Articol actualizat

VIDEO Seful Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, a fost arestat preventiv 29 de zile. El a facut recurs

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 31 mai 2013, 12:15 Dosare Anticoruptie


Magistratii Judecatoriei Sector 1 Bucuresti au decis arestarea preventiva pentru 29 de zile a directorului general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, asa cum au solicitat procurorii DNA. Avocatul acestuia, Gheorghita Mateut, a anuntat ca a atacat deja cu recurs hotararea instantei.

Recursul se va judeca la Tribunalul Bucuresti.

Sorin Alexandrescu a parasit cladirea judecatoriei in jurul orei 17.30, fara a face declaratii. El a fost dus cu o duba a Politiei in arest.

Directorul general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, a fost dus vineri la pranz in fata magistratilor de la Judecatoria Sectorului 1 in Bucuresti, cu o duba a Politiei, fiind incatusat si escortat de doi agenti de politie, informeaza B1.

Procurorii DNA au anuntat intr-un comunicat oficial ca Alexandrescu este cercetat penal pentru santaj. Procurorii il acuza pe Sorin Alexandrescu ca ar fi constrans un administrator al unei firme sa semneze un contract in conditii prestabilite, impuse de inculpat, sub amenintarea ca, in caz de refuz, va da in vileag fapte presupus compromitatoare pentru persoana in cauza. Dumitru Dragomir, seful Ligii Profesioniste de Fotbal, a confirmat ulterior ca firma respectiva ar fi compania de cablu RCS - RDS, cu care trustul media al lui Dan Voiculescu a dus un lung razboi in ultimii ani. Potrivit comunicatului DNA, presupusul santaj ar fi avut loc in perioada 16 aprilie - 24 mai.

In cursul serii de joi, Sorin Alexandrescu a fost retinut pentru 24 de ore, cu propunere de arest preventiv pentru 29 de zile.



Avocatul Gheorghita Mateut a invocat in instanta exceptia necompetentei DNA de a face ancheta in acest dosar, deoarece nu a fost calculat un prejudiciu. El a mai sustinut ca, pe fond, procurorii nu au putut demonstra ca Sorin Alexandrescu ar fi santajat pe cineva.

Gheorghita Mateut a mai spus ca Sorin Alexandrescu a dat o declaratie in fata judecatorilor in care a negat ca ar fi amenintat sau santajat pe administratorul de la compania RCS-RDS.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























8155 vizualizari

  • +41 (47 voturi)    
    Sunet de cătuşe (Vineri, 31 mai 2013, 12:33)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Varane, uită-te/Ora ta se-apropie!

    Sunet de cătuşe - muzică pentru urechile mele.

    Aştept a 2-a reprezentaţie a "Corului Bocitoarelor" la Mucinteza Zilei.
    • -28 (40 voturi)    
      vai, vai (Vineri, 31 mai 2013, 17:38)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      RCS-RDS spală zeci de milioane de euro, Mitică își mai face un cartier din banii Ligii, dar unii mor de grija lui nea Alexandrescu, un om deloc neajutorat, pe care are cine să-l acuze și să-l apere. Cu pantalonii rupți în tur, cu mațele ghiorțăind de foame, dar în sfârșit satisfăcuți: i-am mai tras-o unuia!
      • +8 (14 voturi)    
        Noroc cu tine (Vineri, 31 mai 2013, 19:52)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ce se face seful antenelor fara Mazeta care-i ia apararea atat de bine informat si la obiect.: De ce va luati de Sorin cand Teszary e foarte bogat si Mitica are afaceri imobiliare.
        Da fa tu Mazeto ordinea anchetelor la DNA. Cum asa? Ce? Sunt de capul lor?
      • +9 (15 voturi)    
        asa e (Vineri, 31 mai 2013, 20:01)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        De ce sa ne legam de amaratul asta de Alexandrescu cand in lumea asta mor oamenii de foame ? Pai astea sunt griji domne' ? Mai bine fentam justitia pentru un amarat de Alexandrescu asta dupa logica ta Mazeta.
      • +10 (16 voturi)    
        DACĂ „MAZETA” NU ȘI-A DAT ARAMA PE FAȚĂ (Vineri, 31 mai 2013, 20:50)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        acum... atunci cînd ?

        Nu mai e anti-băsist, nici pro-USL, nici anti-american, NICI PRO-RUS.

        E doar pro-Alexandrescu - încurcat și cețos, cum stă bine unui agent de influență.
      • +10 (14 voturi)    
        Ce zici Mazeta, (Vineri, 31 mai 2013, 22:10)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        cei cu pensii si salarii mici, cei de grija carora plingeai vara trecuta, au "pantalonii rupți în tur, cu mațele ghiorțăind de foame"? Acu, dupa ce te-au votat, ai ajuns sa rizi de ei.
  • +25 (31 voturi)    
    catuse la mana dreapta a varanului (Vineri, 31 mai 2013, 12:38)

    un dac [utilizator]

    urmeaza perechea Gadea, mana stanga.
    apoi tot Varanul, catuse la limba.
  • -27 (39 voturi)    
    Pai eu sunt santajat in fiecare zi! !!!!!!! (Vineri, 31 mai 2013, 12:53)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Tot in conditii prestabilite sunt constrans si eu sa semnez contracte in fiecare zi: la telefonia mobila, la energie electrica si gaz, la cumpararea unei masini sau perechi de pantofi, la orice bilet de calatorie sau sejur, la banca pentru un cont sau nu mai zic Doamne fereste in cazul unui imprumut si nu in ultimul rand, ultimul pe lista cu voia d-vs. la rcs-rds daca vrei contract cu ei. Alo dna? Pe toti astia cand ii anchetati?
    • +27 (37 voturi)    
      nu e acelasi lucru (Vineri, 31 mai 2013, 14:37)

      absro [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Diferenta este ca tie nu ti se zice "daca nu semnezi, te dau in gat cu X".
    • +15 (21 voturi)    
      Nea tu defel (Vineri, 31 mai 2013, 17:37)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Cine te obliga sa stai la ei?!
      Ti/au pus pistotlul la tampla?!
      Esti jenibil, zau!
    • -9 (15 voturi)    
      Practica (Vineri, 31 mai 2013, 18:16)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      aceasta a contractelor unilaterale nu este legata de voiculescu si grupul intact, prin urmare nu prezinta interes pentru DNA-Kovesi si nici pentru postacii care sunt obisnuiti sa semneze tot ce li se spunedeoarece acest fapt repezinta normalitate pentru ei.
      • +6 (10 voturi)    
        terminati cu manipularile (Vineri, 31 mai 2013, 19:30)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        nu este vorba de cine ce a semnat, este vorba ca cei de la trustul varanului au pus mana pe un contractg intre alte doua entitati si santajau cu el. iar ciuvica a primit contractul de la cineva de la garda financiara.
        deci sunt implicate si institutii ale statului.
        nu mai mintiti cu asa nerusinare!
        • -3 (7 voturi)    
          practica obisnuita (Vineri, 31 mai 2013, 23:26)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          si utilizata mai ales de pdl cand se afla la putere. Curgeau informatiile "pe surse" la b1 si restul organelor de propaganda. Asta referitor la participarea institutiilor statului in jocurile politice.
          In rest cine cu ce minte?!!
          • +2 (6 voturi)    
            Nu nu (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 8:46)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

            E practica utilizata de usl, sa arunci vina pe alții. Dragomir de la frf a spus ca aia de la garda financiara i-au luat contractul. În plus de un an iinstituțiile statului sunt conduse de usleul tău :l
            Tot nu ti-a trecut obsesia pdl?
      • +4 (8 voturi)    
        Nenea tanti evoc (Vineri, 31 mai 2013, 19:41)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Contractele unilaterale nu intra in categoria santaj. Percepi tu, cu creierasul tau diferenta? Nu-ti convine contractul, du-te nene la altul, sau deloc. Nu te obliga nimeni. Sau reclama la protectia consumatorului, nu la DNA.

        Vad ca ai ramas la fel de ... In sfarsit v-ati gasit: turnul, anticarnatul si cu tine.
        • -6 (8 voturi)    
          daca (Vineri, 31 mai 2013, 23:28)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          tot esti un fan al contractelor unilaterale hai sa faci unul si cu mine, in care te obligi sa platesti cum vreau eu. In rest nu ai priceput nimic, dar nici pretentii nu am.
          • +3 (5 voturi)    
            Esti pe langa rau. (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 9:35)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

            Bai nea corlate, contractul unilater nu te obliga nimeni sa-l faci: nu-ti convine, nu-l semnezi. De exemplu eu nu am cablu TV, iar la internet m-am dus cu cei care mi-au convenit mai mult. Ce e asa de greu?

            Intelegi ca este vorba de un santaj? Adicatelea eu te pun in situatia de a semna ceva si daca refuzi te dau in gat, adica spun eu ca am dovezi care sa te faca de cacao (de exemplu comentariile tale de pe Hotnews, pe care le public intr-un volum intitulat: "Asa nu").

            Din cand in cand, mai citeste si ce scrii: ai sa te crucesti ce tampenii poti sa debitezi. Te-am sfatuit de bine: mai lasa naiba latrinele alea ca te tampesti pe zi ce trece.
      • -2 (6 voturi)    
        De Kovesi cred si eu... (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 9:54)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        ... ca n-are niciun amestec sau interes in afacere, ca era la Bruxelles fata cand se facea dosarul si interceptarile. Adevarul e ca nici Varanul nici puii lui n-au curaj sa spuna cine le-a copt-o desi stiu foarte bine. Asta exercitiu de docilizare, chiar si fara pene!
    • +4 (10 voturi)    
      hahaha (Vineri, 31 mai 2013, 19:06)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      voi chiar nu mai aveti argumente. debitti tot felul de enormitati in speranta ca va mai crede cineva.
      ala n-a santajatsa faca un contract a santajat CU un contract sa primeasca bani fara contract.
      macar daca n-ai citi pe diagonala ca poate ai intelege un pic mai mult.
  • +20 (28 voturi)    
    De invatatura (Vineri, 31 mai 2013, 13:04)

    Sani [utilizator]

    Iata ca ceea ce invatam in scoala si se scrie in Constitutie, cum ca "Dreptatea este la fel pentru fiecare" pare sa se concretizeze in Romania.

    Evident, cei loviti se dau nedreptatiti.
    Adica cum, ieri cu jipanul iar astazi cu bratari de otel?

    Ciudat ca multi romani amarati, care urla ca vor dreptate pentru toti, cand li se serveste asa ceva, ii plang de mila respectivului, cazind in mod rusinos in capcana intereselor de grup.
    Ex: Nastase, Becali. Vom vedea daca si Alexandrescu.

    De, tara cu 70% USL!
    • -10 (32 voturi)    
      Ce legatura are dreptatea cu arestarea (Vineri, 31 mai 2013, 13:24)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Un om e nevinovat pana cand un judecator decide altfel. Arestarea preventiva e doar in situatii exceptionale. Nu cred ca e cazul aici, nu e nici pericol public si nici nu cred ca are influenta lui voicu si ca ar putea influenta ancheta.

      Cred ca procurorii exagereaza in acest caz. Eu nu as vrea sa vina poate unul ca George Balan sa ma bage 29 zile la puscarie. Sigur as castiga procesul, dar cine plateste pt faptul ca am stat in puscarie degeaba?

      P.S Stiu ca ma vezi face antenist, dar sincer nu e cazul, sa faca puscarie cat incape daca e vinovat, dar dupa o judecata, nu ca vrea un procuror.
      • +3 (13 voturi)    
        Ai dreptate... (Vineri, 31 mai 2013, 17:34)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Totusi nu stim care este motivatia pentru arestarea preventive si nici nu stim cat de complex este cazul, sau care este scopul final al acestei anchete (poate sunt vizate alte persone).

        Sa vedem ce zic in motivarea deciziei.
      • +2 (10 voturi)    
        foarte corect titlul postarii tale! (Vineri, 31 mai 2013, 18:10)

        Hor [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        pacat ca lumea nu intelege asta, dar este si datorita modului de prezentare in media, deci si la antene.
      • +7 (13 voturi)    
        are mare legatura (Vineri, 31 mai 2013, 19:14)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        in special pt santaj se da mereu arestare preventiva. in cazul in care este judecat in libertate poate sa apeleze iar la santaj ca sa scape. doar este obisnuit cu asta. asa a patit si vantu tot pt santaj. plus ca dosarul este inca in lucru, nu a fost trimis in judecata inca. fapta este destul de recenta, pe la jumatate acestei luni.
        arestarea preventiva se da pt pericol social, pt a nu fugi din tara sau pt a nu influenta martorii.
        iar el nu este nevinovat. noi suntem nevinovati pt ca nu am aparut in fata judecatorului. el este SUSPECT!!! este INCULPAT sau este INVINUIT.
        daca el este nevinovat noi cum suntem? supernevinovati? :)))
        nu le mai gasiti tuturir hotilor tot felul de scuze si motivari puerile.
        • +1 (1 vot)    
          din comunicatul DNA (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 8:44)

          Hor [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          "Inculpatului Alexandrescu George Sorin i s-au adus la cunostinta acuzatiile in conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedura penala.
          Facem precizarea ca inceperea urmaririi penale este o etapa a procesului penal reglementata de Codul de procedura penala, avand ca scop crearea cadrului procesual de administrare a probatoriului, activitate care nu poate, in nicio situatie, sa infranga principiul prezumtiei de nevinovatie."
          deci vb despre inceperea urmaririi penale ...care nu poate in nici o situatie sa infringa principiul prezumtiei de nevinovatie!
        • 0 (4 voturi)    
          Uite ca te dau eu maine in judecata (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 9:57)

          The Special One [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Sa presupunem ca maine te dau in judecata pt calomnie (din cauza comentariului asta ).

          Comform logicii tale esti partial vinovat din cauza ca ai sa apari in fata unui judecator in calitate de invinuit. Si utie asa peste noapte din om nevinovat devii vinovat :-))
          • 0 (4 voturi)    
            ca deobicei (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 12:07)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

            deviati si puneti in gura interlocutorului ce n-am spus. n-am spus ca este vinovat, ci ca este suspect, inculpat sau invinuit.
            poate te dau eu in judecata pt ca imi atribui niste afirmatii pe care nu le-am facut.
            pe baza termenului "pezumtie de nevinovatie" voi decideti ca este nevinovat. nu, este prezumtiv nevinovat. a spune ca este nevinovat denota ca nu mai este necesar procesul. nu domnilor, in timpul procesului este este prezumtiv nevinovat, avocatii lui trebuie sa arate ca este nevinovat iar procurorii ca este vinovat. judecatorul decide. "prezumtia de nevinovatie" se aplica la tribunal, in justitie. nu generalizati.
            doar se prezuma, dar pe langa asta are una din cele 3 calitati pe care le-am enumerat. m-am facut inteles acum?
  • -31 (39 voturi)    
    Sorin Alexandrescu (Vineri, 31 mai 2013, 13:15)

    sasca [utilizator]

    Sorin Alexandrescu este nevinovat
    • +10 (16 voturi)    
      pana la o hotarare definitiva si irevocabila (Vineri, 31 mai 2013, 16:56)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui sasca

      da, se aplica prezumtia de nevinovatie.......
      • +7 (9 voturi)    
        Mda... prezumtia... (Vineri, 31 mai 2013, 20:02)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui rider

        Si Ponta e prezumat nevinovat de plagiat in lucrarea de diploma. Din punct de vedere legal bineinteles. Din punctul unei persoane care stie sa citeasca si a vazut comparatia lucrarilor prezumtia aia este doar o chichita legala: fix ciuciu.

        Cu alte cuvinte nu mai incercati sa spalati hotii cu argumentul "prezumtiei de nevinovatie". Aceasta este o abordare legala a statutului unui om acuzat pana cand se termina procesul, nu poate fi un argument in sine.
        Cu alte cuvinte daca nu ati vazut dosarul sau nu aveti cunostinte precise despre caz mai bine taceti.
        Cica este prezumat nevinovat deci este nevinovat...
    • +11 (19 voturi)    
      Mai varane, (Vineri, 31 mai 2013, 17:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sasca

      tu esti?!
    • -1 (7 voturi)    
      evident :) (Vineri, 31 mai 2013, 19:15)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui sasca

      banderola, pancarde, pixuri si petitii ai facut ?:)))
    • +6 (12 voturi)    
      FIȚI ATENȚI - FOARTE ATENȚI ! (Vineri, 31 mai 2013, 20:57)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui sasca

      Cîți postaci îi iau apărarea acestui gangster-sclav.

      Secureii n´o muritu´
      Doar o țîr´ s-o hoginitu´

      Și pe români i-o prostitu´ !
    • +2 (6 voturi)    
      Ti-a spus Camelia? (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 10:00)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui sasca

      Oricum, urat din partea Varanului sa-si bage la inaintare fata si ginerele in perspectiva, in timp ce el sta la adapost si da sarcini. Pana si la Famiglia italiana corespunzatoare nu se face asa ceva. Nasul isi asuma si riscul !
  • -8 (20 voturi)    
    Intrebare pentru postaci (Vineri, 31 mai 2013, 17:33)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Basescu din ce inteleg la antene este bun prieten cu Ponta si cica coabiteaza. Basescu "ataca" antenele prin arestarea acelui ingeras. Asta inseamna ca domnul Ponta este de acord cu aceasta "magarie" ?
    • +9 (17 voturi)    
      Nu stiu (Vineri, 31 mai 2013, 17:53)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Nu stiu, insa ce spui tu e politica.

      In principiu asta nu ar trebui sa influenteze procesul de justitie, insa bineinteles ca fiecare din cei enumerati de tine, la fel ca noi, vede situatia prin prisma proprie si are o aplecare spre una sau alta din situatii.

      PS: te-am lamurit? :)
      • -3 (7 voturi)    
        pai, USL "nu au pus mana pe justitie?" (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 0:46)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Ca asta este leitmotivul basescian...
        cica daca vine USL-ul la putere pun mana pe justitie si.......si ce?
        Le fac dosare propriilor oameni?
        Asmut DNA-ul pe Voiculescu (ca si un copil stie ca el e tinta)?
        Hai sa gandim logic si apoi sa raspundem la intrebarea:
        cine are mana pe justitie, USL-ul sau Basescu?
        DNA....adica directia anti CORUPTIE.
        Coruptie nu poatea sa existe decat la un functionar al statului ....aici este vorba de firme private, ce treaba are DNA-ul?
        Are, pentru ca madam Kovesi nu mai are procuratura sub comanda, are doar DNA-ul.
        E bun si asta...nu-i asa?
        Ca totul este cusut cu sfoara alba...ce mai conteaza?
        Nu va mai bucurati, ca va bucurati degeaba.
        • -3 (5 voturi)    
          Pai, o parte din USL... (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 10:03)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ... are o parte din justitie si o parte din servicii ..Ghici care!
    • +2 (6 voturi)    
      Tu,,, (Vineri, 31 mai 2013, 18:15)

      Speedster [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Esti cam dus cu capul asa de fel , nu?
    • +2 (8 voturi)    
      raspuns pentru postac (Vineri, 31 mai 2013, 18:58)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      scrii tampenii
      • +5 (9 voturi)    
        evident (Vineri, 31 mai 2013, 19:17)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        i-am spus unuia mai sus, au ramas fara idei incat o dau in aberatii.
        se da singur de gul: "din ce inteleg de la antene" :)))
        ca doar nu o sa-si critice seful. evident ca pt ei el este nevinovat, altfel ii trage pe toti dupa el :)
        • +6 (8 voturi)    
          nici macar (Vineri, 31 mai 2013, 22:05)

          mircearh [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          nu intelege. isi insuseste din elucubratiile lui alde Gadea, doar ca nu pune ghilimelele. La fel ca Ponta.
    • +5 (9 voturi)    
      Din ce intelegi la antene... (Vineri, 31 mai 2013, 19:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Nu te mai uita la acele latrine si ai sa intelegi mai bine.
  • +14 (18 voturi)    
    Haha. (Vineri, 31 mai 2013, 18:14)

    Speedster [utilizator]

    Stirea asta chiar m-a facut sa zambesc, ma bucur din tot ca idiotii astia de la Antene au fost prinsi cu mata in sac!

    Si acum pun pariu daca dau pe Antena 3 o sa vad cum urla ratatii lor cum sunt inscenati si etc.

    Antenele sunt conduse intr-un mod atat de comunist, incat acum imi este si sila sa ma uit la ele. Nu am incredere in nici un reportaj de-al lor, stiind ca au o agenda proprie de manipulare si propaganda care nu vizeaza sa atinga adevarul nici macar in visele lor.

    RDS cu bune cu rele s-au inaltat de la 0 si au ajuns internationali, cu toate ca au inceput sa se retraga in Romania, eu ii admir , din cauza lor avem tarife de Internet la mai putin de o zecime din alte tari occidentale.
  • -2 (10 voturi)    
    hai lasa-ma cu RDS-ul (Vineri, 31 mai 2013, 19:44)

    nebv [utilizator]

    daca tot este sa comparam cu firmele din occident, RDS-ul sunt barbari. Au impanzit toata tara cu cabluri pe susu pe jos pe unde s-a putut, fara autorizatii
    doar eu i-am pus de doua ori sa dea jos cablurile
    din fata casei mele pe teren absolut privat...

    iar despre preturi, ia vezi tu asa un pic cat costa 50Mbit reali VDSL flat + router VDSL AVM (pret pe piata ca 200Euro) + telefon fix flat toata Germania + 4 SIM-uri
    mocca intre ele si flat in internet ... la 1und1.de cu exact 29Euro, hardware inkl... mie mi se pare RDS un provider super scump pentru ceea ce ofera... nu mai zic de suportul de kkt
    • +2 (6 voturi)    
      Ia vezi Germania pe unde e in top 10... (Vineri, 31 mai 2013, 20:59)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui nebv

      http://satyamgbhatt.wordpress.com/2013/01/27/10-countries-with-best-internet-speed-in-the-world/

      Aaa nu e, Cum asa?

      "Barbarii" astia cu "sarma" au facut din Romania Nr. 4 mondial. Si mai sunt si niste routere niste conexiuni in fibra. Una peste alta multe zeci de milioane investite.

      Nu sunt incantat de Romania dar aici nu ai dreptate.
    • +3 (5 voturi)    
      tipic bolsevic (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 1:31)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nebv

      Atac la persoana (de aceasta data juridica) atunci cand nu avem idei.
      Se poate castiga o tara asa, ce-i drept...
    • 0 (2 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 9:33)

      Speedster [utilizator] i-a raspuns lui nebv

      Prietene mai informeazate , afara pentru 50mb platesti 100 de euro, nu stiu daca esti la rds sau nu, dar majoritatea clientilor au abonamente de 50mb sau 100mb cu o diferenta de 25-35 ron sau cat o mai fi acum.

      Mie nu mi-a scazut nici o data viteza sub 100mb, chiar daca nu sunt ei garantati, merge cu 100mb (si da, este valabil si pentru extern aceasta viteza)

      Si da punctez ce a spus denvarel, Romania este printre primele tari din lume cand e vorba de viteza de transfe, te rog frumos sa te duci in Suedia si Japonia sa te informezi care este tariful lor pentru acei 100MB amarati.

      RDS-ul nu a impanzit orasele cu cabluri, ei daca au cate un cablu pe stalp pentru cablu si altul pentru internet (fibra), aceasta impanzeaza de care vorbesti tu este datorata si de alti operatori de cablu/internet., dar si de autoritatile locale, crezi ca daca ar avea spatii subterante sau autorizatie sa faca sapaturi, nu si-ar ascunde si ei cablurile ?
      Doar in Bucuresti exista infrastructura subterana, care si aia are niste termeni destul de dubiosi , sa nu vorbim ca autoritatile au avut grija sa creeze un monopol din asa ceva.
  • 0 (2 voturi)    
    Tambalau degeaba (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 13:06)

    Gigi Kent [utilizator]

    Tot nu reusesc sa inteleg ce cauta DNA-ul in toata povestea asta in care sunt implicate doar persoane / firme private.

    Sau nu face decat ceea ce stim cu totii ca face, adica politie politica? Cei de la Antene au comis de fapt o dubla crima. Prima a fost ca au suparat politic pe stim noi cine. Iar a doua a fost ca au mai si criticat activitatea DNA.

    Voiosia si dezinvoltura cu care DNA-ul ignora de ani de zile rapoatele Curtii de Conturi, cazuri precum Oltchim, Posta, CFR Marfa, ALRO etc. dar se implica in subiecte de mare coruptie cum ar fi 2-3 tarani care au votat la referendum si santajul dintre X si Y sunt desavarsite. Acum ca o avem pe Kokovesi la DNA circul asta stupid va continua.

    Acum revenind la poveste ... RDS-RCS e clar basist si a incercat sa opreasca difuzarea antenelor prin impunerea unor conditii in contracte inaceptabile. A fost si un scandal pe aceasta tema. Daca nu au reusit basistii sa inchida Antenele cu CNA-ul, nu a reusit Basescu insasi sa ne convinga sa nu ne mai uitam la ele urmatoarea solutie era sa nu mai fie preluate prin cablu. Exista o mare posibilitate ca in razboiul asta teribil care se da prin spate sa fi existat si un santaj. Un santaj de altfel inutil pentru ca eu am impresia ca RDS-RCS s-ar fi impuscat singur in picior daca nu mai prelua antenele. Fiecare cetatean raspunde pentru faptele sale, inclusiv cetateanul Alexandrescu ... dar asta nu inseamna ca DNA-ul nu este penibil.
  • +1 (1 vot)    
    Apararea inculpatului sau a cui? (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 15:28)

    denvarel [utilizator]

    "Avocatul Gheorghita Mateut a invocat in instanta exceptia necompetentei DNA de a face ancheta in acest dosar, deoarece nu a fost calculat un prejudiciu. El a mai sustinut ca, pe fond, procurorii nu au putut demonstra ca Sorin Alexandrescu ar fi santajat pe cineva.

    Gheorghita Mateut a mai spus ca Sorin Alexandrescu a dat o declaratie in fata judecatorilor in care a negat ca ar fi amenintat sau santajat pe administratorul de la compania RCS-RDS.
    "
    Avocata lui Antenescu neaga evidenta din inregistrari si prezinta ca dovada declaratia inculpatului care se jura ca nu fura. Ma pufneste rasul dar imi dau seama ca de fapt ea nu pe Antenescu il apara.
    In acest caz putea sa-l scape usor daca spunea ca acesta a primit ordine de la sef sa santajeze directorul RDS. Practic devenea o sarcina de serviciu si altcineva prelua raspunderea santajului, cum s-a si intamplat de altfel.
    Dar apararea ei este o exemplu de autism. In inregistrari se aude clar ca Antenescu ameninta si cere semnarea contractului dar ea spune ca nu a facut asta. Pe cuvantul de pionier al invinuitului. :)

    Sa-i transmita cineva lui Antenescu ca slugile cad mai rau decat stapanii daca actioneaza asa: Irina Jianu a luat 6 ani, Diana Gasparovici 5 ani iar Nastase 2 din care a facut jumatate si e afara.
    Baga la cap bai carne de tun! Avocata ta nu te apara pe tine! Dimpotriva! Te va infunda cat de tare poate daca asta il avantajeaza pe cel care o plateste!
  • 0 (2 voturi)    
    felicitari DNA (Sâmbătă, 1 iunie 2013, 18:56)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Sper sa fi instrumentat bine-adica corect-dosarul , sa nu lipseasca vre-o virgula sa ne dam cu capul de proceduri ! Mai puneti frana mafiei economico-politice in conditiile astea grele in care printre oficialii statului sunt fie infractori fie dobi care invoca "detinut politic" sau "dosar politic" pentru orice jeg de hot .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...


Startup Cafe
Euractiv
Contributors

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by