VIDEO Seful vamilor, Radu Marginean, pus sub invinuire de DNA Bihor pentru luare de mita

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 9 februarie 2011, 11:13 Dosare Anticoruptie


Radu Marginean, seful ANV
Foto: Autoritatea Nationala a Vamilor
 documente
(09 Feb 2011) PDF, 202KB
Seful Autoritatii Nationale a Vamilor, Radu Marginean, a fost pus sub invinuire de procurorii DNA Bihor, in dosarul Vamii Halmeu, si urmeaza sa fie cercetat in libertate pentru luare de mita, informeaza televiziunile de stiri.

Doi oameni de afaceri si un fost angajat duty-free din Vama Halmeu au fost arestati preventiv vineri, in cazul fostului sef al Biroului Vamal Halmeu, Nicoleta Dobrescu, suspectata ca ar fi strans peste 130.000 de euro de la camatari si contrabandisti de tigari pentru a-si cumpara functia de sef de vama de la seful ANV.

Marginean a declarat ca nu o cunoaste pe Nicoleta Dobrescu, insa nu a dorit sa faca alte comentarii, potrivit Antena 3.

Radu Marginean a fost subalternul lui Vasile Blaga cand acesta era sef la Vama din Oradea, iar in 2001 a devenit Seful vamii din Oradea. Vezi in atasamente declaratia sa de avere si CV-ul.

Au fost retinuti inculpatii: Liviu Florian, om de afaceri, pentru doua infractiuni de trafic de influenta, Ion Savu, om de afaceri, pentru doua infractiuni de complicitate la trafic de influenta si Ioan Romeo Nitu, fost angajat al unui magazin duty-free din Vama Halmeu in sarcina caruia s-au retinut doua infractiuni de complicitate la cumparare de influenta.

Din Ordonanta de punere in miscare a actiunii penale intocmita de procurori a rezultat ca, in cursul lunii septembrie 2009, inculpatul Florian a pretins si primit de la o angajata a Biroului vamal Halmeu, cu functie de inspector vamal, suma de 130.000 euro, promitandu-i ca, in baza influentei pe care o are asupra sefului Agentiei Nationale a Vamilor (ANV) si vicepresedinte al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) il va determina pe acesta sa o delege in functia de sef al Biroului Vamal Halmeu.

Sursa citata mentioneaza ca suma de 130.000 euro a fost remisa lui Liviu Florian in mai multe transe, prin intermediul lui Ion Savu.

"Cumparatoarea de influenta a fost delegata in functia de sef al Biroului Vamal Halmeu, prin ordin al sefului ANV in 23 septembrie 2009. In demersul de strangere a sumei de 130.000 euro, angajata Biroului Vamal Halmeu a fost ajutata de inculpatul Ioan Romeo Nitu care a colectat sume de bani de la camatari sau persoane care se ocupa cu traficul ilicit de tigari", sustin anchetatorii.

DNA mai mentioneaza ca, in primavara anului 2010, dupa incetarea delegarii persoanei care ocupa functia de sef al Biroului Vamal Halmeu, inculpatul Florian, cu complicitatea inculpatului Savu, a pretins de la aceasta, suma de 300.000 euro, promitandu-i ca in baza influentei pe care o are asupra sefului ANV si vicepresedinte al ANAF, il va determina pe acesta din urma sa o numeasca din nou in functia de sef al Biroului Vamal Halmeu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





























10288 vizualizari

  • +25 (27 voturi)    
    regina (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:25)

    ionut [anonim]

    sa fie blaga?
    • +26 (26 voturi)    
      CRED CA TOTI MINISTRII DE INTERNE...... (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:52)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui ionut

      ...s-ar putea...mai tineti minte cand l-au regretat politistii ca nu mai e ministru?
      ..iar dupa mica remaniere, a fost suparat tare pe Boc, care i-am cam soptit ceva....
      ...coruptia e de 20 ani la vama si chiar si inainte de '89 si nu s-a atins nimeni de ei! oare de ce?
      • +24 (24 voturi)    
        Mini curate (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:33)

        Antonio di Pietro [anonim] i-a raspuns lui Maria

        Italia februarie 1992 - Un judecator curajos si patriot ,Antonio di Pietro , aresteaza un membru important al partidului socialist ,Mario Chiesa,pentru luare de mita .Partidul Socialist se distanteaza de Chiesa si nu face zid in jurul lui .Chiesa se supara si incepe sa toarne tot ce stie .Lucrurile au evoluat din marturisire in marturisire s-a ajuns la un efect in cascada nesteptat.Liderii socialisti de la centru s-au distantat de cei care cadeau.Cei care cadeau se simteau tradati si marturiseau tot mai mult .In septembrie un lider socialist Sergio Moroni se sinucide lasand o scrisoare ce arata ca tot ce a facut a facut pentru beneficial partidului si ca asta este de fapt fistemul prin care se finanteaza TOATE partidele.In decembrie 1992 Benitto Craxi a fost acuzat de coruptie ,alti politicieni au urmat.Craxi demisioneaza.In martie 1993 guvernul condos de Giuliano Amatto propune o aministie pentru faptele de coruptie.Urmeaza un mare scandal intern si international la aceasta propunere.Era prea mult.Presedintele Italiei Scalfaro refuza sa semneze decretul,declarindul neconstitutional.In urmatoarele zile afacerea ENI firma de stat cu un prejudiciu de 250 milioane de dolari explodeaza.Urmeaza o perioada de deruta in politica alegeri locale care fragmenteaza electoratul in favoarea unol partied mici.in 1993 dispar toate partidele care formau coalitia de govern in 1992 la inceputul operatiunii Mini Curate: Crestin Democrat,Partidul Socialist,Socialist Democratic,Liberal.In iunie 1993 presedintele Eni se sinucide .Incepe procesul ENI ,Sergio Cusani ,un baiat destept,care avea o firma capusa pe ENI .El acuza toti politicieni cu care a avut legaturi.Craxi liderul socialist a admis ca partidul lui a primit 93 milioane de la firma capusa Enimont afrirman ca ; Toata lumea(partidele politice) face asta .In aprilie 1994 , 80 de functionary de garda financiara si 300 de afaceristi sunt acuzati de coruptie. Berlusconi profitand de deruta si vrand sa se puna la adapost face
        • +15 (15 voturi)    
          Maini curate (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:04)

          Antonio di Pietro [anonim] i-a raspuns lui Antonio di Pietro

          Berlusconi profitand de deruta si vrand sa se puna la adapost face partid utilizeaza puternic posturile sale TV si castiga alegerile devenind prim ministru .In Februarie fratele lui Berlusconi admite acuzatiile de coruptie.In Iunie 94 prim ministrul Berlusconi da o lege care excepteaza de la inchisoare delictele de coruptie.In fata indignarii interne si internationale Berlusconi retrage legea pretextand ca este o neintelegere.Dupa 1994 Berlusconi a inceput o campanie de televiziune pentru a musamaliza miscarea Maini curate.
          • +7 (7 voturi)    
            Similar in Romania (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:48)

            TVRomana Libera [anonim] i-a raspuns lui Antonio di Pietro

            irealitatea si antenele fac acelasi lucru.Se opun schimbari .Se opun inoirii.Se opun delichelizarii.Se opun la miscarea o Romanie curata .
            • -5 (5 voturi)    
              papagalii portocalii (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:18)

              eu [anonim] i-a raspuns lui TVRomana Libera

              ce e misto e ca voi astia, papagalii portocalii, in momentul cand se cam afla ca un PDL ist e murdar il dezlipiti imediat de imaginea partidului... ca si cand ala ar fi un fel de cal troian acolo... ei bine nu e asa... PDL-ul e plin de oameni corupti.. zi de zi apar altii dar voi refuzati sa ii vedeti.. cand apare unul la cel mai inalt nivel va faceti ca ploua... probabil ca si despre videanu sau udrea daca s-ar afla ceva ati spune ca sunt ai opozitiei.

              cat de patetici puteti fi...
              • +5 (5 voturi)    
                Misto e vorba tiganeasca (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:56)

                TVRomania Libera [anonim] i-a raspuns lui eu

                Daca stiai sa citesti si intelegeai postul aflai ca se refera la situatia de fata.Asemeni Italiei toti politicieni corupti trebuie sa plateasca si sa dispara din scena politica .Toate partidele compromise trebuie sa dispara.Partide noi si oameni noi sunt cerute de romanii interesati de progresul societatii romanesti.PSD ,PNL.PDL toate sunt partide corupte care trebuie sa dispara. Ca in Italia.
                • -1 (1 vot)    
                  asta e mai radule (Joi, 10 februarie 2011, 0:10)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui TVRomania Libera

                  daca nu esti si tu aprlaemtar ca pasat acum stai la zdup
        • +23 (23 voturi)    
          Felicitari DNA si procurorului Morar (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:22)

          O Romanie mai Curata [anonim] i-a raspuns lui Antonio di Pietro

          Faptul ca e arestat capul vamesilor din Romania inseamna ceva, e prima oara in 20 de ani cand sunt arestati si inculpati zeci de vamesi si politisti in frunte cu seful Vamilor din Romania !

          Sper ca guvernul si DNA sa reziste la presiuni venite de la partide si sa continue arestarile si dezvaluirile.

          Asteptam ziua cand lideri de partid vor fi cu catuse pe maini pt ca au luat mita si au colectat bani prin sistemul mafiot din vami!

          Am presimtirea ca gruparea Blaga e cam speriaza in dimineata asta, iar cei de la PSD iau calmante !
          • +16 (16 voturi)    
            Opinia publica lipsa (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:10)

            Idealurile din Decembrie [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

            Daniel Morar =Antonio di Pietro. Are nevoie de sprijinul oamenilor.Grupuri si ONG si tot felul trebuie sa aiba prezenta .
            Societatea civila , oamenii de cultura ,stintificii si alti ca ei ce fac ? tac mormant ?Atunci sunt complici prin tacere si se vede clar mizeria din varful societii romanesti.Unde e cetepeul sau dinescul sa iasa in fata si sa arate ei cum e bine si moral ?
            • +2 (2 voturi)    
              opinia publica? (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:30)

              Ella [anonim] i-a raspuns lui Idealurile din Decembrie

              Ce poate face opinia publica? Cand, de exemplu, adjunctul sefului ANV isi parcheaza Jaguar-ul cumparat din salariu si stimulente, chiar pe trotuarul din fata blocului unde locuieste?
              Cine a creat toate mecanismele de furt legal?
              Acesti oameni, de la varf, sunt transpartinici! Indiferent de partidul aflat la putere, ei au fost doar rotiti pe alte posturi, pentru ca aveau pe cineva si in noua si in vechea putere!
              Dl. lider de sindicat, aseara la irtv, spunea ca posturile scoase la concurs sunt afisate pe site-ul ANV, dar acesta nici nu se deschide!
              Sa speram ca aceasta actiune nu va fi apa de ploaie!
              • +3 (3 voturi)    
                Opinia publica poate sa faca: (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:02)

                Idealurile din Decembrie [anonim] i-a raspuns lui Ella

                Sa se dea Emailuri, sute de mii de emailuri pe adresa partidelor politice ca sa semnalezi ca romanii sau saturat.
                Societatea civila ; cei care isi spun asa,scriitori,critici de arta,oameni de arta,ziaristi ,alte personalitati publice sa vorbeasca:Ne-am saturat.Sa nu mai fie complici prin tacere sau foloase.
          • -6 (6 voturi)    
            hahaha (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:58)

            pisi [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

            hahaha cine a spus ca este arestat????? wake up......poor man.....hihihi
          • +5 (5 voturi)    
            numai Blaga? (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:41)

            cinic [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

            atunci PSD va spune ca spaga s-a inventat de catre Blaga si ca ai sai si ai PNL sunt puri si duri!!! cati vamesi au fost numiti de la 01.01.2009??? 10-15%? si restul?
          • -2 (2 voturi)    
            .... (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:10)

            eu [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

            si daca nu se intampla nimic recunosti ca ai mancat .. cu polonicul si ca portocalii sunt de cacao ?!
        • +1 (1 vot)    
          Jos comunisti imputiti ! (Joi, 10 februarie 2011, 0:14)

          AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Antonio di Pietro

          In Italia marea majoritate este de dreapta. Mussolini este "taticul" si astazi, Noi in loc sa-l ridicam in slavi pe Antonescu (maresalul) , cel mai mare patriot , ii ridicam in slavi pe comunisti si pe manelisti. Cine a manelizat (prostit) tara ?! Iliescu cu sleahta lui.
      • +1 (3 voturi)    
        nu iti face griji... (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:55)

        jay [anonim] i-a raspuns lui Maria

        daca ne primea in Schengen anul trecut, coruptia ramane acolo... ghinionul ei s-a numit Franta!
    • -25 (29 voturi)    
      Blaga Cade (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:16)

      Bebe [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Daca Blaga cade.... cade cu Basescu si tot PDL-ul dupa el..... deci... NU SE VA INTAMPLA.. nu mai visati.....
    • +5 (7 voturi)    
      pai .... (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:54)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ionut

      daca e audiat pt DARE de mita.... cam blaga, pe altcineva pe cine ar fi putut mitui? pe Papa?

      dar cred ca informatia e gresita si ca e audiat pt LUARE de mita
      • +1 (3 voturi)    
        am avut dreptate !!!!!!!! (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:15)

        dan [anonim] i-a raspuns lui dan

        am avut dreptate, e invinuit pt luare de mita nu dare mita

        blaga e lasat in pace, ar dauna foarte mult partidului invinuirea sa, asa... seful vamilor nu e asimicat ca imagine cu pdl, merge sacrificat
    • +11 (11 voturi)    
      sa fie sa nu fie (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:14)

      dudu [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Mai ionut, inteleg sa te intrbi retoric o data, dar sa te repeti pe toate articolele cu aceiasi intrebare... deja aduci a ...oricum, poate fi si Blaga. Dar, ca sa mergem pe logica nelamuririi tale, poate fi si Chitac, sau Dudu Ionescu, sau Dragnea, sau Ceausescu, pentru ca mita/spaga/furtul in vama romaneasca se practica din vremuri stravechi, cand tu erai doar o speranta placuta pentru parintii tai.
      Spaga la vama romaneasca, furtul si mita sunt atat de cunoscute, de banale, incat lumea o confunda cu o situatie normala: asa trebuie sa fie, pentru ca asa e de cand lumea.
      Mai tragic decat faptul ca se fura de ani de zile este ca autoritatile inchid ochii de ani de zile, iar spaga din mana unui vames are un traseu batatorit de ani de zile, catre militie, catre politie, catre procurori, politicieni, judecatori sau ministrii.
      Asta este tragedia: de prins plevusca, s-a prins, dar autoritatile care trebuiau sa faca asta de acum 20 de ani cand vor plati??!!
    • 0 (0 voturi)    
      Noooooo, Blaga este ... (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:53)

      Ioan A. [anonim] i-a raspuns lui ionut

      ... "VamaBorsForEver"!!!
  • +12 (14 voturi)    
    rock (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:33)

    porky [anonim]

    cade Blaga ? -nu prea imi e simpatic -as avea multe de spus- mi afost director tehnic la I.M.PetruGroza(Stei)
    • 0 (4 voturi)    
      _ (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:16)

      v [anonim] i-a raspuns lui porky

      Eeeeee, pica Blaga, hai sa fim seriosi. Arestarile din tura asta vor fi intradevar diferite fata de cele din trecut. Dar asta in sensul ca se vor aresta cativa pioni, nicidecum cineva de sus.
  • +29 (29 voturi)    
    sa cada Blaga (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:00)

    george [anonim]

    ooo da, daca cade Blaga atunci incep sa am incredere ca lupta impotriva coruptiei se misca.

    Blaga care incerca sa ne convinga la tv ca jandarmii nu mai trebuie sa pazeasca obiective ale statului.

    Mai tarziu aflam ca ginerele tocmai infiintase o firma de paza care in nici 3 luni de la infiintare castigase contracte cu statul.

    Hai baieti aratati ca puteti sa infundati si un rechin ca Blaga nu numai ca puteti sa speriati plevusca.

    Succes!
    • +15 (19 voturi)    
      Oare intamplator si-au manifestat regretul? (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:33)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui george

      PSD si PNL prin vocile lui Ponta,Nastase si Antonescu si-au manifestat regretul cand Blaga a fost remaniat.
      • +5 (5 voturi)    
        Stiu si eu? (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:54)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Poate nu e o regina ci o... alianta intre regine!
        Desi Blaga nu prea pare, ailalti sigur au moaca de ... fetita!
      • +4 (4 voturi)    
        USLD (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:32)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        vom avea o opozite adevarata daca se alatutura si PDL , uniunii de centru-dreapta-stanga-crestin -democrata.
  • +23 (25 voturi)    
    nu e bine (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:12)

    Walker [anonim]

    Vreau sa vina Voiculescu, Ponta si Antonescu sa-i reabiliteze pe toti vamesii si toti coruptii. Si sa le tripleze salariile.
    • -15 (19 voturi)    
      sunteti cam pe langa subiect! (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:33)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Walker

      ati auzit de vamesa dusa ieri cu elicopterul la Bucuresti, care a fost eliberata intrucat nu erau probe impotriva ei, dar al carei sot a facut infarct intre timp si a murit?
      Ati auzit de familia la care s-a descins si s-au facut perchezitii aiurea doar pt ca "profesionistii" au trimis mascati la o adresa gresita?
      Ce le spuneti acestor oameni? credeti ca bascalia pe modelul presedintelui rezolva tot?
      • +5 (7 voturi)    
        Meditatia (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:17)

        Walker [anonim] i-a raspuns lui elena

        Ce va face sa credeti ca negasind dovezi era nevinovata? Facea infarct nestiind unele nereguli? Doar asa din senin? Adica fiind ofiter de vama nu presupune sa fii in situatii / dosare penale?
        Interesant cu milioane de romani cred ca odata cu disparitia unui om (TB) vietile lor se vor intoarce brusc in bine.... Poate va fi suspendat si vor veni domnii "de bine".
      • +5 (5 voturi)    
        Ceva clarificari logice. (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:41)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui elena

        1.Sotul doamnei a murit pentru ca avea probleme de sanatate. Un infarct se face pe fondul unei afectiuni cardiace. Putea sa moara si cand se supara ca pisica i-a furat micul dejun.
        2. Au gresit adresa. Da, asa este, cand muncesti mai si gresesti. Daca sustineti ideea ca noi nu muncim deci nu gresim deci merita sa fim promovati atunci inteleg logica asta stramba.
        3. Mai exista o vorba: Nu poti face omleta fara sa spargi oua.
        In concluzie, nu mai luati apararea cui nu trebuie. Ar trebui sa va vedeti interesul ca poate asa mai primiti un ban la salariu anul asta (banuiesc ca sunteti bugetara), iar din taxele pe tigarile timbrate or sa mai ajunga ceva bani in spitale.
        • 0 (0 voturi)    
          partial de acord. (Joi, 10 februarie 2011, 9:34)

          elena [anonim] i-a raspuns lui gigi

          nu stiam ca sotul decedat avea probleme de sanatate. probabil a fost o coincidenta faptul ca infarctul a survenit in aceasta perioada.
          Nu sunt de acord cu ideea muncesti gresesti, cel putin nu in felul acesta. Gresesti, iti asumi responsabilitatea pt eraoarea facuta. Vreti sa spuneti ca daca se intampla sa greseasca si sa vina la dv in casa, ati fi acceptat la fel de usor ideea? Platesc o multime de taxe si impozite statului tocmai pt ca statul sa-mi asigure un cadru legal, fara sa-mi atace dreptul la proprietate si intimitate. Mai departe, nu astept nici o marire salariala de la Boc&co. Mai mult de jumatate din profitul de la firma sotului meu se duce pe multitudinea de taxe pe care trebuie sa le plateasca. Si le plateste, nefiind sponsor al vreunui partid. In plus, nu din acest motiv spitalele sunt asa cum sunt, sau scolile sau alte institutii. nu asta era problema, contrabanda cu tigari. Problema este reprezentata de managementul acestora in primul rand.
      • +3 (3 voturi)    
        De ce o fi murit sotul? (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:58)

        Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui elena

        dumnezeu sa-l odihneasca pe cel care a murit. dar....nu cumva sotul o fi murit stiind ce se intampla pe la serviciul sotiei?
        doamna, daca nu este de vina, desi dat fiind amploarea fenomenelor ce s-au intamplat, avea posibilitatea fie sa plece fie sa denunte abaterile.
        dar eu cred ca i s-a dat drumul tocmai datorita faptului ca a murit sotul dupăa ce a facut infarct...
        retineti ca nicolescu a scapat de retinere pentru 29 zile datorita unei operatii pe cord deschis!
        nu credeti ca cineva care este in afara sistemului, mai ales unul mafiot este rejectat?
  • +7 (9 voturi)    
    intrebari (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:19)

    elena [anonim]

    1. Din ce partid face parte Marginean?
    2. de cand este la sefia ANV?
    3. De ce este audiat abia acum pt dare de mita?
    • +13 (13 voturi)    
      Intrebari de ... 100 de puncte (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:32)

      Luminita [anonim] i-a raspuns lui elena

      1. Nu se stie, oficial nu este declart membru al nici unui partid dar, avand in vedere ca si-a inceput cariera de sef in 2001 presupun ca a fost simpatizant ( si cotizant) PSD apoi PNL si acum PDL
      2. Din 2007, deci a fost avansat in perioada ministeriatului liberalului David
      3. Este audiat pentru luare ( nu dare) de mita si este invinuit abia acum pentru ca procurorii au reusit acum, dupa ce au strans pestisorii de ... icre, sa stranga un probatoriu suficient de .... beton.
      • -2 (2 voturi)    
        multumesc pt precizari. (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:07)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Luminita

        totusi, din 2007 si pana acum a trecut destul de mult timp. chiar atat le-a trebuit sa adune dovezi, sau pana acum omu' nu i-a deranjat?
        • +5 (5 voturi)    
          raspuns (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:58)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui elena

          din 2007 pâna acum nu s-au ocupat doar cu adunatul dovezilor, ci s-au si luptat cu cei care din '90 pana prin 2005-2007 au facut tot posibilul sa nu se ajunga la infundarea coruptilor, sa ramâna ascunse marile afaceri ilegale, sa functioneze bine retelele de genul celei planuite de Voicu etc.

          sa nu fim naivi - acesti procurori de la DNA care de vreo 3-4 ani sunt responsabili de adevarate cutremure in societatea româneasca nu au aparut de nicaieri, nu au iesit direct de pe banicle institutului de magistratura si nu au lucrat in vid pâna in momentul in care au fost cooptati in DNA. acesti oameni au lucrat printre multi alti oameni (procurori colegi) corupti cu care au trebuit sa lupte pentru a descoperi adevarul si a urmari infractorii.

          nicaieri si niciodata oamenii de calitate nu apar dintr-o data si din nimic. la calitate se ajunge prin selectii in generatii succesive.

          deocamdata in societatea noastra oamenii de calitate si profesionistii sunt foarte minoritari, insa astazi sunt mai multi decat erau in urma cu 10 ani si mult mai multi decât erau in urma cu 20 de ani.
          • +3 (3 voturi)    
            numirea in functie (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:43)

            Ella [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

            s-a facut in guvernarea liberala care a fost sprijinita din umbra de PSD, care si-a si impus anumiti oameni in puncte cheie!
            Daca nu ma insel, parca in sept. 2007 a fost concursul cu dedicatie pt. dl. Marginean si adjunctul sau (nepotul regretatului Iordanescu, decanul Baroului Bucuresti si membru PNL).
            Blaga s-ar putea sa nu aiba legatura cu aceste numiri, dar sa nu uitam ca la inceputurile carierei politice a fost deputat PSD de Bihor (deci o relatie de amicitie, tot exista!).
    • +2 (2 voturi)    
      .... (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:37)

      Ella [anonim] i-a raspuns lui elena

      1. Nu cred ca face parte din partid (e doar un protejat)
      2. cred ca din 2008
      3. este audiat pt. luare de mita
  • -11 (13 voturi)    
    blaga vs udrea,falca (basescu) (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:22)

    itanhanga [anonim]

    Blaga presedinte PDL? sau cineva din grupul Udrea,Falca (basescu) ? . Actiune puternica vami !!!!??? ...si consecintele ptr alegerile presedinte PDL ( in secundar da bine si ptr UE -Schengen)
    • -10 (14 voturi)    
      cred ca prima varianta (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:38)

      elena [anonim] i-a raspuns lui itanhanga

      pe care ati mentionat-o. Pt Shengen este cam tardiv acum sa aratam ce anticoruptie suntem noi.
      • -6 (6 voturi)    
        nu da bine la schengen (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:20)

        dan [anonim] i-a raspuns lui elena

        nu da bine nici la schengen, le dam apa la moara: vedeti cat de corupti erati si ca aveam dreptate sa o spunem si sa nu va primim? poate ar fi mai bine sa va mai monitorizam vreo 2 ani ar putea spune.
        tinta e blaga iar asta merita orice sacrificiu (dupa parerea artizanului)
        nu zic ca actiunea nu trebuia facuta, dar trebuia mai putin mediatic, e prea de spectacol facuta
        • -6 (6 voturi)    
          de acord, (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:04)

          elena [anonim] i-a raspuns lui dan

          trb luate masuri, dar nu in felul acesta. si tocmai mediatizarea excesiva ma face sa ma indoiesc de autenticitatea intentiilor contracoruptiei.
  • +14 (16 voturi)    
    Dar unchiu Rusanu ? (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:23)

    sorin [anonim]

    Aia mai vechi se iau in calcul sau raman cu ce-au furat ? Unchiu Rusanu de la PNL, de exemplu, care a fost Regina pana in 2008 doarme linistit ? Sau a inceput sa aiba si el niste cosmaruri ?
  • +12 (12 voturi)    
    continuarea? (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:26)

    Walker [anonim]

    Radu Marginean este "Regina" sau numai "domnisoara de companie"? Si cine este atunci "Printesa"?
  • +5 (5 voturi)    
    dare sau luare de mita ? (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:36)

    cat [anonim]

    Este vorba de dare de mita ? Cui/pentru ce ?

    Sau de luare de mita, de la fostul "sef al Biroului Vamal Halmeu, Nicoleta Dobrescu suspectata ca ar fi strans peste 130.000 de euro de la camatari si contrabandisti de tigari pentru a-si cumpara functia de sef de vama."
  • -8 (12 voturi)    
    pare la comanda (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:43)

    kluge [anonim]

    poate o sa cada blaga... a devenit incomod pentru basescu
    • +7 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:33)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui kluge

      Tu esti, Ciuvica?!? Trecand peste absurdul presupunerii ca pentru a ajunge la Blaga (care este momentan senator) au fost arestati si pusi sub invinuire peste 100 de oameni (practic taiate bratele unei caracatite batrane si uriase - evident un lucru bun), daca Blaga e tatucul contrabandistilor din Romania cum de nu si-a pus oamenii sa ia o pauza de la furat in momentul in care a fost inlocuit la Interne de catre un om pe care nu si-l putea subordona? Ca daca e asa mare si tare, s-ar fi prins mai din timp ca cineva ii vrea capul...
  • +5 (5 voturi)    
    semnatura (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:52)

    cosmo [anonim]

    declaratiile nu sunt semnate:) Nu le-a scris el, lol ! pana la expertiza grafologica ...
    • +2 (2 voturi)    
      asta e culmea!! (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:34)

      370H-SSV-0773H [utilizator] i-a raspuns lui cosmo

      Pe langa faptul ca declaratia nu e semnata, apare si suspiciunea (subiectiva ce-i drept) ca scrisul nu poate apartine unui om ce se presupune ca face asta mai tot timpul, sta la birou si semneaza sute de acte zilnic, deci are mana "data la scris" cum s-ar spune. Ori aici e destul sa vezi cum isi scrie numele, sau ce greseala infantila face la scrierea si corectarea unei cifre. Mi-aduce aminte de scrisul unui militian cu 3 clase mai mult ca trenul ce nu "scrie" decat o data pe luna, pe statul de plata. Ciudat rau!! Cred ca o expertiza grafologica ar dezvalui aspecte f. pitoresi despre caracterul "autorului".
  • +14 (16 voturi)    
    Simplu... (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:54)

    Cataleya [utilizator]

    Fara sa iau apararea acelor ticalosi care la frontiere sicanau pe toata lumea, acei "pioni" habar n-aveau unde se duc banii. Ei erau ticalosii aia mici, cei de la vedere. Isi incasau o parte din "prada" si restul nu-i mai interesa!
    Dar deja de la nivel de sef de tura sau sef de vama, problema se incalceste!
    Acestia sunt liberi sa faca declaratii si sa acuze ca o parte din sumele incasate se duceau mai sus. Mai sus unde?
    Si prin cine?
    Nu cred ca un sef de vama pus in fata unei pedepse de 5-7 sau 10 ani de puscarie, va tacea in continuare.
    Va spune tot ce stie si s-ar putea ajunge la varf.
    Spun "s-ar putea" pt ca daca justitia e asa cum e, dosarele pot fi blocate undeva intr-un loc anume, astfel incat sa nu se poata ajunge nici la Blaga, nici la Nastase, nici la Ponta nici la Porumbacu.

    Aici e de fapt cuiul lui Pepelea. Locul in care cercetarile se blocheaza.
    Bineinteles ca acest lucru il stie toata lumea.
    Din pacate, si presa tace subit cand se ajunge la un anumit punct!
    • -4 (10 voturi)    
      DD-0Tv (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:11)

      Walker [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Avea dreptate Dan Diaconescu ( Presedinte! ) cand zicea ca va "externaliza" vamile. Si cui le da, ungurilor? Raketzilor?
    • +3 (5 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:53)

      io [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Poti sa-i ameninti chiar si cu 20 de ani de puscarie ca tot nu vor ciripi! Inchipuie-ti ca altcineva, nu spun cine, persoana importanta!, ar putea sa-i ameninte cu imputinarea familiei, incepand cu parti componente ale unora din membrii respectivei familii! Scenariu SF? Nu cred!
  • +7 (7 voturi)    
    banc tematic (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:44)

    dan [anonim]

    La un punct de trecere a frontierei vameşii se sfatuiesc in legatura cu un cadou ce l-ar putea face de ziua lui, unuia dintre colegi”
    ,,Să-i luam o vilă!...”
    ,,Ce vila, ca el are vreo zece... Mai bine un gipan.”
    ,,Ce gipan, ca are cate unul la fiecare vila.”
    ,,Hai sa-i facem un cadou adevarat si sa-l lasam astazi singur pe tura!”
    ,,A... Nu! Nici chiar asa... e prea mult!...”
  • -5 (5 voturi)    
    De ce tocmai acum? (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:26)

    duane vama [anonim]

    De ce tocmai acum acest exercitiu de imagine? De ce nu au facut asa ceva cu multi ani in urma si au ales sa o faca tocmai acum inainte de a intra in Shenghen si de a se desfiinta toate vamile din vest si din sud?
    Oare pentru ca, desfiintandu-se vamile pe vest si pe sud odata cu intrarea in Shenghen nu vor mai avea nevoie de ei?
  • +5 (5 voturi)    
    Nebunul avea dreptate (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:26)

    Marius [anonim]

    Vanghele spunea ca la postul de la interne il decid altii si partidul trebuie sa fie de acord. Se adevereste faptul ca cel putin: seful vamilor pe tara este numit de mafie, ministrul de interne la fel, seful DGA idem. Chiar daca esti un Dudu Inescu planat in pozitia de ministru are grija mafia sa te faca sa executi si sa nu gandesti.
  • +7 (7 voturi)    
    Bravo DNA (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:31)

    joao [anonim]

    Felicitari DNA si lui Daniel Morar. Ei au inceput o lupta care parea demult pierduta/ trebuie sustinuti de noi toti.
  • +3 (3 voturi)    
    asta cu vama (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:50)

    panfiilache [anonim]

    dar si cu ..police business, fac ce fac si striga, blaga.
    nume mare, om mare, de viitor.
    daca trece'n fruntea pdl, acesta va deveni primul partid al vamesilor si politistilor din ue.
    s'auzim de bine !
  • -2 (2 voturi)    
    vama NADLAG este exceptata de la controale?! (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:09)

    costica [anonim]

    Dl Falca nu permite?! sa nu-mi zica mie procurorii ca in Vama Nadlag nu au gasit nici o urma de coruptie!!!! Sau itele duc pe la Dl Falca portocaliu?! Sau controlul trebuia sa-l decapiteze pe Blaga, ca a indraznit sa-l sfideze pe Basescu?!!!!!!!!!!! Cine-mi spune de ce nu este la control si cea mai mare Vama din tara, adica NADLAG??!!!!!!!!! daca nu vor ajunge si la nadlag nu cred nimic din tot spectacolul asta televizat decat ca trebuia o lectie pentru Schengen si ca nu vor fi decat procese amanate ani de zile si pe urma eliberari ca-n toate cazurile de acest fel din Romania care duc spre politic !!!!!!!!
  • -2 (4 voturi)    
    votati aici (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:13)

    alex [anonim]

    Stiti cu ce i-ar sta bine la gat lui Basescu? Cu un bulldog.
  • -2 (2 voturi)    
    Consternare totală ! acest text e semnat de cineva (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:32)

    Marian [anonim]

    traim ca intr-un scenariu de film, nici nu mai stim care sunt efectele speciale si care realitatea

    desi nu este imposibil, imi vine greu sa cred....daca ar fi milioane in loc de miliarde, ar fi perfect posibil, aproape sigur, dar .... miliarde....securitatea scapata din haturi !

    citeste si da mai departe !!!

    despre sinceritatea tarzie a unui votant pdl! e bine ca oricum s-a trezit. intrebarea este: oare ne mai revenim din loviturile acestor mascarici istorici?

    în băncile din elvetia & belgia au fost identificate pană acum conturile groparilor tării, si anume:
    * elena udrea - 1 miliard de euro
    * traian băsescu - 2,5 miliarde
    * radu berceanu - 4 miliarde
    * adriean videanu - 5 miliarde
    * vasile blaga - 4 miliarde

    din vremuri imemoriale, bandiţii s-au dat singuri în gât. situaţia se repetă şi acum, în românia, cu gruparea de crimă organizată reunită în jurul luitraian băsescu. de mai bine de 1 an de zile, aceşti mafioţi se ameninţă şi se şantajează reciproc, după cum se vede si se stie. fiecare are impresia că ceilalţi au furat mai mult. impresie bazată pe fapte reale, după cum avea să se dovedească. în ajunul crăciunului, mai exact vineri, 24 decembrie, la orele 11,30, traian băsescu i-a chemat la ordine, într-o vilă de protocol de la predeal, pe cei 3 cu care a pornit la drum şi de care nu are loc elena udrea. e vorba de adriean videanu, vasile blaga şi radu berceanu. primii 2 au sosit la timp, venind de la bucureşti. după o oră, avea să vină, de lacraiova, şi radu berceanu. discuţia a fost una violentă, cu urlete animalice şi ameninţări, şi a durat pînă la orele 14. la un moment dat, băsescu le-a pus în vedere să plece din partid, imediat după anul nou. şi le-a pus pe masă dovezile şi extrasele unor conturi bancare, aduse din străinătate de un prieten arab al elenei udrea, agent al mai multor servicii secrete. astfel, conform acestor probe, cei 3 au depuse în băncile străine următoarele sume: vasile blaga şi radu berceanu - fiecare câte 4 miliarde
  • +1 (1 vot)    
    Masura nepotrivita (Miercuri, 9 februarie 2011, 21:27)

    cititor [anonim]

    Proasta masura asta cu arestarea vamesilor.
    S-a dus dracului cresterea economica prevazuta, s-a dus darcului revigorarea afcerilor imobiliare care erau motorul cresterilor economice. Cine o sa mai faca afaceri imobiliare? Oare or mai fi altii?
    Uite asa ne chinuim ca fraierii sa iesim din "criza" punandu-ne singuri bete in roate.
    Uite asa slabesc partidele, deci forta noastra care ne duce inainte spre un viitor luminos care acu se cam intuneca. Oare?
  • 0 (0 voturi)    
    CRYSTAL (Vineri, 11 februarie 2011, 18:42)

    UNU [anonim]

    Bah...!!!???
  • 0 (0 voturi)    
    CRYSTAL (Vineri, 11 februarie 2011, 18:45)

    UNU [anonim]

    bah...!!!??? ce tot va lamentati...??? orice comentariu, orice opinie a oricarui roman este "sunt toti corupti" la puscarie cu ei in celula cea mai adinca pentru toata viata si inca 100 ani dupa. sa se duca toti dra...lui! toti ne-am saturat de ei si de beizadelele lor!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...


Startup Cafe
Euractiv
Contributors

Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by