Articol actualizat

VIDEO Dosarul Dan Voiculescu - ICA: Nou termen, pe 7 iulie / Cererile avocatilor, respinse pe banda rulanta / Bunurile lui Voiculescu, puse sub sechestru

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 1 iulie 2014, 9:47 Dosare Anticoruptie


Dan Voiculescu
Foto: AGERPRES
Curtea de Apel Bucuresti a stabilit marti pentru 7 iulie urmatorul termen in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare (ICA), in care este judecat Dan Voiculescu, cand urmeaza sa fie audiati toti inculpatii care vor dori sa dea declaratii. Termenul procesului s-a incheiat in jurul orei 17.00, dupa ce magistratii Curtii de Apel Bucuresti care judeca dosarul au extins sechestrul asigurator pe mai multe bunuri ale lui Voiculescu si ale celorlalte persoane acuzate in aceasta cauza, noteaza Mediafax.

Procesul a fost amanat pe 10 iunie pentru ca doi dintre inculpati, Popa Corneliu si Petre Alexandru, nu au avut avocati, astfel incat la termenul urmator ei vor fi reprezentati de aparatori din oficiu.

La iesirea, Dan Voiculescu nu a facut prea multe comentarii. Intrebat de ziaristi cum merge procesul, acesta a raspuns: "E bine, e bine, e foarte bine".

Presa sa aratat interesata si daca fiicele sale se vor prezenta pentru a contesta decizia privind sechestrul, dar fostul patron al Antenelor a precizat ca "or sa vina avocatii".

Dan Voiculescu pare insa sa aiba o parere foarte buna despre cei doi noi judecatori care vor pronunta sentinta in dosarul sau: "Sunt foarte buni", a spus el, inainte de a se urca in masina sa.

Dosarul este judecat de un nou complet de magistrati, format din judecatorii Camelia Bogdan si Mihai Alexandru Mihalcea. Acestia au promovat de curand la Curtea de Apel Bucuresti de la Tribunalul Bucuresti, urmand ca primul lor dosar sa fie cel privind ICA.

Principalele evenimente de la termenul de marti:

UPDATE 17.00 A fost stabilit urmatorul termen in dosar: 7 iulie.
Avocatul Mateut: Instanta a dorit ca toti inculpatii sa fie judecati la acelasi termen.

Gheorghita Mateut s-a aratat nedumerit de termenul fixat pentru urmatorul termen, de 7 zile, argumentad ca astfel de termene se acorda, potrivit noului cod, doar in cauzele urgente, cand este vorba despre arestati preventiv sau minori.

"Eu sper inca intr-o impartialitate a instantei", a spus Mateut, care s-a declarat "optimist" in continuare.

El a afirmat insa ca instanta a respins "absolut tot, tot ce se putea, si cererile care nu au fost formulate" si le-a recomandat ziaristilor sa compare masurile dispuse de judecatori si procedura folosita cu cea preavazuta de lege. "Veti constata diferentele", a continuat avocatul, adaugand ca un proces echitabil "presupune ca orice masura pe care o dispune o instanta sa fie pusa in prealabil in discutia procurorului si a partilor".

UPDATE 16.36 A fost respinsa si cea de-a doua cerere de recuzare a judecatorilor formulata de avocati, potrivit B1 TV.

UPDATE 15.50 Judecatorii au instituit sechestru pe bunurile lui Voiculescu, pentru recuperarea prejudiciului, informeaza televiziunile de stiri.

Instanta a pus sechestru pe 36 de hectare care apartineau ICA, peste 9 milioane de actiuni de la Compania de Cercetari Aplicate si Investitii donate de Dan Voiculescu fiicei sale Camelia Voiculescu si pe alte 9 milioane de actiuni donate celeilalte fiice, Corina Voiculescu, informeaza Agerpres.

De asemenea, instanta a dispus sechestru si pe averea altor inculpati, printre care si asupra unui imprumut luat de Sorin Pantis, fost ministru al Comunicatiilor, de la HVB Bank.

UPDATE 15.20 Avocatii lui Dan Voiculescu au cerut amanarea procesului, care au fost respinse pe rand de complet, si ulterior recuzarea judecatoarei Camelia Bogdan. Aceasta a fost respinsa.

Avocatul Gheorghita Mateut a cerut voie sa consulte cateva minute dosarul, dupa care a atras atentia ca nu exista niciun inscris privind modul in care au fost desemnati noii judecatori din acest dosar, Camelia Bogdan si Mihai Alexandru Mihalcea, relateaza Agerpres.

In consecinta, el a cerut amanarea procesului, insa cererea sa a fost respinsa.

Apoi, un alt avocat a cerut recuzarea celor doi judecatori, insa si aceasta cerere a fost respinsa.

Judecatoarea Camelia Bogdan a pus in dezbatere exceptiile ridicate de avocati la un termen anterior, prin care se solicita anularea unei hotarari de guvern prin care ICA a fost transformat din institut in societate comerciala, introducerea Ministerului Finantelor ca parte civila in dosar si trimiterea la ICCJ a unei cereri privind rezolvarea unei probleme de drept.

UPDATE 10.00 Dan Voiculescu, jurnalistilor: "M-am uitat pe CV-ul dnei judecator si am vazut ca este preocupata, studiaza, si este specializata in spalare de bani. Am mare incredere ca va fi in masura sa stabileasca cum mi-am spalat eu banii cu propriii bani. Comparatia cu Vantu nu are nicio legatura." (...) "Sa se judece repede, dar nu pentru ca vrea doamna Kovesi".

Voiculescu a acuzat-o pe sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, ca s-ar fi pronuntat asupra dosarului: "Doamna Kovesi a facut o mare, mare greseala. La ora actuala, CSM-ul va trebui sa analizeze daca trebuie sanctionata si daca se pune problema excluderii din magistratura. Un magistrat nu are voie, prin regulament si prin lege, sa se pronunte asupra dosarelor care sunt in curs de judecare. Nu are voie! Si daca doamna procuror incalca legea, va trebui sa raspunda ca oricare dintre noi. A vrut sa puna presiune pe doamna judecator".



Initial, completul de judecata de la Curtea de Apel Bucuresti in dosarul ICA era format din Florica Duta si Stan Mustata. Ultimul a fost arestat pentru coruptie si inlocuit de judecatoarea Luminita Cristiu-Ninu, insa si aceasta din urma a fost inlocuita de judecatoarea Carmen Constanta Balaci. Ulterior, Florica Duta s-a pensionat.

Amintim ca pe 26 septembrie anul trecut, Voiculescu a fost condamnat la 5 ani de inchisoare cu executare si interzicerea unor drepturi civile de catre Tribunalul Bucuresti. Sentinta a fost atacata cu recurs.

Procurorul-sef al Directiei Nationale Anticoruptie, Laura Codruta Kovesi, a afirmat pe 10 iunie, la televiziunea nationala, ca faptele pentru care este judecat Dan Voiculescu in dosarul ICA se prescriu in decembrie si ca ar trebui sa existe o sentinta, indiferent de natura sa, pentru a evita aparitia suspiciunilor fata de cei care "treneaza judecata".

El a reactionat si si a afirmat ca prescrierea faptelor din dosarul ICA ar avea loc in 2023 si nu in decembrie 2014,iar aparitia acestui termen ar avea la baza dorinta presedintelui Traian Basescu de a-l vedea in inchisoare inainte de a-si incheia mandatul.

"Nu e vorba de niciun fel de prescriptie, profesorul Gheorghe Mateut mi-a spus de nenumarate ori ca prescrierea in dosarul ICA, de care vorbeste doamna Kovesi, e o prostie, mi-a spus ca prescrierea in dosarul asta de care vorbim este in 2023 dupa noul Cod si in 2021 sau 2018 dupa vechiul Cod. Ca atare, nu stiu de unde obsesia asta pentru decembrie 2014. Presupunerea mea este ca aceasta iritare, isterie, are la baza dorinta nebuna a cuiva, si aici ma refer la Basescu, de a ma vedea pe mine in puscarie inainte sa plece el de la Cotroceni si cred ca termenul de decembrie 2014, care coincide cu plecarea lui de la Cotroceni a creat o fantasma ca mi s-ar prescrie mie dosarele in decembrie 2014", a declarat Voiculescu intr-o conferinta de presa la sediul GRIVCO.

Dan Voiculescu a acuzat-o pe Laura Codruta Kovesi ca prin declaratiile sale privid termenul de prescriptie in dosarul ICA incalca legea. Presedintele fondator al PC a precizat ca a redactat o scrisoare pe care o va trimite vineri catre ambasadorii acreditati la Bucuresti, cancelariile occidentale, Comisia Europeana, Consiliul Europei si organizatiilor internationale care monitorizeaza justitia in care si-a prezentat punctul de vedere si in urma careia, sustine Voiculescu, ar urma sa se aplice o sanctiune prin care sa o oblige pe Kovesi sa se retraga din magistratura.

"Procurorul Kovesi isi permite din inalta ei functie sa incalce legea, si ma refer la legea 303/2004 care interzice absolut magistratilor sa-si exprime public opinia cu privire la procese aflate in curs de desfasurare. Am facut o scrisoare care va pleca maine (vineri - n.red.) in atentia ambasadorilor acreditati la Bucuresti, in atentia cancelariilor occidentale, a Comisiei Europene si a Consiliului Europei, a organizatiilor internationale care monitorizeaza justitia in care, practic, trebuie sa clarificam cum un procuror-sef poate sa faca atatea greseli la rand. In mod normal, m-am uitat pe lege, ar trebui sa se aplice o sanctiune care ar duce automat la obligarea doamnei Kovesi sa se retraga din magistratura", a incheiat Voiculescu.


Presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, a fost trimis in judecata in decembrie 2008 de procurorii DNA, in calitate de actionar majoritar al SC Grupul Industrial Voiculescu si Compania (Grivco) SA Bucuresti, de membru al Adunarii Generale a Actionarilor si al Consiliului de Administratie ale ICA si de membru al AGA si director general al SC 'Bioprod' SA Bucuresti.

Procurorii anticoruptie au retinut in sarcina acestuia infractiunile de folosire de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid a influentei si autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, precum si de spalare de bani, ambele infractiuni savarsite in forma continuata.

In acest dosar a mai fost trimis in judecata fostul administrator al SC 'Benefica' SA Bucuresti (firma din grupul Grivco) Jean-Catalin Sandu, pentru complicitate la infractiunea de stabilire, cu intentie, a unei valori diminuate fata de valoarea comerciala reala a bunurilor apartinand agentilor economici la care statul este actionar.

De asemenea, Gheorghe Mencinicopschi, directorul general si membru al AGA si, ulterior, al CA al ICA SA Bucuresti, a fost trimis in judecata pentru abuz in serviciu contra intereselor publice si fals in inscrisuri sub semnatura privata.

  • Cine sunt cei doi judecatori din noul complet:

Camelia Bogdan, judecatorul care a constatat ca doctorul de inima a lui SOV in Viena era de fapt ginecolog

Camelia Bogdan a fost judecator la Sectia a II-a penala a Tribunalului Bucuresti din 2009 si pana in prezent (citeste CV-ul sau aici)

Numele judecatorului Camelia Bogdan se leaga puternic de procesul lui Sorin Ovidiu Vantu in care  de afaceri era acuzat de favorizarea infractorului in cazul Nicolae Popa - FNI.

Judecatoarea a dus o serie de termene maraton, intr-un timp foarte scurt si a fost puternic contestata de catre Vantu.

Dosarul lui Vantu a fost judecat pana in data de 22 martie 2011 de judecatoarea Camelia Bogdan. In perioada 8 noiembrie 2010 - 22 martie 2011, Camelia Bogdan a condus 15 sedinte de judecata. Judecatoarea a fost in permanenta contestata de avocatii lui SOV, cel mai fervent fiind Viorel Ros, avocat care il apara si pe Adrian Nastase.

Cateva din termenele cheie judecate de Camelia Bogdan in cazul SOV:

Tribunalul Bucuresti a respins, in 16 februarie, cererea de recuzare a judecatoarei Camelia Bogdan formulata de avocatii lui Sorin Ovidiu Vintu, in procesul in care omul de afaceri este judecat pentru favorizarea infractorului Nicolae Popa, condamnat in dosarul FNI. Avocatii lui SOV au cerut in cadrul sedintei de judecata de marti, 15 februarie, inlocuirea judecatoarei pe motiv ca tatal acesteia ar fi pe lista pagubitilor FNI.

In cele din urma, Camelia Bogdan a fost recuzata si pe motiv ca judeca prea repede dosarul

Judecatoarea Elena Burlan a retinut in motivarea recuzarii doua acuzatii la adresa Cameliei Bogdan. Prima acuzatie este ca judecatorul Camelia Bogdan s-ar fi antepronuntat in dosar, iar cea de-a doua acuzatie este aceea ca magistratul a judecat prea repede termenele. Iata ce se mentioneaza in motivare:

Instanta retine astfel si faptul ca administrarea probatoriului cu o celeritate nejustificata, "plimbarea" dosarelor intre instante de grade jurisdictionale diferite pentru diverse motive, dar mai ales mentionarea "NECESITATII" inaintarii dosarului intr-un termen rezonabil [...]

In cele din urma, judecatoarea a fost recuzata din dosar, insa masura a fost puternic criticata de catre societata civila.

Judecatoare este cea care l-a condamnat si pe omul de afaceri Stefan Riza la 12 ani de inchisoare in dosarul 30275/01/3/2009, in care este acuzat ca a savarsit infractiuni de inselaciune si delapidare, in urma carora a produs un prejudiciu de peste sapte milioane de euro. (Detalii aici)

Judecatorul Mihalcea a refuzat sa-l eliberze conditionat pe Sorin Ovidiu Vantu

Mihai Alexandru Mihalcea a fost, din februarie 2010, judecator la Judecatoria Buzau si apoi, din aprilie 2010, a fost detasat de CSM ca judecator la Judecatoria Sector 4 Bucuresti. In martie 2014 a fost transferat la Tribunalul Bucuresti.

Judecatorul Mihalcea este cel care a refuzat in 2013 sa-l elibereze conditionat pe Sorin Ovidiu Vantu.

Judecatorul motiva ca SOV nu a facut eforturi deosebite pe calea reeducarii sale si nici nu a incercat sa se remarce intr-un mod deosebit. (detalii aici)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























52988 vizualizari

  • +115 (121 voturi)    
    varanul (Marţi, 1 iulie 2014, 9:56)

    bunicul [utilizator]

    Sa speram ca macar acesti magistrati isi vor facedatoria !
    • +87 (91 voturi)    
      sa punem NOROC la rece (Marţi, 1 iulie 2014, 10:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      eu cred ca il vom savura la Universitate, sau de ce nu..in Baneasa..pe langa..Garla...
      • +40 (44 voturi)    
        ... cam pe la... (Marţi, 1 iulie 2014, 11:06)

        Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ... sau in dreptul numarului 1A?
        • +49 (53 voturi)    
          La multi ani! (Marţi, 1 iulie 2014, 16:02)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

          Urmaresc cu sufletul la gura deznodamantul. F5 pe pagina asta la fiecare minut :)
          Deocamdata procesul pare a merge in directia corecta! :)

          La multi ani, Felix!
          • -37 (41 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 1 iulie 2014, 17:54)

            [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            • +21 (25 voturi)    
              sperante goale! (Marţi, 1 iulie 2014, 18:15)

              cinic [utilizator] i-a raspuns lui

              nici tertipul asta nu merge! de unde mai iei simbrie luna viitoare?
              • +18 (18 voturi)    
                O sa ramana... (Miercuri, 2 iulie 2014, 7:43)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cinic

                lovermoft, pulover fara malai!
                Daca dispare varanul fo' cativa ani la mititica, sa/l vezi pe fiul gadei ce... preot devine!
                Sa vezi spagaturi (badea) ofilite, sa vezi urlete ofilite ale celei care face politica cu fundul pe aragaz (greaca), sa/l vezi pe ciuvica ce cioburi va fi...
                Da, Doamne!
                As vrea sa mi se curete ecranul televizirului pe interior, de atatea zoaie, mizerii si bale varaniste!
                Da, Doamne!
      • +35 (41 voturi)    
        Antena 3 e in delir, disperare uriasa la Intact! (Marţi, 1 iulie 2014, 19:22)

        AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Dan Voiculescu a intrat leu si a iesit pisoi din Tribunal. Aproape ca fugea pe scari pentru a ajunge mai repede la masina si a-si linge ranile pricinuite de judecatorii astia corecti.;) Avocatul Mateut era total perplex, nu mai stia nici codul penal, era total interzis...
        Felicitari celor care isi risca functia si cariera doar pentru a fi normali!...
    • +81 (85 voturi)    
      Aparam DNA, Aparam JUSTITIA ! (Marţi, 1 iulie 2014, 10:14)

      insist pana la capat [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Cu siguranta isi vor face datoria noiii judecatori pentru ca vor respinge exceptiile formulate de catre inculpatul varan, respectiv vor face referatul din care sa rezulte sentinta de condamnare definitiva !
    • +88 (92 voturi)    
      Amin! (Marţi, 1 iulie 2014, 10:20)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Trebuie scapat de asta cat mai rapid posibil. Sper sa i se prabuseasca si imperiul lui de carton. Nici asta n-a pus o caramida in viata lui, a profitat de ce-au facut altii. Un securist dovedit, nimic mai mult. Se va dovdi, sper, ca a actionat si ca un nenorocit de borfas. Doamne ajuta!
      • +44 (48 voturi)    
        nici macar ofiter (Marţi, 1 iulie 2014, 12:33)

        ubu [utilizator] i-a raspuns lui tofu

        Daca era securist macar mai avea, poate, un dram de onoare fie si prin prisma faptului de a fi ofiter de informatii si deci militar, dar el e informator dovedit, deci cea mai joasa speta de om. Mai mult, a fabricat informatii impotriva propriilor rude, deci ce sa mai vorbim de probitatea lui morala?
    • +41 (43 voturi)    
      si nu numai (Marţi, 1 iulie 2014, 13:00)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      sper ca prostia varanica sa ii aduca un spor, macar pedeapsa maxima, sa se invete ce inseamna sa jignesti un jude.

      in sua, pentru acuzatia aia, judele ii dadea o amenta penala pt. contempt of the court si un spor da ani la racoare, sa aiba timp de meditat.
      si sa scrie carti ! :)))
    • +34 (36 voturi)    
      Incurcat si incruntat (Marţi, 1 iulie 2014, 13:42)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Omul e suparat ca nu mai poate prelungii procesul pana dupa alegeri. Acolo e de fapt problema, nu in sentinta. Alegerile sunt miza, nu terminarea mandatului de presedinte.
    • -67 (69 voturi)    
      Voiculescu trebuie achitat (Marţi, 1 iulie 2014, 15:34)

      Aiko10 [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Sper ca pana la urma sa se termine si cu acest circ regizat de infractorul Basescu. Voiculescu trebuie achitat.
      • +45 (47 voturi)    
        ..... bravo ... (Marţi, 1 iulie 2014, 16:23)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        .... acum poti sa mergi la CASIERIE.
      • +18 (20 voturi)    
        Ar merita (Marţi, 1 iulie 2014, 18:40)

        Kute [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        "achitat" dar nu în sens juridic, însă cred că nu s-ar găsi nici măcar un executant plătit pentru trebşoara asta.
    • -42 (44 voturi)    
      dreptate (Marţi, 1 iulie 2014, 17:59)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Dl Voiculescu este exemplul clar despre ce este in neregula cu justitia noastra. Este exemplul clar al persecutiei politice la care este supus un om doar pentru ca nu a acceptat compromisul de a fi aliat al lui B si a distruge tara.
      • +30 (32 voturi)    
        Tovarasul Voiculescu (Marţi, 1 iulie 2014, 19:02)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        este un securist de cea mai joasa speta care pe langa faptul ca s-a imbogatit din furt mai are pretentia si de a conduce tara asta din umbra. Intr-un TOP al mizerabililor recenti ai Romaniei doar Iliescu il poate depasi.
        • +8 (8 voturi)    
          LEPRA voiculescu (Miercuri, 2 iulie 2014, 9:27)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          of fi fost tovaras cu unii dar cu cei mai multi dintre noi reprezinta o lepra care merita sa traiasca mult in puscarie.
        • +2 (2 voturi)    
          voiculescu nu este un mizerabil recent (Miercuri, 2 iulie 2014, 13:20)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          este un mizerabil vechi
      • +5 (9 voturi)    
        mai... (Marţi, 1 iulie 2014, 20:56)

        naenae [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        In caz ca nu v-ati prins, era un comentariu ironic :))
    • -17 (19 voturi)    
      Voiculescu este nevinovat (Miercuri, 2 iulie 2014, 7:10)

      Aiko10 [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Voiculescu nu risca absolut nimic deoarece este nevinovat si nu are nici o legatura cu acuzatiile care i se aduc in dosarul ICA.
      • +3 (3 voturi)    
        un model pentru toti (Miercuri, 2 iulie 2014, 12:19)

        Dumison [utilizator] i-a raspuns lui Aiko10

        A infiintat din nimic Grupul INDUSTRIAL Voiculescu, care in 2 decenii a creat produse industriale precum:
        1. ????
        2. ???!!!
        3. ???!!!!!????!!!
        4. iaurt (iaurt industrial?)
        5. ???@!!?!?!?!?!?!

        A cumparat ieftin de la stat si a vandut la pret normal.
    • +10 (10 voturi)    
      si-o vor face! (Miercuri, 2 iulie 2014, 9:15)

      tofu [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      Uitati-va la fata varanului in poza, e CONSTIPAT RAU!
  • +77 (79 voturi)    
    judecatorii au toate increderea noastra (Marţi, 1 iulie 2014, 10:06)

    valentin.munteanu [utilizator]

    va sustinem in lupta impotriva coruptilor
    • +46 (48 voturi)    
      voiculescu (Marţi, 1 iulie 2014, 11:36)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui valentin.munteanu

      judeca judecatorii mai mult decat il judeca ei pe el...
    • +49 (51 voturi)    
      uitati-va la fata varanului (Marţi, 1 iulie 2014, 12:12)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui valentin.munteanu

      ce crispat e in conferinta de presa.
      vine cu linguseli la adresa judecatoarei, insa la prima situatie care nu-i convine, o face troaca de porci prin intermediul celor doua varfuri ale limbii lui despicate: Badea/Gadea si Grecu/Tudor.
      asta-i jegul uman numit Voiculescu.
      Felix Ica Voiculescu.
  • +82 (84 voturi)    
    /// (Marţi, 1 iulie 2014, 10:17)

    hmara [utilizator]

    Sa se judece repede ca vrei tu?
    Nu mai spune!
    De asta ai tras de timp ca ultimul gunoi las.
    Poate badea si gadea (+gasca de lingai) te mai cred ca ai vrut si vrei un proces judecat repede.
    Nerusinatule.

    Astept cu drag minusurile mazetelor (fanilor acestui gunoi uman)
    • +45 (47 voturi)    
      fa-evoque & Co (Marţi, 1 iulie 2014, 10:43)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      L-ai uitat (sau ai uitat-o) pe fa-evoque. Nu mai vorbesc de adrian8, gigi kent, gustav si alte specimene din astea.
      • +37 (39 voturi)    
        /// (Marţi, 1 iulie 2014, 11:25)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        acestie mazete, fa-evoque, ggi, etc s-ar putea sa fie chiar angajatii a3.
        • +26 (28 voturi)    
          Foarte curios (Marţi, 1 iulie 2014, 13:33)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui hmara

          cum niciunul din cei mentionati, nu manaca nimic... acum!
          Macar niste ciocolata... maro!
      • -19 (21 voturi)    
        Clarificare (Marţi, 1 iulie 2014, 19:50)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        Doresc sa precizez ca "specimen" este mama dumneavoastra. Multumesc.
        • +5 (9 voturi)    
          nu pot sa cred (Marţi, 1 iulie 2014, 21:01)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Sarutmana doamna!
        • +6 (12 voturi)    
          dupa cat kk mananci, (Marţi, 1 iulie 2014, 22:06)

          romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          mai faci si-n drum; stai jos!
          Intrebare retorica; nu-ti e rusine de toate reactiile antiromanesti, anti bun simt???
          Sper sa ai un dram de bun simt si sa taci.
          • -15 (17 voturi)    
            ? (Miercuri, 2 iulie 2014, 1:34)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

            Dai in mine dai in fabrici si uzine. Dai in Basescu dai in Romania deci esti anti-roman. Mi se pare logic. Si de bun simt! :)) Mai aveti multe aiureli din acestea in program sau nu?
            • +1 (1 vot)    
              Esti anti-Roman cand furi (Miercuri, 2 iulie 2014, 10:53)

              Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              cand nu platesti impozite si profiti de relatii ca sa inchei afaceri paguboase pentru statul Roman. Sau mai concis tot ceea ce a facut Voiculescu in asa-zisul sau business.
              • -6 (6 voturi)    
                Cand ce? (Miercuri, 2 iulie 2014, 11:08)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

                Cand nu platesti impozite se cheama evaziune fiscala. Dosarul nu este de evaziune fiscala. Deci bati campii.

                Dar daca iti dai casa in Mihaileanu singur se cheama ca profiti de pozitie ca sa inchei afaceri paguboase cu statul?

                Dar cand iti dai credit de la banca statului cu mult peste valoarea oricarui credit dat, pentru un bun pentru care nu se da nimanui credit se cheama profiti de relatii ca sa inchei afaceri paguboase pentru statul roman?

                Dar cand te incuscresti cu tiganii, faci trafic de influenta dimpreuna cu familia ca sa primesti voturile tiganilor si 1,5 milioane euro donatie pentru campanie se cheama ca profiti de relatii ca sa inchei afaceri paguboase pentru statul roman?

                Dar cand faci presiune dimpreuna cu Udrea si Stolojan pentru energie ieftina la ALRO contra 4 milioane dolari se cheama ca profiti de relatii ca sa inchei afaceri paguboase pentru statul roman?

                Dar cand speli bani si iei mita de la Casuneanu (terenuri, auto etc) ca sa castige licitatii si sa faca minunatele drumuri inexistente din Romania se cheama ca profiti de relatii ca sa inchei afaceri paguboase pentru statul roman?

                Dar cand intrii in asocieri proaste cu firme si faci praf o flota intreaga se cheama ca inchei afaceri paguboase pentru statul roman? Profitand de relatii, desigur.
                • +3 (5 voturi)    
                  clar bati campii (Miercuri, 2 iulie 2014, 11:45)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                  propaganda bolshevica..NIMENI nu a mentionat de incalcarea codului fiscal sau codului penal..asta este BY DEFAULT, daca crezi ca CINEVA te va lauda ca respecti legea..inseamna ca esti din alt film !!!! respectarea Legii este Normalitate si nu trebuie sa ne laudam cu asta !!!! cei care o incalca sunt luati in collimator...dar vorba aia..tot tziganu isi lauda ciocanul....evident esti neam cu bercea mondialu..se vede in scrierea ta
  • +60 (62 voturi)    
    Doamna Judecător (Marţi, 1 iulie 2014, 10:46)

    corvus coraX [utilizator]

    Eu sper din suflet ca Doamna Judecător să fie specializată pe trimiterea în pârnaie a bandiților...
  • +71 (73 voturi)    
    Si eu am citit CV-ul (Marţi, 1 iulie 2014, 10:48)

    omezu [utilizator]

    Si am tras o singura concluzie: Varanul ia mai mult de 5 ani de bulau!
    • +48 (50 voturi)    
      sa-i uram "La multi ani !" (Marţi, 1 iulie 2014, 11:21)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      linistiti in pace si singuratate.
      • +36 (38 voturi)    
        "linistiti in pace si singuratate ..." (Marţi, 1 iulie 2014, 12:56)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        ... la loc racoros ...
    • +41 (45 voturi)    
      așa ar fi normal (Marţi, 1 iulie 2014, 11:29)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      dacă este să comparăm pentru ce s-au dat pedepse de 5 ani închisoare. Logic ar fi undeva în jur de 8. Hai 10..
      • +42 (44 voturi)    
        E posibil (Marţi, 1 iulie 2014, 11:55)

        omezu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        Procurorii au cerut 12 ani de puscarie, asa ca au judecatorii de unde sa dea.
    • +17 (19 voturi)    
      democratie pina la lege apoi e dictatura legii (Marţi, 1 iulie 2014, 17:59)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      un om cinstit nu fuge ca dracul de tamie asa cum fuge motanu.

      Cind erau termene de 3 luni nu era nici o problema . Acum cind sint termene la 7 zile si e problema de ce se judeca cu celeritate, adica repede.

      parerea mea motane: 5 ani + bonus 3 + bonus confiscarea averii (mai putin hectarele arendate care sint ale statului.)
  • +48 (50 voturi)    
    ICA vine de la MITITICA? (Marţi, 1 iulie 2014, 11:00)

    Kentt [utilizator]

    Sau invers?
  • -20 (30 voturi)    
    oricum (Marţi, 1 iulie 2014, 11:18)

    nocomment [utilizator]

    nu se face nimic la primul apel cu noul comitet. asa ca se amana, stati linistiti. sigur lipseste ceva.
    ne auzim in septembrie.
    • +21 (23 voturi)    
      ok (Marţi, 1 iulie 2014, 16:57)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui nocomment

      ne auzim in septembrie. cate luni de puscarie se fac pana atunci?
  • +11 (27 voturi)    
    Eu credeam ca... (Marţi, 1 iulie 2014, 11:37)

    IancuJianu [utilizator]

    ...Varanul este specializat in spalare de bani, iar judecatoarea in legislatia aferenta...
    Insa dupa cazurile anterioare...n-o fi si invers?
  • +48 (52 voturi)    
    varanul da sentinte (Marţi, 1 iulie 2014, 11:43)

    barba-neagra [utilizator]

    La cati judecatori i-au trecut prin fata ochilor, numai el stie care din ei e "bun" si care nu. Tanara judecatoare nu i-a picat bine. Oricum, ii place sa caracterizeze magistratii. Are teancuri de dosare cu cati au luat mita, ceea ce ii permite sa-si bata joc de toti.
    Cam asa merge sistemul intocmit de Nastase si Stanoiu, cu judacatori indatorati, speriati, serviabili.
    Cam asa vede si Ponta "revenirea Romaniei la matca" dupa plecarea lui Basescu.
    Imi pare tot mai clar ca dosarul Mircea basescu a fost aranjat sa iasa pe piata cand trebuia, pentru a intimida justitia si pentru a-i crea o aura de restaurator si castigator suprem lui Ponta.
  • +45 (47 voturi)    
    Felix securistul (Marţi, 1 iulie 2014, 12:10)

    Gabi M [utilizator]

    il apara pe Mustata judecatorul corupt.Acum o lauda pe Dna Judecaoare,doar,doar sa-l lase cu 5 ani de inchisoare si sa nu-i dea mai mult!
    • +35 (37 voturi)    
      Cum de nu ati remarcat... (Marţi, 1 iulie 2014, 13:11)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui Gabi M

      ...totusi ambiguitatea afirmatiei varanice :..."d-na judecator...este specializata in spalare de bani".Afirmatia, care poate fi luata ca o formulare mai putin fericita, mie de fapt mi se pare o scarbavnica apreciere impanata ironic si intentionat prin ambiguitatea securistica.
  • -58 (62 voturi)    
    !!! (Marţi, 1 iulie 2014, 12:26)

    Raluca.H [utilizator]

    Sa judece cat mai repede și sa treacă la dosarele lui Băsescu, alea sunt mult mai importante!
    • +24 (28 voturi)    
      La fel de repede ca la (Marţi, 1 iulie 2014, 13:40)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Raluca.H

      cele ale pesedeilor!
      Fair for me!
  • +35 (39 voturi)    
    Spalatroria de bani: ANTENA... (Marţi, 1 iulie 2014, 12:37)

    Niccck [utilizator]

    Cum ti-ai spalat banii cu proprii bani ?
    Un exemplu: la BINGO !
  • +35 (37 voturi)    
    "specializata in spalare de bani " (Marţi, 1 iulie 2014, 12:47)

    thebblack [utilizator]

    si te deranjeaza concurenta?
  • +36 (38 voturi)    
    Daca am stii totul...ne-am speria (Marţi, 1 iulie 2014, 12:49)

    GabrielCorban [utilizator]

    Tremuram de emotie sa-l vedem pe Varan acolo unde-i este de fapt locul dar daca am stii, noi romanii astia atat de naivi, milosi si lasi (cand e vorba de opinie constructiva), CATI VARANI MAI SUNT PRIN TARA.... ne-am speria. Incercati macar sa va imaginati. :) Cine face curatenieeeee... ? Va oferiti? :)
  • +40 (42 voturi)    
    Mai cu viata (Marţi, 1 iulie 2014, 13:17)

    Picsius [utilizator]

    Astept rezultatul asta mai ceva ca meciul lui Halep. Hai Romania!
    • -27 (31 voturi)    
      Mai la anu (Marţi, 1 iulie 2014, 14:17)

      Dana Bob [utilizator] i-a raspuns lui Picsius

      Poti astepta linistit!
      La anul si la multi ani vom vedea un verdict!
      Azi va fi AMANARE
      • +17 (19 voturi)    
        Da (Marţi, 1 iulie 2014, 17:31)

        Gugulan [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

        s-a amanat pana joi. Ne auzim joi seara atunci cand studioul latrinei 3 se va inunda de spumele lui Gadea si Ciuvica.
      • +20 (22 voturi)    
        dimpotriva (Marţi, 1 iulie 2014, 17:43)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

        vedem cum felix se indreapta spre puscarie cu viteza a 5-a :D . Termenul de pe 7 iulie, pe langa faptul ca e atipic de apropiat , nu e egal amanare. Cred ca in maxim 2-3 termene il darama.
  • -51 (55 voturi)    
    . (Marţi, 1 iulie 2014, 13:44)

    DeLove [utilizator]

    Eu sper ca noul complet de judecata sa nu mai fie basist si corupt si sa puna capat odata acestui proces cu tam tam. Daca voiculescu era vinovat, oamenii lui Base descopereau ceva, catusi de putin.
    • +38 (40 voturi)    
      :) (Marţi, 1 iulie 2014, 15:27)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui DeLove

      chestia este ca basistii au gasit ceva ... ceva evident cat casa poporului :)) problema este ca avocatii lui felix sunt specialisti in amanari si in super amanari si tergiversari si in exceptii ca sa nu mai vb de manevrele de genul sunt parlamentar ... nu mai sunt parlamentar ... iar sunt parlamentar ... iar nu mai sunt ...
    • +33 (35 voturi)    
      Pai ce mai e de descoperit (Marţi, 1 iulie 2014, 16:29)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui DeLove

      Un furt de sute de milioane de euro, santaje, trafic de influenta.
    • +12 (12 voturi)    
      Oamenii lui Basescu care l-au arestat pe frate-su? (Marţi, 1 iulie 2014, 22:34)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui DeLove

      Logica dumnevoastra e de invidiat.
      • +5 (9 voturi)    
        Asa e la ei! (Miercuri, 2 iulie 2014, 7:50)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Ce e aia logica?!
        La comunisti nu exista asa ceva! Aia, e ceva tipic chiaburilor, basistilor, ... imperialistilor!
        Recunosti terminologia?!
  • +35 (37 voturi)    
    Varanul fornaie cantecul lebedei ! (Marţi, 1 iulie 2014, 14:39)

    Plagarus [utilizator]

    Gata, puscaria-i pregatita, ca-i umanista si deontologica, format A3 !
  • +36 (38 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 1 iulie 2014, 16:00)

    qwerasdf [anonim]

  • +34 (36 voturi)    
    2 întrebări scurte (Marţi, 1 iulie 2014, 16:18)

    Kentt [utilizator]

    1. Oare ce boli o să-şi descopere Varanul?

    2. Cât de repede va da Parlamentul legea graţierii şi amnistiei?
    • +21 (23 voturi)    
      Sper să fie ca şi Jimmy Hoffa (Marţi, 1 iulie 2014, 16:31)

      MariaPopescu1 [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Şo "prietenii" se vor bucura dacă scapă de el, nu numai duşmanii.
    • +24 (26 voturi)    
      e spre bine .... (Marţi, 1 iulie 2014, 16:35)

      Boomper [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Eu ma imbat de bucurie, numai sa stea macar o zi la puscarie tradatorul asta!
    • +1 (7 voturi)    
      hm (Marţi, 1 iulie 2014, 20:04)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      2. Nu o sa dea parlamentul, o sa dea direct el presidente Ponta...
  • +41 (43 voturi)    
    Deznodamantul e aproape (Marţi, 1 iulie 2014, 16:30)

    EMP [utilizator]

    Sa stiti ca daca Voiculescu e condamnat si i se pune sechestru pe avere pentru a recupera paguba vom fi martorii unui moment istoric. Omul care reprezinta tot ce-i mai murdar in societatea romaneasca, combinatia de furt, de pervertire a societatii si de politica redusa la nivelul trocului va ajunge (ce-i drept pentru putin timp) la inchisoare. Sa asteptam si sa speram ca judecatorii vor doar sa serveasca justitia.
  • +30 (32 voturi)    
    Sa -i ia tot ce are !!! TOT TOT asta ii doare (Marţi, 1 iulie 2014, 16:38)

    rocsanica [utilizator]

    Sa -i ia tot ce are !!! TOT TOT asta ii doare cel mai rau . Luati-i antenele , casele , banii din conturi si LA MULTI ANI ! de puscarie ....
  • +29 (31 voturi)    
    in doua luni (Marţi, 1 iulie 2014, 16:38)

    MoldovaErepublik [utilizator]

    ...Gadea & Co vor fi someri. Se strange latul.
  • +37 (41 voturi)    
    Judecătorii ăştia merită statuie (Marţi, 1 iulie 2014, 16:53)

    Kentt [utilizator]

    dacă îl bagă pe Varan la puşcărie.
    • +18 (22 voturi)    
      dreptate (Marţi, 1 iulie 2014, 17:42)

      Dana Bob [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Ai dreptate!
      Si se pare ca sunt pusi pe fapte mari!
    • +11 (13 voturi)    
      SUBSCRIU la colecta publica!!! (Marţi, 1 iulie 2014, 19:48)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      ISTORIA o scriu acesti judecatori si DNA!!!
    • +13 (15 voturi)    
      judecatorii (Marţi, 1 iulie 2014, 20:01)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Judecatorii merita statuie daca fac dreptate...nu are rost sa te ante-pronunti, inca nu stii care e dreptatea.

      Daca reiese ca dreptatea e ca V sa mearga la puscarie, sa fie sanatos si distractie placuta cu N in celula.
  • +18 (20 voturi)    
    7 iulie? (Marţi, 1 iulie 2014, 17:09)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Credeam ca se intra in vacanta judecatoreasca. daca e vorba de pe-asa, atunci tot mai e o sansa...numai sa nu faca vreun "infarct" sau ceva varanelul pana atunci...probabil ultima lui salvare...
  • +18 (20 voturi)    
    la multi ani! (Marţi, 1 iulie 2014, 17:25)

    simplu_cetatean [utilizator]

    vine vara, bine-mi pare, eu o sa iau condamnare
  • +11 (13 voturi)    
    "Proces echitabil" (Marţi, 1 iulie 2014, 18:00)

    aiureantramvai [utilizator]

    Ca si termenul de "adevar", un proces "echitabil" este ceva relativ. Din partea avocatului reprezinta un proces amanat pana la kalendele grecesti incat sa se prescrie in final (si el sa taxeze clientul cat mai mult). Pentru fraierii care cred in alt fel de "echitabil" e un proces care s-ar fi incheiat de mult, acuzatul trecut prin "brutarie", eventual la ora actuala liber, cu cazier patat.
  • +17 (19 voturi)    
    ... (Marţi, 1 iulie 2014, 18:01)

    cartograful [utilizator]

    nu stiu de ce tot imi vine in minte scena aia in care T-1000 e aruncat in furnalul ala cu otel topit si inainte sa-si dea duhul guitza si se tot transforma in diverse intatisari.
  • +26 (28 voturi)    
    Cel mai interesant mi se pare urmatorul fapt (Marţi, 1 iulie 2014, 18:03)

    denvarel [utilizator]

    "instanta a dispus sechestru si pe averea altor inculpati, printre care si asupra unui imprumut luat de Sorin Pantis, fost ministru al Comunicatiilor, de la HVB Bank."

    Asta inseamna ca "imprumuturile" acordate de Voiculescu pot si vor fi executate de instanta! Adica banii aia dati sub titlu de "imprumut", ca asa face varanu in loc sa plateasca salarii mari din 2 motive:
    1 nu plateste nici o taxa/impozit
    2 il leaga de "glie" pe salariat

    Realizati ce va face A3 in seara asta daca se extinde sechestrul asupra "imprumuturilor" acordate de varan lui Gadea,Badea&CO? Nu numai ca il infunda pe varan, lasa lipite pamantului si slugile lui! Da' lipite. Datoare pe viata! Ministrul Agriculturii de asemenea...

    Asta e un vis prea frumos... Daca se realizeaza ma imbat crita.
    • +12 (14 voturi)    
      Dam o strigare,,, (Marţi, 1 iulie 2014, 19:50)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      in PIATA UNIVERSITATII s-o facem lata !!!!!!!!!!!
  • +18 (20 voturi)    
    Varanul incoltit ! (Marţi, 1 iulie 2014, 18:42)

    Ghita99 [utilizator]

    Sa vedem daca vanatorii vor reusi sa-l prinda si sa-l bage in cusca ! Pacat ca nu prind antena 3, mi-a fi placut sa-i aud angajatii utland ca din gura de sarpe in seara asta !
    • 0 (0 voturi)    
      Vedeti, de-aia ma uit pentru distractie la A3 (Miercuri, 2 iulie 2014, 12:30)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Ghita99

      Pe la orele 23 Badea dadea un recital monumental, iar Gadea avea o fata cam innegurata.
  • -26 (30 voturi)    
    Probleme? (Marţi, 1 iulie 2014, 19:58)

    Gigi Kent [utilizator]

    Am vazut ca e problema mare de tot ca eu (si altii) nu comentam subiectul.

    Motivul este foarte simplu. Dorim integrarea Romaniei in Schengen, deci un raport MCV pozitiv si nu dorim sa aparem in acesta ca afectand, prin comentariile noastre, independent justitiei.

    Revenind acum la subiectul "ce ii mananca pe basisti" in scopul de a ii scarpina doresc sa precizez ca mi se rupe de Voiculescu. Din mai multe motive ma lasa rece subiectul. Unul ar fi faptul ca inculpatul nu are o functie publica. Al doilea este pentru ca si cu si fara el in puscarie, Antenele nu vor fi inchise (arestate, confiscate, lovite cu bomba atomica si orice alta fantezie mai au basistii) daca audienta acestora nu scade, adica daca nu se transforma dintr-un izvor de profit (tot pentru inculpat si/sau familia sa) intr-o gaura neagra in care trebuie adusi permanent bani.

    Si in final, ca sa revenim la problemele reale si stringente ale tarii: JOS BASESCU!

    Multumesc pentru atentie si voturi! Voturi negative, voturi pozitive nu conteaza, important este ca sunt citit.
    • +12 (14 voturi)    
      Evident (Marţi, 1 iulie 2014, 22:38)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Dupa votul din parlament la declaratia de demisie a presedintelui Basescu portile Schengen vor fi larg deschise pentru romani.
    • +12 (14 voturi)    
      Probleme? (Marţi, 1 iulie 2014, 23:21)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Crezi ca esti citit? Stii doar sa scrii, mai ai pana la a fi citit. Numai dupa argumentele tale in cea ce-l priveste pe Felix, dovedesti cat de departe esti de a fi un om citit. Iar prin "Jos Basescu", dovedesti ca esti doar o pasare colorata care croncane ce a invatat pe de rost, fara nici o logica.
      • -20 (22 voturi)    
        Magistral... (Miercuri, 2 iulie 2014, 1:30)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Vad ca acum basistii ataca la capitolul "cultura generala" :))
        • +14 (14 voturi)    
          Puncte.. paranteze... (Miercuri, 2 iulie 2014, 3:28)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          .eu doar ti-am atras atentie sa nu te crezi citit. Puncte, paranteze... jijei... Jos Basescu... iarasi puncte, iarasi paranteze... "basistii ataca"... puncte si paranteze. Toate te definesc.
          • -3 (3 voturi)    
            ? (Miercuri, 2 iulie 2014, 11:09)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Ce puncte, ce paranteze? Bati campii stimabile pe langa subiect. Abtine-te ca toti berbecii basisti docili si voteaza cu "-". Revino cand vei avea o parere si argumente sa o sustii.
            • 0 (2 voturi)    
              ':))' (Miercuri, 2 iulie 2014, 16:58)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Aceestea sunt punctele si parantezele in capul tau. Cat priveste argumentele, ce argumente sa prezinti unuia care zice doar "Jos Basescu" (fara nici un argument) si care spune ca nu-l intereseaza cazul Felix, ca nu are functie publica (nu are acum, a avut "ieri" ).

              Ce argumente sa dai unei pasari colorate? Ea stie doar "Jos Basescu" si haleste la seminte.
      • +9 (9 voturi)    
        Citit? (Miercuri, 2 iulie 2014, 7:58)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Poate... injurat!
        Daca citit = injurat, poate ai dreptate!
    • +11 (13 voturi)    
      Eu cred ca tu (Miercuri, 2 iulie 2014, 1:24)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Esti unul dintre "alesii" poporului. Nu de alta dar nickname-ul se potriveste de minune cu unul din parlamentarii nostri dragi care poarta la gat o mare cruce de aur.
    • +1 (1 vot)    
      Ei, na! (Miercuri, 2 iulie 2014, 12:28)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      de cand niste postaci fara nume si prenume pot "afecta, prin comentarii... independent justitiei" ?
      Iar daca problemele reale si stringente ale tarii s-ar rezuma doar la "jos Basescu!" ne-am scos. Iarna viitoare am putea spune ca in bancul vechi cu Bula "avem de toate, nu ne mai lipseste nimica" :D.
  • +22 (24 voturi)    
    vai anenaa meaa ! (Marţi, 1 iulie 2014, 20:11)

    Aquariuss [utilizator]

    Ma incearca o curioizitate perversa sa-mi scanez televizorul si sa regasesc pe undeva Antena 3 sa-i vad cum guita iabagii, insa cred ca ma abtin pina pe 7 iulie cind placerea o sa fie maxima !!
  • +27 (29 voturi)    
    Hai Justitia! (Marţi, 1 iulie 2014, 20:27)

    abel [utilizator]

    Doamna judecator Camelia Bogdan este admirabila. Ma bucur ca judecatorii de astazi sunt curajosi.
  • +15 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 1 iulie 2014, 21:55)

    [anonim]

  • +11 (11 voturi)    
    În sfârşit! Nu pot să (Miercuri, 2 iulie 2014, 9:05)

    Audit [utilizator]

    cred că se va ajunge la plată!!
    Jegul acesta de om va ajunge chiar să dea socoteală.
    A fost procesul lui mai ceva ca "Tânăr şi neliniştit". Oare noua generaţie de judecători, cei tineri, vor da clasă celor alde Mustaţă Stan?
    Să dea Dumnezeu.
  • +11 (11 voturi)    
    Sa se faca odata dreptate in tara asta (Miercuri, 2 iulie 2014, 9:56)

    ploiesteanu [utilizator]

    Banditi securisti precum Voiculescu sa fie trimisi acolo unde le este locul. La puscarie. In nici intr-un caz puscarie la domiciliu. Asta n-ar avea nici un efect de corectie si ar intarii moralul altor pre-infractori ca nu li se poate intampla mare lucru.
  • -10 (12 voturi)    
    Avocaţi specializaţi ??!!! (Miercuri, 2 iulie 2014, 10:45)

    MariaPopescu1 [utilizator]

    Am citit comentarii privind specializarea avocaţilor lui Voiculescu în excepţii şi amânări.
    DA, legea spune că înainte de a se intra în judecarea fondului, se discută excepţiile, recuzările, cererile de strămutare.DAR, legea e lege doar pentru unii.
    Eu însămi am păţit, am invocat puterea lucrului judecat, iar judecătorul a spus: "Să lăsăm asta" şi a trecut rapid la aşa numita judecată, care s-a finalizat în 5 minute !
    • +2 (2 voturi)    
      Procesul propriu-zis (Miercuri, 2 iulie 2014, 12:42)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui MariaPopescu1

      s-a incheiat. Cu sentinta judecatoreasca.
      • 0 (0 voturi)    
        Cred că nu s-a înţeles (Miercuri, 2 iulie 2014, 13:36)

        MariaPopescu1 [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        Poate nu am fost înţeleasă.
        Eu am avut o hotărâre judecătorească, adversarul a cerut în instanţă un lucru pentru care exista deja o hotărâre definitivă şi irevocabilă, deci, conform legii, exista excepţia puterii lucrului judecat, judecătorul NU AVEA DREPTUL să ia problema în discuţie, dar a spus :"Lăsaţi asta" şi a dat o hotărâre contrară celei anterioare, perfect ilegal. Am făcut recurs, judecătorii din recurs nici nu au deschis dosarul şi au menţinut hotărârea ilegală.
        Concluzia: judecătorii fac ce vor muşchii lor; Voiculescu nu a scăpat până acum datorită iscusinţei avocaţilor ( şi eu am avut avocaţi buni) ci datorită coruptibilităţii judecătorilor, care nu pot fi traşi la răspundere, sunt inamovibili.
  • 0 (0 voturi)    
    Godzila vs KingKong (Miercuri, 2 iulie 2014, 15:14)

    CatalinRo [utilizator]

    Razboiul gigantilor, trebuie sa-mi iau floricele si bere.
    Pariez pe Godzila cu toate ca il plac mai mult pe KingKong.
  • +1 (1 vot)    
    Motanel FELIX (Miercuri, 2 iulie 2014, 16:29)

    Niccck [utilizator]

    Motanel FELIX, ce se vor face puricii de la ANTENA 3 fara tine ?


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by