22 de actuali sau fosti alesi locali, acuzati de ANI de incompatibilitate, conflict de interese sau fals in declaratii
Lista celor 22 foști sau actuali aleși locali în cazul carora Agenția a constatat starea de incompatibilitate, existența conflictului de interese de natura administrativa și penala, fals în declarații sau indicii privind savârșirea unor infracțiuni asimilate faptelor de corupție:
1. GEORGESCU ION
Primar al Orașului Mioveni, Jud. Argeș
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV, CONFLICT DE INTERESE PENAL ȘI INFRACȚIUNI ASIMILATE FAPTELOR DE CORUPȚIE
În calitate de primar, a semnat doua contracte în valoare totala de 9.042.500 Lei privind finanțarea acțiunilor / activitaților din cadrul Programului "Promovarea Sportului de Performanța", contracte încheiate între Consiliul Local Mioveni, reprezentat de Georgescu Ion, și Clubul Sportiv DACIA Mioveni, în cadrul caruia acesta a deținut calitatea de Președinte al Consiliul Director (în perioada 19 decembrie 2001 - 06 iulie 2010).
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 75, lit. b) și f) din Legea nr. 393/2004.
De asemenea, Agenția Naționala de Integritate a sesizat Direcția Naționala Anticorupție, în vederea verificarii indiciilor privind posibila savârșire a infracțiunii de conflict de interese, prevazuta de art. 301 din Codul Penal al României, precum și a infracțiunii asimilata faptelor de corupție, prevazuta de art. 12, lit. b) din Legea nr. 78/2000.
2. MOROȘAN MIRCEA
Primar al Orașului Huedin, Jud. Cluj
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În calitate de primar, a semnat dispoziția prin care s-a aprobat numirea soției sale în funcția de Manager al Spitalului Orașenesc Huedin, contractul de management, precum și dispoziții și acte adiționale ulterioare, prin care se aproba prelungirea contractului de management, încalcând, astfel, dispozițiile art. 76, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.
În perioada decembrie 2010 - ianuarie 2013, soția sa a obținut de la Spitalul Orașenesc Huedin venituri din salarii în cuantum de 140.715 lei.
3. DICA DAN-VIOREL
Primar al Comunei Pielești, Jud. Dolj
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 05 septembrie 2008 - 31 martie 2013, întrucât a deținut, simultan cu funcția de primar, și calitatea de membru al Consiliului de administrație al Școlii Gimnaziale nr. 2 Pielești, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003.
4. IRIMIE OCTAVIU-DANIEL
Primar al Comunei Livezile, Jud. Alba
INCOMPATIBILITATE
Se afla în stare de incompatibilitate începând cu data de 31 martie 2011, întrucât deține, simultan cu funcția de primar, și calitatea de comerciant persoana fizica în cadrul IRIMIE OCTAVIU-DANIEL PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 161/2003.
5. VELICA MIRCEA
Primar al Comunei Izbiceni, Jud. Olt
INCOMPATIBILITATE
Se afla în stare de incompatibilitate începând cu data de 13 august 2009, întrucât deține, simultan cu funcția de primar, și calitatea de comerciant persoana fizica în cadrul VELICA L. MIRCEA PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 161/2003.
6. MIRCEA MIHAI CRAINIC
Primar al Comunei Nojorid, Jud. Bihor
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 04 februarie 2009 - 16 septembrie 2014, întrucât a deținut, simultan cu funcția de primar, și calitatea de comerciant persoana fizica, respectiv titular al întreprinderii individuale CRAINIC MIRCEA MIHAI ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALa, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 161/2003.
7. FLORI OVIDIU AURELIAN
Primar al Comunei Ișalnița, Jud. Dolj
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 02 octombrie 2009 - 04 iulie 2013, întrucât a deținut, simultan cu funcția de viceprimar (mandatul 2008 - 2012), respectiv cu cea de primar (mandatul 2012 - 2016), și funcția de administrator al S.C. SERVICII PUBLICE IȘALNIȚA S.R.L., încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003.
8. PECHEANU GELU
Primar al Comunei Drânceni, Jud. Vaslui
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de primar (2008 - 2012), a încheiat un contract de concesiune având ca obiect explotarea unei suprafete de 75,22 ha, proprietate privata a Comunei Drânceni, cu ÎNTREPRINDEREA INDIVIDUALa PECHEANU BOGDAN VICTOR LUCIAN, al carei titular este fiul acestuia.
În perioada 2011 - 2013, ÎNTREPRINDEREA INDIVIDUALa PECHEANU BOGDAN VICTOR LUCIAN a beneficiat de subvenții A.P.I.A. în suma de 94.301,44 Lei, la baza obtinerii acestor sume de bani stând si contractul de concesiune menționat mai sus.
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 76, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, si art. 75, lit. a) din Legea nr. 393/2004.
9. ISUF EMILIAN
Fost Primar al Comunei Dragoești, Jud. Vâlcea
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de primar (2008 - 2012), a semnat, la data de 18 mai 2010, în calitate de arendator, un contract de arenda, prin care a fost arendata suprafața de 171 ha (islazuri comunale) catre Asociația Locala a Crescatorilor de Bovine, Ovine și Porcine din Comuna Dragoești, asociație în cadrul careia deține calitatea de membru fondator, precum și funcția de Președinte al Comitetului de Conducere.
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 76, alin. (1) din Legea nr. 161/2003 și dispozițiile art. 75, lit. f) din Legea nr. 393/2004.
10. GAVRILA MIHAI
Fost Primar al Comunei Drajna, Jud. Teleorman
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 17 iunie 2008 - 27 iunie 2012, întrucât a deținut, simultan cu funcția de primar, și funcția de reprezentant al unitații administrativ - teritoriale în Adunarea Generala a S.C. APACONS S.R.L. Drajna, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. f) din Legea nr. 161/2003.
11. MIHAI VASILE
Viceprimar al Comunei Farcașești, Jud. Gorj
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 21 iulie - 23 septembrie 2013, întrucât a deținut, simultan cu funcția de primar, și funcția de administrator al S.C. MIDI CRI IMPEX S.R.L., încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 161/2003.
12. RADU DEMETRESCU
Viceprimar al Orașului Sebiș, Jud. Arad
INCOMPATIBILITATE
Se afla în stare de incompatibilitate începând cu data de 17 iunie 2008, întrucât deține, simultan cu funcția de viceprimar, și calitatea de comerciant persoana fizica în cadrul DEMETRESCU RADU "FISH PROD" PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. g) din Legea nr. 161/2003.
13. CIOLCAN IOAN
Viceprimar al Comunei Crîmpoia, Jud. Olt
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 21 iunie 2012 - 19 septembrie 2014, întrucât a deținut, simultan cu funcția de viceprimar, și calitatea de angajat cu contract individual de munca în cadrul S.C. DINAMIC PRODCOM S.R.L., încalcând, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 161/2003.
14. COSTACHE AUREL
Viceprimar al Orașului Mioveni, Jud. Argeș
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de consilier local, deși avea un interes personal în problema supusa dezbaterilor, a participat la deliberarea și adoptarea hotarârilor Consiliului Local Mioveni privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012 și 2013 (în anexele acestor hotarâri, fiind prevazute la capitolul bugetar "Cultura, recreere și religie", subcapitolul "Sport", sume din care s-a finanțat activitatea Clubului Sportiv Mioveni).
Clubul Sportiv Mioveni este persoana fizica de drept privat în cadrul careia COSTACHE AUREL deține calitatea de membru asociat (începând cu data de 08 august 2006) și a deținut funcția de Vicepreședinte al Consiliului Director (în perioada 25 septembrie 2006 - 23 aprilie 2011).
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/2001, și dispozițiile art. 75, lit. f) și art. 77) din Legea nr. 393/2004.
15. BRÎNDAȘ FLORIN-VIOREL
Viceprimar al Comunei Șuncuiuș, Jud. Bihor
INCOMPATIBILITATE ȘI FALS IN DECLARAȚII
Se afla în stare de incompatibilitate, întrucât, deține începând cu data de 19 februarie 2009 și funcția de administrator al S.C. POJORÎTA S.R.L.
De asemenea, persoana evaluata s-a aflat în stare de incompatibilitate și în perioadele 19 iunie 2008 - 5 august 2013, respectiv, 19 iunie 2008 - 21 iunie 2010, interval în care acesta a deținut simultan cu funcția de viceprimar și funcția de administrator al S.C. FLORIS TURISM S.R.L., respectiv calitatea de comerciant persoana fizica în cadrul BRÎNDAȘ FLORIN VIOREL P.F.
BRÎNDAȘ FLORIN-VIOREL a încalcat, astfel, dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) și g) din Legea nr. 161/2003.
Agenția Naționala de Integritate a dispus sesizarea Parchetului de pe lânga Judecatoria Beiuș, Județul Bihor, în vederea efectuarii de cercetari cu privire la posibila savârșire a infracțiunii de fals în declarații, prevazuta și pedepsita de art. 326 din Codul Penal al României, întrucât BRÎNDAȘ FLORIN-VIOREL a omis declararea calitații de membru în organele de conducere, administrare și control ale societaților comerciale.
16. RUSU CONSTANTIN
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Comunei Ion Neculce, Jud. Iași
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 18 iunie 2012 - 12 ianuarie 2015, întrucât a deținut, simultan cu funcția de consilier local, și calitatea de angajat cu contract individual de munca în aparatul propriu al consiliului local respectiv, încalcând, astfel, dispozițiile art. 88, alin. (1), lit. c) și art. 91, alin. (3), teza I din Legea nr. 161/2003.
17. ROMAN GAVRILa
Consilier local al Orașului Brezoi, Jud. Vâlcea
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 30 iunie 2012 - 25 septembrie 2014, întrucât S.C. GIMARNIC S.R.L. (societate comerciala în cadrul careia fiul sau detine calitatea de asociat unic si functia de administrator) a emis catre Primaria Orasului Brezoi facturi fiscale pentru prestare de servicii, în valoare totala de 54.014,4 Lei, încalcând, astfel, dispozițiile art 90, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.
18. ANGHELINA DANIEL IONUȚ
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Comunei Cetate, Jud. Dolj
INCOMPATIBILITATE
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada exercitarii mandatului de consilier local (2012 - 2016), întrucât S.C. CETATE JUNIOR S.R.L. (societate comerciala în cadrul careia persoana evaluata deține calitatea de asociat și funcția de administrator, iar soția acestuia calitatea de asociat) a furnizat o serie de produse pe baza de factura, în valoare de totala de 37.092,96 Lei catre Primaria Comunei Cetate, încalcând, astfel, dispozițiile art. 90, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.
19. POPESCU MIHAELA CODRUȚA
Consilier local în cadrul Consiliului Local Orșova, Jud. Mehedinți
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de consilier local, a participat la ședințele consiliului local, respectiv, la dezbaterea și aprobarea a patru hotarâri ale consiliului local în cadrul carora s-a decis acordarea unor facilitați pentru S.C. FLORICOLA S.A. (societate comerciala în cadrul careia aceasta deține funcția de inginer chimist, și de la care obține venituri de natura salariala în calitatea de angajat cu contract individual de munca).
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 și dispozițiile art. 75, lit. b) din Legea nr. 393/2004.
20. BOCA ROMAN
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Municipiului Vatra Dornei, Jud. Suceava
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de consilier local 2008 - 2012, în calitate de membru în Comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, realizarea lucrarilor publice, protecția mediului, protecția monumentelor istorice și de arhitectura, persoana evaluata a avizat favorabil aprobarea proiectului urbanistic de detaliu privind construirea unei policlinici (P.U.D. depus de catre S.C. DORNA MEDICAL S.R.L., al carei asociat unic și administrator este soția persoanei evaluate). Mai mult, acesta a votat adoptarea hotarârii privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2009 și a participat la dezbaterea și aprobarea proiectului de hotarâre privind aprobarea P.U.D. construire policlinica, proprietar S.C. DORNA MEDICAL S.R.L.
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 și dispozițiile art. 75, lit. a) și c) si art. 77 din Legea nr. 393/2004.
21. DOGARU ION
Consilier local în cadrul Consiliului Local al Orasului Panciu, Jud. Vrancea
CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
În perioada exercitarii mandatului de consilier local, a participat la ședințele Consiliului Local al Orașului Panciu, în cadrul carora au fost alocate fonduri pentru obiectivul de investiții "Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din orasul Panciu", respectiv a luat parte la dezbateri, exercitându-și dreptul de vot, și, de asemenea, a semnat procesele - verbale de ședința încheiate.
Ulterior, în perioada 2009 - 2012, S.C. SIPROD S.R.L. (societate comerciala în cadrul careia acesta a detinut în perioada 20 decembrie 1991 - 01 iulie 2013 calitatea de asociat unic si functia de administrator), a încheiat cu Primaria Orasului Panciu cinci contracte de lucrari în baza carora primaria a efectuat plati catre S.C. SIPROD S.R.L., în valoare totala de 1.951.564,99 Lei, ca urmare a derularii obiectivului de investitii "Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din orasul Panciu".
Persoana evaluata a încalcat, astfel, dispozițiile art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/2001 și dispozițiile art. 75, lit. a) și c) si art. 77 din Legea nr. 393/2004.
22. TOMESCU ION
Fost Consilier local în cadrul Consiliului Local al Orașului Gaești, Jud. Dâmbovița
INCOMPATIBILITATE ȘI CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV
S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada exercitarii mandatului de consilier local, întrucât, la data de 13 iulie 2011, cabinetul sau de avocatura a încheiat un contract de asistența juridica cu Primaria Orașului Gaești, încalcând, astfel, dispozițiile art 90, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.
De asemenea, întrucât TOMESCU ION a participat și a votat în mod favorabil la adoptarea hotarârii consiliului local privind împuternicirea Cabinetului Individual de Avocatura "TOMESCU ION" sa reprezinte Consiliul Local Gaești în diverse dosare juridice, cu un onorariu convenit în cuantum de 5.000 Lei, persoana evaluata a încalcat, astfel, și dispozițiile art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/ 2001, dispozițiile art. 75, lit. a) și c) si dispozițiile art. 77, alin. (1) și (2) din Legea nr. 393/2004.
Persoanele evaluate au fost informate despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiaza – de a fi asistate sau reprezentate de un avocat si de a prezenta date sau informații pe care le considera necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris. IRIMIE OCTAVIU-DANIEL, RUSU CONSTANTIN, VELICA MIRCEA, CIOLCAN IOAN, ANGHELINA DANIEL IONUȚ, DOGARU ION și TOMESCU ION nu au depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la aparare, mai precizeaza ANI.
Potrivit inspectorilor de integritate, persoanele menționate au încalcat urmatoarele prevederi legale:
· art. 76, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit caruia "Primarii […] sunt obligati sa nu emita un act administrativ sau sa nu încheie un act juridic ori sa nu emita o dispozitie, în exercitarea functiei, care produce un folos material pentru sine, pentru sotul sau ori rudele sale de gradul I";
· art. 87, alin. (1), lit. c), d), f) și g) din Legea nr. 161/2003, potrivit caruia "Functia de primar si viceprimar […] este incompatibila cu […] calitatea de functionar public sau angajat cu contract individual de munca, indiferent de durata acestuia; functia […] administrator, membru al consiliului de administratie […] la societatile comerciale, […] precum si la institutiile publice; funcția de reprezentant al unitații administrativ-teritoriale în adunarile generale ale societaților comerciale de interes local; calitatea de comerciant persoana fizica";
· art. 88, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 161/2003, potrivit caruia "functia de consilier local […] este incompatibila cu […] calitatea de […] angajat cu contract individual de munca în aparatul propriu al consiliului local respectiv […]";
· art. 90, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit caruia "Consilierii locali […] care au functia de presedinte, vicepresedinte, director general, director, manager, administrator, membru al consiliului de administratie sau cenzor ori alte functii de conducere, precum si calitatea de actionar sau asociat la societatile comerciale cu capital privat sau cu capital majoritar de stat ori cu capital al unei unitati administrativ-teritoriale nu pot încheia contracte comerciale de prestari de servicii, de executare de lucrari, de furnizare de produse sau contracte de asociere cu autoritatile administratiei publice locale din care fac parte, cu institutiile sau regiile autonome de interes local aflate în subordinea ori sub autoritatea consiliului local sau judetean respectiv ori cu societatile comerciale înfiintate de consiliile locale sau consiliile judetene respective";
· art. 91, alin. (3), teza I din Legea nr. 161/2003, potrivit caruia "Alesul local poate renunța la funcția deținuta înainte de a fi numit sau ales în funcția care atrage starea de incompatibilitate, în cel mult 15 zile de la numirea sau alegerea în aceasta funcție";
· art. 46, alin. (1) din Legea nr. 215/2001, potrivit caruia "Nu pot lua parte la deliberarea si la adoptarea hotarârilor consilierul local care, fie personal, fie prin sot, sotie, afini sau rude pâna la gradul al patrulea inclusiv, are un interes personal în problema supusa dezbaterilor consiliului local";
· art. 75, lit. a) b), c) și f) din Legea nr. 393/2004, potrivit caruia "Alesii locali au un interes personal într-o anumita problema, daca au posibilitatea sa anticipeze ca o decizie a autoritatii publice din care fac parte ar putea prezenta un beneficiu sau un dezavantaj pentru sine sau pentru: sot, sotie, rude sau afini pâna la gradul al doilea inclusiv; orice persoana fizica sau juridica cu care au o relatie de angajament, indiferent de natura acestuia ; o societate comerciala la care detin calitatea de asociat unic, functia de administrator sau de la care obtin venituri […] o asociatie sau fundatie din care fac parte";
· art. 77, alin. (1) și (2) din Legea nr. 393/2004, potrivit caruia "[…] consilierii locali nu pot lua parte la deliberarea si adoptarea de hotarâri daca au un interes personal în problema supusa dezbaterii. În situatiile prevazute la alin. 1, consilierii locali si consilierii judeteni sunt obligati sa anunte la începutul dezbaterilor interesul personal pe care îl au în problema respectiva";
· art. 12, lit. b) din Legea 78/2000, potrivit caruia "Sunt pedepsite cu închisoarea de la 1 la 5 ani urmatoarele fapte, daca sunt savârsite în scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri ori alte foloase necuvenite […] folosirea, în orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii";
· art. 301, alin. (1) din Codul Penal al României, potrivit caruia "Fapta functionarului public care, în exercitarea atributiilor de serviciu, a îndeplinit un act ori a participat la luarea unei decizii prin care s-a obtinut, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru sotul sau, pentru o ruda ori pentru un afin pâna la gradul II inclusiv sau pentru o alta persoana cu care s-a aflat în raporturi comerciale ori de munca în ultimii 5 ani, sau din partea careia a beneficiat ori beneficiaza de foloase de orice natura, se pedepseste cu închisoarea de la unu la 5 ani si interzicerea exercitarii dreptului de a ocupa o functie publica";
· art. 326 din Codul Penal al României, potrivit caruia "Declararea necorespunzatoare a adevarului, facuta unei persoane dintre cele prevazute la art. 175, în vederea producerii unei consecinte juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurarilor, declaratia facuta serveste pentru producerea acelei consecinte, se pedepseste cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda".
"Fapta persoanei cu privire la care s-a constatat […] încalcarea obligatiilor legale privind conflictul de interese ori starea de incompatibilitate constituie abatere disciplinara si se sanctioneaza potrivit reglementarii aplicabile demnitatii, functiei sau activitatii respective […]".
"Persoana […] fața de care s-a constatat existenta conflictului de interese ori starea de incompatibilitate este decazuta din dreptul de a mai exercita o funcție sau o demnitate publica […] pe o perioada de 3 ani de la data eliberarii, destituirii din funcția ori demnitatea publica respectiva sau a încetarii de drept a mandatului. Daca persoana a ocupat o funcție eligibila, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioada de 3 ani de la încetarea mandatului".

Un uriaș adormit ar putea ucide viața din oceane / Mark Zuckerberg și-a făcut de râs metaversul / Noi filme „Lord of The Rings” la orizont
Când vremea o ia razna pentru o lună - O „plimbare” virtuală printre extremele de frig și căldură în cele 12 luni ale anului
„Nu mai vorbiți veverițelor, că vă iau și vă prind de coadă și apoi mă excit”. Girl Up, rețeaua adolescentelor care luptă împotriva abuzurilor sexuale din școli
Zelenski spune că situația de pe front devine din cea în ce mai grea. Hanna Maliar: Rușii și-au desfășurat toate forțele pentru a încercui Bahmut
Răsturnare de situație în cazul morții Dariei Dughina. Un grup clandestin anti-Putin a ucis-o pe fiica lui Aleksandr Dughin, susține un fost deputat rus
![]() | Proiect finantat de Uniunea Europeana |
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei. Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor. Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania. |
- 15 ani 6 luni
- 15 ani 1 luna
- 14 ani 9 luni
- 11 ani 1 luna
- 10 ani 10 luni
- 4222 zile
- 4025 zile
- 3691 zile
- 3605 zile
- 3605 zile
- 7543 zile
- 4216 zile
- 5782 zile
- 6357 zile
- 3769 zile
- 3621 zile
- 6208 zile
- 5561 zile
- 6166 zile
- 3663 zile
- 4228 zile
- 5901 zile
- 6735 zile
- 5305 zile
- 5232 zile
- 6287 zile
- 6260 zile
- 3317 zile
- 4468 zile
- 6261 zile
- 3720 zile
- 3536 zile
- 4530 zile
- 5334 zile
- 5348 zile
- 6168 zile
- 5329 zile
- 3613 zile
- 3580 zile
- 4453 zile
- 5971 zile
- 4493 zile
- 5754 zile
- 4046 zile
- 6100 zile
- 4607 zile
- 3543 zile
- 3766 zile
- 4878 zile
- 3556 zile
- 3802 zile
- 6618 zile
- 5526 zile
- 4815 zile