VIDEO ICCJ: Nastase, achitat in dosarul "Matusa Tamara"

de Attila Biro, Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 15 decembrie 2011, 12:22 Dosare Anticoruptie


Adrian Nastase
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ) l-au achitat pe Adrian Nastase in dosarul "Matusa Tamara" in care fostul premier, fostul sau consilier Ristea Priboi si fostul sef al Oficiului National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor (ONPCSB), Ioan Melinescu, sunt acuzati de fapte de coruptie. Decizia nu este definitiva si poate fi atacata cu recurs. Procurorii DNA au cerut o pedeapsa de 3 ani de inchisoare cu suspendare pentru Adrian Nastase in acest caz. Dosarul "Matusa Tamara" este al treilea in care fostul premier Adrian Nastase a fost deferit justitiei de catre DNA.

  • Completul format din judecatoarele Luminita Zglimbea, Sofica Dumitrascu si Angela Dragne au hotarat achitarea lui Adrian Nastase pentru infractiuni de dare de mita in dosarul "Matusa Tamara".
Potrivit minutei sentintei Adrian Nastase a fost achitat in baza articolului 10 litera d din Codul de Procedura Penala, acest articol spune ca "faptei ii lipseste unul din elementele constitutive ale infractiunii".




ICCJ a mai decis si achitarea inculpatilor Ioan Melinescu si Ristea Priboi. Vezi aici minuta sedintei de la ICCJ in care Adrian Nastase a fost achitat in dosarul Matusa Tamara.

Magistratii au mai hotarat ca toate cheltuielile de judecata vor fi suportate de statul roman, dupa ce judecatorii instantei supreme au respins cererea lui Ristea Priboi ca denuntatorul Genica Boerica sa plateasca cheltuielile de judecata.

Decizia poate fi atacata cu recurs la Completul de 5 judecatori al ICCJ.

Avocatul lui Nastase, Ion Cazacu a explicat ca fostul premier a fost achitat pentru ca instanta a constatat ca fapta nu exista. "Andrian Nastase a fost achitat in baza articolului 10, litera A din Codul de Procedura Penala ceea ce inseamna ca instanta a constatat ca fapta de care e acuzat Nastase nu exista", a spus Cazacu.

"A fost o judecata dreapta. Este o solutie corecta", a spus Cazacu.

Pronuntarea sentintei in dosarul Matusa Tamara a fost amanat de doua ori pana acum. In urma cu o saptamana prezent la un termen in dosarul Trofeul Calitatii, Adrian Nastase a declarat ca este optimist in privinta verdictului si ca astepata sa fie achitat.

Dosarul "Matusa Tamara"

Potrivit procurorilor DNA, Melinescu si Nastase s-au intalnit in noiembrie 2000, primul (pe atunci membru al conducerii ONPCSB) informandu-l pe politician (pe atunci deputat) ca in cadrul ONPCSB exista in lucru un dosar privind depunerea de catre Dana Nastase a sumei de 400.000 de dolari intr-un cont deschis la banca Creditanstalt (devenita mai tarziu HVB Bank).

Melinescu i-ar fi promis lui Nastase ca va bloca dosarul pana dupa alegeri, iar dupa numirea in functia de presedinte al ONPCSB ar fi sustras lucrarea respectiva, pe care i-ar fi inmanat-o lui Ristea Priboi, la acea data consilier al lui Adrian Nastase. De fata s-ar fi aflat si controversatul om de afaceri Genica Boerica, care apare ca martor al acuzarii.

Conform rechizitoriului, informatiile din dosarul sustras de Melinescu ar fi demonstrat ca suma depusa de Dana Nastase nu era justificata de venituri.

"Potrivit unui contract de vanzare-cumparare anexat de catre depunator, reiesea ca suma de 400.000 USD, depusa in numerar, provenea din vanzarea unor bijuterii, tablouri, papirusuri si a altor bunuri de valoare de catre matusa Danielei Nastase, pe nume Cernasov Tamara, care avea imputernicire in contul personal al Danielei Nastase deschis la Bank Austria Creditanstalt.

Conform acestui document, s-ar presupune ca 11 tablouri semnate de pictori ca Tonitza, Baba, Rousseau, Iser, Popescu, Bancila, Baraschi, Vermont, 3 manuscrise englezesti pe pergament din perioada 1784-1827, vase Doum Nancy si Lalique, obiecte valoroase de mobilier si 30 piese bijuterii aur totalizand cca. 600 grame s-au aflat in apartamentul de bloc al Tamarei Cernasov, in varsta de 91 de ani, care locuia singura.

Dovezi certe ca aceste bunuri s-au aflat in posesia si proprietatea vanzatoarei nu exista insa, intrucat aceasta nu a prezentat notarului public niciun document care sa ateste dobandirea bunurilor respective, ci numai o declaratie de buna credinta", arata procurorii.
Dosarul "Matusa Tamara" - de 1659 de zile in instanta. Termenul de prescriptie: iulie 2013

Intr-un raport de monitorizare a 27 de mari dosare de coruptie realizat de HotNews.ro, dosarul "Matusa Tamara" apare in top zece cele mai intarziate dosare in instanta, inregistrand 1.659 de zile, adica aproape 4 ani si 6 luni.

Tot in acelasi raport, dosarul "Matusa Tamara", judecat la ICCJ, este pe locul doi in topul dosarelor care se apropie de termenul de prescriptie. Potrivit informatiilor de la Curtea Suprema, dosarul fostului premier Adrian Nastase are termen de prescriptie in iulie 2013, adica peste un an si sapte luni.

Dosarul "Matusa Tamara" a fost judecat in 22 de termene, adica magistratii au dat in emdie cate un termen la 78 de zile (Doua luni si 16 zile).
Citeste si: Cum va reactiona PNL dupa o eventuala condamnare a lui Adrian Nastase. Ce au discutat liberalii








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























13522 vizualizari

  • -56 (78 voturi)    
    Hmmm (Joi, 15 decembrie 2011, 12:25)

    MRSmrs [utilizator]

    Se intampla ceva ciudat...nu mai asculta justitia de bese?
    Atunci inseamna ca este corupta si neeuropeana!:))
    • +79 (111 voturi)    
      Justitia apartine USL!!! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:57)

      AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Magistratii promovati de PSD si PNL la Inalta Curte de Casatie si Justitie, mai nou Inalta Curte de Coruptie, si-au facut datoria conform directivelor primite din timp de la senatorul PSD puscarias Catalin Voicu, veriga dintre mafia politica si cea din justitie.
      Chiar daca se va face un recurs la Curtea de Apel, acolo este sef un alt dusman declarat al lui Traian Basescu, Dan Lupascu, promovat si el tot de alianta mafiota PSD-PNL.
      Pana nu intra in vigoare noua lege privind responsabilizarea magistratilor, acestia vor lua si mita, vor lua si salarii uriase si se vor apara de orice reforma.
      Apostu a fost incarcerat pentru 100000 de euro, Vantu e liber pentru ca a furat 200 de milioane de euro. E clar a magistratii sunt de partea mafiei PSD-PNL si vor continua sa dea sentinte de condamnare doar impotriva P D L, care vrea sa reformeze acest sistem mafiot.
      Practic, ar trebui sa iesim in strada si sa le dam foc celor din CSM si ICCJ, sa-i bagam in procese pentru toate averile uriase pe care le au si apoi in puscarie, pentru ca nici unul nu-si poate dovedi averea pe care o are. Cu oameni gen Costiniu, Burlacu, Pivniceru, Stanoiu sau Barbulescu, justitia nu poate fi decat subiectiva si total supusa lui Iliescu, cel care a permis coruptia endemica in justitie, sistem care se opune oricarei schimbari elementare.
      Vreau voturile celor care sunt de acord cu mine ca trebuie sa scapam definitiv de PSD si PNL pentru a avea o justitie corecta!!!
      • -44 (58 voturi)    
        Sa dam foc unor oameni? (Joi, 15 decembrie 2011, 13:10)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        Nu esti de parere ca este o instigare la violenta, iar acest lucru este un fapt penal? Vrei sa ajungi sa fii judecat de magistratii PSD-PNL?

        Si nu crezi ca este penibil sa cersesti de fiecare voturi?
        • +38 (48 voturi)    
          Ideea... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:22)

          Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ... nu este rea deloc!
          • +38 (46 voturi)    
            Cine erau magistratii...!!! (Joi, 15 decembrie 2011, 14:36)

            AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

            Doi dintre cei 3 judecatori ai dosarului sunt "cunoscuti" opiniei publice pt deciziile luate de ei de-a lungul timpului.

            Astfel:
            Angela Dragne a decis eliberarea din arest a ex-judecătorului Florin Costiniu.
            A decis eliberarea din arest al a afaceristilor Marius Locic si Costel Căsuneanu in dosarul "Voicu"
            Angela Dragne a decis retrimiterea dosarului Zambaccian la DNA si refacerea urmăririi penale.
            In acelasi timp, magistratul a făcut parte din completul de jduecată care a decis strămutarea dosarului "fabricii de permise de la Arges" de la Pitesti la Targu Mures.

            Achitări si eliberări succesive

            Al treilea magistrat, Sofica Dumitrascu, este judecătoarea care a devenit cunoscută opiniei publice in urma deciziei de eliberare din arest preventiv a lui Omar Hayssam, individ condamnat ulterior la 20 de ani sub acuzatia de terorism. A fost promovată de la Curtea de Apel Bucuresti după mai multe incercări, in urma unui interviu.

            In vara anului trecut, Tribunalul Bucuresti a fost nevoit să pună in libertate un criminal deoarece un complet al ***tii Supreme a trimis prea tarziu dosarul instantelor inferioare pentru prelungirea arestării. Printre cei trei judecători care nu au motivat in două luni o incheiere se numără si Dumitrascu. Tot ea l-a achitat de ***and, definitiv, pe celebrul "Don Costel" fostul presedinte al Administratiei Nationale a Imbunătătirilor Funciare (ANIF). In acelasi timp, judecătoarea face parte dintr-un complet care urmează să se pronunte in dosarele parlamentarilor Serban Mihăilescu si Virgil Pop.

            Deci, cu asemenea judecatori, era de asteptat ca Bombo va fi achitat, 100%
            • -19 (27 voturi)    
              Se vede de la o posta ca.... (Joi, 15 decembrie 2011, 16:05)

              GRIGORE [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

              ...esti un "lefegiu" care le stie pe toate! Doamnele judecatoare mentionate fac parte din PUTEREA JUDECATOREASCA, una din cele trei puteri supreme in stat!Astazi elw l-au judecat pe Nastase-patru case", intr-o zi o sa-l judece si pe Basescu- multe case din vanzari anterioare,....care-i problema! Doamnele judecatoare judeca pe baza legilor( bune sau rele) votate de parlament, asa cum si Boc isi asuma raspunderea pe tot felul de legi neconstitutionale, ca sa nu spun de-a dreptul anticonstitutionale! n
              • +11 (15 voturi)    
                O fi asa? (Joi, 15 decembrie 2011, 19:27)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui GRIGORE

                Si daca e asa cum spui tu....adica daca fapta de fapt nu exista, pt ce s-au mai judecat atata timp frate? Daca fapta nu exista, de ce tot a amanat Nastase termenele? Ori le-au trebuit 4ANI JUMATE ca sa-si dea seama ca fapta nu exista? Culmea ma...culmea.

                Tu cum iti explici? A?
                • -1 (7 voturi)    
                  Daca se stia, cu aceste judecatoare, (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:21)

                  Adrian [anonim] i-a raspuns lui bgd

                  Ca va fi eliberat, as putea si eu sa te intreb de ce a durat atat? De ce nu au constatat inexistenta faptei in primele trei luni de proces? Daca totul era aranjat...
                  • +2 (6 voturi)    
                    pt. ca (Vineri, 16 decembrie 2011, 11:38)

                    nahir [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

                    inca nu disparuse din dosar actul incriminatoriu, d-aia.
                • 0 (0 voturi)    
                  Fapta exista (Duminică, 18 decembrie 2011, 7:06)

                  Lascu [anonim] i-a raspuns lui bgd

                  dar le-a trebuit 4 ani si jumatate sa spuna ca nu exista, In dosar se arata ca cei 400.000 de dolari au fost pusi in aceasi data in transe de cate 10.000 de dolari.De ce ? Cele trei judecatoare nu-si pun aceasta intrebare ?
              • +6 (10 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 5:26)

                [anonim] i-a raspuns lui GRIGORE

            • +18 (22 voturi)    
              OK (Joi, 15 decembrie 2011, 17:00)

              Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

              Dacă mai dura puţin judecata, astea îi făceau şi un transplant de aripi de înger lui Bombo.
              1659 zile, 22 termene, maşina de spălat politicieni a avut ceva de lucru!
            • +2 (4 voturi)    
              judecatori (Vineri, 16 decembrie 2011, 10:56)

              ritzio [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

              Cum se face ca pe Nastase l-au scos nevinovat si Ponta s-a revoltat ca l-au prigonit 7 ani tatal meu s-a judecat cu statul Roman 15 ani si l-a sfirsit au aplicat o lege de la 1800 pentru retrocedarea unor terenuri si bineinteles ca au renuntat nu au mai avut bani sa mearga mai departe.
          • +17 (25 voturi)    
            sau (Joi, 15 decembrie 2011, 15:23)

            colitl@yahoo.com [anonim] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

            putem pune de-o "primavara romaneasca" asa cum au facut nord-africanii sau, mai nou, rusii?
            putem!
            • +10 (10 voturi)    
              ca tot nu costa absolut nimic (Joi, 15 decembrie 2011, 15:45)

              xy [anonim] i-a raspuns lui colitl@yahoo.com

              sa iesi in strada si sa strigi: Jos Opozitia USL! Sus Puterea PDL! Vrem guvern PDL, pe care de fapt il si avem! Nu vrem guvern PSD-PNL, pe care oricum nu il avem!
              • -9 (15 voturi)    
                stii sa citesti? (Joi, 15 decembrie 2011, 16:08)

                colitl [anonim] i-a raspuns lui xy

                "primaverile" au fost (si sunt) TOCMAI impotriva puterii!!! esti singurul om din lumea asta care s-ar duce la o "revolutie" contra opozitiei!!!! te-ai facut de un real "rahat", amice!
                • +10 (14 voturi)    
                  lupul la stana (Joi, 15 decembrie 2011, 17:49)

                  teapa [anonim] i-a raspuns lui colitl

                  saracul nastase a suferit 7 ani de prigoana ,hai sa-l mangaiem fura frate in continuare , dar fura mult , mai mult
                  prost sa fi noroc sa ai
                  • +4 (6 voturi)    
                    Ponta a socotit (Joi, 15 decembrie 2011, 19:56)

                    Traian [anonim] i-a raspuns lui teapa

                    1659:365=4,5 ani au lalait judecatori dosarul matusi Tamara.
                    7ani a spus Ponta care pe toate le vede mai mari inclusiv procentajul actual al USL
                    • +3 (3 voturi)    
                      Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:05)

                      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Traian

                      Apropo de lalait...ce mai face dosarul Ridzi?
                • +7 (11 voturi)    
                  La judecatori PSD E LA PUTERE (Joi, 15 decembrie 2011, 17:55)

                  te revolti impotriva PUTERII PSD DIN JUSTITIE [anonim] i-a raspuns lui colitl

                  Justitia nu trebuie sa fie POL DE PUTERE pentru un partid POLITIC, indiferent ca-i la putere sau din opozitia

                  de-aia de revolti, inteligentule !
              • +3 (7 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 5:28)

                [anonim] i-a raspuns lui xy

                • -2 (6 voturi)    
                  Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:07)

                  MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui

                  Cele trei pupeze...te referi desigur la udrea, anastase si boagiu.
                • -1 (1 vot)    
                  Nu stii chiar coreect ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:19)

                  Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

                  Prin miere si fulgi. In pielea goala. Si in alea trei zile tre' sa le dai apa. Si musai vara, sa aibe ce trage la miere. In rest, de acord cu matale.
              • 0 (0 voturi)    
                De acord cu matale, ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:17)

                Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui xy

                ... da' putem macar sa tinem minte si sa ne incapatanam sa mergem la vot indiferent cate obstacole ni se vor pune. Si sa nu votam cu aia de l-au eliberat pe nastase in baza ideii ca o mana spala pe cealalta si amandoua spala fata.
          • +1 (3 voturi)    
            E de fapt PROCESUL JUSTITIEI aici... (Vineri, 16 decembrie 2011, 9:42)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

            Gandit ca o plasa de siguranta pentru infractorii din clica care a pus mana pe Romania dupa revolutie....
            Dintr-un punct de vedere poate ca e INCEPUTUL SFARSITULUI pentru o justitie corupta si aservita, poate avea nevoie e un imbold puternic.
            • 0 (0 voturi)    
              Depinde de noi ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:21)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui rov

              ... cum votam la urmatoarele alegeri. Si cata munca de convingere ducem cu cei mai putin educati, sau mai putin daruiti cu neuroni. Altfel exista riscuri. Fara implicare, ne meritam soarta.
        • +4 (14 voturi)    
          eu sunt (Joi, 15 decembrie 2011, 16:31)

          FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Pt impuscarea coruptiilorcu judecatorii in frunte.
          • +2 (8 voturi)    
            Trenule, masina mica (Joi, 15 decembrie 2011, 20:19)

            Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

            Ar mai fi varianta punerii lor cu capul pe sina de tren.
          • +2 (4 voturi)    
            Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:12)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

            Eu imi doresc ca mafiile, conducatorii, guvernantii, etc care-si bat joc de tara, indatoreaza Romania, fura banii pt parcuri, patinuare, sali de sport, terenuri de forbal, chermeze la malul marii, etc sa fie impuscati, precum si cei care-i sustin si-i voteaza.
            Sau capul pe sina...
            PS.Acesta a fost doar un comentariu pt hotnews care a permis aparitia celor 2 postari unde se se incita la violenta impotriva judecatoarelor...asa ca ori hotnews imi publica aceasta scriere ori le sterge pe cele 2.
          • +1 (3 voturi)    
            Eu sunt (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:23)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui FLORIO

            pentru respectarea 'reguliilor' gramaticale.
          • 0 (0 voturi)    
            Doua rele nu fac un bine (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:25)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

            Asa ca cu impuscarea nu faci nimic. Ar trebui sa se rejudece procesul - exista oricand posibilitatea de recurs in anulare, din cate stiu eu - si ca in urma rejudecarii, daca se ajunge la o concluzie diferita in baza acelorasi dovezi, sa se porneasca un proces de abuz in serviciu/malpraxis/care-o fi formularea impotriva alor trei pupeze. Si sa ajunga si ele la parnaie. Abia cand om reusi asa ceva le va intra judecatorilor in cap ca coruptia costa, si nu doar pe altii. Cu impuscatul nu reformezi un intreg sistem.
      • -29 (45 voturi)    
        Hmmm (Joi, 15 decembrie 2011, 13:28)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        Mda...am inteles teoria ta, de fapt cea portocalie=sa fie judecatori pusi numai de clica portocalie+bese iar aceasta va fi garantia corectitudinii!!!
        Ha,ha,ha,ha!!!!
        Sa inteleg ca esti un sustinator al dictaturii si prezentei unui singur partid in tara...deh, asa sunt ''democratii'' portocalii.
        PS.Daca justitia era psd+pnl cum de bese, anastase, udrea, boc, boureanu, etc sunt liberi?!
        • +11 (17 voturi)    
          nota 3 (Joi, 15 decembrie 2011, 16:43)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          pentru ca judecatorii sunt aia inamovibili, nu procurorii, bretene...
          poti tu sa ai cei mai corecti si independenti procurori la DNA (o dovada ai in dosarele de ambele parti ale esichierului politic), atata timp cat judecatorii sunt la capatul tunelului, cu lampa-n mana, ca sa-i faca scapati numai pe unii, da, as zice ca justitia per total e de rahat.
          • 0 (4 voturi)    
            Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:43)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui hollow

            Dar ce te faci cand procurorii fac dosare la comanda politica?
            De unde atat corectitudine la acesti procurori?
            Cum se face ca dupa ce ca fac dosare politice le mai fac si foarte subtiri si proaste?
            • -1 (1 vot)    
              Schimbi procurorii. (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:27)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

              Din nefericire, schimbarea judecatorilor de catre oricine in stat e imposibila, asa cum este reglementat sistemul actualmente. La fel ca si schimbarea parlamentarilor, chiar si in conditiile in care electoratul care i-a votat nu-i mai sustine. Astea-s bubele majore ale sistemului politic romanesc, ca odata ce-ai ajuns intr-un scaun, greu te mai da careva jos.
      • +14 (24 voturi)    
        Daca tot dam foc (Joi, 15 decembrie 2011, 13:42)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        hai sa o facem in speranta ca intr-adevar schimbam ceva pentru toata lumea, nu doar pentru cativa.
        Asadar: PSD, PNL, PDL, UDMR, PC fooooooc de voieee!!
      • +35 (37 voturi)    
        in afara de banii furati (Joi, 15 decembrie 2011, 13:57)

        mav [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        in afara de banii furati de acesti impostori notorii, tot felul de securisti analfabeti, pericolul creat de ei este un intreg sistem de crima organizata, bazata pe coruptie in toate institutiile staului...asa este in politie, in justitie, etc..Avem o retea mafiota extinsa ca un cancer..asta e problema mult mai grava , dincolo de banii furati..au furat viitorul unor generatii.
      • +31 (35 voturi)    
        Nastase vs Chirac (Joi, 15 decembrie 2011, 14:10)

        Un om [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        Chirac a fost astazi condamnat in Franta. La altii exista justitie, pare-se.
      • -23 (33 voturi)    
        terminati cu prostiile.... (Joi, 15 decembrie 2011, 14:22)

        Mendebilul [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        Apostu era penal. Si alti pdl-isti sunt. Macar sa nu mai dea in Nastase, ca spre deosebire de ei Nastase stia sa si conduca tara. A fost de departe cea mai buna guvernare. Nu stiu daca el a furat sau nu (probabil cei din jurul lui au facut-o) dar dezvoltarea Romaniei din perioada lui a fost deosebita si pentru asta merita aprecierea noastra.
        • +10 (12 voturi)    
          Tu trebuie sa intelegi o chestie... (Joi, 15 decembrie 2011, 19:30)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mendebilul

          Indiferent de competenta sa pe un anumit post din Guvernul tarii, omul a furat. Deeeeci, omul e un hot, iar eu nu pot aprecia hotii.
          Na...fiecare cu sistemul sau de valori...
          • +2 (4 voturi)    
            Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 8:23)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Nici eu nu pot aprecia hotii care conduc tara si care sunt nesimtit de bogati lucrand toata viata ca bugetari ...dar castigand enorm din ''vanzari anterioare''.
            • 0 (0 voturi)    
              Ai cumva impresia ca eu ii apreciez? (Vineri, 16 decembrie 2011, 16:39)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

              Nu nu...nici pe unii, nici pe altii...e un sentiment pe care-l am in legatura cu majoritatea persoanelor care compun clasa politica romaneasca. Nu e o chestie de preferinte electorale ;)
        • +5 (7 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 5:30)

          [anonim] i-a raspuns lui Mendebilul

        • +1 (1 vot)    
          Si marmota ... (Duminică, 18 decembrie 2011, 4:30)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Mendebilul

          Nastase atat de bine a stiut sa conduca tara incat in vreme de crestere economica de patru ori mai mare decat aia din occident, in ani in care agricultura a mers din cale-afara de bine, tot a crescut datoria publica/public garantata a RO. In plus, poate matale ai memoria scurta, da' nu toata lumea a uitat de inundatia de privatizari dubioase de la vremea lu' Nastase. Mai documenteaza-te.
      • +3 (7 voturi)    
        TOTAL DE ACORD ... (Joi, 15 decembrie 2011, 15:53)

        Surfer [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        ... Cu Marian Eugen!!!!
      • +1 (11 voturi)    
        Asta inseamna ca PDL si Basescu sunt incompetenti (Joi, 15 decembrie 2011, 16:39)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        ...Daca in atatia ani de zile n-au reusit sa curete justitia de comunisti.
      • -9 (13 voturi)    
        Ce drepti erau... (Joi, 15 decembrie 2011, 16:39)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        ce drepti si buni erau cand achitau un portocaliu.. chiar si pe Basescu in Flota.. nu?.. erau aceiasi.. gandeste atunci drept.. or fi magistratii corupti dar sunt de partea celor ce detin sau au detinut puterea ( politica, financiara)... atat..
        • +6 (8 voturi)    
          iar MINTI???? (Joi, 15 decembrie 2011, 17:19)

          curios [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          cat te mai suportam? TB nu a fost achitat in dosarul flota (macar crede-l pe Ponta idolul tau)! dosarul Flota nu poate fi inchis cat timpTB este presedinte. Pur si simplu, pe durata manadtului, nu exista actiune judecatreasca (nici achiare, nici invinuire, nici condamnare). Ai mintit deci ORDINAR, din nou.
      • +1 (1 vot)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 5:23)

        [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

      • -2 (4 voturi)    
        doamne cat urasc propaganda portocalie... (Vineri, 16 decembrie 2011, 9:51)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

        sa mor daca nu semeni cu Goebbels ...

        Nu am nici un dubiu, Nastase ar fi trebuit sa stea prin parnaie, dar la fel si Base pentru dosarul flota si casa din mihaileanu... Apropo Ritzi este in puscarie sau nu? Nu conteaza partidul din care faci parte ci doar locul in partid... Trebuie sa fii ori ingramadit de prost ori rau intentionat sa arati cu degetul intr-o directie anume..
    • +41 (47 voturi)    
      mda (Joi, 15 decembrie 2011, 13:00)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      justitia este pe interes...

      judecatori murdari

      nu meritam sa fim in europa
      • +20 (22 voturi)    
        Corect (Joi, 15 decembrie 2011, 13:28)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Bine spus.
      • +9 (9 voturi)    
        Asa-i! (Joi, 15 decembrie 2011, 16:46)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Coruptia domneste in Romania, Justitia nu exista.

        Eu as arbora in balcon steagul Olandei. Sugestiv. Nu tin neaparat la castravetii sau lelele lor dar au dreptate: intrarea Shengen tine de coruptie nu de legume sau legalizarea prostitutiei. Oricat l-as admira pe presedintele Basescu de data asta (si inca cateva!) nu are dreptate.
    • +5 (9 voturi)    
      justitia este defecta (Joi, 15 decembrie 2011, 14:24)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ca si intelegerea dumitale!
  • +21 (27 voturi)    
    Era de asteptat! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:25)

    Lilia73 [utilizator]

    !
    • +15 (17 voturi)    
      S-a făcut "dreptate"!!! (Joi, 15 decembrie 2011, 15:10)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Lilia73

      Justiţia este aceeaşi care pe traficanţii de droguri îi lasă în libertate (pentru 10000 EURO - cunosc caz şi pătimesc după urma acestei situaţii), pe interlopi îi lasă liberi, pe aşa-zişii violatori de fiice de interlopi îi arestează, etc.
      Ce vă aşteptaţi să păţească acest interlop cunoscut cu numele de scenă Năstase??
  • +17 (23 voturi)    
    _ (Joi, 15 decembrie 2011, 12:25)

    v [anonim]

    hehe, va asteptati la altceva?
    Se poate face recurs?
  • +42 (48 voturi)    
    evident! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:27)

    dixit [utilizator]

    nici nu ma astept la alt verdict..... felicitari justitiei! si mai faceti pe oparitii cand vine vorba de schengen si alte monitorizari pe justitie.... nimicuri
  • -3 (11 voturi)    
    si eu (Joi, 15 decembrie 2011, 12:27)

    mem [anonim]

    Uraa!! si eu i-am ciuruit.. mai rau decat altii...
  • +47 (53 voturi)    
    romania si franta (Joi, 15 decembrie 2011, 12:28)

    andu [anonim]

    Stiri: Franta, Jacques Chirac, fost presedinte e condamnat pentru coruptie; Romania, Adrian Nastase, fost (si viitor, din umbra) prim ministru e achitat pentru coruptie! Sesizati diferenta dintre justitia din adevaratele tari UE si struto-camila din Romanica???
  • +33 (41 voturi)    
    Romania - O tara pierduta (Joi, 15 decembrie 2011, 12:29)

    Vizitiul [utilizator]

    Cu asa justitie nu avem nici o sansa!
  • +46 (50 voturi)    
    Pe merit (Joi, 15 decembrie 2011, 12:30)

    xolv [utilizator]

    Ne mai miram de ce nu ne vrea Olanda in Schengen...
  • +15 (23 voturi)    
    asta este (Joi, 15 decembrie 2011, 12:30)

    acetil [anonim]

    Din nefericire,rezultatul nu avea cum sa fie cel dorit.Vorba lui Basescu "Si voi sunteti corupti".
  • +43 (47 voturi)    
    Si uite-asa, Olanda ne mai amana... (Joi, 15 decembrie 2011, 12:30)

    Olandezul zburator [anonim]

    ...inca o data Schengen-ul. Multumiri justitiei romane, parca vad ca-l scoateti basma curata si pe Voicu, si pe Biran, si pe Apostu...
  • +37 (41 voturi)    
    de asteptat (Joi, 15 decembrie 2011, 12:30)

    dorel [anonim]

    era de asteptat, ma mira alta decizie,in romania n-o sa mearga bine pana nu va functiona justitia, ma rog ca olandezii sa ne tine la poarta schengen, pana om vedea ca va merge justita, cum merge pentru gainari, sa mearga si pentru politicieni la nivel inalt, doar nu sunt scutiti medical
    • +28 (32 voturi)    
      era de asteptat, (Joi, 15 decembrie 2011, 12:58)

      ginel din cornu [anonim] i-a raspuns lui dorel

      zici mata, dar io puteam sa jur !
      curat ca lacrima.
      el e alba ca zapda. aialalti toti, sunt pitici.
  • +12 (18 voturi)    
    Un artist al coruptiei! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:32)

    Constantin [anonim]

    Respect, trebuie sa ai minte si curaj sa fii in stare sa furi fara sa incalci legile in vigoare... pamantesti nu alea divine.
  • +32 (38 voturi)    
    atatia ani de proces in zadar... (Joi, 15 decembrie 2011, 12:32)

    popcorn monta [utilizator]

    ..cheltuieli inutile...de ce dracu u l-ati achitat din primul an si nu mai faceati circul asta...justitie de rahat
    • -24 (30 voturi)    
      De ce ? E simplu... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:06)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Pai crezi ca mai castiga Basescu daca nu era matusa Tamara si termopanele ?
  • +39 (43 voturi)    
    Justitie Comunista (Joi, 15 decembrie 2011, 12:32)

    Adrian [anonim]

    ce mizerie!
    • -1 (1 vot)    
      s-a crezi tu (Vineri, 16 decembrie 2011, 10:54)

      lucian [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      ca este justitie comunista... daca erau aia nastase numai iesea din puscarie toata viata...
  • +47 (51 voturi)    
    Nerusinarea justitiei (Joi, 15 decembrie 2011, 12:33)

    Cataleya [utilizator]

    Exista doar doua posibilitati.
    Ori judecatorii sunt corupti pana in maduva oaselor, ori procurorii care s-au ocupat de caz au "frecat menta" 7 ani de zile pe baza unor dovezi slabe sau au avut ei insisi grija sa faca in asa fel incat sentinta sa nu poata fi alta decat de "achitare"

    Mai urmeaza vreo doua procese al lui Nastase.
    Mai mult ca sigur ca si acolo va fi achitat.

    Rusine justitiei romane. In intreg ansamblul ei!
    • +5 (9 voturi)    
      Mai e si posibilitatea 3 (Joi, 15 decembrie 2011, 14:19)

      Romulus Iaru [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Si una si alta
  • +38 (40 voturi)    
    In sfirsit (Joi, 15 decembrie 2011, 12:33)

    aura [anonim]

    Acum matusa Tamara se poate odihni in pace! la fel si asteptarile noastre ca justitia romana va ajunge sa faca dreptate.
  • +29 (33 voturi)    
    Justitie (Joi, 15 decembrie 2011, 12:35)

    calator [anonim]

    Felicitari "justitiei " romane pentru inca o "victorie". E si bine si rau. Rau fiindca acum chiar exista motive serioase ale Olandei sa ne arate cu degetul. Este bine pentru faptul ca Ponta si Antonescu au acum un adevarat adversar. Nu stiu care dintre ei isi va lua adio de la functiile visate dar sigur, batranul vulpoi nu va sta pe margine...
  • +31 (37 voturi)    
    Achitat!? Rusine Judecatorilor! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:37)

    domu [anonim]

    Judecatorii par a fi doar niste papusi care actioneaza la comanda. Eu nu inteleg de ce mai sunt acolo? Sa dea politicienii direct verdicte, macar nu s-ar risipi atatia bani.
    Judecatori, va luati banii degeaba!
  • +31 (33 voturi)    
    Romania (Joi, 15 decembrie 2011, 12:39)

    Eugen [anonim]

    Nimeni nu este pedepsit in tara aceasta ? ...
    Persoanele publice fie sunt achitate fie primesc sentinte cu suspendare (pseudoachitare).
    • +37 (39 voturi)    
      mda... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:03)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      pt un furt din supermarket primesti 3 ani

      pt furt masiv si subminarea economiei nationale primesti respectul intregului partid politic
      • +12 (14 voturi)    
        Atata timp cat statul (Joi, 15 decembrie 2011, 13:17)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        nu este perceput de populatie ca fiind de parte ei, cei care fura de la stat vor fi priviti cu simpatie.
    • +10 (12 voturi)    
      BA DA (Joi, 15 decembrie 2011, 14:55)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      Sunt pedepsiti amaratii care fura o gaina sau fac alte prostioare si sunt pedepsiti drastic DAR NU SUNT PEDEPSITI ADEVARATII HOTI DE TIP NASTASE SI ALTI USLINOSI SPURCATI .RUSINE JUSTITIEI ROMANE!
      • +5 (7 voturi)    
        Ai dreptate. (Joi, 15 decembrie 2011, 15:14)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

        Să ne gândim numai la Petrom care a fost dat pe 2 lei iar Năstase şi-a tras la greu din această mişcare.
      • +2 (2 voturi)    
        nemernici (Joi, 15 decembrie 2011, 18:08)

        nastase [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

        Bine graiesti , TEPES VLAD ar fi bun judecator in tara asta inbacsita de corupti si slinosi., burtosi hoti si nemernici nemernici cu minte selectiva in a ne prosti si a ne umili
  • -12 (20 voturi)    
    Dormi in pace Tamara (Joi, 15 decembrie 2011, 12:39)

    catalin_mattei [utilizator]

    doua venerabile doamne din istoria Romaniei isi pot dormi somnul linistite: Doamna Tamara si Doamna Flota... Romania este magica... chiar si fara Ariel ea este imaculata
  • +22 (24 voturi)    
    In sfarsit am invins coruptia, vom intra si in Sch (Joi, 15 decembrie 2011, 12:40)

    sorin [anonim]

    Dupa atatea amanari, intarzieri, frustrari, critici aceasta sentinta consfinteste in sfarsit victoria in lupta impotriva coruptiei. Olanda numai are ce sa faca si va accepta sa intram in spatiul Schengen. Multumim si ramanem datori (sper ca nu pt. mult timp) completului de judecata.
  • +30 (34 voturi)    
    Diferenta intre justitia romana si franceza (Joi, 15 decembrie 2011, 12:41)

    George [anonim]

    Distinctia nu putea fi mai clara!

    Ce mesaj sa inteleaga politicienii nostri? Pai ca e bine sa fure in continuare pentru ca cu "justitia" noastra inamovibila o sa scape in continuare.

    Halal justitie. V-ati discreditat de tot. Daca am avea arme v-am recuza pe toti.
  • +26 (30 voturi)    
    FURT! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:41)

    Calin [anonim]

    Umflatul asta de bombonel trebuie sa infunde puscaria sau sa fie executat de catre un asasin platit! Romania nu il mai poate rabda pe porcul asta ordinar!
  • +25 (29 voturi)    
    liber la furt (Joi, 15 decembrie 2011, 12:43)

    piktor [anonim]

    E bine ca in tara asta marilor hoti li se recomanda pedepse cu suspendare, iar apoi judecatorii ii achita.
    Si apoi ne intrebam de ce toata lumea fura: pentru ca nimeni nu e pedepsit (in afara de vreunul care fura o paine ca i-e foame, ala intra la puscarie, normal)
  • -15 (23 voturi)    
    Matusa Tamara (Joi, 15 decembrie 2011, 12:44)

    ghoghe [anonim]

    Pacat de timpul pierdut de Dl. Nastase cu aceste procese. Nu a castigat nimeni nimic. Pentru tara noastra era mai bine ca oameni de calitate ca domnul Nastase sa fie capacitati in lucruri cu adevarat serioase. Sarbatori fericite tuturor celor care vor comenta...
    • +17 (25 voturi)    
      Dl.Nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 13:02)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui ghoghe

      a pierdut timp,dar a castigat cei 400 000 de dolari depusi in contul d-nei Nastase.Eu zic ca a meritat.Tu ce zici?
  • +13 (17 voturi)    
    eheeee (Joi, 15 decembrie 2011, 12:46)

    titi [anonim]

    cum se duce banu' public pe calea p... sambetei
    ntz ntz ntz
  • +26 (32 voturi)    
    Bravo justitiei romane! (Joi, 15 decembrie 2011, 12:47)

    Andor74 [anonim]

    Inca un caz rezolvat cu succes si in timp record!
    Pacat de nenorocitii care mai fura cate o gaina ca ajung dupa gratii, ca in rest justitia noastra isi face treaba.
    P.S. Asta inseamna ca Bombonel poate candida la prezidentiale?
    • +16 (18 voturi)    
      caut si nu gasesc ... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:23)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui Andor74

      lasa prezidentialele ... zi unde gasesc si eu o matusa Tamara?
  • +21 (25 voturi)    
    Urmatorii 20 de ani pierduti (Joi, 15 decembrie 2011, 12:51)

    hadrianre [anonim]

    Din nou (aproape ca) sa ratat un "momentum" pentru trezirea Romaniei. Sper ca cine trebuie sa faca recurs.
  • +24 (28 voturi)    
    trist (Joi, 15 decembrie 2011, 12:52)

    moni [anonim]

    rusine justitiei romane!
  • +23 (27 voturi)    
    vax albina crema pupu (Joi, 15 decembrie 2011, 12:52)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    cam atat despre justitia din Romania.

    Acum am 3 concluzii posibile:
    1. nastase 7 case este nevinovat
    sau
    2. justitia este subordonata politic
    sau
    3. puterea judecatoreasca este profund corupta
  • +21 (25 voturi)    
    dovada clara ca... (Joi, 15 decembrie 2011, 12:55)

    roman din rromania [anonim]

    reteaua functioneaza!
  • +22 (28 voturi)    
    scor (Joi, 15 decembrie 2011, 12:56)

    Andrei [anonim]

    Romania 0 - Nastase 1

    Hai Romania, inca se poate un 2-1.
  • -14 (20 voturi)    
    POLITIE POLITICA (Joi, 15 decembrie 2011, 12:58)

    raba [anonim]

    Sunteti irecuperabili, voi postacii portocalii.
    Cand justitia da un verdict favorabil unuia din opozitie, inseamna ca este corupta, daca da un verdict favorabil pedeslistilor, atunci este corecta.
    Stiu ca Nastase mai are vreo 2 dosare. Daca va afi achitat in toate dosarele (dupa ce devin definitive si irevocabile), voi considera ca a fost POLITIE POLITICA.
    Alfel nu se explica tot ce se intampla cu el de 7 ani.
    Nu doresc decat ca cei care au initiat aceste dosare (stim cine!) sa treaca prin ce-a trecut el.
    • +16 (22 voturi)    
      studiaza (Joi, 15 decembrie 2011, 13:11)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui raba

      studiaza, vei vedea ca sunt mai multi "portocalii" ca "rosii" condamnati
      cine a inventat mafia si coruptia ?, nu psd ?, unde sunt cei mai multi milionari ? falsi sau adevarat, nu in psd ?, in partidul de stabga, psd ?
      • -6 (12 voturi)    
        Hmmm (Joi, 15 decembrie 2011, 13:34)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dorel

        Care sunt portocalii condamnati?
        Bese?Boc?Udrea?Anastase?Ritzi?Videanu?Boureanu?Berceanu?Blaga?etc, etc...
        • +8 (14 voturi)    
          condamnati (Joi, 15 decembrie 2011, 13:43)

          dorel [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

          am fost destul de explicit, am vorbit de cei condamnati, nu de cei banuiti, sau inchipuiti de la antena 3
          • +1 (3 voturi)    
            Hmmm (Vineri, 16 decembrie 2011, 0:29)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dorel

            Hai....uimeste-ma!!
            Spune un portocaliu condamnat.
    • +14 (18 voturi)    
      mda (Joi, 15 decembrie 2011, 13:13)

      eu [anonim] i-a raspuns lui raba

      pesedist majic ce esti, cata pomana electorala ai primit de la partid ca sa te dai pe net ???
  • +18 (22 voturi)    
    judecatori mizerabili (Joi, 15 decembrie 2011, 13:05)

    alip [utilizator]

    Mi-e o sila infinita. Acum Nastase o sa spuna ca asta e un motiv ca noi sa avem incredere in justitie, cand asta demonstreaza tocmai contrariul. Ce rai am fost cu totii cand am crezut ca omul asta nu este curat ca lacrima. Cum o sa fie el corupt in tara asta profund europeana? Judecatori josnici si de doi bani!
  • +17 (21 voturi)    
    mda (Joi, 15 decembrie 2011, 13:08)

    eu [anonim]

    2 PALME catre mine, catre NOI TOTI

    1 palma = nastase a fost achitat pentru spaga
    1 palma = tot noi prostii vom plati toate cheltuielile de judecata...

    bravo... BRAVO, ma inclin in fata lui bombonel spaga nastase, care ne demonstreaza ca nu numai ca scapa basma curata, ci ne pune pe noi sa-i platim si facturile.... daca ai bani FACI CE VREI, omori oameni, furi de la stat, falimentezi combinate intregi, si la urma te astepti sa fii si platit
    • -2 (2 voturi)    
      Eu o consider ca o multumire! (Joi, 15 decembrie 2011, 14:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui eu

      Din partea mea de taxe si impozite virate catre stat, Nastase, precum si orice alt politician, are voie sa ia cat vrea.

      Ce sa-i faci, asa sunt eu mai milos!
  • -12 (16 voturi)    
    Sa se reia alegerile ! (Joi, 15 decembrie 2011, 13:12)

    Catalin [anonim]

    Nastase a fost achitat, in timpul lui Basescu ! Date fiind astea, nu mai am nici o indoiala privind nevinovatia sa. Daca nici macar in timpul guvernarii dusmanilor lui nu s-a reusit condamnarea lui...

    Alegerile au fost castigate pe seama "matusii Tamara" si a termopanelor (combinate bineinteles cu lipsa de inteligenta a romanilor).

    Date fiind astea, frumos ar fi sa isi dea toti demisia si sa se faca alegeri. Pentru ca au fost castigate pe anateme aruncate asupra unor oameni nevinovati (si, repet, pe baza prostiei romanilor).
    • +13 (17 voturi)    
      ... (Joi, 15 decembrie 2011, 13:51)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      iliescu si-a pregatit justitia cu mult timp in urma, chiar pentru astfel de situatii
  • +18 (22 voturi)    
    MP5 (Joi, 15 decembrie 2011, 13:15)

    MP5 [anonim]

    Le doresc atat "achitatului" cat si inamovibililor care au hotarat ca matusa Tamara nu exista METASTAZE galopante - cred ca asta e singurul mod in care se poate curata tara asta de gunoaiele astea! Imi doresc cu ardoare ca mosu sa le aduca vreo 5 kile de C4. Si daca nici asta n-o sa se intample nu uitati dragi romani: http://bit.ly/t8muXk
    • -6 (12 voturi)    
      Flota vs Tamara (Joi, 15 decembrie 2011, 13:39)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui MP5

      sunt asemanari???
    • +7 (11 voturi)    
      Vote from rooftops!! (Joi, 15 decembrie 2011, 13:52)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui MP5

      m-am tavalit pe jos de ras! :) tare de tot... si trist...

      Oricum thumbs up!
  • +8 (12 voturi)    
    din pacate pentru noi (Joi, 15 decembrie 2011, 13:19)

    robita [utilizator]

    nu mai sper ca justitia sa orbeasca ea ramane CHIOARA
  • +13 (17 voturi)    
    hehe (Joi, 15 decembrie 2011, 13:23)

    demaGOGU [anonim]

    oare chiar va surprinde hotararea, inca nu stau schimbat stapanii butoanelor in...justiei
    deci "baietii" inca mai au ceva influenta la inalta curte et al..nu pentru mult timp ptr ca a inceput sa bata un alt vant si judecatorii tineri (aka garboveanu si altii)...il simt:)...rabdare onorabililor

    pierderi "colaterale" : adio Schengen in 2012, coana Ioropa a cerut un peshte mare pe tava si nu la primit
  • +12 (14 voturi)    
    Parca nici de atacare a sentintei (Joi, 15 decembrie 2011, 13:25)

    Cataleya [utilizator]

    ...nu se vorbeste nicaieri.
    Banuiesc ca procurorii nici macar nu fac recurs.
    La ce bun?
    Cititi pe EVZ "palmaresul" a doua dintre cele 3 judecatoare care au dat sentinta.
    Sunt aceleasi care i-au eliberat si pe Costiniu si pe Loccic si Hayssam si pe multi multi altii.

    O mascarada.
  • +11 (15 voturi)    
    rușine (Joi, 15 decembrie 2011, 13:25)

    dt [anonim]

    Oameni bun eu zic că este un moment bun să ieșim în stradă si să luăm justiția în mâinile noastra, În această țară nu mai există justiție
  • -14 (18 voturi)    
    DECIZIE CORECTA (Joi, 15 decembrie 2011, 13:26)

    cori [anonim]

    Decizie corecta in dosar politic fabricat de actuala putere
    Adrian Nastase este cel mai reprezentativ politician pe care il are Romania la ora actuala.
    Adrian Nastase are toate calitatile pentru a reprezenta Romania in lume.
    Altele sunt problemele cele mai importante ale Romaniei.
    Altii sunt cei care au adus Romania in situatia actuala de faliment.
    • +6 (12 voturi)    
      Corect (Joi, 15 decembrie 2011, 13:50)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui cori

      "Adrian Nastase este cel mai reprezentativ politician pe care il are Romania la ora actuala."

      "Adrian Nastase are toate calitatile pentru a reprezenta Romania in lume."

      Sunt perfect de acord. Un jeg de om reprezinta un jeg de popor.
  • +12 (16 voturi)    
    hora unirii in justitie ! (Joi, 15 decembrie 2011, 13:31)

    tepes v [anonim]

    ce frumos isi dau ei mana avocati , procurori , judecatori , ca sa-i scoata basma curata pe toti nenorocitii care au furat cit au putut , pe toti tradatorii care au subminat economia nationala timp de 20 de ani in frunte cu nastase si basescu !
    pai daca procurorii au cerut 3 ani cu suspendare........
    trebuiau sa ceara 20 de ani cu executare !!!!!!!!!!!!!!!!
  • +11 (13 voturi)    
    Se poate si mai rau (Joi, 15 decembrie 2011, 13:35)

    Herr [anonim]

    "Magistratii au mai hotarat ca toate cheltuielile de judecata vor fi suportate de statul roman"

    Ar putea chiar sa ii dea ceva despagubiri morale...
  • +10 (14 voturi)    
    carne (Joi, 15 decembrie 2011, 13:37)

    georgeb [utilizator]

    Magistratii de la ICCJ care l-au achitat pe Nastase sa-si faca loc in congelatoare si frigidere, noi oamenii cinstiti din Romania avem sa le donam multa carne.

    Si multa sanatate. Sa se astepte numai la fapte bune cand ii intalnim pe strada sa ii salutam calduros si respectuos, doar vrem sa le dam cat mai curand carnea aia.
  • +11 (15 voturi)    
    rusine (Joi, 15 decembrie 2011, 13:38)

    adrian [anonim]

    in clipa asta MI-E RUSINE ca sunt ROMAN
  • +11 (13 voturi)    
    scj.ro?? (Joi, 15 decembrie 2011, 13:39)

    georgeb [utilizator]

    Daca caut pe google site-ul ICCJ (sunt fixat pe ideea aia cu donatul de carne, vroiam sa stiu unde isi fac veacul) imi da scj.ro care e marcat pt malware. Cred ca au primit deja o donatie de la cineva mai generos si mai rapid decat mine??
  • -4 (10 voturi)    
    Felicitari (Joi, 15 decembrie 2011, 13:42)

    rasputin [anonim]

    domnului Adrian Nastase !!!!
  • +7 (11 voturi)    
    Traiasca justitia romm-ana (Joi, 15 decembrie 2011, 13:47)

    Victor [anonim]

    Deci sa ne fie invatatura de minte sa nu maia cuzam vreun politician ca dupa aia platim si cheltuieli de judecata
  • -3 (11 voturi)    
    A citit cineva toata stirea? (Joi, 15 decembrie 2011, 13:52)

    catalin_mattei [utilizator]

    se scrie negru pe alb ca procurorii DNA au cerut pt inculpatul A Nastase 3 ani cu suspendare... ce inseamna acest lucru?; dosar slab. daca dosarul era unul "beton" s-ar fi cerut o condamnare mult mai mare si cu executare.. procurorii au mereu interesul sa ceara maximul de pedeapsa... Dosarul Tamara nu se baza probabil pe probe solide.. asa ca.. unde este vina????
    • 0 (4 voturi)    
      a citit cineva toata stirea (Joi, 15 decembrie 2011, 14:44)

      marcela [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu rocurorii DNA au intocmit dosarul ci cei dela ICCJ.Aveti dreptate dosarul a fost f. slab.incompetenta oare sau...
  • +12 (16 voturi)    
    asa e dom'ne (Joi, 15 decembrie 2011, 13:54)

    ned [anonim]

    omu e nevinovat...nu a pus mana pe niciun ban cat a fost in functii..se vede si dupa figura lui de om cinstit si hartuit...nu a fost fratilor coruptie in romania..asta e justitia romana..d'asta suntem in schengen, d'asta avem totii derbedeii analfabeti plini de bani, d'asta avem clanuri interlope...cei seriosi ar trebui sa plece ca nu mai e de stat pe aici..e pierdere de timp! Justitia nu exista , sunt doar niste interlopi imbracati in robe!
  • +5 (7 voturi)    
    Ne putem dispensa de multi (Joi, 15 decembrie 2011, 14:02)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Nu stiu daca Nastase e corupt sau nu, daca au fost sau nu probe la dosar. Dar sunt sigur ca trebuie condamnat la pedeapsa maxima pentru tupeu si nesimtire! Adica eliminat prin (ne)vot(are) la primele alegeri. O sa vedeti ca se poate face politica si fara Nastase, Udrea, Basescu, Boc, Vanghelie, etc. Parol!
  • +11 (13 voturi)    
    ICCJ (Joi, 15 decembrie 2011, 14:03)

    relu [anonim]

    Huuuuuooooooooooooooooooooooooooo!
  • -7 (13 voturi)    
    Datul cu parerea (Joi, 15 decembrie 2011, 14:05)

    Dan Miron [anonim]

    Mai nou toata lumea a terminat dreptul si se pricepe la datul sentintelor!
  • +7 (9 voturi)    
    Ei cam asta-i cu lupta impotriva coruptiei. (Joi, 15 decembrie 2011, 14:07)

    Alexandru [anonim]

    Nu se mananca lupii intre ei, asta e axioma in romania.

    Daca pot fura toti in buna intelegere, de ce sa se certe?
  • +11 (17 voturi)    
    in atentia ambasadei Olandei ! (Joi, 15 decembrie 2011, 14:07)

    fen [anonim]

    va rog sa continuati !
    va felicit pentru pozitia Olandei !
    nu cedati , situatie extrem de grava !
    ajutor !
    A J U T O R ! ! !

    p.s. va rog lasati poarta la ambasada deschisa sa putem vedea mai bine zarzavatuL si florile, AVE !
  • +6 (8 voturi)    
    Procurorii nu sunt dela DNA (Joi, 15 decembrie 2011, 14:07)

    DinuA [anonim]

    Procurorii care au instrumentat acest caz sunt de la ICCJ, nu dela DNA.

    Si se pare ca a lor e vina principala, caci cazul nu a fost bine instrumentat.
  • +3 (5 voturi)    
    ADRIAN NASTASE ACHITAT (Joi, 15 decembrie 2011, 14:09)

    MARCELA [anonim]

    atentie! nu procurorii d.n.a au intocmit dosarul ci cei de la iccj. iar dosarul este f.f.slab. incometenta?poate.(editat de HotNews.ro)
  • +4 (8 voturi)    
    si totusi (Joi, 15 decembrie 2011, 14:18)

    Mgh [anonim]

    inca o dovada ca nu avem magistratura , iese cineva in strada sa ceara demisia acestei mafii in care AN are legaturi?! este evident ca l-au acoperit pe fiindca curat nu este.
    fraier Base daca nu promoveaza controlul dur al tuturor surselor si conturilor acestor persoane - magistrati , judecatori, procurori mergand pana la matusi, nepoti cat mai jos posibil ca ramura a familiei.
  • +5 (9 voturi)    
    Zarzavaturile de la ICCJ (Joi, 15 decembrie 2011, 14:22)

    sorin [anonim]

    Nu sunt bune zarzavaturile olandeze, dar cele mai toxice si mai imputite sunt zarzavaturile de la Inalta Curte de Casatie si Justitie care au dat sentinta de achitare a lui Adrian Nastase.
  • +5 (9 voturi)    
    occupy ...unde sunteti (Joi, 15 decembrie 2011, 14:29)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    iesiti in strada !
    Acum aveti motiv!
  • +4 (6 voturi)    
    Hotul neprins este negustor cu imunitate (Joi, 15 decembrie 2011, 14:31)

    zexe [anonim]

    Atata energie irosita pe imunizarea fostului premier cand se putea judeca intr-o perioada rezonabila este specifica numai Parlamentului Romaniei. Daca il lasau pe Nastase sa isi rezolve problemele cu justitia, fara sa faca scut parlamentar impotriva acuzatiilor de coruptie, Nastase ar fi putut sa fie acum in locul lui Ponta. Macar aveam o opozitie mai educata.
    Indiferent de verdictul dat, Nastase nu a justificat in fata electoratului cum au ajuns galagia aia de bani in contul sarmanei Tamara.
    Dar mai are timp.
    • -1 (1 vot)    
      Lasa ca e mai bine asa (Joi, 15 decembrie 2011, 21:44)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui zexe

      Ar fi avut mari sanse USLul sa castige sub conducerea lui Nastase. Asa, sunt doar cei doi mascarici care fac opozitie...
  • -1 (9 voturi)    
    genica boierica (Joi, 15 decembrie 2011, 14:31)

    fotie [anonim]

    tot dosarul se bazeaza pe denuntul lui genica boierica. omul asta e acuzat de delapidare, de returnari ilegale de tva, a lovit pe zebra o persoana si apoi a fugit. cum dracu poti sa iti bazezi un dosar doar pe asa ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      Dar.... (Joi, 15 decembrie 2011, 22:41)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui fotie

      cum a disparut cu desavarsire dosarul referitor la spalare de bani (sustras de Melinescu ) ?
  • +3 (9 voturi)    
    rusine justitiei romane (Joi, 15 decembrie 2011, 14:52)

    paolalaan [utilizator]

    in frunte cu acesti impostori care se numesc procurori ce nu argumenteaza suficient fraudele ..ca nu vor si tot rusine acelor judecatori care de fapt sunt niste corupti RUSINEEEEEEEEEEEEEEEE.DIN CAUZA VOASTRA NOI RATAM INTRAREA IN SHENGEN SUNTETI NISTE IMPOSTORI USLINOSI RUSINEEEEEEEEEEEE
    • 0 (0 voturi)    
      scarba (Joi, 15 decembrie 2011, 18:18)

      nastase [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

      Te sustin , cei care conduc tara si tot ce misca , sant lebadele negre de la carma tarii , noi iezi asteptam sa ne aduca capra de mancare , dar daca o prinde lupul ?
  • +2 (4 voturi)    
    Urmele (Joi, 15 decembrie 2011, 14:56)

    Alfabetix [utilizator]

    Uitati ca este de profesie jurist cu doctorat, cu studii de drept international ( vezi wikipedia). Uitati ca este si a fost casatorit in "familia" maharilor comunisti. Nu a aterizat de la coada vacii direct in lumea politica.
    Chiar credeti ca este usor de prins? Si-a acoperit prea bine urmele.
  • -2 (4 voturi)    
    "justita ?O fraza de dinsii inventata... (Joi, 15 decembrie 2011, 14:58)

    Pantera Roz [anonim]

    Asa zicea Eminescu si se pare ca nu era departe de adevar.Daca si procurorii au intocmit dosarul cu celeasi argumente ca si ale celor ce au postat aici-se explica sentinta. Interesant ca mai nimeni nu-si pune intrebarea cum e posibil sa tii pe cineva(oricine ar fi el) 7 ani cu un proces despre care iata,mai toata lumea este convinsa ca se bazeaza pe probe.Si asta fara sa fi vazut macar copertile dosarului. Da de gindit ura profunda a celor care ar avea mare satisfactie sa-l stie inchis pe Bombo fara sa-i intereseze daca in cazul de fata este sau nu vinovat.De,Adi-te-ai pus cu cine nu trebuie!
  • +6 (10 voturi)    
    :( (Joi, 15 decembrie 2011, 14:59)

    Clica [anonim]

    Imi vine sa plang.Azi am primit o veste buna,ca am fost acceptat la un examen,si o veste proasta care ma umple de neliniste...asta cu Nastase.Eu nu tin de ani de zile cu nici un politician sau partid...intr-un cuvant i-as deporta pe toti in baragan.Tarisoara noastra draga...o clica de judecatori,mafie cu radacini puternice,politicieni care ii ajuta cu legi,te-a pus pe perfuzii si vrea sa te deconecteze la aparate dupa ce te suge de tot sangele.Sunt satul de stat printre straini,vreau acasa,dar ROMANIA nu e poporul,sunt cei cativa cu case pe zeci de hectare si matusi.Vreau sa investesc,dar stiu sigur ca daca o fac sigur voi pierde tot...nu merg pe relatii,sunt om cinstit.Au dreptate olandezii.Justitia noastra e corupta total,se invidiaza intre ei care castiga mai multe milioane pe an,ce iahturi au si unde isi petrec vacantele,in timp ce generatii de romani mor amarati si cu sperantele infrante ,visand la o romanie frumoasa.Plang.
    • +1 (3 voturi)    
      arsi de vi (Joi, 15 decembrie 2011, 18:21)

      nastase [anonim] i-a raspuns lui Clica

      ce ? sa-i deportezi in baragan , in groapa cu smoala cu ei !!!!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    nastase , chirac (Joi, 15 decembrie 2011, 15:01)

    sabina [anonim]

    Iar J. Chirac tocmai a fost declarat coupable de "abus de confidence" si deturnare de fonduri publice E adevarat, locuiesc in tari diferite.
  • -3 (9 voturi)    
    nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 15:10)

    bogdan [anonim]

    Nastase in comparatie cu impostorii astia furaciosi este un fel de TGV pe langa sageata albastra. Pai Nastase este mai competent decat tot PDL'ul la un loc.Ca a furat, ca n-a furat...noi sa fim sanatosi DAR guvernarea NASTASE a fost cea mai buna guvernare din ROmania lucru recunoscut chiar de catre toa'rasul betiv!
  • +4 (8 voturi)    
    nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 15:25)

    nea titi [utilizator]

    Hai, Olanda. Acum vedeti ca au si olandezii dreptate?
  • 0 (2 voturi)    
    matusa "Tamara" (Joi, 15 decembrie 2011, 15:46)

    Vio [anonim]

    inseamna ca "matusa Tamara" exista :)
  • +1 (1 vot)    
    boerica&priboi&nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 15:48)

    gogu steriadi [anonim]

    din cate stiu eu parca afacerile dintre cei 3 , nastase, priboi, boerica se axau (si ) pe rambursari ilegale de tva.
    adjuncta de la finantele dolj din vremea respectiva a murit sanatoasa tun in 2 saptamani .... si cei 3 se pare ca nu sunt straini ...cel putin asa am auzit de la o ruda a decedatei..

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2006-06-09/genica-boerica-am-fost-santajat-de-ristea-priboi.html
  • +1 (1 vot)    
    nastase&boerica&priboi (Joi, 15 decembrie 2011, 15:53)

    continuare [anonim]

    in contiunare ...



    http://stiri.kappa.ro/actualitate/04-05-2006/simona-busica-a-murit-la-psihiatrie-din-cauza-unei-peritonite-93780.html
  • +1 (3 voturi)    
    Mimam democratia! (Joi, 15 decembrie 2011, 15:55)

    Tudor [anonim]

    Sincer, mi-e sila! Totul este doar un circ pt a salva aparentele ca avem justitie, ca nu exista coruptie generalizata, ca meritam sa intram in schengen, etc. Simplul fapt ca s-a amanat atat de mult judecarea cauzei este o dovada ca sentinta nu putea fi corecta.
  • 0 (0 voturi)    
    priboi&boerica&nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 15:56)

    continuatorul [anonim]

    Fosta directoare adjuncta a Finantelor doljene este persoana care a aprobat restituirile ilegale de TVA in valoare de mii de miliarde de lei in favoarea interlopilor olteni, printre care Genica Boerica, Ionel Samir Spranceana, fratii Eugen si Nicu Mihailescu sau Alexandru Pipan. Tot Simona Busica era persoana care putea face dezvaluiri utile, pentru procurori, in ceea ce priveste legaturile dintre rambursarile ilegale de TVA si mediul politic sau care il putea incrimina pe insusi fostul ofiter DIE Ristea Priboi, unul dintre demnitarii de prim rang ai PSD. Priboi este urmarit penal de catre magistratii DNA, tot in cazul rambursarilor ilegale de TVA, dar a disparut in aceasta primavara.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce-mi... (Joi, 15 decembrie 2011, 15:59)

    Xulescu [anonim]

    ...place este ca justitia "lucreaza" in Romania :))))
  • +1 (3 voturi)    
    HAI, OLANDA! (Joi, 15 decembrie 2011, 15:59)

    ro [anonim]

    Olanda are dreptate să nu ne vrea în Schengen din cauza corupţiei!
    Pînă nu pedepsim corupţia n-avem ce căuta în Schengen!
    • +2 (2 voturi)    
      coruptia (Joi, 15 decembrie 2011, 18:26)

      nastase [anonim] i-a raspuns lui ro

      Bine face Olanda .
      Sa ramanem in mocirla , nu avem sange sa facem noi dreptate sa nu ne mai lasam manipulati de gunoiul asta care ne joaca pe degete cum are placerea

      Ma doare sufletul .
  • 0 (4 voturi)    
    nastase, (Joi, 15 decembrie 2011, 16:06)

    felicia [anonim]

    cel imaculat si justitia creata de ilici dupa chipul si asemanarea sa.Un criminal de care nu mai scapam!Mi-e scarba de tot..Pana CAND????????????atata neputinta ???
    • -1 (7 voturi)    
      auliu.... (Joi, 15 decembrie 2011, 16:49)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui felicia

      pai tepele sefului Base unde sunt ???
      Scapa Nastase caci si Base si Udrea se doresc liberi.. maine li se taie macaroana la putere si tb sa fie linistiti.. asa ca nu mai politizati coruptia ca este peste tot.. intre noi fie zis.. Iliescu e mai comunist decat Basescu si Basescu e mai securist ca Iliescu... asta ca sa fim drepti si sa vedem pe unde au umblat cumetrii.. cand inlocuiti un drac cu tac'su nu te astepta sa vezi lumina
  • +2 (4 voturi)    
    vot (Joi, 15 decembrie 2011, 16:10)

    manuel [anonim]

    nea nas'case, noi stim ca trebuia sa fii demult ascuns.
    chiar daca acum, chipurile esti spalat, noi, oamenii mai informati si mai inteligenti nu te vom vota niciodata. la fel ca si pe ceilalti de teapa ta. adica aproape toti. din pacate, sunt foarte multi in tara noastra care nu sunt bine informati si care voteaza. pe asta te si bazezi.
    PROPUNERE: de la viitoarele alegeri, fiecare vot trebuie sa aiba o valoare, in functie de gradul de inteligenta, de nivelul de cultura, de nivelul de informare, etc. este nevoie de asa ceva, pentru ca, prostimea voteaza prost si suferim toti. sa nu credeti ca oamenii nu vin la vot doar ca n-au pe cine vota, ci si din faptul ca cei destepti stiu ca voteaza degeaba. sunt mai multi cei care voteaza pentru un kil de malai. in felul asta, nu veti mai profita de prostime. vom scapa si noi de politicieni de rahat ca tine, de primari analfabeti ca vanghelie...
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 16:40)

      [anonim] i-a raspuns lui manuel

  • +5 (9 voturi)    
    Nastase (Joi, 15 decembrie 2011, 16:14)

    Razvan [anonim]

    De ce va mirati de verdictul dat de Inalta Curte lui Adrian Nastase ? Aceasta Institutie este plina de securistii lui Iliescu, iar toate dosarele de coruptie care au ajuns pe acolo au fost achitate. Adrian Nastase este unul dintre coruptii acestei tari. Mergeti in Zambaccian si uitati-va la blocul de 4 etaje facut din bani de la buget. Adrian Nastase a fost bugetar. Daca un bugetar isi permite sa aiba terenuri si case doar din salariu, atunci domnilor bugetari, nu va mai plangeti ca nu aveti bani. Acest corupt are vile la Cornu, in Zambaccian, pe William Thell, in Predeal, terenuri si case in toata tara. Atunci este normal ca inalta curte sa-l achite. Ne-am facut de ras cu aceasta justitie. Este normal ca Uniunea Europeana sa ne priveasca ca pe o tara corupta din lumea a treia. Bravo Olanda ca nu ne primesti in Schengen. Nu meritam. Justitia si-a dat masura. Rusine sa le fie ! Iar procurorii care au instrumentat acest caz sa plece din sistem, sa-si depuna demisiile. Sunt o rusine ! Ce recurs sa mai faca procurorii, daca acel caz a fost atat de prost instrumentat.
    • +1 (1 vot)    
      @razvan (Joi, 15 decembrie 2011, 18:10)

      F. [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Afirmatia ca "acel caz a fost atit de prost instrumentat" se bazeaza pe presupunerea ca judecatorii sint totdeauna o constanta ( judeca corect, nu iau mita, nu sint partinitori, etc ). In momentul in care inlocuiesti "constanta" cu o variabila ( ceea ce, in opinia mea, e exact ce reprezinta justitia romana ) o sa vezi ca lucrurile nu mai sint asa clare si ca procurorii poate si-au facut treaba bine. Atita doar ca daca cel de la capatul firului (judecatorul) are drept de veto indiferent de ce probe sint in dosar si spune mereu ca procurorul nu are bascuta, nu vad cum asta echivaleaza cu faptul ca procurorul nu si-a facut treaba. Daca dosarul facut de procurori ar fi facut public, probabil ca persoane cu pregatirea adecvata in domeniu ar putea spune daca dosarul e de forma sau probeaza cu date concrete acuzatiile. Pina atunci in afara de verdictul judecatorilor ( care NU SINT un model de integritate in Romania ) nimic nu e asa de clar.
  • 0 (4 voturi)    
    :)) (Joi, 15 decembrie 2011, 16:42)

    catalin_mattei [utilizator]

    ce bine imi pare.. o fi Nastase tartorul coruptilor dar este o incantare sa vezi cum fierbe toata portocalimea.. se vede ca le este teama inca... :)) va dati seama ca acesti judecatori vor fi cei ce vor avea in curand pe masa dosarele Udrea, Basescu, Igas si restul companiei?.. hammm... arde nenica.. arde
    • +2 (2 voturi)    
      @catalin_mattei (Joi, 15 decembrie 2011, 17:43)

      F. [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Observ ca problema e "ai nostri vs ai lor". Faptele in sine nu par sa aiba nici o importanta .. Tara trista!
    • +2 (2 voturi)    
      coruptia (Joi, 15 decembrie 2011, 18:30)

      nastase [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Raul trebuie smuls de la radacina , astfel iara v-a creste .

      Asa ca degeaba ajung aceste dosare la judecatori ca vor avea soarta lmatusei tamara
  • +3 (3 voturi)    
    Tarisoara mea. (Joi, 15 decembrie 2011, 17:37)

    Lae [anonim]

    O tara corupta fara corupti.Rusine justitiei romane.Olanda ne este prietena ,iar noi ne purtam urat cu ea pentru ca ne facem ca nu intelegem cat rau este facut de coruptia generalizata.Pacat de efortul financiar al poporului pentru acesti judecatori nesimtiti.Jos privilegiile din Justitie ! Jos mafia din Justitie !
  • +2 (2 voturi)    
    SOMN USOR (Joi, 15 decembrie 2011, 18:42)

    www [anonim]

    Acesta este justitia din romania.
    Oare acum ati inteles de ce nu suntem primti in spatiul Schengen?.
    Situatia este trista si iremediabil pierduta.
    Soarta noastra a fost decisa de ziua orbului din 1990.
  • +1 (1 vot)    
    SCRISOARE CATRE UN HOT (Joi, 15 decembrie 2011, 19:05)

    PUI DE LEU [anonim]

    eram tanar la ,,revolutie '' de atunci te cunosc ,

    ma mira faptul ca nu iti e rusine sa te mai afirmi si sa-ti bati joc de noi ?dar de fapt cei ca tine cand a inpartit dumnezeu rusinea au lipsit , erau la ,,furat ''
    trebuie sa citesti parerea poporului despre cei ca tine si despre cei care ne carmuiesc , dar toti va ganditi doar la ,,necazurile '' voastre .

    si urechle va sant infundate cu ceara coruptie , nu auziti gemetele poporului pe care il umiliti prin hotii , coruptie si infometare ca nu au bani pt un trai decent

    care dintre voi ar supravetiu ,,in bine '' cu un salar de 700 lei ?

    oare nu va intrebati ?

    poporul nu va mai vrea .
    doar voi va vreti pe voi , santeti cu toti inbirligati ...
  • +2 (2 voturi)    
    un roman dezamagit (Joi, 15 decembrie 2011, 19:48)

    un roman dezamagit [anonim]

    RUSINE !


    incredibil ....

    Oare sa insemne asta PSD + PDL = LOVE ?
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine Justitiei Romane! (Joi, 15 decembrie 2011, 21:32)

    Atentul [anonim]

    Istoric vorbind, aceasta este o etapa controlata de mafia PCR si postcomunista, o mafie despre care se va scrie pentru totdeauna ca o pagina a rusinii din istoria noastra :
    cazurile de mare coruptie nerezolvate - pentru care Romania nu este inca primita in clubul Schengen! -
    cazurile de presa aservita mogulilor neocomunisti, criticata in Vest(precum Antenele si Irealitatea)
    PNL, un partid de centru-dreapta se aliaza cu pc, un partid de sorginta clar stalinist-comunista, condus de primitivi-destepti fosti securisti! 'Poporul' ii alege! - asta este de fapt nebunia totala!
    intreprinderi de stat controlate de fosti draci rosii care au incheiat contracte cu "baietii destepti", de fapt cu parazitii dintre fostii securisti, intreprinderi care fac gauri negre Bugetului de stat!

    Adrian Nastase este doar un simtom al cancerului care a pus stapanire peste tara cu ajutorul primului miner al tarii, Ion Iliescu, tartorul vazut al tuturor relelor(cei nevazuti sunt fosti generali de armata si securitate, care-l sustin si acum pe ranjila -blestemul Romaniei!
    Adrian Nastase e doar o tumoare, ceva rau, cu care o Justitie normala ar transa rapid: 'de unde ai tu, ma, milioane de euro, cand ai fost platit cu sute de $? Nu ai dovezi, parnaie si confiscarea intregii averi!'
    Rusine, Justitie!
  • 0 (0 voturi)    
    fratia mafiotilor.... (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:49)

    gelu [anonim]

    leprele astea au adus romania acolo unded este acum...permis sa avem tiganimea inn pozitiile in care se afla acum si dau apa la moara celor ce ne denigreaza in afara granitelor...cine ii judeca pe nenorocitii astia??
    nu v-ar mai rabda pamantul nesatuilor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    MULTUMIM justitie (Vineri, 16 decembrie 2011, 7:56)

    prostu [anonim]

    BRAVO justitie
    Cu ajutorul tau am ajuns mandria lumii iar priviilegiile inimaginabile sunt pe deplin justificate.
    multumim! si la mai mare .
    Oare ce cautam noi in EUROPA ?
  • +1 (1 vot)    
    reforma justitiei (Vineri, 16 decembrie 2011, 11:23)

    john_m [anonim]

    Cel mai corect ar -sa nu ne mai facem noi inima rea-sa se specifice clar printr-o lege ca se aplica legea doar pentru cei care fura, iau mit, etc...in valoare mai mica de sa zicem 50.000 euro(suma negociabila). Sa nu mai pierdem vremea Justitiei cu cauze minore. Si tot asa se poate face si pentru furturile comune: ai furat o gaina ani grei de puscarie, dar da ca ai furat 50 de gaini pedeapsa redusa asa incat la 100 de gaini sa nu mai fi condamnat. La fel pentru fier vechi, si furturi din bugetul statului....evaziune ficala etc.
    • 0 (0 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 decembrie 2011, 16:42)

      [anonim] i-a raspuns lui john_m

  • +1 (1 vot)    
    Sa traiti dle Nastase! (Vineri, 16 decembrie 2011, 11:45)

    Bogdan [anonim]

    EU si cu toti colegii mei de la penitenciaru Rahova va uram sarbatori fericite si un an nou cu si mai multe achitari!! Va stimam si va admiram si speram ca intr o zi noi sau copiii nostri sa ajungem la nivelul dvs . Toata stima!! xxxx
  • 0 (0 voturi)    
    DOSAR MATUSA TAMARA- CAMARA (Vineri, 16 decembrie 2011, 22:37)

    DANA dar nu NASTASE [anonim]

    Mi-e scarba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by