voturi)    
        Asta se intampla... (Miercuri, 5 iunie 2013, 1:03)

        Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        pentru ca ei sunt stramosii delincventilor britanici.. cine se frige cu ciorba sufla si in iaurt!!! Scuzati cuvantul iaurt, vine de la Berbecali...:)))
    • +2 (2 voturi)    
      mai adauga :) (Marţi, 4 iunie 2013, 22:35)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui dan63

      Are 3 condamnari definitive: terenul MAPN, dosarul Valiza si sechestrarea de persoane.
    • +7 (7 voturi)    
      nu (Marţi, 4 iunie 2013, 22:47)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui dan63

      perspectiva din care pui problema este gresita. aici in SUA nici macar nu ajungea un individ de teapa lui sa fure statul in halul in care a reusit sa faca el acolo
  • +40 (44 voturi)    
    buna gaselnita.... (Marţi, 4 iunie 2013, 18:37)

    translativus [utilizator]

    ....cu 3 ani.
    Ciudata legislatia romaniei. Indiferent cate magarii faci, executi doar una dintre pedepse, adica cea mai mare.
    Ar fi bine daca acelasi sistem s-ar aplica si imprumuturilor la banci ? Adica sa ne imprumutam la toate bancile si apoi, neavand posibilitatea de a returna banii, sa fim obligati sa platim doar un singur imprumut, adica cel care are suma cea mai mare.
    Ce parere aveti ?
    • -7 (7 voturi)    
      Mult noroc (Marţi, 4 iunie 2013, 21:36)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Incearca tu primul, sa verifici adevarul ipotezei tale :-).

      Daca nu, cartea de logica elementara e mai putin de 20 de lei.
  • +3 (29 voturi)    
    La revedere, Steaua! (Marţi, 4 iunie 2013, 18:44)

    Hugh [utilizator]

    A venit și rîndul Stelei să fie trimisă în Liga a 2-a, ori să fie desființată.
    Următorul pas ar fi dezmembrarea lui Dinamo, iar de acolo încolo se poate vorbi de un drum spre însănătoșirea morală, mai întîi, a fotbalui de la noi.
    • +7 (7 voturi)    
      de acord... (Marţi, 4 iunie 2013, 20:24)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Hugh

      ...cu tine. cu o singura conditie. de exact acelasi tratament sa beneficieze si toate celelalte echipe din romania care au a luat parte intr-o forma sau alta la circul regizat de FRF si LPF.
    • 0 (8 voturi)    
      Bati campii .... (Marţi, 4 iunie 2013, 22:04)

      SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui Hugh

      ....probabil pentru ca esti vreun frustrat de rapidist sau dinamovist. Stati linistiti cu totii si nu mai salivati de bucurie ca nu veti primi decat inca o dezamagire in plus. Nu mor caii cand vor cainii!
  • +28 (30 voturi)    
    nu mi se pare corect ca pentru doua pacate (Marţi, 4 iunie 2013, 18:46)

    t_roxx [utilizator]

    sa ai o singura pedeapsa. Normal ar fi fost 6 ani de inchisoare.
    • +29 (29 voturi)    
      normal ca asa ar trebui (Marţi, 4 iunie 2013, 18:58)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      dar in Romania legile sunt facute de infractori.
      doua aspecte in schimb:
      1. piturca TREBUIE sa demisioneze.
      2. becalii o sa toarne tot ce stie de acum incolo. nu o sa ierte uslul care l-a finantat pt ca nu l-au scapat de inchisoare. doar el spunea in fata tribunalului "acum sunt ai mei la putere" :)
      si eu chiar sper sa nu-i ierte. trebuie sa se darame o data si o data toata gruparea asta mafioata din Romania
      • -4 (4 voturi)    
        trotilul interzis lui suca si t-roxx (Marţi, 4 iunie 2013, 21:41)

        Veritas [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Caci face rau la gandire.
        Normal ar fi exact cum au dat sentinta judecatorii.
        Stiam ca scuipatorii de seminte sun asi in ale fotbalului si politicii, dar nu stiam ca au si doctorate in drept penal.

        Asta-i pacosteea Romaniei: toti habarnistii se cred experti in toate. Nu suntem mai ingoranti decat in alte tari, ci MAI LIPSITI DE BUN SIMT. In tari occidentale, omul, daca nu stie, nu se exprima. La noi....cu cat e mai habarnist, cu atat tipa ca un Mussolini inainte de uralele finale.
        • +5 (5 voturi)    
          oare cine-i trol aici? (Marţi, 4 iunie 2013, 23:12)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

          inteleg ca ai avut ceva in cap cand te-ai apucat de scris comentariul dar in afara de ati arata superioritatea de atotstiutor in psihologiaoamenilor, n-ai exprimat si transmis nimic.
          poate mai incerci o data, dar ceva mai argumentat si mai logic. si eventual fara prea multa grandomanie:)
    • +13 (13 voturi)    
      6 ani (Marţi, 4 iunie 2013, 19:27)

      eardyan [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

      Pai nu sunt doua dosare diferite? De ce trebuie sa faca numai 3 ani? Ce legatura are cazul valiza cu schimbul de terenuri? 3+3=6
    • +6 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 iunie 2013, 21:13)

      [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

  • +20 (22 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 4 iunie 2013, 18:47)

    nano2k [utilizator]

    Un infractor dovedit (chiar daca nu a luat cu puscarie tot infractor e), oare mai poate fi antrenor la Nationala?
    • +13 (13 voturi)    
      infractor (Marţi, 4 iunie 2013, 18:58)

      DanielaPuscasu [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Tot infractor se numeste dar la noi se poate orice!
      La fel cum unii parlamentari nu au nici o scoala politica, habar nu au pe ce lume traiesc dar stiu sa isi umple buzunarele lor si ale celor care trebuie.
    • +1 (1 vot)    
      numai (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      bunul lui prieten, mircea sandu - nasu, iti poate raspunde.
      daca ar fi avut bun simt, piti si-ar fi dat demisia inainte sa i-o ceara nasu.
      au cei doi asa ceva?
  • +8 (10 voturi)    
    Se cumuleaza pedeapsa dar NU se cumuleaza (Marţi, 4 iunie 2013, 18:48)

    linarel [utilizator]

    fereasca sfintul de modul in care se interpreteaza DEX-ul limbii romane in domeniul juridic .
    Deci practic condamnarea de asatzi e ca apa sfintita - nu face nici bine dar nici rau , mai putin banii confiscati
  • +16 (18 voturi)    
    Si mai grav e ca avem un selectioner in functie (Marţi, 4 iunie 2013, 18:52)

    linarel [utilizator]

    condamnat . Halal imagine are nationala pe linga faptul ca nu joaca nimic ai nostrii mai avem si antrenor cu zeghe .

    Bravos piti ...... numai tu poti . Poate acum se va alege un antrenor capabil .

    Eu donez lunar 2 euro/ - pt salariul lui Petrescu- - ca nasul sa-l instaleze pe bursuc la nationala altfel ne uitam la bulgari la CM si CE .
    • +15 (15 voturi)    
      curand (Marţi, 4 iunie 2013, 19:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui linarel

      toata conducerea fotbalului va fi inlauntru sau pe dinafara, suspendati :))

      hahaha, mitica e in buda cea mai plina cu rahat.

      cum mai au astia curajul sa scoata capul in lume ?!

      toval gros, romanesc.
    • -9 (13 voturi)    
      totusi (Marţi, 4 iunie 2013, 19:12)

      SBB [utilizator] i-a raspuns lui linarel

      infractor sau nu e totusi singurul care ne-a calificat de 2 ori cu niste gloabe de fotbalisti.
      Dan Petrescu ar fi o alegere f buna daca ar fi posibila.
      • +1 (1 vot)    
        Super logica (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:40)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui SBB

        Concluzia ta ar trebui sa fie:

        No, nu-i bai ca-i infractor, daca stie fotbal este OK.

        Da pe urma te enervezi ca justitia nu-i aceeasi pentru toata lumea nu-i asa?

        Esti parte din cei 70% votanti USL bag de seama.
      • +1 (1 vot)    
        Selectionerul nationalei reprezinta Romania (Miercuri, 5 iunie 2013, 10:11)

        linarel [utilizator] i-a raspuns lui SBB

        Asa iti place tie sa fie reprezentata Romania, cu un condamnat definitiv pe banca nationalei ???
        Mie nu
  • +6 (6 voturi)    
    la oteveu' lui ghitza (Marţi, 4 iunie 2013, 19:03)

    nash pandelica [utilizator]

    s'a deschis lista, free jiji ! :))
  • +19 (21 voturi)    
    justitia lu' peste (Marţi, 4 iunie 2013, 19:12)

    dadan [utilizator]

    pai daca se judecau faptele la timp, maimuta Gigi facea doua pedepse de cate 3 ani pe rand.... mai bine taragana procurorul dosarul pana iesea Gigi de la mititica si atunci doar sa dea sentinta ... si asa facea pentru fiecare fapta cate o pedepsa.... la noi in justitie e ca la ofertele de la Mall - la doua magarii primesti doar o pedepsa, a doua e bonus - se anuleaza din partea casei.... era pe hotnews o analiza despre cat de profitabila e meseria de infractor in Romania.... plus ca la pushcarie e ca la caminul de nefamilisti - cazare, hrana, caldura e asigurata la standarde la care spitalele nici nu viseaza....televizor in camera, telefon celular, acces la net pentru pasionatii de blog... sanatoriu ce mai... cum ramane cu munca silnica? oamenii care gresesc trebuie sa-si plateasca greselile fata de societate...si in nici un caz stand la cenacluri la clubul de la inchisoare...
    • +1 (1 vot)    
      Gresesti doar.. (Miercuri, 5 iunie 2013, 1:07)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      intr-un singur aspect.. caminul e de familisti.. doar ca e nasol sa fii mama acolo:)))
  • +16 (16 voturi)    
    NON BIS IN IDEM (Marţi, 4 iunie 2013, 19:21)

    dorubarbu [utilizator]

    unul dintre principiile de drept, enuntat prin adagiul din limba latina non bis in idem....spune ca nu poti fi pedepsit de 2 ori pentru aceeasi fapta.

    iata ca injustitia romana comite o eroare (oroare?) de logica (juridica) grava: atreibuie aceeasi pedeapsa pentru 2 infractiuni complet diferite, atat ca manifestare cat si ca gravitate (1) smenul de terenuri mapn si 2) dare de mita). orice om lucid, chiar si fara cunostinte juridice, sesizeaza aceasta frauda sinistra comisa, culmea, de instanta suprema din romania!!! in mod logic, pedepsele ar fi trebuit cumulate, pentreu ca ele fac referire la 2 fapte penale diferite!!!

    injustitia romana a facut din nou caca in pantaloni...
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 4 iunie 2013, 19:23)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    Mi se pare mie sau a patit precum al capone? Fals, uz de fals, inselaciune, etc?
    • +1 (1 vot)    
      Al Capone (Marţi, 4 iunie 2013, 21:25)

      acropolis [utilizator] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      Al Capone a pierdut toți banii! Așa-i în lumea civilizată, Statul recuperează prejudiciul. La noi... Justiția se laudă cu cei 1,7 milioane de Euro. Unde sunt zecile de miliarde care au îmbogățit bogătașii noștri?! Dacă nu se pricep să descopere furtișagurile, afară din justiție pentru incompetență. dacă se pricep, dar nu o fac, sunt complici și iarăși afară!
  • +10 (10 voturi)    
    Judecatorii?! (Marţi, 4 iunie 2013, 19:33)

    sirb [utilizator]

    ,celebra valiza cu care Becali a transportat mita la Cluj pentru a-i premia pe judecatorii echipei U Cluj''
    ,, judecatorii echipei U Cluj?'' ce aveti fratilor si la TVR am auzit la fel Judecatorii in loc de jucatorii! STRANGE!
    • +3 (3 voturi)    
      TVR e de partea lui Beeecali (Marţi, 4 iunie 2013, 21:25)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui sirb

      Domnul reporter Costache a prezentat stirea asa" Inalta Curte sanctioneaza incepand de azi "premierea sportivilor" " inc loc sa spuna, cu duble ghilimele " " premierea" sportivilor partii adverse". MANIPULARE JOSNICA.
    • 0 (2 voturi)    
      E lasă (Marţi, 4 iunie 2013, 22:09)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui sirb

      Că au scris şi "Gigi Becai" dar comentariul meu n-a mai văzut lumina zilei, că băieţii aşa fac, le arăţi greşeala, îţi şterg comentariul şi corectează pe şest. Ar trebui să ne plătească fiindcă facem treaba editorilor...
    • 0 (0 voturi)    
      Exact asa au spus si la radio... (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:41)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui sirb

      ... cred ca s-a facut initial aceasta greseala si apoi au preluat-o cu totii, ca niste papagali, parca ar citi de pe promptere fara sa si gandeasca...
  • +6 (8 voturi)    
    comiți cât de multe infracțiuni, iei cea mai mică (Marţi, 4 iunie 2013, 19:39)

    visio [utilizator]

    pedeapsă...felicitări guvernanților care au făcut legi pentru ei...
    • +2 (2 voturi)    
      de fapt e "cea mai mare" (Marţi, 4 iunie 2013, 20:38)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Dar tot incorect ramane: mai multe fapte, o singura pedeapsa!! >:
  • +3 (3 voturi)    
    deci sunt satul (Marţi, 4 iunie 2013, 19:58)

    get-beget [utilizator]

    pana peste cap sa tot aud peste tot de becali. Chiar asa de jos a ajuns nivelul de inteligenta din Romania?
    • 0 (0 voturi)    
      binenteles ca nu, dar (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui get-beget

      decat sa fie date la stiri informatii legate de rateurile guvernului tonta, mai bine dai boborului circ cu berbecali, ca de-o paine se gaseste (dar numai de o paine).
  • +1 (1 vot)    
    stana Rahova (Marţi, 4 iunie 2013, 20:05)

    tontu [utilizator]

    Stelistilor fiti tari, sindromul Timisoara va bantuie si pe voi...Nea Gigi fi tare si Rahova aia e tot un fel de stana...
    Cat despre Piti e tot mai tare bineinteles ca o sa ramana tot acolo alaturi de puscariabili Sandu si Dragomir...
  • +1 (1 vot)    
    Echipa de la Cluj! (Marţi, 4 iunie 2013, 20:06)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Nu stiam ca echipa de la Cluj este compusa din judecatori, la care s-a incercat mita. Eu credeam ca sunt jucatori (din continutul articolului).
    In rest, astept urmatorul proces privind modul in care a fost distrus institutul de cercetare ROMES - SA (cu terenuri cu tot) !
  • +3 (5 voturi)    
    Fapte Penale si Justitia Bolsevico-Sovietica (Marţi, 4 iunie 2013, 20:10)

    alex1234 [utilizator]

    Sa enumeramn Faptele:
    -------
    1. Ai fugarit si batut hotii care te-au furat - iei 3 ani

    2. Ai vrut sa premiezi echipa UCluj sa-si apere corect Sansele - iei 3 ani

    3. Ai fost complice la furatul de terenuri ale statului
    - iei doar 2 ani

    4. Reprezentantul Statului care a furat terenurile de la stat - ia aceeasi 2 ani (asta-i chiar magarie)

    Sa analizam gravitatea faptelor:
    -------
    Ordinea gravitatii faptelor e exact inversa:
    a)
    Reprezentantul Statului care a furat terenurile de la stat - fapta cea mai grava

    b)
    Complicele persoana privata care a inleznit reprezentantului statului sa fure terenurile de la stat - fapta grava dar mult mai putin grava decat a)

    c)
    Ai fugarit si batut hotii care te-au furat pentru ati recupera bunul furat - fapta grava dar cu circumstante atenuante tinand cont ca hotii n-au patit ceva grav
    (comparati cu acel hot sau ce-o fi fost, impuscat mortal de Iovan...pe cand fugea nu pe cand ataca, unde cica a fost "legitima aparare" si Iovan n-a patit nimic)

    d) ai avut intentia sa premiezi o echipa sa-si apere corect sansele (atentie banii nu s-au dat, echipa a pierdut)
    - in primul rand ca a spune ca asa ceva "e dare de mita" sau "intentie de dare de mita" inseamna sa fi rau-intentionat.
    - singura chestie care ti se poate imputa este ca premierea sau donatia trebuia facuta prin sistemul de contabilitate al lui UCluj. Desi si acest aspect e discutabil: Cu proprii sai bani, Becali putea sa-i dea oricaror jucatori sau oricui altcuiva ca si cadou, ca asa vor muschii lui, atat timp cat nu a cumparat un meci ca sa se lase aia batuti.
    Fiecare poate sa faca ce vrea cu banii lui
    Ideea justitiei dea confisca banii e la fel de aberanta...


    Concluzii
    ----
    Practic avem o Justitie Internationalist-UE-ista-Bolsevica-Sovietica aflata la comanda politica

    Justitia pe vremea lui Ceausescu (atentie nu a lui Dej si Pauker) era mai corecta
    Daca furai si mai ales daca furai statul era vai de mama ta..
    • 0 (2 voturi)    
      Cred ca-ti scapa cate ceva.. (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:02)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      1. Cand erau urmariti ca in filme hotii aia au mai fost si niste cetateni pusi in pericol, inclusiv copiii de la o scoala din zona.
      2. Cand a facut schimbulde terenuri, Gigi a schimbat si teren care nu era a lui, ba a mai semnat si drept un tata sau bunic mort! 9de ce sa se oboseasca cu proces de succesiune?)
      3. Si cand cu "premierea" a mai facut niste acte false, vezi doamne banii erau pentru un teren - cum a si recunoscut in instanta - si asa a mai bagat in belea si pe alti prieteni (care le-au semnat la cererea lui) si sau trezit acum cu sentinte - e drept cu suspendare!
      • +1 (1 vot)    
        Ciuda e mare dar Sa nu exageram (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:07)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        1. cand erau fugariti hotii era seara afara
        si nu erau copii la scoala
        In plus nu a fost ranit nimeni altcineva si nici macar "pus in primejdie"
        faza cu prinderea hotilor a fost filmata si data
        de zeci de ori la televizor : hotii au fost prinsi prin blocarea masinii lor de o alta masina in mijlocul soselei unde nu mai era nici un alt trecator : tu te faci ca n-ai vazut filmarea si ne spui povesti?

        2. daca actele ar fi fost ilegale
        dupai cum zici tu
        judecatorii i-ar fi luat terenul inapoi
        Intrebare pentru tine:
        De ce i-a ramas terenul in posesie, daca actele erau ilegale?
        Dar asa e cand te informezi "de la televizor" si nu mai faci o simpla deductie logica.

        3. pentru acte false pe un teren - a fost condamnat pentru uz de fals 1 an
        Dar Repet ca judecator sau ca orice om de bun simt "sa zici ca e Mita" cand "intentionezi sa dai bani ca o echipa sa-si apere corect sansele" ....asta e o smecherie urata....
        Daca eu dau banii mei unor jucatori de la Nationala (lui Chipciu si Marica sa zicem) pentru ca Nationala de fotbal sa bata Turcia si sa se califice nu-nseamna "ca ma mituit-o"
        Si n-am nevoie sa fac nici un act cum ca as fi cumparta de banii aia un teren: banii mei ii pot darui cui vreau eu.,...cu conditia sa nu platesc cu ei o hotie, o crima, o delapidare etc...

        Ciuda viscerala prea mare iti intuneca judecata

        si tie si multora ca tine...
  • -4 (6 voturi)    
    Mai informati-va, face 6! ani! (Marţi, 4 iunie 2013, 20:17)

    Alui [utilizator]

    Prima pedeapsa nu se contopeste cu asta de acum.
    • +1 (1 vot)    
      din pacate nu cred ca ai dreptate (Marţi, 4 iunie 2013, 22:34)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Conform codului penal se pare ca se contopesc pedepsele pentru infractiunile "concurente". Logic n-ar prea fi cazul aici, pentru ca doar nu a dat mita unei echipe de fotbal in timp ce cumpara terenul de la MAPN, sechestrand in acelasi timp nu stiu ce hot care i-a furat masina, asa ca ar fi trebuit sa faca 2 ani (afacerea cu MAPN) + 3 ani (sechestrare persoane) + 3 ani (valiza).

      Insa se pare ca sunt "concurente" toate infractiunile pe care le-ai comis pana sa fi condamndat definitiv pentru una din ele. Un citat de pe net (http://legeaz.net/dictionar-juridic/concurs-de-infractiuni):

      "concurs de infracţiuni - formă a pluralităţii de infracţiuni constând în existenţa a două sau mai multor infracţiuni săvârşite de aceeaşi persoană, mai înainte de a fi intervenit o condamnare definitivă pentru vreuna dintre ele şi dacă toate sunt susceptibile de a fi supuse judecării."
  • +1 (1 vot)    
    eu propun (Marţi, 4 iunie 2013, 20:48)

    gopo111 [utilizator]

    ca sa tergiverseze pedeapsa pina iese din inchisoare si atunci sa o pronunte, cum el, gunoiul, a dus-o asa atitea zile mai pot astepta si astia inca trei ani sa dea sentinta, si il poctovesc super pe cioban
  • 0 (0 voturi)    
    Inca nu e hotarata contopirea (Marţi, 4 iunie 2013, 21:55)

    Gipsi [utilizator]

    "Instanţa supremă nu a făcut reindivualizarea şi contopirea pedepselor lui Gigi Becali. În aceste condiţii, avocaţii lui Becali vor cere, la Tribunalul Bucureşti, contopirea pedepselor, pentru a se constata care este cea mai mare pe care o are de efectuat acesta, au precizat, pentru MEDIAFAX, apărătorii finanţatorului Stelei."

    Mediafax.ro

    Dar da, e posibil sa execute doar pedeapsa cea mai lunga. De ce nu prevede legea o situatie pentru pedepse egale? Daca avea 20 de ani si 3 ani, conform legii actuale ar fi executat 20 de ani. Dar in cazul pedepselor mici nu e tocmai echitabil.
  • 0 (0 voturi)    
    Si cred ca e si o confuzie. (Marţi, 4 iunie 2013, 21:57)

    Gipsi [utilizator]

    "Becali a primit două pedepse de câte trei ani pentru dare de mită şi una de un an pentru fals. "

    Mediafax.

    Contopirea se va face intre aceste doua pedepse primite in acelasi dosar, nu cu cea datorita careia se afla acum in inchisoare
  • +2 (2 voturi)    
    o nelamurire tot am (Marţi, 4 iunie 2013, 22:02)

    un dac [utilizator]

    astuia i-au confiscat toata valiza.
    valiza lui voicu unde este?
  • +1 (1 vot)    
    Stranie justitie (Marţi, 4 iunie 2013, 22:05)

    evoque [utilizator]

    Dare si luare de mita sau fals si uz de fals, pare sa fie mai mult ultima pentru ca la partea cu mita lipseste cel sau cei mituiti sau mai nou se pedepseste si intentia. Adica daca spui ca vrei sa faci pipi pe gard si zice procurorul ca ai facut esti condamnat, nu conteaza ca nu ai atins prohabul.
    Una peste alta la cate tunuri se zice ca a tras jiji a luat si el unul de 1,7 mil ca pedeapsa nu se mai pune din moment ce nu o mai executa. Acum cine ii judeca pe procurori si judecatori pentru ca numai justitie nu exista in romania.
  • -1 (1 vot)    
    Dilema?! (Marţi, 4 iunie 2013, 22:10)

    evoque [utilizator]

    cate carti va scrie jiji sau va presta munca in folosul comunitatii (asta daca exista asa ceva in romania)?!!
  • +4 (6 voturi)    
    Cateva chestiuni (Marţi, 4 iunie 2013, 23:00)

    johnmibb [utilizator]

    1. Degeaba l-au condamnat in dosarul terenurilor daca nu recupereaza prejudiciul. Adica daca acel teren a ajuns sa valoreze 200 milioane euro (sa zicem) iar individul a dat ceva la schimb care valora 2 milioane....diferenta trebuie recuperata. De furat a furat de la noi, deci eu vreau banii inapoi. Am si eu un teren pe la tara de 3 hectare, de ce n-a facut armata schimb cu mine? Becali a furat...si pentru asta trebuie pedepsit si prejudiciul recuperat.
    Cine spune ca a fost om bun, imi permit sa spun ca este un prost.
    2. Steaua este o vaca de muls pt Becali....numai la un meci in cupele europene, sezonul asta, a scos cate un milion de euro pe bilete. Si a avut cateva meciuri cu casa inchisa. A mai luat de la UEFA cand a jucat in liga campionilor cate 10 milioane cel putin in fiecare sezon, si au fost vreo 2 sezoane(parca asa tin minte). In plus fata de bilete. Deasemenea, numai de la transferul lui Stancu la Galata (pe mana cu varul Giovani si cu finul Hagi) a luat cateva milioane bune. Cine spune ca a bagat bani se inseala, din contra. A castigat bani si reputatie.
    3. Este un individ care este prost crescut, incult, un exemplu prost fata de toti ceilalti, si pe deasupra un interlop (altfel cum isi recupera masina in 2-3 ore???)
    4. Referitor la religie: daca faci un bine cuiva, degeaba l-ai facut daca te lauzi in gura mare tuturor cunoscutilor tai, si cunoscutilor celui care i-ai facut binele, si la televizor...s.a.m.d. Exact asa este si cu religia: iese toata ziua in gura mare si isi proclama credinta. Cei umili,respectuosi, credinciosi in adevaratul sens al cuvantului, nu fac asta.
    5. Din cate am inteles, inca a ramas deputat, sau senator, sau ce este el...pentru ca s-au facut nu stiu ce greseli de procedura si inca nu l-au suspendat din functie. Probabil au asteptat si aceasta decizie, sau nu stiu ce sondaj de-al lui Vantu, sau Voiculescu...in care se spune ca toti romanii vor sa fie gratiat. Vai de mama lor de guvernanti si de noi cei care nu luam atitudine.
  • +4 (4 voturi)    
    asai in RO (Marţi, 4 iunie 2013, 23:28)

    herr26 [utilizator]

    As intelege mita pentru a pierde meci si nu pentra al castiga. Ce ii asa de greu de inteles. Ma rog la fel ca la schimbu de terenuri daca a facut o afacere cu niste prosti care nu ia interesat averea armatei ei au loat cu suspendare iar GB a luat cu executare.OARE CINA A SEMNAT ACTELE CA PRIMARI UNDE sant? Totu ii politic pentru imaginea RO in UE. astai romania.
    • 0 (0 voturi)    
      nu ii politic asta bre (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:28)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui herr26

      ca si gheneralu si ministrul sunt la beci. Si nu ii politic ca oierul nu e politician.E doar un bo u trufas care dupa ce ne fura de 100 de lei, da 20 de lei maruntis catorva in fata camerelor si lumea cade in spagat de admiratie ca nu stie ce e milostenia (in sens biblic) si nici caritatea (in sens laic sau modern).
  • +3 (3 voturi)    
    Variatiuni pe tema data (Marţi, 4 iunie 2013, 23:41)

    A_lex [utilizator]

    1. ok, or fi 3 sau 6 ani ...imi garanteaza cineva ca nu mai aud de acest individ?
    2. pedeapsa cea mai grea pentru astfel de reprezentanti ai unor subspecii ar fi confiscarea averii...cred ca s-ar sinucide!
    3. de ce oare despre celelalte personaje implicate in cazul terenurilor MAPN nu se face atata taraboi?
  • +7 (13 voturi)    
    Stimate domnule presedinte, (Marţi, 4 iunie 2013, 23:50)

    Skeptical [utilizator]

    Sinteti relativ aproape de sfirsitul mandatului Dv., multa lume va detesta (citiva chiar au motive), altii va urasc (ceea ce este o prostie si o irosire de energie emotionala), dar eu unul VA MULTUMESC pentru ceea ce ati facut.... nu pentru greseli, ci pentru multele lucruri bune, facute sub presiune si cu colaboratori de multe ori indoielnici.

    Nu il urasc, nici macar nu il detest personal, pe dl. Becali. Dar faptul ca oameni bogati, influenti, obraznici, calcatori de lege, pot fi astazi arestati si judecati in Romania vi se datoreaza, aproape integral, Dv. (fara sa scadem meritele unor oameni curajosi precum Doamna Monica Macovei). Cu un ipotetic Presedinte Nastase?? Sa fim seriosi!

    Oamenilor care isi mai pastreaza o farima de idealism, de respect pentru statul de drept, SANATATE SI PUTERE. Nu abandonati lupta, indiferent de cit de ingrati sint unii.

    Domnule Presedinte, istoria va va judeca mult mai drept decit prezentul distorsionat de oficine de propaganda precum Antenele etc.

    Capul sus!
    • -7 (11 voturi)    
      D-le Cristoiu, (Miercuri, 5 iunie 2013, 1:36)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      am o fata europarlamentar datorita lui Vasile, am o casa in Mihaileanu datorita mie, am un teren si fiica cea mare a facut imobiliare datorita lui Cocos.. deja pe anul acesta nu mai am cum sa multumesc prietenilor apropiati; va rog sa amanati laudele dvs. pt. la anul... si la multi ani !
      • +3 (3 voturi)    
        Slaba miscare! (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:07)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

        Si un biet ministru liberal ca Dobritoiu a luat doua case de la stat si le-a vandut cu de 10 ori pretul! Ca sa nu mai vorbim de lista penelista la europarlamentare ca era: nevasta - logodnica, s.a.s.m.d. (si alea n-au avut curaj sa candideze independent ca EBA) De pesedisti nu ma leg ca mi-e simpatica Daciana!
  • +4 (6 voturi)    
    Sper ca Dottorecu si cu Triantenescu (Miercuri, 5 iunie 2013, 0:42)

    Kaladin [utilizator]

    Is multumiti acum.
  • 0 (0 voturi)    
    oierul ingroapa steaua, ce basca lui ! (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:19)

    fosta zoezoe [utilizator]

    FRF ce zice acum, cand si justitia spune ca in acest caz (premierea adversarului) e vorba de mita?!! O pozitie oficiala, un avertisment, o clarificare a regulamentelor ...Nea sandule fa-te ca faci ceva ca mitica cica e de la tara si nu stie d'astea !
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 5 iunie 2013, 8:56)

    [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      pai asta e realitatea HOT = MARE CARACTER (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:44)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui

      PUSCARIAS = meserias

      Vezi ce loby primesc puscariasii+puscariabilii in numele democratiei ... Iliescu,Nastase,Becali
  • 0 (0 voturi)    
    referitor articol (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:26)

    IoanaNaciu [utilizator]

    Cel care a scris articolul a fost furat de peisaj, la Universitatea Cluj nu sunt judecatori, dupa mine sunt jucatori. Poate sunteti mai atenti cei care scrieti, ca faceti niste greseli. Mai mare rasul.
  • +1 (1 vot)    
    becali (Miercuri, 5 iunie 2013, 9:37)

    consting [utilizator]

    rusinea presei. se comenteaza -becali- fara incetare. daca babiuc si cioflina nu puneau botul, becali nu era azi subiect megarusinos al presei. se mai poate spune ca presa nu e la comanda ? atunci de ce presa comenteaza anapoda subiectul becali ? politicul si guvernarea se simt jenati daca se spune adevarul ? mogulii presei pun batista pe tambal la intelegerea cu politicul. miliardarii aparuti din coruptie sunt toti liberi. becali e exemplu de "lupta" impotriva coruptiei -pt accederea in schengen. numai pt aceasta rusinoasa si grosolana manipulare, acest guv nu merita sa se impauneze cu intrarea spatiul democrat. presa stie ffb ca fenomenul coruptie implica cel putin doi parteneri. in cazul becali e unul singur. cand vezi asa ceva iti e lehamite de toata romania. si cand te gandesti ca presa e a patra putere a se citi mega aranjament in stat.
  • 0 (0 voturi)    
    eu astept (Miercuri, 5 iunie 2013, 11:09)

    liviu_ [utilizator]

    demisia de onoare (ceea ce nu o sa se intample ca pitzi nu are asa ceva, nici nu stiu bine daca stie ce inseamna) a lu pitzi...
    da de fapt ce mai conteaza o sa fim singura echipa cu un antrenor condamnat... macar o sa fim si noi primii la ceva...
  • 0 (0 voturi)    
    USL are nevoie de bani la buget (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:08)

    adma [utilizator]

    astia sunt banii de pensii. normal ca nu scapa Becali daca banii sunt confiscati si ajung la guvern
  • +1 (1 vot)    
    Au gasit tapul Ispasitor (Miercuri, 5 iunie 2013, 12:13)

    alex1234 [utilizator]

    Intrebare pentru toti cei care se lasa prostiti de astfel de condamnari
    ----------------------------------------------
    Daca Babiuc si Cioflina in complicitate cu Becali
    au prejudiciat Statul Roman cu 1 milion de Euro

    Atunci Nastase si Dan Ioan Popescu in complicitate cu OMV-ul cu cate miliarde de euro au prejudiciat Statul Roman?

    Si atunci de ce sunt bine mersi?

    De ce nu este nici un proces pe tema asta?


    Aceeasi intrebare despre
    Flota
    Oltchim
    Metalurgie (Calarasi, Otelul Rosu, Galati, Campia Turzii, Calan, Hundedoara)
    Aur
    Cupru
    Romtelecom
    Hidroelectrica
    Enel
    Transgaz
    Romgaz
    Nuclearelectrica
    Termocentrale
    Minele de carbuni
    "Autostrazi" care nu exista
    CFR


    Fraierilor Unde-s Procesele pentru Toti cei care au Furat Statul Roman timp de 23 de ani si-l mai fura inca?
  • +1 (1 vot)    
    condamnari multiple si definitive (Miercuri, 5 iunie 2013, 13:00)

    titburi [utilizator]

    Cu atatea "bube-n cap", cu condamnari multiple si alte dosare nefinalizate, mai are tupeul de a se adresa la Curtea Europena a Drepturilor Omului ?
    In cazul de fata daca s-au stabilit numai pedepse cu închisoare, ar fi cazul de a se aplica pedeapsa cea mai grea, si sporită până la maximul ei special si eventual a se adăuga si un spor!
  • 0 (0 voturi)    
    la mai multi! (Miercuri, 5 iunie 2013, 13:37)

    dj [utilizator]

    ca merita
  • 0 (0 voturi)    
    procesul "mitei" (Miercuri, 5 iunie 2013, 20:42)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Sentintele sunt cel putin ilogice: 1. "darea de mita" nu s-a consumat, deci poate fi eventual doar tentativa; 2. pregatirea banilor si declaratiile de intentie nu sunt infractiuni, deoarece in orice moment faptuitorul ar fi putut sa renunte inainte de a face plata ilicita. 3.Nu exista un flagrant pentru ca autoritatile nu au surprins momentul inmanarii banilor. 4.Operatiunea de plata in sine nu se incadreaza in definitia mitei si astfel judecata este speculativa si insinuanta. Daca ar fi asa ar trebui condamnati toti consumatorii care dau bani chelnerilor, toti cei care dau bani portarului de la hotel care le parcheaza masina, pe cei care dau un ban in plus ca negustorul sa le aleaga o bucata mai buna,etc. 5. Sentinta, pentru a fi corecta, ar trebui sa fie imbratisata de majoritatea populatie, dar este pe dos. Aproape nimeni nu considera ca s-a facut dreptarte in cazul Becali 6. Opinia publica este convinsa ca Becali a actionat cu sinceritate si fara intentia de a incalca legea, aflandu-se astfel in cel mai rau caz in eroare (premiere) si nu in intentie. 7. Este oribil sa condamnam oameni doar pentru a da bine in statisticile pentru UE. Sunt totusi destine de oameni.


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by