VIDEO Guvernul sesizeaza DNA si SRI in cazul lui Gheorghe Dobre, Sebastian Vladescu, Monica Macovei si Radu Berceanu pentru nereguli in derularea contractului cu Bechtel

de I.C., V. Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 6 decembrie 2013, 10:28 Dosare Anticoruptie


Autostrada Transilvania
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
 documente
(06 Dec 2013) PDF, 803KB
Guvernul va sesiza Directia Nationala Anticoruptie (DNA) si Serviciul Roman de Informatii (SRI) pentru nereguli in derularea contractului incheiat cu Bechtel pentru realizarea autostrazii Brasov-Cluj-Bors, se arata intr-un raport realizat de corpul de control al prim-ministrului. Inspectorii guvernamentali au identificat posibile fapte de natura penala comise de fostii ministri Gheorghe Dobre, Sebastian Vladescu, Monica Macovei, Radu Berceanu si fostul sef CNADNR Cristian Duica.

In raport se arata ca intelegerea cu Bechtel a fost modificata, in 2009, fara respectarea dispozitiilor legale, ceea ce a condus la prejudicii pentru stat.



Cum s-a incercat gasirea contractului in original

Din sinteza raportului de control in care s-a investigat disparitia contractului original cu Bechtel, reiese ca s-au transmis adresa la toate institutiile statului implicate (Ministerul Transporturilor, CNADNR, Departamentul Proiectelor de Infrastructura, Parchet si DNA), insa nicaieri nu s-a gasit un contract sau o copie care sa fie certificata conform cu originalul.

Raportul arata ca pe 20 noiembrie 2013, Corpul de Control a primit o copie in limba engleza a contractului, certificat a fi in conformitate cu originalul, chiar de la Bechtel.

Ulterior, Corpul de Control, la indicatiile unui sef de proiect de la CNADNR, a inventariat documentele din doua camere de la etajul 8 al institutiei. Acolo, Corpul de Control a gasit o copie de contract tot in limba engleza, dar doar partial certificata in conformitate cu originalul. La o comparatie cu varianta primita de la Bechtel, Corpul de Control a concluzionat ca varianta de la CNADNR este identica.

O varianta in limba romana a contractului conforma cu originalul nu a fost gasita, arata raportul.

Raportul mai sustine totusi ca pierderea dupa anul 2008 a unuia dintre exemplarele originale ale contractului de proiectare si executie a autostrazii Brasov - Bors, incheiat in anul 2003, versiunea in limba romana, nu a produs efecte juridice.

"Proba contractului, in cazul in care ar fi fost necesara, se putea face prin exemplarul original detinut de cealalta parte contractanta (...) Dupa intrarea in vigoare a Acordului de modificare la contractul de construire a autostrazii Brasov-Cluj-Bors, aprobat prin HG nr 224/2006 relatiile contractuale dintre parti au fost reglementate de noua forma a contractului, care a continuat sa produca efecte juridice pana la incetarea acestuia", se arata in raport.

Renegocierea din 2005, fara mandat de la Guvern


In ceea ce priveste renegocierea contractului in anul 2005, Corpul de Control concluzioneaza ca a fost initiata fara a exista un mandat din partea Guvernului Romaniei. Mandatul comisiei de renegociere a fost acordat de fostul Ministru al Transporturilor, Gheorghe Dobre, in data de 1 iunie 2005, la aproximativ doua saptamani dupa numirea comisiei de negociere.

Raportul mai sustine ca limitele amndatului acordat de ministru au fost incalcate de catre Comisia de renegociere. Astfel, raportul acuza ca limitele mandatului au fost depasite cand:

- s-a decis preluarea de catre CNADNR a responsabilitatilor de proiectare a lucrarilor de constructii
- cresterea cuantumului cheltuielilor de mobilizare de la 30 de milioane de euro la 70 de milioane
- prelungirea perioadei de executie a lucrarilor cu un an, din cauza suspendarii lucrarilor in anul 2005, ca urmare a sistarii platilor, la initiativa Ministrului Dobre.
- Reglementarea situatiei pretentiilor financiare ale Bechtel.

Raportul mai acuza ca ministrul Transporturilor de atunci, Gh. Dobre, precum si cel al Finantelor, Sebastian Vladescu s-au implicat in renegocierea contractului. Corpul de Control ar fi a aprobat raportul Comisiei de renegociere "cu toate ca:

- Raportul nu a fost insusit decat de o parte a membrilor comisiei (...)
- Raportul comisiei nu a fost prezentat directorului general al CNADNR (...)
- Raportul comisiei de renegociere a fost intocmit prin preluarea, in integralitatea sa, a Raportului privind evolutia renegocierii contractului (...) intocmit de societatea civila de avocati Ratiu & Asociatii (...)"

De ce este acuzata Macovei

Raportul abordeaza si subiectul "pagubirea bugetului statutului cu suma de 40 de miliaone de euro prin incheierea Acordului de modificare a contractului de construire a autostrazii Brasov - Cluj - Bors in anul 2006".

Aici se arata ca cei care au semnat aceasta modificare sunt ministrii Dobre, Vladescu si Monica Macovei, pe atunci ministrul Justitiei. Pe Macovei, raportul o acuza ca a semnat nota de fundamentare care a stat la baza emiterii Hotararii de Guvern ce a modificat contractul.

"Prin semnarea notei de fudnamentare (...) s-a sustinut 'pastrarea de catre Bechtel a sumei de 40 de milioane de euro deja incasate cu titlu de avans si reclasificarea lor cu titlu de cheltuieli de mobilizare'. Sustinerea 'pastrarii' sumei de 40 de milioane de euro de catre Bechtel s-a realizat cu incalcarea dispozitiilor legale (...)", se arata in raport.

Raportul sustine ca dispozitiile legale impuneau ca "orice plati in avans trebuie recuperate prin bunuri, lucrari sau servicii", iar "semnatarii notei de fundamentare cunosteau chiar din continutul acesteia faptul ca 'antreprenorul a refuzat sa justifice prin lucrari suma de 40 de milioane de euro incasata ca avans aferent anului 2004'."

Raportul arata ca "pentru creearea unei aparente de legalitate a acestui demers, in Nota de fundamentare s-a sustinut cresterea cheltuielilor de 'mobilizare' de la 30 de milioane de euro la 70 de milioane de euro, cu toate ca acestea se refereau la activitati anterioare inceperii constructiilor, iar constructiile erau deja incepute din anul 2004".

De ce este acuzat Berceanu


Raportul continua acuzand ca si modificarea contractului cu Bechtel din 2009 a fost ilegala, la acel moment la conducerea Transporturilor aflandu-se Radu Berceanu.

Corpul de Control sustine ca modificarea din 2009 s-a produs ca urmare a unui "protocol" incheiat de Berceanu si Cristian Duica, seful CNADNR de atunci, "desi orice modificare ulterioara a prevederilor contractului, aprobat prin HG 1513/2003, nu se putea face decat printr-un act normativ cu o forta juridica cel putin egala cu actul normativ de aprobare, respectiv prin hotarare a Guvernului".

"Incheierea, in conditii nelegale, a protocolului (...) a avut drept consecinta, printre altele, plata catre Bechtel a sumei de 29,45 milioane de euro, care nu a fost certificata de catre reprezentantul beneficiarului", se arata in Raport.

Aceasta suma, potrivit raportului, a cuprins si sume aferente unor lucrari executate care prezentau vicii de calitate.

Referitor la moficarea contractului cu Bechtel din 2011, raportul sustine ca acesta a fost semnat de directorul CNADNR de atunci, Daniela Draghia "fara a exista un mandat in acest sens din partea Guvernului si fara ca forma acordului sa fie aprobata, ulterior, prin hotarare de guvern".

"Una din principalele consecinte ale celui de-al doilea Acord de modificare (...) din anul 2011 a fost plata catre Bechtel a unei 'Sume Aferente Solutionarii Pretentiilor' de 115 milioane de euro".

Cum s-au marit costurilor si cat s-a platit, in final, catre Bechtel

Raportul abordeaza si problema costurilor care au fost majorate in perioada 2006-2011. Astfel, pentru tronsonul Turda - Gilau, cei 42 de kilometri inaugurati in 2009, raportul sustine ca valoarea initiala prevedea un cost de 343,12 milioane de euro, iar la incetarea contractului fusese platit suma de 680,49 miliaone de euro, cu 98% mai mult decat valoarea prevazuta initial.

Pentru sectiunea 3C, Suplacu de Barcau - Bors, valoarea initiala prevedea un cost de 214,74 miliaone de euro, iar la momentul incheierii contractului, pentru 50,12% din totalul lucrarilor pe aceasta sectiune, s-a platit 257,42 milioane de eruo.

Raportul mai acuza majorarea costurilor pentru "mobilizare", costurile pentru proiectare a diferitelor sectiuni, a cheltuielilor indirecte de capital si angajarea unor costuri suplimentare fata de cele din contractul initial, prin modificarile din anii 2006 si 2011.

In final, raportul expune si cifrele contractului cu Bechtel, dupa rezilierea sa. Astfel, valoarea efectiva platita catre Bechtel a fost de 1,23 miliarde de euro, "adica 54,76% din valoarea constractului semnat in 2003, in conditiile in care erau finalizati si dati in folosinta 52 de km de autostrada, 12,5% din lungimea totala a autostrazii, iar pe o distanta de 60,5 km (...) lucrarile de constructie au fost doar incepute".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























15434 vizualizari

  • +99 (111 voturi)    
    hehe (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:35)

    Soljenitin [utilizator]

    Primul care ar trebui sa infunde puscaria pe viata pentru asta este El insusi, reperul moral al lui tonta, anume Adrian(a) Nastase.
    • +64 (70 voturi)    
      negociere/semnare? (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:17)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      de negociat poate negocia oricine. Daca se semneaza o modificare, responsabil este semnatarul. Pentru orice HG responsabil este GUVERNUL in cap cu premierul (mai ales ca in guvern este mereu consens).
      Vrea Ponta sa-i bage pe Tariceanu si restul de ministri PNL?
      Sau vrea sa creeze un precedent pentru cand se vor analiza la DNA faptele guvernului USL?
      • +57 (67 voturi)    
        Dottore vrea sa faca o Simulare (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:21)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        fara Fular, daca Infractorul Adrian Nastase nu a reusit..dar a simulat Bine, dottore vrea sa vada/simta...cum e fara fular..deh Socru Sau a vazut cum e la Vanatoare !
        • +46 (48 voturi)    
          Intai SRI sa ne spuna unde e ascuns Contractul (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:51)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Intai sa ne spuna SRI unde este ascuns Contractul!


          Guvernarea Judiciara Ponta urmareste cu prioritate intimidarea institutiilor prin instalarea unui sentiment de frica folosind ca si organ represiv Guvernul!

          Imi aduc aminte de Geoana: Un prestigios institutut a spus...

          Exact ce spunea si Basescu, copiatorul se foloseste de institutii si autoritati pentru a obtine CREDIBILIZAREA unei actiuni infractionale de coruptei!

          Universitatea pe care a pacalit-o ca e Doctor onest!
          Populatia pe care a pacalit-o ca e un om cinstit!
          Comisia pe care o construit-o ca sa credibilizeze o falsa infractiune privata!
          Ordonante de Urgenta in loc de legi in parlament cu risc de neacceptare!
          DNA, Parchete, Ministere, unde isi impune
          oameni pentru a manipula interventia sau intimidarea institutiei!

          etc
          • +23 (25 voturi)    
            parerea mea ca dosarele de la (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:21)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

            Berevoiesti..acel Rug Al Rushinii Securitatii..a fost repetitia pentru arderea altor Dosare..eu cred ca si Crescent a ars la Berevoiesti !
            • +14 (14 voturi)    
              CORECT! (Vineri, 6 decembrie 2013, 15:50)

              hot news [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Atunci cind a fost scandalul cu Berevoiesti, credeam cu naivitate ca miza era distrugerea dosarelor de genul "cine a turnat, cine a urmarit, cine a facut politie politica". In realitate, era vorba de BANI, de extrem de multi bani - cine si-a insusit fondurile Dunarea / Crescent, cine a semnat contractul cu Bechtel, care este de negasit, etc.
              Iar acum, contractle cu Gold Corporation si Chevron vor avea aceeasi soarta!
    • +30 (32 voturi)    
      Nastase e deja in puscarie (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:42)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Nu inteleg,daca cineva de la PDL a comis fapte de coruptie,asta inseamna ca nu trebuie bagat la puscarie?
      Oricum,eu nu sunt de acord cu bagatu la puscarie,in conditii de lux a lui Nastase si altii de la PDL si PSD/PC care au facut fapte de coruptie.
      Dupa cei cativa ani ies cu averea intacta.
      Ci sa fie urmariti,fara sa stie,sa se vada ce conturi au,unde si-au pus spagile.
      De acolo li se ia spagile,care sa fie bagate la bugetul de stat.
      Asa se rezolva situatia avantajos si pentru ei si pentru Romania.
      Bechtel-Enka sa fie data in judecata si fortati sa construiasca ce s-au angajat prin contract,sau daca nu,sa plateasca banii inapoi.
      • +16 (22 voturi)    
        corect! (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:38)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

        Pentru cateva zeci de milioane de euroi, as face si eu o puscarie cinstita, vreo 2 - 3 ani - masa, casa... dupa ce ies am banii in buzunar... io zic ca merita ;)
      • +2 (2 voturi)    
        e complicat! (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 12:59)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

        daca acceptam ideea ca o HG este o decizie politica (vezi si recenta RMGC) atunci nu poti duce asa ceva in justitie.
        O HG inseamna raspunderea COLECTIVA a tuturor ministrilor (si a celui de la Interne si a celui de la Cultura/Educatie/Mediu/Sanatate) in cap cu premierul.
        Aviz lui Ponta.....
    • +20 (22 voturi)    
      asta e din ciclul...PSD semneaza dar (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:33)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      altii sunt vinovati pt ce semneaza PSD !?!?
  • +60 (66 voturi)    
    Au gasit actele (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:36)

    mos ion roata [utilizator]

    in original? Inclusiv cele legate de comisionul incasat? Sa le faca publice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • +47 (51 voturi)    
      daca citesti (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:50)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      documentul, vei vedea ca nu au gasit contractul. au obtinut un duplicat in engleza, de la bechtel, care s-a dovedit, ca sa vezi, identic cu copiile necertificate pe care le detineau. in rest, esti naiv daca tu crezi ca exista vreo hartie cu comisioanele...
      • +27 (31 voturi)    
        Contractul pierdut (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:44)

        Lilianamaria [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Contractul este si la consultant! De ce Bechtel a trebuit sa dea o copie a contractului? Asta miroase a magarie, ma gandesc ca s-a falsificat/modificat contractul de catre Bechtel si ministrul Sova (care i-a reprezentat prin firma sa de avocatura), asa deci Sova a facut pierdut contractul original. Lucreaza in tandem...Asta miroase...
      • +16 (18 voturi)    
        comisioanle, (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:25)

        mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        la americani si nu numai,sunt prinse in documente (sunt platite oficial nu prea umbla nimeni cu bani negrii)).Asta e motivul pentru care a disparut contractul .Cate un exemplar din contract se gaseste la cei care au legalizat actele,au primit comisioane,au intermediat afacerea, la guvern,la ministerele interesate etc.
    • +2 (2 voturi)    
      nici vorba! (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 13:01)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      bomba acolo e alta: TRASEUL INITIAL. Caci orice modificare trebui aprobata ulterior in scris si sare guvernul in aer.
      Daca e adevarat ce spunj constructorii, in pretul initial nu era cuprins niciun pod/viaduct/tunel etc.
      Asta nu trebuie facut public....
  • +58 (62 voturi)    
    dar Infractorul Nastase (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:37)

    un domn [utilizator]

    care l a initiat ? unde este contractual in sine ? unde sunt actele aditionale ? ...ok..berceanu boagiu..puscharie...sa fie..dar Nasty Bombo ? el e ok ?
  • +54 (58 voturi)    
    Super (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:39)

    skanda7 [utilizator]

    Sper sa-l infunde pe Nastase si pe restul acolitilor ca doar ei au semnat contractul & stuff. Ma intreb ce cauta pe lista asta Macovei? O fi inca o fumigena USL ce anticipeaza campania electorala...
    • -13 (25 voturi)    
      Macovei (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:06)

      aresul [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      ca ministru al justiei, din punct de vedere legal, nu a avut nicio obiectie asupra modificarii termenilor contractului, ba inca, participand prin emiterea HG ce stabilea garantii catre firma Bechtel, in valoare de 40.000.000 euro, din bugetul statului.
      Mai devreme, Ponta era acuzat de ,,coruptie profunda". Intregul sistem politic este profund corupt! Macovei a actionat (avizat) telefonic. Ca ministru al Justitiei, a inchis ochii!
      ,,Mda...ce voiam sa-ti mai zic...Monica...vezi ca astia vor sa modifice contractul ala...trebuie baza legala..."
      Toate aceste HG-uri ce au inlocuit Legea, or sa le iasa pe nas politicienilor.
      • +13 (15 voturi)    
        Excelent (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:17)

        skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui aresul

        Daca e vinovata sa fie pedepsita. Dar impreuna cu restul coruptilor ce au pus la cale acest jaf de proportii. Sincer, m-as mira ca Ponta sa intentioneze asta, tot ce vrea e un pic de galagie sa uite lumea de problema bugetului si de scandalul cu Chevron.
      • +17 (19 voturi)    
        pfffff (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:35)

        Crisis [utilizator] i-a raspuns lui aresul

        Ministrul justitiei intervine in contracte incheiate de alte ministere? Asta face parte din atributiile ministrului justiei? Pe ce lume traiesti omuletule?
        • +1 (7 voturi)    
          nu ai inteles (Vineri, 6 decembrie 2013, 16:45)

          aresul [utilizator] i-a raspuns lui Crisis

          NU exista baza legala! Au creat aceasta baza legala in vederea finalizarii intelegerii cu Bechtel. Sa raspunda TOT guvernul semnatar!
          Acelasi lucru s-a intamplat si in tarasenia cu transferul terenurilor din domeniul public la privat. NU exista baza legala pentru efectuarea acelui transfer. Din cate stiu, nici acum nu exista. Ca doar nu era sa emita HG doar pentru ,,jmekeria" lui Becali. De cu totul alta anvergura este povestea Bechtel.
          In lumea in care traiesc, politicienii se joaca cu Legea!
      • +17 (17 voturi)    
        gandire cu premeditare? (Vineri, 6 decembrie 2013, 14:16)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui aresul

        interzicea legea ? Ce? Min.Justitiei da aviz negativ daca HG contravine legii.
        Ca o paralela, nu e ilegal sa-l ierti pe Rompetrol de 380 mil.USD. E neoportun, ne-economic etc. dar este o decizie politica. Asa ca avizul lui Cazanciuc e OK. CCR nu s-a opus deciziei lui Cazanciuc.
        Oricum, pentru un HG raspunde in PRIMUL RAND premierul, caci in guvern decizia se ia prin consens. Dar putea Ponta sa-l bage pe Tariceanu?
    • +7 (9 voturi)    
      Ce cauta ? (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 1:49)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      Se sie de ani dezile ca Plagiatorul are o Ura asupra doamnei !
  • +6 (26 voturi)    
    Unde e articolul, baieti? (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:45)

    wtf [utilizator]

    Draga redactie, am o intrebare legata de articolul de aseara despre scrisoarea deschisa a lui Ponta catre Basescu. De ce l-ati scos?
    Merci anticipat pt raspuns.
    • +19 (21 voturi)    
      Uite aici... (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:40)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui wtf

      Tu crezi ca aici este latrinele?
      Uite aici articolul:

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16141460-victor-ponta-scrie-lui-traian-basescu-cerandu-promulge-celeritate-legea-referendumului.htm
  • +36 (38 voturi)    
    dar dnul Tartor-initiatorul contractului ? (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:45)

    fosta zoezoe [utilizator]

    nascase pe numele lui sau a trecut in randul sfintilor ,al sfintelor moaste ? Caci orice ar fi facut continuatorii determinant era cadrul creeat de contractul de baza draga guvern al rusinii (ca sa ma exprim elegant)......
  • +36 (40 voturi)    
    Pai ce, l-a gasit sova? (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:48)

    triciupa [utilizator]

    Ca parca nu stia unde este... Circus si nimic mai mult. Comisii de ancheta, reclamatii la DNA facute la plezneala, tot felul de cascadorii, doar-doar vor deturna atentia de la guvernarea dezastruoasa, de la cresterea taxelor, de la protejarea penalilor si ingrasarea baronilor. Se pare ca singurii care muncesc in guvernul asta sunt trepadusii care inventeaza tampeniile respective. E adevarat, n-au nici minte si nici imaginatie dar sunt silitori...
  • +35 (37 voturi)    
    Ce ulei, frate! (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:48)

    SHEAPA [utilizator]

    Hai ca a inceput sa iasa ca***ul la suprafata!

    Din partea mea, toti cei care macar au indraznit sa se gandeasca sa fure din banii nostri munciti zi si noapte in schimburi, SA FACA PUSCARIE pana ii scot eu! Bai, da' TOTI!

    Am zis!
  • +37 (45 voturi)    
    bravo.. (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:50)

    marabul [utilizator]

    inc o fumigena lansata de pinochio ptr distragerea atentiei fraierimii de la ce vor ei sa faca....treziti va fratilor.suntem bataie lor de joc
    • +34 (36 voturi)    
      pe 22 sa iesim din nou in strada (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:59)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui marabul

      sa Celebram cum se cuvine revolutia !
  • +33 (35 voturi)    
    aha... (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:50)

    Aphex [utilizator]

    Prima oara cand am citit titlul nu mi-a venit sa cred. Oare chiar se leaga USL-ul de bombonel? Dar m-am calmat repede...
    • +31 (33 voturi)    
      e la mishto (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Aphex

      ce naiba...doar Dottore nu putea lua doctorratul daca nu pupa dosul Infractorului Adrian Nastase..Dottore il idolatrizeaza..hai ca stiti ce naiba !
      • +28 (30 voturi)    
        ma tem ca in felul asta s-a (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:15)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ingrijit de dosul nastaselui .........
  • +28 (32 voturi)    
    ... (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:53)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    Cine seamana vant, culege furtuna. Eu cred ca ei pregatesc ceva si ca sa distraga atentia fac asemenea mizerii cu care ne-au obisnuit.
  • +38 (40 voturi)    
    Acum au gasit contractul?? (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:53)

    bigbrother [utilizator]

    Au reusit sa deschida dulapul cu explozibil sau femeia de serviciu avea cheia?

    Si pe Bombonel cui il lasa, doar el a fost cel care a semnat tzeapa de 1.4 miliarde fara licitatie?

    Cum ramane cu Mihai Grecu, dupa ce l-au instalat s-au marit costurile pe doua tronsoane cu procente cuprinse intre 25 si 90%

    Sa ii ia pe toti la puricat, nu doar cu cei care s-au perindat la ministerul furturilor si transporturilor. Si mai ales, sa recupereze din paguba!
  • +25 (27 voturi)    
    Bravo (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:58)

    nano2k [utilizator]

    Sa se ia la purecat tot contractul, de la semnarea lui si pana in zilele noastre.

    Nu conteaza din ce partid fac parte, sa fie condamnati cu ani grei daca se dovedesc vinovati.

    Dar sa se inceapa cu inceputul, ca asa e cel mai corect!
  • +28 (30 voturi)    
    Mai mai (Vineri, 6 decembrie 2013, 10:58)

    qwertyuiop [utilizator]

    Mai mai mai, cum s-a intamplat de au fost implicati numai membri PDL, din guvernul Boc.
    Evident a fost o intamplare, altfel, PSD-ul este foarte transparent la orice tentativa de frauda din interior.
    • +5 (7 voturi)    
      nu chiar... (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:41)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui qwertyuiop

      Monica Macovei NU a fost in "guvernele Boc" ;)
  • +26 (30 voturi)    
    doar o fumigena (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:03)

    Bolovanul [utilizator]

    daca nu au gasit contractul original, atunci pe baza carui document vor fi judecati impricinatii?
    ... este pur si simplu o alta fumigena. asa e cnad tara e guvernata cu televiziunile si cand aia 70% de luminati o duc mai rau, da' tot la tv isi petrec timpul!
    • +8 (12 voturi)    
      Asta-i vrajeala! (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:49)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Auzi la ei ... Cum sa se piarda contractul cu Bechtel? Ce, era tinut in beci printre butoaiele cu muraturi?
      Terminati odata cu prostiile si scoateti contractul la lumina sa vedem cine sunt vinovatii!
    • +3 (5 voturi)    
      Subscriu 100%. (Vineri, 6 decembrie 2013, 20:16)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Plus, cum au negociat incheierea contractului, daca ei nu au avut contractul? Si aici sunt probleme mari, s-ar putea lasa cu fapte penale.

      Parerea mea ca acest "contract" in original nici nu o sa mai apara, ca Nascase ar infunda ani grei de parnaie si nu numai el.

      Restul, multa gargara fara nici un rezultat penal.
      • +1 (1 vot)    
        Nu se stie (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 8:02)

        Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        S-ar putea totusi sa apara...Cineva acolo sus va avea grija de asta. Nu uitati ca un contract are cel putin doua parti. Daca una il face pierdut, cealalta inca il mai are. Si...il poate folosi. Nu se vstie, nu se stie. Faca pariu ca inaintea alegerilor va aparea. Asta va fi lovitura de gratie pentru multi.
    • +1 (1 vot)    
      Când a dispărut contractul exact ? (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 12:28)

      Alistar44 [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Boagiu a indicat camera, dulapul şi raftul unde era contractul original. Cum a venit Şova, a dispărut !!!! Măi, măi, măi ! Şi Şova se întreba cum l-au luat piticii când el tocmai intra !?!
      E avocat băiatu' şi le miroase .....
  • +27 (29 voturi)    
    M-am prins (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:04)

    skanda7 [utilizator]

    E o fumigena menita sa distraga atentia de la problema bugetului pe 2014. USL a decis un buget care trage pe linie moarta agricultura, sanatatea si educatia. Si nu numai. E aberant si scandalos. Din nefericire presa e prea ocupata cu mondenitati ca sa observe adevaratele probleme ale Romaniei.
  • +25 (29 voturi)    
    ce este corect (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:10)

    evoque [utilizator]

    este corect insa este incorect daca aceasta ancheta nu se face incepand de la prima litera a acestui contract adica bombonel ( o sugestie sorin bota) si este clar ca nu se va ajunge nicaieri pentru ca toate guvernele au "mancat" greu de pe urma acestui contract.
    • +24 (28 voturi)    
      NU imi vine sa cred (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:16)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      TU , mare Sustinator al USLamului ti pui..aceasta intrebare ? fi sincer..nu I asa ca fara Latrinele lui Felix incepi sa Gandeshti ?..ashtept pe mazeta, gigi kent, finutza,adrian8,si mai sunt ceva activishti cu Studii Inalte de la Kiseleff
      • +8 (20 voturi)    
        Eh, si tu acuma... (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:20)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Se da si domnul Evoque "echidistant"...ca asa-i scenariul.
      • +6 (10 voturi)    
        faptul (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:24)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ca unii sunt indoctrinati nu inseamna ca toata lumea este la fel. Observ de multi ani ca in romania exista o specie de oamenii care cred ce le este turnat pe gat la diverse scoli de vara-iarna, care nu sunt altceva decat un mod de manipulare a oamenilor.
        Nimeni nu observa in schimb un fapt banal si anume, in romania partidele nu sunt organisme care lupta pentru cauza unei parti a societatii sau a unei brezle, etc. Partidele lupta doar pentru interesul celor din varful lor restul sunt mrionete care fac parte din sistemul care ii duce la putere.
        Categorisirea ca eu sunt usl-ist, este facuta de aceste marionete. USL-ul nu reprezinta o doctrina, usl-ul este o unealta de lupta contra lui basescu si atat, in rest nimic. Mare lucru daca aceasta structura rezista pana la alegerile presedentiale. Faptul ca mediocritatea duce oamenii la a crede ca nu este nimic dincolo de basescu sau ponta nu face altceva decat sa sublinieze modul in care sunt manipulati acesti oameni ca sa nu spun altfel.
        • +7 (9 voturi)    
          romania se scrie Romania (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:20)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          daca esti de la Primaria din Focsani ..trec cu vederea ca acolo se POATE ..treiculori..nu Tricolorul ; in alta ordine de idei un Auditor/Psiholog daca ar avea rabdarea sa analizeze macar 10 postari de ale tale cu siguranta ar remarca/concluziona FILIATIA TA sangvina la doctrina Bolshevica, cine promoveasca doctrina Bolshevica ? pai Gionel care se duce in excursie frecvent la Moscow si ??? USLamul, acea unealta care SINGUR ai recunoscut ca este create NUMAI pentru Sloganul Jos Basescu..or..altceva Constructiv ce se putea face ? din prisma ta ma refer ? nimic, adica ? e mai simplu sa aplauzi USLamismul si sa bagi batzul prin gard...ca disputa Base vs Dottore este de notorietate..de ce nu te intrebi ? dar oare de ce e aceasta disputa ? pentru ca Base atat cat poate lupta pentru TRANSPARENTA, iar Dottore care il Prea Slavesti sau El Insusi care este un alt "icon" de al tau mental..au DEVALIZAT Romania din 1990 2006, ca si restul au furat..insa te intreb..unde sunt complexele Industriale ale Romaniei ? unde sunt Padurile Romaneii sub influenta CArdinalului de Dambovita Dumitru ? aceste lucruri le ai uitat cam usor...nu mai vorbim de Privatizari (banca si compania petroliera catre austrieci)..alea deja sunt ultimele firmituri din Jaful National initiat, controlat si sutinut de pesede..apropos..de dosarul Revolutiei ce imi spui ?ca l a ingropat tot Base ? esti naiv amice..si chiar impotriva Romaniei !!! mai ales ca un Subsbstantiv propriuu te a invatat invatatoarea cum se scrie..asta nu se uita..ci doar se ignora !!!
          • 0 (2 voturi)    
            cand (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 13:23)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            nu mai avem nimic de spus trebuie sa scriem ceva pentru ca asa este la servici, nu?
            am mai spus acest lucru acu' vreun an, tastatura este a mea si o utilizez cum vreau, in rest cat primesti pe litera sau cuvant? vad ca testraduiesti sa iti demonstrezi niste opinii personale despre cineva sau ceva ce nu cunosti. te anunt ca pierzi vremea sau in cel mai bun caz esti penibil pentru ca eu nu fac decat sa ma distrez pe seama unor proletari indoctrinati.
        • +4 (6 voturi)    
          Si nu se scrie "brezle"... (Vineri, 6 decembrie 2013, 15:25)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ... ci bresle (plural de la breasla), capisci postacule?
          • -1 (3 voturi)    
            offff (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 13:17)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

            cata inteligenta, cat spirit de observatie, dar daca am scris intentionat, hmm? greu, greu, da este bine ca sunteti de servici :)), nu pricepeti nimic, insa sunteti "buni observatori"
  • +28 (32 voturi)    
    Daca tot cauta , (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:18)

    potaissa [utilizator]

    nu gasesc si dosarul cazului Panait pe undeva? Intre 25 de ani si pe viata pentru Victoras. Asa de Craciun.
    • +21 (23 voturi)    
      + confiscarea Averii (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      daca..nu cumva averea e trecuta pe numele Socrului !
  • +22 (26 voturi)    
    O altă diversiune (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:24)

    marga 2 [utilizator]

    a guvernului Ponta pentru a manipula opinia publică .A început campania electorală și denigrarea președintelui,a PDL-lui și în special a doamnei Monica Macovei .Dînsa este inițiatoarea proiectului de ''confiscare extinsă'' a averilor obținute ilicit și pentru acest lucru (după USL) ea nu ar mai trebui votată din nou în PE. Alt motiv ,să nu mai vorbim de prețul benzinei sau de taxe. Ponta le dă subiecte Antenelor și lui Ghiță la RTV.
  • +22 (26 voturi)    
    da neaparat macovei :)) (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:37)

    unnene [utilizator]

    noroc ca nu mai e morar procuror ca gaseau o legatura si cu el. de ex n-avea basca atunci cand bombonel lua spagi cu doua maini de la bechtel. dupa cum se vede razboiul e la baioneta. toti care ii deranjeaza pe comunisti si au curajul sa le demaste incompetenta si hotia trebuiesc pedepsiti. nu sunt fan vladescu berceanu dobre dar cu monica macovei ce aveti ba? e ca un ghimpe acolo la PE unde sper sa ramana in contiunuare sa va rupa ficatii :))
  • +17 (21 voturi)    
    corpul de balet al guvernului (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:41)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Sesizarea facuta la DNA vizeaza fapte de coruptie ale demnitarilor iar la DIICOT (daca ar fi fost facuta) subminarea economiei nationale (ca in cazul Videanu si Vosganian).
    Sesizarea facuta la DNA vrea sa arate ca DNA "protejeaza"pdl pentru ca procurorii nu vor putea incepe urmarirea penala fara elemente sau indicii care sa arate ca respectivii demnitari au avut vre-un folos personal.Daca faceau sesizarea la DIICOT, nu se putea sa nu inceapa urmarirea penala dar asta l-ar fi inclus si pe nascase , mitrea si alti psd-dsti.Rezulta ca scopul e discreditarea DNA , a dnei Macovei, a luptei anti-coruptie reale, relativizarea coruptiei, promovarea tehnicii din perioada de opozitie usl de amestecare voita a 1%adevar (contractul initiat in dezavantajul statului) cu 99% minciuna !
    • +4 (6 voturi)    
      Nu inteleg (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:45)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      ce ar impiedica DNA sa trimita dosarul la DIICOT daca vor considera ca e de competenta lor. Sau, daca bine am inteles, a fost sesizat si SRI-ul, atunci si acesta poate sesiza la randul lui DIICOT-ul.
      • +3 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 2:39)

        [anonim] i-a raspuns lui auch

  • +21 (25 voturi)    
    ha ha ha si ha (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:51)

    victor L [utilizator]

    ha ha si huo.
    Sint cu adevarat malefici uslamistii.
    Daca Romania nu scapa de ei, in cuind vom deveni ca Belarus in ochii ioropenilor.
    (Cica Ion Iliescu il ingropa si pe Nelson Mandela; o fi nemuritor? )
    • -16 (18 voturi)    
      am vrea noi (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:13)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      populatia din belarus o duce bine, chiar daca e dictatura (e o tara acuzata de dictatura deoarece nu a vrut sa se vanda, in numele democratiei (halal democratie)).
      • +13 (17 voturi)    
        Daca-ti place atat de mult in Belarus ... (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:52)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui manoman

        ... hai, pa ... lasa-ne! Tatuca Lukashenko te-asteapta cu bratele deschise!
  • +21 (21 voturi)    
    e bine ca se fac cercetari (Vineri, 6 decembrie 2013, 11:58)

    nash pandelica [utilizator]

    dar, ce este interesant este ca implica liberalii ca cei ce au inceput lantul vinovatiei.
    pana la dobre, totul a fost ok.
    bun. sa se cerceteze. poate ne spune si dobre ce era gresit pana la el, si, urcand pe fir, se ajunge si la intelegerea iniatiala, adica la el insasi.

    si daca tot se cerceteaza, poate se descopera is altele, se mai disjung dosare.

    deci, interesant, alt atac la ..aliatii usl'amisti.
    leberalii de'l urasc pe base c'a vrut sa'i termine, au scapat de dracu' da dadura peste tatane'so.

    s'auzim de bine !
    nici o zi fara dosare !
    hai Romania !
    • +17 (17 voturi)    
      El Insasi (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      se joaca cu Fularul incepand de azi )))
    • +6 (8 voturi)    
      faci o confuzie (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:50)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      intre Gheorghe Dobre - ministrul Transporturilor in perioada 2004-2005, membru PD si Victor Paul Dobre - ministru delegat pentru Administratie in 2012, membru PNL.
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 2:42)

        [anonim] i-a raspuns lui auch

  • +16 (18 voturi)    
    Nereguli in derulare..? (Vineri, 6 decembrie 2013, 12:29)

    Sani [utilizator]

    OK!

    Dar neregulile la semnarea contractului nu intra in atentia organelor?

    Pare-mi-se ca unu' cunoscut pentru fulare si pistoale a semnat....in pozitia ghiocelului...sa fie iertate prostiile FSN-iste...
    • -6 (6 voturi)    
      alea (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:53)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      cu siguranta au fost intoarse si pe fata si pe dos din 2004 incoace, ca doar paguba era mai mare ca la termopane, dar iete ca pare ca nu s-a legat de-un dosar.
      • +3 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 2:43)

        [anonim] i-a raspuns lui auch

  • +11 (15 voturi)    
    Demisia lui Ponta ! (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:08)

    Dema Gogu' [utilizator]

    Transformarea sumei de 40 mil. euro platite ca avans ,in cheltuieli cu mobilizarea, respecta procedurile legale : - este vorba de o COMPENSARE sau o TRANSFORMARE a unei sume de bani ,care a fost deja platita , INAINTEA inceperii lucrarilor ! De altfel cheltuieli de mobilizare exista si DUPA ce sunt incepute lucrarile la o autostrada! Nu este ca la o constructie fixa , la constructia unui drum ,locatia santierului este in continua miscare ....Trebuie facuta o plangere penala impotriva semnatarilor raportului de control ,pt. denunt calomnios,abuz in serviciu, fals intelectual si asocierea pt. comiterea de infractiuni , la initiativa excrocului infractor Victor Viorel Ponta! Jos Guvernul Mincinos!
  • +12 (16 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:18)

    [anonim]

  • +11 (13 voturi)    
    Imperiul contraataca (Vineri, 6 decembrie 2013, 13:34)

    catalin72 [utilizator]

    Tare mi-e teama li se intoarce in bot ancheta asta ...desigur,lor nu le pasa ! Ei au raspunsurile pregatite : ori sint condamnati ori procurorii sint basisti !
  • +9 (9 voturi)    
    bechtel (Vineri, 6 decembrie 2013, 14:56)

    MarcelCiobanu [utilizator]

    da asa a facut si pcr cand a ajuns la putere pe toti intelectualii si oamenii care nu erau de acord cu ei i-au batut si i-au bagat in puscarii,pe de alta parte cei vinovati sa plateasca dar sa plateasca si guvernul de cinstiti si intact .(goana dupa tapi ispasitori este un praf in ochii celor naivi)
  • +11 (11 voturi)    
    Borfasi sau Calomnie ! (Vineri, 6 decembrie 2013, 15:06)

    SRA [utilizator]

    Daca sunt borfasi sa mearga la puscarie, altfel daca nu se dovedeste ca sunt vinovati, guvernul pin premierul sau sa fie penalizat si condamnat de calomnie !!!

    Acest individ prea multe isi permite cu nasul lui de procuror !
  • +8 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 decembrie 2013, 15:39)

    [anonim]

  • +9 (9 voturi)    
    PARIU (Vineri, 6 decembrie 2013, 15:41)

    avint [utilizator]

    Pun pariu ca nu va fi sesizat DNA-ul. Motivul, nu sunt probe impotiva celor nominalizati, dar ar iesi la iveala furaciunile lui Adelu &Co.
    Stirea asta e doar un subiect pentru Antene.
    Cel mult, se va face o comisie (circ) in Parlament.

    Eu as vrea sa se autosesizeze DNA-ul pt a se incepe ancheta pe probe si nu pe minciunile lui Ponta.
    Apropo, originalul, unde e originalul contractului?
  • +9 (9 voturi)    
    praf in ochi si samanta de scandal (Vineri, 6 decembrie 2013, 16:12)

    goto [utilizator]

    pina acum politicienii se bateau cu pumnul in piept ca pentru asemenea contracte ei raspund doar politic. asta doar cand le cereau socoteala plebimea, oamneii simplii. dar uite ca atunci cand e vorba de rafuieli politice se poate raspunde si penal. asteptam asemnea initiative pentru toti ministrii car au facut contracte si mai ales privatizari dubioase. si in special pentru cei care parlamentul de curand nu au dat aviz pentru inceperea urmaririi penale tocmai pentru ca parlamentarul in cauza a strigat sus si tare ca el raspunde doar politic.
    si sa ne mai aducem aminte ca asemenea initiative a mai avut in cursul acestui an acelasi guvern, daca nu ma insel pentru multe s-a dat nup.
    si daca acest guvern se vrea atat de curat ar cere urmarirea penala pentru toti ministrii si prim-ministrii care au avut legatura cu acest contract. sa dovedeasca justitia cine e vinovat si cine nu, nu sa decida ei cine poate fi vinovat.
    si sa nu uitam ca actualul guvern este singurul guvern de pina acum care a reusit performanta sa piarda originalul unui contract, chiar unul foarte important si mare. si anume acelasi contract pentru care acum se cere inceperea urmaririi penale. ma intreb pe baza carui exemplar au facut ei cercetarile. si poate pun la dispozitia justitiei si copiile dupa contract, aflate la ministrere, pentru a fi confruntate cu cel care a aparut acum legalizat. daca corespund atunci inseamna ca este cel bun. daca nu corespund inseamna ca ori cel care a aparut acum este un fals si trebuie inceputa urmarirea penala si pentru bechtel (sau cine a legalizat actualul contract), ori ministerele au lucrat pe baza unor falsuri si trebuie sa raspunda si cei care au facut astfel de falsuri.

    ps: abia astept rezultatul anchetei justitiei, sa vedem ce politicieni si-o incaseaza.
  • +10 (10 voturi)    
    deci, nu s-a reziliat MAI PONTA ! (Vineri, 6 decembrie 2013, 16:41)

    liviusmaximus [utilizator]

    Ponta, afli si tu ca nu s-a reziliat. Cu hartia din contractul original, si-a invelit nastase ouale la cornu...
    Bechtel zice ca nu are acel exemplar... oare de ce ?
  • +8 (8 voturi)    
    Cum se fac plati dea moaca !!! (Vineri, 6 decembrie 2013, 18:12)

    andreesanu [utilizator]

    Guvernantii lui terchea berchea ,nu-s in stare nici hirtiile sa si le pazeasca !!!,iar voi mai vreti :strategii,programe de dezvoltare durabila,atragere de fonduri europene,autostrazi,locuri de munca !!!.
    Pai de asta s-au cocotat ei la guvernare !!!,sa munceasca !!! ,sa gindeasca pentu voi !!!,doar nu-s prosti !!!,ei sunt cei care au venit sa va traga tepe,sa se capatuiasca,sa scape de griji.
    Nu curge ,nu pica !!!,ce-i interesant in asta ???.
  • +7 (7 voturi)    
    Nereguli in derularea contractului ? (Vineri, 6 decembrie 2013, 19:46)

    adrian88000 [utilizator]

    Inseamna ca AU GASIT contractul , daca au constatat aceste nereguli.
    Sa nu mai minta si sa-l faca public urgent !
  • +2 (4 voturi)    
    sa plateasca toti !!! (Vineri, 6 decembrie 2013, 22:00)

    silvia_sunei1385883132370 [utilizator]

    In aceasta tara...,dec din 1989 pana in prezent,am fost talhariti , mintiti de clasa politica ! Ce este dureros ??
    Dupa 24 ani poporul tot in bezna este , nu judeca , ii
    lasa sa faca tot ceea ce vor...,ei politicienii(cu mici exceptii) , se capatuiesc...,iar poporul SARACESTE !!!
    Pana cand vom tolera sa ne minta in fata...,sa se apere intre ei iar noi nu asiguram copiiilor nostri traiul pentru ziua de maine si ei isi asigura traiul a doua trei
    generatii dupa ei ????? !!!!!!!
    Romania se va mai trezi vreodata ????
  • +3 (3 voturi)    
    Viorel raporteaza Varanului;'V&V' conduc tara (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 6:41)

    hotnewsfil [utilizator]

    Raportul 'la zi', prezentat de Viorel, Varanului:
    'Da, domnu', da sefu', asa voi face, cum dispuneti dumneavoastra, nu ma voi abate cu nicio iota, voi tine drumul drept, pe care l-ati trasat dumneavoastra USL-lui; am inteles, sefu', o sa-l atac toata ziua pe Basescu (cu familie, cu tot!), o sa-l jignesc, o sa-l calomniez, o sa fiu, seara de seara, la Antena 3 si la RomaniaTV, o sa preiau si sarcinile pe care mi le veti transmite prin domnul Gadea, o sa ma prefac, asa cum m-ati invatat, o sa ma prefac ca ma cert cu Antonescu, o sa insel oamenii, sa ii fac sa creada ca nu mai avem nevoie de partide de opozitie, ca avem noi, in USL, o mare diversitate de opinii, toate constructive, care acopera intreaga plaja politica, voi pune lacat la gura justitiei, o voi trece sub controlul dumneavoastra exclusiv,ii voi face dosar Monicai Macovei, o voi trimite la DNA (totul este aranjat!), va voi da, pe mana, televiziunea nationala si radio national, voi desfiinta Evenimentul Zilei, Romania Libera si B1TV, da!, o sa-i lasam pe drumuri, o sa-i flamanzim, pe limbutii aia, ca sa le scoatem prostiile din cap, o sa aratam ca procesele pe care le aveti sunt o facatura politica dictata de Basescu, ca nu ati avut nicio relatie cu firma Dunarea, la care, de fapt, lucra Basescu, ca mult hulita firma Crescent era si este, in realitate, o scoala de maici, de toate confesiunile, pe care o subventionati din banutii dumneavoastra, castigati prin munca cinstita, ca verisoara dumneavoastra este urmarita penal, de justitia germana, pentru spalarea de treizecidemilioane de euro si pentru trafic de droguri, in toate tarile, ca ea ne imbolnaveste tinerii, fizic si mintal, ca ea, mana in mana cu Basescu, sunt 'cei mai mari dusmani ai Romaniei', sa ne traiti o suta de ani, mult stimate tovarase Dan Voiculescu, impreuna cu copilasii dumneavoastra, ca tara are nevoe de lumina dumneavoastra!'
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta mai nou face materiale pentru Antene (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 8:48)

    dadan [utilizator]

    Asta parca e angajat la antene si varanul ii da ordine sa produca materiale de scandal , ca sa aiba si trompetele puterii subiecte de stiri ca de, e greu sa fi la putere si sa nu injuri sau sa scuipi si daca vrei sa scuipi si sa arunci cu noroi e cam greu sa te iei de opozitie tot timpul si sa te faci ca puterea nu exista .... grea viata de jurnalist de latrina dar si mai grea viata de politician parvenit si fara urma de constiinta sau moralitate...
  • +2 (2 voturi)    
    Interesant... (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 9:30)

    MrMeisenshi [utilizator]

    ...cum cerceteaza ei doar perioada de dupa 2005. Eu as fi curios ce a facut corpul de control al PM in perioada negocierii si semnarii contractului, cand la conducere era chiar dl.... ponta viorel!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Hello, Mongo, (Sâmbătă, 7 decembrie 2013, 13:55)

    John M. [utilizator]

    Deci: contractul a fost semnat de Adelu. Contracul a fost reziliat de Sova care a stat la masa tratativelor vizavi de ma-sa care reprezenta Bechtelul. Dupa ce le-a dat 37 milioane de $ despagubiri de reziliere, contractul original a disparut.

    De ce nu sunt in dosar si Nastase si familia Sova?!

    A, inteleg...Nastase va intra in pusculita pe 19 Dec. oricum, asa ca Sova asteapta esalonul urmator spre Poarta Alba ca nu mai era loc in duba ruginita a politiei...


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by