Harta cazurilor de coruptie din vamile Romaniei. UPDATE: 196 de vamesi arestati preventiv pentru 29 de zile. Vezi in articol stadiul proceselor vamesilor

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 8 februarie 2011, 9:11 Dosare Anticoruptie


De la 1 ianuarie 2008 cand Romania a anuntat anul 2011 ca tinta pentru intrarea in Schengen procurorii au investigat zeci de cazuri de vamesi implicati in acte de coruptie. HotNews.ro va prezinta intr-un format multimedia 13 cazuri de grupuri de vamesi implicati in acte de coruptie care pornesc de la micul trafic cu tigari si pana la cumpararea de posturi de conducere. Din cele 13 cazuri intr-unul singur a fost data o sentinta. La Bechet sase vamesi au fost achitati dupa ce procurorii i-au acuzat ca au sustras 2000 de baxuri de tigari dintr-o captura de contrabanda. Vezi in harta si celalate cazuri.

Bilantul noilor cazuri de coruptie cercetate de DNA:

  • 196 de vamesi arestati preventiv pentru 29 de zile
  • Seful vamii Ploiesti arestat pentru luare de mita
  • Seful Autoritatii Nationale a Vamilor, Radu Marginean demis pe 9 februarie dupa ce a fost pus sub invinuire in cazul dosarului “mita la vama Halmeu” .
  • SURSE DOCUMENTARE: comunicate DNA (pna.ro), portalul instantelor din Romania (portal.just.ro) si arhiva online Hotnews.ro
Vezi in harta si celalate cazuri.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























32536 vizualizari

  • +17 (27 voturi)    
    Vamesi celebri (Marţi, 8 februarie 2011, 9:51)

    HaydenSeek [anonim]

    Uite de aia mi-e mie drag tare vamesul Vasile Blaga pe care toata lumea il urca in slavi. De la micul lui apartament de 700.000 de euro cumparat din micul lui salariu de bugetar.
    • +5 (9 voturi)    
      vezi si pe harta (Marţi, 8 februarie 2011, 10:21)

      Io [anonim] i-a raspuns lui HaydenSeek

      la Bihor... asa vames cinstit, nu s-a mai vazut!
      • +4 (6 voturi)    
        VAMA PORTULUI CONSTANTA...iar REGELE... (Marţi, 8 februarie 2011, 20:44)

        Venier [anonim] i-a raspuns lui Io

        Imi pare ca acesta vamâ este cea mai importantâ,de acolo se scoate grosul mitei !
        Cât despre REGELE din tabla de sah...sâ fie seful ANAF?poate este un element de neclintit !
        • +16 (16 voturi)    
          cadou (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:31)

          BobP [utilizator] i-a raspuns lui Venier

          La un punct de trecere a frontierei vameşii se sfatuiesc in legatura cu un cadou ce l-ar putea face de ziua lui, unuia dintre colegi”
          ,,Să-i luam o vilă!...”
          ,,Ce vila, ca el are vreo zece... Mai bine un gipan.”
          ,,Ce gipan, ca are cate unul la fiecare vila.”
          ,,Hai sa-i facem un cadou adevarat si sa-l lasam astazi singur pe tura!”
          ,,A... Nu! Nici chiar asa... e prea mult!...”
          • -1 (1 vot)    
            Arestati doar preventiv (Sâmbătă, 5 martie 2011, 13:00)

            d [anonim] i-a raspuns lui BobP

            Se poate ca din cauza incasarilor slabe, baietii sa fie doar "mustruluiti" 29 zile ca sa creasca "productia" si sa cotizeze la partid, sa nu mai tina ei asa mult.
      • -5 (7 voturi)    
        vezi si pe harta adevarata (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:05)

        a [anonim] i-a raspuns lui Io

        Nadlac era in Bihor ultima data cand am trecut pe acolo. Probabil au mutat vama de atunci ca poza din articol n-are cum sa fie gresita...
        • +3 (9 voturi)    
          da, nadlac e in bihor :))) (Miercuri, 9 februarie 2011, 23:51)

          masu [anonim] i-a raspuns lui a

          in general cretini ca tine sar sa "corecteze". nu stii, nu te bagi ...
          cand ziceai c-ai "trecut pe-acolo"?

          http://ro.wikipedia.org/wiki/N%C4%83dlac
        • +4 (4 voturi)    
          Mananci ... Bors in Bihor, Nadlac e in Arad (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 20:41)

          Ritzi Pitz [anonim] i-a raspuns lui a

          Am zis...
        • +1 (1 vot)    
          DPF Oradea (Marţi, 15 februarie 2011, 13:31)

          Bihorean [anonim] i-a raspuns lui a

          Cand ai trecut tu ultima data de acolo era , probabil, inainte de 2009.Ai dreptate in felul tau, pe atunci exista Directia P.F. Oradea de care apartineau si PTFurile din Arad.
    • +4 (12 voturi)    
      Joc de glezne (Marţi, 8 februarie 2011, 16:08)

      Piciu' [anonim] i-a raspuns lui HaydenSeek

      La cateva ceasuri dupa ce DGI le strica cafeaua de dimineatza la vamesi prin vami, parlamentarii ii salvau pielea lui Pasat de la o plimbare la mititica... hai sa traitzi bine :)))))
      Unde mai pui ca actualul joc de glezne prin vami, cu toate ca util, nu face decat sa confirme ca frantzuzu si nematzu au avut dreptate cu coruptia. E bine ca ne-am apucat de curatat, asa pot sa spuna si ei, vedeti baieti, vorbim in 1-2 ani cand puneti panselutze prin vami.
      • -4 (4 voturi)    
        ai dreptate (Duminică, 13 februarie 2011, 3:29)

        gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Piciu'

        totul este PRAF IN OCHI sa nu se vada ce se face prin "spate" doar asa de ochi alora care intradevar sint ingrijorati de situatia tarilor lor adica neamtul , francezul , olandezul, ar trebui impus de la CE sa bage la puscarie pe aia mari nu sa se intinda la infinit procesele, alea mari sa se termine, cit despre vamesi, sa traiti bine la puscarie, ca meritati din plin, si cred ca nu v-om vedea vreunul acolo , le v-a da cu suspendare,
    • +3 (7 voturi)    
      un inginer mecanic nereusit, un vames extra si ... (Miercuri, 9 februarie 2011, 20:02)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui HaydenSeek

      un inginer mecanic nereusit, un vames extra si un ministru de interne PERFECT pentru famila PDL-ista !
      Bleaga Falcoso !
    • +1 (3 voturi)    
      Al dracului da numai in Moldova sunt conruptii in (Miercuri, 9 februarie 2011, 20:06)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui HaydenSeek

      Al dracului da numai in Moldova sunt conruptii in fund ?!
      Hoţtenia, Hardealul, Bă-naţio, Bei-hario, Giurgiuc, etc. nu există ... Plăteşte bine la Mahări ?!
      • +2 (2 voturi)    
        La aia dureaza mai mult (Joi, 10 februarie 2011, 12:01)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        Dosarele se intind pana la Decebal
      • -1 (1 vot)    
        descinderi (Marţi, 15 februarie 2011, 13:34)

        Bihoreanul [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        s-au facut, momentan, doar pe frontierele externe, poate urmeaza si cele interne, dar acolo- cu siguranta - nu se face trafic cu tigari ptr. ca sunt la acelasi pret si colo si dincolo...
    • 0 (0 voturi)    
      pt mine e clar (Duminică, 6 martie 2011, 11:58)

      Patrihot [anonim] i-a raspuns lui HaydenSeek

      Pai Blaga a oferit protectia pe vremea cand prin Moravita , Jimbolia ,Naidas , Tr Severin treceau cateva sute de mii de cartuse/24 ore adica din 2--7 pana in 2010 cand spaeriat de Schaengen a decis sa le inchida . Cum spaga era de 1euro/cartus , nu te mai mira ca Buldogul si-a luat apartament de 700.000 euro din salariu de bugetar .
  • -10 (20 voturi)    
    nu mai credem in basme cu Traian..... (Marţi, 8 februarie 2011, 10:09)

    vamesu' [anonim]

    e doar praf in ochii UE.
    PS> Pe cand vedem niste descinderii si la niste ministri ???
    • +3 (5 voturi)    
      da descinderila Tovarsii Ministri fosti si actuali (Miercuri, 9 februarie 2011, 20:03)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui vamesu'

      da descinderila Tovarsii Ministri fosti si actuali !
  • +22 (24 voturi)    
    mda (Marţi, 8 februarie 2011, 10:11)

    benu [utilizator]

    lipseste Vama din Portul Constanta, care ar trebui sa aiba un punct roshu cam cat restul la un loc. Dar poate e too big to fail :)))
    • +8 (8 voturi)    
      hehe (Marţi, 8 februarie 2011, 10:42)

      Sandy [anonim] i-a raspuns lui benu

      e "to big to be rescued". Acolo totul se face privat, nu de stat, a invatat secretarul lui M... de la sudafricani si argentinieni. hehehe. Am citit o vorba a lu'Blaga: "toate la timpul lor" :D
    • 0 (0 voturi)    
      >>>>>>>>>>> (Sâmbătă, 5 martie 2011, 23:00)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui benu

      acoo e fratele lui basescu, dupa cum spune Vadim.
  • +5 (11 voturi)    
    Vama (Marţi, 8 februarie 2011, 10:48)

    Andrei [anonim]

    dece nu se fac arestari si in giurgiu?? venitul este atat de mare incat hraneste po toti de la DGA probabil
  • -4 (10 voturi)    
    restul... (Marţi, 8 februarie 2011, 10:59)

    dna [anonim]

    pe cei numiti in functie dupa concursurile portocalii ii gasiti in zonele imaculate ale hartii. astia sunt sfintisorii :))
  • +1 (13 voturi)    
    Lucruri facute cu jumatati de masura (Marţi, 8 februarie 2011, 11:00)

    cafea cu lapte [anonim]

    Bai fratilor, nu inteleg un lucru: de ce avand loc atatea arestari nu aud nimic de la varf. Nici o consoana scoasa, nici o demisie ptr. incompetenta, nici o destituire, nimic. Sa inteleg ca sunt atat de stranse legaturile intre sefi incat nu se pot supara unul pe altul? Din tot balamucul asta inteleg ca doar pionii sunt raspunzatori iar adevaratii vinovati nu-si fac griji. Stiu ei de ce. In consecinta alt FOC DE PAIE.
    • +14 (16 voturi)    
      uiti ca.. (Marţi, 8 februarie 2011, 15:20)

      MickeyD [utilizator] i-a raspuns lui cafea cu lapte

      ministrii de Interne si Finante au fost schimbati exact acum 6 luni, cand a pornit operatiunea de curatare a vamilor. acestia au numit alti oameni in functiile de sef al politiei, respectiv vamilor, care la randul lor au ajutat la infiltrarea ofiterilor din structurile de securitate. din punctul meu de vedere curatenia a inceput deja de la varf, altfel ma indoiesc ca erau lasati din brate atatia sefi de vami.
    • -2 (4 voturi)    
      consolare (Vineri, 11 februarie 2011, 7:52)

      luminita [anonim] i-a raspuns lui cafea cu lapte

      He,he,hei poate ca nu mai au pe cine recompensa pentru efortul depus in campanie , binenteles ma refer la PD-L isti sau nu mai sunt UDMR isti competenti A naibii tara.
  • -1 (11 voturi)    
    vedem si niste confiscari de viloaie si limuzine? (Marţi, 8 februarie 2011, 11:20)

    nenea [anonim]

    ...nu prea cred. incep sa se vanture spagile si vor scapa mustrati....este prtaf in ochi. ne-am obiosnuit cu asta
  • +8 (8 voturi)    
    vile si masini..din salariu? (Marţi, 8 februarie 2011, 11:27)

    ned [anonim]

    ce a ce vedeam cu ochiu liber dar nu aveam dovezi, acum s-a adeverit. Vamiile romaniei au fost bine ocrotite de politicieni pentru ca le aducea bani negri la partid. Vilele chicioase si masinile de lux ale vamesiilor de unde provin? din salariu de vames? poporul roman nu cred ca se va face vreodata bine, coruptia este acceptata si practicata, a devenit normala...nu prea mai avem nici o sansa!
  • +3 (5 voturi)    
    Abureala si ticalosenie! (Marţi, 8 februarie 2011, 11:46)

    iooo [anonim]

    Da...multe comentarii decente si corect....o mica observatie...sudul pare f f curat...desi nu este asa!....oare are legatura cu faptul ca Bulgaria nu e ok dpdv schengen.... si granita asta e cea sensibila??
  • +9 (9 voturi)    
    FRUMOS, DAR IN TIMPUL ASTA..... (Marţi, 8 februarie 2011, 11:56)

    ydfbfufufbutf [anonim]

    Suna minunat , vamile la control. Se spune ca se urmarea de luni de zile, in unele cazuri de 6 luni , numai ca in cele 6 luni au fost sau sau din cauza necolectarii fondurilor , vor fi dati oameni nevinovati afara din serviciu pentru ca statul nu are suficiente resurse sa-i plateasca si poate chiar din functilonarii, medicii, asistentele, profesorii cinstiti , preturile si taxele se majoreaza, viata se degradeaza. Intreb DE CE NU S-A ACTIONAT MAI REPEDE, ar fi fost maulte fonduri atrase la buget si multe locuri de munca salvate. Indirect sunt pedepsiti oamenii din alte ramuri pentru ca nu s-a actionat mai repede.
    Vreau sa vad ca platesc si sefii mari care au tolerat asa ceva , acre au permis ca in cei 21 de ani vama sa ajunga cel mai productiv SRL in intersesul puternicilor momentului.
    Vreau sa vad ce fonduri se colecteaza in urma actiunii , ca altfel nu ar fi decat un spectacol pentru extern, ca la filme ne pricem din ce in ce mai bine.
  • +14 (14 voturi)    
    Nici hotia nu mai e cea fost. (Marţi, 8 februarie 2011, 11:57)

    Andrei [anonim]

    Sunt suparat rau de tot fiindca parlitii astia din vama m-au dezamagit. Eu admiram extraordinarul caracter al lor. Toata spaga stransa era colectata intr-o galeata la gramada si seara la sfarsitul turei imparteau frateste. Asta da deontologie profesionala.

    Cand colo ce crezi ? azi au mai bagat astia (politia si dna) o razie la 10 vami odata si pana la ora asta (acum este 11:00 am) au arestat deja 100 de vamesi si politisti. La fel filmati luni de zile etc. etc. Dar ce credeti ca faceau nemericii?? Au incalcat conduita morala si legea nescrisa cand mergi la furat. Am spus mai sus ca strangeau bani intr-o galeata sau cutie si seara se impartzea insa cand ceilalti nu erau atenti, unul mai smeker, intra in camera cu banii si baga pumnul in galeata dupa care o stergea repede. Dupa un timp venea alt smecher si facea acelasi lucru. Concluzie: se furau hotii intre ei incalcand in picioare normele de onoare si caracter.
    Toate astea au fost filmate cu camere de care propinentii nu stiau.
    Acum vin si eu sa intreb : astia care furau din galeata plus spaga luata la sfarsitul turei, primesc un spor de "racoare" fata de unul "cinstit" care lua spaga si o varsa in galeata? Oricum grea misiune pentru judecator sa imparta corect responsabilitatile.

    Stau sa ma gandesc ca un judecator mai inteligent ar putea da o cu totul alta interpretare: " Nu domne' cei care furau din galeata ar trebui condamnati mult mai putin pentru ca ei de fapt luptau impotriva acestui fenomen prin vamuirea spagii."

    S-a dus draku onoarea si intre hoti adevarati. Vai de capul nostru ca nu stiu unde o sa ajungem.
    • +2 (4 voturi)    
      Buna observatie! (Marţi, 8 februarie 2011, 13:38)

      Netrebnicu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Foarte tare daca este asa..Nu am vazut filmul... Inteleg ca astia care furau de la ceilalti au cam pus capac carierei. Nici dracu nu ii mai angajeaza in " sistem".
      Altfel nu cred ca o sa aibe cineva de suferit, mai ales ca nu vad vreo condamnare in urmatorii ani.
    • 0 (0 voturi)    
      Ma intreb,.. (Marţi, 15 februarie 2011, 13:37)

      Oarecare [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      .. oare ofiterii si agentii sub acoperire ce au facut cu spaga ? Au predat-o impreuna cu rapoartele,au predat-o suta la suta ?
  • +4 (4 voturi)    
    greseala (Marţi, 8 februarie 2011, 12:25)

    tmb [anonim]

    Vama Bechet e in Dolj, nu cum apare pe harta, in Caras-Severin
  • +14 (14 voturi)    
    iceberg (Marţi, 8 februarie 2011, 13:03)

    renegatul [anonim]

    Cazurile din articol sunt doar varful icebergului, concret cunosc situatia din Vama Petea. Din ian.1990 stimatii domni vamesi s-au dolofanit prin acest loc.Au "recoltat" tot ce se putea, si-au construit vile ca pe banda din salarul umil pe care-l aveau. Se dadea o lupta interna dramatica, cine are pile mai tari la regionala vamala sau la dir.gen.din capitala.Cei mai tari erau sefi de tura si isi luau cota de la pitigoii care stateau noaptea pe "artera" sa colecteze peschesul. O parte a stimabililor a avut flair si au plecat devenind "mari" oameni de afaceri, altii mai prosti, care nu se pricepeau la nimic au continuat sub diverse forme talharitul la strada. Este o specie "umana" aparte aceasta breasla a vamesilor: noncultura, ipocrizie, intrigi,lacomie-sunt doar unele din trasaturile de caracter ale stimabililor. Mi-e sila...
  • -2 (10 voturi)    
    greseala (Marţi, 8 februarie 2011, 13:24)

    Mioara Sandu [anonim]

    Stau si ma intreb de ce Boc si gasca lor nu au inteles ce se intampla la vami inainte de propunerea de a fi scazute pensiile, inainte de a fi marit TVA?
    Adica, daca nu erau probleme cu Schengen, inteleg ca lucrurile ramaneau asa cum am stabilit.
    • +7 (13 voturi)    
      te intrebi prost (Marţi, 8 februarie 2011, 14:19)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui Mioara Sandu

      Si tu si aia care spuneti ca de ce nu s-a actionat mai repede. O actiune de o asemenea anvergura nu se finalizeaza in cateva zile. Este nevoie de timp foarte mult pentru a se face inregistrarile care vor fi probele cele mai solide la dosare, pentru a se aduna probe solide, pentru a se descoperi intreaga retea si modul ei de a actiona. Daca ii arestau asa peste noapte, fara probe concrete nu ar fi avut ce sa le faca iar in cateva zile ar fi fost inapoi la posturile lor. Si cand spuneti mai repede la ce va referiti? La cei 15 ani de guvernare PSD? La guvernarea de 4 ani a lui Tariceanu? Sau la guvernarea de 2 ani a lui Boc (din care 1 an a fost impreuna cu PSD - Dragnea si cu cel ce se voia pus sef la MI infractorul Voicu ?) Raspundeti-ne la intrebarea asta...cat de devreme>? Cat de repede>?
    • +1 (5 voturi)    
      Documentati-va (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:12)

      Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Mioara Sandu

      Tu nu urmariti sirul evenimentelor ?Hotararea de a se urmari activitatea vamilor a fost luata in urma cu un an la CSAT . .Atunci nu se stia nimic daca vom fi acceptati in Schengen din martie .
  • 0 (6 voturi)    
    Puneti (Marţi, 8 februarie 2011, 13:43)

    xolv [anonim]

    Puneti armata la vami, alta solutia n-avem pentru tara asta de hoti!
    • 0 (2 voturi)    
      ??? (Joi, 10 februarie 2011, 22:32)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Aia din armata nu sunt tot romani?
  • +1 (1 vot)    
    Georgrafie (Marţi, 8 februarie 2011, 13:50)

    Cultura Geografica [anonim]

    Pentru cei care au facut harta! Vama Bechet este la granita cu statul numit BULGARIA, in sudul tarii, judetul DOLJ. Nu este nici in CS nici in MH, ci la vreo 200 km mai spre sud/est pe fluviul Dunarea
  • 0 (8 voturi)    
    Schengen (Marţi, 8 februarie 2011, 13:59)

    Radu [anonim]

    Maestre Tapalaga, intrebati-l acum pe Traianel daca aveau dreptate nemtii si francezi sa nu ne primeasca in Schengen. Centrale nucleare, masini, bla bla... Cum mai suna acuma articolele in care sustineati sus si tare nedreptatea facuta Romaniei?
  • +4 (4 voturi)    
    cazuri mai vechi (Marţi, 8 februarie 2011, 14:16)

    cornel [anonim]

    2001 - vama Petea, 1,3 mld lei prejudiciu, implicati 2 ofiteri politie frontiera, nu au fost cercetati - Ardelean este acum atasat MI la Paris, 3 subofiteri Politie frontira, 1 condamnat, 3 militari angajati condamnati, 14 militari in termen condamnati, 2005 - 3 ofiteri Petea trimisi in judecata, 34 subofiteri trimisi in judecata, 3 vamesi si 5 traficanti de persoane - DNA Oradea - stadiu dosar in curs de judecata Tribunalul Satu Mare
  • 0 (0 voturi)    
    rezultate cazuri vamesi (Marţi, 8 februarie 2011, 14:18)

    cornel [anonim]

    nici in cele doua cazuri de la Petea nu s a mers pana la capat, sefi mari au ramas neatinsi
  • +1 (1 vot)    
    Harta vamilor (Marţi, 8 februarie 2011, 14:48)

    Crisis [anonim]

    Stimati Domni, daca tot faceti o harta nu ar fi rau sa va ghidati dupa una reala. Bechetul este un pic mai la stanga jos, adica 300 de km mai la sud est.
  • +3 (3 voturi)    
    pe cand..........? (Marţi, 8 februarie 2011, 15:12)

    ionut [anonim]

    pe cand o interventie mai dura si in zona Arad, Oradea?
  • +1 (3 voturi)    
    Nadlac (Marţi, 8 februarie 2011, 15:14)

    Ioana [anonim]

    Vamesi implicati doar 4??? Sa fim seriosi... ori fac curatenie, ori nu!
    • +1 (1 vot)    
      Habar n-ai! (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:17)

      ssoso [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      In primul rind la vama Nadlac nu mai sunt vamesi,numai militieni(din01/01/2007).Cei 4 au fost de la Cantar(drumuri),pricepisi au ba?
  • +3 (3 voturi)    
    .... (Marţi, 8 februarie 2011, 15:43)

    rares [anonim]

    haideti si la constanta in port!!!
  • -3 (5 voturi)    
    Arestari cu elicopterul (Marţi, 8 februarie 2011, 17:16)

    Anonimous [anonim]

    Pai MEDIA greseste .... regina este Udrea si regele Elenei stiti si voi cine este.... !!!
    Cand vor fi eliberati ciubucarii de la granita sarbeasca vor fi dusi tot cu elicopterul?? Daca cineva stie sa-mi raspunda anticipat, multumesc anticipat.
    Ar fi bine s-o duca si pe EBA cu elicopterul la soala ajutatoare sa-si completeze cunostintele lb. romane.
  • +2 (2 voturi)    
    v-ati trezit ? (Marţi, 8 februarie 2011, 18:53)

    danarad [anonim]

    buna dimineata ! dupa 21 de ani s-a gasit careva sa-i controleze si pe astia. pai unul angajat la privat, umbla cu bicicleta,iar vamesul cu salar m-ai mic, de la stat, umbla cu mertanu...poate au matusi...
  • +1 (1 vot)    
    De ce oare? (Marţi, 8 februarie 2011, 23:15)

    V. [anonim]

    Ce bine ar fi daca unii nu ar folosi droguri,tigari,...etc. dar de hora fraierilor e mare.
  • +5 (5 voturi)    
    vama vecinilor -presa varza (Marţi, 8 februarie 2011, 23:41)

    ZOE [anonim]

    Cum de nu stiti ca in bulgaria au fost dati afara toti vamestii si de la sef la ultimul vames au fost angajati exclusiv englezi -fosti lucratori in vama-cu salarii medii la care se adauga comision din incasari.
    de anul trecut.vedeti cu cat au crescut incasarile.
    Am citit asta pe internet .Nu am vazut pe nici un post TV asta .
    Sunteti varza draga presa .
    • +1 (1 vot)    
      te rog (Duminică, 13 februarie 2011, 11:56)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui ZOE

      De unde ai informaţia asta, dă-mi te rog un link.
      Mulţumesc anticipat.
  • -1 (1 vot)    
    Interesant ar fi invers (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:40)

    Florin [anonim]

    Sa fie prezentata o harta cu vamine unde n-a existat si nu exista coruptie.
  • -2 (2 voturi)    
    Doar show TV ? (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:46)

    cornel [anonim]

    Ce folos ! Nu va fi condamnat nimeni ! La noi NU EXISTA JUSTITIE ca in celelalte tari democratice !
  • -1 (1 vot)    
    Ieftin (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:44)

    Fiend [utilizator]

    Coruptia in vami, spagi gigantice, suma imense platite pentru posturi de vamesi?
    Stiri vechi, foarte vechi pentru toata lumea si asa vor ramane.
    Un circ politic astazi nu ajuta cu nimic maine, daca ramane doar un circ de ochii votantilor.
    Mi-e scarba de tam-tam-ul care se face in tara asta pentru orice rahat banal si uscat cum e coruptia in vami.
    Daca vor sa faca ceva pt tara, sa faca, dar sa nu se mai laude atat ca m-am plictisit de stirile astea.
  • -2 (2 voturi)    
    Adevarat show (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:07)

    Puscasu [anonim]

    Spaga in vama nu a aparut in ultimii ani si nici in ultimele luni. Ea vine din vechime, de cand s-a instituit vama la nivel statal. Functionari necinstiti, superiori necinstiti si conducatori necinstiti au fost, sunt si vor fi si de aici inainte. Tentatia castigului rapid, fara munca, fara efort deosebit si ingrosararea obrazului, pentru a nu simti jena ce l-ar cuprinde pe un om cinstit daca ar fi pus in situatia sa intinda mana pentru a primi dezonorantul "ciubuc" , au devenit tinte pentru actualii si viitorii lucratori in punctele vamale de granita sau interioare. Credeti ca nu se cunosteau aceste lucruri sa zicem acum 100, 50, 20, 10, 5 sau 3 ani? Se cunosteau. Dar lantul spagii se termina undeva la varf... Pana unde va ajunge bratul destul de sifonat al legii? Un mucalit ar spune "pana la genunchiul broastei". Eu il cred. Incolo "sa traiti bine"!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Vama Constanta (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:13)

    none [anonim]

    Vama Constanta este cea mai ,, curata '' Aici , toata lumea de la mic la mare este imaculata. Nimeni nu fura , nimeni nu primeste spaga. Toti sunt corecti. Vamesii impreuna cu politia de frontiera umbla in Dacii 1310 , au garsoniere iar cine are apartament cu 2 camere este cineva. Salariile sunt mici. Am ramas mut cind cineva i-a oferit unui vames un pachet de tigari iar el a refuzat. La Directia Regionala pentru Accize si Operatiuni Vamale Constanta , cu sediul pe B-ul Tomis 312 A , cind intri totul miroase a parfum de cea mai buna calitate. Dar , ce sa vezi nu este parfumul cu care se dau ,, functionarele '' este un spray odorizant marca Glade. Chiar ma miram , de unde parfumuri ca acestea costa mult iar salariile sunt extrem de mici. Asa ca , DNA sa nu-si faca iluzii ca va gasi ceva la Vama Portului Constanta.
  • -1 (1 vot)    
    harta coruptiei in vami (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:40)

    Ardeal [anonim]

    Ati uitat si alte zone, cu peste 3 milioane de euro pierderi la stat, si foarte recente.
    Intrebati-l pe Dl. Google titlul "directorul Directiei judetene vamale brasov"
  • +2 (6 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:50)

    barghieru [utilizator]

    a pornit "carul".La nivelul de coruptie existent in Romania,este un bun inceput, sper la o "Revolutie anticoruptie".Sper in Basescu si Boc.Poate v-om vedea rezultate bune.Tare m-ar interesa situatia de la vama cu R.Moldova.Doamne!Ce porcarii se mai fac si pe acolo..Totul incepe de la constiinta,credinta si teama de Dumnezeu! "..mai degraba v-a trece o camila prin urechile acului,decat un vames usile Raiului.."
    • -2 (6 voturi)    
      Chiar asa? (Joi, 10 februarie 2011, 12:01)

      errrre [anonim] i-a raspuns lui barghieru

      ":Sper in Basescu si Boc"
      Speri mataluta, dar speri degeaba. Si eu sper sa pui mana pe un abecedar si data viitoare sa scrii corect. Nu de alta, dar altfel nu te incadrezi in specificul fanilor celor 2B - Liiceanu, Cartarescu, Guta, Salam, etc.....
      • +2 (4 voturi)    
        poate "errre" (Joi, 10 februarie 2011, 12:58)

        barghieru [utilizator] i-a raspuns lui errrre

        tu esti mare filolog..,poate am gresit.Cine a avut sa inteleaga,cred, a inteles ce am avut de zis.Nu mai vreau sa fac polemica cu tine,fanul lui Guta,Salam,ca nu-mi plac manelele.
  • -2 (4 voturi)    
    intrebare (Joi, 10 februarie 2011, 12:37)

    nicu vama [anonim]

    Câtă vamă a plătit basescu statului român când aducea în port blugi, cafea şi ţigări cu vaporul?
    (El singur a declararat ca la revolutie era milionar din urma "vamuirii".)
  • +3 (5 voturi)    
    pronostic: bomba VAMILOR va arunca in aer PSD+PNL (Joi, 10 februarie 2011, 22:29)

    jason [anonim]

    pronostic: bomba VAMILOR va arunca in aer PSD+PNL ... e mai mult decat imposibil sa bubuie doar PDL... am impresia ca banii din vami ajungeau doar la PNL (de-aia TBasescu se certa cu Tariceanu) iar dupa plecarea PNL de la guvernare, PDL-ul nu a reusit sa puna mana pe acesti euro.

    (lasati comentariul sa aveti dovada peste cateva zile/saptamani)
  • -3 (3 voturi)    
    deschidem cota pariurilor (Vineri, 11 februarie 2011, 8:08)

    george [anonim]

    Cine e regina, regele?
  • 0 (2 voturi)    
    Vamesh mash face (Vineri, 11 februarie 2011, 13:49)

    VicX [utilizator]

    He he toata presa si "prostimea" sta cu gura in vama! Chestiile astea sunt de cand exista granitele nu e nimic nou! 1. Pdl Ce treaba are cu coruptia din vama! Ce treaba are boc cu ele?? 2 majoritatea spagilor se fac la nivel local sau in cerc inchis in functie de marfa! Asa ca stati calmi si nu mancati tot Ce zboara: regele sau regina?!?:D verificati voi la ministere nu ministrii ca astia vin si pleaca personalul de pe timpul lui ceasca ramane! Mai vreti o faza tare verificati granicerii si o sa vedeti Ce spaga e si acolo! Bucurativa ca e singura operatiune serioasa de 21 de ani care se face ca la carte! Si numai pupati in fund Pdl! Presa e un cur! Presa e Isterica si manipulatoare! Aduc tot felul de clouni in emisiune, de Ce nu apar oameni seriosi care stiu Ce zic si Ce fac gen Isarescu! Bafta la toti!
    • -2 (2 voturi)    
      Esti pe dinafara rau,rau... (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:48)

      soso [anonim] i-a raspuns lui VicX

      1.Mai baiete"graniceri"nu mai exista!2.Oamenii care au fost pusi pe functii in vame in ultimii doi ani ,au fost pusi dePDL,de unde s-au adunat bani la greu pt.PDL,PDListi,campanii electorale(locale,generale ,basascene,etc.).3.Ministrii cand vin,vin cu ai lor,in acest caz,cu PDListi.4.Clounii sunt tot PDListi:Visan.Popoviciu(Popovici?),Murg,Hoara,pt.ca altceva n-au... 5.Ca la carte?La televizor?Si fara Ture,fara Regina,fara Rege?
  • 0 (0 voturi)    
    Bihorul, unde e Bihorul???? (Vineri, 11 februarie 2011, 17:24)

    loi [anonim]

    Unde e Bihorul de pa aceasta harta? Exista aici un foarte important punct vamal, BORS?

    Sa fi fost vamesi bihoreni singurii cinstiti din toata tara?

    Sau are legatura cu faptul ca Blaga a fost seful vamilor din Bihor, iar cei ramasi dupa el sunt protejatii lui?

    Cind vom vedea inculpati nume cunoscute din PSD, PDL si PNL atunci vom crede ca e mai mult decit o comedie de imagine ce se intimpla acum.
    • -1 (1 vot)    
      aaa (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 14:08)

      alcatraz [anonim] i-a raspuns lui loi

      normal ca-s patati si la Bors
      au case si astia...da nah...ca peste tot, si cei care-i verifica au bani :) (ghici de unde)
      totul este o vrajeala, dar noi stim asta
    • +1 (1 vot)    
      Bors (Marţi, 15 februarie 2011, 13:44)

      Bihoreanul [anonim] i-a raspuns lui loi

      In Bors nu mai sunt vamesi de la aderare, mai fac unele controale, in echipe mixte,prin sondaj sau in urma unor informatii.
      In Bihor exista mai multe PTFuri, pe langa Bors.exista Salonta, Valea lui Mihai, Sacuieni, Ep.Bihorului si unele puncte care se deschid temporar , la intelegere cu partea maghiara.
  • 0 (0 voturi)    
    Jimbolia e scutita? (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 12:22)

    soso [anonim]

    In vama Jimbolia de ce nu se-ntimpla nimic?Poate pt.ca este privata!Patronul este cumva Dl.lider de sindicat Vasile Marica(nebunul)?
  • 0 (4 voturi)    
    Dar nimik despre vama din Constnta... (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 19:40)

    Valeriu turcan [anonim]

    de ce oare????
    poate dl Mircea Basescu ne spune....
  • 0 (0 voturi)    
    Giurgiu (Duminică, 13 februarie 2011, 14:25)

    zoe [anonim]

    Slabuta harta! Giurgiu e plin de dosare penale pe coruptie. Primul pe lista este actualul inspector sef de la frontiera. Cautati....
  • +1 (1 vot)    
    vama giurgiu aseara (Luni, 14 februarie 2011, 15:05)

    andi [anonim]

    dintr-un autocar de 60 de persoane cel putin vreo 4-5 pers au pus banu in pasaport pentru ca vamesul, un baiat f glumet de altfel, sa treaca cu vederea ca aveau produse peste cat scrie in lege..aur si alte chestii...la bulgari 150 de euro spaga pentru a nu se mai cauta decat de forma la bagaje...niste jegosi...si ii si doare la basca..astia fac in 2 ore cat face un om cinstit in 2-3 luni...
  • -1 (1 vot)    
    da vamile dă lângă Bucale dă ce nu e afişate ?! (Joi, 3 martie 2011, 21:26)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    da vamile dă lângă Bucale dă ce nu e afişate ?!
    Că e aproape dă Partide ?!
  • +3 (3 voturi)    
    ne pierdem in amanunte (Vineri, 4 martie 2011, 10:26)

    kiki [anonim]

    urmariti emisiunea " romania , te iubesc " la pro tv ?

    apreciez faptul ca se intorrc in timp, discutam de inceputuri dragilor,
    cine a pus "caramida" coruptiei?
    cine a stat la guvernare cel mai mul timp?
    sa fim seriosi

    vorbim ca avem multi pensionari...
    cine sunt acestia? din ce motive unii s-au pensionat ?
    de ce dupa 50 de ani esti ca si mort in romania?

    de ce ?

    s-a pus totul pe chituci, cine este vinovat ?
    cine a stat la guvernare cel mai mult dupa revolutie , si a gestionat statul roman?
    EU?

    NU

    PSD

    hai sa recunostem ca sa putem merge mai departe

    sa nu ma ameteasca din nou
    pe mine ma ia frica daca vin astia din nou
    • +2 (2 voturi)    
      dreptate (Vineri, 4 martie 2011, 11:52)

      gyn [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Asa este trebuie sa vedem inceputul, sa dam timpul inapoi sa gasim adevarata problema de unde a inceput. Totul a inceput in perioada de guvernare a PSD-ului, au distrus toata industria, au inceput sa vanda totul pe nimic si au pus toata economia pe chituci.
      Sper din toata inima sa nu reuseasca sa vina din nou la putere, ar fi un dezastru. Ar insemna ca toata aceasta perioada critica pe care am traversato cu totii sa fi fost in zadar.
      N-a fost usor pt nimeni, sa depaseasca aceasta perioada grea care inca n-a trecut, dar trebuie sa mergem inainte, sa fim optimisti.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebari si paradoxuri... (Vineri, 4 martie 2011, 19:02)

    echo [utilizator]

    Cine este Regele, cine este Regina, cine face parte din Consiliul de Coroana , cine sunt Printii si Printesele, cine sunt Ciocoii de prin cabinetele ministeriale sau de prin Parlament, dar mai ales cine sunt toti acei Iobagi, Serbi, ca supusi ce populeaza Regatul si ofera mita, spaga, pesches?etc...

    Mai sa fie,Romania,un adevarat Regat al paradoxurilor,coruptie fara corupti si corupatori, mafie fara mafioti, clanuri interlope fara interlopi, magistratura fara magistrati, diverse procuraturi fara procurori, politie fara politisti,si lista paradoxurilor poate fi continuata dar, fiecare paradox poate fi anulat chiar de astazi si-ncepand chiar cu tine cetatenene, tu esti intaiul ce trebuie sa-ti anihilezi paradoxala mentalitate.
  • -1 (1 vot)    
    vama brasov (Vineri, 4 martie 2011, 20:35)

    adivama [anonim]

    Ati uitat fieful lui Scripcaru - Brasov. Completati bulinele pe unde trebui:
    http://www.diicot.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=400:comunicat-de-presa-14102010&catid=38:mass-media&Itemid=81

    In ritmul asta, nu mai trebuie sa ii reorganizeze Dl. Blejnar sau Dl. Boda - ii reorganizeaza DNA -ul pe toti.
  • 0 (0 voturi)    
    albita-vamesi (Duminică, 6 martie 2011, 9:10)

    gogu [anonim]

    la vama albita s-au arestat 53 politisti de frontiera si nici un vames. normal politisti sant cu pasapoartele si vama cu marfa sa fi cotizat vamesii la un partid si politia la altu????
  • 0 (0 voturi)    
    Lipseste ceva.. (Duminică, 6 martie 2011, 11:15)

    BUghy [anonim]

    NU vi se pare ca in zona COnstantei nu e nici un eveniment???? sau se asteapta sa se puna totul la punct acolo....daca incepea de acolo....acum erau arestati 95% din clasa politica.....
    • 0 (0 voturi)    
      pai acolo o fi regina, mai draga... (Luni, 7 martie 2011, 11:25)

      Bizonu [anonim] i-a raspuns lui BUghy

      chiar asa, ciudata coincidenta, la Constanta nu se joaca baietii cu masinute ca ailalti, acolo unitatea de masura e vaporu'
      Ups parca imi suna ciudat .... vapoare? unde am mai auzit de asta?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by