Cheltuielile cu informatizarea in institutiile de stat. Episodul 1. ANOFM a atribuit un contract de 22,4 milioane euro, anul trecut, pentru "servicii informatice"/ Acum improvizeaza "un mic programel"

de Ioana Morovan     HotNews.ro, EurActiv.ro
Luni, 30 august 2010, 13:14 Dosare Anticoruptie


 documente
(09 Sep 2010) PDF, 52KB
​Contractul pentru "servicii informatice specializate", in valoare de 22,4 milioane euro sau 72 milioane lei a fost atribuit in 2009 companiei austriece Arbeitsmarktservice Betriebsgmbh, care l-a subcontractat partial altor 6 companii, potrivit informatiilor disponibile pe www.e-licitatie.ro.  Descrierea succinta a contractului: "Incredintarea spre administrare a infrastructurii proprii si furnizarea de servicii informatice suport pentru ANOFM si agentiile subordonate din tara". Cu toate acestea, in zilele dinaintea datei limita de 25 august 2010, pentru depunerea noilor declaratii pentru somaj, 36.000 de persoane au stat la cozi interminabile la Agentiile din toata tara unde un numar prea mic de functionari inregistrau de mana formularele. Mai mult, presedintele Agentiei, Silviu Bian, a declarat pentru HotNews.ro ca acum specialistii institutiei pregatesc "un mic programel" pentru centralizarea declaratiilor.

"Softurile noastre sunt imbatranite. Pregatim, cu specialistii nostri de la Agentie, un mic programel pentru a centraliza declaratiile", a raspuns presedintele ANOFM Silviu Bian, intrebat de reporterul HotNews.ro cum va centraliza ANOFM 36.000 de declaratii primite la nivel national in ultimele zile, in conditiile in care functionarii le inregistrau de mana.

In urma unui comentariu la acest articol care sesiza existenta unui contract de 20 milioane de euro, HotNews.ro a verificat informatia pe portalul www.e-licitatie.ro iar rezultatele arata ca, in total, Agentia a atribuit contracte de aproape 23 milioane euro pentru servicii din zona IT: servicii informatice, mentenanta software, transmisii de date, servicii internet.

Cel mai importat dintre acestea este contractul atribuit in 2009 firmei Arbeitsmarktservice Betriebsgmbh, in valoare de 22.408.740,06 euro sau 72.111.325,51 lei. Denumire contract: servicii informatice specializate. Descrierea succinta: "Incredintarea spre administrare a infrastructurii proprii si furnizarea de servicii informatice suport pentru ANOFM si agentiile subordonate din tara".  Proiectul a fost subcontractat partial: -OMNILOGIC SRL 12.68%, SIVECO ROMANIA SA 6.77%, ORACLE ROMANIA SA 2,41%,  M.B.L. COMPUTERS S.R.L - 13,02%, IBM ROMANIA - 3,54%, SVF-MANAGEMENT PROD SERV SRL - 3,68%.

HotNews.ro a solicitat ANOFM caietul de sarcini utilizat in cadrul procedurii de atribuire precum si informatii legate de rezultatele acestui contract, concret: ce servicii a furnizat, de la atribuirea contractului si pana in prezent firma castigatoare catre ANOFM si agentiile subordonate din tara precum si care este impactul acestor servicii asupra activitatii agentiei. Vom reveni cu aceste informatii de indata ce vor fi disponibile.

In afara de acest proiect, ANOFM a mai traibuit urmatoarele contracte legate de servicii IT:
  • 2007: Servicii transmisii de date. Valoarea contractului: 204.826 RON. Firma castigatoare: SVF Management Prod Serv S.R.L. / Descrierea succinta: Crearea unei retele private de date la nivel national pentru interconectarea unitatiilor subordonate ANOFM
  • 2008: Servicii de mentenanta software. Valoarea contractului: 607,302.39  Moneda: RON . Firma castigatoare:  SIVECO Romania S.A. Descrierea succinta: Servicii de mentenanta software pentru sistemul informatic financiar-contabil si de salarizare al ANOFM  
  • 2009: Contract de servicii mentenanta aplicatii somaj. Valoarea contractului: 904837.91 RON. Firma castigatoare: ARBEITMARKTSERVICE BETRIEBSGMBH VIENA AUSTRIA SUCURSALA BUCURESTI  Descrierea succinta: servicii de mentenanta hardware pr servere, servicii de mentenanta software pentru aplicatii, servicii de dezvoltare si implementare softwere  
  • 2009: Contract de furnizare de servicii de trensmisii de date. Valoarea contractului: 187,437.17 RON. Firma castigatoare: SVF Management Prod Serv S.R.L. Descrierea succinta: Furnizarea de catre prestator de servicii de transmisii de date in exclusivitate
  • 2009: Contract de prestari servicii internet . Valoarea contractului: 134,525.51 RON . Firma castigatoare: ROMTELECOM S.A. Descrierea succinta: Furnizarea de servicii internet 
  • 2009: Contract de furnizare de servicii de trensmisii de date. Valoarea contractului: 365,646.17 RON . Firma castigatoare: SVF Management Prod Serv S.R.L. Descrierea succinta: Furnizarea de catre prestator de servicii de transmisii de date in exclusivitate
HotNews.ro a solicitat mai multor ministere si alte institutii de stat lista contractelor atribuite pentru: Servicii de intretinere si reparatii de software/ servicii de dezvoltare si implementare software/ Servicii de mentenanta software; valoarea fiecarui contract atribuit si operatorii economici carora le-au fost atribuite contractele.  Vom reveni cu aceste informatii de indata ce vor fi disponibile.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























10638 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    No comment (Luni, 30 august 2010, 13:27)

    Gigel [anonim]

    nici nu mai ai ce sa comentezi la o astfel de stire. ..
    • +11 (15 voturi)    
      PSD - Ministrul Muncii in 2009 (Luni, 30 august 2010, 13:44)

      PSD-PNL si criza [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      da.

      Uite masurile de reducere a cheltuielilor publice ale PSD la putere in 2009
      • +12 (12 voturi)    
        imposibil! (Luni, 30 august 2010, 14:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui PSD-PNL si criza

        ei vor binele tarii!!! e o miniciuna! :)
        omnilogic si siveco.. firme create si umflate de fosti securisti, cu cativa tinerei pusi de fatada. procentele care au ajuns la ibm si oracle sunt probabil pentru hardware si licente.
        • +4 (6 voturi)    
          Romania,democratzie?! (Marţi, 31 august 2010, 11:31)

          Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Eventual videocratzie,ipocrizie,fatzarnicie,din pacate...
      • +4 (4 voturi)    
        la putere? (Marţi, 31 august 2010, 10:51)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui PSD-PNL si criza

        adica in guvernul Boc?

        AMSBG este parte a grupului Siemens.
        Asta ca sa adaugam si informatii obiective.

        Simens cu cine e prieten?
      • +6 (6 voturi)    
        psd + pdl =LOVE... (Marţi, 31 august 2010, 11:05)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui PSD-PNL si criza

        in 2009...gata ai si uitat? ai auzit de Boc? era PM si in 2009?.. dar tu ai o problema, vezi doar intr-o singura directie...iti dau o veste: si sefii tai sunt in acelasi rahat cu cei din psd si pnl!
    • +5 (7 voturi)    
      Licitatia este marca PNL (Luni, 30 august 2010, 14:56)

      Cristianssen [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      asociati in cadrul svf management prod serv sunt badiu nicolae si nica valentin. cei doi sunt abonati la licitatii pe filiera pnl .
      • +6 (12 voturi)    
        Clientela PSDPNL: 250.000 angajati in 2007-2008 (Luni, 30 august 2010, 15:20)

        250.000 de lefuri perfomante [anonim] i-a raspuns lui Cristianssen

        cu contracte beton, din cauza carora nu pot fi dati afara de nimeni niic dupa 2 ani de criza,

        Desi, din 2007 si pana astazi, la 4 ani distanta, performantele in administratie nici n-au scazut nici n-au crescut din cauza clientelei PSDPNL din administratie

        Ce "a crescut" in tot acest timp a fost doar circul PSD-PNL la televizor despre "clientela PDL" si circul clientilor PSD-PNL orchestrat de Vantu “in strada” sa ceara "Respect" pe banii Statului - ca performante nu le cere nimeni
    • +6 (8 voturi)    
      Ba ai ce! (Marţi, 31 august 2010, 8:41)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Se stie ca in ultimii 6 ani, in guvernarile PNL PSD PDL s-au consumat vreo 6 miliarde de euro pe softuri in administratie. Incercati sa rezolvati ceva prin internet in administratie, nu veti reusi.
      Se stie ca daca s-ar fi folosit banii de reparatii strazi din Romania din ultimii 20 de ani doar pentru constructia de autostrazi, s-ar fi putut face o autostrada de la Bucuresti pana pe Luna si inapoi.
      Morala: toti fura, nu asta este problema! Problema este ca fura prea mult si nu fac nimic. Sa militam pentru unii care fura putin si se si vede ceva in urma banilor consumati!
  • +7 (9 voturi)    
    "aici sunt banii dvs..." (Luni, 30 august 2010, 13:29)

    tudor [anonim]

    uite cum se risipesc banii pe servicii neonorate (a se citi "clientela") si nemernicii cer sarmanilor cu 600 lei sa stranga cureaua.....
    • +10 (14 voturi)    
      Stie cineva care-i Programul de Guvernare PSD ? (Luni, 30 august 2010, 13:53)

      PSD Ministerul Muncii 2009 [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Au trecut 2 ani de la inceputul crizei, si PSD - partid de guvernare in 2009 - ataca actualul partid care gestioneaza criza, ne-avand in schimb de 2 ani de zile, niciun plan de iesire din criza MAI BUN decat guvernul
      PSD este in plus si PARTE a problemei, datorita faptului ca a guvernat in 2009, fara sa ia nicio masura de reducere de cheltuieli sau de relansare economica




      Atunci:

      1. - Stie cineva ce vor face PSD si PNL la putere ?

      2. - V-a spus PSD-PNL cu ce bani va plati salarii si pensii la nivelul din 2008, acum cand pe criza - toata Europa stange cureaua ?

      3. - Are PSD-PNL vreun PROGRAM de Guvernare, dupa care sa-i ceara socoteala cineva dupa 4 ani ?



      ABSENTA PROGRAMULUI DE GUVERNARE PSD-PNL

      ● PSD si PNL nu au avut un Program de guvernare prezentat PUBLIC populatiei nici in 2007-2008, si asta le-a permis sa nu dea socoteala pentru cheltuirea banului public pe crestere economica, - la intrarea in criza.
      ● In mod identic, nimeni nu mai ere socoteala azi PSD-ului, care in 2009 a fost la guvernare si a avut in administrare ministere-cheie pentru criza: min. Muncii. min. Administratiei si internelor, min Sanatatii, min Educatiei

      ● Oare lipsa Programului de guvernare nu are drept scop principal tocmai acest lucru: sa nu existe motive pentru care PSD-PNL sa fie tras vreodata la raspundere pentru exercitarea PUTERII si pentru cheltuirea banului PUBLIC ... ?
      • -9 (21 voturi)    
        Aha (Luni, 30 august 2010, 14:04)

        Raba [anonim] i-a raspuns lui PSD Ministerul Muncii 2009

        Deci esti cu PDL-ul. Ma tie ti-a inoculat cineva ideea asta in cap bag seama, in creierasul tau ala mic si saraca se sinucide de atata singuratate.
        • +11 (13 voturi)    
          vai de capul tau (Luni, 30 august 2010, 14:35)

          vali2 [utilizator] i-a raspuns lui Raba

          Nu sunt nici pro nici contra a ceea ce a zis 'PSD Ministerul Muncii 2009' insa ce zice Raba e tipicul tampit incat nu pot sa stau pasiv. Sunt foarte satul de guri mari fara nici o idee.

          Cand nu ai argumente, aplici regula incapabilului: zici de ceilalti in gura mare ca sunt prosti si ca nu fac bine ce fac. Insa nici o clipa nu zici ce ar trebui facut sau cum ar trebui reparat.

          SOLUTII !!! Asta e ceea ce se cauta. Nu scandal. Zici ca aud un sofer de 'Raba' urland pe strada ca ce prosti
        • +5 (11 voturi)    
          PSD, Ministerele-cheie in gestionarea crizei: 200 (Luni, 30 august 2010, 15:13)

          PSD Ministerul Muncii 2009 [anonim] i-a raspuns lui Raba

          Perioada guvernarii:
          22 Decembrie 2008 – 01 Octombrie 2009


          Componenta:

          1. Dan NICA (PSD) -- viceprim-ministru

          2. Dan NICA -- ministrul Administraţiei şi internelor

          3. Cristian DIACONESCU (PSD) -- ministru al afacerilor externe

          4. Ecaterina ANDRONESCU (PSD) -- ministrul Educaţiei, cercetării şi inovării

          5. Marian SÂRBU (PSD) -- ministrul Muncii, familiei şi protecţiei sociale

          6. Ilie SÂRBU (PSD) -- ministru al Agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale

          7. Ion BAZAC (PSD) -- ministru al Sănătăţii

          8. Nicolae NEMIRSCHI (PSD) -- ministrul Mediului

          9. Constantin NIŢĂ (PSD) -- ministru pentru Intreprinderi mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri



          10. Victor-Viorel PONTA (PSD) -- ministru pentru relaţia cu Parlamentul

          ***ROMPRES: Guvernele Romaniei

          http://documentare.agerpres.ro/guverne.php?i=119
          • +1 (9 voturi)    
            intrebare (Marţi, 31 august 2010, 10:49)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui PSD Ministerul Muncii 2009

            Vorbesti cumva de guvernul Boc?
            • -1 (1 vot)    
              Vorbesc de Guvernul PSD-PDL 2009 (Marţi, 31 august 2010, 12:20)

              DA. [anonim] i-a raspuns lui if0014

              Care e aportul PSD la reducerea efectelor crizei (Sanatate, Educatie, Administratie interna, Agricultura si Munca) si la relansarea economica (Ministerul Intreprinderilor Mici si mijlocii) ?

              Care sunt Maretzele idei PSD-iste de reducere a efectelor crizei din 2009 ?
  • +12 (12 voturi)    
    IT-stii din institutie (Luni, 30 august 2010, 13:29)

    Toma [anonim]

    Lista firmelor "de casa" e evidenta si toata piata de IT stie cum se aranjeaza astfel de contracte. Poate ar fi interesant pt Hotnews sa investigheze un pic conexiunile dintre aceste firme si oamenii lor din interiorul institutiilor de stat. Poate niste declaratii de avere ale acestora????
    • +7 (7 voturi)    
      inutil (Luni, 30 august 2010, 15:01)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Toma

      In marea majoritate a cazurile exista niste contracte de cesiune a actiunilor la care nu se poate ajunge decat la proces.. si alea de obicei se pierd intr-un paradis fiscal.
      Problema este ca piata privata de servicii IT s-a creat si dezvoltat dupa 95-96, cand in Romania au intrat marile companii de IT. Toate firmele locale de servicii IT au crescut in timpul PSD, cu ajutorul direct/indirect al fostilor securisti si au creat ulterior un zid foarte greu de trecut pentru tinerii intreprinzatori. In unele cazuri, cum e Romsys, actionarii initiali s-au retras, dar vechile 'relatii' au ramas.
    • 0 (0 voturi)    
      hoti (Marţi, 16 noiembrie 2010, 19:44)

      bios [anonim] i-a raspuns lui Toma

      salariatii IT sunt mana in mana cu firmele. Degeaba va ganditi la declartii de avere, ca doar n-or fi nebuni sa declare comisioanele si beneficiile ulterioare. Contractul l-a incheiat PNL, oare de ce pe fuga, oare de ce la final de mandat??? Asa degeaba???? Acum astia continua jaful cu PD ul.
  • +10 (14 voturi)    
    mda (Luni, 30 august 2010, 13:32)

    The Saker [utilizator]

    aici sunt banii dumneavoastra!
    sa traiti bine ! :)
    nu ca psd sau pnl ar fi furat mai putin, la fel se fura de 20 ani .
    chestia e ca nu se schimba nimic, indiferent cine vine la putere dintre cele trei mari partide plus udmr.
    fosti securisti resapati in capitalisti si democrati.
    • 0 (4 voturi)    
      hai nu serios (Luni, 30 august 2010, 14:14)

      geo [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      Mai istetule, vezi ca in perioada atribuirii contractelor PNL-ul era la putere sustinut 'complet dezinteresat' de PSD.
      Asa ca fii mai atent cine a trait bine!
    • 0 (4 voturi)    
      imi reamintesti? (Luni, 30 august 2010, 14:17)

      bula [anonim] i-a raspuns lui The Saker

      numele ministrului muncii in 2007, in 2008, 9 luni din 2009? dupa care spune-mi unde sunt banii mei.
  • +5 (5 voturi)    
    Hotii peste hotii (Luni, 30 august 2010, 13:32)

    Rammy [anonim]

    tare as vrea sa stiu cine a dat aceste contracte,din ce partid face parte si cine sunt beneficiarii.
  • 0 (2 voturi)    
    Papura Voda (Luni, 30 august 2010, 13:34)

    ady [anonim]

    asa se intampla la orice firma privata care nu are un audit sever cu privire la stadiul proiectului vs cheltuieli la zi..nimic nou sub soare..cei responsabili trebuie sa raspunda
  • +4 (4 voturi)    
    Curiozitate personala (Luni, 30 august 2010, 13:39)

    TB [utilizator]

    Sunt curios de cate ori va aparea numele firmei Siveco in lista de contracte pe care o veti primi. Numai in articolul asta a aparut de doua ori. Am o banuiala ca veti descoperi zeci de contract atribuite acestei firme. Evident, motivul este simplu: produsele si serviciile acestei firme sunt de o calitate ireprosabila ;) Chiar ma intreb de ce mediul privat nu prea apeleaza la aceste servicii :D
    • +4 (4 voturi)    
      De ce oare? (Luni, 30 august 2010, 14:31)

      Iuliana [anonim] i-a raspuns lui TB

      Prietenii stiu de ce... si nici macar nu fac proictele... la timp... si daca le fac... nu stiu ce calitate au... pt ca nu ii intereseaza. Isi primesc banii si gata...
  • +2 (4 voturi)    
    nu inteleg nedumerirea autorului! (Luni, 30 august 2010, 13:43)

    Cristian Ioan [anonim]

    Care este problema?

    asadar, anul trecut s-au cheltuit mai bine de 22 de milioane pt "furnizarea de servicii informatice". Formularea este extrem de vaga, nu se spune clar ce se cere, de genul "un program functional pentru centralizarea declaratiilor e somaj". Asta s-a cerut, asta au facut austriecii!
    Ca doar asa a fost formularea ...
    Nu e de mirare ca acum incearca sa incropeasca <<un mic programel>>. In find, se aplica acum "etica si echitatea socialista", cum spuneam inainte de 1989 - de ce numai cei cu PFA si drepturi de autor sa stea la cozi imense ca sa DEPUNA declaratii? sa stea si somerii!
  • +9 (11 voturi)    
    Doar cautati... (Luni, 30 august 2010, 13:58)

    Matache M. [anonim]

    ...cine sunt asociatii de la primele trei firme din lista (ca procentaj de atribuire) Omnilogic, MBL Computers si Siveco, incercati sa aflati ce au facut dumnealor inainte de '89 si raspunsul este evident: firma lu' Georgica, specialist adevarat cu n-shpe diplome nu are nici o sansa in fata sistemului de relatii inradacinat, cel mult poate prinde o sub-sub-contractare si probabil ca toate oalele se vor sparge in capul lui. Ca rezultatele acestor atribuiri nu se vad, se intelege de la sine...
    De aceea avem un portal (e-Romania) la pretul unui portavion nuclear :):( - care va functiona probabil la parametrii unui vas cu aburi.
  • +5 (5 voturi)    
    alte licitatii castigate de SVF Management Prod Se (Luni, 30 august 2010, 14:27)

    silvia [anonim]

    ia uitati aici cate licitatii a castigat repsectiva firma
    SVF Management Prod Serv S.R.L.

    http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatiihot/svf+management+prod+serv+s.r.l./
  • 0 (4 voturi)    
    Contract marca PSD (Luni, 30 august 2010, 14:32)

    Marius [anonim]

    Iata ce inseamna un PSD la guvernare? Contracte care se finalizeaza la Sfantu' Asteapta. La fel ca CNAS, la fel ca la agricultura, etc. Indiferent cine castiga Siveco este parte si ingroapa tot. Doar este firma de casa a PSD-ului si obiceiurile trebuiesc respectate. Nu era Nica prim-vice prim ministru atunci?
  • -1 (5 voturi)    
    Declsom e cel mai bun program cleventitorilor! (Luni, 30 august 2010, 14:32)

    Cetateanul Turmentat [anonim]

    Sunteti niste cleventitori! Programul informatic de interfata cu agentii economici a fost perfectionat prin cei 20 000 000 euro da-ti firmei AMSBG – Siemens Austria de d-l Bian si d-na director IT Tufan. Oricine va poate spune ca programul “declsom” de interfata cu agentii economici este cel mai bun de pe piata. Prin proiectele de fonduri europene implementate “Fondul Social European” interfata informatica a fost dusa pe cele mai inalte culmi de progres si civilizatie si toti agentii economici si contribuabilii au fost instruiti sa-l cunoasca si sa-l foloseasca si sunt cu totii foarte multumiti.
    Aveti mai jos doar cateva exemple de bani cheltuiti cu folos pentru aceasta:

    FSE
    Axa Prioritară 4/ DMI 4.1. Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare si
    Axa Prioritară 4/ DMI 4.2. Formarea personalului propriu al SPO
    Axa Prioritară 5


    Proiect FSE 61467 “MRB - Performant System \" Implementarea in cadrul SPO a unui sistem performant de management al relatiilor cu beneficiarii\" - 4.920.300,00 ron

    61654 Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO - 15.041.250,00 ron

    61424 FUNCTIONARUL ELECTRONIC - 10.495.311,00 ron

    PRELUCRARE INFORMATICA A SUBVENTIILOR ANGAJATORILOR (PISA) - 1.342.766 ron

    Call Center SPO - 7.630.880 ron
    Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor - 7.943.511 ron

    NOI OPORTUNITĂŢI DE OCUPARE ÎN MEDIUL RURAL PRIN TELEWORK - 8.709.820 ron
    • +4 (4 voturi)    
      si totusi... (Luni, 30 august 2010, 15:42)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul Turmentat

      So totusi de ce nu exista posibilitatea depunerii declaratiilor online sau de ce trebuie sa ne deplasam la agentia locala p[entru a depunde declaratiile, de ce nu pot depune declaratia si din alt oras ca sa nu ma deplasez sute de km?
      • +4 (4 voturi)    
        e perfect - face tot (Luni, 30 august 2010, 15:51)

        cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui silvia

        programul de 20mil Euro+10 mil Euro(din Fondul Social European) e o bijuterie fox de acum 8 ani perfecta. Se mai pot cheltui 10 mil sa arate la fel
        • +4 (4 voturi)    
          re: fox (Marţi, 31 august 2010, 11:01)

          corcodell [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul turmentat

          sunt superbe minunile astea facute in Fox, care au intotdeauna nevoie de drepturi administrative ca sa ruleze!, si care nu stiu sa verse fisiere decat pe floppy, i.e. A:. (astea sunt principalele mele probleme cu junghiurile astea de aplicatii vomitate de specialistii mFin, ANOFM sau CNAS.)
    • 0 (2 voturi)    
      a d-a sau a nu da :) (Luni, 30 august 2010, 17:06)

      dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul Turmentat

      a cleventi sau a nu cleventi :)

      cetatene turmenatat, tu scrii "a cleventi" sau "banii da-ti" pt ca faci misto, nu?
      saaaau...?
  • +6 (6 voturi)    
    Domnului cetatean turmentat (Luni, 30 august 2010, 16:03)

    Florescu [anonim]

    Cetateanului turmentat:
    Observ ca faceti parte din sistem de stiti atatea informatii. Tin sa va anunt ca acel jenant declsom despre care vorbiti a fost facut inaintea acestui contract de risipire catre austrieci a banilor publici.
    Dragi jurnalisti hotnews, verificati la registrul comertului din Austria structura actionariatului firmei Arbeitsmarktservice Betriebsgmbh. Sunt convins ca vor iesi la iveala si alte minuni.
    In curand vom deveni provincia de sclavi a austriei.
    • +4 (4 voturi)    
      Dlui Florescu (Luni, 30 august 2010, 16:25)

      auricariu [anonim] i-a raspuns lui Florescu

      Sintem de mult colonie austriaca.
      Un neam fara pic de mindrie nu are alta sansa.
      Ma tem ca austriecii ne-ar accepta numai fara populatie !
  • +4 (4 voturi)    
    O remarca (Marţi, 31 august 2010, 9:21)

    T+C [anonim]

    Sint convins ca in aceasta tzara se gasesc citeva mii de persoane in stare sa scrie multe "programele" capabile de a face fatza la produsele informatice aduse din afara si cumparate pe bani multi.
    • 0 (0 voturi)    
      trezirea! (Marţi, 31 august 2010, 15:52)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui T+C

      nu exista in Romania programe aduse din afara. Agentiile astea, gen Arbeitsmarkt doar castiga licitatia, apoi cauta firmulitze locale de programare in RO, care sa faca analiza, programarea si service-ul. Diferenta consta in faptul ca comisionul se pierde undeva pe drum, eventual mai sunt implicate si niste casutze postale prin paradisuri fiscale. Asta cand e vorba de plati. Este evident ca cateva programe jenante, care dau tot timpul rateuri, de genul celor folosite in institutiile din RO, nu costa mai mult de 10.000 Euro, ma refer la costurile de productie. Dar baietii astia fiind smecheri, stiu ei cum sa umfle costurile. Vorbind strict de partea de programare aceste programele sunt pur si simplu ridicole. Sunt o serie de programe freeware care au un grad mult mai mare de dificultate. Ce-i drept alea nu prea stiu sa recunoasca unitatea floppy.
  • +3 (3 voturi)    
    xxx (Marţi, 31 august 2010, 11:10)

    bubuCFR [anonim]

    Dar cind au implementat programele de evienta a somerilor respectiv de preluare a declaratiile ....prin 2001 2002 tot asa pe bani cu nemiluita ....... metodele nu sunt noi .......doar actorii ( sau poate nici aia )
  • -1 (3 voturi)    
    Arbeitsmarktservice (Marţi, 31 august 2010, 11:18)

    giku [anonim]

    Din structura companiei Arbeitsmarktservice Betriebsgmbh fac Siemens 60% si Statul Austriac 40%. In Austria compania e lider de piata IT pe partea de servicii pentru piata muncii (AMS - echiv Agentia de Ocupare a Fortei de Munca austriaca). Stiu fiindca lucrez in AT si ei sunt cei care opereaza toate sistemele de IT de aici. Si nu automat toate licitatiile au ceva ascuns in spate!
  • +2 (2 voturi)    
    ce-are ... cu prefectura (Marţi, 31 august 2010, 11:32)

    io [anonim]

    sau un soft destinat ANOFM cu declaratiile fiscale?
    nu v-ati prins? enormitatea este la guvern, care a cerut unei agentii ce tine de ministerul muncii sa presteze servicii specifice administratiei fiscale.
    normal ca ANOFM nu era pregatita sa presteze astfel de servicii!
    repet: declaratiile de venituri pe PFA si drepturi de autor trebuiau gestionate de administratia financiara, nu de ANOFM.
  • 0 (0 voturi)    
    Capuse ale bugetului (Marţi, 31 august 2010, 13:04)

    Claudiu [anonim]

    Dupa marile scandaluri de coruptie in care Siemens a fost implicat anii trecuti, a inceput sa creeze tot felul de firmulite care sa abata atentia de la numele deja patat, prin care continua sa stoarca bani fara sa faca nimic , cu acordul statului , ca doar coruptie este si in Austria la fel ca si la noi. Vezi contractul cu ministerul sanatatii semnat tot cu Siemens.
  • 0 (0 voturi)    
    Scurta memorie .... (Marţi, 31 august 2010, 15:54)

    user [anonim]

    Prima data un pic de istorie :

    1. prima licitatie (prin 2000 parca) de dezvoltare aplicatie integrata pt. AJOFM a fost castigata IBM ca integrator - impreuna cu SINTEC srl - o mica firma din Baia Mare - care trebuia sa proiecteze si sa livreze softul. Mai exact IBM-ul vine exclusiv cu echipamente hard + evident instalare.
    La aceasta licitatie a participat si firma SIEMENS impreuna cu SNT (nu sunt sigur) - si pierde.

    2. Pentru a nu pierde un astfel de business (AJOFM - $$$) SIEMENS cumpara integral firma SINTEC (pret - nu-l stiu exact dar sa nu va ganditi la ceva extraordinar) - defapt cupara licitatia.

    3. Proiectul porneste si in ~3 ani este instalat in toate locatiile (AJOFM + ANOFM (agentii judetene) cam 2-3 instalari/judet.
    Lucruri importante:
    - IBM-ul livreaza echipamentele dupa ~3 ani - erau deja depasite moral la preturi de super computere -> cu contravaloarea unei statii livrate de IBM i-ti puteai lua 2 sisteme bune la pretul pietii de atunci.
    - toata aplicatia soft este realizata de ~15-17 oameni (echipa Sintec) - intr-un apartament cu 3 camere din Baia Mare- care evident devin angajatii SIEMENS - sa nu va ganditi ca acei oameni au primit ceva mai mult decat un salariu normal pt. un oras ca Baia Mare.

    4. In 2003 (sau 2004 nu mai tin minte exact ) SIEMENS instraineaza afacerea companiei AMSGB (ARBEITMARKTSERVICE BETRIEBSGMBH VIENA AUSTRIA) o companie la care SIEMENS este actionar cu x%. Companie care in Austria face acelasi lucru la somajul de acolo.
    Apare in schema filiala in romania a AMSBG cu ~4 angajati (3 luati de la Baia Mare) care continua sa castige contracte la ANOFM si care dezvolta + mentenenta cu aceiasi oameni din Baia Mare.

    5. In 2006 firma SIEMENS inchide punctul de lucru de la Baia Mare - cei 17 sunt concediati - intr-un mod politicos (de'h totusi sunt nemti nu greci) si primesc 3 salarii compensatorii. Firma Sintec desfiintata de SIEMENS este reinfiintata de vechii actionari - care preiau toti angajatii s
  • 0 (0 voturi)    
    Completare ... (Marţi, 31 august 2010, 15:55)

    user [anonim]

    6. 2006-2008 AMDBG-ul filiala Bucuresti se descurca cum poate - dezvolta ei (au luat totusi 2 programatori de la Baia Mare) contracteaza direct cu membrii fostei echipei mici dezvoltari - pe scurt: mentenenta si dezvoltare la limita subsistentie.

    7. 2008 - 2009 - AMSBG i-si da seama ca in forma actuala a contractului nu castiga multi $$$ => vin cu o noua abordare: externalizarea completa a activitatilor IT din ANOFM (si AJOFM-uri).
    Chestia prinde - sumele sunt acum mai interesante - angajeaza (cred ca ~25) de oameni din AJOFM-uri, infiinteaza un helpdesk - dar din pacate nu au forta de dezvoltare. Nici o problema. Siemens-ul are in Brasov o firma PSE (Siemens Program And System Engineering S.R.L.) care se va ocupa de asta - "evident" trebuie rescris un soft nou - NOUL SOFT pt. ....


    si aici m-am plictisit sa scriu.
  • 0 (0 voturi)    
    Schema clasica de fraudare a licitatiilor (Marţi, 31 august 2010, 19:50)

    Costin [anonim]

    Daca Siemens a cumparat dupa licitatie SINTEC srl, cumparand de fapt licitatia = fraudare de licitatie prin interpunerea altei firme care sa creeze impresia de mediu concurential.
    Macar nu au ales si ei alta metoda mai desteapta.
    Ce este si mai interesant de studiat, este modul in care firma ARBEITMARKTSERVICE BETRIEBSGMBH a convins AMS - echiv Agentia de Ocupare a Fortei de Munca austriaca, probabil aducand ca argument "maretul" proiect de la agentia similara din Romania , sa le preia gestionarea sitemului IT. Dar asta este deja un caz de coruptie de care se pot ocupa ustriecii la ei in tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo. (Vineri, 10 septembrie 2010, 14:51)

    Anonim [anonim]

    Bravo.

    Ioana esti noul meu idol. Merita demascate hotiile astea.

    Statul ia de la gura noastra, a copiilor nostri, a batranilor nostrii si le baga in buzunarele unor baieti destepti.

    Macar avem drptul sa ii demascam. Informatiile sunt publice.

    Autoritatile statului trebuie sa ia masuri.

    Avem nevoie de fonduri pentru autostrazi suspendate dar si pentru puscarii, ca o sa fie nevoie de "cazari" pentru baietii astia destepti.

    Bravo.
  • 0 (0 voturi)    
    aplicatie sintec folosita in anofm (Luni, 11 februarie 2019, 19:22)

    BOBIC CONSTANTIN [anonim]

    Am nevoie de ajutorul oricarei persoane care cunoaste aplicatia SINTEC, folosita in AJOFM. Vreau sa stiu care sunt puctele slabe ale aplicatiei sau daca este posibil sa existe eroare in aplicatie in sensul ca sa operat o interventie in aplicatie si apare numele ultimului operator in locul celui care a operat fizic.Cum este posibil sa se foloseasca numele meu de utilizator in aplicatie de persoane neautorizate sau daca este posil sa apara in aplicatie numele meu fara a fi folosit contul meu sau cum aflu daca sau folosi sesiuni duble in aplicatie pe contul meu.Sunt disperata, sunt acuzata de fapte care nu le-am comis, suspectez persoane din interiorul agentiei dar nu stiu cum sa dovedesc. Va rog, ajutatima!
  • 0 (0 voturi)    
    EXPERTIZA INFORMATICA (Marţi, 12 februarie 2019, 18:42)

    BOBIC CONSTANTIN [anonim]

    Caut un informatician- expert IT, care cunoaste operatiuni folosite in ANOFM - AJOFM, aplicatie SINTEC-domeniul de expertiza investigatii digitale sau calculatoare si informatica.Daca exista avocat disponibil cu experienta in incidente informatice am nevoie de serviciile dumneavoastra.Va multumesc!


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by