Cazul Constantin Nicolescu. Ce s-a intamplat in sala de judecata la procesul in care a fost eliberat presedintele CJ Arges

de Attila Biro     HotNews.ro
Joi, 3 februarie 2011, 3:09 Dosare Anticoruptie


Constantin Nicolescu
Foto: Agerpres
In urma unui proces derulat pe durata a sapte ore, un complet de trei judecatori a decis ca presedintele Consiliului Judetean Arges, Constantin Nicolescu, acuzat de DNA de mai multe acte de coruptie, sa fie eliberat. In timpul procesului cauza lui Nicolescu a fost pledata de trei avocati care au explicat ca liedrul PSD Arges, care nu a fost prezent fiind internat in spital, nu este un pericol public. In replica, procurorul de caz, cel care a instrumentat dosarul, a explicat ca dovezile sunt fara dubii si a dezvaluit si ca Nicolescu s-a implicat in promovarea unui judecator la Curtea de Apel Pitesti. In final, judecatorii au decis eliberarea, iar avocatii, rudele si jurnalistii locali au aplaudat la scena deschisa sentinta.

Avocat: Chiar daca ar fi facut aceste fapte de care este acuzat nu trebuia arestat. Trebuie sa tinem seama de cate a facut Nicolescu pentru judetul Arges
Procurori: Nicolescu s-a implicat in actul de justitie. S-a implicat in promovarea unei persoane la Curtea de Apel Pitesti.


Ora 12:00 In fata Curtii de Apel sunt amplasate carele de reporateje ale televiziunilor. Doua echipaje ale Jandarmeriei sunt plasate in zona si cativa politisti supravegheaza intrarea Curtii de Apel Pitesti. Incep sa soseasca avocatii lui Nicolescu si cativa membri ai familiei, printre care si unul din fratii sai. Cele 11 volume ale dosarului sunt aduse intr-un carucior de fier. Documentele sunt ambalate in pungi de Carrefour. Grefiera care impinge caruciorul este insotita de doi politisti.

Ora 12:10 Incepe sedinta de judecata se face prezenta in sala. Completul de judecata este format din trei judecatori. Grefierul sedintei citeste o adresa de la spitalul Floreasca. Judecatorul constata ca sedinta poate continua chiar daca invinuitul nu este prezent datorita starii de sanatate. Avocatii depun mai multe documente printre care si hotarari de guvern privind cazul finantarilor PHARE si documente medicale de care arata ca presedintele CJ este internat si nu poate fi transportat. Procurorul de caz este de acord cu depunerea actelor, dar mentioneaza ca ele sunt deja la dosar.

Ora 12:30 Cei trei avocati ai lui Constantin Nicolescu isi incep pledoaria. Primul care incepe pledoaria este avocatul Cornel Badoiu, fost deputat PSD in legislatura 2000-2004. Acesta sustine ca nu exista la dosar nici o proba ca Nicolescu ar reprezenta un pericol social. "Constat ca nu exista niciun fel de indicii, nu probe, ca ar fi vrut sa fuga din tara sau ca ar fi vrut sa zadarniceasca ancheta", sustine Cornel Badoiu.

Avocatul explica instantei ca Tribunalul Arges care a decis arestarea s-a multumit sa preia argumentatiile procurorilor. "Inteleg din incheierea instantei ca Nicolescu nu are decat sa moara pentru ca asa vrea opinia publica. Pe 28 ianuarie el a fost supus unei interventii pe cord deschis si de aceea starea sanatatii il indreptateste sa fie judecat in stare de libertate", mai spune avocatul.

In continuare aparatorul lui Nicolescu face referiri fata de acuzatiile procurorilor aduse presedintelui Consiliului Judetean Arges precum ca acesta a luat fonduri PHARE de aproape 900.000 de euro pentru patru unitati de invatamant, in baza unor acte false potrivit carora acestea ar fi fost afectate de inundatiile din 2005 si a atribuit contractul companiei Zeus SA care in acelasi timp efectua lucrari pentru fiul lui Nicolescu.

Avocatul spune ca la baza contractului cu Zeus SA au stat mai multe documente semnate de Guvernul Romaniei. "Ar trebui ca alaturi de Nicolescu sa fie in aceeasi situatie si fostul ministru al Integrarii si cel al Educatiei precum si fostul premier Tariceanu", a mai sustinut avocatul.

Ora 13:00 Avocatul explica si ca acuazatiile procurorilor ca presedintele CJ ar fi luat mita de la Cornel Penescu nu sunt sustinute de probe. "Principala proba, inregistrarile vorbesc de pachete. In realitate aceste pachete au fost cadouri pe care Nicolescu le-a dat mai departe", spune avocatul. In final Cornel Badoiu isi incheie pledoaria: "Chiar daca ar fi facut aceste fapte de care este acuzat nu trebuia arestat. Trebuie sa tinem seama de cate a facut Nicolescu pentru judetul Arges"

Ora 13:10 Isi incepe pledoaria cel de al doilea avocat angajat de Nicolescu, avocatul Petrut Coibanu care i-a aparat in instanta si pe Dinu Patriciu si Gica Popescu. Avocatul explica instantei ca apararea sa este concentrata pe problemele procedurale sesizate de el in cadrul procesului de la tribunal si din incheierea de sedinta. Avocatul explica instantei ca lui Nicolescu nu i sa respectat dreptul la aparare pentru ca nu ar fi fost asistat in momentul in care a fosta audiat la DNA. "Instanta a judecat cauza pe fond desi nu avea acesta competenta. In plus am mai multe exemple din motivare in care instanta a preluat si chiar a copiat din argumentatia procurorilor", spune avocatul.

Ca argumentatie pentru cererea de eliberare, avocatul Ciobanu a invocat si practica judiciara a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, mai exact cazurile fostului magistrat Florin Costiniu si a omului de afaceri Costel Casuneanu. Tot in apararea lui Nicolescu avocatul a mentionat ca a depus la dosar peste 100 de inscrisuri din care 85 de diplome de excelenta ale presedintelui CJ Constantin Nicolescu. In final avocatul a cerut revocarea mandatului de arestare si inlocuirea lui cu interdictia de a parasi tara.

Ora 13:25 Isi incepe pledoaria si ultimul avocat care a prezentat instantei mai multe cazuri din jurisprudenta CEDO referitoare la aretarea preventiva.

Ora 13:45 Presedintele completului ii da cuvantul procurorului de sedinta. "Va solicit sa respingeti recursul pe motiv ca este neintemeiat iar motivele arestarii au fost bine-argumentate in incheirea tribunalului", spune procurorul. In continuare reprezentantul acuzarii instiinteaza instanta ca "s-a dispus extinderea cercetarilor si pentru alte infractiuni".

Procurorul prezinta instantei un document din dosar. Este vorba de un raport al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta realizat dupa inundatiile din 2005. Din document reiese ca cele patru scoli renovate din fonduri europene si pentru care este cercetat Nicolescu nu au fost afectate de inundatii. Procurorul mai mentioneaza si cateva documente care se refera la una din scoli din care reiese ca scoala era degradata dar nu din cauza inundatiilor: "Avem o adresa a unei primarii care spune ca acoperisul cladirii nu a fost reparat de 75 de ani". Procurorul sustine ca toate documentele arata ca utilizarea fondurilor s-a realizat fraudulos.

In continuare reprezentantul statul face cateva mentiuni fata de acuzatii de luare de mita. Procurorul povesteste ca omul de afaceri Cornel Penescu a tinut o contabilitate paralela in care erau mentionate sumele date drept mita lui Constantin Nicolescu.

Procurorul argumenteaza de ce Constantin Nicolescu reprezinta pericol pentru ordinea publica si de ce acesta trebuie sa ramana in arest:

"Eu am fost cel care a facut propunerea de arestare preventiva. Infractiunile sunt grave iar pericolul social rezulta din rezonanta sociala a faptelor savarsite de inculpat. Trebuie sa facem tot posibilul sa se cunoasca toate faptele infractionale. Trebuie sa fie reflectat mesajul transmis de justitie si sa conduca la descurajarea de astfel de fapte. Coruptia este in masura sa pun in pericol statul de drept. S-ar putea ca tara noastra sa sufere repercursiuni in urma unor asemenea fapte si sa piarda posibilitatea de a accesa finantari."

Reprezentantul statului a facut si o dezvaluire:

"Nicolaescu s-a implicat in actul de justitie. S-a implicat in promovarea unei persoane la Curtea de Apel Pitesti. S-a implicat in aducerea unor persoane din alte judete in Pitesti."

Procurorul de caz a mai vorbit si despre faptul ca intre Consiliul Judetean si compania Pic detinuta de Cornel Penescu a existat un contract de achizitionare de cadouri pentru copii. Procurorul a dezvaluit ca in realitate nu s-au cumparat cadouri pentru copii. "S-a achizitionat alcool, vin, tuica, cafea si altele. Ori acestea nu cred ca sunt cadouri pentru copii".

Unul din avocati intervine si explica instantei ca marti 1 februarie la DNA a fost audiat in acest dosar Cornel Penescu care nu a recunoscut niciuna din acuzatiile aduse lui Constantin Nicolescu.

Ora 14:30 Dezbaterile se incheie si instanta se retrage pentru pronuntare. Avocatii, jurnalistii, rudele si alti participanti la proces parasesc sala. Jurnalistii transmit live inchierea dezbaterilor si cateva mentiuni din sala de judecata.

Ora 18:35 Avocatii revin in sala de judecata. Politistul rsponsabil cu ordinea anunta ca va intra completul si ca asistenta trebuie sa ramana in picioare pentru a asculta pronuntarea. Intra completul de judecata si incepe citirea sentintei:

"Curtea in unanimitate admite recursul in cauza [in sala se aplauda. Rudele lui Nicolescu se imbratiseaza. Presedintele cere liniste si continua], caseaza in parte sentinta si respinge propunerea DNA de arestare preventiva. Dispune punerea in libertate de indata. Dispune luarea masurii de a nu parasi tara pe durata de 30 de zile. Pe durata interdictiei inculpatul trebuie sa se prezinte la instanta ori de cate ori este solicitat, sa se prezinte la Politia Pitesti, sa nu schimbe domiciliul, sa nu contacteze persoanele implicate in dosar.

In final sala aplauda, iar completul de judecata iese in aplauze. In fata instantei televiziunile transmit in direct stirea. Pe rand ies rudele presedintelui CJ Arges si avocatii. In final iese si presedintele completului insotit de sase politisti. Din nou este aplaudat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























7821 vizualizari

  • +11 (39 voturi)    
    hahahaha (Joi, 3 februarie 2011, 4:47)

    coruptul [anonim]

    pun pariu ca ntr-o zi doua iese si din spital ..

    hahahhaha

    care mai ramane in romania sa traga apa ca io m-am dus
    • +9 (9 voturi)    
      Comportament emotional. (Joi, 3 februarie 2011, 10:17)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui coruptul

      In Romania unii oameni au un comportament un pic cam emotional. Nici macar nu s-a inceput procesul. E important daca in final e condamnat sau nu.
    • -2 (6 voturi)    
      hohohohoho (Joi, 3 februarie 2011, 10:59)

      anticoruptul [anonim] i-a raspuns lui coruptul

      Da' vezi sa-ti alegi un stat nedemocrat. Altfel na-i sa-ntelegi nici acolo nimic!
  • +8 (10 voturi)    
    Buba (Joi, 3 februarie 2011, 7:22)

    Adrian [anonim]

    Bube in cap au prea multi in tara asta. Este aproape imposibil sa gasesti persoane demne de incredere in Romania. Cine poate spune ca stie o persoana care a avut vreo functie de conducere politica si care nu este penal? Stie careva? Sa ne spuna si noua!
    • +9 (9 voturi)    
      hhehe (Joi, 3 februarie 2011, 10:37)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      BOC
      • -4 (4 voturi)    
        boc (Joi, 3 februarie 2011, 12:10)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui masteryodda

        Nu te contrazic dar am de spus cate ceva. Daca esti doar executant nu inseamna ca nu ai raspundere. Boc, dintr-un anumit punct de vedere este un fel de Iliescu. Iliescu nu este penal in adevaratul sens al cavantului cum poate nu este nici Boc dar asta insemna oare ca sunt nevinovati? Daca ar trebui sa raspunda in fata unui tribunal al poporului(nu a rahatului de justitie romana), ar putea pleda "nevinovat" vreounul dintrei ei?
        • +7 (9 voturi)    
          @adrian (Joi, 3 februarie 2011, 12:22)

          kappa_cj [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          ...care este vina lui BOC??? Tot văd..peste tot, BOC cel vinovat. Vinovat pentru ce??? Și dacă ai, dă răspunsuri. aaa...că vina lui ar fii că este situația care este în țară, nu-i un răspuns. Spune-mi de ce e vina lui??? argumentează. Iliescu, în schimb, este un nemernic sadea, care ar trebui să înfunde ani grei de temniță...să nu pomenim altceva decât mineriadele
          • -3 (5 voturi)    
            base (Joi, 3 februarie 2011, 14:21)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui kappa_cj

            Da de Basescu ce zici?
            • 0 (0 voturi)    
              alta era intrebarea ! (Vineri, 4 februarie 2011, 8:47)

              mures [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

              parca era vorba despre Boc in mesaj ...
              • 0 (0 voturi)    
                Base (Vineri, 4 februarie 2011, 10:15)

                Adrian [anonim] i-a raspuns lui mures

                Pai poti sa ii disociezi? Eu zic ca nu. Atata vreme cat Boc va sta, nu in umbra ci in bezna pe care o creeaza Base in jurul lui, Boc va fi responsabil. Nu vedeti ca nu are niciunul din PDL curajul sa il infrunte, desi ii trage asta de urechi de fiecare data cand are ocazia? Si cumea nu pentru o cauza demna de un presedinte ci pentru "uite bă ce destept îs eu si ce prosti sunteti voi"
              • 0 (0 voturi)    
                La tanc (Vineri, 4 februarie 2011, 10:20)

                Adrian [anonim] i-a raspuns lui mures

                Tomai am primit un banc "la chestiune":

                "Inceputul anului scolar, intr-un liceu din America ,diriginta le prezinta clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki din Japonia. Incepe ora:

                - Sa vedem, cine stie cel mai mult despre istoria Americii

                Cine a zis: 'Libertate sau moarte!'?

                Tacere de mormant in clasa, numai Suzuki ridica mana:

                - Patrick Henry 1775 Philadelphia .



                - Bravo Suzuki, si cine a zis: 'Tara este poporul, de aceea poporul nu poate sa moara."?

                Suzuki:- Abraham Lincoln 1863 Washington .

                Diriginta se uita peste clasa si zice:

                - Mi-e rusine pentru voi, Suzuki vine din Japonia si stie mai multe despre America decat voi!



                Din spate se aude o voce:

                - Pupa-ma-n cur Japo imputit!

                - Cine a zis? intreaba diriginta.

                Suzuki se ridica si zice:

                - Generalul McArthur 1942 la Guadalcanal , si Lee Iacocca 1982 la sedinta actionarilor Chrysler.



                In clasa iarasi liniste, numai din spate se aude iara:

                - Imi vine sa vomit!

                Diriginta striga:

                - Cine a fost nemernicul?

                Suzuki:

                - George Bush senior catre Tanaka ministru japonez in timpul unei mese de serviciu, Tokio 1991.



                Un elev se ridica si zice:

                - Suge-ma!

                Diriginta crizata:

                - De ajuns! Cine a fost impertinentul?

                Suzuki

                - Bill Clinton catre Monica Lewinsky, 1997 Washington, Casa

                Alba, Biroul Oval.



                Inca un elev se ridica si zicet:

                - Suzuki asta e un rahat mare!

                Suzuki:

                - Valentino Rossi 2002 Brazilia Superbike GP.



                In clasa e un haos total, diriginta lesina, se deschide usa si intra directorul:

                -O adunatura de idioti mai mari ca voi n-am vazut in viata mea!

                Suzuki:

                - Traian Basescu catre Pogea ministru de finante la o noua sedinta de rectificare a bugetului si de creare a noi impozite, Bucuresti ianuarie 2009"
    • -10 (10 voturi)    
      Tara "lu peste" :((( (Joi, 3 februarie 2011, 10:40)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Arestam noaptea in 2011pentru ca s-au repart scolile in 96 (facem alergie la educatie) mascatii intra la adrese gresite cu o violenta inimaginabila nici pe vremea lu "ceasca"; incotro oare ne indreptam ???
      Justitia ar trebui sa fie oarba dar a noastra e "chioara" :(((
  • +15 (19 voturi)    
    mizerie fara limite (Joi, 3 februarie 2011, 7:44)

    dr death [anonim]

    o noua dovada a caracatitei mafiote din injstitia romana,judecatori corupti pana in maduva oaselor sau intimidati de mafia numita PSD,cancerul acestei tari!
    • -2 (6 voturi)    
      PSD PDL PNL tot o apa :((( (Joi, 3 februarie 2011, 10:46)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui dr death

      Camerele sunt conduse de copii de generali (Anastase &Geoana),trebuie sa ai un general in CV altfel nu avansezi.
      Sunt mai multe gasti sedimentate din fosti care controleaza transpartinic circa 80% din viata politica iar noi suntem fraierii de serviciu.
      Haiducismul invers s-a stabilit la noi luam de la saraci si dam la bogati ,desfintam spitale ,scoli taiem pensii pentru ca videnii,bercenii miki spagistii&altii sa-si sporeasca averile.
      Aceste acte se apropie de genocid !
      E un atentat la finta poporului .
  • +16 (18 voturi)    
    se ia cota parte (Joi, 3 februarie 2011, 7:57)

    gixi [anonim]

    din valoarea de recuperat ( stiu din proprie experienta) + spate politic OBLIGATORIU si pe val. Malai ca in justitite mai rar.In momentul in care problema justitiei se rezolva in Romania, am iesit din intuneric.
    • +4 (8 voturi)    
      Intuneric si lumina (Joi, 3 februarie 2011, 9:50)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui gixi

      Pentru mafioti situatia este exact pe invers, ei traiesc acum in lumina si schimbarea situatiei i-ar aduce in intuneric.
    • -1 (5 voturi)    
      Justitia SRL ! (Joi, 3 februarie 2011, 10:46)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui gixi

      :(((
      • -2 (4 voturi)    
        presedintia SRL ! (Joi, 3 februarie 2011, 12:30)

        niculita50 [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        :)))) - (aici am incercat sa-l figurez pe alctualul) - sper ca seamana!
  • +10 (12 voturi)    
    Totusi ... (Joi, 3 februarie 2011, 8:01)

    Petronius. [anonim]

    Ca orice om normal, si eu imi doresc ca toti coruptii sa infunde puscariile.

    Problema pe care vreau sa o ridic este insa alta. In ultimii ani justitia a trimis "preventiv" dupa gratii o grmada de oameni. Ulterior, tot justitia romana a revenit asupra deciziei si a constatat ca respectivii pot fi judecati si in stare de libertate.

    Ma intreb si eu ca tot omul: cand a gresit justitia romana ?! Cine plateste pentru greseala de a time dupa gratii un om care putea fi judecat in libertate, sau cine plateste pentru eliberarea unui om care prezinta pericol social ?

    Sunt intrebari grave, care nu au raspuns simplu. Daca este suficient sa acuzam pe cineva pentru a il putea baga dupa gratii, atunci actul de justitie poate fi (si este, hai sa o recunoastem) folosit pentru vendeta politica. Daca insa sunt eliberati in mod nejustificat oameni influenti, care pot influenta martorii si chiar procurorii si judecatorii, atunci este din nou grav.

    Oricum, bine nu este :-(
    • +5 (7 voturi)    
      Justitia are judecatori patati (Joi, 3 februarie 2011, 10:53)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui Petronius.

      Cand judeca unul corect ticalosul e arestat, apoi urmeaza recursul la forul superior(in acest caz Curtea de Apel) compus din coruptii PSDului si ticalosul scapa.
      S-a curatat partial CC, acum urmeaza CSM, si pe urma curtile de apel. Cu gusterii cei mici nu va mai fi probleme marii ca se vor ascunde
  • +13 (17 voturi)    
    Ctin Nicolescu (Joi, 3 februarie 2011, 8:06)

    Stelian [anonim]

    Sa vedeti ce repede se va insanatosi, incepand de azi, acest individ! Increngatura de 'La Familia' oricum a lucrat in acest timp, sa stearga urmele si sa influenteze martorii!
  • -1 (9 voturi)    
    Nicolescu. (Joi, 3 februarie 2011, 8:19)

    cornel [anonim]

    Este prima relatare a acestui caz, detasata, impartiala. Am reusit sa inteleg in mare datele dosarului. Bravo hotnews, felicitarii autorului relatari, asa se face jurnalism. Sugerez ca acest stil sa fie de fiecare data utilizat, in cazuriile supramediatizate si controversate. Daca am vreo opinie, da, dna realizeaza frecvent contraperformanta, includ aici retineriile procurorile ptr. 24 h., arestul preventiv, spectaculoasele perchezitii ptr. sticla tv. Se consuma energie si resurse la aceste actiunii, dar care denota profesionalismul scazut al dna dar si atentia dna ptr. impactul mediatic, implicit o justificare superficiala a fondurilor alocate. Rezulta ca tergiversarea proceselor, nefinalizarea anchetolor declansate au cauze serioase in interiorul dna, in cazul in speta, dar si in perchet, in general. Toate cele de bine, cornel.
    • +7 (9 voturi)    
      impact mediatic, mda (Joi, 3 februarie 2011, 9:53)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      pana acum in randul judecatorilor nu am vazut decat doua categorii de oameni ale caror actiuni sa aiba impact mediatic:
      1. categoria Florin Costiniu - este categoria cu cei mai multi reprezentanti, chiar daca nu si cei mai vizibili mediatic (asta pt ca adesea stirile despre judecatorii corupti retinuti / arestati nu depasesc 5-7 rânduri si dispar repede)

      2. categoria anonimilor rigizi - foarte putini judecatori fac parte din categoria asta. cel mai vizibil judecator al acestei categorii se ocupa actualmente de cazul Vântu si are impact mediatic pozitiv aproape exclusiv in mediul online (dar si aici doar pe câteva site-uri). nu e deloc ciudat ca acestor judecatori nu li se face nici macar publicitate negativa (adica nu apare pe n platforme mediatice stirea ca judecatorul X il urmareste pe inculpatul Y pâna in cabinetul medicului Z, deci stirile care prezinta astfel de judecatori nu sunt particularizante, ci generalizante sub forma "politia politica si justitia supusa a politicianului P l-a faultat azi pe nevinovatul N")

      de observat ca majoritatea platformelor mediatice recurg la stiri generalizante si atunci cand sunt prezentate actiunile procurorilor DNA. in corolar, re-actiunile judecatorilor sunt trecute sub tacere.

      sa te mai miri ca potrivit opiniei publice DNA este format dintr-o sleahta de incompetenti agenti bugetivori ai dictaturii pe cale de a se instaura mai rau decât pe vremea geniului carpatin atât de regretat? cât despre laudele aduse DNA de catre comisia europeana, sunt usor explicabile: fac parte din conspiratia strainilor care nu-si doresc o Românie puternica, ci una de sclavi pe plantatia pe care stramosii nostri din 1990 n-au vrut sa o vânda, deci o conspiratie a strainilor bampiri impotriva carora stramosii nostri de la '90 au protestat strigând "noi muncim nu gândim". simplu, nu?
      • -1 (3 voturi)    
        Tot despre a noastra...... (Joi, 3 februarie 2011, 12:30)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        Comentariu d.-voastra este mult mai adanc, subscriu aproape in totalitate, cu singura rezerva priviitor la conspiratie. In opinia mea, nu este vorba de o conspiratie generalizata avand obiectiv ro. Este vorba de ,,conspiratie,, pe fiecare domeniu din ro. ce poate produce castigurii substantiale, sau/si varia interese pe termen scurt/mediu si lung. Aici sa ajuns datorita antiprofesionalismului ,,politicienilor,, (expresie uzitata de basescu, probabil cel mai ilustru reprezentant al tagmei). Privitor la justitie, subcapitolul procuratura/dna, atunci cand vin baietei si fetele de la ue, lamentariile sunt sincronizate ca dna/parchetul sunt muncitorii, destepti samd, dar ei nu pot obtine rezultate grandioase datorita judecatorilor/legislativului/presei mogulilor etc. Multumesc ptr. atentie si toate cele de bine, cornel.
      • +1 (1 vot)    
        raspuns pentru diddlyjo (Joi, 3 februarie 2011, 20:20)

        bolsevicu [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        autobiografia lui nicolae ceausescu , regizor Andrei Ujica. O sa vedeti pe marele Iliescu Ilici tanar si stand la masa cu burghezii comunisti. Tipic si pentru pesedeii astia, ponta excursie in bali,safari, cuba, banicioiu in egipt etc. si apoi fac pe proletarii care tin cu oamenii ,,simpli si nacajiti". SICTIR!
  • +16 (20 voturi)    
    Jurnalisti locali au aplaudat.... (Joi, 3 februarie 2011, 8:34)

    Ronin [utilizator]

    ....la scena deschisa sentinta?!?! No comment!!!
  • +5 (11 voturi)    
    suntem penali (Joi, 3 februarie 2011, 8:39)

    dan [anonim]

    Suntem o tara de rahat daca infractorii de top sunt pusi in libertate.Foarte bine sa ne alunge din UE sa ramanem izolati, sa ne conduca caracatita comunistilor care inca mai are putere.
  • +9 (13 voturi)    
    Arestat sau nearestat... (Joi, 3 februarie 2011, 9:22)

    Rammy [utilizator]

    ....eu cred ca este vinovat.Sa vedem in cat timp va face dreptate justitia poporului roman.
    • -4 (6 voturi)    
      nearestat sau arestat (Joi, 3 februarie 2011, 11:07)

      Tammy [anonim] i-a raspuns lui Rammy

      ....eu cred ca este NEvinovat.Sa vedem in cat timp va face dreptate justitia poporului roman. Crezi ca are vreo importanta sa-ti dai cu parerea? Sau ai mirosul mai dezvoltat...
  • +6 (10 voturi)    
    era de asteptat (Joi, 3 februarie 2011, 9:25)

    io [anonim]

    doar nu era sa fie arestat Nicolescu, cel mai puternic om din Arges, exact in Arges, la Curtea de Apel unde el era parte din staful HR, responsabil cu recrutarile.
    ce este mai grav este ca interdictia a fost data doar pentru 30 de zile.
    cica are obligatia in perioada asta sa se prezinte
    la audieri.
    bullshit!
    cel putin atata sigur va sta la pat, cu interdictie de la Bradisteanu de a parasi domiciliul, sau va sta in spitale.
    recuperarea dupa bypass-ul coronarian este anevoioasa.
    justitie de XXX (editat HN.) in Romania!
  • +3 (5 voturi)    
    _ (Joi, 3 februarie 2011, 9:36)

    v [anonim]

    Eh, cand ziceam ca e o idee proasta asta cu arestul preventiv mi-au sarit toti in cap cu minusuri. Uite cum s-a creat un circ degeaba, nicolescu e acum victimizat si atrage simpatie.
    Dupa mine puteti sa-i tineti si in hotel de 5 stele pe durata procesului, atat timp cat la final primeste 20 de ani la mititica.
    • +2 (4 voturi)    
      De acord (Joi, 3 februarie 2011, 10:44)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui v

      Acu, daca Andrei Placinta poate fi judecat in stare de libertate nu vad asta de ce nu.
      Sigur daca mai primeste si mititica la final totul ii perfect.
    • -3 (5 voturi)    
      _____.....____ (Joi, 3 februarie 2011, 11:10)

      x [anonim] i-a raspuns lui v

      Auzi, da' nu-i mai bine sa aresteze acum toata opozitia, basca si pe aia care-i voteaza si sa terminam odata cu astea! Asa, vreo 20 de ani la mititica pentru toti! Daca vrei, mai adauga in lista... o las deschisa
  • +3 (5 voturi)    
    eu stau si ma intreb... (Joi, 3 februarie 2011, 9:50)

    me [anonim]

    d c naiba nu fac cum fac in alte tari: il tin in libertate si-l supravegheaza, si cand au suficiente dovezi il inhata si e ca si condamnat.
    la noi il aresteaza repede ca sa fie presa si poporu fericiti, apoi il elibereaza rapid si asta a fost.
    • +1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 3 februarie 2011, 10:59)

      [anonim] i-a raspuns lui me

      • 0 (2 voturi)    
        nicolescu , costiniu si altii ca ei (Joi, 3 februarie 2011, 19:58)

        sandel [anonim] i-a raspuns lui

        avocatii lui nicolescu si cei pro nicolescu spun ca nu exista hartii semnate de el in chestiile cu bani ue si celelalte . pai nici vantu nu are semnaturi pe hartiile fni .
        e bine ca sant retinuti si arestati 2-3 zile . timpul este suficient pentru ca opinia publica sa inteleaga despre ce e vorba si omul sa fie terminat politic . de acum poate sa nici nu mai fie condamnat in final dar stim cu totii cine e si gata nu mai poate pretinde voturi .
        poate asta nu e cea mai corecta metoda de inlaturare a ticalosilor din politica dar scopul scuza mijloacele si au impus acest mod de lucru prin perfidia cu care au operat .
        pe costiniu l-am scos din magistratura , un ticalos mai putin in magistratura si un semnal serios pentru altii ca el . cel putin o lasa mai incet cu porcariile , macar o perioada si tot e un castig pentru societate .
        asta e . societatea a fost obligata sa-i lucreze in felul asta .
    • -1 (3 voturi)    
      stai sa te intrebi in continuare (Joi, 3 februarie 2011, 11:15)

      you [anonim] i-a raspuns lui me

      tu chiar ai fost plecat din tara de vreo 3 ani, se pare. Sau ai dormit ceva vreme! Cauta-ti un site pentru incepatori! .... sau prima data citeste ce scriu aia ce primesc minusuri...
  • +5 (7 voturi)    
    Sunt trist... (Joi, 3 februarie 2011, 10:21)

    Stefan Michiu [anonim]

    Sunt trist... speram ca Justitia sa-si mai spele din pacate, macar de ambitie ca s-au facut de PSD amenintari la adresa ei, macar din solidaritate de breasla cu judecatoarea care acum e pusa la stalpul infamiei - culmea, de infamii acestei tari!Dar, m-am trezit din reverie: Justitia e solidara doar la salarii si pensii!Natiune, halal sa-ti fie!
  • +8 (10 voturi)    
    Mizeria la superlativ (Joi, 3 februarie 2011, 10:27)

    triciupa [anonim]

    Asadar, reprezentantii presei locale aplauda eliberarea individului, "trusturile" il transforma intr-un martir al neamului ca o reluare a grotescului episod "free gigi", colegii de partid fac presiuni in direct si ameninta judecatorii la scena deschisa.
    Cu o societate civila ruinata si o opinie publica nereactiva, cu vasta actiune de spalare a creierelor prin televiziunile-vuvuzela aflate in proprietatea unor puscariabili, am impresia ca ne-am dus pe copca...
    Se pare ca republica patriciu-voiculescu-vantu a fost instaurata.
    • -4 (6 voturi)    
      opulenta la vedere (Joi, 3 februarie 2011, 11:25)

      culescuvoi [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      inca nu. Prima data trebuie sa dam jos republica dictatoriala base, in care se anunta de catre cel mai tare om din stat - susnumitul base, ca vor avea loc arestari "luna urmatoare". Poate ai acces la lista lui si nu ne spui si noua! Poate s-a spus ceva la b1 sau tvr, sau pe otv! sau la care televiziuni te referi! lumineaza-ne tu cel cu creierul ramas nespalat ... asta ca sa nu spun "murdar".
    • 0 (2 voturi)    
      Poporul judeca simplu, (Joi, 3 februarie 2011, 12:02)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      asa cum a invatat din istorie, ia partea celui mai puternic. Deocamdata Basescu a pierdut in plan economic lupta cu mogulii. Insa s-ar putea revansa prin condamnarea de catre justitie chiar si a unui singur mogul si ai vedea cum roata se intoarce.
      • -2 (4 voturi)    
        poporul judeca si mai simplu (Joi, 3 februarie 2011, 12:16)

        acelasi culescuvoi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ce-ai zice de exemplu de Paunescu, mogulu' lui base? cel cu devalizarea bancorex. poti cauta pe goagal! Cred ca stii ca e patronul b1, nu? Sau prigoana - paramentar care face afaceri cu statul. Ei ce au. Astea sunt super-dovedite, nu pot fi negate. Acuma spune-mi si tu despre voiculescu - tot lucruri dovedite - in justitie - nu acuze!
        • 0 (0 voturi)    
          da, paunescu (Joi, 3 februarie 2011, 20:04)

          panait cizmaru [anonim] i-a raspuns lui acelasi culescuvoi

          a devalizat bancorexul, cu ajutorul lui base.
          cine era la guvernare, cine era ministru de finante, unde era mugurel bankerul ?!
          incearca sa raspunzi la intrebairle astea si apoi vorbim si de....flota. :-)
          ca zici ?!
  • -1 (3 voturi)    
    Procurorul e cam degeaba...imi pare rau (Joi, 3 februarie 2011, 12:10)

    milbum [anonim]

    O sa incerc sa fiu logic, desi aici e cam degeaba...vine Breateanu si alti formatati si te fac bolsevic, pesedist, antenist si alte alea:

    1) Daca scoala aia a fost renovata dupa ce nu fusese renovata de 75 de ani (asta din ce zice Procurorul) ...OK, asta e motiv sa bagi omul in preventiv? Cand platesti unei firme sa iti faca un concert si de fapt ala e gratis....e motiv de preventiv? Cand schimbi bordurile la 2-3 ani distanta, cum e? Plus ca demonstreaza singur ca scoala aia avea nevoie de renovare...lucrarea a fost facuta. banii de la UE au venit, WTF?
    2) Alegerea scolii nu a fost atributia exclusiva a lui Nicolescu...sa se ia lista cu smenaturi si baga-i pe toti, ori ne punem cu justitia pe corupti, ori nu ne punem decat pe aia care ne derajeaza.
    3) Iar aia cu "stati, nu votati pe ce e in dosar, ca intre timp am lucrat si am mai gasit probe si i-am mai facut", ii arata pe deplin competenta in a decide macar oportunitatea retinerii. Pentru ca dosarul de arestare preventiva nu se poate updata zilnic. Trebuie si apararea sa il consulte cu nistre ore inainte.
    4) Aia cu "cadourile" cu tuica si vinul pentru copii...ideea de baza e daca Nicolescu le-a facut cadou, cum scria in hotararea CJ, sau le-a mancat/baut el. Recte mita a ajuns la Nicolescu sau la amaratii aia. Daca folosul material nu a fost realizat de Nicolescu...apoi Penescu a dat mita oamenilor alora prin CJ. Trebuie gasiti toti cei 1000 de beneficiari, judectai si condamnati, apoi bumabacit Nicolescu pentru favorizarea infractorilor, eventual.
    Deci
    a) ori s-a grabit ca fata mare la maritat si din prostia lui i-a scapat asta din preventiv...se poate, oameni tineri cu sangele navalnic...dar atunci sa se ceara afara sa cheme pe altu' mai experimentat
    b) ori au vrut sa il aresteze neaparat in ziua aia, cand stiau ca le vine judecatorul favorabil, care le va accepta orice cerere de retinere in numele "evitarii indignarii oamenilor onesti"...ai muncii, as adauga.

    Si daca procuroru nu e degradat as miza pe 2
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 3 februarie 2011, 12:33)

      [anonim] i-a raspuns lui milbum

      • -1 (3 voturi)    
        Imi pare rau, nu ai nicio logica (Joi, 3 februarie 2011, 14:10)

        mil [anonim] i-a raspuns lui

        Carnat obosit e o calificare pe care nu ti-o intorc pentru ca nu sunt sigur ca esti obosit ;) In continuare o sa lucrez cu materialul clientului:

        1) ""Avem o adresa a unei primarii care spune ca acoperisul cladirii nu a fost reparat de 75 de ani". Procurorul sustine ca toate documentele arata ca utilizarea fondurilor s-a realizat fraudulos. "
        Renovarea s-a facut si era justificata de starea cladirii din ce spune procurorul. Daca era damblagita inainte de ploile alea mari...apoi dupa...sigur a fost si mai rau. Nu trebuie sa intre apa in cladire ca sa o consideri sinistrata la nivelul acoperisului, ajunge si sa ploua prin acoperis si ti-a distrus plafonul de la ultimul etaj. Ideea de baza e ca lucrarea s-a facut si ca a rezolvat o problema reala, nu inventata ca la borduri.
        2) In mod sigur au fost niste experti care au apreciat oportunitatea...apoi au fost propietarii scolii (primaria, inspectoratul), directorul care au cerut renovarea. Si mai e si gurvernul de atunci care a cerut includerea pe lista de reparatii, citez "Ar trebui ca alaturi de Nicolescu sa fie in aceeasi situatie si fostul ministru al Integrarii si cel al Educatiei precum si fostul premier Tariceanu"
        3) "In replica, procurorul de caz, cel care a instrumentat dosarul, a explicat ca dovezile sunt fara dubii si a dezvaluit si ca Nicolescu s-a implicat in promovarea unui judecator la Curtea de Apel Pitesti. "
        Era chestia asta in dosar sau se crede la talk-show? E vreo amenintare? Are dovezi la dosar? In virtutea ei s-a cerut arestarea?
        NU!!!
        Nu poti sa argumentezi cand nu mai ai argumente in dosar ca "las' ca stim noi ca a mai facut nasoale" alfel decat daca esti un penibil disperat.

        4) Repet, un principiu sanatos la mita, e "follow the money"...a pus Nicolescu mana pe bani sau produse...DOVADA! Nu ca daca era tuica inseamna ca e mita...si daca era cola nu mai era.
        • 0 (2 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 3 februarie 2011, 15:36)

          [anonim] i-a raspuns lui mil

          • 0 (2 voturi)    
            Las' aluziile secu.ca nu se stie ce a fo sefu tau (Joi, 3 februarie 2011, 16:35)

            mil [anonim] i-a raspuns lui

            Asta una. A doua e ca nu am mai multe nickuri...pur si simplu m-a facut Breteanu parca militian si am vrut sa nu ii mai ofer ocazia asta.

            Observi poate ca urmez 4 puncte in demonstratie la fiecare post...4 puncte in care consider ca procuratura e fie inadecvata in reactie, fie inconsistenta sau ilogica. Pe al 2-lea 4-lea l-ai pierdut complet...vorbesti de altceva

            1) ...am zis...daca procuru' e suficient de bou incat sa isi dea singur contraargumente ca renovarea a fost justificata...atunci e un prost :) . El trebuia sa demonstreze ilegalitatea si frauda, cand colo se leaga de oportunitate, pe care repet..o semi-justifica.

            2) am spus..pe asta l-ai pierdut...e o raspundere solidara, in principiu orice membru al guvernului care a semnat hotararea de guvern e vinovat daca s-a comis o ilegalitate. Qariu da si acum cu subsemnatul pentru contrasemnatura pe o hotarare de guvern. Iar pentru o semnatura nu e nevoie de preventiv.

            3) aici banuiesc ca procurorul baltii a incercat sa intimideze...pe fata...judectaorii Curtii de Apel, dar cine sunt eu sa judec? Oricum, faptul ca procurorul face o "dezvaluire" din vorbe...in plin complet... e graitor pentru cat de multa incredere are in dosar.

            4) iar ai pierdut sirul logic, nu mai argumentezi pe ce vorbeam...una din cele 3 acuzatii e mita prilejuita de furnizarea de pachete. Dar sumele de la Penescu au ajuns in trezoreria CJ si pachetele au ajuns la oameni...asa zice procurorul. Probabil ca Penescu i-a dat mita si ca au gasit dovezi in contabilitea lui paralela. ...dar aia nu sunt sigur cei 5000 de RONi stornati prin trezorerie si nici pachetele cu vin care au fost impartite la saraci, de care vorbeste penibilul ala.
        • +1 (1 vot)    
          pentru @milbum (Joi, 3 februarie 2011, 20:38)

          bolsevicu [anonim] i-a raspuns lui mil

          Mai milbum poate ai dreptate , dar retine faptul ca tinta sa atins> Pusculita rosie si grasa a pesedieilor este terminata odata cu cazul Nicolescu. Din ce in ce este mai greu sa obtii fonduri pentru partid. Cotizatii din ce in ce mai sarace. In Pitesti pendiuc primarul tremura si nu mai sufla, iar firmele cotizante au intrerupt fluidul magic adica banii. Poate mai urmeaza o arestare si deja telul este atins, adica 80%din primarii pesedisti argeseni trec la portocalii.
  • 0 (2 voturi)    
    Judetul tau nu ma intereseaza (Joi, 3 februarie 2011, 13:55)

    Alt judet [anonim]

    Auzi, frate, ce motivatie: :Cate a facut pentru judetul Arges"?
    Ce inseamna asta? Nu cumva, prin puterea de influenta de la centru a redistribuit sume de bani care erau probabil alocati jud. Timis pentru drumuri? Ha?
    • 0 (2 voturi)    
      Un avocat la inaltimea procurorului (Joi, 3 februarie 2011, 15:19)

      mil [anonim] i-a raspuns lui Alt judet

      ...ce sa spun alta! Bine ca au mai fost doi mai ancorati in "sinergia faptelor".

      Mai e si prima judecatoare, cea de la apel, care face copy-paste de la motivare la motivare...pfffff.
  • +1 (3 voturi)    
    Sentinta (Joi, 3 februarie 2011, 15:56)

    serena [anonim]

    Eu nu stiu daca acest domn este vinovat sau nu dar ceea ce ma inspaimanta este felul in care PSD s-a manifestat in acest caz.Ma inspaimanta pentru ca se intrevede ce se va intampla daca vor veni la putere.Justitia m-a dezamagit din nou. Vad ca bogatii ies din inchisoare si sunt cercetati in libertate fie pentru ca sunt bolnavi , fie pentru ca pe la televiziuni se face prea mare tam-tam.
    Nici in acest caz nu se va finaliza nimic, Nicolescu va cadea din boala in boala, vor veni alegeri si totul se va sterge cu buretele, pedeilstii vor intra in puscarii, justitia va fi foarte eficienta in acele cazuri.
    Sincer, imi este greata de tot ceea ce se intampla si cred din ce ce in ce mai mult ca principala cauza pentru care Romania sta pe loc este INEFICIENTA JUSTITIEI.
    M-a surprins si faptul ca se spunea de catre pesedisti si liberali urmatorul lucru "ei chiar daca a deturnat niste fionduri europene a facut un bine pentru ca a renovat scoli.
    Din nou aceeasi smecherie ieftina din Romania.
    Cred ca am intrat prea repede in UE.
  • +1 (3 voturi)    
    PS (Joi, 3 februarie 2011, 15:59)

    serena [anonim]

    Imi pare rau pentru acea doamna judecator .O stimez pentru ca a avut curaj si cred ca a stiut ea ce face.
    • -1 (3 voturi)    
      OARE ? (Joi, 3 februarie 2011, 18:13)

      TOLSTOI [anonim] i-a raspuns lui serena

      Doamna judecator a avut curaj oare sau i s-a insuflat ?
  • +1 (1 vot)    
    Cate a facut Nicolaescu pentru Arges?? (Joi, 3 februarie 2011, 18:50)

    Mihai [anonim]

    Cele mai proaste drumuri sunt in judetul Arges: Pitesti - Campulung, Campulung-Targoviste si cel mai nasol: Campulung-Curtea de Arges. De ani de zile sunt in stadiul asta si nu s-a facut nimic! Chipurile, firmele participante la licitatie sunt in conflict ...... Culmea este, cum iesi din Arges si intri in Dambovita drumul devine foarte bun catre Targoviste! Intr-adevar este o personalitate si nu merita luat cu forta in catuse, dar nici mielusel alb nu este!
  • +1 (1 vot)    
    :) (Joi, 3 februarie 2011, 22:58)

    adonis84 [utilizator]

    "Ar trebui ca alaturi de Nicolescu sa fie in aceeasi situatie si fostul ministru al Integrarii si cel al Educatiei precum si fostul premier Tariceanu", a mai sustinut avocatul.


    Suna cam a intimidare... Ministrul X si Ministrul Y, parca functia de ministru ar fi acuzata si nu persoana in cauza. Plus marele ministru Tariceanu.
  • +1 (1 vot)    
    :) (Joi, 3 februarie 2011, 22:58)

    adonis84 [utilizator]

    "Ar trebui ca alaturi de Nicolescu sa fie in aceeasi situatie si fostul ministru al Integrarii si cel al Educatiei precum si fostul premier Tariceanu", a mai sustinut avocatul.


    Suna cam a intimidare... Ministrul X si Ministrul Y, parca functia de ministru ar fi acuzata si nu persoana in cauza. Plus marele ministru Tariceanu.
  • 0 (0 voturi)    
    dezastrul eticii profesionale (Vineri, 4 februarie 2011, 20:08)

    anton [anonim]

    Inadmisibil modul in care un avocat intelege sa faca aparea clientului, altfel client despre care presa a tot scris in urma cu ceva vreme. Multi dintre magistratii romaniei sunt oameni onorabili (profesional si personal), numai ca presiunea publica ce se exercita asupra lor este foarte mare. Imaginati-va cam cat de mare este presiunea politica - nu, nu din partea celor aflati la putere, chiar daca nu sunt prea multe cuvinte de lauda, ci din partea opozitiei (care, altfel, se crede nepatata, onorabila si fara pacate). Halal parlamentari, pe mana carora cetateanul a dat viitorul tarii (pe termen de 4 ani, dar suficient pentru a ingropa tara asta).
  • 0 (0 voturi)    
    Omenie si lisa de omenie ! (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 5:59)

    viorel [anonim]

    Le-as dori, celor care trateaza atat de usor si in bataie de joc , o operatie nu cu patru by pss ci cu unul singur! Este o operatie mai grea chiar decat un transplant. Este ridicola o cerere de arestare in aceste conditii...Omul asta e terminat fizic ! Domnilo procurori de la acest recurs va doresc , in cazul in care se va dovedi ca faceti acuzatii nedrepte, nu doar inchisoare ci si o operatie pe cord deschis ! Inteleg din randul caror oameni se alegeau calaii. Sa va fie rusine...Ati facut de ras , colegi de-ai dvs , care stiu limitele legii si ale bunului simt...
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 8:13)

    man [anonim]

    Oamenii astia care comenteaza aici ori traiesc in alta tara ori nu vad ce se in timpla in jurul lor,cred ca sint legati de scunul de la calculator,iesiti afara si o sa vedeti ca alta este situatia:(((((
  • 0 (0 voturi)    
    procuror sau pompier (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 8:23)

    kraft [anonim]

    Voi ati citit articolul sau va exprimati emotional? Aceasta e motivatia pentru pericol social sustinuta de procuror:
    "Eu am fost cel care a facut propunerea de arestare preventiva. Infractiunile sunt grave iar pericolul social rezulta din rezonanta sociala a faptelor savarsite de inculpat. Trebuie sa facem tot posibilul sa se cunoasca toate faptele infractionale. Trebuie sa fie reflectat mesajul transmis de justitie si sa conduca la descurajarea de astfel de fapte. Coruptia este in masura sa pun in pericol statul de drept. S-ar putea ca tara noastra sa sufere repercursiuni in urma unor asemenea fapte si sa piarda posibilitatea de a accesa finantari."

    Ce pericol social gasiti in textul de mai sus? Masajul trimis de justitie catre UE trebuie sa fie acela ca justitia este aplicata totdeauna corect, nu pompieristic.
  • 0 (0 voturi)    
    motivatie arestare (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 8:32)

    kraft [anonim]

    Procurorul:
    "Nicolescu s-a implicat in actul de justitie. S-a implicat in promovarea unei persoane la Curtea de Apel Pitesti. S-a implicat in aducerea unor persoane din alte judete in Pitesti."

    Si Primul Ministru s-a implicat in promovarea in guvern a unor persoane apropiate, din Cluj si nu numai el. E plina tara si lumea de persoane implicate in astfel de promovari. Sa le ducem la puscarie!
  • 0 (0 voturi)    
    Desire "process" (Duminică, 6 februarie 2011, 16:13)

    Valahu [anonim]

    Nu e important acum daca Nicolescu e vinovat sau nu de acuzatiile aduse.

    GRAV e faptul ca se fac arestari si dosare ca pe vremea lui Dej!!! Singura diferenta: E show televizat, adica batrana si inca functionala diversion: commentati voi pe nimicuri, ca reforma statului Si iesirea din criza etc etc, Mai vedeem...

    Sa intenteze proces si sa judece; nu vad care e pericolul public pe care-l rreprezinta.

    Si cum binet puncta un antemessagist: raspund judecatorii in vre-un fel pt greselile pa care le fac? Noi ceilalti raspundem, nu-I asa?


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by