VIDEO UPDATE Curtea Suprema a amanat din nou dosarul Adrian Nastase - Trofeul Calitatii, dupa ce unul dintre avocatii fostului premier nu a venit la sedinta

de Attila Biro     HotNews.ro
Joi, 10 mai 2012, 8:11 Dosare Anticoruptie


Adrian Nastase
Foto: Hotnews
Curtea Suprema a amanat din nou, joi, dosarul "Trofeul Calitatii", deoarece unul dintre avocatii lui Adrian Nastase, Corneliu Liviu Popescu, nu a fost prezent in sala pentru a-si sustine cererile si exceptiile de neconstitutionalitate. Instanta a decis amendarea avocatului cu 2.000 de lei.

Aparatorii lui Nastase au depus joi la dosar peste 20 de cereri si exceptii de neconstitutionalitate, printre care recuzarea procurorului de sedinta, suspendarea procesului sau o exceptie privind termenul de prescriere.

Urmatorul termen este programat in data de 16 mai.

ICCJ a judecat joi un nou termen al recursului in dosarul Adrian Nastase - Trofeul Calitatii, in care fostul premier a fost condamnat la doi ani de inchisoare cu executare. Pe 2 mai dosarul a fost din nou amanat pentru ca avocatul angajat de Bogdan Popovici este internat in spital si a trimis un document prin care dovedeste imposibilitatea de a se prezenta la instanta. Pe 27 aprilie Nastase a cerut amanarea pentru ca era preocupat de activitati politice.

In acest dosar, Adrian Nastase a fost condamnat la doi ani de inchisoare cu executare. In cazul in care recursul formulat de avocatii lui Adrian Nastase va fi respins, fostul premier va fi obligat sa isi ispaseasca pedeapsa de doi ani de inchisoare. De asemenea, completul de cinci judecatori poate sa admita recursul si sa dispuna o alta solutie.

Pe 27 aprilie Nastase a solicitat prin intermediul unui avocat amanarea procesului pentru a-si pregati apararea. Un consilier personal al lui Nastase a precizat ca liderul PSD a transmis si un document in care spune ca in acea perioada avea programata o deplasare la Strassbourg, dar ca a intrerupt aceasta deplasare din cauza motiunii de cenzura. De asemenea unul din aparatorii lui Adrian Nastase nu s-a prezentat la instanta din cauza unor probleme medicale.

Judecatoarea Livia Doina Stanciu, presedinta completului de judecata si presedintele ICCJ, a anuntat pe 27 aprilie ca nu va mai acorda vreo amanare pentru angajarea de avocati. Ea a mentionat ca nu va mai acorda dupa data de 2 mai niciun termen pentru pregatirea apararii sau angajarea de avocati.

Inalta Curte de Casatie si Justitie a mutat recursul in dosarul Trofeul Calitatii - Adrian Nastase din 21 mai in 23 aprilie. Potrivit reprezentantilor ICCJ completul care judeca recursul a dispus preschimbarea termenului din oficiu pentru celeritatea procesului.

Recursul va fi judecat de un complet de cinci judecatori ai Inaltei Curti. In cazul in care recursul formulat de avocatii lui Adrian Nastase va fi respins, fostul premier va fi obligat sa isi ispaseasca pedeapsa de doi ani de inchisoare. Vezi cazul deputatului PNL Virgil Pop. De asemenea completul de cinci judecatori poate sa admita recursul si sa dispuna o alta solutie.

In motivarea deciziei, magistratii ICCJ Ionut Matei si Ioana Bogdan sustin ca procurorii au dovedit ca fostul premier si-a folosit influenta pentru a obtine finantarea ilegala a campaniei electorale prezidentiale din 2004.

Cei doi judecatori sustin ca pedepsirea cu inchisoare a lui Nastase trebuie sa reprezinte un puternic semnal de alarma pentru politicieni care trebuie sa constientizeze ca nu sunt mai presus de lege. In motivare este consemnata si opinia separata a judecatoarei Cristina Rotaru, care a fost de parere ca Nastase trebuie achitat pentru ca procurorii nu au demonstrat suficient vinovatia acestuia. Din motivarea instantei: in acest context, pedepsele aplicate trebuie sa inhibe pe toti cei care ar fi tentati sa intre in relatii dincolo de limitele legii cu reprezentantii clasei politice.



Dosarul "Trofeul calitatii" – Adrian Nastase

Fostul premier Adrian Nastase este acuzat de DNA ca, in 2004, a camuflat strangerea de fonduri pentru campania sa electorala prin initierea unui simpozion. Manifestarea "Trofeul calitatii in constructii" a fost organizata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii (ISC), iar taxele de participare incasate (peste 1,6 milioane de euro) au ajuns la patru companii controlate de doi dintre apropiatii familiei Nastase. De aici, banii au plecat, mai departe, spre o firma care a prestat diverse servicii in campania prezidentiala a liderului social-democrat.

Organizatoarea simpozionului incriminat a fost Irina Jianu, inspectorul general al Inspectoratului de Stat in Constructii, functie in care a fost numita ca urmare a relatiilor la nivel inalt pe care le avea in PSD, sustin anchetatorii. Taxele de participare au fost de cinci milioane de lei vechi pentru persoanele fizice (cuirca 125 de euro la acea data) si 15 milioane de lei vechi (aproape 400 de euro la acea data) pentru cele juridice. In total, s-a strans suma de 67,4 miliarde de lei vechi.

Citeste aici acuzatiile din dosar

Citeste rechizitoriul integral al dosarului

Vezi si cum se apara Adrian Nastase pe propriul site codulzambaccian.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



























12074 vizualizari

  • +88 (92 voturi)    
    Pai de ce? (Joi, 10 mai 2012, 8:19)

    Cristi [anonim]

    De ce se mai judeca? Gata, s-a terminat distractia, dosarul e politic (Ponta a afirmat asta de nenumarate ori), acum cand la putere sunt ai lui, dispar dosarele politice iar justitia isi va face treaba. Exact ca pe vremea Nastase. Bine ca a scapat, saracul, ca tare s-a mai chinuit toti anii astia.
    • +42 (48 voturi)    
      Azi o sa se vada de cau au corupt traseisti (Joi, 10 mai 2012, 9:53)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Sa-l scape pe condamnatul Adrian Nastase.
      • +37 (37 voturi)    
        la ora asta (Joi, 10 mai 2012, 13:25)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        deja se vede.
        ca sa parafrazez (pt. unii politicieni cu ar fi primarul voluntariului, probabil ca vorbesc limbi straine) o zicala, amanare lunga moarte sigura. bombooooo, hai libi!!!
        • -22 (24 voturi)    
          un articol interesant...ce va costa sa-l cititi? (Joi, 10 mai 2012, 15:46)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          http://www.jurnalul.ro/special/anatomia-obstructionarii-justitiei-inselaciunea-santajul-si-fabricarea-dovezilor-de-catre-procurori-ai-dna-612332.htm
          • +21 (23 voturi)    
            nu citesc jurnalul.ro presa aservita USL (Joi, 10 mai 2012, 16:05)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            si nu cred in minciunile lui Ciutacu
          • +20 (22 voturi)    
            gigele (Joi, 10 mai 2012, 16:08)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            pot crede mai curand ca o gaina a nascut pui vii decat ca adrian nastase este nevinovat si ca dosarele sale sunt politice.
            • +7 (7 voturi)    
              Contractul USL cu romanii: (Joi, 10 mai 2012, 16:45)

              AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Va dam doar ce vi s-a luat, nimic in plus, va lasam sa furati, sa copiati la BAC, sa nu munciti dar va dam doar minimum necesar sa va faceti crita zilnic, dar ne votati si ne lasati in pace cu justitia, DNA, ANI si toate celelalte prostii... ca sa putem fura in liniste toata tara...
              Cred ca singura sansa a romanilor adevarati este sa puna mana pe bate si sa se adune in Piata Universitatii. De acolo sa mearga la Palatul Victoria, sa intre peste omul lui Nastase, premierul Ponta si sa-i puna cateva intrebari simple:
              1. De ce justitia este defecta in cazul Nastase si amana procesul pana in Iunie, cand se prescrie.
              2. De unde are Ponta o vila imensa cu o curte de 5000 de metri patrati si 2 bone filipineze cand el este bugetar?
              3. Cine l-a impins la sinucidere pe procurorul Cristian Panait care aflase lucruri legate de premierul Adrian Nastase?
              4. Cand isi da demisia impreuna cu acest guvern mizerabil plin de hoti, fosile comuniste, penali, plagiatori si incompatibili ca sa scapam pentru totdeanua de ciuma rosie a lui Ion Iliescu?
          • +11 (13 voturi)    
            vai de voi (Joi, 10 mai 2012, 16:15)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Sunteti cu mintea stricata.
            A. N. si poporul! Tot inainte, tovarasi!
          • +17 (19 voturi)    
            Iata contractul USL cu poporul roman: (Joi, 10 mai 2012, 16:18)

            AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            "Va dam doar ce vi s-a luat, nimic in plus, va lasam sa furati si sa copiati la BAC, nu munciti ca va dam noi minimul necesar sa te faci crita zilnic, dar ne votati si ne lasati in pace cu justitia, DNA, ANI si toate celelalte prostii... ca sa putem fura in liniste toata tara..."
            Daca nu ati inteles inca romani adevarati, trebuie sa puneti mana pe bate, sa va adunati in Piata Universitatii si apoi sa marsaluiti pana la Palatul Victoria si sa intrati peste Ponta care trebuie sa va raspunda la cateva intrebari simple:
            1. De ce justitia e defecta in legatura cu mentorul lui ,Adrian Nastase care a fost deja condamnat la 2 ani inchisoare si se tergivereaza pana in Iunie cand se prescrie?
            2. De unde are banii pentru o vila cu 5000 de metri patrati si bani pentru 2 bone filipineze cand el este bugetar?
            3. Cine l-a impins pe procurorul Cristian Panait la sinucidere si pentru ce?
            4. Cand isi da demisia si cand dispare PSD si PNL din istoria Romaniei?
          • +14 (16 voturi)    
            pentru Wizard (Joi, 10 mai 2012, 16:34)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Pai Jurnalul nu e a lui Voiculescu ?
            Cum ma dezinfectez daca ma bag in balele Varanului ? Mai bine stau deoparte.
          • +6 (6 voturi)    
            Bai! Tu ne dai citate din Varanul Otravitor? (Joi, 10 mai 2012, 16:51)

            Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            ?
          • +8 (8 voturi)    
            Iar tu? (Joi, 10 mai 2012, 17:28)

            Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Vrajitorule daca citai ceva din strainatate citeam. Dar ziarele lui Felix, un alt inculpat in dosare de fraudare, devalizare a tarii, tradare, persoana dovedita fara putere de tagada ca a colaborat cu fosta Securitate sunt egale cu ZERO. Inceteaza sa fii un dobitoc, nu mai cere filtrarea mesajelor persoanelor care au in cap si ceva neuroni si nu doar laturi voiculesciene pe acest site. Daca nu esti multumit cu filtrarea mesajelor pe acest site, nu ai decat sa consideri ca este un site al dictaturii poporului si mars pe site-ul varanului unde nu aveti decat sa va intreceti in temenele si pupat in fund varanul.
          • +5 (5 voturi)    
            vrajitorii sau vrajeli ?! (Joi, 10 mai 2012, 17:46)

            ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            sa nu te prezinti la proces e vrajeala,
            s'au terminat alte vrajitorii, vrajitorule.

            a ramas la scamtorii ieftine, nedemne de un boier/mosier de lume noua.
            un fel de pidosniceli.
            pai !?
          • +1 (1 vot)    
            vai ce ademenitor (Joi, 10 mai 2012, 22:48)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            no thanks, n-am nevoie sa ma spele voiculescu pe creier.
    • +56 (56 voturi)    
      hotii (Joi, 10 mai 2012, 10:32)

      GIGI [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      CAT MAI FUGE NASTASE DE PEDEAPSA, IL SCAPA PONTA SI CORLATEAN ???
      • +24 (24 voturi)    
        Comment sters de user (Joi, 10 mai 2012, 15:02)

        polonyca [anonim] i-a raspuns lui GIGI

        • +16 (16 voturi)    
          olanda e singuraa tara care ne poate ajuta... (Joi, 10 mai 2012, 15:36)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          ma bucura mult faptul ca si viitorul negociator FMI va fi olandez...sa intram in schengen atunci cand meritam...
          • +10 (10 voturi)    
            Schengen (Joi, 10 mai 2012, 16:02)

            Delu [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

            E mai bine sa nu intram inca in Schengen!
      • +5 (5 voturi)    
        Cu siguranta (Joi, 10 mai 2012, 17:27)

        Anonimul [anonim] i-a raspuns lui GIGI

        Nici nu ne asteptam ca astazi sa auzim "se mentine pedeapsa de 2 ani cu executare" ar fi insemnat ca procesul s-a desfasurat in alta tara, si nu in romanica de pe Dambovita. Sa fim seriosi, juristul proaspat uns ca ministru nu a avut timp sa ia legatura cu instanta si atunci a sugerat ca avocatul "apararii" sa nu se prezinte. ICCJ in acesta situatie, daca ar fi fost cu adevarat independenta ar fi dat direct sentinta. Dar ce te faci ca si intre ei (judecatorii) sunt multi care se stiu cu schelete in camara. Asa ca o mana spala pe alta si amindoua il curata pe Nastase. JUSTITIA egal NUFARU curatatorie organica.
      • +4 (4 voturi)    
        Cu siguranta (Joi, 10 mai 2012, 17:27)

        Anonimul [anonim] i-a raspuns lui GIGI

        Nici nu ne asteptam ca astazi sa auzim "se mentine pedeapsa de 2 ani cu executare" ar fi insemnat ca procesul s-a desfasurat in alta tara, si nu in romanica de pe Dambovita. Sa fim seriosi, juristul proaspat uns ca ministru nu a avut timp sa ia legatura cu instanta si atunci a sugerat ca avocatul "apararii" sa nu se prezinte. ICCJ in acesta situatie, daca ar fi fost cu adevarat independenta ar fi dat direct sentinta. Dar ce te faci ca si intre ei (judecatorii) sunt multi care se stiu cu schelete in camara. Asa ca o mana spala pe alta si amindoua il curata pe Nastase. JUSTITIA egal NUFARU curatatorie organica.
    • +44 (44 voturi)    
      justitie (Joi, 10 mai 2012, 11:02)

      elis [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      pai justitia e proprietatea unora cand nu le convine plang ca sunt dosare politice.O sa ajungem vreodata ca cei din politica nu aiba influiente asupra justitiei?Ma tem ca nu dupa cum se prefigureaza... un domn a fost pus special acolo pt salavarea dlui din imagine.
    • -29 (31 voturi)    
      sa vedem ce spune articolul: (Joi, 10 mai 2012, 11:10)

      likea [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      1. taxele de participare ISC ajung la 4 companii.
      2. 4 companii platesc la o alta companie
      3. compania a prestat servicii pentru campania prezidentiala.

      Unde anume apare nastase, unde anume e vreo proba 1 detrmina 2 si etc?
      • +29 (29 voturi)    
        nu pricepi? (Joi, 10 mai 2012, 13:29)

        lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui likea

        Nastase era candidatul, pentru el erau serviciile
      • +27 (27 voturi)    
        raspuns la o intrebare idioata (Joi, 10 mai 2012, 13:41)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui likea

        nastase apare in campania prezidentiala.
        • -5 (5 voturi)    
          care e contactul, legatura directa.... (Joi, 10 mai 2012, 17:48)

          likea [anonim] i-a raspuns lui nahir

          dintre nastase firmele si tot, pe baza de probe. Nu e oproblema ca acea companie a prestat serviciile pentru campania lui nastase, ca doar politicienii nu si le croseteaza singuri acasa asta e legal, numai ca insinueaza ca ar fi prestat pe bani luati ca particpare la un simpozion care avea acest scop de colectare vezi domle a banilor la ordinul lui nastase. UNDE E ORDINUL LUI NASTASE?

          Pai asa stim noi cum ca ala ar fi fot cu ala si alalat bla bla.

          Vreau mai exact :la ora de ___in data de_____ conform probei X nastase a cerut aia. Apoi la ora de__ in data de__ conform probei Y s-au platit banii s.a.m.d.

          Altfel cum? Niste prieteni de-ai tai oragnizeaza o petrecere cumpara cola de la chioscul din colt si chioscul din colt ITI VINDE TIE GUMA.

          Curata coruptie, deci ca sa iti cumperi guma i-ai corupt pe aia sa cumpere cola de acolo?!?x%&*/. Dar nici macar o inregistrare sau o dovada ca ai facut asta nu e. Ne imaginam.
          Pai asta se vrea de la justitie STIM NOI CA STIE EL CA STII TU CA STIAU EI?
          • +3 (3 voturi)    
            esti penibil (Joi, 10 mai 2012, 20:13)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui likea

            ca toti politistii care au vile desi nu le pot justifica.vrei dovada concreta? se pare ca nu exista documentul ala, nastase nu e chiar prost sa semneze documente incriminatorii. insa faptele sunt clare, ceea ce s-a intamplat acolo este un mod de a colecta bani intr-un mod APROXIMATIV legal. hai sa te intreb altfel, daca eu trimit 2 baieti la tine si aia iti zic ca daca nu imi donezi argintaria te bat cum e? ai vreo dovada ca baietii aia sunt trimisi de mine? asta e stilul mafiei, amice, nu lasa dovezi, trebuie sa vezi al carui interes a fost sustinut cand se intampla o fapta de asemenea fel. nastase a profitat in mod evident de banii astia, in mod la fel de evident a stat in spatele miscarii.
      • +28 (30 voturi)    
        ....si prezidentialul era NASTASE. (Joi, 10 mai 2012, 13:46)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui likea

        ......acum iti este clar, sau vrei sa mai recitesti.

        nici nu v-ati instalat bine la putere si deja incepeti mascarada juridica....dar o luati in barba pana la toamna.......ca.....ciuciu ...fara bani....nu merge treaba..
      • +31 (31 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 10 mai 2012, 13:54)

        math [utilizator] i-a raspuns lui likea

        Jos tiranul, traiasca USL. Vrem justitie independenta. Ne mai trebuie numai cateva luni pentru ca justitia independenta by Corlatean sa inceapa se functioneze la turatie maxima. NUP NUP NUP din floare in floare.

        Vei vedea ca in 6 luni coruptia va dispare de la sine, fara nici un corupt. In fond noi am avut si la revolutie peste 1000 de sinucigasi.

        Daca zeci de firme cotizeaza la mine pentru ca ma iubesc, eu ce pot sa fac? Pun banii frumos in valiza si ma duc la banca, doar nu vrei sa-i tin la saltea!
    • +44 (44 voturi)    
      judecatori de kko (Joi, 10 mai 2012, 11:36)

      k [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Ca sa vezi, judecatorii a amanat procesul ca sa se duca Nastase la Strasbourg, dar acesta nu s-a mai dus ca a avut altceva mai important de facut. Procesul a fost mai putin important pentru judecatori decat toate treburile lu' Nastase. Asta inseamna bataie de joc la adresa justitiei, si judecatorii nu pot fi decat penibili. In plus le mai dau timp ocazia oamenilor politici sa-i santajeze. Probleme medicale ale avocatului nu pot sa fie motiv de amanare a procesului, atata timp ca la alte procese oamenii nu au avocat deloc si primesc unul din oficiu la fatza locului...iar acele procese sunt considerate corecte. Judecatorii isi bat joc de justitie si de ei.
    • +22 (22 voturi)    
      Nu erau buni judecatorii (Joi, 10 mai 2012, 14:11)

      Completu' [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Daca nu stiati, aceasta este practica in instantele in care la fiecare termen in sala intra alt complet de judecata. Probabil completu' din aceasta data nu era cel bun!!!!. Asteapta sa-i cada sase-sase.
    • -10 (12 voturi)    
      Eu cred ca (Joi, 10 mai 2012, 15:28)

      motanu_ranjila [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Adrian Nastase este cel care a provocat accidentul de pe linia 41 in Pasajul Lujerului, pentru a distrage atentia publicului de la faptul ca si-a amanat termenul de judecata pentru a mia oara ;)
      • +13 (13 voturi)    
        Totul merge conform planului (Joi, 10 mai 2012, 16:08)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui motanu_ranjila

        Urlati cat vreti. Aveti deja ministri pe care ii schimba Ponta din cauza ca's corupti, acum urmeaza Mang si numarul voturilor scade pe zi ce trece.
        • +6 (8 voturi)    
          .. (Joi, 10 mai 2012, 16:34)

          motanu_ranjila [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Prin comentariul meu doar anticipam ca diseara la stiri o sa vedem exclusiv accidentul cu pricina, aceasta amanare a condamnarii lui Nastase trecand neobservata de publicul larg.

          Oricum asta n-ar fi nimic, comparand cu faptul ca atunci cand l-au condamnat pe Nastase pentru doi ani, televiziunile Intact n-au suflat nimic, nici in stiri si nici in alte emisiuni, iar Pro TV-ul d-abia a mentionat condamnarea intr-un spot de jumatate de minut, intre doua banalitati mondene.
    • +9 (9 voturi)    
      ? (Joi, 10 mai 2012, 16:37)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Eu sincer nu inteleg de ce tot amana atat cand se stie clar ca va fi achitat? Sau vor sa dea impresia ca s-au gandit mult ca sa-l achite?
    • +5 (5 voturi)    
      sa faca ca in cazul umf tg.mures (Joi, 10 mai 2012, 17:43)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      sa retraga dosarul. :)

      toate dosarele politice sa fie declarate nule !
  • +50 (52 voturi)    
    nimic bun! (Joi, 10 mai 2012, 8:20)

    moatira [anonim]

    Nu ma astept sa il condamne , ma astept sa il scoata basma curata.
    Cine sa aiba curaj sa il condamne? Toti sunt santajabili , asta a fost si criteriul care a stat la baza intrarii lor acolo. Mi-as pune cenusa in cap la propriu daca nu as avea dreptate. Dati-mi ocazia asta!
    • +21 (21 voturi)    
      asa cred si eu (Joi, 10 mai 2012, 13:31)

      popas [anonim] i-a raspuns lui moatira

      Cred ca acest proces va primi o alta amanare... Iar in final, adrian nas"case" va fi achitat.
    • +23 (23 voturi)    
      ti-am scris asta???? vezi?? (Joi, 10 mai 2012, 13:59)

      popas [anonim] i-a raspuns lui moatira

      Uite, vezi ce am scris la ora 13.31???
      Acum este 13.59, si intre timp a venit stirea: "UPDATE Curtea Suprema a amanat din nou dosarul Adrian Nastase - Trofeul Calitatii"

      Asta este Romania!
      Nu ar putea fi judecat in lipsa apararii?? Adica apararea ar trebui sa faca toate demersurile pentru a fi prezenta in sala...
    • +8 (8 voturi)    
      scandalos (Joi, 10 mai 2012, 16:10)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui moatira

      Scandalos,asa este,cu Corlatean la Justitie,care este judecatorul care va indrazni sa-l condamne pe Nastase ?!!!!Si uite asa,scos basma curata,va apare Nasase in campania prezidentiala!!!!!!!
  • +35 (39 voturi)    
    reusita si expresiva fotografie... (Joi, 10 mai 2012, 8:24)

    egroeg [anonim]

    si poate va fi completata imaginea cu o sentinta definitiva si irevocabila pe masura, pana sa traga noii diriguitori PSD-isti din justitie sa-l scoata curat si nevinovat ca un bebelus.
  • +35 (37 voturi)    
    Azi il achita! (Joi, 10 mai 2012, 8:30)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Altfel, corleone (corlateanu) ii baga la puscarie!
    Pe toti, numai pe bombonel, nu!
    Bag sama ca in uslimea asta toti sunt in stare de... mang(a).
    O fi mazare bolnav de sida?
    Asta sa/i fie sentinta?!
  • +44 (48 voturi)    
    un milion de euro (Joi, 10 mai 2012, 8:33)

    MirceaA [utilizator]

    pariez pe milionul de euro de la tanti Tamara ca nici macar cu suspendare nu primeste. Pai taman acu', cand ciracul lui a ajuns la haturi?
  • +31 (35 voturi)    
    Pariurile sunt deschise (Joi, 10 mai 2012, 8:33)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Este cineva care crede ca va fi condamnat? Sau spera? :)
    • +29 (33 voturi)    
      speranta moare ultima!!! :) (Joi, 10 mai 2012, 9:52)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      SPER ca justitia sa-si faca datoria, nimeni nu e mai presus de lege!!
    • +29 (33 voturi)    
      Nu si da (Joi, 10 mai 2012, 10:04)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Nu cred, dar sper ca prostu'...
    • +19 (19 voturi)    
      nici eu nu cred (Joi, 10 mai 2012, 13:27)

      miruna [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      dar sper ca baiatul ala, ca proasta.
      In iunie se prescrie, din cate am inteles. Mai e putin si vom avea un condamnat achitat.
      Te doare capul!!
      Aia cu MCV ce-or zice oare???
    • 0 (0 voturi)    
      pentru Straistaru Eugen (Joi, 10 mai 2012, 21:57)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Eu sper. Dar nu am incredere in Justitie.
      Apropo de Justitie. mai stie cineva ce mai e cu pensiile lor "speciale "?
      Dar cu salariile lor " speciale " ?Dar sporuriele?
      Mai le au sau sunt bugetari ca toti bugetarii ?
  • +31 (33 voturi)    
    m-am intors din viitor (Joi, 10 mai 2012, 8:35)

    graveyard_shift [utilizator]

    sa va spun ca adita va fi achitat, danuta se va linisti, onoarea se va repara, mainile vor fi pupate, umerii periati, cocolino la oferta, voi sa fiti sanatosi.
  • +29 (31 voturi)    
    MASCOTA (Joi, 10 mai 2012, 8:36)

    amazing@love [utilizator]

    mama ce fatza are asta!
    Mai hotnews cand vad poza lu' nastase imi sugereaza o mascota pentru USL!
  • +19 (21 voturi)    
    daca e sa ne luam dupa ce spunea (Joi, 10 mai 2012, 8:48)

    hanscecantalamitraliera [anonim]

    na Marian d ela Focsani inseamna ca USL acum si poate si alta data isi ia ochii de pe acest cetatean care este dovedit de instanta ca fiind infractor, cetateanul AN (care poate face ani de inchisoare) nu intelege ca nu merge ca in cazul Bivolaru care a devalizat BRD la infinit cu prosteala asta data de recurs..recurs..etc..e ca o dulce reexaminare la sensiunea de toamna pana o trece omu hopu..nu e corect...e corect ca AN sa inteleaga ca din job ul lui de pesedist si om politic el nu poate proba zambaccian si alte termonape chinezesti, el nu poate sustin eca a obtinut legitim ce a obtinut, mai mult pentru a lasa electoratul sa decinda firesc la cine lasa conducerea tzari din toamna iarna AN ar trebui sa isi dea demisia din partid, s ainfunde puscaria, s aiasa spasit de acolo si sa tina APOI prelegeri de etica si alte alea..AN..vezi ca ce ai semnat in 2004 s a intors impotriva ta..asa vroiai sa ii spui la Ponta ucenicul Vrajitor ?
    • +20 (26 voturi)    
      Nu scapam de ciuma rosie (Joi, 10 mai 2012, 10:13)

      Neam de mamaliga [anonim] i-a raspuns lui hanscecantalamitraliera

      Acum cand pupilele lui sunt la butoane?
      Nimeni, niciodata nu va mai putea stopa ciuma rosie din tara asta. Ne rad in nas, ne obliga sa muncim de dimineata pana seara si ii platim pe ei cu varf si indesat...Pe urma ne plang de mila pe la latrine ca suntem saraci. Cat cinism!
      A zburat si ultima speranta de normalitate!
      Ii urasc mai mult decat pe "raposatu ceasca".
  • +29 (33 voturi)    
    Azi masina de spalat Justitia Chiorensis (Joi, 10 mai 2012, 8:49)

    Atirnatoru [anonim]

    Azi masina de spalat Justitia il va spala pe Nastase. Nastase va fi mai curat si mai uscat, va primi si o pereche de aripi de inger, va iesi pe ecrane si va spune : JUSTITIA A TRIUMFAT. NE VM LUPTA PENTRU O JUSTITIE INDEPENDENTA. Apoi isi va spune in barba: la cetateni la portofele, oastea mea, ca vrea sa maninca si gura mea ceva, ca-s cinstit, ce dosarele mele.
  • +16 (24 voturi)    
    achitat (Joi, 10 mai 2012, 8:50)

    nocomment [utilizator]

    nici nu merita sa mai speram....
  • +21 (25 voturi)    
    HUO! (Joi, 10 mai 2012, 9:00)

    kuku [anonim]

    la puscarie!!
  • +22 (26 voturi)    
    acum.... (Joi, 10 mai 2012, 9:02)

    translativus [utilizator]

    .....probabil iar se va amana, pentru ca de data aceasta, si-a uitat batista acasa.
    Si uite asa, pic cu pic, va ajunge ajunge mucenic.
  • +22 (26 voturi)    
    Ce-i de comentat? (Joi, 10 mai 2012, 9:16)

    mircea [anonim]

    Acum avem ocazia sa vedem impartialitatea justitiei.O condamnare cu executare a lui Adrian Nastase,chiar ne-ar reda increderea in justitie.
  • +21 (25 voturi)    
    >>>>>>>>>> (Joi, 10 mai 2012, 9:17)

    Invincible [utilizator]

    Hai bre, ce-s cu prostiile astea? Ce procese, ce taraganari. Direct in calendarul ortodox il vreau, in locul sf. Andrei
  • +22 (26 voturi)    
    Nesimtire (Joi, 10 mai 2012, 10:08)

    Liviu [anonim]

    De ce se mai judeca daca stim toti verdictul dinainte ?
    Nu suntem toti chiar asa de prosti cum ne credeti domnule Ponta ! Daca o sa vad o pedeapsa in jur de 10 ani pentru Nastase , jur ca o sa ma inscriu in PSD si nu mai comentez nimic. Deocamdata va spun doar sa nu credeti ca in Romania sunt numai pensionari, bugetari si discriminati.
    P.S. O sa afle cati bani au pompat greii cu dosare sa cada guvernul Ungureanu si sa vina USL la putere, chiar si numai pentru perioada cand se judeca dosare grele.
    Cum am mai spus: Mai vrem si in Schengen - virgini - inocenti .
  • +21 (21 voturi)    
    Sarmana Justitie si Bravul Nastase ! (Joi, 10 mai 2012, 10:29)

    martin [anonim]

    Din pricipiu ,nu apreciez gasca procurorilor si judecatorilor si desigur in special veniturile uriase si pensiile de serviciu. E posibil insa sa nu fiu competent in materie si in orice caz fiecare individ este diferit de ceilalti.
    Nu pot insa sa cred ca procurorii care l-au acuzat cu subiect si predicat pe Nastase,sunt niste criminali buni de impuscat de calaul Corlatean. Si nu pot sa cred ca judecatorii care l-au achitat sau il vor achita pe acelasi Nastase, sunt cavaleri imaculati ai cinstei si dreptatii si vor fi felicitati de ingerul Corlatean!
  • +18 (18 voturi)    
    Acum sau niciodata Justie Independenta (Joi, 10 mai 2012, 10:36)

    Craii de curte veche [anonim]

    Se va vedea cu ochiul liber ca cine nu justifica veniturile scapa de puscarie , dar cei care fur o piine ca si Jean Valjan vor face in continuare puscarie.
    Cum va explicati ca cei de fisc trebuiau sa returneze sumele incasate ilegal,constatate de organul de control suprem al Romaniei si parlamentarii au abrogat, orice aduce atingere FURACIUNII. Asa va fi si in cazul lui bombonel, care de unde din salariu are atitea proprietati? Penrtu el m.p. de teren linga televiziune o fi fosta 3 lei/mp?nu 1000 $/mp? AZI SE VA VEDE DACA JUSTITIA ESTE INDEPENDENTA.Domnii si doamnele judecatoare au pensii de ordinul miilor de lei noi.
  • +17 (17 voturi)    
    e clar! (Joi, 10 mai 2012, 10:52)

    Sorin [anonim]

    E clar! Daca la nivel de guvern se discuta la modul foarte convingator despre verdict, iar ministrul justitiei a facut nu de mult declaratii amenintatoare la adresa procurorilor implicati in caz, ba chiar si A.N. a spus "subtil" in sala de judecata ca partidul sau va ajunge la putere...
    As fi placut surprins daca impotriva acestor amenintari voi constata verticalitatea judecatorilor, care ar dovedi astfel, acum, mai mult decat oricand, independenta unei justitii intr-adevar "justa". As ajunge sa am incredere in justitia romana.
  • +17 (17 voturi)    
    in ochii lui adanci (Joi, 10 mai 2012, 10:53)

    ara [anonim]

    se citeste mesajul :
    "atentie , eu sunt la butoane defapt!!"
    brr.
  • +16 (16 voturi)    
    sigur scapa (Joi, 10 mai 2012, 10:59)

    evoque [utilizator]

    fiindca "....era preocupat cu activitati politice" si pentru ca mai are mult timp asemenea preocupari, pedeapsa maxima o sa fie cu suspendare.
    Eu sunt curios cum va arata razbunarea lui nastase, conflictul dintre base si bombonel o sa fie un serial lung, pacat ca il inchid pe DD.
  • +18 (18 voturi)    
    Bag mana in foc, il achita garantat, (Joi, 10 mai 2012, 11:00)

    stefan [anonim]

    cum mai zicea cineva mai sus. il achita garantat pe purcelus pentru ca daca nu , s-ar crea un precedent periculos pentru totii "unsii" . Ganditi-va ce ar simti voicu daca pe nastase il condamna, canditiva la mitrea , la felix, la S.O.V, etc. ori sa treci atatia oamenii cu un fior rece pe sira spinarii, nu se face, nastase nu se apara singur, au facut front comun. vezi cazul borbey, care dupa ce o venit usl-ul la guvernare, hop o ingropat-o in comisi (pe certetare fara imunitate) la ea ma refer. O zi buna, ca inca e dimineata;)
  • +18 (18 voturi)    
    Judecatorii dela ICCJ (Joi, 10 mai 2012, 11:15)

    Gabi M [utilizator]

    ar trebui sa isi aduca aminte ca sunt inamovibili si ca au salarii imense platite din banii nostri.Cred ca il vor condamna cu suspendare ca sa-l impace si pe Corleone Corlatean si pe prostii de noi.
  • +12 (12 voturi)    
    mai asteapta cineva decizia?? (Joi, 10 mai 2012, 11:31)

    gigi [anonim]

    pai nu este evident??
  • +19 (21 voturi)    
    Proces Nastase (Joi, 10 mai 2012, 11:43)

    Ilie [anonim]

    In ziarul National sub titlul:Anatomia obstructionarii justitiei.Inselaciunnea,sanajul si fabricarea de dovezi de catre procurorii DNA. a aparut un articol care incearca sa il apere pa Nastase de toate potlogariile . pe care le-a facut.Asa incepe restauratia. Urmeaza demontarea dovezilor impotriva lui Dan Voiculescu.si apoi desfiintarea DNA si judecarea procurorilor respectivi.Cred ca vor reusi .Va cotribui din plin Antena 3 si cei multi vor crede . Hotii de la PDL nici nu s-au priceput sa fure.Cum furau cum ii prindeau.Luati exemplu fratilor de la USL as se fura . Cu complicitatea tuturor si intr-o veselie generala,cu o mas medie proprie,aservita total.Se va merge pe principiul: Na si tie prostime cativa lei sa taci din gura ca sa pot sa iau eu linistit milioane
  • +12 (12 voturi)    
    moaca de hotz (Joi, 10 mai 2012, 12:13)

    db [anonim]

    Am eu moaca de hotz?????
  • +16 (16 voturi)    
    Ce batjocura..... (Joi, 10 mai 2012, 13:21)

    Cataleya [utilizator]

    Abjectie mai mare ca in justitia romana nu cred ca mai exista pe lumea asta.
    Scarba totala....
    • 0 (0 voturi)    
      romanika - ca sistem (Joi, 10 mai 2012, 16:48)

      h [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      ba exista.
      dar e de natura organica...

      oricum mare popor si multa rabdare mai avem cu sistemul justitie in romania.

      sa ii zicem romanika ?
  • +20 (20 voturi)    
    Nu de asta au venit la guvernare? (Joi, 10 mai 2012, 13:26)

    miruna [anonim]

    Ca sa-i scape basma curata pe Nastase, pe Voiculescu, pe SOV si alti musterii.
    Mang este profesor universitar, PREDA studentilor si e un excroc, ce mai asteptam de la USL?
    Sa va inchida si voua gura, sa nu mai fie hotnews, sau sa va plateasca, sa scrieti ce vor ei, numai de bine, numai roz, asa cum s-a intamplat in perioadele cand au condus Iliescu si Nastase. O tacere mormantala, LINISTE sa se poata fura!
  • +17 (17 voturi)    
    ce motive penibile.... (Joi, 10 mai 2012, 13:27)

    Cataleya [utilizator]

    Pai daca Nastase ia- bagat pe cont, avocatului, 100.000 de lei vom avea de-acum inainte cel putin 50 de amanari?
    Peste vreo 2 saptamani fapta se prescrie...asa ca
    Adio justitie!
    Prapadit popor!
    • +10 (10 voturi)    
      sau... (Joi, 10 mai 2012, 14:27)

      AugustinCălin1313044442440 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Sau daca isi angajeaza 100 de avocati care chiulesc prin rotatie?
  • +15 (15 voturi)    
    ceatza mare, dom'le ! (Joi, 10 mai 2012, 13:29)

    gelu [anonim]

    Uite asa, iubitii nostrii judecatori au mai tras o amanare...pana se duce ceatza, se limpezesc apele si vad si ei cu cine voteaza, nu ?!
    Nu se stie ce-o sa vrea dl Curlateanu....de, sa nu facem contra vantului ca ne udam pe pantaloni !
    Apropo, am vazut ca si varanul motan Felix a mai obtinut o amanare in procesul cu Institutul de Chimie Alimentara....pana vine "ala micul" la butoane la agricultura.
    Romanie sa traiesti, ca esti pe maini bune ! Cel mai curat guvern !!!!
    Curat murdar, coane Fanica :D
  • +8 (12 voturi)    
    NU SCAPA (Joi, 10 mai 2012, 13:32)

    buncrestin [utilizator]

    S-a terminat jocul. USL poate sa traga multe sfori, dar nu se poate pune cu Uniunea Europeana. Iar UE a spus clar: condamnati-l o data nu mai trageti mata de coada! Condamnarea lui Nastase insemna mai mult decat pedepsirea omului Nastase, inseamna crearea unui precedent cum nu a mai existat in Romania: condamnarea celor mai inalti oameni din stat, pana acum un adevarat sacrilegiu pentru tara noastra. UE stie asta si va sustine Romania sa aplice odata legea de jos si pana sus!
    • +12 (12 voturi)    
      Nu e asa... (Joi, 10 mai 2012, 13:52)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      UE n-a cerut niciodata condamnarea lui Nastase sau a altui inculpat.
      UE a cerut doar accelerarea proceselor astfel incat faptele sa nu fie prescrise.
      UE nu si-a permis niciodata si nici nu-si va permite sa ceara condamnarea cuiva.
  • +17 (17 voturi)    
    Si tot Bombo striga..... (Joi, 10 mai 2012, 13:36)

    Ronin [utilizator]

    ....ca e tarat prin tribunale.....parerea mea e ca acu` se apasa insistent butoanele care urmeaza sa-l faca pe Nastase un om curat, d` aia se tot amana.....RUSINE!!!!!
  • +13 (13 voturi)    
    Amanat.... (Joi, 10 mai 2012, 13:42)

    Cataleya [utilizator]

    ...pe ce data?
  • +12 (12 voturi)    
    calcul (Joi, 10 mai 2012, 13:55)

    gechi [utilizator]

    a fost amendat cu 2000 de lei? intr-un proces unde cu 6.7 milioane lei frauda? Ia calculati cam cate amanari de genul asta isi mai permite Nastase, sa vedem trece de termenul de prescriere.
  • +13 (13 voturi)    
    chichite de avocati (Joi, 10 mai 2012, 13:59)

    catalin_mattei [utilizator]

    tb gasite acele modalitati prin care astfel de chichite ale avocatilor sa nu poata fi utilizate.. prin astfel de amanari A Nastase capata din ce in ce mai mult aura de vinovat.. parere personala: cred ca procesul nu poate fi castigat de A Nastase dar se incearca amanarea lui pana la prescrierea faptei.
  • +15 (15 voturi)    
    Se relanseaza hotiile. (Joi, 10 mai 2012, 14:01)

    mircea [anonim]

    Ma asteptam la o condamnare cu executare a lui Adrian Nastase fapt ce ar fi dat un semnal clasei politice ca hotiile nu mai merg.Nu sa intamplat asa si parca am simtit o usurare din partea hotilor din Romania,ca nu vor pati nimic.Hai la furat.A venit timpul hotilor si a judecatorilor timizi.Apropo,daca judecatorii nu mai condamna,nu se mai justifica prezenta lor si se pot face niste economii prin desfiintarea functiilor.A.Nastase ar trebui sa-si recupereze banii cheltuiti prin justitie.Cred ca vom ajunge noi la puscarie,decat A.Nastase.
  • +16 (16 voturi)    
    suntem vinovati ! (Joi, 10 mai 2012, 14:09)

    mercedes [utilizator]

    In America ieseau deja in strada mii de oameni daca nu erau de acord cu asemenea justitie. Suntem vinovati pentru ca ne dam seama ca Justitia isi bate joc de popor dar de 20 de ani acceptam tacit si ne razbunam cu votul alb daca nu cu ignoranta. Oare ce ne poate scoate din neputinta caracteristica ?
  • +18 (18 voturi)    
    mesaj (Joi, 10 mai 2012, 14:20)

    AugustinCălin1313044442440 [utilizator]

    Eu i-am scris urmatorul mesaj pe pagina de facebook a lu' Nastase:

    Ba, Nastase, vezi, ma, ca unul din avocatii care te reprezinta (adica vorbesc si actioneaza in numele tau), dupa ce a depus 20 de exceptii de neconstitutionalitate, te-a lasat balta si nu s-a mai prezentat sa le sustina, luindu-si, in felul asta, o frumusica amenda de 2000 de lei.
    Spune-i ///ca-i dau eu dublu numai sa vina sa-ti dovedeasca nevinovatia odata, ca incepe lumea sa creada ca tragi de timp.

    Scrieti-i si voi, sa nu ramina cumva cu impresia ca ne prosteste pe toti.
  • +13 (13 voturi)    
    Avem judecatori paranormali? (Joi, 10 mai 2012, 14:21)

    mircea [anonim]

    De unde stiau ei ca avocatul vroia sa puna probleme de neconstitutionalitate?Si daca nu sa prezentat,de ce nu au considerat ca a renuntat la prezentarea de cereri si exceptii?Poate si-a dat seama ca a gresit si nu a vrut sa mai insiste ,sa nu se faca de ras.
  • +13 (13 voturi)    
    2000 de lei? (Joi, 10 mai 2012, 14:26)

    Anjo [utilizator]

    Pai ce inseamna 2000 de lei pentru acest avocat? Ii da Adrian Nastase de 10 ori mai mult pentru fiecare intalnire. De ce se amana procesul inca odata pentru motivul ca acest avocat al diavolului nu s-a prezentat? Asta ar trebui pentru neprezentari repetate sa ii impinga o amenda de sa plateasca si stranepotii lui pana in anul 2150, excluderea din Barou si acordarea paratului Nastase Adrian a unui avocat din oficiu. Ce tot atata abureala ca nu a avut 3 ani de zile sa citeasca dosarul, ca il strange soseta. Avocat din oficiu, amendarea avocatului cu o suma reprezentand venitul mediu pe ultimii 5 ani inmultit cu suma de 100 si excluderea din Barou. Trebuie taiat in carne vie. M-am saturat de atata anestezie in toate aceste procese asazis politice. Sa demonstreze invinuitul ca nu este vinovat pentru asta avand la dispozitie 6 luni. Daca nu reuseste acest lucru nu are decat sa primeasca maximul de pedeapsa acordat pentru respectiva invinuire, suspendarea drepturilor civile pe perioada pedepsei plus inca 10 ani, interzicerea de a aplica pentru o slujba publica pe viata si confiscarea totala a averii. Iar dreptul de recurs abia dupa ce va presta saracul de el 1/4 din pedeapsa (sa aiba timp sa studieze dosarul la mititica).
    • +13 (13 voturi)    
      are mai multi avocati (Joi, 10 mai 2012, 14:41)

      javier [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

      care il reprezinta (de ion cazacu stim toti). faptul can nu vine 1 din 7 nu e motiv de amnare, sa sustina ceilalti avocati exceptiile! acuma mi-e clar ca judecatorii nu au curaj sa dea o decizie, nici intr-un sens nici in altul, asteapta prescriptia.
      cat despre nastase, cineva pe aicea l-a numit las si fricos - si mare dreptate a avut.
  • +11 (11 voturi)    
    campanie (Joi, 10 mai 2012, 14:30)

    marius [anonim]

    Pentru PSD Popești-Leordeni a început campania electorală

    De ieri seară, orașul Popești-Leordeni a fost împânzit cu bannere și afișele candidatului PSD la funcția de primar al orașului. Echipele PSD roiau precum albinele în încercarea lor de a înroși tot orașul.
    Interesantă ideea de a fura startul campaniei electorale. Se pune astfel o întrebare legitimă: au făcut-o intenționat ori din necunoaștere a legii?
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Joi, 10 mai 2012, 14:38)

    Anca [anonim]

    But of course, ca noi suntem tampiti si nu intelegem. Dupa ce l-au amanat pe Felix, suficient timp cat sa-si termine aranjamentele USL, a trebuit sa se gaseasca un motiv de amanare si pentru bombo, in acelasi scop. Iar faza cu amenda avocatului este praf in ochi, pentru prosti.
  • +12 (12 voturi)    
    Trebuie alte sanctiuni (Joi, 10 mai 2012, 14:40)

    sorin [anonim]

    Trebuie introduse urgent alte sanctiuni, mult mai severe pentru părti si apărători, în situatia cand acestia tergiverseaza nejustificat solutionarea cauzei. Amenda de 2000 lei e frectie la picior de lemn pt. un avocat de-al lui Nastase, bani de buzunar într-o zi... Trebuie suspendat din profesie pe o perioada de 3-6 luni sau chiar mai mult sau marite amenzile la 5-10.000 euro, să vezi atunci cum dorm la instante, nu se dau loviti...
  • +13 (13 voturi)    
    Ma mir... (Joi, 10 mai 2012, 15:06)

    Cataleya [utilizator]

    Ma mir ca judecatorii nu ii intreaba dinainte pe avocati, cand au voie sa puna procesul?
    Avocatul se uita frumos in agenda si spune...la anul sau peste 2 ani am "o fereastra" si as avea timp sa ma prezint la proces.
    Si s-ar incheia balciul.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce face PSD? (Joi, 10 mai 2012, 15:24)

    nano2k [utilizator]

    Nu picheteaza nimic?
  • +12 (12 voturi)    
    ******** (Joi, 10 mai 2012, 15:25)

    Cataleya [utilizator]

    Daca ICCJ a acceptat deja cele 20 de cerereri de exceptii facute de avocatii lui Nastase , este cat se poate de clar ca termenul de prescriere va intra in vigoare inaintea unei sentinte si totul va fi lasat balta.
    Rusine justitiei romane!
  • +6 (6 voturi)    
    aberant motivul (Joi, 10 mai 2012, 16:11)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    adrian nastase trebuie sa faca tot ce trebuie ca avocatii sa fie in sala pt ca, in mod NORMAL, procesul ar fi trebuit sa se judece si fara avocatul ala. astea sunt motive aberante, numai in Romania se poate intampla asa ceva, tertipuri, intarzie avocatul, e bolnava pisica, n-am auzit ceasul....
  • +3 (3 voturi)    
    La doua mutari de sah-mat! (Joi, 10 mai 2012, 16:28)

    .Aurel Jianu [anonim]

    A.Nastase este la doua mutari de a fi facut sah mat; ori i se confirma la recurs sentinta instantei de fond, ori i se da o condamnare cu suspendarea executarii
    in cazul optimist, consecinta va fi aceeasi: excluderea sa definitiva din viata politica, pentru ca devine posesor de cazier judiciar!
  • +4 (4 voturi)    
    Imi place (Joi, 10 mai 2012, 16:35)

    adrian88000 [utilizator]

    fotografia lui Nastase din capul articolului. Foarte expresiva !
  • +2 (2 voturi)    
    Intrebare???? (Joi, 10 mai 2012, 16:43)

    gige [anonim]

    Ma uit la televiziunile de stiri de vreo 3 ore. Nici Realitatea, RTV,Antena 1, B1 nu a transmis stirea aminari procesului Domnului Nastase. Ma gindesc daca influenta Domnului Nastase in media nu revine la cotele celei din anii 2000-2004. Daca nu se vorbeste nu exista proces.
  • +2 (2 voturi)    
    ca de obicei (Joi, 10 mai 2012, 16:56)

    dorel [anonim]

    nastase procedeaza ca de obicei, la chichite procedurale si neconstitutionale,asa spera ca se va prescrie procesul, in SUA, daca avocatul si clientul sfida completul de judecata, era amandoi arestati, unde sunt"ciumpalacii", din piata universitatii sa urle impotriva coruptilor, nu stiu, dar in viitor toate dosarele de mare coruptie se va albi, asa au vrut fanii usl ?
  • +2 (2 voturi)    
    propunere (Joi, 10 mai 2012, 17:35)

    nicu [anonim]

    veniti toti cetatenii romani ,sa facem plangere la UE impotriva justitieii romane si sa cerem sa fie judecat international. justitia romana este corupta si plina de vechii securisti si fosti absolventi a ACADEMIEI a,,stefan gheoghiu''
    • +1 (1 vot)    
      subscriu (Joi, 10 mai 2012, 19:58)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui nicu

      Initiati o petitie online si o facem !
  • +2 (2 voturi)    
    S-ar putea sa fie altfel in Romania? (Joi, 10 mai 2012, 17:57)

    Instalatoru' Dorel [anonim]

    As da un singur exemplu de ce nu poate sa fie altfel in Romania si anume:la votarea motiunii impotriva cabinetului Ungureanu toata lumea,in frunte cu mass-media,a fost preocupata de smiorcaielile doamnei Placinta,dar au lasat sa treaca neobservat schimbul dur de cuvinte si gestica exagerata dintre V.Ponta si deputatul Paun,de la minoritati,altele decat cea maghiara,si de fapt,aici a fost problema.Se poate studia de pe inregistrari.Face toti banii.
  • +2 (2 voturi)    
    de aia Romania se chema Romanica (Joi, 10 mai 2012, 18:53)

    iar a scapat porcul [anonim]

    de aia 'iubim' asa de tare tara asta, pentru ca nu mai e a noastra, e a porcilor.
  • +1 (1 vot)    
    Pana cand.....? (Joi, 10 mai 2012, 20:03)

    Lucian [anonim]

    Domnul Nastase considera ca in anul 2012 poate sa prosteasca o tara intreaga cu nevinovatia asta afisata.Pana acum se plangea ca a durat prea mult si acum face pe dracu in patru sa amane, pana fapta se va prescrie.In concluzie :pana nu iesim in strada sa-i alergam pe acesti domni care au mancat cu polonicul din buzunarele noastre nu vom avea cu adevarat justitie in tara asta .De aceea va intreb ,pe voi care comentati acest caz,iesim in strada?Eu saptamana viitoare sunt dispus sa-mi pierd o ora sau doua pe la tribunal pentru un protest la adresa acestui individ.Sa fie clar :nu ma intereseaza din ce partid este acest domn,supararea mea nu este de ordin politic .M-am saturat sa vad infractori la televizor ,care imi dau lectii de morala si de drept penal dar ei au bagat in ei ca spartii,ne-au vandut si ne-au cumparat de cate ori au vrut ei .Acum la varsta de 28 de ani va spun ca imi doresc altceva de la tara mea si cred cu tarie ca suntem una dintre cele mai frumoase tari din Europa.Ca si popor nu am avut minte ,i-am lasat pe toti cretinii si securistii sa ne conduca. Dar intr-o zi vom iesi din case cu gandul ca astazi este timpul sa schimbam aceasta clasa politica de doi bani.Astept semnalul. Lucian
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Lucian (Vineri, 11 mai 2012, 8:45)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Eu locuiesc departe de Bucuresti.Doar acest motiv ma impiedica sa ma alatur tie in protestul din fata ICCJ.
      Da-mi voie sa-ti dau un sfat. Nu e nevoie sa ai confirmarea a sute de oameni la protest ca sa incepi actiunea.Daca gasesti 4-5 amici care sa fie cu tine si daca ai 1-2 pancarde cu mesaj sugestiv este suficient!
      Se vor strange mai multi oameni care sunt de acord cu tine si vor apare si unele televiziuni.
      Succes !
  • 0 (0 voturi)    
    Gata, acasa... (Joi, 10 mai 2012, 20:03)

    Kiki Riki Miki [anonim]

    Hai dragilor, gata, mergeti acasa! Circulati, va rog! Nu mai e nimic de vazut aici!

    Ca sa citez o stimata doamna, "Ciocu' mic ca acum suntem noi la putere!". Nu stiti nici sa furati, nici sa va jucati cartile, asa ca stati pe margine si luati notite inca 4 ani. Se inchide in curand procesul, domn Profesor Nastase revine la catedra si o sa va arate ce inseamna justitie si prinderea coruptilor. Pe multi va popi acum cand se ridica!

    Hai, acasa, plecati de buna voie pana nu vi se taie internetul, ca oricum adresele voastre IP ajung la noi. Acceptati intrarea in noua iepoca!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu mai puteti face doar ce vreti voi (Joi, 10 mai 2012, 21:21)

      morometu [anonim] i-a raspuns lui Kiki Riki Miki

      Sunteti sub MCV. Nu vezi si copilotu vostru cum joaca pe sarma?Nu sunt bani de lapte si miere.
      Iar daca euro n-o ia la vale veti primi numai "urari de bine" de la cei care au rate de platit. Si sunt foarte multi.
  • +1 (1 vot)    
    sunt mana in mana! (Joi, 10 mai 2012, 21:22)

    moatira [anonim]

    Si ce daca a lipsit unul din avocati? Fiind mai multi, inculpatul era aparat de ceilalti, nu era lasat de izbeliste, cica. Se vede clar ca:
    - sunt mana in mana
    - ne cred prosti si tampiti
    - se cred in siguranta sa faca ce vor caci noi, cei multi suntem fara nici o reactie


Abonare la comentarii cu RSS
Contributors
Euractiv


Proiect sustinut de Fundatia Konrad Adenauer
Proiect finantat de Uniunea Europeana
Proiectul "Implicare si simplificare. Instrumente online in sprijinul luptei anticoruptiei" este finantat de Uniunea Europeana prin Programul Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.01.11 - Consolidarea sprijinului societatii civile in lupta impotriva coruptiei.

Aceasta sectiune nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informatiilor prezentate revine initiatorilor.

Pentru eventuale informatii si sesizari legate de proiectele PHARE contactati: cfcu.phare@mfinante.ro

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Dosare inchise cu sentinte definitive
Sesizarea ta aici

Ai cunostinta de un act de coruptie? Ne poti trimite aici informatii despre acesta, precum si fisiere audio, video sau documente legate de caz.


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by