VIDEO UPDATE Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar, arestati preventiv pentru 29 de zile

de A. Biro, A. Neagu     HotNews.ro
Vineri, 29 aprilie 2011, 8:29 Dosare Anticoruptie


Sorin Ovidiu Vintu
Foto: HotNews.ro
Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar vor fi arestati preventiv pentru 29 de zile, dupa ce Tribunalul Bucuresti a admis, vineri la pranz, recursul procurorilor la decizia Judecatoriei Sectorului 5 de cercetare in stare de libertate a celor doi, pentru santajarea managerului Realitatea Tv, Sebastian Ghita, anunta Mediafax. Decizia a fost confirmata oficial de Tribunalul Bucuresti. Hotararea de vineri a judecatorilor este definitiva, dar Sorin Ovidiu Vintu poate cere, totusi, prin avocatii sai, eliberarea sub control judiciar. Cei doi inculpati urmeaza sa fie incarcerati in arestul Directiei de Cercetari Penale.

Decizia arestarii preventive a lui Sorin Ovidiu Vintu si a lui
Ion Ilie Cezar a fost luata de completul de 3 judecatori format din Liliana Ciuperca - presedinte, Stegaru Mitu si Mihaela Nita.



Avocatul lui Sorin Ovidiu Vintu a cerut instantei ca recursul procurorilor sa fie respins, pe motiv ca nu ar exista probe care sa demonstreze ca acesta l-a amenintat pe Sebastian Ghita. La randul sau, avocatul lui Ion Ilie Cezar a sustinut ca dosarul ar avea o componenta politica: "Trustul Realitatea Tv este o arma importanta pentru alegerile care vor urma. Ne aflam aici din cauza incercarii de a prelua aceasta televiziune."



Judecatoria Sectorului 5 Bucuresti a decis, in urma cu o saptamana, ca Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar pot fi cercetati in libertate in dosarul in care sunt acuzati de santajarea lui Sebastian Ghita, respingand propunerea procurorilor de arestare preventiva a celor doi pe perioada urmaririi penale. Procurorii au anuntat, insa, imediat, ca vor face recurs la decizia de atunci a judecatorilor, luata dupa o sedinta de judecata care a durat aproape cinci ore si dupa mai bine de o ora de deliberari. Hotararea de astazi a Tribunalului Bucuresti va fi definitiva.


Cum a decurs sedinta de judecata de vineri:

  • Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar s-au prezentat la Tribunal la sedinta de judecata care a inceput la ora 9:30, insotiti de avocatii lor.
  • In cadrul dezbaterilor, procurorii au solicitat instantei sa admita recursul formulat de ei si sa admita si cererea de arestare preventiva, motivand ca prima instanta, Judecatoria Sectorului 5, nu a luat in calcul pericolul public pe care il reprezinta cei doi inculpati din acest dosar.
  • Procurorul de caz a mai adus la cunostinta instantei ca SOV mai este cercetat intr-un alt dosar pentru favorizarea infractorului,  procurorul sutinand ca prin actiunile sale, SOV a ignorat legea.
  • De asemenea, procurorul a aratat ca, potrivit jurisprudentei CEDO, pentru admiterea arestarii preventive, trebuie sa existe doar indicii ca un inculpat ar fi comis infractiunea de santaj si amenintare si nu este obligatoriu ca procurorii sa prezinte probe indubitabile.
  • Procurorul a prezentat in fata instantei si un contract incheiat de Sebastian Ghita cu o firma de paza care are ca obiect paza managarelui Realitatea Tv si a familiei sale, procurorul argumentand ca acest document dovedeste faptul ca Sebastian Ghita a luat in serios amenintarile cu moartea ale lui SOV si din aceasta cauza a angajat firma de paza.
  • Avocatul lui Sorin Ovidiu Vintu, Marian Nazat, a sustinut in fata instantei ca decizia Judecatoriei Sectorului 5 este una corecta, iar clientul sau nu a comis infractiunea de santaj, neexistand probe care sa demonstreze ca SOV l-ar fi amenintat pe Sebastian Ghita.
  • Avocatul a declarat in fata instantei ca inregistrarea in care Vintu il ameninta cu moartea pe Sebastian Ghita ar fi fost de fapt un joc de teatru convenit de catre cei doi.
  • Avocatul lui Ilie Cezar a argumentat si el in fata instantei ca dosarul are si o componenta politica: "Trustul Realitatea Tv este o arma importanta pentru alegerile care vor urma. Ne aflam aici din cauza incercarii de a prelua aceasta televiziune."
  • In ultimul cuvant in fata instantei, Sorin Ovidiu Vintu a declarat urmatoarele: "Va rog sa respingeti recursul pentru motivele prezentate de avocatul meu. In afara de asta, nu mai am nimic de adaugat".

In urma cu o saptamana, Sorin Ovidiu Vintu a plecat acasa imediat dupa incheierea sedintei de judecata, preferand sa astepte pronuntarea deciziei acasa.

Dupa ce instanta a ramas in pronuntare, in fata Palatului de Justitie, sediul Judecatoriei Sectorului 5, s-au adunat circa 20 de barbati, cel mai probabil apropiati ai lui Ion Ilie Cezar, care l-au asteptat pe acesta sa iasa din sala. La iesirea din Sala de judecata, Ion Ilie Cezar nu a facut nicio declaratie. In schimb, Sorin Ovidiu Vintu a declarat ca miercuri, 20 aprilie, cand a fost audiat, i-a spus procurorului Marius Iacob ca are "probe indubitabile, audio-video, care demonstreaza falsitatea tuturor acuzatiilor", pe care acesta le-a refuzat si a dispus retinerea sa. El a adaugat ca a prezentat aceste probe in fata instantei.

Sorin Ovidiu Vintu si Ion Ilie Cezar sunt acuzati ca l-au santajat pe Sebastian Ghita, de la care ar fi cerut 150.000 de euro pentru a nu denunta contractul de consultanta si management dintre Realitatea si Asesoft.

Procurori ai Sectiei de urmarire penala si criminalistica din Parchetul Inaltei Curti de Casatie si Justitie au dispus, pe 19 aprilie, inceperea urmaririi penale in cazul lui Sorin Ovidiu Vintu si a lui Ion Ilie Cezar, pentru santaj, cei doi fiind retinuti miercuri. Procurorii Parchetului instantei supreme sustin, in propunerea de arestare preventiva a lui Sorin Ovidiu Vintu, ca acesta nu s-a abtinut de la repetarea infractiunilor, desi in cazul sau era luata o masura preventiva de catre instanta, anchetatorii indicand periculozitatea sporita a faptelor sale.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























10830 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    chiar ca nu mai este (Vineri, 29 aprilie 2011, 9:33)

    turcu [anonim]

    nici o speranta! judecatorii au prins frica mafiei si se tem pentru viata lor...
    • +8 (10 voturi)    
      eu nu mai inteleg nimic... (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:46)

      _Dexter [anonim] i-a raspuns lui turcu

      parca era "corb la corb nu-si scoate ochii" ?!
      in tara asta nici asta nu se mai respecta.
      sg si sov nu sunt ei amandoi golani?
      pai ori suntem golani ori nu mai suntem?
  • +46 (50 voturi)    
    Nu mai am nici o speranta! (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:10)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Ce s/a inradacinat de la ilici incoace, nu mai are moarte.
    Orice s/ar incerca, raul a fost facut!
    Sunt sigura ca toti anti-Basistii vor sari si vor spune.. "De ce nu face Basescu al tau ceva? Doar a promis!"
    1. Nu este Basescu al meu!
    2. Nimeni nu va mai putea face ceva atata tip cat usl(a)sii sunt plini de ciurucuri comuniste si vor sa/si pastreze privilegiile.
    3. De fapt nu se va face nimic. Romanul e obisnuit sa fure. E mai greu cu platitul.
    Atata timp cat o judecatoare beata este achitata de alti judecatori, la fel de beti, la ce sa te astepti?
    Hai, prieteni, improscati!
    • +39 (47 voturi)    
      nu (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:30)

      nu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      nu improscam, dar iti atragem atentia ca generalizezi prea mult: roman nu inseamna neaparat "obisnuit sa fure" dupa cum nu inseamna neaparat nici "s-a nascut poet".

      dupa cum exista multi romani vamesi corupti, judecatori murdari sau gainari si hoti de buzunare, tot asa exista multi romani politisti corecti, judecatori onesti, procurori profesionisti. primii sufera cand cei din urma isi fac bine meseria.

      meritul lui basescu nu este acela de a fi convertit poporul la corectitudine si harnicie. ci acela de a fi dat sprijin celor corecti si harnici dintre romani. acestia exista, altfel basescu nu ar fi fost votat de nimeni (imagineaza-ti cum ar fi fost intr-o tara de hoti 100%).

      nu este deloc putin lucru.
      • +17 (19 voturi)    
        Ma bucur ca spui asa ceva! (Vineri, 29 aprilie 2011, 11:24)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui nu

        Ma asteptam insa la o reactie a pesede-pece-penele, una dezechilibrata ca de obicei!
        Ca esti tu, e foarte bine!
        Intotdeauna mi/a placut echilibrul; de la usl(a)si nu vezi asa ceva!
        Cat despre poporul roman, Cioran, Tutea si altii la fel de mari, nu au avut cuvinte de lauda!
        Cele 400 de ani de turcie, de ciubuc, de manea nu au laat decat urme... adanci!
        De la toti romanul nu a "cules" decat ceea ce este mai rau!
        Cu parere de rau am spus toate cele. Dar din pacate... cam am dreptate!
        • +2 (10 voturi)    
          Sunt si parti bune (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:11)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          in obicieiurile luate de la turci si greci. Spre exemplu avansarea in societate pe baza relatiilor nu permite unuia care nu cunoaste limba si obicieiurile noastre sa ajunga in varf.
          Ana Blandiana spune ca suntem ca o maioneza taiata, noi romanii, n-avem consistenta, solidaritate ...dar ia toarna un pic de spaga uleioasa sa vezi cum ne transformam brusc intr-un monolit precum un partid la guvernare. Chiar si speranta vaga a unei spagi viitoare e un liant solid.
          • +9 (9 voturi)    
            Ai si nu ai dreptate! (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:38)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            Daca stau si ma uit cu cati analfabeti am de/a face, cati analfabeti ne conduc, care sunt "valorile" tinerilor de azi: manelisti, ciobani, ... dar cu bani, ma cam indoiesc de faptul ca sistemul de pile si relatii duce la ceva bun!
            Eventual duce la conservarea pozitiei "analfabetilor".
            Stii cum este, copii sefilor nostri, ii vor conduce pe copii nostri. Doar pentru ca avanseaza pe baza pilelor taticului.
            • +4 (4 voturi)    
              Apropo........ (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:19)

              schoria [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              ..........de analfabeți :
              -"copii" şefilor ce scrie cu trei "i", fiind un plural accentuat ! (idem şi pentru <copiii> no;tri !)
              • +2 (2 voturi)    
                Rase ciob de oala sparta! (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:06)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui schoria

                "no;tri"!
                Mersi pentru observatie!
                • 0 (0 voturi)    
                  Î-mi place să cred .... (Sâmbătă, 30 aprilie 2011, 13:02)

                  schoria [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                  .....că necunoașterea caracterelor tastaturii ( tasta ";" engleză = "ş" română) stă la baza acestui răspuns malițios !
                  Oricum, "RÂSE" (nu rase), precum şi "SPARTĂ" (nu sparta!) !
                  "Chestie" de <diacritice> !
              • +2 (2 voturi)    
                Plural accentuat??? (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:17)

                omidel [anonim] i-a raspuns lui schoria

                Ce naiba mai e si ala?

                Poate te gandeai la "articulat" dar te-ai pierdut printre termenii nenumarati ai Gramaticii Academiei? :p
                • 0 (0 voturi)    
                  E.. (Sâmbătă, 30 aprilie 2011, 13:14)

                  schoria [utilizator] i-a raspuns lui omidel

                  ...corectă observația ! Mulțumesc!
                  Am "greșit" intenționat, dar n-am posibilitatea de a sublinia un cuvânt sau propoziție !(exceptând " " sau< >)
      • 0 (0 voturi)    
        Unde esti tu Tepes, pardon Base' doamne ? (Sâmbătă, 30 aprilie 2011, 9:12)

        Ciufutu' [anonim] i-a raspuns lui nu

        Ai grija, Tepes a fost doborit pina la urma de romanasii pe care a incercat sa-i indrepte pe calea cea buna. Base' va scapa totusi, pentru ca-i din tagma celor multi iar tepele sunt pentru noi cei putini si poate corecti.
    • +28 (30 voturi)    
      Romania (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:37)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Romania a fost pusa pe o cale gresita de la bun inceput. E greu sa schimbi macazele acum fara ca trenul sa deraieze sau fara zdruncinaturi care unora le-ar provoca greturi si dureri.
      • -6 (8 voturi)    
        Calea asta noi ne-am ales-o (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:19)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        si faptul ca iti displace nu inseamna ca e gresita. Eu o consider foarte buna si perfect adaptata obiceiurilor nostre, este o cale ca ne ne permite sa ne dezvoltam rapid si sa ne asiguram perenitatea pe aceste meleaguri. Numai ca-si mai baga unii din vest coada si ne mai dau peste maini dar pana la urma tot calea noastra o s-o urmam.
        • +10 (10 voturi)    
          Perenitate (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:41)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Stiu ce zici. Chiar inteleg perfect ce zici. Insa daca perenitatea ne-o mentinem mintindu-ne pe noi insine, inselandu-ne (coruptie, trafic de influenta, decizii luate numai pentru a naste "capitalisti" autohtoni), atunci NU, mersi.

          Toate au un pret si eu cred ca platim prea mult in momentul de fata. Nu ne mai permitem "luxul" unei mafii nationale ca "taxa de protectie" pentru perenitatea pe aceste meleaguri.

          Cel mai bine e sa nu mai existe mafioti care sa ne fure pentru a fi puternici. Ideea e sa construiesti un stat cu oameni puternici care sa iti dea mai multa putere tie, ca si conducator legitim, nu tie, ca si mafiot.

          Poporul asta a fost saracit si prostit sistematic. Nici nu ma mira cand vedem clar ca politicul a fost si este mana in mana cu mafiotii si incearca din rasputeri sa continue aceasta politica.
          • -3 (5 voturi)    
            Nu mai visa la cai verzi pe pereti! (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:38)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            Cum fac majoritatea comentatorilor de pe aici. Aici nu va niciodata ca-n vest !
            Sunt alte reguli si alt sistem de valori, pe care cel mai bine le deprinzi din comediile lui Caragiale.

            Uite o poezie a lui Toparceanu ca sa-ti dai seama cum privesc romanii munca:

            Întrebare şi răspuns

            Rumegând cocenii de pe lângă jug,
            S-a-ntrebat odată boul de la plug:

            - Doamne, pe când alţii huzuresc mereu,
            Pentru ce eu singur să muncesc din greu?...

            La-ntrebarea asta, un prelung ecou
            I-a răspuns din slavă: - Pentru că eşti bou...

            Poezia ar trebui s-o citeasca si cei din guvern care promoveaza munca.
    • -2 (8 voturi)    
      gresesti dintr-un punct de vedere... (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:25)

      me [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      nu este vina lui iliescu sau meritul lui basescu ca sunt romanii cum sunt.

      mentalitatea se schimba cel mai greu. nu ilici ne-a invatat sa furam si sa ne batem joc de tara asta. asta am invatat singuri de multa vreme.
      dupa revolutie numai au iesit la iveala instinctele noastre.

      nu este vina faptului ca romanii sunt "comunisti" este vina mostenirii generice (adica in principiu e pur si simplu vina noastra)... sa nu itam cicatul taiat despre daci:"betivi si tradatori"

      Sa luam de exemplu referendumul. peste 90% o sa spuna ca nu-s multumiti de curatenia capitalei, dar cati dintre ei arunca hgartii pe jos, cati nu lasa mizerie cand se duc la gratar, etc etc etc. E foarte usor sa critici, dar este foarte greu sa faci.

      Cat despre politicieni eu cred ca nimeni nu face nimic, nici poporul, nici politicienii, nici nimeni.
      Daca erau diferiti erau mai preocupati sa faca ceva pentru tara asta, decat sa critice poporul, opozitia, pe toata lumea... pur si simplu asta nu e politica, e mahala!

      PS: diferenta intre a nu vrea sa faci ceva si a nu putea este extrem de subtila...
      • +4 (4 voturi)    
        Cum sta treaba cu furatul... (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:19)

        omidel [anonim] i-a raspuns lui me

        Nu ilici ne-a invatat sa furam, asa este, el doar ne-a incurajat si nu a facut nimic sa ne opreasca.
        Ba chiar ne-a dat si exemple, prin deciziile pe care le-a luat prin intermediul guvernelor pe care le-a pus....
    • -11 (11 voturi)    
      gore_din_chitila@yahoo.co.uk (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:37)

      Gore [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Sunt 100% de acord! Incepand de la ilici si romica, comunistii care ne-au pradat tara (imi amintesc ca a fost avertizat guvernul de salvare nationala ca se fura si se distrug intreprinderile iar romica a zis ca : "Trebuie sa se aleaga clasele") pana a base cu sluga boc, toti nu au facut altceva decat sa fure! De fapt nu pot sa-i categorisesc decat ca niste talhari la drumul mare. Ce spune colegul de mai jos, bate campii! Base nu a facut NIMIC pentru tara, a distrus si a lasat sa se distruga tara in linia lasata de ilici. Romanul nu fura cand nu are ce sau de unde, dar este un hot din nastere, ca sunt cateva exemplare care se abat de la regula este altceva, dar sunt sigur ca dintr-o suta de insi luati la intamplare 99% au pus mana si ar fi capabili daca s-ar ivi ocazia, sa lasam vrajeala de doi lei, toti traim in Romania si vedem ce se intampla!
      • +11 (13 voturi)    
        Generalizari aiurea (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:01)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Gore

        Nu spune ca romanii sunt asa si pe dincolo. Daca nemtii ar duce-o cum o ducem noi, la fel ar face.

        Si nemtii fura, insa fura aia de teapa lui Vantu, nu aia de rand, pt ca aia de rand o duc bine, sunt multumiti de viata lor. Si romanii care o duc bine sunt civilizati, nu ar pune mana pe ceva ce nu-i al lor, cu conditia ca bunastarea sa nu fi fost obtinuta prin furt. Altfel, reflexele il vor trada toata viata.

        Si americanii fura, fii pe pace. Insa cu cat nivelul de trai e mai scazut, cu atat esti mai tentat. Nu e o scuza, ci doar un rationament minimal.

        Odata cu nivelul de trai se ridica si civilizatia. Nu o sa ai oameni civilizati fara nivel de trai ridicat. Asa ca hai sa nu mai improscam noroi in noi insine, mai bine sa punem mana si sa muncim.
    • -9 (11 voturi)    
      Doamne fereste!!! (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:39)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Eu unul nu pot intelege deloc cum oameni cu o anumita cultura pot crede ca T Basescu este intruchiparea democratiei, ca el nu are a face cu regimul comunist. O minima lectura asupra istoriei serviciilor secrete din est va demonta piesa cu piesa aceasta idee inoculata de echipa portocalie. Postul detinut la Anvers este egal cu secretar de stat si astfel de demnitati erau ale ofiterilor de securitate. In plus chiar Capitanul Basescu declara ca si el a facut pe vremea lui Ceausescu transporturi speciale ( a se citi de arme).. ceea ce doar cu acoperirea securitatii se facea... domnilor si doamnelor.. luati-va valul de pe ochi.. dezbarati-va de a face statui la oameni ce nu merita si alegeti macar data viitoare oameni care chiar nu au a face cu fostul regim comunist. Inca ceva.. Basescu de ce a acceptat mineriada din 1990 si asta o afirm pt ca domnia sa apoi a devenit ministru sub regimul Iliescu... hai sa renuntam la partizanatul asta! Sa fim cinstiti fata de noi insine macar
      • +5 (5 voturi)    
        E greu! (Vineri, 29 aprilie 2011, 17:31)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Fa o mica paralela intre hoasca comunista ilici, care ceea ce a invatat, a facut mereu si T Basescu, care chiar daca a fost invatat ca ilici, a invatat ca omul se poate perfectiona, ca trebuie sa tina pasul cu timpurile.
        ilici, a tinut timpul in loc pentru ca nu a stiut sa se adapteze, T Basescu, a evoluat!
        Daca tu nu vezi mai departe de latrine si publika tv, nu ai cum intelege ceea ce altii pricep fara prea multa carte!
        Succesuri!
    • -5 (5 voturi)    
      realitate si a regimului Basescu!!! (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:46)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      uite ce se intampla si acum.. ca si la Ilici.. si la Ceausescu.. asa patesti daca nu iti tii gura si huidui iubitii conducatori
      http://www.adevarul.ro/locale/turnu-severin/Turnu_Severin-_Amendat_pentru_ca_i-a_tulburat_linistea_premierului_Boc_0_470953467.html
  • +3 (13 voturi)    
    "Que voulez-vous, (Vineri, 29 aprilie 2011, 10:24)

    ro [anonim]

    nous sommes ici aux portes de l'Orient, où tout est pris à la légère!"
    • 0 (0 voturi)    
      precizare (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:23)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui ro

      Daca tot punem ghilimele, citatul de mai sus ii apartine lui Henri Poincare.
      • +1 (1 vot)    
        dacă tot facem observaţii (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:50)

        ro [anonim] i-a raspuns lui Alex

        măcar să fie ele corecte
        citatul e din Raymond Poincare, nu Henri Poincare
    • +1 (1 vot)    
      . (Vineri, 29 aprilie 2011, 17:22)

      Eclesiastul [utilizator] i-a raspuns lui ro

      Simpla bagare in seama din lipsa de activitate.
  • +3 (5 voturi)    
    Nu am inteles nimic... (Vineri, 29 aprilie 2011, 11:54)

    STAN PATITU [anonim]

    De unde stiti voi sentinta daca inca nu s-au pronuntat judecatorii? Asta e justitie? Dar se spune bine ca "nu e pentru cine se pregateste ci pentru cine se nimereste"... Si miine este o zi !
  • +15 (15 voturi)    
    SOV-ule... (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:14)

    Sile [anonim]

    Bai,tu ai observat ca astia au cam inceput sa-si " intareasca statul". Nu poti sa fii suparat pe Base,,ti-a ascultat sugestia...
  • +21 (23 voturi)    
    Sper (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:22)

    Gabi M [utilizator]

    ca judecatorii sa admita recursul procurorilor!Prea multe rele a facut mafiotul asta care in celalalt dosar a fost eliberat de sotia judecatorului corupt,Costiniu!
  • +6 (6 voturi)    
    greu, foarte greu (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:29)

    ro [anonim]

    dar nu imposibil
  • +10 (10 voturi)    
    Dar hotarati-va odata ce Dumnezeu!! (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:38)

    Nicolae Popa [anonim]

    Circul asta cu Vantu, intrece si umbreste ceremonia de la Londra! Domnilor magistrati-judecatori si procurori-, dar mai hotarati-va odata sa il judecati pe acest escroc, pentru care exista toate dovezile posibile si bagati-l odata in puscarie, ca merita cu prisosinta. Cei care il numesc"omul de afaceri S.O.Vantu", sunt convins ca o fac ca sa il ridiculizeze, pentru ca nimeni in tara aceasta si chiar in troata lumea nu este capabil sa dea un singur exemplu de afacere cinstita si corecta pe care acesta ar fi facut-o. Toate sunt doar mega escrocherii si gainarii in stil mare.Si dispuneti sa i se confiste toti banii, ca tot nu sunt ai lui!!
    • +1 (1 vot)    
      Mare fass ceremonie. (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:50)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Nicolae Popa

      Numai putem noi,cei normali,de circul de la Londra.Mai mult ma i8ntereseaza sa intre Vantu la puscarie decat "nunta secolului"-?!!!
  • +15 (15 voturi)    
    voicu are un pat liber (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:38)

    panfil flecaru [anonim]

    tocmai a fost titularizat pe garsoniera.
    are di cadastru si intabulare.
  • +8 (8 voturi)    
    ALELUIAAA (Vineri, 29 aprilie 2011, 12:44)

    s73j4r [utilizator]

    A dat dzeu sa il vad pe acest personaj acolo de unde a plecat intre 4 pereti cu grilaj la geam :)

    Bineeeeee !
  • +3 (9 voturi)    
    circ (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:03)

    gigi [anonim]

    uite puscaria, nu mai e puscaria

    se mai joaca mult? cand o sa fie Romania stat de drept si nu gradinita?
  • +1 (3 voturi)    
    Rautacisme (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:04)

    Ghimpeteanu [utilizator]

    Cat rautacism domle
  • +16 (18 voturi)    
    pacatuiesc ? (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:07)

    sandel [anonim]

    ma simt racorit .

    Doamne iarta-ma ! , daca ce simt si spun este o rautate .

    o mai fi vreo cale de atac ?
    • +15 (15 voturi)    
      Da (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:12)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sandel

      Mereu mai este o cale de atac: iRealitateaTv.
      Si eu ma bucur pentru aceasta decizie.
    • +14 (14 voturi)    
      Este... (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:31)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui sandel

      atac de cord...
  • +18 (18 voturi)    
    incredibil, dar pare adevarat (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:11)

    mary [anonim]

    S-a produs miracolul: SOV arestat preventiv pentru 29 de zile!

    Iata stirea zilei! Multumesc HotNews.ro.
  • +17 (17 voturi)    
    Hahahaha!!! (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:13)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    S-a facut dreptate. Mafiotul a ajuns la parnaie. O decizie corecta. CA a reparat decizia mizerabila a judecatoriei sectorului 5.
    Ceea ce este de remarcat este ca NU mai este nici o cale de atac. SOV va zace la parnaie cel putin 29 de zile. Excelent!
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:26)

      Marcu [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Inainte sa va entuziasmati cu totii, amintiti-va ca si Gigi Becali, si Dan Diaconescu si altii au fost arestati preventiv si apoi s-a facut liniste. Eu am sa ma bucur cand se vor pronunta mai multe condamnari definitive + executare, ca in cazul Dinel Staicu. Pana atunci, pastrez sampania la rece si mai astept.

      Apropo, de Bercea Mondialu ce se mai aude?
      • +2 (2 voturi)    
        ? (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:33)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Marcu

        N-am inteles... Ce lagatura are Bercea Mondialu cu subiectul in discutie? Pe de alta parte, daca esti asa de curios (as zice fals de curios), informeaza-te de acolo de unde poti obtine raspunsul pe care ti-l doresti. Adica de la institutiile abilitate ale statului. Intrebarea ta e oricum vadit ironica si irelevanta. Sa te faci ca nu vezi ca lucrurile in Romania merg in directia buna, chiar si cu imperfectiunile evidente, e o dovada de rea vointa. Iti reamintesc faptul ca justitia este o putere in stat, separata de celelalte puteri ale statului. Daca justitia are probleme, singura institutie care le poate cat de cat rezolva este CSM. Nu Basescu. Punct.
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 29 aprilie 2011, 16:05)

          Marcu [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          M-ai inteles gresit, probabil esti in continuare prea entuziasmat de un pas mic in directia cea buna. E drept ca semnalele sunt pozitive, dar mai este mult pana cand vom putea spuna ca justitia in Romania functioneaza eficient. Eu voi spune "excelent!" cand vom avea condamnari definitive si executabile pentru macar jumatate dintre cei acuzati. Am vazut prea multe procese in jurul carora s-a facut mult zgomot si care au fost uitate in timp, ca sa ma mai pot entuziasma pentru o arestare preventiva de 29 de zile.
        • 0 (0 voturi)    
          putere.. (Vineri, 29 aprilie 2011, 21:15)

          sandel [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          domnule , am rugamintea sa nu-i mai dati justitiei ce nu are - putere .
          cine i-a dat putere ? putere da populatia cand voteaza pe unul sau pe altul . astia care primesc puterea de la popor fac pe urma legi .
          eu am inteles ca justitia este un serviciu public . adica judeca si dozeaza pedepse pentru cei pe care legea ii condamna sau acorda dreptate celor carora legea le da dreptate .
          unii fac serviciu public de sanatate altii fac curatenie iar magistratii fac si ei alt serviciu public .
          numai in capul unor zise doamne cum ar fi costiniu si cea de la iasi care e sefa peste nu stiu ce sindicat de judecatori justitia e o putere . de unde a luat puterea ?
  • -11 (15 voturi)    
    Arestati-l si maine !! (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:15)

    Bogdan [anonim]

    Din culcare in sculare, toata ziua, il aresteaza pe Vantu! Bine fratilor, sunteti nemaipomeniti! Justitia functioneaza nemaipomenit! :P Dar poate reusiti sa-l deovediti vinovat pe bune si sa-l inchideti pe bune ca de smecherii d-astea de imagine ne-am saturat !!
    P.S.
    Sau se tem ca daca-l dovedesc vinovat pe bune nu mai au cu cine sa defileze pe la TV sa-i arate pe mogulii pentru care au taiat ei salariile si alte drepturi ale mamelor, copiilor, ale celor cu nevoi speciale etc, pentru ce au marit ei taxe si impozite, de ce au crescut preturile, de ce amanta presedintelui e ministru, de ce numai papagali sunt in guvern, de ce coruptia portocalie a inlocuit-o pe cea rosie psd-ista s.a.m.d. Dar poate sunt eu rau...Sa-l mai arestati si maine!
  • +9 (9 voturi)    
    Planeta in sarbatoare (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:22)

    Trojan.H [utilizator]

    Astazi omenirea are parte de doua evenimente de exceptie.
    The King is dead. Long live the King.
    • +2 (2 voturi)    
      Eliberare sub control judiciar (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:54)

      Bujie [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Ma bucur ca ajuns acolo.....dar cum ramane cu eliberarea asta sub control judiciar...ca nu prea inteleg
      termenii astia juridici
  • -1 (3 voturi)    
    NEDUMERIRE !?! (Vineri, 29 aprilie 2011, 13:40)

    schoria [utilizator]

    articolul (scris de de a. biro, a. neagu ) a fost postat vineri, 29 aprilie 2011, 8:29 ! adică înainte (cu o oră ) să înceapă ședința de judecată dar se cunoştea "hotararea de vineri a judecatorilor este definitiva" luată la prânz !
    foarte curios !
    • +1 (3 voturi)    
      update (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:03)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui schoria

      Alo, domnu' Geoana, se numeste update la stire. Stirea initiala a fost ref. judecarea azi a recursului privind cererea procurorilor de arestare preventiva a lui SOV.
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:09)

    eu [anonim]

    asa cum am comentat si la nunta din anglia...

    sa fie intr-un ceas bun !! (cu arestarea asta)

    doamne ajuta :-)
  • -2 (4 voturi)    
    Mai bine cateva zile decat cativa ani de puscarie (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:20)

    Mircea [anonim]

    Ma gandesc la jocul de sah. Oare nu a premeditat SOV aceasta miscare- arestarea sa pentru citeva zile- pentru a se putea intilni la arest "intimplator" cu Popa si sa stabilesca impreuna strategia pentru celalalt proces ?. Ca cine stie ce se intimpla dincolo de zidurile arestului, iar tradatori sunt destui printre militienii din MAI.
    • +5 (5 voturi)    
      Asta e buna (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:28)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Prea tare faza.
      Adica le e mai simplu sa se inteleaga in puscarie si fara sa poata suna pe nimeni decat in libertate.

      Pe de alta parte, ai si tu dreptate, in libertate poate aveau alte distrageri: un jacuzii, poate mai venea prostanacul in vizite nocturne... mda... asa macar ar ramane mai concentrati pe problema :)
      Focus! Focus!
  • -1 (3 voturi)    
    Alba neagra. (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:29)

    haiducul [anonim]

    Si nimic mai mult,de fapt la ce te poti astepta de la un tara corupta pana la cel mai inalt nivel,exemple apar in fiecare zi numai noi nu ne trezim.
    Avem pana si o harta a clanurilor mafiote si nu se face nimic, de curand BASE anunta TOLERANTA ZERO impotriva acestor clanuri....si .drept exemplu mafioti ai clanului sportivilor sunt pusi in libertate nu prezinta pericol public.Mafioti conduc tara si asta nu de acum ci imediat de dupa 1989 indiferent de culoare politica, se cearta pe la TV doar de spectacol iar cand cade unul din ORICE partid se face front comun ca justitia sa nu puna mana pe el,iar daca ajunge pe mana justitiei sta o perioada scurta inchis de ochi lumii si atat.
    Un popor slab care se lasa ingenuchiat,injosit,furat,
    mintit,batjocorit......
  • +4 (4 voturi)    
    Corect (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:31)

    catalin_mattei [utilizator]

    decizie corecta.. nimic de comentat
  • +2 (2 voturi)    
    breaking-rotulian news (Vineri, 29 aprilie 2011, 14:56)

    adrianUrsu [anonim]

    Vantu vrea sa devina reporter si sa transmita live nunta secolului
  • +2 (2 voturi)    
    Intrebare. (Vineri, 29 aprilie 2011, 15:13)

    mobi [anonim]

    Unde va fi incarcerat?
    Si inca o intrebare.
    Nicolae Popa unde este incarcerat?
  • +4 (4 voturi)    
    Incet dar sigur! (Vineri, 29 aprilie 2011, 16:21)

    paul155 [utilizator]

    Numarul magistratilor unsi de Iliescu cat si pilele lor incet dar sigur par a se topii.Astept cu bucurie condamnarea tuturor urmaritilor penali din TOATE partidele si clanurile politice.Sa nu dormim linistiti Vantu nu este condamnat!


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by