VIDEO Explicatia sefului ISC despre adresa din dosarul de coruptie Trofeul Calitatii: "Constiinta m-a obligat sa fac acest lucru si pentru ca se implinesc 150 de ani de cand Alexandru Ioan Cuza a infiintat aceasta structura"

de Attila Biro     HotNews.ro
Miercuri, 23 mai 2012, 21:27 Dosare Anticoruptie


Seful Inspectoratului de Stat in Constructii, Constantin Adrian Balaban Grajdan, sustine ca l-a obligat constiinta sa transmita Curtii Supreme adresa prin care ISC renunta la recuperarea prejudiciului de 1,5 milioane euro din dosarul Trofeul Calitatii. "Am facut acest lucru si pentru ca se implinesc 150 de ani de cand Alexandru Ioan Cuza a infiintat aceasta structura". Constantin Adrian Balaban Grajdan a declarat pentru Romania Libera ca, de fapt, a incercat sa indrepte o greseala pe care a facut-o in 2008 cand a transmis DNA documentele care au dus la inculparea lui Adrian Nastase.

Seful Inspectoratului de Stat in Constructii, Constantin Adrian Balaban Grajdan, a semnat pe 22 mai (la patru zile dupa numire in functie) o adresa prin care inspectoratul a renuntat la calitatea de parte civila in dosarul de coruptie Adrian Nastase-Trofeul Calitatii. Prin aceasta adresa, ISC practic renunta la recuperarea sumei de 64.813.844.913 lei vechi prejudiciu constatat de procurorii DNA in rechizitoriu.


Dupa ce adresa semnata de seful ISC a fost transmisa completului de cinci judecatori ai Curtii Supreme care judeca dosarul Trofeul Calitatii, procurorii DNA au mers la sediul ISC si au ridicat o serie de documente.

Dupa ce procurorii DNA au finalizat investigatiile la sediul ISC, Constantin Adrian Balaban Grajdan a facut urmatoarele precizari. Vezi video cu declaratiile sefului ISC inregistrate de B1TV:

  • "Procurorii DNA au cerut documentele care au stat la baza emiterii a doua adrese semnate de mine care justifica actiunea prin care am facut precizarea la ICCJ ca in cadrul ISC la nici unul din compartimente nu s-a inregistrat nici un prejudiciu.
  • Am facut precizarea ca la baza documentelor sunt note interne din 2008. Nu sunt documente noi. In aprecierea mea au fost ignorate.
  • Eu nu vorbesc despre Adrian Nastase. Nu cunosc celelalte conexiuni.
  • Sunt numit in functie. Sunt jurist pe principiul cine poate mai mult poate si mai putin. Am fost directorul directiei legislatie cand toate aceste documente din Trofeul Calitatii au fost autentificate de mine si predate la DNA.
  • Acum, ca si atunci, am convingerea ca in cadrul ISC nu a existat nici un prejudiciu.
  • Constiinta m-a obligat sa fac acest lucru, pentru ca se implinesc 150 de ani de cand Alexandru Ioan Cuza a infiintat aceasta structura care a contribuit de-a lungul anilor la pastrarea monumentelor istorice de pe tot cuprinsul tarii.
  • Pana acum nu mi s-a spus ca trebuie sa merg la DNA.
  • Am fost intrebat daca s-au facut presiuni asupra mea. Am spus ca nu s-au facut. Am fost martor de la inceput privind documentele care s-au strans si s-au depus.
  • In acceptiunea mea ca jurist nu exista, dar nu am avut putere de decizie.
  • La solicitarea depusa de DNA am cerut un punct de vedere de la toate compartimentele si s-au pronuntat ca nu exista prejudiciu.
  • In prima adresa trimisa la DNA in 2008 am precizat ca ISC nu a determinat vreun prejudiciu.
  • Acum este vorba de constiinta mea si fata de fosta sefa.
  • Pot sa fac precizarea ca anterior acestui dosar a existat un control intern al Guvernului Tariceanu si nu a constatat vreo nelegalitate. Eu insa nu contest.
  • As fi dorit sa organizez pe 23 august o sarbatorire a 150 de ani de la constitutirea ISC. Am sa cer o aprobare de la ICCJ.
  • Concluziile au fost halucinante."

Intr-o declaratie pentru Romania Libera, seful ISC a mentionat ca, de fapt, a dorit prin adresa trimis ISC sa indrepte o greseala pe care a facut-o in 2008 cand a transmis DNA documentele care au dus la inculparea lui Adrian Nastase.

"Atunci eu am fost unealta, pentru ca eu am dus documentele la DNA care l-au incriminat pe domnul Nastase. Acum, am trimis din propria initiativa adresa la Inalta Curte pentru ca trebuia sa-mi repar cumva greseala de atunci. Nu m-a pus nimeni, am facut-o din propria initiativa", a declarat Balaban citat de Romania Libera.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























16315 vizualizari

  • +153 (163 voturi)    
    liberali, va place la ce sunteti partasi? (Miercuri, 23 mai 2012, 21:29)

    IoanaDC [utilizator]

    Ma adresez sustinatorilor USL cu mai mult de 8 clase, care pot sa inteleaga implicatiile acestui act. In special, ma adresez liberalilor, tarati intr-o alianta cu PSD de catre Crin Antonescu, nevoiti sa inghita in sec privind cum partidul lor de dreapta este copartas la reinstaurarea socialismului, la achitarea lui Adrian Nastase, totul in schimbul promisiunii unui vis frumos, cum ca Antonescu va fi viitorul presedinte.

    Am doar acteva intrebari pentru acestia- va place ce se intampla? sunteti de acord cu aceasta evolutie pe scena politica? Credeti ca Bratienii ar consimti la toate aceste masuri luate sau acceptate de Crin Antonescu pentru a-si vedea visul cu ochii (vis care oricum nu se va indeplini, ca PSD-isti nu sunt prosti)?

    Treziti-va pana nu e prea tarziu. Altfel, dupa alegeri PSD va mananca cu fulgi cu tot, si USL va deveni PSD.
    • +116 (120 voturi)    
      Daca... (Miercuri, 23 mai 2012, 22:17)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Daca traia Cuza, va calca in picioare, ma comunistilor! Gestul este facut clar pentru a il usura pe ouatu' nastase! Huo USL! Afara cu javrele securiste neocomuniste!
      • +61 (65 voturi)    
        Adevarul inainte de toate (Miercuri, 23 mai 2012, 23:45)

        JG [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Adevarul inainte de toate.
        Sint anti-pedele, dar voi sanctiona (cum pot) orice greseala a oricui e la conducere.
        RUSINE pesede!
        Sfat: Pesedisti, respectati-va opiniile de cind erati in opozitie.
        PS. Am dat "+" cit am putut.
        • -18 (30 voturi)    
          DNA a ridicat toate actele necesare (Joi, 24 mai 2012, 8:43)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui JG

          La dosar se afla toate informatiile necesare, DNA nu are decat sa dovedeasca daca a existat sau nu prejudiciu, precum si implicarea acuzatului.
          Simplu.
          Dovada se face in instanta.
          Cati dintre voi ati citit dosarul?
          Nici unul?
          Cati dintre voi ati terminat o facultate de drept?
          Dar sunteti absolut siguri ca Nastase trebuie executat....
          Institutia linsajului nu exista in constitutia Romaniei si sper sa nici nu existe vreodata.
          Putem sa uram pe cineva oricat pentru ce reprezinta, pentru purtarile, vorbele lui...dar nu-l putem condamna decat pentru fapte dovedite.....
          Oricat mi-ar place sa-l vad pe Nastase inchis, sunt doar foarte dezamagit de DNA, de procurori...
          Asta este tot ce au gasit imputabil acestui cetatean?
          Nu putem sa-l inchidem pentru ca nu avem de ce.
          • +16 (20 voturi)    
            In sfarsit, (Joi, 24 mai 2012, 9:43)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Au iesit postacii la contraatac.
            Mai explica-ne tu cum e cu cititul dosarului si prezumtia de nevinovatie. Poate reusesti sa o faci mai bine decat Grajdan ca, saracu', se pare ca iti este intelectual net inferior.
            De ce nu iti dau astia tie postul lui? Tu combati mult mai bine.
            Imi place aia cu: "... dar nu-l putem condamna decat pentru fapte dovedite..."

            PS: Nastase a fost deja condamnat de Curtea Suprema de Justitie la 2 ani de puscarie! De Curtea Suprema de Justitie nu de tribunalul Adancata din Deal. Acum este recursul care nu se judeca, se amana prin orice mijloace pentru a veni prescriptia.
            Iti doresc sa traiesti in tara pe care o meriti!
          • +11 (15 voturi)    
            iar MASKIROVKA???? (Joi, 24 mai 2012, 10:20)

            precaut [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            dosarul s-a judecat pe fond. Tot ce e necesar este acolo. La apel se "purica" doar procedurile juridice (martori neascultati, concluzii ce contrazic marturiile etc). DNA a ridicat documentele NOI, adica avizele ce (NU) au stat la baza scrisorii lui Balaban, adresa de acum una luna prin care ISC cerea marirea prejudiciului [nu anularea acestuia] si ce-or mai gasi pe acolo. Abjectia consta in faptul ca Nastase va fi achitat si in momentul in care Balaban va fi condamnat (presupun) peste doi ani va fi prea tarziu pt. redeschiderea procesului. Nu cred ca lui Ponta ii pasa de ilustrul colonel in rezerva Balaban si de abuzul in serviciu. Fiind colonel in rezerva (oare ce arma?) pensia nu i se poate lua sau diminua, bonusul se va plati cumva, iar sentinta cu suspendare nu ii va lua carnetul de partid din buzunar.
          • +13 (17 voturi)    
            Sunt de acord cu tine dar am o intrebare! (Joi, 24 mai 2012, 10:29)

            AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Daca ar fi asa de nevinovat Nastase, care a privatizat pe spaga grasa Petrom, dand pe mai putin de 600 de milioane de euro toate resursele de petrol si gaze ale Romaniei pe 99 de ani, de ce premierul-TV, Victor Ponta, a dat un OUG din prima sedinta de guvern si a luat Inspectoratul de Stat in Constructii de la Ministerul Dezvoltarii, unde era locul lui, l-a numit sef pe acest Grajdan care la doar patru zile a dat o nota netrecuta prin registratura institutiei si fara a fi contrasemnata cum prevede legea, catre ICCJ pentru a scoate institutia ca parte civila in procesul "Trofeul Calitatii", motivand ca nu exista niciun prejudiciu, desi cu o luna inainte acesta se ridica, conform aceleasi institutii, la 84 de miliarde de lei?
            Astept raspunsul tau plin de argumente! :)))
          • 0 (0 voturi)    
            hahaha (Joi, 24 mai 2012, 21:58)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            nici nu iti trebe vreo facultate sa stii ca nastase trebuie executat
        • -34 (40 voturi)    
          Sunt liberal si imi place ce se intampla (Joi, 24 mai 2012, 8:51)

          John [anonim] i-a raspuns lui JG

          Unul isi retrage in sfarsit o plangere pe care a trimis-o fortat de Base. Se intampla dreptate, asta se intampla.
          • +17 (21 voturi)    
            Mda (Joi, 24 mai 2012, 10:11)

            Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui John

            Esti inconstient.
          • +21 (25 voturi)    
            Cum adica (Joi, 24 mai 2012, 10:20)

            Cel [utilizator] i-a raspuns lui John

            Cum adica nu este prejudiciu cand banii au fost fost folositi pentru campania electorala

            Sa inteleg ca banii au ajuns direct la nastase fara sa treaca pe l;a ISC
          • +13 (17 voturi)    
            Ce spui... (Joi, 24 mai 2012, 10:34)

            geo 6101 [utilizator] i-a raspuns lui John

            ...este cea mai buna dovada ca unii dintre noi merita sa fie luati de prosti! Adica nea Bala(ng)ban(g) asta a fost numit seful ISC si subordonat direct al lui Ponta pentru ca a retras o plangere trimisa fortat de Base? Nu crezi ca de fapt ar fi trebuit sa primeasca drept premiu o citatie intr-un proces de calomnie?
          • 0 (0 voturi)    
            o dreptate intamplatoare (Joi, 24 mai 2012, 22:00)

            adyQ [utilizator] i-a raspuns lui John

            asai? sa lasam dreptatea la voia intamplarii....
      • -11 (15 voturi)    
        :)) Calin (Joi, 24 mai 2012, 10:00)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        sunt de partea ta in ceea ce scrii dar nu poate sa nu ma distreze cum sustinatorii lui Basescu , un securist cu grade caci altfel nu putea ocupa functii la Anvers in timpul dictaturii ceausiste ( doar cei naivi sau necunoscatori ai acelei perioade pot crede altceva), vorbesc cu patos anticomunist si antisecurist.. poate ca este o alta grupare a fostei securitati dar las-o nene cu din astea macar din respect pt cei care mai avem rude ce au cunoscut cu adevarat ce inseamna prigoana comunista si securista
        • +13 (17 voturi)    
          tanar si spalat pe creier (Joi, 24 mai 2012, 10:46)

          adv [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Eu nu prea ma distram cand stateam la coada la gheare de pui. Tu macar, nu mai trebuie sa stai la coada, ti le arunca Nastase direct de la masa lui. Vezi, cate avantaje iti ofera democratia!? think about...
        • +11 (15 voturi)    
          Pentru catalin_mattei (Joi, 24 mai 2012, 10:54)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Parca ai fi un exeget in problemistica vechii securitati. Prea le stii pe toate !
          Soune-mi te rog ,pe scurt , relatia dintre Voiculescu (Varanul) si vechea Securitate.Eu nu sunt expert ca tine in aceata problema si astept cu nerabdare lamuriri din partea ta.
        • +2 (4 voturi)    
          Nu sunt sustinator Basescu... (Joi, 24 mai 2012, 13:10)

          aki [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          ... dar cand citesc despre o ilegalitate atat de evidenta, ma revolt !! Si nu impotriva lui Basescu, ci impotriva lui Ponta, principalul actor in aceasta mizerie.. Daca ai atat de multe cunostinte despre securisti, probabil sti si ce securist il manipu-leaza pe Ponta!!
    • +50 (56 voturi)    
      Care (Miercuri, 23 mai 2012, 23:03)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      liberali ,d-na?Liberali sunt astia care se lasa condusi de un om cu studii aprofundate de istorie ,prin repetarea anilor de scoala?
      Dvs. puteti aduce in discutie pe Bratieni ,alaturi de acesti urmasi de clacasi ,calfe si zidari?
    • +48 (50 voturi)    
      M.C.V.-uleeee!!!! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:22)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      rog Bruxellesul sa intervina prin mecanismele ce la are la dispozitie, gen M.C.V. si sa faca lumina in cazul Nastase... sa se termine o data cu circul asta...
    • +35 (43 voturi)    
      nu te aud liberalii (Miercuri, 23 mai 2012, 23:44)

      michela [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Nu-ti bate gura degeaba, liberalii sunt la antena 3 sorbacaind din intelepciunea revarsata cu generozitate peste ei de Gadea si Ciutacu.
    • +23 (25 voturi)    
      CAre liberali? (Joi, 24 mai 2012, 8:16)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Astia comunisti!
      Mai bine cu taranistiii ca au disparut.
      MAcar nu sunt asociati cu ciuma rosie!
      Sa va traiasca.... grivco!
    • +20 (22 voturi)    
      ......... (Joi, 24 mai 2012, 8:54)

      flavius brasoveanul [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      iti bati gura de pomana Ioana,astia nu au nimic in comun cu liberalismul,cu social democratia si mai ales cu bunul simt!toti sunt niste oameni de nimic,au o singura doctrina..BANUL........pentru care si-ar vinde si mamele.......ca tara este deja pe taraba! chiar nu imi vine sa cred ce se intampla ,pana unde merge tupeul unor parveniti,nici nu pot fi numiti oameni ci pradatori in haita.pentru care singurul antidot este .....GLONTUL!!!.......asta a fost ofiter,colonel?.nu.........cu toate ca a avut grade a fost doar ub oportunist........ca multe taraturi din armata romana care toata cariera lor s-a bazat pe pupat in cur lingusinduse pe langa cine i-o infige mai tare sa ii dea avantul tot mai sus .......spre ciolanul suprem!!!
    • +26 (28 voturi)    
      incotro? (Joi, 24 mai 2012, 8:57)

      creatza_70 [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Am votat PNL (in diverse formule) din '90 incoace.
      De cand cu alianta USL nu mai aveam de gand sa ma mai duc la vot, pentru ca nu ma mai simteam deloc reprezentata dar, la cum se comporta de USL-ul de cand a ajuns la putere, ma gandesc din ce in ce mai mult sa votez PDL-ul.
      Nu-mi vine sa cred ce se intampla!
      Am impresia ca ne indreptam din ce in ce mai mult catre Romania din timpul guvernarii lui Nastase.
      Nu inteleg ce face acum societatea civila care, pana acum o luna, zicea de Basescu ca este dictator. Ce zic deontologii care erau la talkshow-uri si dezbateau soarta tarii sub guvernarea PDL? De ce nu ne scot ACUM in strada ONG-urile care vor salvarea democratiei?
    • -10 (16 voturi)    
      Depinde... (Joi, 24 mai 2012, 8:58)

      Viorel [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      Poate că ai dreptate poate nu,nu știu,dar nu-mi spune să votez din nou pdl-ul,asta nu,niciodată n-o voi mai face...
      • +10 (14 voturi)    
        Binr, hrebe! (Joi, 24 mai 2012, 10:02)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

        Bravo!
        Deci pedelei, nu!
        Dar.. comunisti, e bine, nu?!
        De ce nu zici mai bine... scapam de toti si aducem... nemti!
        Te complaci in ligheanul nostru!
        Degeaba crezi tu ca bulgarii sunt inaintea noastra?
        Aia au invatat de la noi, dupa Cuza, noi.... nu!
        ilici, bombo, cretin antonescu, victoras tontu, ...
      • +11 (15 voturi)    
        Si vei vota (Joi, 24 mai 2012, 10:21)

        Cel [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

        Si vei vota USL pentru ca ei reprezinta modelul de democratie, bata minerului
        • -5 (9 voturi)    
          Da,voi vota USL... (Joi, 24 mai 2012, 11:54)

          Viorel [anonim] i-a raspuns lui Cel

          Știi de ce voi vota USL și nu pdl(observi diferența nu-i așa ?),în primul rând pentru că vă faceți singuri rău dintr-un milion de motive și îți dau numai unul : Uită-te și citește cât venin au toate mesajele postacilor pdl-iști de pe acest site...O faceți din dragoste pentru ROMÂNIA ? Haideți să fim serioși aveți fiecare din voi interesele voastre care au golit sacul statului dar încă nu vă ajunge,probabil aveți copii mulți la care trebuie să le lăsați moștenire că de dus în groapă cu voi nu duceți decât 4 scânduri...Ce zici "dragă" hotnews publici mesajul sau nu,ca alte sute,mii, care le-au trimis și alții și nu sunt de acord cu dictatura lui marinarului și a pdl-ului ???
          • +3 (5 voturi)    
            Venin.. (Joi, 24 mai 2012, 13:14)

            aki [anonim] i-a raspuns lui Viorel

            .. pentru comunisti, sub orice forma se afiseaza in public!! Postaci sau usl, tot comunisti sunteti si unii si altii!! principala voastra arma: dezinformarea!! principalul vostru rezultat: devalizarea statului!!
            Votati psd, scuze, usl..si apoi sustine-ti-le minciunile, pana ajungem ca Grecia!!
    • +19 (23 voturi)    
      corect! (Joi, 24 mai 2012, 9:01)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      Ceausescu nu a murit! toti se tem acum, toti dau inapoi pt ca mafia rosie dicteaza acum in tara. Unii cu o sapt. inainte si-au dat demisia stiind ce se va intampla. Altii au fost destituiti. Unii isi mananca pumnii pt ca au zis sau facut ceva ce supara partidul. Razbunare este cuvantul de ordine al USL. Totul este calcat la pamant, oameni care aveau ceva profesionalism si coloana vertebrala vor fi ingenunchiati, unii vor pupa mainile muncite la grajdurile de la Cornu ale lui Nastese. Cei mai demni or sa dispara in neant dar mai intai tavaliti prin noroi la Grivco Tv. Plasa rosie s-a intins peste tara....nu stiu ce va fi!
    • +15 (19 voturi)    
      care (Joi, 24 mai 2012, 9:14)

      dude [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      liberali?TOŢI sunt foşti securişti,turnători şi nomenclaturişi,TOŢI au fost în PCR şi apoi FSN din 1990!
    • +24 (28 voturi)    
      Acum chiar merita sa iesim in strada! (Joi, 24 mai 2012, 9:15)

      K.Samuel [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

      Trebuie sa vada ca am invatat sa nu mai stam ca oile mute, observand cum sunt este albit Nastase cu o grosolanie demna de lumea a treia! Sunt convins ca la presiunea strazii, se va atrage destula atentie, inclusiv internationala ca sa fie un act de justitie corect. Dar asta trebuie facut pana intervine prescriptie pentru talhar!
    • +4 (6 voturi)    
      asta e la noi romanii (Joi, 24 mai 2012, 9:39)

      george [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      Trebuie sa ne aratam destepti si sa avem prostii nostri.
      " cu mai mult de 8 clase" imi spune ca esti "scolit" dar sa stii ca asta nu inseamna mult, dovada vie esti matale.
      Imi amintesti de unul din profesorii mei care isi scotea caciula cind ma saluta pe strada si nu pentru ca aveam mai multe clase decit el ci doar pentru ca era mult mai bine crescut si destept decit mine si respecta si pe unu mai prost ca el.
      .
      Asta se intimpla acum 20 de ani ...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Joi, 24 mai 2012, 19:55)

        IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui george

        Poate ca exprimarea n-a fost cea mai fericita, insa intrebarea mea se adresa USL-istilor (mai precis liberalilor) care gandesc, si nu urmeaza un partid doar din spirit de turma sau pentru ca asa le spune Antena 3. Acelor sustinatori liberali care n-au inghtit PDL-ul si pe Basescu datorita compromisurilor facute de acestia. Care au vazut in Crin Antonescu un altfel de politician, care au crezut ca sincer ca USL va promova o altfel de politica, si care au acum posibilitatea sa vada adevarata fata a acestora. Care acum isi vad partidul istoric angrenat in compromisuri, consider eu, mult mai mari, mai rusinoase, de care beneficiaza direct Nastase et Co. Am cunoscut multi din aceastia, sunt chiar curioasa ce gandesc acum acesti oameni. Daca isi mai regasesc idealurile de dreapta in conducatorii lor.

        In alta ordine de idei, ma intreb cu cine ar vota profesorul dumneavoastra plin de bun simt?
    • +8 (10 voturi)    
      URAAAAA !!! (Joi, 24 mai 2012, 10:36)

      Alegatorul no1 [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      A preluat PSD putereaaaaa !!!! Tineti-va bine , incepe DISTRACTIA!!!
      nea Gadea de la Antena3 a comentat stirea asta?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu-mi place dar am stomacul tare! (Joi, 24 mai 2012, 10:53)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui IoanaDC

      Un politician profesionist poate inghiti si zoaiele din parlament cu aceiasi placere cu care mananca o inghetata.
  • +89 (91 voturi)    
    sunt miscat.... (Miercuri, 23 mai 2012, 21:34)

    translativus [utilizator]

    ...pana la lacrimi. Deci hadeti sa uitam si sa iertam, cantand in cor cumbaya. Cine zicea ca poporul roman nu are o istorie de iertatori?
    Niste rai!
    • +36 (38 voturi)    
      halucinant (Miercuri, 23 mai 2012, 23:30)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui translativus

      Totul este halucinant....!!!!!!!!
    • +29 (31 voturi)    
      Ce comentariu (Joi, 24 mai 2012, 1:37)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui translativus

      Ma bucur ca am gasit asa un comentariu care ma reprezinta in totalitate .

      Mult umor si mult bun simt.

      Semnez: un votant Nicusor Dan.

      PS: Munca si Bunul Simt nu mai sunt un reper in Romania, insa vazand ce vad, eu sper.
  • +92 (94 voturi)    
    ... (Miercuri, 23 mai 2012, 21:38)

    ferconex [utilizator]

    Iertare! Am gresit cand l-am dat in gat! Rusinea mea, dar acum daca imi retrag plangerea, totul va fi bine...
  • +58 (60 voturi)    
    Ziua de maine (Miercuri, 23 mai 2012, 21:39)

    Lucifer [anonim]

    asta saracul nu o mai apuca.
  • +86 (90 voturi)    
    Floricele pe campii (Miercuri, 23 mai 2012, 21:41)

    dj bruno [utilizator]

    Domnul Constantin Adrian Balaban Grajdan bate campii si o face fara gratie! E pierdut in meandrele concretului si nu mai stie cum sa o dea la intors asa ca-l baga la inaintare pe Alexandru Ioan Cuza! Curat murdar,coane.Parol!
    • +51 (53 voturi)    
      isc (Miercuri, 23 mai 2012, 22:36)

      gena [anonim] i-a raspuns lui dj bruno

      Cand a fost corect acest domn,cand a transmis asa-zis documente compromitatoare la adresa lui Nastase, sau acum?Simte ca a fost sau este o unealta?Il bantuie fantoma lui Cuza?Nu cred ca ar mai trebui sa ramana pe functie si sa raspunda pentru faptele sale.Cum s-a stabilit prejudiciul?Exista evidentiat in contabilitatea institutiei?Ce a facut Curte de conturi cand a dat descarcare de gestiune?Exista vreo mentiune in vreun act de control?In cazul in care nu exista magistratii nostri trebuie sa invete ce inseamna evidenta contabila.Rusine.
    • +8 (10 voturi)    
      io nu cred ca i'a soptit antenescu ... (Joi, 24 mai 2012, 8:20)

      ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui dj bruno

      cred c'a vrut sa ne transmita ceva..
      ca, justitia va masura cu ocaua lui cuza...
      sau ca va proceda tot ca dansul, intr'o concordie a iertarii aproapelui...
  • +42 (54 voturi)    
    Ciocu mic (Miercuri, 23 mai 2012, 21:41)

    ty [utilizator]

    USlasi sunt la putere
  • +71 (73 voturi)    
    mai baiatule! (Miercuri, 23 mai 2012, 21:41)

    iulian-bz [utilizator]

    ce declaratie de handicapat,cine sa te creada,nici macar AN inculpatul,chiar asa de fraieri ii crezi pe judecatori,si eu anul asta fac 30 de ani de la terminarea liceului si tot platesc TVA,taxe si impoziteca sa puteti voi sa furati,sa mancati fasole cu ciolan prin Afganistan,asta pe unde o fi facut lucrarea de master,tot printr-o vacanta sau trimiis la vre-un training de slugi PSD-iste!!!
    • +3 (7 voturi)    
      Judecatorii nu sunt prosti . . . . (Joi, 24 mai 2012, 8:23)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui iulian-bz

      . . . pentru ca este posibil ca chiar ei sa fi cerut o asemenea hartie pentru a avea motiv de achitare. Adrian Nastase este o piatra prea tare pentru cele cinci femei judecator. Ori pentru al condamna definitiv pe un asemenea animal politic trebuie sa fii dotat cojones din plin. ori la femei . . . .
  • +87 (89 voturi)    
    Teatru absurd (Miercuri, 23 mai 2012, 21:41)

    obosita [utilizator]

    Citesc, recitesc si nu reusesc sa-mi revin! Domnul acesta este sanatos la cap? Are niste motivatii absolut delirante! Cuza, aniversari, 150 ani, compasiune, vina, mila,constiinta, totul se amesteca intr-un melanj aiuritor. De ce nu este omul asta internat intr-un spital de psihiatrie? Este locul cel mai potrivit pentru el, desi nici puscaria nu ar fi rea!
    • +8 (10 voturi)    
      comunistii=acum si intotdeauna=jigodii (Joi, 24 mai 2012, 8:50)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui obosita

      corect! vorbesc de Cuza ei care calca totul in picioare? cultura, istorie, etc. Toate institutiile fondate in trecut de romani adevarati au fost distruse de comunisti. Centrul istoric din Timisoasa este luat de tigani cu ajutorul PSD-istilor din primarii. In Bucuresti, se darama la greu monumente si case de arhitectura. O sa ramanem doar cu blocurile ceausiste si cocioabele tiganesti. Totul este vandalizat, monumente si resurse, cultura si invatamant, agricultura si istorie. Totul este calcat in picioare de tancurile grase comuniste care nu se gandesc decat cum sa fure mai mult, cum sa jigneasca mai mult, cum sa ne indeparteze mai mult de lumea civilizata. Oameni fara Dumnezeu. Niste diavoli care, cum stim, au un singur scop: DISTRUGEREA
  • +79 (81 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 23 mai 2012, 21:45)

    papaleasca [utilizator]

    Ne-am intors in epoca Nastase!
  • +68 (70 voturi)    
    E cusuta cu ata alba! (Miercuri, 23 mai 2012, 21:52)

    Klaus_ [utilizator]

    In caz ca mai avea cineva dubii, acum lucrurile sunt clare: Adrian Nastase va fi achitat si in dosarul Trofeul Calitatii. Omul va avea hartie cu antet ca e cinstit, asa ca nimeni sa nu mai indrazneasca sa spuna altfel. Averea lui e facuta din salariul de parlamentar, mostenirea de la Tusa Tamara si mici atentii primite dezinteresat ca semn de apreciere de la oameni "de bine".
    Oare cat de prosti ne pot crede astia?
  • +60 (62 voturi)    
    Hoţi şi proşti în acelaşi timp (Miercuri, 23 mai 2012, 21:55)

    Iorest [utilizator]

    :)))) E de-a dreptul penibil!
  • +58 (60 voturi)    
    Firesc! (Miercuri, 23 mai 2012, 21:57)

    Cetatanul Roman [anonim]

    Justitia e din ce in ce mai impartiala cu ai lor!
  • +65 (69 voturi)    
    Asta e umorist sau clown (Miercuri, 23 mai 2012, 21:57)

    Moldoveanu [anonim]

    Altfel nu imi explic chestia cu 150 de ani. Nu ma pot opri din ras. :)
    • +26 (28 voturi)    
      Mda (Joi, 24 mai 2012, 0:59)

      Dkw [utilizator] i-a raspuns lui Moldoveanu

      Eu nu ma pot opri din plans....
  • +65 (67 voturi)    
    HUOOOOOO!!! (Miercuri, 23 mai 2012, 21:58)

    cristi_an [anonim]

    Ai tupeul sa patezi imaginea domnitorului A. I. Cuza sobolan rosu?!?!?!
  • +62 (64 voturi)    
    U L U I T O R (Miercuri, 23 mai 2012, 22:00)

    mercedes [utilizator]

    Acest personaj ! Imi da sensatia ca suntem intr-un film SF. Oare cat il costa pe Nastase aceasta declaratie naucitoare, comica, ironica?
    • +5 (7 voturi)    
      Nimic nu-l costa (Joi, 24 mai 2012, 8:47)

      miruna [anonim] i-a raspuns lui mercedes

      individul e penal la randul lui si un foarte bun lingau. Nastase e foarte priceput in promisiuni. I-o fi promis ca-i face statuie, sau cine stie ce vacanta prin Caraibe :) :)
  • +59 (61 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 23 mai 2012, 22:02)

    edi [anonim]

    uite ca mai sunt si oameni cu constiinta in tara asta...ma si miram unde au disparut. Mare noroc cu nenea USL (Toanta si Mami Crina) ca ati reaparut...constiintelor vii. Adevarul e ca pe voi se poate construi Romania de maine, aia pe care ati spalat-o tot voi pe creier in fiecare seara la Antenute si la OTV. De-aia zic... felicitari, orice le spuneti acum poate fi lesne inghitit, inclusiv Alexandru Ioan Cuza.
  • +59 (61 voturi)    
    Citatul exact (Miercuri, 23 mai 2012, 22:06)

    catalin [anonim]

    De fapt ,Grajdan a zis :"In nemernicia mea ,ca un caine turbat ,am muscat mana care m-a platit ,am aratat procuroruilor DNA dosarele ,le-am aratat unde isi ascunde Nastase ouale ...am ras in timp ce stapinii mei se uscau de sete de furaciune prin salile de tribunal."
    E incredibil ,la cum evolueaza lucrurile probabil in curind Ponta va da o ordonanta de urgenta de amnistiere pt Nastase ...
    • +2 (4 voturi)    
      Superb ! (Joi, 24 mai 2012, 9:07)

      defav [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Foarte fain zis, as avea un apel catre Ponta : cind iti vei baga mintile in cap si nu vei mai face numiri de-astea de doi bani ? credeti ca e vreo sansa sa-si revina ?!
  • +43 (45 voturi)    
    O marioneta (Miercuri, 23 mai 2012, 22:08)

    Kypros Salamandros [anonim]

    S-ar intoarce in mormant Alexandru Ioan Cuza ( un adevarat reformator ) daca ar auzi declaratiile acestei marionete .... Sunt vremuri triste pentru Romania, sunt timpuri in care democratia este in pericol.
    Ne vedem la alegerile din noiembrie, acolo unde TREBUIE SA VOTAM IMPOTRIVA MAFIEI USL !
    • +36 (38 voturi)    
      Se instaureaza iar (Miercuri, 23 mai 2012, 22:35)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Kypros Salamandros

      "democratia" privilegiatilor.
    • 0 (2 voturi)    
      curios (Joi, 24 mai 2012, 11:39)

      iriel [anonim] i-a raspuns lui Kypros Salamandros

      din pacate tehnic nu ai cum vota IMPOTRIVA USL, nu exista casuta de vot impotriva (DIN PACATE), poti insa sa votezi cu mai mult de 1 stampila, si daca am vota asa, marea parte a populatiei am da un semnal mare de alarma! Trebuie organizare, dar mai este timp.
  • +44 (46 voturi)    
    hahahah (Miercuri, 23 mai 2012, 22:10)

    MirceaA [utilizator]

    asta-i o replica dintr-un film cu prosti?
    • +28 (30 voturi)    
      Bastos (Miercuri, 23 mai 2012, 22:22)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Am adaptat o replica din filmul "Decebal" spusa de marele actor Gheorghe Dinica in rolul lui Bastos, cel care a aratat romanilor sursa de apa a Sarmisegetuzei.
  • +45 (47 voturi)    
    Uluitor (Miercuri, 23 mai 2012, 22:14)

    sln [utilizator]

    Astia depasesc orice masura. Jos cu ei, urgent!!!
  • +56 (58 voturi)    
    last but not least (Miercuri, 23 mai 2012, 22:14)

    Rezon [utilizator]

    "Buna ziua, ma numesc Grajdan. Balaban Grajdan. De ce m-am gandit sa dau o mana de ajutor dlui Nastase? Foarte simplu. Pentru ca azi se implinesc 26 de ani, 3 luni si 2 saptamani de la ultima aparitie a cometei Halley."

    Revin la o mai veche intrebare: De unde naiba-i scoate Ponta pe toti cretinii astia?
    • +37 (39 voturi)    
      ... (Miercuri, 23 mai 2012, 22:29)

      PedaGogu [utilizator] i-a raspuns lui Rezon

      cretinii nu sunt astia de-i scoate Ponta, ci cei care dau cu stampila. Aia de care spui tu sunt smecheri.
    • +49 (51 voturi)    
      Pepiniera (Miercuri, 23 mai 2012, 22:34)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Rezon

      "De unde naiba-i scoate Ponta pe toti cretinii astia?"
      Se pare ca au o adevarata pepiniera ,cred ca ,de fapt,la Cornu la ferma nu se cresteau gaini ci natarai de genu astuia ...sau poate ca au o baza de antrenament ascunsa in munti ?!
  • +34 (36 voturi)    
    Welcome back to Nastase (Miercuri, 23 mai 2012, 22:18)

    iou [anonim]

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • +50 (52 voturi)    
    Piata Universitati (Miercuri, 23 mai 2012, 22:24)

    Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita [utilizator]

    Daca ei au iesit in piata dirijati de un varan noi toti IMPREUNA nu putem iesi sa inlaturam cu adevarat ciuma rosie ce sta sa vina ?


    Piata Universitatii - 26 MAI ora 17:00
    • -2 (2 voturi)    
      ce se intampla acolo? (Joi, 24 mai 2012, 11:30)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      faceti un flashmob pt ceva? mai multe detalii pls
    • 0 (0 voturi)    
      De acord! (Joi, 24 mai 2012, 19:41)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Nu_vom_ierta_si_nu_vom_uita

      Asta inseamna sambata la ora 17.

      Oameni care ganditi la cele ce ni se intampla, veniti sa protestam impreuna, sa ne solidarizam. Sa aratam ca in Romania exista solidaritate si ca ne pasa de viitorul nostru. Viitorul nostru este si viitorul tarii noastre!
  • +42 (44 voturi)    
    spectacol aberant (Miercuri, 23 mai 2012, 22:25)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Individul nu e intreg la minte sau este inca un incompetent santajat si probabil pus in vreo functie contra acestui serviciu pe care il presteaza pentru `nastase sapte case`

    Sper, sper in continuare ca pe langa acest individ cu constiinta, mai sunt si alti oameni care gandesc si inteleg ce ne asteapta daca usl va acapara puterea dupa locale si parlamentare.
  • +37 (39 voturi)    
    judecatorii (Miercuri, 23 mai 2012, 22:37)

    math [utilizator]

    il vor achita explicand faptul ca se implinesc in curand 2000 de ani de la nasterea lui Decebal.

    SA SE FACA DREPTATE! aceasta este campania agresiva a USL.
    • +14 (16 voturi)    
      La tepe (Joi, 24 mai 2012, 0:00)

      popeu [anonim] i-a raspuns lui math

      unde esti tu Tepes ... doamne ?
      • 0 (0 voturi)    
        Tepes e in manualele de istorie (Joi, 24 mai 2012, 19:43)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui popeu

        E o intrebare retorica neadecvata, important este sa actionam! Nu mai putem sa tragem in teapa pe nimeni la propriu, dar putem protesta la modul evident!
  • +39 (41 voturi)    
    afirmatie in bataie de joc (Miercuri, 23 mai 2012, 22:38)

    moga [anonim]

    Jenant! Nu numai ca e o poveste trista si amara, dar arata mare bataie de joc la adresa romanilor.
  • +37 (39 voturi)    
    Cu cat tupeu minte! (Miercuri, 23 mai 2012, 22:38)

    mircea [anonim]

    Acest Grajdan ori are adeverinta ca este nebun,ori are vre-o boala in stadiu avansat,altfel nu inteleg inconstienta lui in a falsifica grosolan niste acte,crezand ca nu va pati nimic.In fapt ,lui A.Nastase ia facut un rau.Daca pana acum te mai puteai indoi de vina lui A.Nastase,acum ,nici sustinatorii PSD nu mai cred in aceasta vinovatie si sunt oripilati de procedeu.Poate A.Nastase se gandeste sa infunde PSD,de face asemenea gafe?
  • +30 (32 voturi)    
    Perfect! (Miercuri, 23 mai 2012, 22:42)

    fane [anonim]

    Cu cat mai multe argumente istorice pentru a justifica spalarea de cadavre politice cu atat mai bine. O sa ajunga USL in toamna cu procentele de intentie de vot pe minus. Succes pe mai departe si la cat mai multe mizerii de acest gen le urez actualilor guvernanti.
  • +23 (25 voturi)    
    Brinzovenesculeeee.... (Miercuri, 23 mai 2012, 22:45)

    alex [anonim]

    Ce om, ce caracter....
  • +37 (39 voturi)    
    Arestati-l! (Miercuri, 23 mai 2012, 22:50)

    dookuhaka [anonim]

    Rezolvarea acestei mici dileme este simpla:
    1. Acest grajdan trebuie arestat pentru marturie mincinoasa cu implicatii extrem de grave! Dovada ne-o furnizeaza chiar el! Cu ceva ani in urma documentele certificate de el au stat la baza anchetarii lui Adrian Nastase!
    2. Marturia lui grajdan nu trebuie luata in considerare de catre judecatori deoarece este contradictorie, deci mincinoasa. Mai mult, ceea ce sustinea grajdean a fost confirmat, ulterior, si de alti directori ai ISC. Acestia nu sunt contradictorii in adresele pe care le-au semnat prin care cresc valoarea prejudiciului.
    3. Oricum Nastase este condamnat pentru santaj impotriva diplomatului roman. Deci, mai poate primi si pentru foloase necuvenite alta condamnare cu suspendare, odata cu mentinerea celei pentru santaj!
    4. O decizie de conamnare cu executare a lui Nastase & Co ar arata ca justitia este independena. Orice alta decizia a judecatorilor nu face deact sa mentina MCV asupra romaniei
  • +13 (15 voturi)    
    ?!?!? (Miercuri, 23 mai 2012, 23:02)

    Nume [anonim]

    Nea Caragiale se roteste cu viteza luminii in mormant
  • +18 (20 voturi)    
    Senzational! Filmul cu prosti continua! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:04)

    Rezon [utilizator]

    SENZATIONAL!!! E oficial!!Balaban Grajdan minte cu rerusinare! Azi NU se implinesc 150 de ani de la infiintarea de catre Al. I. Cuza a Inspectoratului de Stat in Constructii. Acesti 150 de ani se vor implini pe 4 august 2012.

    Iata dovada irefutabila: http://www.isc-web.ro/sites/default/files/cuza.jpg
    • +4 (6 voturi)    
      A-ncurcat putin ziua! (Joi, 24 mai 2012, 8:28)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Rezon

      De fapt se apropia ziua recusului mereu amanat a lui AN.si nu mai aveau alt motiv de amanare.Acum inteleg graba lui Ponta in to ce face: spalarea lui nastase.
  • +22 (24 voturi)    
    Sincer (Miercuri, 23 mai 2012, 23:14)

    nano2k [utilizator]

    Sincer nici sa-i injur nu imi mai vine, o astfel de explicatie este una dintre cele mai mari jigniri pe care am simtit-o.

    Sa le zic "Rusine!"? Cui? Cui ii pasa de acest cuvant?

    Eu unul multumesc dlui Copilot ca ne arata adevarata fata a USL-ului. Sper si eu sa vada cat mai multi români ce inseamna "dreptatea" si "adevarul" lor.
  • +24 (26 voturi)    
    Salut! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:23)

    george [anonim]

    Nu stiam ca mai exista pnl. Crin Antonescu este degeaba si inexistent, si-a tradat doctrina propriului partid si tara de dragul unei razbunari personale,
    Tara are nevoie de un presedinte cu caracter, un om puternic, care sa puna interesul national mai sus de interesul propriu sau de partid, nu de un facator de strutocamile.
    Eu nu as vota un caine de-a lui Poanta.
    Tara a luat-o intr-o directie gresita, se indreapta spre neo-comunism, pardon, socialism; cei care intelegeti, treziti-va.
    Democratia liberala este o solutie, o cale de mijloc, non-extremista, ce pune omul, individul si nevoile lui in primul plan,
    Tara si adevaratii fii ai tarii nu au nevoie de pomeni electorale, ei au nevoie de prezent si viitor
    • 0 (0 voturi)    
      Socialism de sarada pana trec alegerile (Joi, 24 mai 2012, 19:51)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui george

      Discursul politic in Romania trebuie modificat.

      Politicienilor sa le fie frica de ceea ce scot pe gura! Ori astia dorm pe ei in Parlamentul tarii, cand nu-si fac afacerile personale. Ei nu se afla acolo pentru tara, pentru cei care i-au votat, ci pentru interesul personal.

      Atata timp cat exista electorat care face rabat de la demnitate, cumparat cu kkt-uri, nimic nu va fi de calitate.

      Da. Si degeaba facem constatari online si luam +.
      Importanta este actiunea, reactiunea la actiunesi ce se stabileste prin asta.
  • +18 (20 voturi)    
    masina timpului... (Miercuri, 23 mai 2012, 23:24)

    hmm [anonim]

    si uite asa, pontanescu a inventat masina timpului. Tocmai ne-am intors in timp cu 8 ani. A inceput jaful si bataia de joc. Nesimtire pe fata, ipocrizie si mizerie fara margini din partea acestor slujbasi ai comunistilor reveniti la putere. Vai de capul nostru. Despre PNL ce sa mai spun... a existat candva. Imediat ce masinaria PSD incepe sa functioneze, o sa le traga un sut in fund la pnl-isti, de nu o sa poata sta pe scaun cu saptamanile. Chukii va avea in sfarsit un motiv sa lipseasca de la parlament: concediu medical.
  • +18 (20 voturi)    
    HALUCINANT! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:29)

    Marian [anonim]

    NU sunt cuvinte pentru asa ceva. Traim o vesnica nenorocire cu oamenii astia. Duca-se in vagaunile de unde au iesit ca ne distrug viitorul.
  • +18 (20 voturi)    
    Atentie - Politizarea institutiilor! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:35)

    george [anonim]

    Acel biet om ce vorbeste este condus de teama. Il cunosc personal. Daca nu ar fi santajat, nu ar face un asemeneaa gest, sa-si insuseasca o fapta necomisa. Implor, pe oricine poate face ceva pentru sabotarea acelor neocomunisti, sa faca. PENTRU VIITORUL NOSTRU! Cei cu sange latin...
  • +12 (14 voturi)    
    Scarba m'apuca... (Miercuri, 23 mai 2012, 23:36)

    Un roman caruia'i vine sa-si ia campii... [anonim]

    (null)
  • +13 (15 voturi)    
    TARE ceva TARE!!! (Miercuri, 23 mai 2012, 23:38)

    CristiRu [utilizator]

    VLAD TEPES ar trebui sa te sarbatoreasca pe tine domnule!!
  • +13 (15 voturi)    
    subtil (Miercuri, 23 mai 2012, 23:42)

    alex [anonim]

    cata indignare si ce credula e lumea...cat de naiv sa fi ( ca sa folosesc un eufemism ) ca sa crezi asa ceva? adica : usl "i-a bagat sula in coaste" individului asta si acesta s-a executat? asa, de o maniera prosteasca si inutila ( pt ca in faza aceasta a procesului aceasta renuntare NU ARE NICIUN EFECT ! ) deci, cine l-a impins pe acesta de la spate in acest scandal ( in care acum este expus penal ), cand singurul rezultat evident (deocamdata) acesta reactie (justificata) de indignare ?!
  • +17 (19 voturi)    
    sincer (Miercuri, 23 mai 2012, 23:53)

    visio [anonim]

    si sper sa ma iertati pentru ceea ce voi spune, cred ca guvernul leui Ceausescu a fost mult mai competent decat ce avem noi azi; in 20 de ani dela comunism vedem coruptie genralizata, vedem incompetenta vecina cu genocidul, etc; deciziile clasei politice de dupa 89 a ruinat Romania; indivizi ca acest papagal cu 1000 de nume, erau executati pe vremea lui ceasca...
    da` nu-i bai, vin alegerile si vom putea schimba cateva realitati triste din tara noastra; vom putea scoate in afara legii psd, vom putea sa avem o justitie corecta care condamna criminalii, coruptii, hotii si turnatorii.
    abia astept sa vina alegerile.
    • -3 (11 voturi)    
      Eu, sarac fiind, am numai visele mele. (Joi, 24 mai 2012, 1:46)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui visio

      Sarac sunt !

      De invatat am invatat !

      USL si PDL sunt aceiasi mafioti, se acopera unii pe altii pana li se prescriu pedepsele sau revin ei insisi la putere.


      NU acept mafioti si votez cu Nicusor Dan !
      • +1 (1 vot)    
        perfect (Joi, 24 mai 2012, 20:16)

        Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

        Ehee, buna alegere, un doctor in matematica, creator de programe pt adus inapoi in tara inteligenta care ne paraseste in fiecare an prin universitatile din vest, bonus asociatia "salvati bucurestiul"

        pacat de minusurile luate aiurea doar pt ca ti-ai permis sa spui ca pdl-u-i de porc.
        deh, fief de postaci pedelisti hotnews-u' asta...
  • +16 (18 voturi)    
    Caragiale pur si simplu (Joi, 24 mai 2012, 0:04)

    Vasile D [anonim]

    se pare ca justitie merge mult mai repede inapoi decat inainte
  • +18 (20 voturi)    
    jos comunistii! (Joi, 24 mai 2012, 0:32)

    I [utilizator]

    din pacate, avem conducatorii pe care ii meritam. Data viitoare fiti mai atenti pe cine votati!
  • +20 (22 voturi)    
    de amuzament ... (Joi, 24 mai 2012, 0:51)

    Doru [anonim]

    nu stiu daca ati observat : postacii usl-isti s-au facut mici , nimeni dintre comentatorii articolului nu a indraznit sa zica ceva pozitiv referitor la nastase !
    toate comentariile au un procent de 100% voturi pozitive ;)
    rusine pnl !!! ce pret penibil platit ca sa accezi la guvernare !
    • +1 (3 voturi)    
      mazeta (Joi, 24 mai 2012, 9:00)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      l-a mai vazut cineva in ultima vreme pe acest vajnic aparator al cinstei?

      da-ne un semn prietene, si explica-ne cum sta de fapt treaba, ca noi nu intelegem...
  • +7 (9 voturi)    
    nastase nevinovat (Joi, 24 mai 2012, 1:10)

    demostene [anonim]

    regimul basist l-a prigonit, acum se face dreptate.

    Pe decablogulmuschetarilor, se si vede.
    • 0 (0 voturi)    
      Hum... (Joi, 24 mai 2012, 19:58)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui demostene

      Sper ca e o poveste despre non-prigoana.

      Eu am auzit o poveste de la Cornu.
      Si cred ca e una credibila 100%.

      O poveste venita de la cineva considerat prea mic ca sa faca impresia ca are si constiinta critica si care a fost de fata la niste negocieri.

      Asa ca nu cred o iota din ce spuneti acolo.

      * Apropo de Prigoana - e cineva interesat ca asta isi face campania electorala cu adolescenti de liceu?! Cu people sub 18 ani?! Eu am vazut asta cu ochii mei.
  • +13 (15 voturi)    
    scuza (Joi, 24 mai 2012, 1:17)

    paraipan [utilizator]

    Constantin Adrian Balaban Grajdan featuring Alexandru Ioan Cuza. Moaaaaaaaa !!! Ba ej nebun ?
  • +16 (18 voturi)    
    Ponta si gasca lui (Joi, 24 mai 2012, 1:32)

    Paul Atreides [anonim]

    Ne tot intrebam de unde ii scoate Ponta pe toti astia si de ce nu se gasesc printre ei oameni care sa ne convinga, pertinenti, cinstiti, profesionisti, etc....pai eu am ajuns la concluzia ca prin USL nu se gaseste asa ceva pur si simplu. Ei nu promoveaza profesionismul ci tupeismul, in plus cred ca nici un om, repet OM, cu capul pe umeri si cu bun simt nu-si asociaza numele de aceste specimene abjecte...
    Eu sunt apolitic, dar pe onoarea mea, am sa incerc sa-i conving pe toti pe care ii cunosc sa nu voteze asa ceva fiindca ne ducem naibii cu totii!
  • +9 (15 voturi)    
    Mafioti am fost, mafioti suntem inca (Joi, 24 mai 2012, 1:44)

    E halucinant: Bine ati revenit in anii 90 [anonim]

    Mafiotii se scapa intre ei!

    PDL sau USL sunt aceeasi mafioti !!!!

    Cand ajung la putere se sapa unii pe altii !!

    Eu, fiind sarac si umil, il votez pe Nicusor Dan !!

    Nu votez pentru niste mafioti ca sa castige alti mafioti !!!
  • +17 (19 voturi)    
    MITING!!!! (Joi, 24 mai 2012, 2:32)

    gelu jelescu [anonim]

    Vineri, la 19.00, in Piata Universitatii!!!

    Nesimtirea si prostia se platesc!!!!

    Join and share: http://www.facebook.com/events/196626770459847/
  • +23 (25 voturi)    
    cum e posibil? (Joi, 24 mai 2012, 4:31)

    revoltat [anonim]

    cum e posibil ca o persoana sa hotarasca peste noapte sa "renunte" la bani care NU-I APARTIN lui, ci unei institurii de stat, banii celor care platesc taxe, banii nostri!!!!!!! Cata "bunatate" din partea acestei marionete deturnate!
    Pe 1 iunie Fiscul le va sterge datoriile baronilor PSD cu ocazia zilei copilului si tot asa :-))))) Pana la alegerile din toamna vor jefui cat vor putea (se pare ca POT fara nici o jena) iar apoi vor turna comisioanele la bugetul de campanie.
    Romani treziti-va!!!!! Altfel mafia PSD ne va duce la sapa de lemn
  • +2 (4 voturi)    
    Balaban: o constiinta de unealta (Joi, 24 mai 2012, 6:29)

    hcr [anonim]

    Acum constiinta mea de unealta ma obliga sa uneltesc inca odata ... de data aceasta impotriva banilor publici!
  • +11 (13 voturi)    
    Demisie (Joi, 24 mai 2012, 7:52)

    Decretel [anonim]

    Ponta trebuie sa-si dea demisia ! El l-a pus in functie pe ,, Cinstit-ul " , desi stia ca este implicat in procesul cu Adrian Nastase .
  • +12 (14 voturi)    
    mafia la masa cu guvernul ponta ! (Joi, 24 mai 2012, 8:15)

    geo [anonim]

    Surse guvernamentale spun că ” Balaban a întocmit şi trimis adresa la Înalta Curte, în secret, fără a o trece prin registratură aşa cum prevede legislaţia şi acea adresă nici nu a fost contrasemnată de secretariatul general al instituţiei, cum impune legea. Balaban-Grăjdan şi-a făcut singur un registru la cabinet, unde a înregistrat adresa pentru a nu afla nimeni de ea. Circuitul documentelor instituţiei guvernamentale este stabilit printr-o hotărâre de guvern care este în vigoare, şi cine nu-l respectă comite abuz în serviciu”.

    http://www.blogary.ro/2012/05/e-oficial-mafia-e-la-guvernare-guvernul-intervine-in-stil-mafiot-in-justitie-ponta-trebuie-sa-si-dea-demisia/
  • +9 (11 voturi)    
    armata e cu...ei (Joi, 24 mai 2012, 8:23)

    geo [anonim]

    “…..Constantin Adrian Balaban Grajdan (colonelul pensionar Balaban) – omul lui Marian Vanghelie care a condus ISC …….. a avut grija sa transforme ISC intr-o unitate militara si a angajat pe functii de conducere peste 20 de colonei si generali pensionari de armata, cu salarii uriase. …”

    A facut-o cu ani in urma cand a fost pus prima data pe postul ala, in guvernarea PDL-PSD.
    Ulterior a fost dat afara de Boc.

    Acum a revenit pe functia de sef. Aia sunt probabil tot acolo.
    Nu-s “reactivati” .
    Doar… angajati
    Adica primesc salarii grase pe langa pensiile alea “nesimtite”.
  • -4 (8 voturi)    
    Ma amuzati teribil revoltatilor... (Joi, 24 mai 2012, 8:49)

    Cristi [anonim]

    Imi place ca in nici unul din miile de articole sau in comentarii nu am reusit sa citesc exact care este prejudiciul creat. Se arunca asa niste sume dar e clar ca nimeni nu are habar de unde provin acestea. As vrea sa aud niste argumente logice si documentate si nu doar lamentari penibile gen hotii , nenorocitii etc.
    Comentariul meu probabil va fi inteles gresit in ideea ca iau apararea cuiva dar nici nu prea am alta asteptare...
    • +2 (8 voturi)    
      ptr cristi (Joi, 24 mai 2012, 11:03)

      ddaniel [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Revoltatii te roaga sa citesti un pic mai sus ,unde scrie 84 de miliarde prejudiciu.Ti se pare putin?Ce sunt banii lui masa de acasa sa renunte la prejudiciu?
      • +1 (3 voturi)    
        Abordarea puerila a tututor ma enerveaza (Joi, 24 mai 2012, 11:50)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui ddaniel

        Citeste ce am scris eu... Suma precizata de tine din ce provine ? Cum exact au ajuns la ea.
        Pe mine asta m-ar interesa ca si argumente ca sa-mi fac o parere nu opiniile diversilor care incep sa cred ca isi varsa frustrarile din alte domenii facand comentarii.
        • +1 (5 voturi)    
          prejudiciatul (Joi, 24 mai 2012, 12:13)

          valabill [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Suma provine din banii firmelor obligate sa dea bani pentru campania electorala a PSD. Ele ipotetic dadeau banii ISC,dar banii nu au mai ajuns acolo.Bani neincasati deci prejudiciu. Bineinteles ca nu esti un naiv ci doar un troll psd dar ai grija si tu si sefii tai ca rabdarea noastra nu mai exista. Mai devreme sau mai tarziu dreptatea se va face. Si nu ma refer la justitie.
          • +1 (1 vot)    
            Ma amuza paranoia voastra (Joi, 24 mai 2012, 16:53)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui valabill

            Incerc doar sa va arat ca nu abordati corect problema. Atata timp cat va limitati la a tipa si a arunca invective de fapt faceti un deserviciu societatii civile.
            In rest ma sterg la fund cu rabdare voastra pt oricum cand va ajunge la limita probabil se va indrepta in directia total gresita... asa ca nu imi fac grija pt "sefii mei" (asta asa ca sa alimentez paranoia celor care nu inteleg notiunea de ironie )
  • +8 (10 voturi)    
    La puscarie (Joi, 24 mai 2012, 8:50)

    Ion [anonim]

    Sper sa-si gaseasca constiinta la puscarie ! Procurorii trebuie rapid sa ii intocmeasca un dosar penal pentru abuz in serviciu contra intereselor publice. Cum poti sa spui ca renunti la daune cand nu e vorba de banii tai ? A mostenit institutul de la ma-sa ?
    • 0 (0 voturi)    
      Auditul din institutie nu arata nimic pentru boi (Joi, 24 mai 2012, 20:03)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Orice psiholog bun, poate discerne corect dincolo de expozeul aberant, catre presa al individului.
      Si e clar ca minte de ingheata apele.
  • +7 (9 voturi)    
    Scenariu (Joi, 24 mai 2012, 8:51)

    dorin bretan [anonim]

    Bombonel dupa spalarea petelor devine candidat prezidentiabil .Lliberalii din nou pe tusa si PSD la toate butoanele.
  • +7 (9 voturi)    
    Doamne (Joi, 24 mai 2012, 8:51)

    Cucuveaua [utilizator]

    Declaraţii mai aiuritoare ca acestea nu am auzit. Se poate ca acest om să mai rămână în funcţie şi să nu fie trimis urgent la puşcărie? Păi ce are împlinirea a 150 d e ani de când Cuza a înfiinţat această structură cu datoriile şi cu furtişagurile lui Năstase?!
    Treziţi-vă, oameni buni!
    Astfel de porcării şi de minciuni nici Ceauşescu nu-şi permitea!
  • +5 (7 voturi)    
    ponta,ponta,ponta... (Joi, 24 mai 2012, 9:00)

    dald [anonim]

    ce faci puiule? ingropi ceea ce a facut base?
    daca d-nul nastase e nevinovat , de ce faci asta?

    da..calare pe DNA....

    sa inteleg ca BASESCU chiar a facut ceva?

    eu asa vad acum....
  • +6 (8 voturi)    
    perfect (Joi, 24 mai 2012, 9:00)

    vlad stoica [anonim]

    imi vine sa vomit.
  • +6 (8 voturi)    
    Alo d-nul Antonescu te-ai trezit? (Joi, 24 mai 2012, 9:08)

    SISI [anonim]

    Te-ai trezit nene? Fugi repede si desfa conventia cu PSD si intra in Opozitie , ca altfel ramai pe drumuri.Alo mai e cineva cu capul pe uneri in PNL? ALOOOOO ati ajuns niste marionete in mana lui Felix si alui Bombo...RUSINE !
  • +5 (7 voturi)    
    tara lui Caragiale si Ionesco (Joi, 24 mai 2012, 9:08)

    obi wan kenobi [anonim]

    In tara unde s-au nascut Eugen Ionesco si Caragiale
    nici nu se putea un mai bun exemplu de personaj care
    sa ne aminteasca de cele ale maestrilor.
    Vin rinocerii ! Curat murdar, coane Iancule !
  • +4 (6 voturi)    
    Nimic nu e ce pare a fi (Joi, 24 mai 2012, 9:17)

    Mioritza [utilizator]

    Citind marea majoritate a comentariilor de aici ai putea avea ferma convingere ca traim intr-o tara normala,cu o majoritate de oameni inteligenti ,educati si cu simtul dreptatii.Realitatea este ca la o simpla ocheada aruncata peste vreun sondaj de opinie, comandat sau necomandat,simti ca te loveste Tyson si te trezesti la realitate.Romania?Absurdistan? Ce nume i s-ar potrivi mai bine acestei tari?
    P.S. Ce ar fi daca onorabilii comentatori de articole de pe Hotnews si nu numai, s-ar cunoaste si ar gasi o modalitate de a se uni intr-o forma...ceva? Hmm,nu prea cred,prea mult bun simt!
    • -1 (3 voturi)    
      Bunul simt (Joi, 24 mai 2012, 10:30)

      Cel [utilizator] i-a raspuns lui Mioritza

      Nu ai auzit ca tot bunul simt a fost confiscat de Antenescu?
    • 0 (2 voturi)    
      Hmmm.... (Joi, 24 mai 2012, 11:02)

      Kata [anonim] i-a raspuns lui Mioritza

      De ceva timp ma gandesc sa gasesc o modalitate de a pune la treaba forta internetului. Ma gandesc la ceva ce poate fi inregistrat legal la tribunal dar care sa functioneze dupa un statut draconic, adica cei ce sunt votati sa aiba mandat nu 4 ani ci atat timp cat au suportul alegatorilor autorizati de pe net. Ai gresit ai zburat... Vorbesti si votezi deciziile majoritatii de pe net. Astfel devenim toti "parlamentari", cu acces direct la decizii, trebuind sa participam activ la treburile cetatii... Astfel putem pune la respect mafia transpartinica ce ne amaraste existenta. Deoarece nu ma simt competent sa finalizez un asemenea demers, singurul lucru pe care-l pot face este sa lansez ideea.... P.S. Nu e vorba de un partid al piratior. Acele partide functioneaza tot dupa regulile "lor". Aici regulile sunt ALTELE. P.S. 2 Sunt cu ochii pe net si astept opinii.
      • +1 (1 vot)    
        "suportul alegatorilor AUTORIZATI de pe net"..... (Joi, 24 mai 2012, 13:38)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Kata

        Mi-a placut...doar alegatorii autorizati.....de catre cine?
        Si cum?
        Democratie, dar nu pentru catei...asa suna ideea ta.
        • -1 (1 vot)    
          Ca de obicei nu ai inteles nimic... (Joi, 24 mai 2012, 13:59)

          Kata [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          In bucataria unui partid isi dau cu parerea membrii acestuia. Alegatorii "autorizati" sunt membri inregistrati oficial cu nume si prenume si in baza unui cont isi pot da cu parerea. Altii, adica cei ca tine nu pot vota acolo. Acum ai inteles?
  • +3 (5 voturi)    
    ?? (Joi, 24 mai 2012, 9:19)

    elis [anonim]

    mda! cumva institutia care este condusa de acest individ este de stat?Sigur e de stat pt.ca un privat nu si permite asaceva.Pai daca era vorba de bani dela mama lui de acasa era altceva dar asa.......... ne am saturat de cozi de topor.Acest individ tremura sa nu i se ia scaunul (fotoliul) adica se da dupa vremuri.Alex.Ioan Cuza i ar face altceva individului.Cat o sa mai profite unii de institutiile statului?
  • +3 (9 voturi)    
    Tupeu,nesimtire...... (Joi, 24 mai 2012, 9:23)

    tucalouisa [utilizator]

    Ne -am complacut in multe situatii fara a lua atitudine.Acest domn Nastase nu avea voie sa mai apara in fata natiunii cel putin cinci ani,din bun simt,din educatie ori pentru faptul ca este vinovat .Iar nebunul ala care sterge el datoriile,legati-l ........ Pacat de dl Ponta ca este aliat cu asemenea hahalere.Dar poate nu e prea tarziu sa .......
  • +5 (7 voturi)    
    :( (Joi, 24 mai 2012, 9:35)

    cvi [utilizator]

    Mediocritatea sau prostia pot fi acceptate.
    Dar aici nu e vorba de nici una dintre ele. Aici e vorba despre prosteala. Astia invart lucrurile crezand ca nimeni nu se prinde.
    Sunt de acord ca majoritatea votantilor din Romania sunt prosti, dar, totusi, nu toti avem 4 clase!
  • +3 (5 voturi)    
    Solutia (Joi, 24 mai 2012, 9:40)

    dorin bretan [anonim]

    Institutiile statului sunt Infestate cu slugile PSD . Numai in stada se mai poate face ceva pentru schimbarea optiunilor romanilor care inca nu inteleg ce se intampla
  • +2 (4 voturi)    
    Baiatul asta.. (Joi, 24 mai 2012, 9:57)

    catalin_mattei [utilizator]

    baiatul asta ar trebui dat afara chiar astazi.. ceea ce a facut el este dincolo de pupincurismul ordinar o prostie cat casa.. prin acest gest el face mai mult rau exact cui dorea sa-i faca bine... exista o vorba romaneasca: prostia se plateste!
  • +3 (5 voturi)    
    Explicatiile sefului ISC (Joi, 24 mai 2012, 9:57)

    ionita [anonim]

    UNDE AM AJUNS-Angajati subordonati Primului ministru fosti ofiteri ALIENATI MINTAL.
    Nu am crezut vredata ca se poate ajunge pina aici ,sa se apeleze la asemenea POTLOGARII ca sa-l spele pe Nastase.
    ASTIA NU-S GUVERNANTI SUNT O SLEAHTA DE HOTI.
  • +5 (7 voturi)    
    ...stie ea OLANDA DE CE? (Joi, 24 mai 2012, 9:57)

    ARKAN [anonim]

    ...iata de ce are dreptate OLANDA!
  • 0 (2 voturi)    
    Ce bine! (Joi, 24 mai 2012, 10:11)

    anion [utilizator]

    Daca decizia de condamnare la doi ani cu executare a lui Nastase era definitiva, Spania ar fi boicotat organizarea finalei UEFA la Bucuresti si ar fi propus desfasurarea finalei chiar la ei acasa. Grajdan ne salveaza si de la o finala de supercupa a Europei deoarece in afara de cei 150 de ani revendicati, urmeaza inca 4 ani pana cand Mircea Sandu va aduce o Supercupa la Bucuresti!
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Joi, 24 mai 2012, 10:17)

    Andrei [anonim]

    Astia vor voturi? Vor pleca in sange... Vor ceda romanii si vor inrosi strazile cu sangele acestor porci.
  • +4 (6 voturi)    
    juristu lui peste (Joi, 24 mai 2012, 10:22)

    adonis84 [utilizator]

    Auzi la el, renunta la recuperarea prejjudiciului, parca ar fi prejudiciat'o pe ma**. Uita'te in jur...
  • +3 (5 voturi)    
    asta ori e bolnav, ori.... (Joi, 24 mai 2012, 10:28)

    costica [anonim]

    Daca in 2008 a fost fortat de careva sa faca asta, a fost "unealta" cuiva cum declara el, acum poate sa spuna adevarul..
    Dar sa vii acum ca te-a "obligat constiinta" sa restabilesti adevarul fara sa explici CE si CUM a fost, este de-a dreptul halucinant!!
    Chiar nu-l trezeste nimeni, va faceti de ras daca nu explicati ce s-a intamplat cu ametitul asta care face astfel de fapte si afirmatii !!!
    JALE !!!!
    Asta este toata adminsitratia publica romaneasca, niste incompetenti politruci, TOTI, de 20 de ani.
    Pleaca unii si vin altii. ATAT.
  • +5 (9 voturi)    
    viitorul dnlui Nastase (Joi, 24 mai 2012, 10:31)

    Prorocul [anonim]

    "Cum nu vi tu Tepes doamne .... ca punand mana pe ei .... "

    Nastase o sa isi ia un pl#mb in cap mai devreme sau mai tarziu .... mamaliga sta si coace.. dar mai devreme sau mai tarziu explodeaza.. si el forteaza lucrurile puternic spre zona in care oamenii or sa isi faca dreptate... si asta nu o sa se intample pasnic... pentru ca nu o sa fie regie ... nici rebeliune... nici, revolutie... nicilovitura de stat ... o sa se faca in mod controlat si organizat ... cu tine sigure ... Nastase os a fie cap de lista ... pentru ca nu il mai suporta pamantul ... si pentru ca puscaria ar reprezentaun concediu de 5 stele pentru el ... indeajuns cat sa multumeasca masele ce doresc razbunare ....


    Tu NASTASE !!! Ia aminte la comentariul asta!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Mda (Joi, 24 mai 2012, 10:44)

    ion [anonim]

    S-a pus masinaria in miscare.
    Pasul unu dat jos guvern. Pas doi schimbat sistem de vot, Pas trei schimbat lege suspendare presedinte si atributiile CCR. Urmeaza pas 4 dat jos Basescu. Pas 5 imfruptare din ciolan. Intre timp nu uita ca trebuie scosi basma curata niste omuleti influenti din partid. Acuma ne-am prins de ce s-a tot amanat procesul. De asta ca sa se poate retrage din proces partea civila. La urmatorul termen o sa vina judecatorii si tot cu ceva motiv halucinant de genul daca partea civila s-a retras la 150 de la Cuza, noi zicem ca nu mai trebuie proces pentru ca sunt 150 de ani de la spuneti voi un eveniment.

    Sunt 2 lucruri care pot strica partea cu ciolanul: 1. Noi cand mergem la vot; 2 se duce dracului treaba in Grecia si Europa este pe tobogan, eu sper ca inconstienta USL nu ii asa de mare, dar totusi mie frica de inconstienta lor
  • -1 (1 vot)    
    O tempora (Joi, 24 mai 2012, 10:51)

    valabill [utilizator]

    Hipointeligentul asta nu ar trebui sa pomeneasca numele marelui domnitor. Nu de alta dar daca ar fi si acum Cuza l-ar fitrimis in piata cu ocaua legata de gat.
  • +2 (4 voturi)    
    Nu pot sa cred! (Joi, 24 mai 2012, 11:07)

    Sabin [anonim]

    Nu pot sa cred ca in secolul 21 un individ poate apare cu asemenea declaratii fantasmagorice si nu este demis in secunda 2.Justitia judeca daca Nastase este sau nu vinovat, asta e alta treaba, ar acest individ nu poate decide vis a vis de banii publici!Sau poate?
    Daca da rusine celor care l-au numit si care fac jocurile!
  • -1 (1 vot)    
    pentru un efect cat mai bun (Joi, 24 mai 2012, 11:51)

    semiom [utilizator]

    pentru un efect cat mai bun ar trebui sa transmitem acest link cu reportajul la cat mai multe persoane. Putem schimba lucrurile...
    Pentru altceva....

    Sunt câteva sute de persoane care au citit Divina Carte. ACEASĂ CARTE NU ESTE SCRISĂ DE UN OM! Oricine citeşte cartea conştientizează că iniţiatul roman Gheorghe Olteanu este cel care a recepţionat prin Auz Divin şi transcris aceste revelaţii
    Ea este carte de ŞTIINŢĂ (materie, antimaterie, particule elementare-toate, forţe nucleare, Big Bang, găuri negre, ADN, etc) şi credinţă.
  • +4 (6 voturi)    
    Noastalgic (Joi, 24 mai 2012, 11:58)

    irinel [anonim]

    Fratilor, dupa doar cateva saptamani de USL (Umbre Si Lighioane) cred ca vreau sa ma intorc la "dictatura" PDL, cand, hai sa fim seriosi, nu vedeam scenarii dinastea, pe fata. Eu am dus-o bine, am treuct cirza, facand economii, ca de altfel multi alti romani si era liniste si pace.
    Mi-e dor de politica dusa de Ro cu MRU, mi-e dor sa-l aud vb la Tv, e sincer, cred ca Ponta asta e personajul care stapanete cel mai bine arta disimularii, cel mai bun in asta.
    Pdl - mult mai umani si mai cu bun simt decat Umbrele astea de polititceni - vreau inapoi
  • -1 (3 voturi)    
    nema bani pt securisti (Joi, 24 mai 2012, 12:12)

    tatiana c [anonim]

    Am intrat in panica aseara cind am citit ce se intimpla in Romnia zilele astea. Atitia pasi inapoi in privinta justitiei. Si atitudinea, totul pe fata, si cu cita agresivitate. Pe de alta parte, din ce o sa supravietuiasca regimul lui Nastase? Vin vremuri si mai grele, nu mai vin bani din Grecia, nu mai vin bani din UE. De la populatie de unde sa mai fure?
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt curios (Joi, 24 mai 2012, 12:18)

    Miihai [anonim]

    care e adevarul, mai ales ca ambele situatii pot fi adevarate. Fie Nastase are un dosar fabricat si aia nu au nici o dovada ca s-au furat banii, fie chiar s-au furat si incearca sa acopere urma.
  • +1 (3 voturi)    
    Explicatia sef ISC (Joi, 24 mai 2012, 12:25)

    ION CD [anonim]

    Ce legatura o fi in capul acestui "SEF" , intre constiinta sa si LEGE, .
    Pe banii cui decide ca statul sa nu mai recupere paguba.

    Faptele penale trebuie sa le apere ca rasplata pentru numire???!!!
  • -1 (1 vot)    
    despre caracteru` penal al constiintei... (Joi, 24 mai 2012, 13:11)

    capatu` satului [anonim]

    tovarashului grajdar balang;

    retragerea constituirii de parte civila are efecte juridice, in materie penala, egale cu 0,

    nu faceti confuzie intre procesu ` civil si cel penal;

    pt. necunoscatori, am sa subliniez ca procesu` civil este guvernat de princiul disponibilitatii (judecatoru` se pronunta in limitele investirii sale cu cereri, exceptii, aparari formulate de catre parti), pe de alta parte, in cadrul procesului penal instanta are rol inchizitorial;

    strict la constituirea de parte civila a isc, iisc sau cum s`o fi numind autoritatea condusa de tovarashu` grajdar balang, am sa subliniez faptu` ca spre deosebire de persoanele fizice sau juridice ce au libertatea de a decide daca se constituie sau nu parti civile: AUTORITATILE PUBLICE AU OBLIGATIA DE A SE CONSTITUI PARTI CIVILE: IN ACEST SENS SUNT DISPOZITIILE ART. 221 ALIN. 4 COD PROCEDURA PENALA COROBORAT CU ART. 145 COD PENAL, - RESPECTIV DISPOZITIILE DIN CODU` DE PROCEDURA PENALA AU CARACTER DEROGATORIU DE LA PRINCIPIUL DISPONIBILITATII PARTILOR ,obligand sefu` grajdar sa se constituie parte civila, renuntarea sa de la constituirea de parte civila AVAND CARACTER PENAL - in spirit`u acesteui orientari exista si hotarari pronuntate...

    io speram ca dnau` sa`l umfle deja pe grajdar, da se pare ca spiritu` combativ incepe sa apuna la aceasta structura,

    din moment ce dosaru` nu este judecat de madam pivniceru` sau madam costiniu exista sanse pt. pronuntarea unei hotarari corecte si legale,


    suntem saraci, da` nu suntem prosti.
    • +1 (1 vot)    
      erata (Joi, 24 mai 2012, 20:23)

      Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui capatu` satului

      ... suntem saraci (cu duhul) da' nu (recunoastem ca) suntem (si) prosti.

      noua deviza a pdl? :))))))
  • -1 (1 vot)    
    Atentie la prescriere!! (Joi, 24 mai 2012, 16:20)

    Marian [anonim]

    Totul este o smecherie, ca sa se traga de timp in procesul Trofeul Calitatii, pana la prescriere. Nastase va scapa de puscarie, Ponta va deveni mare erou (din "Micul Titulescu", "al doilea Cuza Voda", iar Grajdanul nostru va primi un premiu de consolare. Sa fim atenti!
  • 0 (0 voturi)    
    Atat! (Joi, 24 mai 2012, 20:07)

    Clop [utilizator]

    Trasul de timp cu prescriere, se poarta. Nastase scoate din maneca asi si iepuri din palarie si il scoate holografic si pe Cuza, pentru ca are spate, pentru ca Justitia in Romania este nauca si pentru ca are "gioalele" puterii.
  • 0 (0 voturi)    
    HALUCINANT! (Vineri, 25 mai 2012, 20:45)

    bonanza [anonim]

    HALUCINANT! Asta chiar ne ia de prosti!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by