​Articol actualizat

VIDEO Dan Voiculescu afla peste doua saptamani verdictul in dosarul privind privatizarea ICA

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 29 august 2013, 8:59 Dosare Anticoruptie


Dan Voiculescu
Foto: Agerpres
Tribunalul Bucuresti se va pronunta peste doua saptamani in dosarul lui Dan Voiculescu privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare (ICA). Decizia a fost anuntata de instanta la termenul de joi, informeaza Agerpres. Procurorii DNA au cerut pedeapsa cu inchisoarea pentru Voiculescu, fara a individualiza insa pedeapsa.

  • Dan Voiculescu, la plecarea de la Tribunalul Bucuresti: "A durat 9 ore si a ramas o problema neclara: la dosarul de care vorbim noi, nu sunt probe nici directe, nici indirecte, nici marturii, nici declaratii, nu sunt nici macar indicii ca as fi fost implicat in vreun fel in aceasta privatizare".
Instanta Tribunalului Bucuresti a finalizat dezbaterile in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare (ICA), in care Dan Voiculescu si alte 12 persoane sunt acuzati de fapte de coruptie, urmand sa pronunte sentinta in 12 septembrie, informeaza Mediafax.

La ultimul termen de judecata, instanta a audiat ultimii doi martori propusi de aparare, dupa care a constatat ca cercetarea judecatoreasca este finalizata si a ascultat pledoariile finale ale acuzarii si apararii.

Judecatorul a anuntat, la finalul sedintei de judecata, ca sentinta in acest dosar va fi pronuntata in 12 septembrie.



Dan Voiculescu a aratat, in ultimul cuvant, ca in opinia sa exista doua nereguli in ceea ce priveste ancheta si acuzatiile din acest dosar. O prima neregula semnalata de acesta a fost aceea ca, pe parcursul urmaririi penale, el nu ar fi fost chemat niciodata in fata anchetatorilor pentru a da declaratie, in contextul in care, sustine Voiculescu, toate celelalte persoane ar fi fost intrebate in legatura cu persoana sa de catre anchetatori.

O a doua neregula semnalata de Voiculescu judecatorului de caz ar fi aceea ca, in opinia sa, nu exista nicio proba si niciun indiciu direct sau indirect care sa dovedeasca acuzatiile ce i se aduc, respectiv nu exista martori, inregistrari telefonice sau ambientale ori documente care sa dovedeasca acuzatiile ce i se aduc de cate anchetatori.

Voiculescu a mai vrut sa arate ca procurorul de caz a folosit sintagma "telepatie" in rechizitoriu pentru a face conexiunea intre el si ceilalti inculpati, dar nu si-a mai dus ideea la bun sfarsit, fiind intrerupt de judecator.

Procurorul Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) prezent la sedinta a prezentat pe scurt toate acuzatiile care le sunt aduse persoanelor judecate in acest dosar, precum si modul ilegal in care s-ar fi desfasurat privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare.

Acesta a aratat ca toate probele, inclusiv expertiza privind terenurile, refacuta pe parcursul procesului, dovedesc acuzatiile aduse inculpatilor din dosar. Procurorul a precizat ca ultima expertiza in cazul terenurilor a indicat o valoare chiar mai mare decat expertiza facuta in timpul urmaririi penale la DNA, ceea ce este de natura sa fondeze si mai mult acuzatiile aduse lui Dan Voiculescu si celorlalti inculpati.

Procurorul a cerut instantei condamnarea lui Dan Voiculescu la o pedeapsa cu executare pentru spalare de bani, confiscarea sumelor de bani ce sunt prevazute in rechizitoriu in cazul acestuia, precum si restrangerea unor drepturi civile.

Acesta a mai solicitat instantei sa se constate ca a intervenit prescriptia speciala in cazul lui Dan Voiculescu privind fapta legata de traficarea influentei.

In cazul celorlalti inculpati din dosar, procurorul a cerut instantei sa se constate ca pentru unii dintre acestia a intervenit prescriptia in cazul unor fapte de fals si uz de fals.

Procurorul a cerut instantei ca acestia sa fie condamnati la pedepse cu executare pentru instigare la fals intelectual, respectiv complicitate la subevaluarea unor active de stat in procesul de privatizare.

Avocatul lui Dan Voiculescu si-a inceput pledoaria aratand ca "nu exista nicio singura proba, directa sau indirecta, pentru fapta de folosire a influentei".

"Infractiunea nu se poate face printr-o inactiune, trebuie sa existe o fapta materiala concreta care genereaza o actiune directa", a aratat avocatul in fata instantei.

-----------------

Tribunalul Bucuresti a audiat joi doi martori, respectiv pe Mihai Lazar, presedinte al Consiliului de Administratie al SC Grivco SA, si pe Laurentiu Lupu, fost sef al Directiei Juridice din cadrul Ministerului Agriculturii.

Mihai Lazar a declarat ca hotararea ca Grivco sa participe la privatizarea ICA a fost luata de Consiliul de Administratie, iar la luarea deciziei a fost prezent si Dan Voiculescu.

"Consiliul de Administratie avea libertate totala de actiune, insa, fiind o hotarare atat de importanta, am decis sa convocam Adunarea Generala a Actionarilor, iar actionarii au decis sa participam la privatizare si au hotarat sa desemneze ca reprezentant la licitatie pe directorul general executiv al Grivco, Sorin Pantis", a spus Lazar.

Laurentiu Lupu a declarat, la randul sau, ca Ministerul Agriculturii a primit o adresa de la Directia Nationala Anticoruptie, in care sa precizeze daca se constituie parte civila.

El a mai explicat ca ministrul Agriculturii din acea vreme, Dacian Ciolos, nu s-a consultat cu el si nici cu alte persoane din cadrul Directiei Juridice in legatura cu constituirea Ministerului Agriculturii ca parte civila.

"Nu ar fi trebuit sa venim pentru ca organele dnei Udrea si dlui Basescu au dat verdictul, daca va uitati in presa scrie: <<instanta trebuie sa...>>. Eu am mare incredere in justitie", a declarat Voiculescu reporterilor, inainte de a intra la Tribunal.

Magistratii au anuntat pe 27 iunie ca pe 29 august va fi ultimul termen in acest dosar si le-au pus in vedere avocatilor sa pregateasca pledoariile finale.

Tribunalul Bucuresti l-a audiat pe 27 iunie pe un inculpat din acest dosar, Nicolae Vlad Savulescu, fost director al Directiei Privatizare din cadrul Agentiei Domeniilor Statului in perioada 2002 - 2005.

El a spus ca nu l-a cunoscut pe Dan Voiculescu inainte de a-l vedea la instanta suprema si ca nu a existat nicio presiune asupra sa cand s-a decis privatizarea ICA.

De asemenea, a fost audiata si Elena Sorina Constanda, angajata la SC 'Grivco' SA. Ea a vorbit despre privatizarea ICA, mentionand ca toti actionarii Grivco au fost de acord cu achizitionarea caietului de sarcini, inclusiv Dan Voiculescu.

Presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, a fost trimis in judecata in decembrie 2008 de procurorii DNA, in calitate de actionar majoritar al SC Grupul Industrial Voiculescu si Compania (Grivco) SA Bucuresti, de membru al Adunarii Generale a Actionarilor si al Consiliului de Administratie ale ICA si de membru al AGA si director general al SC 'Bioprod' SA Bucuresti.

Procurorii anticoruptie au retinut in sarcina acestuia infractiunile de folosire de catre o persoana care indeplineste o functie de conducere intr-un partid a influentei si autoritatii date de aceasta calitate in scopul de a obtine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, precum si de spalare de bani, ambele infractiuni savarsite in forma continuata.

In acest dosar a mai fost trimis in judecata fostul administrator al SC 'Benefica' SA Bucuresti (firma din grupul Grivco) Jean-Catalin Sandu, pentru complicitate la infractiunea de stabilire, cu intentie, a unei valori diminuate fata de valoarea comerciala reala a bunurilor apartinand agentilor economici la care statul este actionar.

De asemenea, Gheorghe Mencinicopschi, directorul general si membru al AGA si, ulterior, al CA al ICA SA Bucuresti, a fost trimis in judecata pentru abuz in serviciu contra intereselor publice si fals in inscrisuri sub semnatura privata.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























14524 vizualizari

  • +52 (58 voturi)    
    hehe mazeta (Joi, 29 august 2013, 9:08)

    un domn [utilizator]

    poate primim o veste minunata / cu felix ni se arata / la pescarie cum el arata /
    • -62 (66 voturi)    
      Politica si justitia trebuie separate! (Joi, 29 august 2013, 9:55)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Lupta politica impinsa de Basescu pe taramul justitiei readuce statul roman la nivel medieval.
      • +49 (49 voturi)    
        Serios? (Joi, 29 august 2013, 10:58)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Stii tu ca Voiculescu nu trebuie condamnat? Stii tu ca nu e vinovat?

        Daca instanta il declara vinovat, poti demonstra contrariul? Ca pari cam sigur pe tine...

        Voi, care vedeti Basescu in orice lucru aduceti politicul in actul de justitie. Asta cel putin e foarte evident.
      • +43 (43 voturi)    
        Oh da, (Joi, 29 august 2013, 11:05)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Ca toti am fost foarte multumiti de societatea si justitia romaneasca, de la Ceausescu incoace nu-i asa?
        Doar de cand a ajuns Basescu la putere am devenit brusc foarte nefericiti.

        D-aia a fost o revolutie, cateva mineriade, emigrari masive ale romanilor, lipsa de patriotism adevarat,....etc...

        Bai, tu gandesti cand spui aberatiile astea?
        • +6 (6 voturi)    
          noah, (Joi, 29 august 2013, 19:36)

          dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          pentru el "gândeşte" antenele!
      • +35 (35 voturi)    
        mai costica (Joi, 29 august 2013, 11:21)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        daca ai o singura dovada si NEDEPUSA la Parchet care sa sustina afirmatia ta, esti un om slab; mai mult imi intareste convingerea ca slagarul cu Base iti este inoculat de antene...esti pierdut pentru Romania !!!
        • -5 (5 voturi)    
          Comentariile de pe aici (Joi, 29 august 2013, 20:22)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          constituie o dovada, de asemenea votul a devenit justitiar, votezi ca sa intre hotii la puscarie. Basescu a dirijat politica contra hotilor, sa-i bage la puscarie. Nivelul de trai nu creste cu o asemenea politica deoarece e concentrata pe hotie si nu pe munca. Iar responsabilitatea pedepsirii hotilor nu e a oamenilor politici ci a justitiei, Basescu sa se faca procuror sau magistrat daca e obsedat de hoti.
          • +1 (1 vot)    
            "Basescu a dirijat politica contra hotilor, (Vineri, 30 august 2013, 22:17)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            sa-i bage la puscarie." Mie mi se pare un lucru foarte normal din partea unui politicean responsabil.
            Cred ca ai gresit. AI vrut sa scrii ca Basescu a dirijat politica contra adversarilor politici, sa-i bage la puscarie. Acest lucru ar fi fost de condamnat.
            Faptul ca presedintele a sustinut permanent condamnarea hotilor consider ca este de laudat. Evident aceasta este parerea mea, probabil ca nu si a hotilor.
      • +38 (38 voturi)    
        sau (Joi, 29 august 2013, 11:25)

        icszero [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Televiziunile patronilor cu interese politice fac oameni ca tine sa aiba gandirea redusa la nivel medieval.
    • +23 (27 voturi)    
      hai ca Mazeta nu e pro Voiculescu (Joi, 29 august 2013, 11:51)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      o fi el antiBasescu si anti PDL, dar nu e pro-varanul. Nimeni din tara asta nu il sustine pe varan, el e personajul cel mai dorit de noi toti in inchisoare. orice postac, oricat ar fi el de inveterat, nu are cum sa il sustina pe varan..
      Daca il baga la zeghe pe Varan, va fi o mare sarbatoare pe strada noastra.
    • +5 (5 voturi)    
      se pare ... (Joi, 29 august 2013, 20:36)

      DePourcelis [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      .... că o primim peste 2 săptămâni: la ”specialiștii în știri” nicio vorba de chestia asta (pe pagina lor, că nu sunt masochist să-i și ascult!)
  • +51 (53 voturi)    
    Felix, (Joi, 29 august 2013, 9:33)

    Boomper [utilizator]

    Felix, iți uram multi multi ani liniștiți într-un loc răcoros și jilav.
  • +41 (43 voturi)    
    ...aha... (Joi, 29 august 2013, 10:22)

    ALTAN [utilizator]

    ...de asta i-a chemat la ordine pe cei doi neispraviti,in sedinta secreta...
    • +8 (8 voturi)    
      ok! (Joi, 29 august 2013, 16:55)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui ALTAN

      cea mai corecta ipoteza!
  • +44 (48 voturi)    
    Hai cu minunea (Joi, 29 august 2013, 10:45)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Poate se calmeaza A3 cum s-a calmat si Realitatea dupa ce a intrat la bulau SOV
  • +36 (38 voturi)    
    hai ca se poate! (Joi, 29 august 2013, 10:45)

    ..13 [utilizator]

    La final scorul impotriva lui Voiculescu este ????

    Astept cu interes decizia finala!
    • +27 (27 voturi)    
      poate scoate un "cincinal" (Joi, 29 august 2013, 11:23)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      asa uita lumea de felix..si de antene..antenele fara felix nu exista si viceversa !!!
    • +3 (19 voturi)    
      in fapt (Joi, 29 august 2013, 11:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      sa nu fim rai, ca face puscarie e nerevant..uite infractorul Adrian Nastase nu a confirmat public ca a platit prejudicial cauzat, asa ca mai bine sa recupereze Statul Roman prejudicial cauzat de felix decat sa stea un pensionar la puscarie..
  • +46 (48 voturi)    
    pare cam timorat, varanul, (Joi, 29 august 2013, 10:45)

    V. Val [utilizator]

    dupa declaratia la intrarea in tribunal.
    Si ataculde ieri al lui crin antenescu la institutiile DNA si ANI prevesteste o condamnare pe care varanul stie ca n-o mai poate evita.

    Ar fi grozav sa se poata recupera prejudiciul, dar felix e "sarac lipit", n-are nimic, au totul fetele lui. Strategie de securist viclean.
    • +20 (22 voturi)    
      antonescu (Joi, 29 august 2013, 11:43)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

      Constipatia reprezinta eliminarea dificila,,dureroasa uneori,a unor scaune de consistenta crescuta,pe o durata ce poate depasi si 2 saptamani.A
  • +41 (41 voturi)    
    Mwhaha! Umflă-l! (Joi, 29 august 2013, 11:34)

    Wasile [utilizator]

    Din păcate locuiesc în colegiul în care Felix a fost ales... cu 73% din voturi! Nu îmi aduc aminte când am fost mai trist / indignat / amărât / nervos...
    Dar poate dă tanti aia legată la ochi îmi readuce zâmbetul :)
    Nu este nimic politic taică în procesul ăsta (deși sincer dispețuiesc turnătorul ăsta - și-a turnat propria familie băi frate băi!) - este pur economic totul. A "privatizat" ceva în defavoarea statului. Înșelăciune. Fals în acte. Chestii comune, de pușcăriabil comun. Nimic deosebit.
    • +14 (14 voturi)    
      Oare? (Joi, 29 august 2013, 16:39)

      Diacos [utilizator] i-a raspuns lui Wasile

      Tehnic vorbind, ai dreptate. Este pur economic. Însă în plan simbolic este poate cel mai politic proces de după 1990 (mai mult... poate singurul). Nu în sensul că a fost comandat politic (poate a fost, nu știu), ci prin faptul că acum nu este judecat doar Dan Voiculescu, ci și o chestie mult mai amplă: voiculescul. Adică ceva ce reunește securitatea ceaușistă, abjecția morală, jaful post-comunist, manipulare, dezinformarea și sfidarea. Mai degrabă tentativă de exorcism decât proces.
      • +5 (5 voturi)    
        Perfecta dreptate si foarte bine spus in cuvinte (Joi, 29 august 2013, 23:29)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Diacos

        Atata doar ca putin cam prea tarziu (si asta in ideea ca o sa chiar fie pedepsit cu ceva ani buni de inchisoare).
        Pe de alta parte asta'i doar varful icebergului.

        PS
        "Tandretea lacustelor" facut de Dan Necşulea in 2002. Pe langa o pleiada de actori foarte buni, morala filmului era: Vom fi si la putere si in opozitie.
        Este exact ce se intampla in Romania dupa mai mult de 20 de ani dupa ce securitatea a luat puterea in Romania.
  • +34 (34 voturi)    
    No (Joi, 29 august 2013, 11:40)

    galautas [utilizator]

    Doamne ajuta, speram ca poate poate deseara om bea o sticla de vin bun, daca nu, si un pahar de palinca merge, sau mai bine ambele in ordine inversa! Hai justitie ca se poate ! Daca o facut mizerii arde-l !
  • +35 (35 voturi)    
    Doamne Ajuta (Joi, 29 august 2013, 11:50)

    istoriograf [utilizator]

    Poate da Cel de Sus si scapam cativa ani de acest securist a carui plasa de paianjen s-a intins peste toata tara. Visez la linistea care se va asterne peste tara asta zbuciumata in momentul cand masina de spalat creiere Intact va inceta sa mai functioneze in lipsa marelui corupator.
    • +8 (16 voturi)    
      Daca e vinovat... (Joi, 29 august 2013, 12:39)

      prompt [utilizator] i-a raspuns lui istoriograf

      ...sa fie condamnat de justitie, dar, sutele(poate miile) de salariati din firmele varanului nu au (majoritatea) nici o vina si majoritatea nu sunt de acord cu faptele infractionale ale patronului si acolitilor sai. Sigur ca mai sunt destui in Intact care ar trebui sa dea seama de faptele lor, si chiar imi doresc sa vad pana unde se permite unor asa zis jurnalisti sa-si faca mendrele(pe...bani, nu gluma) manipuland pe cei saraci cu duhul prin televiziune!
      • +16 (18 voturi)    
        crezi ca turnatorul de felix (Joi, 29 august 2013, 13:20)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui prompt

        angaja oameni Cumsecade ? am ras )))))) tot fi si fice de turnatori a angajat
      • +17 (17 voturi)    
        Am lucrat... (Joi, 29 august 2013, 15:26)

        Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui prompt

        ... si inca mai lucrez acolo. Crede-ma este o conditie de angajare sa fii obedient. In zilele dinaintea votului suspendarii am gasit pe birou fluturasul acela cu "Suspenda-l ca a....." In toate birourile in care era permis tv, se difuza numai A3...
        Cred ca am spus destul...
        • +12 (12 voturi)    
          am dat plus (Joi, 29 august 2013, 15:33)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

          pentru faptul ca ai Onoare, mai ales ca e Sarbatatoare in Calendarul Ortodox, consider ca ce ai scris are iz de credibilitate, chiar daca Inca mai lucrezi pentru Felix , tu esti un om de onoare ptr ca ai avut curajul sa scri asta !!!
  • +23 (23 voturi)    
    Turnatorii, (Joi, 29 august 2013, 12:29)

    soundtrack [utilizator]

    securistii, colaboratorii secu sunt cele mai infecte caractere, dispuse sa-si omoare mama pt privilegii, functii si parvenire.Ei nu trebuiau lasati in nicio pozitie a administratiei centrale sau locale pt. ca evident nu luptau pt. binele comunitatii, cu atat mai putin in demnitati ale statului. Romanii, care au fost curve de-a lungul vremurilor, au imbratisat rapid delatiunea ca forma de promovare si acum li se pare justificata prezenta delatorilor in ranguri si firme, dar nu vad ca tocmai acestia i-au deposedat de averi, de salarii, de dreptul la o viata libera si prospera.Cand isi vor da seama ca integritatea morala este criteriul de evaluare a demnitarilor, va fi tarziu.
  • +14 (20 voturi)    
    Vindecare. (Joi, 29 august 2013, 12:36)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Voiculescu, asemenea lui Nastase sau Remes, conteaza ca exemple care sa ateste la Bruxelles functionarea justitiei in Romania.

    A trambita insa condamnarea lui Voiculescu ca un soi de "solutie finala" pentru ilegalitatea din Romania e cel putin ridicol. Fara doar si poate, pentru faradelege e musai ca judecatorii sa aplice legea. Dar sa privesti condamnarea si sa ranjesti multumit e grav si insuficient.

    Ce e de facut?

    Voiculescu e unul din focarele cancerului. La fel Nastase. Si nu numai. Degeaba insa extirpi formatiunea cea mai mare, daca insa organismul e impanzit de metastaze.

    Ce facem cu sefii si sefisorii de directii si autoritati? Ce facem cu directorasii de cabinete ministeriale? Ce facem cu sutele deja de plangeri formulate la DNA de Corpul de Control al premierului?!

    Cum bine spunea Andrei Plesu mai demult, e o diferenta esentiala intre a extirpa Raul dintr-o societate si a permite relelor sa existe in continuare. Cam asa ceva s-a intamplat in 1989: Raul vizibil, cunoscut si fatis a disparut, relele au ramas, iar efectele se vad astazi.

    Ca o ultima remarca, acest tip de condamnari sunt obsesiv atribuite regimului sau personajului Basescu. Si daca e adevarat acest fapt, Basescu a plusat la nivel electoral si al imaginii personale. Imagologic vorbind, natiunea romana nu si-a schimbat perceptia despre dimensiunea coruptiei din tara, iar natiunile europene nu au adoptat niciun fel de modificare cu privire la perceptia imaginii de tara corupta a Romaniei.
    • +8 (8 voturi)    
      Contele perplex (Joi, 29 august 2013, 14:22)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Conte draga, nu te recunosc. Alaturi de mazeta, evoque, finutza si alti trimbitasi USL-istici, perorai cum ca toti cei care sunt anti-Basescu (USL carevasazica) sunt OK si toti cei care sunt anti-anti-Basescu (anti-USL) sunt de fapt proBasescu, deci niste rai si ticalosi.

      Ti-a furat cineva "brandul", sau te-ai metamorfozat?
    • +5 (5 voturi)    
      N-ai sanse ! (Joi, 29 august 2013, 14:44)

      Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      Ce fumezi, ca vreau shi io...
    • +7 (7 voturi)    
      Ai dreptae, DAR.... (Joi, 29 august 2013, 15:05)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      ai zis ca ei conteaza ca exemple. Dar mai conteaza si ca altceva...ca semnale. Atata timp cat acesti "zei" nu scapa de bratul justitiei, "baronasii" locali o sa devina incet incet mai precauti. Tot o sa fure, dar mai cu masura...
    • +8 (8 voturi)    
      Plangerile premierului (Joi, 29 august 2013, 15:22)

      CobraRo [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      plangerile corpupului de control ..nu au relevanta penala....deci ori sunt intocmite prost fara support juridic...ori sunt barfe specific unor ioameni fara pregatire sau cu pregatire precara cum are si Ponta
  • -4 (6 voturi)    
    Cred... (Joi, 29 august 2013, 14:48)

    Laurentiu78 [utilizator]

    ca o sa scape pe dosarul asta. Prea vechi, inregistrari nu sunt (din cate stiu), prea multe dovezi conjuncturale, prea putine fizice. Dar il baga pe ala de santaj care e clar ca lumina zilei.
    • +8 (8 voturi)    
      bate in lemn (Joi, 29 august 2013, 15:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      e bine s aintre la parnaie pentru de acolo de la pescarie..poate ne spune de Crescent...banii de la Crescent daca s ar recupera..Felix stie cum..ar scadea euro sub 3 lei
  • +11 (11 voturi)    
    stimate redactor (Joi, 29 august 2013, 15:55)

    Tomis [utilizator]

    De ce nu ati pus poza asta?

    http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2008-09-8-4269846-70-dan-voiculescu.jpg

    Eu zic ca se potriveste mai bine pentru unul de teapa lui.
    • +10 (10 voturi)    
      aaaa (Joi, 29 august 2013, 16:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      poza cu gestul de turnator..cand isi asculta familia iar apoi turna la Secu..da..insa zambetul ala bolshevic e ..nasol..scarbos..proletar ce sa mai zic
  • +5 (5 voturi)    
    atentie (Joi, 29 august 2013, 16:21)

    GabrielTatu [utilizator]

    ati uitat de doctor menci, ala ce cauta pe acolo?
  • -7 (9 voturi)    
    Bine spus :-)) (Joi, 29 august 2013, 16:37)

    KostasP [utilizator]

    "Procurorii au cerut pedeapsa cu inchisoarea". Hai lasa-ma, asa de asprii sunt procurorii astia?
  • +16 (16 voturi)    
    Varanul in lesa si plimbat de gardieni (Joi, 29 august 2013, 17:13)

    Kaladin [utilizator]

    Asta e urmatoarea poza pe care vreau sa o vad.
  • -4 (4 voturi)    
    Suntem prosti (Joi, 29 august 2013, 19:03)

    FlaviuBota [utilizator]

    Azi am citit într-un articolul propoziţia „Preşedintele fondator al Partidului Conservator a fost trimis în judecată pentru spălare de bani în dosarul privatizării frauduloase a Institutului de Cercetări Alimentare” şi m-am cutremurat, dându-mi seama că escrocul are şanse foarte mari să fie achitat. Iată cum.
    Infracţiunea de spălarea a banilor definită în Legea nr.656/2002 este activitatea prin care infractorul încearcă să ascundă originea şi posesia reală a veniturilor provenind din activităţi infracţionale, mai simplu spus este încercarea de a introduce pe piaţă bani iliciţi. Poate să-mi spună cineva cu minime cunoştinţe juridice ce are a face excrocheria ICA cu spălarea de bani?
    Am impresia că procurorii sau sunt idioţi sau sunt pe o mână cu Voiculescu. Judecătorii pot respinge uşor, fără a putea fi acuzaţi, cererea procurorilor de condamnare cu executare ca neîntemeiată.
    Aşa ne trebuie dacă suntem proşti!
  • +4 (4 voturi)    
    Numai de bine (Joi, 29 august 2013, 20:12)

    feisbuk [utilizator]

    La multi ani, domnule Voiculescu!
  • +5 (5 voturi)    
    asta ar fi cu adevarat (Vineri, 30 august 2013, 0:16)

    DianaFrîncu [utilizator]

    Ar fi cu adevarat o victorie a democratiei daca intra la puscarie acest infractor si inceputul sfarsitului pentru era "neo-comunista" de dupa 90. As zice "Da!...Romania mai are o sansa sa ajunga o tara civilizata"...si cred ca nu sunt singurul roman care ar zice aceasta
  • +1 (1 vot)    
    securist imputit (Vineri, 30 august 2013, 16:12)

    rasaritean [utilizator]

    Acest jegos de securist trebuie trimis la puscarie cu tot cu familia lui de procopsiti pe spinarea romanilor prosti si idioti. Nu este nicio bariera ca dupa ce-l trimite DNA-ul la parnaie sa-i fie confiscata si averea colosala !


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by