VIDEO Dan Voiculescu, cercetat sub control judiciar intr-un nou dosar de santaj. El ar fi amenintat oameni de afaceri cu campanii de discreditare daca nu vor incheia contracte de publicitate cu trustul sau de presa

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 3 iulie 2014, 20:03 Dosare Anticoruptie


Dan Voiculescu
Foto: AGERPRES
Dan Voiculescu este cercetat de procurorii anticoruptie, sub control judiciar, pentru infractiunea de "santaj prin constrangere in scopul dobandirii, in mod injust, a unui folos patrimonial (7 acte materiale)", anunta DNA intr-un comunicat difuzat joi seara. Potrivit procurorilor, Voiculescu "a amenintat direct, sau prin intermediari, oameni de afaceri si administratori a trei companii ca, in situatia in care nu vor incheia contracte de publicitate cu trustul de presa pe care in fapt il conduce, va declansa o agresiva campanie de discreditare".

"Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie - Sectia de combatere a coruptiei au dispus punerea in miscare a actiunii penale si luarea masurii controlului judiciar, incepand cu data de 3 iulie 2014, fata de inculpatul VOICULESCU DAN, in sarcina caruia s-a retinut infractiunea de santaj prin constrangere in scopul dobandirii, in mod injust, a unui folos patrimonial (7 acte materiale)", informeaza DNA in comunicat.



In ordonanta de dispunere a controlului judiciar, procurorii au retinut urmatoarele:

  • Inculpatul VOICULESCU DAN a amenintat direct, sau prin intermediari, oameni de afaceri si administratori a trei companii ca, in situatia in care nu vor incheia contracte de publicitate cu trustul de presa pe care in fapt il conduce, va declansa o agresiva campanie de discreditare.
  • Sub aceasta amenintare, unul dintre oamenii de afaceri, denuntator in cauza, i-a achitat lui VOICULESCU DAN suma totala de 900.000 euro sub forma a cinci contracte de publicitate, incheiate cu trusturile de presa apartinand acestuia.
  • Un al doilea om de afaceri, denuntator la randul sau, desi s-a simtit direct si puternic amenintat, a refuzat categoric sa cedeze santajului, amenintarii si constrangerii, asa incat, trustul controlat de inculpat a declansat un atac mediatic sustinut la adresa firmei acestui om de afaceri.
  • Potrivit probelor administrate in cauza, in perioada 2007, 2008, 2011, 2012, inculpatul Voiculescu Dan, sub pretextul imbunatatirii si mentinerii capitalului de imagine, a cerut unuia dintre denuntatori incheierea unor contracte de publicitate care, in realitate, erau taxe de protectie impotriva denigrarii.
  • Ca modalitate de abordare folosita de catre Voiculescu Dan, acesta le-a prezentat denuntatorilor (oameni de afaceri) faptul ca este necesar sa acorde o atentie deosebita sporirii capitalului de imagine al firmelor lor prin intermediul trustului de presa INTACT MEDIA si a subliniat ca lipsa promovarii in media a activitatii companiilor lor risca sa aiba efecte dezastruoase din punct de vedere financiar, respectiv, ca orice eveniment referitor la activitatea firmei va fi prezentat intr-un mod negativ exagerat, nu doar sub forma de stiri, ci sub forma de dezbateri televizate, gen talk-show, pe posturile de televiziune ANTENA 1 sau ANTENA 3.
"In cauza, sunt indeplinite exigentele procedural-penale privind luarea masurii controlului judiciar, aceasta fiind necesara in scopul asigurarii bunei desfasurari a procesului penal, al impiedicarii sustragerii inculpatului VOICULESCU DAN de la urmarirea penala si al prevenirii savarsirii de catre acesta a unor noi infractiuni de santaj", precizeaza DNA.

"Pe timpul cat se afla sub control judiciar, inculpatul trebuie sa respecte urmatoarele obligatii:
- sa se prezinte la organul de urmarire penala;
- sa informeze de indata organul judiciar care a dispus masura sau in fata caruia se afla cauza cu privire la schimbarea locuintei;
- sa se prezinte la organul de politie desemnat cu supravegherea sa de catre organul judiciar care a dispus masura, conform programului de supraveghere intocmit de organul de politie sau ori de cate ori este chemat;
- sa nu paraseasca teritoriul Romaniei, altfel decat cu incuviintarea prealabila a procurorului;
- sa nu se apropie de denuntatori, de martori si sa nu comunice cu aceste persoane direct sau indirect pe nicio cale;

Inculpatului i s-au adus la cunostinta calitatea procesuala de inculpat si acuzatiile, conformitate cu art. 309 din Codul de procedura penala.

Inculpatului i s-a atras atentia ca, in caz de incalcare cu rea-credinta a obligatiilor care ii revin, masura controlului judiciar se poate inlocui cu masura arestului la domiciliu sau masura arestarii preventive", mai precizeaza DNA.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























15266 vizualizari

  • +64 (70 voturi)    
    Varanule... (Joi, 3 iulie 2014, 20:09)

    Observator roman [utilizator]

    ...nu e bine, Varanule, nu e bine...
    Vei veni la procesul asta cu santajul: direct de la brutarie!
    • +41 (45 voturi)    
      Ce-a ajuns securistul sa faca! (Joi, 3 iulie 2014, 20:37)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Dan Voiculescu a fost acuzat de santaj cu ajutorul trustului de televiziune Antena 3 a unor oameni de afaceri. Intre Dan Voiculescu si Dan Diaconescu mai e doar o diferenta...De nume...
      • +15 (21 voturi)    
        pai de unde crezi ca avea bani (Vineri, 4 iulie 2014, 8:32)

        linarel [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        sa plateasca armata de urlatori si denigratori ani de zile . Orice persoana chiar care nu e din politica dar care nu-i pe placul locul e bagata in mocirla pina cind e numele si imaginea acelei persoane distrusa

        Publicitatea scade peste tot; ziarele se inchid, posturile radio si TV reduc costul/reclama si el continua sa-si cresca imperiul din bani obtinuti ilegal. Cum naiba . Pai simplu spala banii obtinuti ilegal prin santaj cea ce e infractiune

        Merita cel putin 50+bonus 100 de ani de puscarie iar wc-urile lui inchise definitiv.
    • +42 (46 voturi)    
      Varanul la zoo (traducere: Voiculescu dupa gratii) (Joi, 3 iulie 2014, 21:26)

      GeorgianDaniel [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Bai baietzi ...mai potolitzi-va cu aciditatzile aste ! Ca il omorati de inima pe Gadea Pocaitul si pe Badea decelebratul cand asociati cuvinte ca "puscarie" alaturi de "voiculescu" !!! La brutarieeee !
    • +20 (24 voturi)    
      Ole, ole, ole, ole, Voiculescu nu mai e! (Vineri, 4 iulie 2014, 4:29)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Varanule, nu uita, Romaniua nui a ta!
      Si pastreaza-i un patutz si lui Ghita, sa aiba ei el un' sa doarma!
    • +11 (15 voturi)    
      Lasa, lasa... (Vineri, 4 iulie 2014, 9:00)

      Adriana10 [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Voiculescule, se strange latul, si asta e bine pt. tara asta, daca reusesc judecatorii sa te bage in sfarsit la parnaie, unde iti este locul.
    • +6 (8 voturi)    
      Gadea, Ciuvica, Badea (Vineri, 4 iulie 2014, 11:03)

      Adriana10 [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Cu cata infocare sar Gadea, Ciuvica si Badea in apararea sefului lor de la Latrina 3! A bagat Voiculescu bani grei in astia sa ii faca publicitate.
      Si i-a mers, pt. ca astia nu sunt decat niste pupincuristi cripto-comunisti ca si el.
      Se strange latul, Voiculescule...
    • +3 (5 voturi)    
      tara condusa de mafioti (Vineri, 4 iulie 2014, 11:29)

      SergiuAnghel000 [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Mi-e o scarba de nedescris de voiculescu, clanul lui, si latratorii lui. Dar ce vedem acum, este doar o reactie puternica a celeilalte satre la atacurile furibunde ale varanului.
      Eu as vrea sa-i vad pe toti la puscarie, nu doar pe astia, si ailalti sa ramana bine mersi cu puterea, sa nu-i mai deranjeze nimeni.
      • +2 (2 voturi)    
        Reactia fata de PUSCARIE incurca socotelile :) (Vineri, 4 iulie 2014, 13:29)

        sestra [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

        .

        Dintre doua satre, una singura a construit O SINGURA JUSTITIE de care sa se teama TOATE satrele :))
  • +56 (62 voturi)    
    Se strange latul (Joi, 3 iulie 2014, 20:13)

    Matrafirefox [utilizator]

    In curand securistul Voiculescu, zis Felix, va plati pentru infractiunile lui.

    Se crede intangibil, ca toti fostii securisti, dar nu va scapa, iar postacii pro-Voiculescu de pretutindeni sunt in agonie totala.

    Voi dormi bine la noapte.
    • +29 (33 voturi)    
      Se strange latul! (Joi, 3 iulie 2014, 21:57)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      gadea deja il simte, deja are constipatie , greaca simte ghetata la popou, oana siu ursu deja plimba lantul!
      Sa vezi distractie dupa ce dispar javrele astea!
      Mai urmeaza uslarimea si gata, s/a curatat Romania de javre.
      In sfarsit!
      Da. Doamne!
      • +27 (31 voturi)    
        nu'i chiar asa de usor dar se poate. (Vineri, 4 iulie 2014, 2:52)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Sa nu uitam cui datoram o justitie independenta:
        - Basescu
        - Macovei
        - Morar
        - Kovesi
        - Danilet
        ...
        - UE
        - USA

        Incet dar sigur, romanul va incepe sa aiba incredere in justitie si in dreptul legii vs. spaga, ciubuc sau "atentie".
        • +12 (16 voturi)    
          Mare dreptate ai (Vineri, 4 iulie 2014, 8:24)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

          Trebuie reamintit celor care reneagă evidenţa.
        • -8 (8 voturi)    
          pfff (Vineri, 4 iulie 2014, 11:24)

          SergiuAnghel000 [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

          intre voi si gade nu e nicio diferenta. Asa cum pt ei basescu e vinovat pt toate, asa sunt semi-zeii astia pt voi.

          Din punctul meu de vedere, lor le vom datora doar incarcerarea lui Voiculescu si a clanului lui. E ok, dar asta nu inseamna independenta. As vrea sa-i vad si pe membrii celuilalt clan.
          • +5 (5 voturi)    
            draga Sergiu, gresesti. (Vineri, 4 iulie 2014, 13:15)

            Ion B [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

            Vorbim aici de de cucoana aia legata la ochi si cu balanta in mana. Legata la ochi tocmai ca sa nu vada ca este un dan voiculescu sau un ion gheorghe anonim. Cu balanta ca sa cantareasca faptele pe de'o parte si legile pe de alta.
            Si daca peste zeci de ani cineva o sa aiba statuie pentru ce a facut pentru tara asta sigur nu o sa fie iliescu ilici ion si nici ponta copy/paste dar poate Basecu. Si asta pentru ca a pus BAZA UNUI STAT DEMOCRAT:
            J U S T I T I E I N D E P E N D E N T A ! ! !
            Hai sa traiesti!
            • +1 (1 vot)    
              Bravo DNA (Vineri, 4 iulie 2014, 20:58)

              Craciunitza [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

              Sa ne traiti domnule presedinte Basescu!! nu stiu cum ati rezistat atacurilor acestor nemernici..care permanent au sabotat Institutia Prezidentiala! daca nu erati un adevarat barbat va lasau nervii!! Sa cereti sa i se impute VARANULUI si cheluielile ocazionate de cele doua Referendum-uri gandite si organizate din initiativa si cu sprijinul lui nemijlocit! Sa i se ceara daune interese pentru stoparea bunului mers al DEMOCRATIEI in Romania! Plangerea penala sa o faca Institutia Prezidentiala! Varanul, care a pus mana pe mii de Hectare din pamantul Romaniei a cerut comisie de ancheta , impreuna cu madama Firea., pentru ca fiica presedintelui a cumparat , cu bani de pe credit, pamant de la particulari ?? El suge din miile de hectare ale statului roman milioane de Euro , in fiecare an!! De ce ..?? Ce nenorociti .. Rusine Varanule , rusine Firea & rusine pentru toti membrii partidului "conservator " al practicilor securiste !!
  • +51 (57 voturi)    
    stim stim...Basescu e de vina (Joi, 3 iulie 2014, 20:16)

    lucadd [utilizator]

    haideti hahalelelor dati i drumul la boceala pentru Felix aka turnatorul... cat il mai aveti liber sa va plateasca
    • +9 (13 voturi)    
      iar au disparut? (Vineri, 4 iulie 2014, 9:25)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      unde sunt mazeta, evoque, alex4321, adrian8, demagogu, gigi kent.....
      • +5 (5 voturi)    
        o uiti pe Finutza.. (Vineri, 4 iulie 2014, 12:07)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        sau ea s-a lasat intre timp de astfel de obiceiuri..?
        Lasand gluma la o parte, ce s-a intamplat cu Mazeta?. El e primul care posteaza la orice articol..ca postul nu are legatura cu subiectul articolului, e alta treaba, dar el posteaza.
  • +59 (63 voturi)    
    Vai de curul tau Varane (Joi, 3 iulie 2014, 20:18)

    Armadilo [utilizator]

    Azi dupa amiaza cand a aparut stirea ca DNA il cheama la interviu pe Varan, cei mai multi au crezut ca are legatura cu ce a declarat Capatana, nici pe departe.....

    Exact la asta ma gandeam, trebuie sa fie altceva, ceva ce nu o mai fost in discutie pana acum.

    Vai de tine, nu cred ca sunt atatia procurori cat ar fi necesar pentru cate prostii ai facut.

    Chiar de ar fi vandut Basescu TOATA flota, ce ai facut tu ii de zeci de ori mai mult. Om de nimic.
  • +54 (58 voturi)    
    La multi ani! (Joi, 3 iulie 2014, 20:27)

    StancuAlexandru [utilizator]

    In momentul in care acest om va fi in sfarsit condamnat definitiv, propun sa ne manifestam satisfactia in mod public. Ar trebui organizata o intalnire prin care sa ne aratam multumirea si sustinerea pentru o justitie independenta si curajoasa si prin care sa transmitem un semnal si dincolo de granite ca nu toti suntem corupti si ca nu toti suntem dispusi sa acceptam orice de la acesti sacali care ne conduc. Pentru ca aceasta initiativa sa se realizeze este insa nevoie de sprijinul puternic prin promovare al acelora din presa care inca mai sunt curati.
    • +30 (32 voturi)    
      Subscriu! (Joi, 3 iulie 2014, 21:11)

      nicmi [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      In favoarea justitiei, in favoarea unui prezent si viitor pentru copiii nostri, curatate de figurile sinistre ale Vechiului Regim comunisto-securistic.
    • +32 (34 voturi)    
      ...... (Joi, 3 iulie 2014, 22:07)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      Si eu m-am gindit la ceva f. simplu cum ar fii sa ne adunam in fata DNA si sa aplaudam citeva minute
      • +4 (4 voturi)    
        /// (Vineri, 4 iulie 2014, 13:25)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui geag

        Voi veni.
        Doar sa ne organizam.
    • +26 (28 voturi)    
      Ziua Justitiei (Joi, 3 iulie 2014, 23:17)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      Ar trebui sa fie una din sarbatorile oficiale ale Romaniei. E nevoie de asa ceva pentru a le reaminti tuturor ca justitia - si cinstea - e la fel de critica precum constitutia intr-un stat democratic.
    • +5 (5 voturi)    
      /// (Vineri, 4 iulie 2014, 13:24)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      Eu voi veni.
      Aduc si sticla cu mine.
      Ii invite si pe ''he, he''- mazeta si fa-finutza.
  • +2 (22 voturi)    
    Nu e adevarat! (Joi, 3 iulie 2014, 20:51)

    Pseudonim17 [utilizator]

    Este o razbunare a serviciilor ba$$iste pentru faptul ca domnul profesor Voiculescu a dezvaluit zilele trecute ca Bas$$escu a furat flota.
  • +28 (32 voturi)    
    Inca nu ma entuziasmez (Joi, 3 iulie 2014, 20:53)

    EMP [utilizator]

    Ramane sa vedem daca declaratiile denuntatorilor se vor confirma. Daca e insa adevarat, va spun sincer ca Voiculescu e mai prost decat l-am crezut. Sa ai o astfel de avere si sa recurgi la santaje prin intermediul institutiilor media care iti apartin denota o mentalitate de bisnitar.
  • +22 (24 voturi)    
    ponta ... (Joi, 3 iulie 2014, 21:10)

    pita [utilizator]

    prietenul tau si al lui taica popa , este la ''cotitura'', sunt curios esti barbat adevarat sau ''gluga de coceni'', acum este momentul sa-ti arati tupeul, curajul , de a te afirma , mai ales ca'' arendasul'', s-a infruptat de la ''arendatorul'' rom. care intre timp ti-a devenit neam ! nu sunteti nemuritori , asa ca vine vremea cand veti da socoteala !
  • +23 (25 voturi)    
    Voiculescu la DNA (Joi, 3 iulie 2014, 21:13)

    MirceaGeorgescu [utilizator]

    Trebuia sa se intample! Prea multe laturi aruncate de slugile Varanului.
  • +27 (29 voturi)    
    Luati aminte! (Joi, 3 iulie 2014, 21:27)

    Lucky1 [utilizator]

    Sper ca aceasta stire sa fie un semnal clar si convingator pentru toti coruptii Romaniei, oameni de afaceri, politicieni, demnitari, etc. ca nici unul, chiar cu posibilitatile lui Voiculescu (bani, media, relatii politice direct la Primul Ministru..), nu au sansa sa scape la nesfarsit iar, in final, tot trebuie sa dea socoteala pentru fapte penale in fata Legii.

    Mai sper ca acest sentiment, de satisfactie pentru realizarile Justitiei, il manifesta majoritatea populatiei astfel ca acest val al aprobarii populare sa dea si mai multa forta si determinare Justitiei in munca sa contra coruptiei.
    • +12 (14 voturi)    
      Asta cu speranta nu o prea inteleg... (Vineri, 4 iulie 2014, 4:52)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      si ma gandesc la momentul alegerilor cand varanul era la concurenta cu Craciun.
      Ma tot intreb si acum: ce i'a impiedicat pe romansii nostri sa voteze sperata schimbarii si integritatatea morala a unui luptator - Craciun, cu securistul turntor felix?
      Au fost singuri in cabina votului, cu o stmpila si o bucata de hartie si au ales ce?
      Si dupa ce varanul si'a bagat piceoarele in senatul in care tocmai fusese ales, demisionand ca sa mai lungeasca inca cativa ani pelteaua dulce a libertatii cu cine a fost inlocuit? Tot cu un neispravit.
      Ce vreau sa spun cu asta?
      Cred ca nu se vor bucura prea multi de reusita justitiei asa cum speri tu si mi'as dorii si eu.
      Pur si simplu constinta romanului trece prin burta: Paine si Circ ca pe vremea romanilor si n'ai probleme.
      • +8 (10 voturi)    
        Au votat o pereche de pantaloni, (Vineri, 4 iulie 2014, 9:13)

        abel [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        o sticla de ulei si un kilogram de faina. Sa vedeti cum misuna pensionarii la sediile PSD ,in timpul alegerilor.... Craciun nu a avut bani de pomana electorala...
  • +18 (20 voturi)    
    Danutz, ai multeee pucuri in Poarta Alba. (Joi, 3 iulie 2014, 21:54)

    Plagarus [utilizator]

    In sfarsit i se rupe crosa si antena !
  • +19 (23 voturi)    
    oare de ce (Joi, 3 iulie 2014, 23:23)

    mad0nion [utilizator]

    Ceea ce nimeni nu s-a intrebat este de ce a trebuit sa iasa varanul la produs... a 2-a oara de data asta(!). O prima exiplicatie ar fi ca e lacom, si este drept ca e lacom pentru ca a facut multe ""afaceri" nesabuite. Daca ar fi cumparat terenul ala cu 5 milioane de euro in loc de 150.000 de euro (echivalentul unui apartament mai mare la vremea aceea) ar fi inchis gura tuturor si s-ar fi ales in continuare cu 55 milioane profit. E de colea? Dar asta nu explica tot. Santajul o fi modelul de business al impact mediei? probabil - partial dar asta tot nu explica de ce a ajuns sa bage pe gat cu forta spatiu publicitar. Adevarul este ca nu se vinde spatiul desi antelene au o cota de audienta destul de confortabila. De ce nu se vinde? Pentru ca pubilcul tinta este CHEL in buzunare. Publicul antenelor este format din pensionari, amarati, salariati la stat si frecatori de menta - toti frustratii pamantului. Ori astia nu au bani nici de paine, cand au bani. Pe piata de publicitate este fix-pix. D-aia "jurnalistii" lor o sa facea foamea ca Sorin Alexandrescu nu mai merge la produs, varanul nu o sa mai poata din puscarie. Camelia n-o sa poata. O sa mearga Gadea, ca un om normal la cap nu o sa mai aiba curajul. Cine o sa le plateasca salariul?

    Citeste mai mult: adev.ro/n852mn
  • -23 (29 voturi)    
    in sfarsit (Joi, 3 iulie 2014, 23:36)

    evoque [utilizator]

    o replica cat de cat mai interesanta din partea basesciana. Ce frumoasa este lupta asta intre copii comunismului, ce monstrii, frumos:)).
    Daca denuntator este nelutu iordache, e tareee.....credibila povestea.
    • +20 (24 voturi)    
      Copiii, sefu', copiii. (Vineri, 4 iulie 2014, 1:46)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Stii, unul din acesti copii este si nea Diaconu Mircea. Tot pui de comunist si el pe-acolo..Stii tu, "independentu'". Ala pe care il tot plangi tu.
      • -10 (14 voturi)    
        dar tu stii cine e nelu ala ? (Vineri, 4 iulie 2014, 8:59)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        si intelegi ce vrea evoque sa spuna .. ?

        daca si unul arestat din 2012 are credibilitate in mintea vostra ...

        pt basica mircea a durat ~2 ani sa se urneasca ceva (si numai dupa ce au aparut imaginile in mass-media) , pentru varan in aceeasi zi cu efectuarea plangerii ... nu pare asa putin 'tras de par' ??

        despre vinovatie ... da sau nu .. vorbim cand se afla mai multe ..inca e prea devreme .
        • +9 (11 voturi)    
          Da' tu ai inteles ce a scris eu? (Vineri, 4 iulie 2014, 10:57)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Am spus eu ceva de nelu? Si fiindca aduci vorba de credibilitate, iarasi, aduc aminte reactia voastra la spusele Mondilaului din duba, cu privire la Kovesi: "sariti, sa fie destituita Kovesi, sa fie anchetata etc !"

          Dupca cum se vede, fiecare este credibil in functie de "tabara": pentru voi, toti care-l acuza pe Basescu sunt credibili. Asta e viata si sa fim sanatosi.

          In alta ordine de idei, nea evoque este entuziasmat de lupta intre 2 comunisti, dar la articolul cu si despre Mircea Diaconu, ii plange pe umar marelui artis, care este si el un privilegiat al regimului comunist si un .. fripturist.

          "Pe site-ul revoluționarului Marius Mioc există o înregistrare video a ședinței în care, la scurt timp după fuga soților Ceaușescu, fostul demnitar comunist Ilie Verdeț punea la cale un nou guvern. Un guvern care a durat exact 22 de minute. Acolo, apare și Mircea Diaconu care-și făcea și el de lucru pe acolo, iar la un moment dat a fost căutat chiar de Verdeț. Astfel, la un moment dat, pe la miezul nopții, vocea lui Diaconu este înregistrată în timp ce striga la ceilalți: „Liniște! Mai bine mergeți jos dacă sânteți așa viteji și să stați să ajutați să intre generalul Vlad! Mergeți jos la intrare! Hai, cine se simte bărbat! E important să vină generalul aici!”. Mda, poate că mulți au uitat dar, pe atunci, generalul Iulian Vlad era marele șef al Securității. Tot atunci, cineva, probabil că însuși Ilie Verdeț s-a interesat: „Mircea Diaconu, unde e?” Era și el pe acolo, grijuliu să-l ajute pe fostul comandat al Securității comuniste. Iar de acolo până la democrația post-decembristă nu a mai fost decât un pas."

          "Potrivit lui Ionut Codreanu, seful agentiei de monitorizare a presei, Active Watch, Diaconu a fost singurul candidat independent care s-a bucurat de sustinerea mediatica a postului Antena 3, apartinand grupului Intact, pentru a aduna semnaturi."

          Cam asta cu evoque si comunistii lui: plange pe umarul unora, altora le ia apararea si pe altii ii injura. De gustibus.
          • 0 (0 voturi)    
            multumesc, Alius (Sâmbătă, 5 iulie 2014, 18:48)

            Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Am aflat lucruri pe care nu le stiam. Ar fi fost utila o adresa pentru referinta...
            Hai sa traiesti.
    • +6 (10 voturi)    
      in fine... (Vineri, 4 iulie 2014, 9:29)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ai aparut [ma ingrijorasesi]. Ti-a trebuit ceva timp pana sa primesti instructiuni de la Bogdan teodorescu. Si ai venit cu "perla".
      PS. te-au invatat candva sa numeri pana la 7? Ai participat tu la toate spagile luate de varan si stii sigur ca Iordache nu a dat? Esti deci complice la spaga.
      • -8 (12 voturi)    
        mda, ce sa zic (Vineri, 4 iulie 2014, 9:40)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        va mai straduiti mult sa pareti inteligenti?!
        Nu conteaza.
        La unii spaga pentru trafic de influenta se chema "santaj".
        Circul este bucuria prostilor.
        • +6 (8 voturi)    
          La unii prostia este o scuza.. (Vineri, 4 iulie 2014, 10:59)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ..Nu spaga este considerata santaj, ci incercarea de recuperare a spagii s-a facut prin santaj.

          Esti scuzat.
          • -6 (8 voturi)    
            dar cum (Vineri, 4 iulie 2014, 11:09)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            trebuia recuperata, cu rugaminti? cu slujbe la biserica?, asta dincolo de faptul ca nu prea se vede santajul, oamenii au dat, fratele (adica nasul), a luat, finu a intrat la parnaie legal, insa nasul nu a mai dat banii inapoi. Deci cinste nasului, saracutul, cuma a ajuns el sa fie santajat pentru spaga luata :))
            • +2 (2 voturi)    
              Pai uite cum: (Vineri, 4 iulie 2014, 15:03)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Ai un imprumut dat, o spaga, o cumparatura si banii nu sunt dati inapoi, nu poti sa te duci la cel care iti datorteaza bani si sa incepi sa-l ameninti cu dezvaluiri, cu moartea, cu rapiri etc ca sa-ti dea banii inapoi. Te duci la politie, il dai in judecata etc. Acestea sunt caile legale. Vrei altfel decat caile legale, suporti consecintele. Asta e viata, fie ca-ti place, fie ca nu. De aceea si asa-zisa "meserie" de recuperator este ilegala, inclusiv metodele prin care se fac aceste recuperari. Daca tu nu poti face aceasta diferenta, e problema ta.
              • -2 (2 voturi)    
                nu (Vineri, 4 iulie 2014, 19:26)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                am vazut sa fi avut basescu cutitul la gat, faptul ca au spus ca merg la dna sa il denunte este o amenintare sau in fapt au spus ca urmeaza calea legala? Notiunea cu recuperatul este introdusa aiurea.
                Dar sa iei spaga este legal? Cand a vazut basescul mormanul de dolari de ce nu achemat el politia? Acu' poti face diferenta?
                • +1 (1 vot)    
                  Bai.. (Vineri, 4 iulie 2014, 23:03)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  Tu esti gica contra, te legi de tot felul de rahatisuri. L-au amenintat pe Basescu cu dezvaluiri in presa, l-au amenintat cu moartea (vezi inregistrarile) etc..Asta se numeste santaj. Fa la fel si o sa patesti la fel.

                  Ce o tot freci cu "da" cand a vazut Basescu mormanul de bani de ce a luat?" Nici macar nu l-a vazut el direct, ci Capatana parca.

                  Hai ca nu mai pierd timpul cu nesimtiti ca tine. Iti spune omul cum sta legea si tu o iei cu "da ala de ce face?". Ce face ala e anchetat in alt dosar. Santajul e alt dosar si tot asa. Las-o ca esti irecuperabil: spalat pe creier pana la glanda pituitara.
        • +4 (6 voturi)    
          Si da, ai dreptate si tu o data: (Vineri, 4 iulie 2014, 11:01)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          "Ce frumoasa este lupta asta intre copii comunismului, ce monstrii, frumos:))."

          Ce frumos te bucuri tu de aceste momente, ca un copil.. Dupa care ai si o revelatie: "Circul este bucuria prostilor. ".

          Esti adanc, adanc rau. Foarte adanc.
        • +5 (7 voturi)    
          Era sa uit: (Vineri, 4 iulie 2014, 11:02)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ...nimeni nu se straduieste sa para mai inteligent. Problema cu tine este ca oricine pare mai inteligent ca tine, indiferent ce face. Nu e vina noastra.
          • -5 (7 voturi)    
            esti (Vineri, 4 iulie 2014, 11:17)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            noul meu monitor pe hotnews? vad ca te straduiesti insa au fost multe id-uri la fel de inteligente si cum au venit asa au plecat. succesuri.
            • +5 (5 voturi)    
              /// (Vineri, 4 iulie 2014, 13:34)

              hmara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Uf, cate intelepciune in spusele tale fata draga.
              Au fost si vor mai fi multe ID-uri, asa este.
              Si care este point-ul cu asta?
              Vrei sa ne arati nivelul intellectual?
              Il stim.
              Nu te mai zbate, asta este, omul avea dreptate. Nu e un capat de tara, faptul ca ai o gandire obtuza, limitata iar tu crezi altceva.
            • 0 (0 voturi)    
              Cred ca chestiunea prostiei... (Vineri, 4 iulie 2014, 22:41)

              Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ... si a inteligentei este un paradox:
              - cei inteligenti nu-si dau seama ca sunt intelidgenti decat atunci cand lumea din jur le-o confirma;
              - cei prosti ar trebui sa-si dea seama ca sunt prosti macar atunci cand lumea din jur le-o confirma, dar, cum fiecare zi ne-o dovedeste, nici macar atunci.
        • +4 (4 voturi)    
          /// (Vineri, 4 iulie 2014, 13:31)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Hai, nu fi trista.
    • 0 (0 voturi)    
      Ia te uita.......... (Vineri, 4 iulie 2014, 18:45)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Sa trezit si evoque !
  • +13 (19 voturi)    
    puscarie? (Joi, 3 iulie 2014, 23:48)

    sorin3 [utilizator]

    da sa faca toti cei care fura puscarie.
    Dar sa-si piarda si averile. Din banii lor sa se creasca salariile medicilor si profesorilor.
  • +13 (17 voturi)    
    Intrebare la Radio Ierevan (Vineri, 4 iulie 2014, 7:04)

    Pseudonim17 [utilizator]

    I: Poate un varan sa aiba o voce frumoasa?
    R: Da, atunci cind isi cinta cintecul de lebada!
  • +15 (19 voturi)    
    Santaj in acest caz e denumirea stiintifica a (Vineri, 4 iulie 2014, 7:49)

    fosta zoezoe [utilizator]

    TAXEI DE PROTECTIE A IMAGINII pe care o practica si DD-OTV .Cateva contracte de sute de mii de euro/luna am vazut in anii precedenti cu Oltchim si Hidroelectrica -ai caror sefi isi plateau insa taxele de protectie din banii nostrii fiind de stat. Iata ca turnatorul-de-rude si primul praduitor al Romaniei si haita lui, mai practica si extorcarea, taxa de protectie a imaginii in cel mai pur stil mafiot. Spre deosebire de mafia traditionala si cea colorata de la noi, hantenele ofereau firmelor si factura...Dar daca refuzau ii "ciomageau"imagistic pana la epuizare. Pana acum nu au reclamat decat uriasii mai verticali .Asteptam sa prinda curaj si altii sa contribuie la campania DNA pentru un mediu mai curat !
  • +12 (16 voturi)    
    Acest cancer al vieţii noastre de zi cu zi, (Vineri, 4 iulie 2014, 8:22)

    Audit [utilizator]

    acest individ malefic care îmi tulbură zilele prin ceea ce reprezintă: hoţie, răutate, distrugere, minciună va plăti odată şi odată.
    Din cauza unor oameni ca el ne pleacă copiii din ţară (şi a lui copy/paste Ponta) pentru că adolescenţii de azi care termină o facultate pe bune sunt mult mai deştepţi decât noi.
    Dumnezeu nu îi va ierta pentru ceea ce fac acestui neam amărât, tolerant.
  • +8 (12 voturi)    
    Banul furat nu trebuie sa faca un om puternic (Vineri, 4 iulie 2014, 9:28)

    abel [utilizator]

    Romanii trebuie sa isi schimbe mentalitatea, sa nu mai fie naivi,sa aprecieze oamenii valorosi care cu adevarat ridica romanii si Romania, nu groparii neamului. Domnul Voiculescu nu s-a lasat de metehnele securiste, unul e santajul, altul e manipulare prin Antene si mai sunt si altele. Suntem o tara democratica, domnul Voiculescu sa isi asume responsabilitatea in fata Justitiei pentru faptele sale ,sa renunte la tergiversarile securiste.
  • +9 (13 voturi)    
    daca CNA ar fi fost CNA campaniile (Vineri, 4 iulie 2014, 9:48)

    yellowdog [utilizator]

    de denigrare in presa nu s-ar fi intamplat. Minicuna si manipularea sunt protejate de CNA, de asta varanul isi permite as ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      cna (Vineri, 4 iulie 2014, 21:03)

      Craciunitza [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      Ponta si-a pus pe madama georgeasca sa pastoreasca aceasta institutie ..RUSINEEEEEE
  • -8 (10 voturi)    
    Trei intrebari intrebatoare pentru postacii basist (Vineri, 4 iulie 2014, 10:25)

    xrogo [utilizator]

    1.Cu se face ca cei trei denuntatori au venit toti deodata si au facut denuntul,desi faptele s-au petrecut din 2007 incoace?
    2.Cum se face ca denunturile facute in ziua de ieri au si dus la chemarea lui Voiculescu imediat,tinand cont ca dosarul Berce-Basescu Mircea a fost inceput in 2011 si Mirciulica cu fratica presedinte a fost chemat imediat,in 2014?
    3De ce i s-a interzis parasirea tarii lui Voiculescu,faptele s-au petrecut in 2007 si cum mai poate influenta el martorii in prezent?
    Ei,daca gasiti raspunsuri pertinente la aceste intrebari eu n-o sa va mai dau minus..
    • +7 (7 voturi)    
      haznaua3 (Vineri, 4 iulie 2014, 11:58)

      boromir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pune si tu ce-ai scris intre ghilimele, sau asa ai invatat de la ponta copy/paste? astea-s intrebarile pe care si le puneau gadea&co aseara. De fapt, intrebarea care conteaza este: voiculescu e vinovat sau nu? Dupa cum il stiu, eu zic ca da, dar hai sa asteptam derularea anchetei. Restul e can-can...
    • +5 (5 voturi)    
      DNA a aflat (Vineri, 4 iulie 2014, 12:00)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ca varanul are de gand sa paraseasca un pic tara, si ca sa nu-l scape printre degete (dosarul acesta de santaj era deja facut) l-au chemat la sediu si i-au pus in vedere ca nu are voie sa paraseasca tara (una din obligatiile controlului judiciar). Simplu !
    • +5 (5 voturi)    
      /// (Vineri, 4 iulie 2014, 13:39)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Te-ai trezit?
      Ia gandeste-te, este simplu.

      Numai un creier neted pune asemenea intrabari.
      Intreab-o pe fa-evoque, ea le stie.

      Stai linistit, nu ne pasa de minusurile unora ca tine, iti dam noi destule. Sa le imparti cu ai tai.
    • +3 (3 voturi)    
      Trei intrebari pentru sustinatorii hotilor: (Vineri, 4 iulie 2014, 19:39)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      1 - cum se face ca unu' care nici nu intentiona sa plece din tara, e foarte suparat ca i se da interdictie de a parasi tara?

      2 - cum se face ca inregistrarile facute de Bercea Mondialu' sunt date pe post tocmai cand se pregateste o sentinta finala in cazul lui felix za varanul?

      3 - cum se face ca niste prosti confunda dosarul Bercea din 2011 cu dosarul Mircea Basescu?

      20 februarie 2011. Bercea Mondial (46 de ani) este arestat preventiv pentru tentativa de omor. Bercea isi injunghiase nepotul, Ionut Anghel, zis Mercedes (17 ani). Mercedes a supravietuit si a fost internat la Spitalul Judetean de Urgenta Craiova. Dupa ce s-a insanatosit, Mercedes si-a retras plangerea impotriva unchiului, insa autoritatile au continuat cercetarile avand in vedere gravitatea faptei.

      Deci dosarul a fost deschis pentru tentativa de omor, pentru care a si fost condamnat.
    • 0 (0 voturi)    
      un singur raspuns (Luni, 7 iulie 2014, 2:38)

      Gugulan [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      foloseste-ti capul singur. Nu-l lasa pe Gadea sa se usureze pe el. Acu ca ti-am raspuns fac eu ceva pe minusul tau.
  • +8 (8 voturi)    
    Turnatorul securist (Vineri, 4 iulie 2014, 13:23)

    Gabi M [utilizator]

    a furat banii Securitatii,a furat tot ce putut dupa '89 si nu s-a multumit.A inceput sa santajeze ca sa aiba cu ce-si plati slugile media si pe cele politice.La inchisoare si averile confiscate!


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by