Familia lui Bercea Mondial a fost trimisa in judecata pentru santaj la adresa fratelui presedintelui, Mircea Basescu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 23 iunie 2014, 15:00 Dosare Anticoruptie


Membrii familiei lui Bercea Mondial au fost trimisi in judecata pentru santaj la adresa fratelui presedintelui Romaniei, Mircea Basescu, in cadrul scandalului care zguduie clasa politica romaneasca in ultimele zile.

Astfel, procurorii Directiei Nationale Anticoruptie i-au trimis in judecata pe:
  • Fiica lui Bercea, Izaura Anghel, si concubinul acesteia, Constantin Marius, pentru santaj cu circumstante agravante
  • Anghel Grinica Ion, in varsta de 17 ani, fiul Izaurei, sub control judiciar, pentru savarsirea infractiunii de santaj cu circumstante agravante
  • Florin Anghel, fiul lui Bercea Mondial (aflat in prezent in penitenciar, in executarea unei pedepse dispusa intr-o alta cauza), pentru savarsirea a 3 infractiuni concurente de santaj, dintre care una in stare de recidiva
  • Sotia lui Bercea Mondial, Fanica Anghel, pentru savarsirea infractiunii de santaj
Care sunt acuzatiile procurorilor, potrivit rechizitoriului DNA:

La data de 1 noiembrie 2013, Anghel Florin a exercitat amenintari asupra unei persoane (Mircea Basescu, n.r.), constand in darea in vileag, prin intermediul presei, a unor fapte compromitatoare pentru persoana amenintata si pentru membrii familiei acesteia, respectiv presupusa ei implicare in infractiuni de coruptie, cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro.

La data de 26 martie 2014, Fanica Anghel si Florin Anghel au exercitat amenintari asupra unei persoane (martor in prezenta cauza), cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro sau sa isi transfere averea in proprietatea lor.

La datele de 26 mai 2014 si 29 mai 2014, inculpatii Constantin Marius, Anghel Izaura si Anghel Grinica Ion au exercitat constrangeri asupra persoanei vatamate, constand in amenintarea cu darea in vileag, prin intermediul presei, a unor fapte compromitatoare pentru persoana amenintata si pentru membrii familiei acesteia, respectiv pretinsa ei implicare in infractiuni de coruptie, cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro.

La data de 29 mai 2014, inculpatul Constantin Marius a primit impreuna cu ceilalti doi inculpati suma de 10.000 euro de la persoana vatamata, procurorii procedand la constatarea infractiunii flagrante.

La data de 31 mai 2014, Anghel Florin, in cadrul unei discutii telefonice purtate din Penitenciarul Colibasi cu persoana vatamata, i-a solicitat acesteia sa isi retraga plangerea formulata si sa dea declaratii din care sa rezulte inexistenta faptei de santaj investigata in prezenta cauza, astfel incat inculpatul Constantin Marius sa fie pus in libertate prin admiterea contestatiei formulate impotriva incheierii de arestare a Tribunalului Constanta.

Inculpatul Anghel Florin a amenintat ca, in caz contrar, va da in vileag, prin intermediul presei, fapte compromitatoare pentru persoana vatamata si pentru familia acesteia, respectiv implicarea ei in savarsirea unor infractiuni de coruptie, urmand sa disemineze si o presupusa inregistrare avand ca obiect aceste aspecte.

Dosar a fost trimis spre judecare Tribunalului Constanta, cu propunerea mentinerii masurii arestarii preventive luate fata de inculpatul Constantin Marius si a masurii controlului judiciar luata fata de inculpatii Anghel Izaura si Anghel Grinica Ion.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























12980 vizualizari

  • -33 (67 voturi)    
    Unde e santajul? (Luni, 23 iunie 2014, 15:02)

    alex-1234 [utilizator]

    Unde e santajul?

    Daca tiganii si-au cerut banii LOR inapoi ?

    Traim intr-un stat mafiot.
    • +13 (27 voturi)    
      Aici (Luni, 23 iunie 2014, 15:19)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      "La data de 1 noiembrie 2013, Anghel Florin a exercitat amenintari asupra unei persoane (Mircea Basescu, n.r.), constand in darea in vileag, prin intermediul presei, a unor fapte compromitatoare pentru persoana amenintata si pentru membrii familiei acesteia, respectiv presupusa ei implicare in infractiuni de coruptie, cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro"
      • -8 (22 voturi)    
        Daca i-o zic in public ca tu mi-ai furat banii (Luni, 23 iunie 2014, 16:25)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Daca i-o zic in public ca tu mi-ai furat banii MEI 280.000 EU

        Nu e nici un SANTAJ clar?

        E dreptul meu sa spun oricarui oriunde ca mi-ai furat banii MEI, clar?

        Cei care au dat decizia asta mafiota cu "santajul" cand un om (tigan sau nu)isi cere banii lui ianpoi, vor fi judecati la randul lor....fii sigur de asta.
        • +9 (11 voturi)    
          este santaj (Luni, 23 iunie 2014, 16:43)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          tu-mi dai bani ca sa-ti scap ruda de puscarie. pana acum este infractor si eu complice-infractor. Apoi eu fac ce vreau cu banii tai, iar tu incepi sa ma fortezi(santajezi) ca dai in vileag toata afacerea. Asta se cheama santaj conform legislatiei romane fabricata de PSD din 90 incoace. Deci, se cheama santaj. Ai retinut?
          • +2 (6 voturi)    
            cum te fortez? (Marţi, 24 iunie 2014, 2:47)

            alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

            1. dee acord cu infractor si complice infractor

            2. dar la santaj aiu dat-o-n bara

            cum "te fortez"?

            daca iti zic doar "da-mi banii inapoi"?

            adica tu nu vrei sa-mi dau banii mei....

            si daca io iti zic in public "da-mi banii mei"

            "te santajez"?

            Chiar asa?
            • 0 (0 voturi)    
              da (Miercuri, 25 iunie 2014, 0:41)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              in legea FACUTA de PSD se numeste SANTAJ, deci da!
        • +4 (14 voturi)    
          Nu stii asta (Luni, 23 iunie 2014, 16:46)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Unde ai vazut tu ca i-au dat tiganii 280.000 de euro ? E o inscenare.

          In motivare nu spune "pentru a determina partea vatamata sa RETURNEZE 280.000 de euro".
          • -1 (9 voturi)    
            "Nu stii asta" (Luni, 23 iunie 2014, 17:24)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Tu unde ai vazt ca este inscenare?
            • +4 (10 voturi)    
              In motivarea DNA (Luni, 23 iunie 2014, 17:42)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

              In motivarea DNA, este destul de clar. Si ma iau dupa ce zice DNA, nu dupa ce zice Bercea si famiglia.
              • +4 (4 voturi)    
                ce vorbesti tu ? (Luni, 23 iunie 2014, 20:19)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui HP

                pai atunci de ce e arestat preventiv de dna ?
                • +4 (6 voturi)    
                  Ca sa zica HP ca nu e (Marţi, 24 iunie 2014, 2:48)

                  alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                  Pai de-aia e arestat de DNA
                  Ca sa zica HP ca nu e ....

                  Pana unde pot sa mearga unii: ma-ngrozesc
          • +1 (1 vot)    
            pai asa zice el .. (Luni, 23 iunie 2014, 20:18)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            pe inregistrarile alea , conform carora l-au saltat (vorba vine ca a fost invitat polticos ..nu luat de la masa ca mazare) procurorii .
        • +1 (5 voturi)    
          Daca tu zici public.. (Luni, 23 iunie 2014, 17:10)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          ..ca ti s-au furat banii e una, daca te duci la cel care ti-a furat banii si-l ameninti cu ceva (fiind inregistrat si dovedit acest fapt) este altceva. Te duci la politie, il dai in judecata, dar nu-l ameninti ca dai in vileag si-l compromiti daca nu-ti da banii.

          ȘANTÁJ s.n. Constrângere exercitată asupra cuiva pentru a-i stoarce bani, favoruri etc. sub amenințarea dezvăluirii unor fapte secrete (incorecte) sau prin alte mijloace de amenințare sau intimidare.

          Mai las-o baaaaaaaaa!!! ///
          • +1 (1 vot)    
            e santaj .. (Luni, 23 iunie 2014, 20:21)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            dar exista cea 'linie alba" ca de fapt si-au cerut banii inapoi ... nu au cerut "pentru a-i stoarce bani" .
            dar deja asta e chichitza pentru avocati .. tot santaj ramane .
        • -3 (3 voturi)    
          . (Luni, 23 iunie 2014, 20:34)

          tigri [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Toata lumea are drepturi, dar obligatii doar unii, nu?

          1. E dreptul tau sa spui "oricarui oriunde" (orice ai fi dorit sa spui cu asta), ca ti-a furat Mos-Craciun banii, dar ai obligatia sa poti proba asta, daca te actioneaza in instanta pentru calomnie si afirmatii defaimatoare. Daca nu reusesti sa demonstrezi, te apuci de crosetat ciorapi de lana ca sa-ti reduci pedeapsa.

          2. Daca te apuci sa-l suni pe Mos-Craciun si sa-l ameninti ca daca nu-ti da banii inapoi, declari presei ca ti-a furat banii, asta se cheama santaj.

          3. Alternativa este sa te duci la politie si sa declari ca ti-a furat Mos-Craciun banii si ei vor organiza un flagrant, sau daca ai probe suficiente, il vor aresta direct si-l vor cerceta pentru infractiunea comisa.

          P.S: Solutia ti-am dat-o doar pentru ca ai ramas blocat pe o singura idee (in genul "pentru ca automobile") si riscai sa nu mai poti gandi singur pentru tine, pentru tot restul vietii.
        • 0 (4 voturi)    
          santaj e putin spus (Luni, 23 iunie 2014, 21:58)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          cand o familie intreaga de interlopi iti bat la poarta, la usa, la fereastra, cand te sicaneaza oriunde de prind, de seara pana dimineata si toata ziua, cautand sa'si faca dreptate singuri, este mai mult decat santaj.
          daca doreau sa'si recupereze banii, puteau sa se adreseze la organelle de ordine.
          dar, ar fi trebuit sa mai si faca dovada ca au avut suma respectiva si sa dovedeasca cu acte sau martori ca au dat'o cuiva.

          presiunile se fac de mai bine de trei ani, mircea basescu a facut prima informare despre presiunile interlopilor, inca din 2012.

          cat despre spaga luata de mircea basescu, procurorul oancea, un expert in instruirea cazurilor cu interlopi, a spus clar, din propria experienta, intr'un interviu la realitatea, cum ca interlopii nu dau bani inainte.

          asa ca, mai draga, cum spuneau corifeii usl'amisti, prezumtia de nevinovatie trebuie sa functioneze, nu numai in cazul plagiatului sau al transformatoarelor vopsite.

          om trai si om vedea !
    • +10 (22 voturi)    
      LOR?? (Luni, 23 iunie 2014, 15:35)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      munciti? cu taxele platite la zi??
      • -3 (15 voturi)    
        Si-atunci sa vina alt Hot sa fure Banii Hotilor (Luni, 23 iunie 2014, 16:26)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Si-atunci sa vina alt Hot sa fure Banii Hotilor?

        Asta ne propui tu nu?

        Mai sunteti multi mai astia care iubiti dreptatea cum iubesc eu tantarii?
        • +3 (7 voturi)    
          sa fie confiscati (Luni, 23 iunie 2014, 17:07)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          dar nu inainte ca hotii sa plateasca fiecare taxa plus penalitati la zi ca orice fraier ca munceste in Romania
        • +1 (9 voturi)    
          Pai propunem. (Luni, 23 iunie 2014, 17:07)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          .ceea ce propui si tu: asa cum tu consideri ca sunt banii "LOR", chiar daca sunt obtinuti prin furt, talharii, inselaciuni, pe aceeasi logica sunt banii lui Mircea Basescu, pe care i-a obtinut prin inselaciune. E simplu. Nu mai sunt banii "LOR".
          • +1 (1 vot)    
            e evident cu au facut banii ... (Luni, 23 iunie 2014, 20:28)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            toata lumea stie , numai procuriri nu stiu ...

            deaia sunt peste 100 de nup-uri pt. acel clan ..ca e justitia profesionista si curata .
        • +3 (9 voturi)    
          Tu iubesti hotii, nu dreptatea. (Luni, 23 iunie 2014, 17:20)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Un hot nu poate sa-si recupereze legal banii obtinuti prin furt, ca va fi luat la intrebari de unde are banii si cum i-a obtinut. Si asta tocmai pentru ca nu sunt banii "LOR", de aceea incearca recuperarea banilor prin mijloace ilegale: amenintari, santaj, batai, constrangeri etc...

          Lamurit bai, iubitor de hoti?
          • +1 (9 voturi)    
            Deci Mircea Basescu n-a furat si n-a facut nimic (Luni, 23 iunie 2014, 19:04)

            alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Deci Mircea Basescu n-a furat si n-a facut nimic

            dupa mizeria pe care o debitezi aici?

            De-aia a ajuns in puscarie nu ca e curat ca lacrima, Nu?

            Apoi daca faci trafic de influenta si primesti pentru asta in schimb bani furati

            Esti mai Hot ca Hotii smechere, CLAR?

            Mai sunteti ma, multi pe-aici care aparati Hotia si Traficul de Influenta facut cu bani furati
            si Justitia Mafiota care i-a inchis gura procurorului Iacobescu ?

            Chiar nu va e rusine?

            Asa va castigati si voi painea mai astia, cu smecherii, d ele luati apararea la greu infractorilor?
            • +2 (4 voturi)    
              Tu esti aici (Marţi, 24 iunie 2014, 0:00)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              care ia apararea infractorilor. Discutam de santaj, nu depre ce a facut MB. Esti nesimtit!
            • 0 (4 voturi)    
              Mircea Basescu poate fi acuzat.. (Marţi, 24 iunie 2014, 1:27)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

              ..de catre familia Bercea de infractiunea de escrocherie si sa se judece sa-si recupereze banii, ceea ce trebuia facut de la inceput, dar nu au cum sa faca asta pentru ca banii au fost dati ca mita si intra la alte dosare. Nu am mai vazut sa fie oameni dati in judecata pentru recuperarea mitei. Aia probabil, daca se recupereaza, ramane la stat (sau asa ar trebui), pentru ca suma de bani nu poate fi justificata.

              "Constituie formă agravată a infracțiunii atunci când constrângerea constă în ameninţarea cu darea în vileag a unei fapte reale sau imaginare, compromiţătoare pentru persoana ameninţată, pentru soţul acesteia sau pentru o rudă apropiată."

              Dupa tine, recuperatorii nu fac nimic ilegal cand santajeaza, rapesc, bat, schingiuesc, mutileaza, sechestreaza persoane, ca doar o fac sa-si recupereze banii "LOR", banii "LOR", cum tipi tu ca saritul de pe fix pe-aci.

              Asta e legea si tu iei aparera infractorilor, ca sunt banii "LOR". Vai de capul tau. Esti in ceata rau...
    • +4 (22 voturi)    
      ... (Luni, 23 iunie 2014, 15:38)

      Floorin [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Santajul este din momentul in care ameninta acea persoana cu divulgarea unor informatii compromotatoare daca nu le dau banii inapoi (cuveniti sau nu)
      • +1 (5 voturi)    
        gresit (Luni, 23 iunie 2014, 17:28)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Floorin

        santaj - "Constrângerea unei persoane, prin violenţa sau ameninţare, sa dea, sa faca, sa nu faca sau sa sufere ceva, daca fapta este comisa spre a dobândi în mod injust un folos, pentru sine sau penrtu altul". Esenta este in ultima parte - daca fapta este comisa spre a dobandi in mod injust un folos. Tiganii doreau sa-si recupereze banii. Ce este injust in asta?
        • -1 (3 voturi)    
          Omiteți un lucru (Luni, 23 iunie 2014, 23:54)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          Reclamanții nu i-au dat niciodată bani lui Mircea Băsescu.
          Împrejurările în care au fost manevrați banii sunt încă neclare.
          E de așteptat ca justiția să le clarifice.
          • +1 (1 vot)    
            DVS omiteti (Marţi, 24 iunie 2014, 15:48)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            ca Mircea B a recunoscut o parte din banii luati
            • -1 (1 vot)    
              Am ținut cont de sumă, în afirmația mea. (Marţi, 24 iunie 2014, 16:47)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

              Nu am uitat că suma de 250 000 a fost recunoscută de toată lumea.
              Ceea ce rămâne, însă, a demonstra, este în ce măsură implicarea lui Mircea Băsescu în manevrarea acestei sume este cea afirmată de familia de romi.
              Romii au plătit un intermediar, pe baza promisiunilor pe care intermediarul le-a făcut. Dacă aceste promisiuni au fost însușite - total sau parțial - de cel acuzat de trafic de influență, rămâne în continuare de demonstrat.

              Nu e cazul să uităm cu cine avem de a face, și cât de mult putem lua ca atare declarațiile date până la acest moment.

              Cu cât ancheta va avansa, cu atât detaliile se vor clarifica. Cei care se pripesc dând verdicte în acest moment fie sunt nerăbdători, fie au alte interese.
    • +7 (19 voturi)    
      nope, nu ai dreptate (Luni, 23 iunie 2014, 15:39)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      l-au santajat pe Mircea Basescu sa intervina pe langa presedintele Basescu, sa il faca scapat pe Bercea Mondial.
      Sa nu credeti ca sunt de acord cu faptele lui Mircea Basescu, foarte bine ca e cercetat penal, dar si rromii sunt vinovati pt santaj si mita.

      In rest, ce pot sa spun? Mondialu, Izaura, Grinica, Fanica ...marfa de familie. Eu nu m-as fi incurcat cu astia nici mort...se pare ca lui Mircea Basescu ii mai trebuie multa minte, daca s-a incurcat cu ei.
    • +9 (27 voturi)    
      Si daca e santaj? (Luni, 23 iunie 2014, 15:40)

      GT [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Mircea Basescu a spus ca inregistrarea e scoasa din context.

      Justitia va face dreptate.

      Statul mafiot este al lui Voiculescu.

      Unii dintre noi vedem cum se face lumina.
      • +1 (17 voturi)    
        In "ce contex" a luat Mirciulica 600.000 EU (Luni, 23 iunie 2014, 16:23)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui GT

        In "ce context" a luat Mirciulica 600.000 EU

        de la Tigani din care 250.000 chiar cu "manuta lui"

        (ca sa citez din Basescu) ?

        I-a spune-ne tu GT-istule?
    • -7 (27 voturi)    
      TB (Luni, 23 iunie 2014, 15:41)

      kronk [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Daca iti dau tie 250.000 €,iti cer banii inapoi si tu imi dai 10.000 €,inseamna santaj.Tu pastrezi diferenta si eu merg la bulau.Asta-i justitia marinelului turmentat.
    • +11 (21 voturi)    
      Hai sa-ti explic eu unde e santajul: (Luni, 23 iunie 2014, 15:42)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Au cerut bani sub amenintarea cadaca nu.. vede el.. Altfel trebuiau sa se duca la autoritati si sa-si ceara bani dati "cu impurmut" lui Basescu, daca aveau vreo dovada. Asta se numese santaj. Si niic macar nu sunt banii "LOR", sunt bani furati de la altii. Ipocritule!

      Plus, o sa li se mai deschida un dosar pentru dare de mita.
      • +3 (5 voturi)    
        asa este corect (Luni, 23 iunie 2014, 17:30)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Dosar pentru dare de mita pentru tigani si dosar pentru MT pentru trafic de influenta. In plus recuperarea banilor si analizarea surselor de provenienta
    • -2 (24 voturi)    
      şantajul EXISTĂ dar lipseşte cu desăvârşire (Luni, 23 iunie 2014, 15:44)

      Sile_Creditoru [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Corecta observaţia. Deci până la urmă justiţiei i-a ieşit independenţa pe nas şi tot pe NAŞUL îl serveşte!
    • +9 (23 voturi)    
      ...serios?... (Luni, 23 iunie 2014, 15:47)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      ...tu de unde stii?...ai fost martor?...sau tie iti sunt suficiente zicerile tiganilor?
      • -2 (14 voturi)    
        Ma tu vezi caseta si zici ca (Luni, 23 iunie 2014, 16:21)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui ALTAN

        Pai nu i-o zic smechere: zice Micea Basescu pe caseta
        "Eu am luat DOAR 250.000 EU"

        Ma tu vezi caseta si zici ca "ce vezi nu-i adevarat"

        in Halul asta ati ajuns?

        Sa negati faptele pentru "conducatorul iubit"

        Sunteti mai rau ca-n Koreea de Nord mai astia...
        • 0 (6 voturi)    
          Bai Alex tata, rabdare taica... (Luni, 23 iunie 2014, 17:08)

          tofu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          si tutun, sa vedem care pe care. e mai bine ca la Antena 3, e live show. Relax, and enjoy the show. Hienele se sfasiie una pe alta, not bad.
        • 0 (4 voturi)    
          ...pe ... (Luni, 23 iunie 2014, 17:25)

          ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          ...caseta aia.MB nu spune pt ce sunt ac bani...de unde stii ca nu erau dati cu imprumut si returnati ?...ai putina rabdare,face justitia ''lumina''...nu ii iau apararea lui MB,pt ca nu are nevoie de apararea mea...insa,cind faci o afirmatie,fa-o in cunostiinta de cauza,nu pe speculatiile unora si altora...pina acum,in presa au aparut doar secvente din discutii...fara ceva concret...
    • +10 (18 voturi)    
      Ca sa pricepi (Luni, 23 iunie 2014, 15:51)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Daca nu ne dai banii si ne rezolvi problemele in justitie tipam ca ai luat mita si mai mult spunem ca a luat mita procurorul general, sefa curtii de casatie, secretarul general NATO, presedintele Olandei (asta o stiu de la Udrea), amabsadorul din Corea de N la natiunile unite, imparatul Taiwanului, Simplu ca 1234
    • +1 (9 voturi)    
      banii lor??? (Luni, 23 iunie 2014, 16:11)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      Sa vad si eu o fisa fiscala, un impozit- ceva....

      De unde stii tu ca erau banii lor daca umblau cu ei in sacosa?
    • +2 (4 voturi)    
      tu esti mazeto? (Luni, 23 iunie 2014, 17:09)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      era sa nu te recunosc, arati din ce in ce mai urat.
  • +8 (12 voturi)    
    ehe he (Luni, 23 iunie 2014, 15:47)

    Bittick [utilizator]

    Este o vorba romaneasca: Cand te bagi in troaca te mananca porcii !
  • -8 (26 voturi)    
    a cerut banii inapoi, nu a santajat (Luni, 23 iunie 2014, 15:52)

    jackalphonse [utilizator]

    cel mult puteau sa l dea in judecata pentru ca a oferit spaga. mamaa da ce justitie tare avem
    • +4 (10 voturi)    
      am inteles (Luni, 23 iunie 2014, 16:06)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      deci tu crezi un interlop rom cand spune ca n-a santajat si ca a cerut banii inapoi?
      dar telefoanele in care este amenintat ca se duce la televiziuni cu inregistrarile cum se cheama?
      eista justitie in tara asta daca a fost pagubit.
      • -1 (13 voturi)    
        Daca tu mi-ai furat banii mei pot sa ma duc oriund (Luni, 23 iunie 2014, 16:43)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Daca tu mi-ai furat banii mei pot sa ma duc oriunde

        sa zic ca mi i-ai furat !

        CLAR?
        • -1 (9 voturi)    
          Du-te la seful tau (Luni, 23 iunie 2014, 17:16)

          Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          si zi-i "Felixe, vezi ca dezinformez din greu, da si tu un kil de ulei in plus luna asta".
        • 0 (4 voturi)    
          Poti sa te duci oriunde.. (Luni, 23 iunie 2014, 17:43)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          .. atata timp cat nu ameninti ca faci ceva daca nu ti se dau banii. De dus, du-te nene si la latrine si plangete ca ti s-au furat bani. Depune plangere la politie etc... da in judecata.

          Tu chiar faci pe prostul?
          • -1 (3 voturi)    
            Plange-te.. (Luni, 23 iunie 2014, 19:01)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            graba....
          • +1 (1 vot)    
            Pai, asta ziceau si tiganii (Marţi, 24 iunie 2014, 13:59)

            dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            bre, da-ne banii inapoi ca daca nu, mergem la DNA si la ziare! Daca i-ai dat unuia niste bani si ala nu ti-i da inapoi, mai intai incerci in fel si chip sa-l convingi sa ti-i dea inapoi; si intr-o firma, daca nu-ti plateste unul marfa, pana sa-l dai in judecata, il tot barai poate-poate iti scoti banii fara proces; daca ajungi la proces, nu e sigur ca ti-i mai scoti, cateodata, iti iese cu vorba buna. santaj era daca spuneau tiganii: scoate-l pe tata sau te dam in gat ca ai facut afaceri necurate sau iti rupem capul, tie si nevesti-tii, nu cum au spus, scoate-l pe tata sau da-ne banii inapoi. Nu l-a santajat nimeni pe MB sa ia banii. I-a luat, e infractiunea lui pe de-o parte si a tiganilor pe de alta parte, dar infractiunea tiganilor nu e de santaj.
            • -1 (1 vot)    
              Recuperatorii... (Marţi, 24 iunie 2014, 14:36)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

              ..cand vor sa obtina banii prin santaj, este legal sau nu?

              "Daca i-ai dat unuia niste bani si ala nu ti-i da inapoi, mai intai incerci in fel si chip sa-l convingi sa ti-i dea inapoi". Ce inseamna "fel si chip"? Ceva de genul : iti omor copiii, iti tai gatu', iti tai degetele, dau la ziare poze compromitatoare cu tine, iti violez nevasta? Asta zici tu ca e ok, legal si fara nici o consecinta?

              Sau daca il ameninti ca il dai in judecata, sau ca mergi la organele statuilui (politie, justitie, DNA etc), tu zici ca este acelasi lucru cu ce am spus ma inainte?

              Bai voi chiar sunteti cazuti in cap?
        • 0 (0 voturi)    
          ai logica beton (Marţi, 24 iunie 2014, 17:48)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          sa o luam usurel
          Faza 1. - tu imi dai mie niste bani: imprumut, pentru mita, pentru vreo afacere comuna- nu se stie inca
          Faza 2 - vine scadenta si eu trebuie sa iti returnez banii si eu nu ti-ii dau inapoi : i-am cheltuit, nu mai vreau saii dau, i-am baut cu Mazare etc.

          Faza 3 _ in loc sa ma reclami la Politie cu dovezi tu incepi sa ma ameninti ca diverse chestii daca nu iti returnez banii.

          In faza 1 putem avea traficul de influenta sau nu. In faza 3 avem sigur santaj.
          Dece nu s-au dus magraonii la Politie sa reclame furtul, nereturnarea banilor etc. ? Fiindca nu aveau dovezi ca au dat acei bani sau ca ar fi insemnat sa se autodenunte pentru dare de mita, trafic de influenta. Una peste alta
      • +2 (2 voturi)    
        putea fi acuzat ca a dat "mita" (Luni, 23 iunie 2014, 20:02)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ....dar nu s-a vrut ca acest cuvant incriminator sa exziste legat de acest caz. pai daca erau banii tiganului, normal ca a amenintat ca se duce la "organe". a cerut banii inapoi, banii lui. daca cerea banii lui mirciulica, era santaj. tiganul trebuia acuzat in primul rand ca a dat MITA, nu ca a santajat.
        • -1 (1 vot)    
          N-a amenintat ca se duce la organe.. (Marţi, 24 iunie 2014, 14:38)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          ci a amenintat cu "darea in vileag, prin intermediul presei, a unor fapte compromitatoare pentru persoana amenintata si pentru membrii familiei acesteia, respectiv presupusa ei implicare in infractiuni de coruptie, cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro."
    • +4 (10 voturi)    
      Banii ii ceri inapoi nu amenintand.. (Luni, 23 iunie 2014, 16:22)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      .ca dai in vileag nu stiu ce casete, ci ducandu-te la politie. Au fost inregistrati amenintand/santajand, cu asta basta.

      Tu daca dai niste bani cuiva si acel cuiva nu vrea sa ti-i dea, ce faci: il ameninti cu moartea, il ameninti ca-io dai foc la casa etc? Asta cum numesti tu? Sau te duci la politie? Sunteti dusi bai, in ura voastra. Aveti nevoie de psihiatrii, dar urgent.
      • +2 (6 voturi)    
        nu-ti recomand (Luni, 23 iunie 2014, 16:39)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        sa te adresezi politiei daca ai de recuperat un imprumut de la un prieten, ruda, etc.

        mai mult ca sigur nu va face nimic si vei ramane pagubit.
        • -2 (4 voturi)    
          Asta e.. (Luni, 23 iunie 2014, 19:02)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          faci altceva si ajungi in parnaie, ca familia respectivului.
      • -3 (7 voturi)    
        tu ce ai face? (Luni, 23 iunie 2014, 17:33)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Dupa 2 ani te duci la persoana careia i-ai dat banii si care refuza sa ii dea inapoi si l-ai ruga frumos?
        • 0 (4 voturi)    
          Eu nu am ce face.. (Luni, 23 iunie 2014, 17:40)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

          Ca daca fac ceva, intru in altele. Sunt bani pierduti, pentru ca nu s-a facut un imprumut prin notar, nimic chitanta. Si am un frate care a pierdut astfel bani, imprumut inregistrat la notar, mers cu politia, rezultat zero, deci bani pierduti. Asta e viata. Mergi si ameninti si santajezi, ramai si cu banii luati si cu caz penal. E simplu.
    • +3 (9 voturi)    
      Anghel Florin a exercitat amenintari asupra unei p (Luni, 23 iunie 2014, 16:34)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      "La data de 1 noiembrie 2013, Anghel Florin a exercitat amenintari asupra unei persoane (Mircea Basescu, n.r.), constand in darea in vileag, prin intermediul presei, a unor fapte compromitatoare pentru persoana amenintata si pentru membrii familiei acesteia, respectiv presupusa ei implicare in infractiuni de coruptie, cu scopul de a o determina sa dea suma de 280.000 euro."
      • -4 (12 voturi)    
        Ce amenintari? (Luni, 23 iunie 2014, 16:46)

        alex-1234 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Ce "amenintari"?

        Ca si-au cerut banii LOR inapoi?

        Pia puteau s aurle in gura mare pe strazi ca Basescu Mircea le-a furat banii.
        Era dreptul lor asa cum erau banii lor!

        Ca s-au dus in JUSTITIE si au dat casetele din care reiesea
        ca Mircea Basescu a luat banii tiganilor
        prin inselaciune
        promitandu-le ca va face trafic de influenta?
        • 0 (4 voturi)    
          Amenintarile sunt: (Luni, 23 iunie 2014, 18:07)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          cele care au fost inregistrate. Fa matale un exercitiu de imaginatie, caci pentru tine orice este legal in demersurile facute pentru recuperarea unui imprumut: presupune ca nu l-au amenintat cu dezvaluiri si presupune ca i-ar fi rapit sotia (sau copiii, daca are). Cum ai fi numit tu aceasta actiune? Ca doar omu' isi cerea banii inapoi. Este legal sau nu? Nu ma lua pe mine ca banii lui, ca-si vroia banii LUI, ci prin ce modalitate vroia sa-si obtina banii. Este una legala sau nu?
        • 0 (0 voturi)    
          Presupunând că lucrurile... (Marţi, 24 iunie 2014, 0:09)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

          ...s-au întâmplat așa cum le descriu ei.
          Dar imaginați-vă că sunt posibile și alte variante.

          E greu de crezut că Mircea Băsescu avea un interes personal să intervină. La fel, mi se pare puțin probabil ca el să fi pus banii deasupra siguranței familiei.

          Mult mai credibilă consider că este varianta potrivit căreia finii, poate sub influența intermediarului, au insistat ca el să fie implicat.

          Gândiți-vă la insistența cerșetorilor, a cămătarilor, a vrăjitoarelor, a unor agenți financiari, a învârtitorilor de alba-neagra. Aceștia ar face orice să-și atragă clienții, exact în scopul acestui tip de șantaj: odată intrat în horă, clientul va fi amenințat că nu se mai poate retrage.

          Cel care crede că-și poate da acceptul, lăsând apoi lucrurile să se stingă de la sine, greșește amarnic, pentru că i se va cere din ce în ce mai mult.

          Dacă urmăriți cum s-au desfășurat lucrurile, e posibil ca întocmai să-i fi fugit terenul de sub picioare și nașului lui Mondial.
  • +4 (12 voturi)    
    ehee (Luni, 23 iunie 2014, 16:09)

    corvus coraX [utilizator]

    Uite-așa toată famelia magraonului va intra la mititica pe ani buni.
  • +5 (7 voturi)    
    și până la urmă, de câți bani este vorba? (Luni, 23 iunie 2014, 16:47)

    Kentauros [utilizator]

    avem mai multe cifre:

    250.000
    280.000
    350.000
    600.000

    Până la urmă cine cât a dat și cine cât a luat? Și pentru ce? Și dacă nu mă înșel, am auzit vorbindu-se ba de €, ba de $... Nu vi se pare cam amestecat?
  • +2 (4 voturi)    
    Foarte bine! (Luni, 23 iunie 2014, 17:14)

    Matrafirefox [utilizator]

    Sa intre toti la parnaie sa mai construiasca vreo 2-3 inchisori! Din care una cu cearceafuri de smirghel pentru P$D-isti!
  • 0 (8 voturi)    
    asa da (Luni, 23 iunie 2014, 17:19)

    evoque [utilizator]

    asa merge treaba bine, si cu banii luati si la bulau bagati. Stat de drept, original:))
    • +1 (5 voturi)    
      Da' matale ce vrei? (Luni, 23 iunie 2014, 17:46)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Sa se duca mascatii si sa-i ia conturile lu' MB sa-i dea banii lu' Bercea?

      Au dat bani, sa se duca sa-l dea in judecata sa-si recupereze banii. Si va fi un cu totul si cu totul alt dosar. Nu au legatura santajul, mita, traficul de influenta cu recuperarea banilor.

      Confundati statul de drept cu parcarea din fata blocului.
  • -1 (3 voturi)    
    coincidenta? (Luni, 23 iunie 2014, 19:20)

    Dana Bob [utilizator]

    20 iunie 2012= incarcerarea lui A Nastase
    20 iunie 2014= arestarea lui M Basescu.
    Legat de procurorul Iacobescu , cel care a instrumentat dosarul Bercea , de ce nu iese sa dea explicatii?
    Cei de la A 3 care sustin ca sunt drepti si etici de ce oare nu ii solicita un punct de vedere?
    Cum ii e permis lui Bercea sa dea declaratii din duba politiei?
    • 0 (2 voturi)    
      Bercea, din duba a mai spus si ca (Marţi, 24 iunie 2014, 14:03)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      l-a impiedicat seful inchisorii sa depuna plangere penala impotriva lui Kovesi si Stanciu.
      • -1 (1 vot)    
        si noi credem (Marţi, 24 iunie 2014, 14:50)

        Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        si noi trebuie sa credem pe alde Bercea Mondialu', nu??
        bai frate, da ce cand Mondialu' asta reprezinta corectitudinea si legea?
        • +1 (1 vot)    
          OK, nu-l cred, dar nu cumva trebuie (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:17)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

          sa fac o investigatie, ceva?


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by